پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 خرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 خرداد 1398 آفتاب نیوز 2 خرداد 1398 آفتاب نیوز 3 خرداد 1398 آفتاب نیوز 4 خرداد 1398 آفتاب نیوز 5 خرداد 1398 آفتاب نیوز 6 خرداد 1398 آفتاب نیوز 7 خرداد 1398 آفتاب نیوز 8 خرداد 1398 آفتاب نیوز 9 خرداد 1398 آفتاب نیوز 10 خرداد 1398 آفتاب نیوز 11 خرداد 1398 آفتاب نیوز 12 خرداد 1398 آفتاب نیوز 13 خرداد 1398 آفتاب نیوز 14 خرداد 1398 آفتاب نیوز 15 خرداد 1398 آفتاب نیوز 16 خرداد 1398 آفتاب نیوز 17 خرداد 1398 آفتاب نیوز 18 خرداد 1398 آفتاب نیوز 19 خرداد 1398 آفتاب نیوز 20 خرداد 1398 آفتاب نیوز 21 خرداد 1398 آفتاب نیوز 22 خرداد 1398 آفتاب نیوز 23 خرداد 1398 آفتاب نیوز 24 خرداد 1398 آفتاب نیوز 25 خرداد 1398 آفتاب نیوز 26 خرداد 1398 آفتاب نیوز 27 خرداد 1398 آفتاب نیوز 28 خرداد 1398 آفتاب نیوز 29 خرداد 1398 آفتاب نیوز 30 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۶    
جنارو گتوزو سرمربی میلان، پس از پایان کارش در این تیم در فصل 19-2018 که با کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل اسپال در هفته سی و هشتم و صعود به لیگ اروپا همراه بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۷    
مظفر گنگ رو، پزشک کودکان که متهم به انتشار ویروس ایدز در ایالت سند شده، خود اچ آی وی مثبت است. او این اتهام را که بیمارانش را از قصد به ویروس ایدز آلوده کرده رد می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۵    
افزایش غیرطبیعی تعداد ملخ ها در مناطق مختلف شهرستان رباط کریم موجب نگرانی کشاورزان بویژه غله کاران شده و این درحالی است که مسئولان می گویند این ملخ ها مشکلی ایجاد نمی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۰    
تصویر این پاندا که در حال عبور از جنگلی در منطقه محافظت شده "وولونگ" در استان "سیچوآن" بود، توسط دوربین های مادون قرمز گرفته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۱    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه پس از خداحافظی از تیم فوتبال سیدنی استرالیا در تهران حضور دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۷:۳۰    
بنیاد آقاخان در سال 1392، جایزه 250 هزار دلاری مسابقه معماری خود را به محمد بهشتی، مشاور سازمان میراث فرهنگی اعطاء کرد و چندی پیش نیز جایزه موسیقی خود را به محمدرضا شجریان اختصاص داد و وی را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۵:۳۰    
فردوسی پور به هر دلیل که شما تصور می کنید دیگر نباید 90 را اجرا می کرد و این برنامه، اساسا باید به تاریخ صدا و سیما می پیوست اما گزارش های فوتبال را که می شد که به طور عادلانه میان گزارشگران توزیع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۲:۵۷    
از پس یک سال تنش در بازار خودرو ،قیمت ها به تازگی روندی کاهشی را آغاز کرد و وزیر صنعت اعلام کرده این روند ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۲:۵۳    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از اعزام تیم های امدادی برای جستجو و نجات چهار فرد غرق شده در رودخانه هراز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۲:۴۶    
بزرگ بود و از اهالی امروز بود. نقش های ماندگارش را با دقت و وسواس خاصی انتخاب می کرد و با زدن مهر صدایش بر روی آنها، جانی دوباره به نقش ها می بخشید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۲:۴۳    
حمید فرخ نژاد با انتشار تصویری از خود در فیلم حبیب به کارگردانی داریوش یاری اینستاگرام خود را به روز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۲:۴۳    
فرماندار کوهرنگ گفت: عصر روز دوشنبه یکی از عشایر ساکن در قله فنجای این شهرستان بر اثر حمله یک قلاده خرس دچار جراحت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۲:۳۸    
دریا صفایی، فعال حقوق بشر ایرانی - بلژیکی به پارلمان این کشور راه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۲:۱۲    
پیروز حناچی شهردار تهران در یادواره هزار شهید منطقه 10 گفت در دیدار صمیمانه با آیت الله سیستانی، ایشان بیش از هر چیز به کاهش فاصله میان مردم و مسؤلان تأکید داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۱:۲۸    
