پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 1 اسفند 1397 آفتاب نیوز 2 اسفند 1397 آفتاب نیوز 3 اسفند 1397 آفتاب نیوز 4 اسفند 1397 آفتاب نیوز 5 اسفند 1397 آفتاب نیوز 6 اسفند 1397 آفتاب نیوز 7 اسفند 1397 آفتاب نیوز 8 اسفند 1397 آفتاب نیوز 9 اسفند 1397 آفتاب نیوز 10 اسفند 1397 آفتاب نیوز 11 اسفند 1397 آفتاب نیوز 12 اسفند 1397 آفتاب نیوز 13 اسفند 1397 آفتاب نیوز 14 اسفند 1397 آفتاب نیوز 15 اسفند 1397 آفتاب نیوز 16 اسفند 1397 آفتاب نیوز 17 اسفند 1397 آفتاب نیوز 18 اسفند 1397 آفتاب نیوز 19 اسفند 1397 آفتاب نیوز 20 اسفند 1397 آفتاب نیوز 21 اسفند 1397 آفتاب نیوز 22 اسفند 1397 آفتاب نیوز 23 اسفند 1397 آفتاب نیوز 24 اسفند 1397 آفتاب نیوز 25 اسفند 1397 آفتاب نیوز 26 اسفند 1397 آفتاب نیوز 27 اسفند 1397 آفتاب نیوز 28 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۱    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کل کشور در روز چهارشنبه ( 29 اسفند ) با افزایش 3.4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 96 رکورد تازه ای ثبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۲    
سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی و آب و هوایی کشور طی سه روز آینده را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
آلرژی پاسخ و واکنش حساس سیستم ایمنی به موادی است که به بدن وارد یا در تماس با بدن قرار می گیرند. آلرژی غذایی و فصلی شایع ترین اَشکال آلرژی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
مجموعه اتفاقات مهمی در صنعت خودرو و حمل ونقل جهان در سال 1397 رخ داده است که از جمله آنها می توان به قرارداد همکاری میان ایران و هند برای مدیریت و توسعه بندر چابهار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
آفتاب نیوز : 10 غذای محبوب شب عید در شهرهای مختلف ایران را در اینفوگرافی زیر مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ می گوید: رانندگان قبل از آغاز سفر هم از سلامت وسیله نقیله خود مطمئن شوند و هم از سلامت جسمی و روانی خود اطمینان حاصل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
گنجشک ها حیواناتی اجتماعی و باهوش هستند، پراکندگی آنها در کره زمین بسیار زیاد است و از تنوع گونه ای فراوانی برخوردارند، زادآوری آنها بسیار بالاست از این رو گونه ای در خطر انقراض نیستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۷:۰۵    
سرپرست معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: پس از پیروزی انقلاب تاکنون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۶:۰۹    
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی امروزه در پیچ مشکلاتی گرفتار شده است که برون رفت از آن، تدبیری همه جانبه و برنامه ریزی هدفمند را می طلبد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۵:۰۰    
دولت آلمان برای حمایت از رشد اقتصادی این کشور قصد دارد مخارج خود را افزاش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۴:۳۵    
کودک در سفر، معمولا نادیده گرفته می شود و به دلیل نگاه غالب بزرگسالانه چیزی یاد نمی گیرد و به طور معمول در بازدید از سایت های گردشگری او را با انواع ترفندها آرام می کنند تا کمتر احساس خستگی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۳:۵۱    
یک گالری دار بر این باور است که تعطیلی گالری ها در نوروز یک رسم نانوشته است که یکی از مهمترین دلایل آن احتمال کم رونقی نمایشگاه در نوروز عنوان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۶    
همگام با سایر صنایع جهانی، لزوم داشتن برند برتر برای بانک ها نیز رو به افزایش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۲    
محور راه آهن شمال ( گلستان تا تهران) که از سه روز پیش بر اثر ریزش سنگ در مسیر زیرآب تا شیرگاه در حوزه استحفاظی مازندران بسته شده بود ، تا عصر فردا اول فروردین 98 همچنان مسدود خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۵۷    
برای نخستین بار در استان خراسان شمالی، در آستانه نوروز خیابان غذا، چهارشنبه شب در آیینی با حضور مسئولان این استان در بجنورد راه اندازی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۳۴    
مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) به بررسی درصد استفاده مردم از نرم افزارهای ارتباطی پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۳۰    
اتصالی سیم برق، انباری یک مدرسه پسرانه در محدوده میدان آزادی را به آتش کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۲۴    
بیشترین سهم مخارج از بودجه کشورهای اروپایی مربوط به هزینه های حمایتی اجتماعی و هزینه های بهداشت و درمان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۶    
فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که به زودی تعدادی از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک جیش الظلم، آزاد خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۴    
آیین سنتی نواوستی که بر روی رودخانه بالیقلی چای و اکثرا در محل پل یئددی گوز (هفت چشمه) اردبیل برگزار می شود از رسوم کهن آخرین چهارشنبه سال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۴    
رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از کشف سازه آبی (حوضخانه) طی عملیات مرمتی در زیرزمین مسجد کفشدوزها واقع در بازارتاریخی کاشان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۳    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری شاگرد مغازه ای که به شیوه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز میلیونی از حساب ده ها نفر از شهروندان کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بر عدم حضور ایران در عملیات مشترک با ترکیه تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۳    
مرد، در وهله نخست هنگام دیدن این واژه چیزی جز حمایت ، غیرت، صبوری و مظلومیتی پنهان در ذهن تداعی نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: یکی از مقاطع درخشان در مسیر آزادی خواهی و مقاومت ملی مردم ایران در برابر استعمار، بدون تردید مبارزه برای ملی کردن صنعت نفت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۸    
ناصر ممدوح سال 97 را سال بدی برای عرصه دوبله توصیف کرد؛ به دلیل این که چهار دوبلور در این سال از دنیا رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا به رغم اعلام سیاست خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفت: واشنگتن 400 نظامی خود را در این کشور نگه می دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۱    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی وعده داد علیه حضور ایران در منطقه همکاری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۸    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: نیروی خدماتی یک بانک که با همدستی یکی از دوستانش اقدام به سرقت از صندوق امانات بانک کرده بود، قبل از فرار دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۸    
پلیس ایتالیا با دستگیری راننده اتوبوسی که قصد داشت 51 دانش آموز را به نشانه انتقام خود مهاجرانی که در دریای مدیترانه غرق شده اند با آتش زدن اتوبوس بسوزاند، جان همه دانش آموزان را نجات داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۶    
مدیرکل هواشناسی استان گلستان با یادآوری استمرار بارندگی در این خطه شمالی گفت که ثبت 156.1 میلی متر باران در ایستگاه فرودگاه گرگان بالاترین میزان بارش در فرودگاه های قاره آسیا طی دو روز گذشته محسوب می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۵    
محمد جواد ظریف پیامی به زبان انگلیسی به مناسبت نوروز منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۰    
فرماندار ویژه گنبدکاووس از خسارت سیلاب ناشی از بارش های 48 ساعت گذشته به 50 روستای این شهرستان واقع در شرق گلستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۸    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، با بیان اینکه در ایام نوروز و حتی در طول سفرهای نوروزی مصرف شیرینی، شکلات و آجیل بسیار متداول است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۰    
دبیرکل سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد که این سازمان در حال توافق با ایران برای عضویت رسمی تهران در این نهاد منطقه ای است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۵    
وزارت دفاع روسیه فیلمی از سفر وزیر دفاع این کشور به سوریه منتشر کرده است که نشان می دهد سرگئی شایگو بازدید هوایی نیز از سوریه داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
فدراسیون فوتبال از یونس دلفی بازیکن شالروا بلژیک که برخلاف قوانین فیفا و به بهانه مصدومیت از حضور در اردوی تیم امید خودداری کرده به فیفا شکایت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۷    
دادستان نظام پزشکی اراک گفت: قصور دندانپزشک اراکی در 2 پرونده روناک و امیرعلی تایید و کیفرخواست برای آنها صادر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۴    
وقوع سیلاب و تخریب چند ساختمان در شرق استان گلستان دو کشته و چند مصدوم بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۸    
سفر دو روزه فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران به چین در حالی بامداد چهارشنبه پایان یافت که او پیش از ترک پکن تاکید کرد ایران به دنبال گسترش همکاری های علمی، فنی، آموزشی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه تغییر و تحولات کنونی در جمهوری قزاقستان و انتقال قدرت در این کشور را در چارچوب قانون اساسی قزاقستان اعلام کرد و گفت ایران همزمانی تصمیم نظربایف با عید نوروز و دگرگونی در طبیعت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۴    
می گویند زمستان مشتاق بهار است اما حقیقت آن است بهار زودتر از آنچه فکرش را بکنیم جای پای خود را در فراخنای زمان باز می کند آنجا که ناگهان خود را در میان انبوه سنت ها و شلوغی های استقبال از بهار می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۶    
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت : براثر سرریز شدن آب در چند سد و طغیان رودخانه گرگان رود، خطر سیل و آبگرفتگی شهرها و روستاهای شمال غربی استان را تهدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
مراسم های شاد و جشن های نوروزی در اولین روز ماه فروردین و آغاز فصل بهار همزمان با ایران، میان پاکستانی ها با شور و شوق خاصی در شهرهای مختلف این کشور با نام جشن 'عالم افروز' برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۸    
دادگاه بین المللی کیفری حکم حبس ابد رادووان کاراجیچ سرکرده صرب های بوسنی را به جرم ارتکاب جنایات جنگی علیه مسلمانان بوسنی تائید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۴    
