پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 اسفند 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 1 اسفند 1397 آفتاب نیوز 2 اسفند 1397 آفتاب نیوز 3 اسفند 1397 آفتاب نیوز 4 اسفند 1397 آفتاب نیوز 5 اسفند 1397 آفتاب نیوز 6 اسفند 1397 آفتاب نیوز 7 اسفند 1397 آفتاب نیوز 8 اسفند 1397 آفتاب نیوز 9 اسفند 1397 آفتاب نیوز 10 اسفند 1397 آفتاب نیوز 11 اسفند 1397 آفتاب نیوز 12 اسفند 1397 آفتاب نیوز 13 اسفند 1397 آفتاب نیوز 14 اسفند 1397 آفتاب نیوز 15 اسفند 1397 آفتاب نیوز 16 اسفند 1397 آفتاب نیوز 17 اسفند 1397 آفتاب نیوز 18 اسفند 1397 آفتاب نیوز 19 اسفند 1397 آفتاب نیوز 20 اسفند 1397 آفتاب نیوز 21 اسفند 1397 آفتاب نیوز 22 اسفند 1397 آفتاب نیوز 23 اسفند 1397 آفتاب نیوز 24 اسفند 1397 آفتاب نیوز 25 اسفند 1397 آفتاب نیوز 26 اسفند 1397 آفتاب نیوز 27 اسفند 1397 آفتاب نیوز 28 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۳۷    
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: برابر ضوابط و قوانین زیست محیطی با هر گونه خرید و فروش، حمل و نگهداری و عرضه گونه های حیات وحش در سطح استان برخورد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
آقای وزیر راحت و دست به سینه نشسته بود که من از فضای خانوادگی اش پرسیدم. می خواستم از پدر و مادرش بیشتر بدانم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۲:۱۶    
داستان این ماجرا به سال های خیلی دور باز می گردد، زمانی که یک زوج با اتفاقی عجیب در مدتی که برای تعطیلات از فرانسه به سمت اسپانیا سفر کرده بودند مواجه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۴    
نرخ رشد تعداد میلیاردرها در آسیا طی چهار سال آینده بیشتر از دیگر قاره ها خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۸    
مدیرعامل بانک ملت، تاسیس بنیاد نیکوکاری سلام را کاری بزرگ و ارزشمند خواند و اعلام کرد که این کار، شیرینی و حلاوت خدمت صادقانه موسسان را که از مدیران بازنشسته بانک هستند، دوباره ظاهر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۶    
رئیس جمهوری آمریکا برای دومین بار به ازسرگیری فعالیت سایت آزمایش های موشکی کره شمالی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۲    
کلاژن و دیگر پروتئین های خارج سلولی نزدیک 80 درصد از پوست شما را تشکیل می دهند. کلاژن نقشی حیاتی در حفظ کشسانی پوست و جلوگیری از چین و چروک و شل شدن پوست دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۲    
استاندار بوشهر از سفر رییس جمهور به این استان خبر داد و افزود: در این سفر طرح ها و پروژه های مهم و تاثیرگذار در روند توسعه استان و کشور افتتاح خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
آیت الله جوادی آملی به گام دوم انقلاب اشاره و بیان کرد: ما در گام دوم و در گام های بعدی انقلاب، وظیفه داریم خطرهایی که متوجه نظام و انقلاب است را بررسی کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
رییس کل بانک مرکزی گفت: سقف برداشت از خودپردازهای بانک ها تا 500 هزار تومان افزایش می یابد اما سقف تراکنش روی کارتخوان ها تغییر نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که تا زمان تعدیل قیمت ها، سیاست فروش فوری خودرو ادامه می یابد گفت: قیمت ها در بازار رو به کاهش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
رئیس دادگستری شهرستان لنده از حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی و سرقت مقادیری طلا در شهر لنده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
منابع خبری در شرق آسیا از آغاز دوباره فعالیت های هسته ای و موشکی کره شمالی خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۶    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مصوبه مجلس درمورد کپنی شدن کالاها گفت: در اردیبهشت و خرداد و تیرماه شاهد بودیم که مردم با کارت های ملی اجاره ای صف می کشیدند که هزار دلار از صرافی ها دلار بگیرند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۸    
در شبی که قوه قضائیه رئیس جدید خود را شناخت، متن احکام رهبر معظم انقلاب برای انتصاب روسای قوه قضائیه را از سال 68 تاکنون جمع آوری و منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۰    
رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: جنوب تهران به شدت با پدیده فرونشست روبه روست. درواقع در این شهر سالی 35 سانتی متر فرونشست داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۹    