مشاور رییس جمهوری در پیامی توییتری با اشاره به اظهارات ضد و نقیض درباره ایران از سوی مقامات آمریکایی عنوان کرد: حتی خود رییس جمهوری آمریکا نیز نمی تواند یک پیام روشن ارسال کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۱:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان، به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ژاپن واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۱:۱۷    
معاون اول رییس جمهوری از موافقت رهبری با برداشت یک میلیارد دلار اعتبار از صندوق توسعه ارزی برای تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۲:۰۱    
525 هزار فقره چک از مجموع 5.4 میلیون فقره چک صادر شده در فروردین امسال برگشت خورده که 165 هزار فقره از آن به تهران اختصاص دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک کودک به داخل درز انقطاع دو ساختمان واقع در بلوار ابوذر تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۱:۲۸    
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: از مسائل جناحی و جریانات سیاسی در دستگاه قضایی پرهیز شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۳    
استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله گفت: با توجه به نقش سدها در مهار سیلاب ها ؛ بهتر است رسوب زدایی و لایروبی آنها جدی گرفته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۵    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، طی سالهای اخیر به دلیل کاهش نقدینگی و افزایش هزینه های تولید 5 هزارو 200 واحد مرغداری گوشتی صنعتی از چرخه تولید خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۰:۵۰    
بر اساس نرخ نامه عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان مرکزی تهران، قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی در بازه زمانی ششم تا دوازدهم خرداد ماه امسال نسبت به هفته گذشته ثابت و در برخی موارد حتی با کاهش روبرو بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۰:۴۵    
سیدمحمد نکته دان، خوشنویس و مجموعه دار خط، روز گذشته (پنجم خردادماه) در سن 50 سالگی، به دلیل ایست قلبی، دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۰:۴۰    
جودوکار وزن 81- کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های گرندپری چین، بار دیگر به رتبه نخست رده بندی برترین های جهان صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۰:۳۳    
مرد شماره یک جهان در نخستین بازی اش در رولان گاروس به راحتی توانست یانیک هانفمن را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۸    
آفتاب نیوز : رسانه های بلژیکی اعلام کردند: در پی صدور هشدار امنیتی درباره بمب گذاری در مترو، ایستگاه مترو شمال شهر بروکسل به وسیله نیروهای امنیتی تخلیه شد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۱    
گلنوش سبقت اللهی در فینال تپانچه 25 متر رقابت های تیراندازی جام جهانی مونیخ در رده هشتم ایستاد و نتوانست سهمیه المپیک در این ماده را بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۹:۵۰    
متخصصان دانشگاه "اتاگو" (Otago) دریافته اند که ورزش شدید می تواند کاهش عملکرد قلب در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 را بهبود بخشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: ملخ های صحرایی که دیده شده بومی بوده و هیچ آسیب و خطری ندارند و کارشناسان محیط زیست و جهاد کشاورزی با برنامه ریزی در حال کنترل این ملخ ها هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۲    
فرماندار ایذه جزئیات وقوع درگیری در جریان دستگیری دو سارق مسلح در این شهرستان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۵    
مدیران باشگاه استقلال برای برگزاری نشست انتخاب سرمربی این تیم و مذاکره با مربی مدنظر راهی کشور ترکیه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۳    
یک دیپلمات پیشین کشورمان با اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران (برجام) گفت: اگر ترامپ واقعاً قصد مذاکره با ایران را داشته باشد لازم است پیش از آماده سازی صحنه برای گفت وگو میان ایران و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۱    
یک روزنامه ژاپنی امروز(دوشنبه)نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از سفر آتی نخست وزیر ژاپن و ایفای نقش میانجیگر برای حل تنش میان تهران و و اشنگتن استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۸:۴۶    
