پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 28 مهر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مهر 1397 آفتاب نیوز 2 مهر 1397 آفتاب نیوز 3 مهر 1397 آفتاب نیوز 4 مهر 1397 آفتاب نیوز 5 مهر 1397 آفتاب نیوز 6 مهر 1397 آفتاب نیوز 7 مهر 1397 آفتاب نیوز 8 مهر 1397 آفتاب نیوز 9 مهر 1397 آفتاب نیوز 10 مهر 1397 آفتاب نیوز 11 مهر 1397 آفتاب نیوز 12 مهر 1397 آفتاب نیوز 13 مهر 1397 آفتاب نیوز 14 مهر 1397 آفتاب نیوز 15 مهر 1397 آفتاب نیوز 16 مهر 1397 آفتاب نیوز 17 مهر 1397 آفتاب نیوز 18 مهر 1397 آفتاب نیوز 19 مهر 1397 آفتاب نیوز 20 مهر 1397 آفتاب نیوز 21 مهر 1397 آفتاب نیوز 22 مهر 1397 آفتاب نیوز 23 مهر 1397 آفتاب نیوز 24 مهر 1397 آفتاب نیوز 25 مهر 1397 آفتاب نیوز 26 مهر 1397 آفتاب نیوز 27 مهر 1397 آفتاب نیوز 28 مهر 1397 آفتاب نیوز 29 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۷    
امسال 5518 حلقه چاه غیر مجاز مسدود شد و همچنین 21.2 میلیون مترمکعب اضافه برداشت غیرقانونی آب در چاه های مجاز کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۰    
بحث و جدل فتحی، سرپرست باشگاه استقلال و هادی طباطبایی، نکته های زیادی داشت که به مرور می توان به آنها پرداخت و متوجه شد که فتحی هم مانند افتخاری حافظه خوبی درباره تاریخ های ورود و خروجش در باشگاه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۲    
نخستین جشنواره هه نار اورامان در روستای سلین با حضور پرشورگردشگران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۹    
شایع ترین نوع کمر درد، مکانیکی نام دارد که می توان به مواردی مانند کشیدگی های عضلانی، آسیب های دیسک، آرتروز ستون مهره ای، تنگی کانال نخاعی، سر خوردگی مهره ای، کجی ستون فقرات و ... اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۹    
سر جمع پرواز از فروردین تا امروز 10 درصد کاهش پیدا کرده که عدد قابل توجهی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۹    
با فرا رسیدن فصل سرما همه ما می دانیم که باید از خود در برابر بیماری های جزئی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا محافظت کنیم. اما آیا به شرایطی جدی تر مانند حملات قلبی نیز فکری می کنید؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۳۱    
در دوره جنگ سرد، نیروهای مسلح آلمان عمدتا کم اهمیت بوده وقدرت کافی نداشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۳۱    
رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر لزوم توجه به تغذیه افراد در دو دهه اول زندگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه طرح گفت وگوی ملی خانواده به معضل اختلال ارتباطی توجه دارد، گفت: گفت وگوی اعضای خانواده های ایرانی به 20 دقیقه رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از صدور کیفرخواست برای هشت مدیر سابق یک شرکت دولتی در این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۶    
برای اولین بار در کشور و پس از ارزیابی ارزیابان بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با کسب امتیاز بالاتر از 600 برندۀ سطح زرین GOLD این جایزه جهانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۹    
با اعلام مدیر مسابقه نمایشنامه نویسی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 537 اثر برای شرکت در سایت جشنواره ثبت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۷    
با استقبال چشمگیر هواداران پرسپولیس، تمامی بلیتهای بازی این تیم مقابل السد امروز فروش رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۶    
خلیل موحدی، عامل ارسال پیامک های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس در ماجرای بررسی لایحه CFT گفته که ارسال پیامک را ادامه می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۵    
آفتاب نیوز : جواد کریمی قدوسی از نمایندگان مخالف دولت در مجلس بی توجه به همه هشدارها و انتقادهایی که نسبت به اتهام زنی هایش می شود، همچنان از خبرسازی دست برنمی دارد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۵    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مراجعه 29 نفر به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۲    
وزارت ارتباطات که سکان آن را جوانترین وزیر انقلاب بر عهده دارد به موجب این ابلاغ دست به خانه تکانی زده و با بازنشستگی رسول سراییان معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۱۷    