حسن خادمی دارنده مدال طلای رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا بر اثر حادثه رانندگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی گفت: 30 نفر از معتکفان رجبیه در روستای چهاربید از توابع شهرستان جاجرم، دیشب دچار گازگرفتگی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۱    
شادی یکی از ضرورت های جامعه است که نبودش پویایی را از مردم می گیرد و رکود و خمودگی را جایگزین می سازد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
سفارت سوئد در ایران فرارسیدن سال نو را به ایرانیان تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۰    
سازمان ملل روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که فنلاند برای دومین سال پیاپی، عنوان شادترین کشور جهان را به خود اختصاص داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 103 میلیارد ریالی متخلفان در 21 روز نخست اجرای طرح نظارت نوروز 98 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۱    
مدافع تیم استقلال با دریافت بیشترین کارت های زرد و قرمز، خشن ترین بازیکن آبی پوشان در این فصل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
'کارن اوهلن بک' (Karen Uhlenbeck) آمریکایی جایزه آبل 2019 که به عنوان نوبل ریاضی شناخته می شود را از آن خود کرد و به نخستین زنی در تاریخ بدل شد که به دریافت این جایزه مفتخر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۰    
گزارش های گم شدن بچه ها در پیک نیک های خانوادگی کم نیست. بیشتر آنهایی که الان در سن و سال جوانی هستند حتی خودشان هم به یاد دارند که حداقل یک بار جایی جا مانده اند یا خانواده شان فراموش کرده است که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۹    
آفتاب نیوز : کارلوس کی روش با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش عید نوروز را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
فرماندار گمیشان گفت که به سبب طغیان رودخانه ها و حرکت حجم وسیعی از آب های هدایت شده مناطق بالادستی به سوی این شهرستان و با هدف حفظ جان مردم تخلیه بیست روستای منطقه از جمعیت صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۳    
برت فن مارویک هلندی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت در زمان آغاز به کار خود مساله اعتدال را مطرح کرد و می توانست با همین اعتدال که اصل قرآن، کتب اخلاقی و علم اخلاق است با تندروی مقابله کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
استاندار اصفهان گفت: اجرایی شدن دستور رئیس جمهوری مبنی بر جاری شدن آب در زاینده رود، نشاط بهاری برای شهروندان و مسافران نوروزی در این استان را دو چندان کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
نمایندگان مجلس سنای قزاقستان دختر نورسلطان نظربایف رئیس جمهوری سابق این کشور را به عنوان رئیس این مجلس انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را در ساعات پایانی سال 97تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
همه مهیای یک عید شاد و دلپذیر بودند که ناگهان بارش های تند بر پیکره زمین فرود آمد و طبیعت که قهری دستکاری انسان ها شده بود سیلی را در مازندران به راه انداخت که نمونه آن در پایتخت این استان بی سابقه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۰    
یک روزنامه روسی معتقد است تیم ملی فوتبال این کشور در آستانه بازی انتخابی جام ملت های اروپا 2020 به یک سردار آزمون نیازمند است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۹    
وزیر امورخارجه کشورمان همزمان با روز ملی شدن صنعت نفت تاکید کرد که ایرانی ها هرگز اجازه نمی دهند که دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۳    
علی نوبخت نماینده مجلس شورای اسلامی عید نوروز و ولادت حضرت علی (ع)را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۲    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی از تلاش برخی مقامات کاخ سفید برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران خبر داد و نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
سفارت آمریکا در بغداد مدعی شد که بغداد خواستار حضور و باقی ماندن نیروهای آمریکایی در عراق برای مبارزه با تروریسم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
جنبش عصائب اهل الحق اعلام کرد که اسرائیل از حضور نیروهای حشد الشعبی عراق در مرزهای با سوریه هراس دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت:سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در سال 1397 بارها هواداران مان را خوشحال کردیم و امیدوارم در آینده هم همین کار را انجام دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
نخست وزیر انگلیس تاکید کرد که مصمم است روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا تاریخ 30 ژوئن تکمیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
الهام چرخنده بعد از مدتی دوری از تلویزیون، ویژه برنامه تحویل سال 98 شبکه افق را اجرا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید مردم وجود ندارد و قیمت و بازار شکر که طی روزها و هفته ها با نوساناتی همراه شده بود کنترل شد و هم اکنون آرامش بر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
کارلوس کی روش در مورد شکایت خود به فیفا می گوید بسیار متاسف هستم و از موقعیت شرمسار کننده و بسیار خجالت آوری که آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مسبب اصلی آن بوده، ناراحت و غمگینم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
