پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 11 خرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 خرداد 1398 آفتاب نیوز 2 خرداد 1398 آفتاب نیوز 3 خرداد 1398 آفتاب نیوز 4 خرداد 1398 آفتاب نیوز 5 خرداد 1398 آفتاب نیوز 6 خرداد 1398 آفتاب نیوز 7 خرداد 1398 آفتاب نیوز 8 خرداد 1398 آفتاب نیوز 9 خرداد 1398 آفتاب نیوز 10 خرداد 1398 آفتاب نیوز 11 خرداد 1398 آفتاب نیوز 12 خرداد 1398 آفتاب نیوز 13 خرداد 1398 آفتاب نیوز 14 خرداد 1398 آفتاب نیوز 15 خرداد 1398 آفتاب نیوز 16 خرداد 1398 آفتاب نیوز 17 خرداد 1398 آفتاب نیوز 18 خرداد 1398 آفتاب نیوز 19 خرداد 1398 آفتاب نیوز 20 خرداد 1398 آفتاب نیوز 21 خرداد 1398 آفتاب نیوز 22 خرداد 1398 آفتاب نیوز 23 خرداد 1398 آفتاب نیوز 24 خرداد 1398 آفتاب نیوز 25 خرداد 1398 آفتاب نیوز 26 خرداد 1398 آفتاب نیوز 27 خرداد 1398 آفتاب نیوز 28 خرداد 1398 آفتاب نیوز 29 خرداد 1398 آفتاب نیوز 30 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۰    
یک دستگاه آپارتمان 61 متری واقع در منیریه- میدان حر با مبلغ 800 هزار تومان ودیعه و ماهانه 50 میلیون تومان اجاره، معامله می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۰    
مدیرعامل کارخانه کاله آتش سوزی کارخانه این برند ایرانی در کربلا را 100 درصد عمدی خواند اما توضیح بیشتر در این زمینه را به بعد از بررسی های بیشتر موکول کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبری درباره رانت 300میلیاردی سالانه برای کمیسیون های فروش اینترنتی نمایندگی های خاص گفت: مجلس این موضوع را بررسی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۳    
بعد از اعلام تحریم های آمریکا و واکنش گوگل به آن که منجر به محدود شدن سیستم عامل اندروید روی گوشی های هوآوی شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری وصول مطالبات بدعوا رسیده شستا و اقدامات شدید قضایی جهت وصول تا ریال آخر بدهی ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۰    
معاون گردشگری خبر داد: خیابان سی تیر پایلوت گردشگری دسترس پذیر می شود. به این معنی که یکی از تاریخی ترین خیابان های شهر تهران برای افراد معلول و ناتوان جسمی بیشتر در دسترس قرار خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۰    
پس از تشکیل پرونده تاکنون دو جلسه از دادگاه محمدرضا خاتمی به صورت علنی برگزار شده است، اما محتویات جلسه دادگاه تاکنون منتشر نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۳    
محمود علیزاده طباطبایی، وکیل محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، در گفت وگو با مردم سالاری آنلاین به نحوه پوشش پرونده قتل میترا استاد در بخش های خبری صداوسیما اعتراض کرد و توضیحاتی در مورد فیلم حضور نجفی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۱    
محسن رفیق دوست درباره حواشی که برای محمدعلی نجفی رخ داد گفت: به نظرم از قبل توطئه ای علیه او ترتیب داده شده بود و ایشان گرفتار آن توطئه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۱    
لجبازی و ناسزاگویی کودکان دغدغه بسیاری از خانواده هاست تا آنجایی که گاهی ترس بیماری فرزندانشان را در دل آنها می اندازد، غافل از این که منشأ اصلی این اختلالات خود خانواده ها هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۱    
شهردار منطقه دو شیراز مدعی است که مالک سینما بهمن، که شامگاه نهم خرداد دچار حریق شد، مجوز تغییر کاربری و تخریب و انجام اقدامات بازسازی را نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۵    
استراماچونی عکسی از همراهی مدیربرنامه هایش انداخته و نوشته جلسه مهمی برای شروع فصلی جدید در ایران و استقلال داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۸    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص دو تیم لیگ برتری صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۷    
آزمون کتبی پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) 23 خرداد ماه برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۶    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به شرایط و ویژگی های خاص البرز، مساعدت و توجه لازم را برای ارتقا زیرساخت های این استان خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۸:۳۷    
فرمانده انتظامی مهران از دستگیری سارق حرفه ای در این شهرستان طی روزهای گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۸:۱۱    
اصلاح، احیا و توسعه 9.6 میلیون هکتار اراضی مرتعی در برنامه ششم توسعه هدف گذاری شده که بخشی از آن به توسعه کشت گیاهان دارویی اختصاص خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۷:۳۱    
چنانچه به آرشیو روزنامه و سایر نشریات مراجعه کنید، بیش از یکسال است که سرانجام کار را پیش بینی کرده بودم. ماجرا از این قرار است که بعد از دیماه 96 آمریکا وارد فازی از فشار تمام عیار علیه ایران شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۷:۱۱    