حسین ماهینی در جواب مجری برنامه که گفت در صورت جواب ندادن به سوالم باید پیراهن استقلال را بپوشی گفت: تحت هیچ شرایطی پیراهن استقلال را نمی پوشم و مجبورم جواب بدهم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۵۹    
رئیس جمهور در نامه ای ضمن پذیرش استعفای عباس آخوندی از سمت وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی استاندار فعلی مازندران را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۵۵    
شکلات تلخ که به عنوان شکلات سیاه هم شناخته می شود یکی از انواع شکلات است که معمولا حاوی 70 تا 96 و 99 درصد کاکائو خالص و کره کاکائو می باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۵۰    
سخنگوی شورای نگهبان طی توئیتی به اظهارات اخیر وزیر مستعفی راه و شهرسازی که گفته بود این ره که تو می روی به ترکستان است پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین تجلیل از هنرمندان ارکستر سمفونیک تهران در دوران دفاع مقدس، درباره تامین ارز لازم برای میزبانی از مهمانان خارجی جشنواره های فجر توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۲۲    
یک رسانه آلمانی به نقل از منابعی در اداره تحقیقات فدرال آمریکا نوشت ولیعهد عربستان دستور قتل وحشیانه و رعب آور جمال خاشقجی را صادر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک پاساژ تجاری در میدان امام حسین(ع) و نجات چند نفر از کارگران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۹    
اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان با انتشار بیانیه ای اقدام یک رسانه تندروی آمریکایی در خبرسازی علیه ایران را برملا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۱    
وزارت دادگستری سعودی اعلام کرد قتل جمال خاشقجی در خاک عربستان روی داده است و پس از تکمیل تحقیقات، روند رسیدگی به این پرونده در دادگاه های عربستان صورت خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۳    
کارشناس آموزش بهداشت، اظهار کرد: سابقه خانوادگی و افرادی که بستگان درجه یک مانند خواهر یا مادر مبتلا به سرطان پستان باشند بیشتر در معرض خطر قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۱    
تعدادی از استادان حقوق و علوم سیاسی و چند دیپلمات اسبق در نامه ای به شورای نگهبان مدعی شده اند: تایید CFT به افزایش فشار تحریم ها علیه ایرانیان با نام شورای نگهبان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۷    
روز گذشته خبری مبنی بر دستور یک بانک برای پرداخت وام صد میلیاردی معادل ده میلیارد تومن به محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در حالی که رئیس جمهور آمریکا مدعی است از زمان روی کار آمدن او ایران سرگرم مسائل داخلی خود است و حتی توان فکر کردن به مسائل منطقه ای را ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۴    
رسانه های فلسطینی شنبه اعلام کردند که نیروهای امنیتی اسرائیل استاندار قدس را از درون خودرویش ربوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۳    
رئیس کلانتری 152 خانی آباد از انهدام باندی خبر داد که لوازم و محتویات داخل خودرو را به سرقت می بردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۲۲    
ناایمن بودن تجهیزات آشپزی در یک خوابگاه خودگردان دخترانه در اصفهان، آشپزخانه را به حریق کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۱    
رئیس جمهوری در حکمی رضا رحمانی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور در نامه ای ضمن پذیرش استعفای عباس آخوندی از سمت وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی استاندار فعلی مازندران را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۷    
تمام بلیت دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر به صورت اینترنتی فروخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۶    
نخست وزیر پیشین اسرائیل با اعتراف به نقش خود در شهادت صدها فلسطینی در غزه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی را به عدم اتخاذ راهبردی مناسب در قبال نیروهای حماس متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۷    
پس از برگزاری دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان، اسامی نفرات راه یافته به دیدارهای فینال مشخص شد که در این میان ایران هیچ نماینده ای در دیدار فینال ندارد و باید برای سه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۶    
