جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۱:۵۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 آذر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 آذر 1397 آفتاب نیوز 2 آذر 1397 آفتاب نیوز 3 آذر 1397 آفتاب نیوز 4 آذر 1397 آفتاب نیوز 5 آذر 1397 آفتاب نیوز 6 آذر 1397 آفتاب نیوز 7 آذر 1397 آفتاب نیوز 8 آذر 1397 آفتاب نیوز 9 آذر 1397 آفتاب نیوز 10 آذر 1397 آفتاب نیوز 11 آذر 1397 آفتاب نیوز 12 آذر 1397 آفتاب نیوز 13 آذر 1397 آفتاب نیوز 14 آذر 1397 آفتاب نیوز 15 آذر 1397 آفتاب نیوز 16 آذر 1397 آفتاب نیوز 17 آذر 1397 آفتاب نیوز 18 آذر 1397 آفتاب نیوز 19 آذر 1397 آفتاب نیوز 20 آذر 1397 آفتاب نیوز 21 آذر 1397 آفتاب نیوز 22 آذر 1397 آفتاب نیوز 23 آذر 1397 آفتاب نیوز 24 آذر 1397 آفتاب نیوز 25 آذر 1397 آفتاب نیوز 26 آذر 1397 آفتاب نیوز 27 آذر 1397 آفتاب نیوز 28 آذر 1397 آفتاب نیوز 29 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۱:۴۴    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی از تمامی مبتلایان به بیماری سل تقاضای اتمام دوره 6 ماهه درمان به طور کامل را داشت و آن ها از قطع خود سرانه داروها به شدت منع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۴    
محصولات لبنی به موضوعی بحث برانگیر در دنیای امروز تبدیل شده اند. در شرایطی که لبنیات توسط تولیدکنندگان و سازمان های سلامت به عنوان محصولی مفید و ضروری برای استخوان ها معرفی می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۲    
مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با انتشار یک یادداشت رسانه ای، تیتر انتخاب شده از سوی یک کانال خبری در فضای مجازی شامل ادعای خلاف واقع انتقاد وزیر کشور از شهردار سابق تهران را نادرست بر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۶    
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان آمریکا با وجود بسیج آرزوی کدخدایی در دنیا را به گور می برد، گفت: تا دشمنان فتنه گر وجود دارند بسیج هم خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۵    
سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف پرونده جنایت در ادامه رسیدگی به پرونده سرقت های مسلحانه گوشی های تلفن همراه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۹    
تصادف پیکان با تویوتا هایلوکس در شهرستان پیرانشهر 6 کشته و مصدوم برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۵    
رئیس انجمن متخصصان زنان و مامایی ایران درباره چگونگی رهایی از سرطان های زنانه در بانوان توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۴    
در حالی که رئال مادرید روز به روز در بحران خود ساخته فرو می رود، زیدان و همسرش در چین خوش می گذرانند اما این، همه داستان زیزو در سرزمین شی هوانگ نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۸    
استاندار خوزستان با تکذیب خبر ضرب و شتم نماینده بازداشتی کارگران نیشکر هفت تپه و انتقال وی به بیمارستان گفت: این کارگر در سلامت کامل است و مردم و کارگران نسبت به این حاشیه سازی ها بی توجه باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۶    
فدراسیون بین المللی آمار و اطلاعات فوتبال جهان بهترین مربیان سال 2018 را انتخاب کرد که دیدیه دشان در رده اول این رتبه بندی ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۶    
پس از آن که مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ به طرزی غیر منتظره به دروغ گفتن به نمایندگان کنگره در ارتباط با تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات 2016 اقرار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۴    
جواد رضویان، عکسی قدیمی و خاطره انگیز را از پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی در 23 سال پیش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۴    
احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند به حواشی مربوط به بازی مقابل ماشین سازی پایان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۹    
عضو انجمن وارد کنندگان تلفن همراه با اشاره به اینکه کالای مسافری کالای تجاری نیست، افزود: بین 30 تا 40 درصد حباب در قیمت گوشی تلفن همراه وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۸    
شکار تقریبا 250 دونده در رقابت های دوی نیمه ماراتن شنژن چین توسط دوربین های مدار بسته ترافیکی که برای کم کردن مسیر مسابقه به اندازه 3 کیلومتر، از راه های میانبر استفاده کردند، رسوایی به بار آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۳    
براساس گزارش ها، واشنگتن در بحبوحه بن بست مذاکرات از پیونگ یانگ خواسته است تا مذاکره کننده ارشد در مذاکرات خلع سلاح هسته ای را که معاون کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره شمالی است، تغییر دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۰۲    
وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه نشست آستانه فهرستی مورد توافق از اعضای کمیته قانون اساسی سوریه ارائه نداد، مدعی شد که این نشست به بن بست رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۷:۵۸    
پشت دژهای رفیع قلعه، بعد از محوطه خالی و بی شکل، دری است و در ورای در خانه جمعی از بی خانمان های اصفهان.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۷:۴۵    
مگر این برای اولین بار است که خبری از این گونه خانواده های معروف در رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۷:۳۶    