متخصص بیماری های داخلی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم راهکار هایی برای رهایی از آلرژی های فصلی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۰    
قدرت الله صلح میرزایی کارگردانی که با ساخت آثار طنز سینمایی بیشتر شناخته می شود در تازه ترین ساخته خود حکایت های کمال را در شهرک سینمایی غزالی با لوکیشن های جدید روایت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۰    
نخود سبز منبع قوی ویتامین K، منگنز، تیامین، مس، ویتامین C، فسفر، و فولات است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۲    
عضو هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، گفت: سرانه پزشک خانواده از نرخ تورم در کشور عقب مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۰    
مهلت مجوز برداشت از معدن شاهوار اسفند 97 به پایان می رسد و ثانیه ها در گذر و مردم شاهرود چشم به راه پیامی هستند که رهایی همیشگی شاهوار از تیغ تیز معدنکاوی را نوید دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۱    
زینب بازیار که در میان روستاییان به خاله زینب معروف است، زنی روستایی و البته عاشق هست که بر خلاف بسیاری از زنان و مردان روستایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۰    
رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن و گمیشان از دستگیری شکارچی غیرمجاز یک قطعه پرنده حمایت شده از نوع فلامینگو در این شهرستان خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۰    
شهردار کرمان از راه اندازی اتوبوس دو طبقه گردشگری رو باز در ایام عید نوروز جهت سرویس دهی به مردم و گردشگران در کرمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۰    
رئیس شورای ملی نخود خواستار رفع ممنوعیت صادرات این محصول شد و گفت: به زودی فصل برداشت محصول جدید نخود آغاز می شود و اگر ممنوعیت صادرات برداشته نشود، نخود روی دست کشاورزان خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۷:۱۳    
پس از 41 سال، دو اتفاق مهم باعث اسطوره زدایی از افسانه تختی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۲    
سایت باشگاه آ اس رم به صورت رسمی اعلام کرد که سرمربی این تیم از سمتش کنار گذاشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۳:۴۵    
"تدوین دستورالعمل و راهنمای مطالعات شناخت، آسیب شناسی و استحکام بخشی بناهای تاریخی برای مقابله و آمادگی در برابر زلزله" و "توانمندسازی میراث معماری و شهری در برابر این آسیب همگانی باید در اسناد و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۳:۳۵    
یک عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وجود سخنگو در دولت ها مرسوم بوده، این یک ضرورت برای همه دولت هاست اما اینکه چرا آقای روحانی مصلحت دیده اند در حال حاضر دولت سخنگویی نداشته باشد خودش باید پاسخگو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۱:۵۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس ارزیابی های میکروبی بیشتر سواحل این شهرستان آلوده است و میزان آلودگی آن کم و زیاد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۶    
پرونده دنباله دار ورمی کمپوست به کجا رسید؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۵    
نمایندگان ایران فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را به بدترین شکل ممکن شروع کردند؛ یک شکست سنگین برای استقلال و دو تساوی ناامیدکننده خانگی برای پرسپولیس و ذوب آهن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۱:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که دو تن از چهار آمریکایی که قوانین مهاجرتی روسیه را نقض کرده بودند از این کشور اخراج شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۱:۰۴    
محمدجواد ظریف در این تماس تلفنی بر ضرورت حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات در منطقه از طریق گفتگو تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۵۶    
رییس پلیس کوهستان پایتخت از سقوط منجر به فوت یک کوهنورد از ارتفاعات دارآباد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۵۴    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: امروز شیعه به درستی به جهان معرفی نشده و طلاب باید در این جهت تلاش کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۵۳    
مایکل کوهن وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا از سازمان ترامپ به دلیل پرداخت نکردن حق الوکاله اش شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۵۳    
اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان امروز اسماعیل میاخیل را به عنوان رئیس رادیو و تلویزیون ملی تعیین کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۵۲    
آفتاب نیوز : حرف و حدیث های فراوانی که این روزها درباره دستکاری آرای مردمی نظرسنجی صدا و سیما به نفع مسابقه برنده باش به وجود آمده، سوژه طنز شهرونگ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۵۱    
گزارش امروز بازار خودرو از افزایش دو میلیون تومانی قیمت سمند EF7 و کاهش دو میلیون تومانی قیمت پژو 207i صندوقدار اتوماتیک حکایت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۹    
رستم نوری استاد هنرهای خوشنویسی، عکاسی، نقاشی، فرهنگی و معلم پیشکسوت مدارس خلخال در سن 94 سالگی دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۵    
اردوغان با اشاره به توافق خرید سیستم دفاع موشکی اس400 از روسیه گفت: موضوع خرید سیستم موشکی اس-400 را حل کردیم. دیگر راه بازگشتی نیست. با روس ها بر سر تولید مشترک این سیستم به توافق رسیدیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۷    
رئیس کانون هواداران نساجی مازندران از آنچه که بعضی رسانه ها درگیری هواداران نساجی با کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در قائمشهر نامید ، اعلام برائت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۷    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، در 11 ماه گذشته فروش آجیل به یک پنجم کاهش یافته و امیدواریم شب عید، خرید مردم افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۴    
دو سارق مسلح موتور سوار با حمله به یک طلافروشی در لنده اقدام به سرقت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۲    
وزرای امور خارجه ایران و عراق در مورد تحولات منطقه و سفر آتی روحانی به این کشور تلفنی گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۲    
دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از حضور سبز و استقبال گرم مردم مؤمن، آگاه و پرتلاش استان گیلان از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
پرسپولیس فردا در قائمشهر باید به مصاف نساجی این شهر برود و به همین دلیل اعضای این تیم امروز با اتوبوس تهران را به مقصد قائمشهر ترک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۶    
لیلیت تریان از مجسمه سازان پیشکسوت ایران پنجشنبه، 16 اسفند ماه در سن 88 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۴    
زنیت با وجود گلزنی مهاجم ایرانی اش در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مغلوب ویارئال شد و آرسنال 10 نفره از رن شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
سناتور زن آمریکایی افشا کرد در ارتش این کشور مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اما به دلیل بی اعتمادی به نظام ایالات متحده هیچ گاه شکایت نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
معاون اقتصادی رییس جمهوری با بیان اینکه اجرای طرح بازآفرینی شهری از اولویت های دولت است، گفت: 20 میلین نفر از جمعیت کشور جامعه هدف این طرح هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۰    
مسگوف (که در تلفظ عربی المسکوف خوانده می شود) یک غذای سنتی در بین النهرین است که از ماهی کپور تهیه می شود. این غذا اغلب به عنوان غذای ملی عراق شناخته می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
مصوبه مجلس درباره بودجه سال آینده کشور با افزایش 41 هزار میلیارد تومانی بودجه عمومی نسبت به لایحه تقدیمی دولت، چهاردهم اسفند در گام پایانی روانه شورای نگهبان شد تا پس از تایید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
می دانیم فساد مانع توسعه است و اختلاس و رشوه سیاست ها را ناکارآمد می کند. باور داریم بخش خصوصی هدررفت سرمایه کمتری دارد و به این نتیجه رسیده ایم که باید موازی کاری نباشد و در یک جهت براساس تفکیک قوا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۲    
اظهار نظر کارشناسان مختلف حوزه خاک از جمله رئیس انجمن علوم خاک ایران نشان می دهد که روند فرسایش خاک در ایران رو به افزایش است بگونه ای که فرسایش خاک 56 میلیارد دلار به ایران خسارت می زند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۰    
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدعلی بطحایی صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله شهرستانی در ایران اظهار داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۶    