منابع آگاه اطلاع دادند که چهار وزیر کابینه روحانی قطعی شده اند و فردا به مجلس معرفی می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۶    
روزنامه واشنگتن پست آمریکا نوشت که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) فایل صوتی قتل جمال خاشقچی ، روزنامه نگار منتقد سعودی را شنیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۴    
رئیس جمهور در نامه ای ضمن پذیرش استعفای عباس آخوندی از سمت وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی استاندار فعلی مازندران را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۳    
حمید فرخ نژاد، تصویر تازه ای از خود را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن شبیه کمونیست های روسی شده است؛ او کلاهی با نشان داس و چکش (علامت مخصوص حزب کمونیست شوروی) به سر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۲    
حدود 163 هزار خانه و مرکز تجاری در جنوب شرقی آمریکا بدون برق مانده و مردم برای آماده کردن غذا مجبور به استفاده از آتش و وسایل آتش زا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۱    
رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در حالی که فسفر موجود در نوشابه، جذب کلسیم مواد غذایی را با مشکل روبرو می کند، شیر و لبنیات بهترین منابع حاوی کلسیم محسوب می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۱    
سناتور پیشین آمریکا در اظهاراتی ساده انگارانه نسبت به بازگشت ایران به پای میز مذاکره ابراز خوش بینی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۱    
شاگردان نیکو کواچ با یک بازیکن کمتر موفق به شکست حریف خود شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۹    
امید پارسا رئیس مرکز آمار ایران در باره علت اختلاف آمار مرکز آمار با بانک مرکزی وعدم انطباق نرخ تورم با احساس مردم توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۸    
رئیس کلانتری 151 یافت آباد دستگیری 2 توزیع کننده اسکناس های جعلی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: در شهر تهران بیش از 70% آلودگی هوا ناشی از خودروهاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۶    
وزیر کشور در گفتگوی تلفنی با شهریار آفریدی وزیر کشور پاکستان تاکید کرد: انتظار داریم دولت پاکستان بر اساس اسناد همکاری فیمابین بیش از پیش در تعقیب و سرکوب گروهکهای تروریستی با نیروهای نظامی و انتظامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۵    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درباره بحث بازنشستگی فدراسیون فوتبال موظف به اجرای اساسنامه خود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۵    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی ضمن ابراز عدم تمایل برای خرید باشگاه منچستریونایتد در واکنشی تند اعلام کرد که از هر گونه ارتباط با مدیریت ظالمانه این باشگاه و قوانین بی رحمانه تحمیل شده بر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۴    
سیاست ترامپ در خاورمیانه، خصوصا در قبال سعودی ها و حمایتش از محمد بن سلمان در ماجرای قتل خاشقجی می تواند به صورت بالقوه پایان کار ترامپ را رقم بزنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۲    
شبکه خبری طلوع نیوز افغانستان از وقوع یک حمله انتحاری در شهر کابل پایتخت این کشور خبر داد که در آن 10 غیر نظامی به علاوه پنج تن از نیروهای پلیس مراقب روند انتخابات کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۱    
به گفته عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در حال حاضر تنها بازگشت کارت سوخت در این کمیسیون مطرح شده و افزایش قیمت و یا دو نرخی شدن قیمت بنزین در دستور کار قرار ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۹    
طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی، هر فردی که مشمولان این قانون را در ادارات به کار گیرد نیز تحت تعقیب قضایی و مجازات قرار خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۸    
رستوران های شمال شهر تهران حدود 30 درصد و رستوران های جنوب شهر 60 تا 70 درصد مشتریان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۶    
رئال مادرید لوپتگی 481 دقیقه نتوانست گلزنی کند و در نهایت مارسلو با باز کردن دروازه لوانته به این ناکامی پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۹    