فرزانه زیلابی وکیل کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه گفت: هنوز دلیل بازداشت علی نجاتی از اعضای سندیکای کارگردان این کارخانه مشخص نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۷:۰۵    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معدل فاصله مرزهای رسمی در کشور 214 کیلومتر است این درحالی است که در استان ما در 950 کیلومتر مرز با کشور پاکستان تنها یک بازار رسمی داریم که این موضوع آسیبی برای استان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۶:۳۵    
محققان آمریکایی توانستند از طریق تولید دو ساعت اتمی به اندازه گیری دقیق تر زمان بپردازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۶:۱۰    
گروهی از محققان آلمانی توانسته اند راهبردی جدید برای درمان و مقابله با انواع خاصی از سلول های سرطانی مقاوم در برابر شیمی درمانی بیابند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۵:۴۰    
مدافع استقلال پس از سوت پایان دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان گریه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۵:۱۶    
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه، واکنش عجیبی نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۴:۵۶    
مهاجم تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش بازی خوبی را انجام داد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۴:۳۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید این باشگاه با پیروزی در پرونده یازالده گومز توانسته از زیر پرداخت غرامت 675 هزار دلاری کمر خالی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۴:۱۱    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل صنعت نفت از مشکلات این تیم سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۳:۴۹    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برخی مسئولان با مصاحبه های خود، هواداران را عصبی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۳:۱۲    
رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون بسکتبال از سمت خود استعفا داده و دخالت عوامل بیرونی و تحت تاثیر بودن رئیس فدراسیون را دلیل این تصمیم عنوان کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۲:۵۱    
پژوهشگران آمریکایی سعی دارند با تمرکز بر سلول های خاصی، امکان رشد دوباره مو را روی پوست آسیب دیده فراهم کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۲:۲۵    
به دست توانای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کشنده هواپیما با برند تجاری"پیتار" با ارز آوری 40 هزار یورو برای هر دستگاه بومی سازی و تولید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۱:۵۵    
استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی چه وضعیتی خواهند داشت؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۱:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی کلاهبردار که به عنوان خواستگار از چندین زن در شهر یاسوج آنان را اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۱:۱۵    
رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، ریاض نیز همواره از آمریکا حمایت کرده و تبعات دوستی با این کشور را از سوی قدرت های مخالف موجود در منطقه متحمل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۱:۰۱    
قیمت پیاز نسبت به آغاز سال 2018 چهار برابر شده است و کارشناسان کشاورزی این کشور می گویند که این افزایش قیمت دلایل مختلفی داشته و حمله کردن به انبارها راه حل طولانی مدت این مشکل نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۵۳    
چین ابراز امیدواری کرد دیدار میان روسای جمهور آمریکا و چین در نشست سران گروه جی 20 در آرژانتین، نتایج مثبتی برای حل اختلافات تجاری میان دو غول اقتصادی جهان به همراه داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۵۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به کشور پاکستان، به صورت جداگانه با فرمانده ستاد مشترک ارتش، فرمانده نیروی هوایی و رییس ارکان ارتش پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۵۱    
فرمانده انتظامی گناوه گفت: فردی که جوان 17 ساله ای را در این شهرستان به قتل رسانده بود پس از 72 ساعت وقتی متوجه شد هیچ راهی برای فرار از دست قانون ندارد خود را به پلیس معرفی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۵۰    
برخورد سواری پراید با یک کودک در خیابان شهید باهنر سمنان منجر به مرگ وی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۵۰    
اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خوزستان، خبر برخی رسانه ها پیرامون وضعیت اسماعیل بخشی، کارگر بازداشتی شرکت هفت تپه را تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۶    
وزیر کشور آلمان در نخستین روز کنفرانس اسلام در آلمان تاکید کرد مسلمانان بخشی از جامعه آلمان هستند. این اظهارات موجب شد تا برخی از آن به تغییر موضع هورست زیهوفر یاد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۴    
رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای گفته است جایزه صلح نوبل بابت کره شمالی هرگز به او نخواهد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۳    
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در مورد اتصال سامانه معاینه فنی سازمان راهداری به سیمفا، گفت: اتصال از سامانه سازمان راهداری به سامانه سیمفا در وزارت کشور انجام شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۲    
دولت کانادا اعلام کرد، یک دیپلمات دیگر این کشور در کوبا به بیماری مرموزی دچار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۲    