از آنجایی که جعفری سدیم اندکی دارد، به تثبیت فشار خون کمک می کند. این شرایط به پیشگیری از مشکلات کلیه و بیماری های قلبی عروقی نیز کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۷:۰۵    
اکران افتتاحیه فیلم ما همه با هم هستیم ، دیشب (جمعه 10 خرداد) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۶:۳۰    
امروزه فرهنگستان زبان و ادب فارسی در ساخت معادل برای کلمات وارد شده بسیار دیر عمل می کند و در نهایت نیز آنچه که می سازد نادرست و خنده دار است به گونه ای که دست مایه تمسخر بچه ها در مدارس قرار می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۴:۱۹    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تربت جام از کشف دو سنگ عتیقه و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۳:۳۵    
استاندار کرمانشاه گفت: به منظور صرفه جویی در مصرف برق ساعت کاری ادارات کرمانشاه از 15 خرداد ماه تغییر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۵۵    
قتل "میترا استاد" همسر دوم "محمدعلی نجفی" شهردار سابق تهران در روز (سه شنبه) و اعتراف نجفی به این قتل همچنان یکی از خبرهای داغ رسانه هاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۳۹    
عماد افروغ (زاده 1335 در شیراز) نویسنده، جامعه شناس و سیاست مدار ایرانی است. او نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۲۸    
سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش آماده بازی با داماش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۲۲    
سفیر عراق در ایران اعلام کرد که قرار است دولت متبوعش پیام تهران در ارتباط با امضای پیمان عدم تعرض با کشورهای حوزه خلیج فارس را به مقامات عربستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۱۳    
محمود صادقی در توئیتی از رئیس قوه قضاییه خواست تا جلوی شتاب زدگی در بررسی پرونده نجفی را بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۰۸    
دو کشور ایران و ایالات متحده آمریکا؛ یکی قدرت منطقه ای و دیگری قدرت فرامنطقه ای است و در موضوعی پرتنش که می تواند صلح و امنیت بین المللی را به خطر بیندازد، روبه روی هم قرار گرفته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۰۵    
پایگاه داده ی GaussDB دو دستاورد مهم دارد: اول این که GaussDB نخستین پایگاه داده ای است که قابلیت های هوش مصنوعی را در چرخه ی حیات دیتابیس های غیرمتمرکز گنجانده است و این امکان را فراهم آورده که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۰۳    
آفتاب نیوز : آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد نفتی بابک زنجانی درباره اتهامات علیرضا زیبا حالت منفرد روز شنبه به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به صورت علنی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۵۷    
ارتش آلمان روز شنبه اعلام کرد که فرود اضطراری هواپیمای حامل صدراعظم آلمان در سال گذشته به دلیل عملیات خرابکارانه و حملات سایبری بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۴۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی شهادت امام جمعه فعال و موفق کازرون حجةالاسلام حاج شیخ محمد خرسند را تبریک و تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۴۱    
آفتاب نیوز : ورزشکاران و قهرمانان ملی شامگاه شنبه در سالن اجلاس سران با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۳۶    
فرماندار بندرعباس از خرید تضمینی ملخ زنده از روستائیان هر کیلو 8 هزار تومان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۶    
ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علیرضا زیبا حالت منفرد به ریاست قاضی صلواتی در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۳    
حسینعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از پگاه آهنگرانی دعوت کرد تا به عنوان ناظر مردمی بر روند انتخابات مجلس در اسفند 98 حاضر باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۰    
رئیس سازمان صداوسیما با صدور احکامی جداگانه، معاون حقوقی و امور مجلس و همچنین مدیرکل آرشیو این سازمان را منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۱۹    
فرماندار فریمان گفت: به دلیل اینکه ورودی آب رودخانه به سد بیشتر از مخزن بود، به ناچار دریچه های فوقانی سد را باز کردیم و دریچه رسوبگیر آن را نیز از صبح باز کردیم و تلاش کردیم تا حجم سد را در اندازه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۱۶    
چندی پیش فردی با مراجعه به روزنامه و ارائه قبض انتقال متوفی خود به بهشت بی بی سکینه (س) کرج اعلام کرد که آمبولانس های بهشت زهرا (س) برای انتقال جسد متوفی بیش از نیم میلیون تومان از وی پول گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان استان اصفهان از برخورد شدید یک دستگاه سواری دنا با دیواره بتونی کنار جاده و فوت 3 نفر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۷    
وزیر نفت، اولویت سال 98 چهار شرکت اصلی وزارت نفت و معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری را همسو با برنامه ملی اقتصادی مقاومتی برای اجرا ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