وزیر کشور با اشاره به اینکه تا به حال حدود یک میلیون و 200 هزار نفر برای اربعین ثبت نام کرده اند، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۱    
رئیس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات بانک صادرات ایران از وصول بیش از 51 هزار میلیارد ریال از مطالبات کلان این بانک از ابتدای فروردین تا 24 مهرماه سال 97 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل فولاد مبارکه دربارۀ تحریم فولاد مبارکه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا گفت: پیشتر نیز آمریکا صنعت فولاد ایران و گاز و پتروشیمی را تحریم کرده بود؛ در نتیجه این اتفاق موضوع تازه ای نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۵    
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و رئیس ستاد فضای مجازی روحانی در یک توییت وزرای پیشنهادی رییس جمهور را نام برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۳    
مهاجم تیم ملی ایران در ترکیب آمیان برای دیدار مقابل پاری سن ژرمن قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۹    
فریبرز عرب نیا با تکذیب خداحافظی اش از بازیگری، تاکید کرد که هر زمان شرایط مطلوب و موردنظرش در فضای هنری ایران فراهم شود، بازیگری را از سر می گیرد. او همچنین به گلایه رضا رویگری واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۶    
سفیر ایران در عراق، با بیان اینکه روند حرکت زوار ایرانی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی در مرزهای چذابه، مهران و شلمچه به صورت روان و بدون مشکل خاصی در جریان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۳    
مقامات آل سعود بامداد شنبه با صدور بیانیه ای به کشته شدن 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار منتقد در ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول اعتراف و ادعا کردند که وی بعد از یک نزاع داخل این ساختمان کشته شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۴    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه تبلیغ بن بست در کشور از سوی غرب وشرق زده ها انجام می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۲    
رامبد جوان با توضیح درباره رژیمی غذایی که برای کاهش وزنش گرفته است، تاکید کرد که تا سه ماه آینده از نظر جسمانی شبیه برد پیت خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۲    
امروز در میان اهالی فوتبال شایعه شده که قرار است این هفته هم برنامه نود پخش نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم انجام تحقیق و تفحص از سامانه نیما گفت: افزایش سود سپرده ی بانک ها غیر قانونی و موجب افزایش تورم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
سفیر سابق کانادا در عربستان گفت: دولت لیبرال کانادا به خاطر یک قانون احمقانه که باعث مصادره اموال ایرانی ها شده، نتوانسته ارتباطات خود با ایران را از سر بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
با شکست ثانیه آخر جردن باروز دارنده 5 مدال طلای کشتی جهان و المپیک برابر سیداکوف روس در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
سازمان حمل و نقل شهرداری تهران به دارندگان خودرو هایی که بدهی آن ها بابت عوارض طرح ترافیک به بیش از یک میلیون تومان رسیده است، هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آخرین روز کاری من است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار کرد: اخیرا نامه ای درباره مسائل اقتصادی و سایر مشکلات روز با آقای روحانی نوشته ایم که این نامه به امضای جبهه پیروان و برخی دیگر از تشکل های اصولگرا رسیده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مراکز درمانی مسموم شدگان الکلی را به پلیس و مراجع قضایی گزارش نمی کند و این افراد بدون ترس و در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
یک شرکت فضایی چینی قصد دارد با ارسال ماه مصنوعی به فضا، روشنایی شبانه غرب چین را تامین کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ پرویز هادی با شکست طاها آکگول راهی نیمه نهایی شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مراجعه 22 نفر به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
یکی از مشکلاتی که در جامعه امروزی وجود دارد، فراگیر شدن سایت های شرط بندی است. سایت هایی که با کمترین تبلیغ بیشترین عضو را می گیرند و از آن ها هر طور دل شان بخواهد سوءاستفاده می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۲    