هند که در حال مذاکره با آمریکا برای تمدید معافیت از تحریم ها است، قصد دارد میزان واردات نفت خود از ایران را که 300 هزار بشکه در روز است همچنان حفظ کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
اگر چه اینستکس با اعتباردهی مالی به تجارت کالاهای پزشکی و یا کشاورزی آغاز به کار می کند اما به مرور الگویی برای تجارت در زمینه های دیگر میان ایران و اروپا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۲    
کوچ قشر مولد و پویای جمعیت عشایری کشور تقویم مخصوصی دارد که باید کنترل و نظارت بر زمان کوچ توسط هر استان به صورت جداگانه انجام گیرد تا ییلاق و قشلاق خارج از زمان موجب خسارت به مراتع استان های هدف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای سومین بار متوالی، عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
در این روزها که چشم و هم چشمی در مهریه ها بیداد می کند، زوج لردگانی کاشت 6 هزار اصله نهال در کوه های زاگرس را مهریه خود قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۴    
سرمربی پدیده مشهد می گوید بازی تیمش برابر ذوب آهن بدترین نمایش شاگردانش در لیگ هجدهم بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:من با تاخیر به نشست خبری رسیدم، اما این تاخیر هیچ ربطی به سلفی گرفتنم نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۱    
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه اعلام کرد:مراسم تودیع و معارفه رئیس قوه قضاییه 20 اسفند انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
حمله تروریستی به مراسم بزرگداشت بنیانگذار حزب وحدت اسلامی افغانستان در کابل سه کشته و 22 زخمی برجای گذاشت که یکی از زخمی ها نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۸    
تراکتورسازی تبریز با برتری مقابل ماشین سازی به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۵    
این کشورها نمی توانند با اتخاذ چنین سیاست هایی، خود را از مسئولیت و پاسخگویی در قبال سیاست های مخرب شأن در ایجاد، تداوم و فرسایشی شدن بحران هایی مانند بحران یمن و فاجعه انسانی در این کشور رها کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۴    
نشست خبری سرمربی ذوب آهن به دلیل درگیری لفظی با یک خبرنگار نیمه تمام ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
رهبر انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند به همین بهانه سوابق رئیس جدید قوه قضاییه در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۶    
معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران پس از دربی تبریز به مالکیت مبهم محمدرضا زنوزی در دو باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
رهبر انقلاب اسلامی در متن حکم رئیس جدید قوه قضائیه تاکید کردند: گسترش عدل و احیاء حقوق عامه و آزادیهای مشروع و نظارت بر اِعمال قانون را که در شمار هدفهای قوه قضائیه در قانون اساسی است در رأس برنامه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل راه اهن شمال 2 با اشاره به راه اندازی سرویس های قطار رشت - تهران گفت: در حال حاضر ، قیمت بلیت مسیر ریلی رشت - قزوین 51 هزار و 250 تومان پیش بینی شده که تا بیست و سوم اسفندماه جاری 40 هزار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه همواره منافع ملی و مصلحت عمومی را در نظر بگیرید و صادقانه عمل کنید، گفت: مرز ما قانون است و نباید ذره ای از قانون و اصولمان عقب نشینی کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۷    
سرمربی سایپا با انتقاد از افشین قطبی گفت: سه بازی است که تیمش نتیجه نگرفته من که نمی توانم راه بدهم تا به تیمم گل بزند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۲    
سرمربی تیم فولاد خوزستان نسبت به عملکرد علی دایی بعد از بازی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در بازی تیم ما با پیکان عادلانه ترین نتیجه، مساوی بود ولی در نهایت ما پیروز میدان بودیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۱    
در حالی که مشکلات سلامتی بن افلک فیلمبرداری پروژه اش را شش ماه عقب انداخت، او سرانجام به پروژه ملحق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۰    
تیم مس سونگون با غلبه بر گیتی پسند در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال، برای دومین سال متوالی قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۹    