معاون تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از ممنوعیت کامل توزیع افزودنی ها در جایگاه های سوخت خبر داد و گفت: وزارت نفت، نه در توزیع افزودنی های سوخت نقش دارد و نه موافق آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۰    
از لحاظ فنی آن چه می بینید یک گاو (به صورت طبیعی) نیست، بلکه یک گوساله پرواری / Steer نر در غرب استرالیاست که نیکرز / knickers نام دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۳۹    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تماشاگرنماها به او فحاشی می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۳۶    
سرپرست تیم استقلال اختلاف شفر و کمیته فنی این باشگاه را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۳۵    
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران واکنش جالبی به تغییر پستش در آستانه جام ملت های آسیا نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۳۴    
استقلال تهران با برتری مقابل صنعت نفت آبادان، با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، سه امتیاز از رقیب دیرینه اش عقب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۳۴    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گریه کنان راهی رختکن تیمش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۲۵    
شهردار جدید تهران تاکید کرد: با حمایت دولت و مردم مشکلات کلانشهر تهران را قدم به قدم حل می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران از تصادف شدید 2 خودرو در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: این حادثه دو کشته و هشت زخمی به جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۷    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه به لغو دیدار ولادیمیر پوتین با دونالد ترامپ از سوی طرف آمریکایی واکنش نشان داد و گفت که با لغو این دیدار، پوتین فرصت بیشتری برای دیدار با دیگران پیدا خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۶    
مدیر فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت 9 نفر و فوت دو نفر در دو سانحه رانندگی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۴    
فدراسیون تاریخ و آمار کارلوس کی روش را در کنار یواخیم لوو از آلمان به عنوان یازدهمین مربی برتر جهان در سال 2018 انتخاب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۲۰    
مدیرکل اتباع استاندری کرمان به جمعیت 30 میلیون نفری کشور افغانستان اشاره کرد و افزود: حدود 3 میلیون تبعه افغانی معادل 10درصد جمعیت کشور افغانستان در ایران هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۹    
باشگاه نساجی مازندران که به تصمیمات داوران علیه این تیم اعتراض دارد در این خصوص بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۴    
وکیل رئیس جمهوری آمریکا اعتراف کرد که درباره پروژه ساختمان سازی او در مسکو به کنگره دروغ گفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۳    
زلزله ای به بزرگی 4.3 دهم ریشتر گیلانغرب در غرب کرمانشاه را لرزاند و این چهاردهمین زمین لرزه بالای چهار ریشتر این استان در یک هفته اخیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۲    
'عباس عراقچی' مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران از طرح ایده های جدید درباره سامانه مالی اروپا برای تعاملات تجاری و اقتصادی با ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۲    
اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در کنگره صبح امروز این حزب انتخاب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۹    
سالومه زورابیشویلی با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری گرجستان به اولین زنی تبدیل شده که در این کشور عهده دار این سمت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا دیدار خود را با همتای روس خود که قرار بود در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین برگزار شود، به دلیل تنش ها بر سر اوکراین لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۵    
تیم فوتبال هفت نفره ایران با پیروزی برابر استرالیا قهرمان آسیا و اقیانوسیه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۴    
سرمربی استقلال می گوید تیمش روز به روز بهتر می شود و این مسئله به افزایش اعتماد به نفس بازیکنانش هم منجر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۸    
سخنان دیشب رئیس فدرال رزرو در مورد احتمال پایان افزایش نرخ بهره آمریکا، باعث جهش شاخص های وال استریت و به دنبال آن رشد سهام آسیایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نیاز مردم به تلفن همراه را تامین خواهیم کرد، گفت: توسعه سامانه های برخط در دستور کار قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۶    
تبریز- شوت عجیب عالیشاه به سمت هواداران تبریزی باعث متشنج شدن جو ورزشگاه تبریز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۶    
استقلال در حالی توانست رقیب آبادانی اش را شکست دهد که بازی تهاجمی شان باعث به وجد آمدن هواداران این تیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۶    
با برگزاری هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، فاصله تیم های گیتی پسند و مس سونگون در بالای جدول افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه گوشی تلفن همراه به زودی ارزان می شود، از رفع توقیف گوشی های تلفن همراه موجود در گمرکات خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس با مسئولان اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: در این جلسه از سوی مسئولان اقتصادی دولت خبرهای خوشی در ارتباط با کاهش قیمت ارز شنیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۶    