احتمالا در سال های اخیر اصطلاح حراج جمعه یا جمعه سیاه به گوشتان خورده است و یا در فضای مجازی با تبلیغات گسترده فروشگاه های مختلف روبه رو شده اید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۸    
احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان و دیگر مخالف FATF اعلام می کند که درباره این موضوع پیامک تهدیدآمیزی برای او فرستاده نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۷    
آفتاب نیوز : مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسۀ کمیتۀ مدیریت شرکت، پس از استماع گزارش مدیران نواحی و بخش های مختلف شرکت تصریح کرد: در بازدید از خطوط تولید و ملاقات حضوری با همکاران نواحی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی دولتمردان علت گرانی ها را به تحریم های آمریکا ربط می دهند که باید از این آقایان پرسید، آمریکا با رب و روغن ما چه کار دارد؟!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۶    
متاسفانه به دلایل مختلف ما در سال زراعی جاری 90 درصد محصول پسته را از دست داده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۵    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت پژو207 اتوماتیک در بازار را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
در حالی که پیش از این فدراسیون فوتبال ایران از امضای قرارداد با کی روش خبر داده بود اما سرمربی پرتغالی تیم ملی در آخرین مصاحبه اش اعلام کرده که قرادادی با فدراسیون فوتبال ایران ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
گروه صنعتی ایران خودرو اقدام افراد و یا شرکتهای متفرقه مبنی بر داشتن قرارداد با ایران خودرو و فروش خودرو به متقاضیان را غیر قانونی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز شنبه 28 مهر ماه به ریاست دکتر محسن رضایی و با حضور اعضا تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته جاری برای چهارمین هفته متوالی افزایش پیدا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
در حالی که هنوز چند ساعت از شروع بلیت فروشی بازی پرسپولیس و السد نگذشته است، بررسی های خبرنگار ایسنا نشان می دهد فروش بلیت های جایگاه و روبه روی جایگاه در بازار سیاه به بالای یک میلیون تومان رسیده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
روز جهانی پوکی استخوان (WOD) هر ساله در 20 اکتبر برگزار می شود. در این رابطه کمپینی وجود دارد که سالانه برای افزایش آگاهی جهانی در مورد پیشگیری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
رییس کلانتری 138 جنت آباد از دستگیری یکی از سارقان باند سرقت منازل در منطقه شمال غرب تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
ستاره سینمای ایران در کنار یک پویش ملی برای اطلاع رسانی و کمک به بیماری سرطان سینه قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
پس از پایان تمرین امروز گروه خبری و تلویزیونی سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) که در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت، با علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس مصاحبه ای انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی حزب عدالت و توسعه اعلام کرد: مشخص شدن مساله خاشقجی یک مساله ناموسی است. ما از تمام امکانات برای آشکار شدن تمام زوایای آن استفاده می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
سازمان جهاد کشاورزی البرز موضوع فروش گوشت دام پیر ایرانی به نام گوشت برزیلی را نادرست اعلام کرده و گفته گوشت های منجمد با مدیریت ستاد تنظیم بازار استان و توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور تحت نظارت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: توطئه و خباثت های دشمنان انقلاب اسلامی طی سال های متمادی راه به جایی نبرده و امروز آنها به طور علنی اعتراف می کنند که ایران کشور قدرتمندی بوده و در اوج اقتدار قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
معاون وزیر خزانه داری آمریکا در بخش حمایت مالی از تروریسم گفت: از ایران انتظار داریم به سرعت تعهداتی که مدت ها پیش در سطح بالایی تقبل کرده بود را اجرا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۳    
متخصصان تکنیکی جدید برای حل بحران جهانی مقاومت آنتی بیوتیکی ارائه دادند که این تکنیک مبتنی بر بی اثر کردن باکتری ها بدون نیاز به کشتن آنهاست.
  • ۱