ذوب آهن موفق شد با برتری یک گله برابر پدیده نخستین پیروزی خود را زیر نظر علیرضا منصوریان در لیگ برتر دشت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۰    
اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با سید حسن خمینی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۸    
علی دایی و افشین قطبی پیش از دیدار تیم هایشان با یکدیگر خوش وبش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۵    
آیت الله سبحانی گفت: هر اثری از حوزه نباید منتشر شود، آثاری که از حوزه علمیه منتشر می شود و دارای موضوعات حساس هستند حتما باید قبل از انتشار توسط چند استاد بررسی شوند تا به گونه ای نباشند که بعدها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۵    
تیم فوتبال سایپا برابر میهمانش فولاد خوزستان با یک گل به برتری رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
ولیعهد ابوظبی و رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی درباره گسترش همکاری های دوجانبه و چشم اندازهای همکاری میان دو کشور و برخی مسائل مورد علاقه طرفین بحث و تبادل نظر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۹    
وی تاکید کرد: در دستگاه قضایی اعتقاد نداریم که مطبوعات، رسانه ها و فضای مجازی بسته شود اما به آنچه اعتقاد داریم و منطقی می دانیم این است که فضاهای مطبوعاتی، شبکه های اطلاع رسانی و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۶    
مصاف دو تیم استقلال خوزستان و پیکان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسین فرکی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۱    
کمیته اخلاق با صدور اطلاعیه ای از لغو دستور موقت مرتبط با بازیکن تیم استقلال تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۰    
مقام های هندی اعلام کردند که دهلی نو در حال بررسی گزینه های مختلف از جمله طرح شکایت در سازمان تجارت جهانی به دلیل تصمیم آمریکا برای اخراج هند از نظام عمومی ترجیحات و تحت تاثیر قرار گرفتن صادرات بیش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۶    
رهبران خارجی در نخستین سال حضور دونالد ترامپ و خانواده اش در کاخ سفید هدایای به ارزش بیش از 140 هزار دلار به آنها داده اند که در این میان رهبران چین و عربستان گران قیمت ترین هدیه ها را به ترامپ و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در داربی تبریز مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۸    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون آب از هر دو مسیر فراه رود و رودخانه هیرمند وارد منطقه سیستان می شود و در بخش هایی از تالاب هامون و منطقه و همچنین مخازن چاه نیمه ها جاری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
قصه پرغصه استانی شدن انتخابات، طرح تازه ای نیست. در سال های 1382 و نیز 1386 و 1394 هم نمایندگان مجلس به طرح استانی شدن انتخابات رأی مثبت دادند اما شورای نگهبان با آن مخالفت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۵    
آفتاب نیوز : مراسم هشتمین شب کارگردانان سینمای ایران شامگاه چهارشنبه با حضور اهالی سینما در برج میلاد تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
وزیر آموزش و پرورش در مورد معوقات فرهنگیان گفت: امیدواریم با همکاری که دولت، سازمان برنامه وبودجه و خزانه تابه حال داشته بتوانیم در این روزهای باقی مانده از سال 97، بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۹    
آفتاب نیوز : همایشی با عنوان "چهل سال پایداری" از سوی جبهه پایداری، عصر چهارشنبه 15 اسفند1397 در سالن کوثر مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۸    
نشست وزیران امور خارجه اتحادیه عرب با تکرار ادعای واهی دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی بدون اتخاذ تصمیمی مشخص درباره بازگشت سوریه به کار خود پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۷    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به انتقاد تند از کمک داور ویدئویی بعد از شکست برابر منچستر یونایتد پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
مراسم افتتاح همزمان عملیات اجرایی طرح های توسعه گیلان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری در رشت برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۷    
اعضای هیات عالی نظارت پس از ارائه گزارش کمیسیون نظارت دبیرخانه و استماع دیدگاه های نمایندگان دولت و مجلس ...