در آخرین ساعات سال 1397، پیام ویژه چند چهره فرهنگی را به مناسبت فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1398 بشنوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
همزمان با سیزدهم رجب، میلاد امام علی(ع) تعدادی از طلاب حوزه علمیه در مراسم جشن روز میلاد توسط دفتر آیت الله صافی گلپایگانی معمم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
روزنامه "الدیار" لبنان نوشت که احتمالا رئیس جمهوری سوریه به زودی به عراق سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه به نماینده ویژه آمریکا گفت، روسیه با استفاده آمریکا از "کمک های بشردوستانه" به عنوان زمینه ای برای مداخله در امور ونزوئلا مخالف است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: امسال 212 باند سرقت در استان متلاشی شده و 472 سارق حرفه ای دستگیرشدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۶    
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، وضعیت ترافیکی تهران را در آخرین ساعات سال 97 تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۵    
پژوهشگر اسپانیایی می گوید فناوری های لازم برای ساخت لیونل مسی موجود است اما در این فرایند، عوامل محیطی نقش مهم تری نسبت به ژنتیک دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۷    
رئیس جمهور موقت قزاقستان دقایقی پس از انتصاب پیشنهاد کرد که نام آستانه، پایتخت قزاقستان به افتخار رئیس جمهور مستعفی نورسلطان نام گذاری شود. پارلمان نیز بلافاصله این پیشنهاد را پذیرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
فابیوس مندس در جریان دیدار پورتیموننزه و سنترال سوسیال سائو ژائو جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۴    
عباس قانع و همسرش گل معروف بهنام بانی را در ویزه برنامه تلوزیونی گزارش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از آمادگی این پلیس در خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۷    
رئیس انجمن نفت ژاپن اعلام کرد: پالایشگاه های ژاپنی در صورتی به واردات نفت ایران پس از آوریل ادامه خواهند داد که توکیو معافیت جدیدی از تحریم های واشنگتن علیه تهران دریافت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
داده های خام از معاملات مسکن شهر تهران حاکی از آن است که خرید و فروش در آخرین ماه از سال 1397 حدود 10 درصد نسبت به بهمن ماه افزایش داشته اما نسبت به سال هایی که اوضاع خرید و فروش بهتر بود حدود 25 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۴    
نانسی پلوسی مجددا بر لزوم قانع کننده بودن استیضاح ترامپ برای هر دو حزب تاکید و تصریح کرد: در غیر این صورت "وقت خود را هدر داده ایم".
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
شهردار خواف گفت: یک مامور آتش نشانی در عملیات اطفای حریق در چهارشنبه سوری خواف مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و روانه بیمارستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
مجید اخشابی درباره تاثیر ممیزی های وزارت ارشاد بر کیفیت موسیقی می گوید: روند ممیزی ها اساسأ دچار اشکال است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۹    
دروازه بان افسانه ای فوتبال اسپانیا قرارداد خود را با پورتو تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۸    
معاون رییس جمهور سابق آمریکا به هوادارانش اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات 2020 آمریکا شرکت کند و از آنان خواست برای تامین سرمایه کمپینش به او کمک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار ادعاها علیه کشورمان گفت که اختلاف در شورای همکاری خلیج (فارس) تلاش ها برای مقابله با ایران را با مانع روبرو کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
در حالی که فقط یک روز تا ورود وزیر خارجه آمریکا به لبنان باقی مانده، رسانه های عربی اعلام کردند، وی در این سفر بسیار صریح خواستار خلع سلاح حزب الله خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۸    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که ریزش بهمن سبب انسداد جاده کرج - چالوس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۰    
جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون در روز پدر، به سوگ پدرش نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۹    
قتل های خانوادگی انواع و دسته های گوناگونی دارد و با نیت ها و انگیزه های مختلفی به وقوع می پیوندد. برای پیشگری از تکرار اینگونه جنایت ها هیچ راهی جز شناخت عوامل و زمینه های وقوع آنها نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۸    
فکر می کنم در شرایط فعلی بیشتر نفع مالی برای عوامل سریال ها مهم است، تلاش دارند کاری بسازند و پولی دریافت کنند اما به فکر کیفیت نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۵    
سفیر انگلیس در تهران روز چهارشنبه با تبریک فرارسیدن سال جدید شمسی تصریح کرد که از موقعیتی برای بهبود رابط بین دو کشور استفاده خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
یک مقام ارشد وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه کشورش انتقال کشتی های حامل نفت ایران را دنبال می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۱    
یک رسانه یونانی به تحلیل شرایط کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام فارست انگلیس و تمایلش برای بازگشت به سوپر لیگ یونان پرداخت.
  • ۱