تیم فوتبال استقلال توانست در هفته چهاردهم لیگ برتر با سه گل از سد صنعت نفت آبادان عبور کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۷    
یک عضو شورای اسلامی استان تهران موضوع بازداشت رئیس شورای اسلامی شهر شریف آباد شهرستان پاکدشت را تایید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۶    
نماینده قزوین گفت: عده ای در مرزها به خاطر همین اتفاق جان خود را از دست می دهند یا در برخی مواقع با انفجار این سوخت ها آتش سوزی و خسارت عظیمی به بار می آید که همین مسائل اهمیت بسیج مسئولان برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۵    
آیین کلنگ زنی فاز اول پروژه طبیعت گردی و گردشگری جزیره آشوراده با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در بندر ترکمن برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۳    
در جریان نیمه نخست بازی استقلال و صنعت نفت آبادان، هواداران استقلال بارها تیم کاشیما را تشویق کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۹    
معاون اول رئیس جمهور عدم تلفات جانی در زلزله 6.4 ریشتری اخیر استان کرمانشاه را نشان دهنده توان مهندسی کشور در بازسازی و احداث واحدهای جدید دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۶    
سرمربی پرسپولیس می گوید تیم ماشین سازی نمایش خوبی برابر تیمش ارائه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۴    
رییس کلانتری 117 جوادیه از دستگیری سارقانی که با جعل عنوان مامور پلیس مبارزه با موادمخدر اقدام به اخاذی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۹    
سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: افرادی در ماه های گذشته شبانه در سطح شهر رامشیر به دلایل نامشخص اقدام به تیراندازی می کردند که 8 نفر از آن ها در طول ماه گذشته دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۸    
دو فروند زیردریایی کلاس غدیر، صبح امروز به ناوگان رزمی نیروی دریایی ارتش الحاق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۶    
دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نساجی به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۳    
پرسپولیس با گل دقیقه 90+3 شجاع خلیل زاده موفق شد تا از سد ماشین سازی بگذرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: انسان های خوب و دلسوز در مجلس شورای اسلامی بسیار است و نمی توان آن را با مجلس دوران شهید مدرس مقایسه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۲    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا با بیان اینکه به انتخابات ریاست جمهوری 2020 فکر می کند، در پاسخ به اینکه طرح هایش چیست گفت که هیچ گزینه ای را از روی میز برنمی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۲    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ادامه رقابت های فوتبال بانوان آسیایی مرکزی تاجیکستان را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۸    
عبده تبریزی درباره اینکه چرا از آن نرخ 19000 تومان دلار به 11 هزار تومان امروز رسیدیم؟ نوشت: عرضه کنندگان کالاها در بازار با شکل گیری انتظارات در مورد قیمت ارز سعی می کنند قیمت ها را به هر طریقی بالا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: فعلا تصمیمی برای افزایش قمیت بنزین از سوی دولت و مجلس پیگری نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۲    
دبیرکل حزب کارگرزان گفت: دموکراسی بازی تقسیم قدرت نیست. هدف از سیاست ورزی هم بازی انتخاباتی نیست. هدف از انتخابات اداره کشور و خدمت به ملت است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۸    
هواداران ماشین سازی با سر دادن شعارهایی از سرمربی تیم ملی در مقابل برانکو ایوانکویچ حمایت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۰    
هواداران ماشین سازی برای دقایقی پرچم ژاپن را برای یاداوری شکست پرسپولیس مقابل کاشیما ژاپن این بار در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به اهتزار در آوردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۹    
در راستای حذف دلار از مبادلات دوجانبه ایران و عراق، بانک مرکزی عراق فروش دلار به عراقی های عازم ایران را ممنوع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۸    
ابراهیم فیاض گفت: پایان سال نخست ریاست جمهوری احمدی نژاد در مرکز استراتژیک جلسه ای بود. من سخنرانی کردم و گفتم نتیجه دولت احمدی نژاد، ظهور یک هاشمی رفسنجانی دوم است. همین هم شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۶    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: داماد مسلح پدر زن را هدف گلوله قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۵    
لیلا بلوکات که پس از پنج سال غیبت با دو سریال جدید روی به تلویزیون می آید، اعلام کرد که در آغاز امر قرار بود او نقش زلیخا را بازی کند اما بنا به دلایلی نقش به کتایون ریاحی سپرده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۱    
با تصویب شورای عالی مناطق آزاد، غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش، جایگزین محمدابراهیم انصاری لاری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امروز در همایش استانی صبر گلستان، یکی از شاکیان که قربانی اسیدپاشی بود، از دیه یک میلیارد تومانی خود گذشت.
  • ۱