رییس اداره آتش نشانی کویت (KFSD) از کشته شدن دست کم هشت نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر به دنبال وقوع تصادف زنجیره ای جاده ای اوایل امروز (دوشنبه) در مرکز این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۸    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر زنده یاد پرویز بهرام، روز چهارشنبه (هشتم خرداد ماه) از مقابل در تالار وحدت برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۷    
تماشاگران برنامه های کانال یک تلویزیون فرانسه (TF1) یکشنبه شب شاهد درگیری لفظی و فحش کاری دو سیاستمدار مطرح این کشور بودند؛ موضوعی که بلافاصله به سوژه داغ خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۱    
وزیر خارجه روسیه از پیشنهاد وزیر خارجه کشورمان مبنی بر امضای معاهده "عدم تجاوز" به همسایگان استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۰    
سریال جدید کمپانی HBO با نام چرنوبیل در متوسط امتیازات سایت IMDb، سریال های افسار گسیخته و بازی تاج و تخت را پشت سر گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی ریاست جمهوری عراق اعلام کرد که بغداد هیچ میانجی گری بین آمریکا و ایران انجام نداده است اما به منظور کاهش تنش با هر دو طرف در تماس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس گفت: منطقه ای که در آن درگیری مسلحانه در اسلام آباد غرب رخ داده است تحت کنترل بوده، امیدواریم با سرنخ های موجود عوامل و ضاربان شناسایی و دستگیر شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۹    
محمدجواد ظریف دقایقی پیش با بدرقه تعدادی از مقامات وزارت خارجه عراق ، ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد و تعدادی دیگر از مسئولان سفارت کشورمان در این کشور همسایه ، عراق را به مقصد تهران ترک کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۸    
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به نحوه ورود این فراکسیون به انتخابات هیات رییسه مجلس، معرفی کاندیدای ریاست مجلس از سوی فراکسیون امید را موجب توافق دو فراکسیون سیاسی دیگر بر سر ریاست مجلس و کرسی نایب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۷    
ونزوئلا کماکان منفی ترین رشد اقتصادی جهان را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۲    
جیانلوئیجی بوفون شب گذشته در ورزشگاه المپیکو شهر رم حضور داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۱    
اقلیت بودن فراکسیون ها دلیلی برای مسئولیت گریزی آنها می شود؟ سوالی که محمود صادقی در توئیترش به آن پاسخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۸    
روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر اعلام کرد کلیپ منتشر شده مربوط به کشور عربستان بوده و از زمان وقوع آن مدت زیادی می گذرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۷    
وزیر امور خارجه روسیه با اعلام حمایت کشورش از طرح تهران برای امضای معاهده عدم تجاوز با کشورهای حاشیه خلیج فارس، اعلام کرد که از نظر مسکو توافق برای اینکه کشورها به یکدیگر حمله نکنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۵    
مدیر امور آب شهرستان میناب گفت: یک جوان 24 ساله برای شنا وارد محوطه مجاور سد استقلال شده که بر اثر بی احتیاطی جان خود را از دست می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۵    
با پیروزی احزاب طرفدار اتحادیه اروپا در انتخابات پارلمانی این اتحادیه، ارزش یورو در برابر همتایانش صعودی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۵    
مقامات کنگو اعلام کرده اند: به دنبال غرق شدن یک قایق در دریاچه ای در این کشور تاکنون دست کم 30 نفر کشته و 200 نفر دیگر نیز مفقود شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور رای مجازات جایگزین حبس برای راننده بی احتیاط خبر داد و گفت: این فرد باید به مدت 200 ساعت، تابلوها و علائم ایمنی جاده های استان گلستان را رایگان تعمیر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۶    
24 مه سال جاری میلادی رسانه های فرانسوی گزارش دادند که فردی 30 تا 35 ساله سوار بر دوچرخه به یک نانوایی در لیون رفته و یک کیف دستی حاوی بمب را در آنجا گذاشته که منفجر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۲    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر از سقوط یک دستگاه خودرو سواری پراید به رودخانه کشکان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۲    
فیلم جدید علاء الدین در سه روز نخست اکران در بیشتر مناطق جهان از جمله آسیا، آمریکای لاتین و اغلب کشورهای اروپایی در صدر جدول فروش قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱    
طبق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران همچنان دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی آف در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۷    
یک کارشناس حوزه کار با تاکید بر مشارکت دادن بخش خصوصی در سیاستگذاری ها و تصمیم گیری های کلان کشور گفت: جریان کارآفرینی و فضای کسب و کار در کشور باید از طریق بخش خصوصی پیش برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۴    
با نزدیک شدن به سی امین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، محمد رضا باهنر به تحلیل، فضای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی جامعه بعد از رحلت ایشان پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۳    
رییس بیمارستان قلب تهران درباره چهار بیماری که از 25 اردیبهشت مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفته و هنوز به هوش نیامده اند، توضیحاتی بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افراط و تفریط حتی در عبادت هم ممدوح نیست و تعادل و اعتدال علامت عقلانیت است، پس نه به طور افراطی دنبال دنیا بروید و نه به طور افراطی دنبال آخرت بروید و دنیا را رها کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۸    
یک عضو فراکسیون مستقلین ولایی با اعلام خبر تهیه درخواست از مقام معظم رهبری برای بازنگری در قانون اساسی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۷    
محمد کیانوش راد، فعال سیاسی اصلاح طلب، با اشاره به هشدار سیدمحمد خاتمی به اصلاح طلبان گفت: خاتمی پژواک صدای واقعی اکثریت مردم ایران است. این هشدار را باید جدی گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۷    
سوسن پرور، بازیگر تئاتر و تلویزیون، عکسی را از صدیقه کیانفر که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است، منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۵    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه حدود 78 میلیون نفر در کشور یارانه دریافت می کنند، گفت: ارزش یارانه 45 هزار تومانی سال 89 در حال حاضر 10 هزار تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۴    
برنی سندرز، سناتور آمریکایی و نامزد انتخابات 2020 این کشور از تحلیلگر نومحافظه کار برای حمایت از جنگ های عراق و ویتنام انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۳    
محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه که برای دیدار با مقامات عراقی به این کشور سفر کرده، در شب شهادت حضرت علی(ع) در بارگاه سیدالشهدا حضور پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۵    
پخش سرودهای مبتذل و وادار کردن دختران معصوم کشور به رقاصی و آوازخوانی در کشوری که داعیه دار اسلام است به هیچ عنوان پذیرفتنی نبوده و نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۱    
طی دو روز گذشته در پایتخت شاهد وزش تندبادهای لحظه ای،همراه با بارش های پراکنده و رعد و برق بودیم. در برخی از موارد رعد و برق ها همراه با طوفان اتفاق می افتد و در ادامه با بارش باران همراه می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: سارق حرفه ای خودرو که پس از سرقت در سیلاب گرفتار شده بود، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۵    
کسب انرژی و مواد مغذی لازم برای ورزش کردن به همان اندازه ای که خودِ ورزش مهم است، اهمیت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۴    
تیم فوتبال پرسپولیس به دعوت و میزبانی انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی تابستان امسال برای نخستین بار به کانادا سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۶    
2 نفر از مصدومین این حادثه به بیمارستان های اهواز اعزام شدند و یک نفر همچنان در بیمارستان شهدای ایذه تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۱    
آخرین سرشماری نفوس و مسکن، نشان می دهد، کدام مناطق پایتخت در صدر ساخت و ساز با متراژهای مختلف قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به کربلا ، پس از زیارت عتبات مقدسه در این شهر در مراسم شب دوم احیا و شهادت حضرت امام علی (ع) شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۵    
آفتاب نیوز : میگرن و سردردهای میگرنی برای برخی افراد بدترین کابوس زندگی است و صنعت داروسازی با کشف دارو ها راه حل های متعددی برای درمان این بیماری ناتوان کننده پیش روی بیماران گذاشته اما بسیاری از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۴    
سروش صحت، عکسی از دوران دانشجویی اش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از رنگ پریده شدن گذشته ها نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۹    
سازمان هواشناسی اعلام کرده از امروز تا روز چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر بین 5 تا 8 درجه کاهش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۹    
روزنامه واشنگتن پست نیز گزارش داده است که ترامپ با اشاره به "روابط خوب ژاپن با دشمنان آمریکا در خاورمیانه" گفته است که از تلاش های شینزو آبه برای باز کردن باب گفتگو با ایران حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۷    
فشار خون بالا، یکی از مهم ترین عوامل خطر و تهدیدکننده سلامت مردم و اصلی ترین عامل مرگ ومیر در جهان و ایران محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۲    
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تنها خبرنگاران میدانی و حوادث مشمول قانون مشاغل سخت و زیان آور می شوند؟ گفت: "خبرنگاری" ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۲    
واکسن ها، ابزارهایی ارزشمند برای سیستم های بهداشتی و پیشگیری جهانی هستند که کاربرد آن ها، سالانه از میلیون ها مورد ابتلاء به بیماری های خطرناک و مرگ ومیر ناشی از آن ها جلوگیری می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۰    
وزارت خارجه قطر که پیشتر گفته بود برای شرکت در دو اجلاس اضطراری سران کشورهای عربی در مکه دعوت نشده است، اکنون از عربستان سعودی دعوتنامه رسمی دریافت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۸:۰۲    
حدود یک ماه به نشست اوپک و متحدانش برای بازنگری در سیاست تولید نفت باقی مانده است. در این مدت اظهار نظرهای مختلفی از سوی اعضای اوپک و غیر اوپک برای تصمیم نهایی مطرح می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۶:۰۰    
اخیرا جمعی از اهالی فرهنگ، شعر وادبیات میهمان رهبر انقلاب بودند، این دیدار با ابراز نگرانی مقام معظم رهبری از فرسایش زبان فارسی و گلایه ایشان از صداوسیما در باب این موضوع همراه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۱:۵۵    
با وجود افزایش سطح گاز متان در سال های اخیر، پژوهشگران هنوز از دلیل قطعی این موضوع مطمئن نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۱:۳۲    
مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی جزئیات کودک آزاری دختر بچه سه ساله که توسط پدرش مورد ضرب و شتم و به کما رفته بود را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۱:۲۹    
تیم های اینتر و آتالانتا در هفته پایانی سری A برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند اما میلان باز هم با وجود پیروزی، از کسب سهمیه بازماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۱:۱۶    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه 5 خرداد 1398 به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۱:۱۰    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که تهران از مذاکره با کشورهای خلیج فارس استقبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۱:۰۴    
فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از شهادت رئیس پلیس آگاهی این شهرستان در درگیری مسلحانه با افراد ناشناس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۰:۵۳    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به ضرورت تعریف منابع درآمدی جدید برای مقابله با تحریم های نفتی آمریکا اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی و نخست ما مقاومت و استقامت در برابر تحریم و حرکت در جهت دفع تهدید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۰:۳۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در آغاز سفر منطقه ای خود امروز در مسقط با یوسف بن علوی بن عبدالله وزیر مسئول در امور خارجه عمان دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۹    
حمید بقایی معاون اجرایی دولت احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس دولت دهم از اوین به مرخصی آمدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۱    
مقام های جمهوری دموکراتیک کنگو می گویند از سرنوشت 200 سرنشین قایقی که شب گذشته (شنبه) در دریاچه های غرب این کشور غرق شدند، خبری در دست نیست.