وزیر بهداشت با تاکید بر نبود کمبود جدی در بازار دارو گفت: با شیوه هایی که دنبال می کنیم تا پایان سال کمبودی در حوزه داروهای اساسی نخواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت های زورگو و زیاده خواه، تسلیم نمی شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین المللی سر میز مذاکره بنشینند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۶    
مدیر اداره بهره برداری و نگهداری سد کوثر گچساران با اشاره به اینکه آخرین بار سال 1393 مخزن سد کوثر پر شده است ،گفت: هم اینک این سد تنها چهار میلیون متر مکعب تا سرریز شدن فاصله دارد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۵    
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان هم استانی فریب ترفند ارسال پیامک های جعلی در خصوص پرداخت سهام عدالت، سبد کالا، یارانه و دیگر موارد توسط مجرمان فضای سایبری را نخورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۷    
فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: یگان های اعزامی پس از حضور در منطقه موفق شدند یکی از شناورها را توقیف و دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند و یک نفر از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۶    
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری محتکر شکر تنظیم بازار در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: از انبار این فرد 150 کیسه شکر کشف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خوی گفت: گودبرداری غیراصولی به جان باختن 2 کارگر در این شهر منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات شرکت مترو در کلیه خطوط 7 گانه شهر و حومه تهران در چهاردهم خردادماه از صبح تا شب رایگان خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۳    
مدیرعامل و سرمربی موقت استقلال با یکدیگر جلسه ای برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۶    
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه قیمت فعلی خودرو 20 تا 30 درصد حباب دارد به مردم توصیه کرد فعلا وارد این بازار نشوند چرا که جلساتی در وزارت صمت برگزار شده است که تولید را افزایش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۳    
هر بانک مقررات خود را دارد و در برخی موارد هم شعبه های مختلف یک بانک شروط متفاوتی برای وام گیرندگان می گذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۳    
پخش شدن یک تصویر در فضای مجازی هم شایعات زیادی را به دنبال داشت و هم اهالی ورزش، خبرنگاران و بسیاری از مردم را نگران کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران توسعه بندر چابهار را در ترانزیت کالا در منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ایران می تواند امن ترین و بهترین مسیر ترانزیتی برای کالاهای تاجیکستان باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۰    
کاکابرار استاد این روز ها در غم از دست دادن دخترش غمگین و افسرده است؛ لازم به ذکر است وی یکی از اولیای دم اصلی تصمیم گیرنده مجازات محمد علی نجفی می باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از دستور ویژه وزیر کشور برای آزاد سازی حریم ساحلی دریای خزر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور دستور قضایی به پلیس برای دستگیری متهم حادثه خیابان نیکبخت اصفهان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۵    
مسعود استاد برادر میترا استاد گفته انتقام خون خواهرش را خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۳    
کارشناسان مشکل اصلی تالاب انزلی را کم آبی عنوان می کنند اما سازمان محیط زیست علاوه بر صدور مجوز برای سد لاسک، حامی طرحی شده که برخی آن را تیر خلاص بر پیکر تالاب انزلی می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۸    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد که موضوع عدم سوخت رسانی به شرکت های هواپیمایی ایرانی در برخی فرودگاههای بین المللی به دبیرکل و رئیس شورای ایکائو (سازمان بین المللی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۵    
مهاجم خارجی استقلال پس از توافق با مسئولان این تیم از جمع آبی پوشان جدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۳    
دادستان اصفهان گفت: متهمی در خیابان نیکبخت اصفهان پس از آسیب رساندن به عده ای از محل متواری شده و خودرو را در برابر منزل دایی خانم به آتش می کشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۳    
در نشست سران سازمان همکاری اسلامی که جمعه شب در مکه مکرمه شروع به کار کرد و در بامداد روز بعد به کار خود پایان داد، دو سند شامل سند نهایی و قطعنامه فلسطین مصوبه اجلاس وزیران مورد تایید قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۲    
یاروسلاو کوبیاک، پدر کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به دنبال سخنان زشت و ضد ایرانی فرزندش از وی دفاع و تاکید کرد که خبرنگاران به دنبال راه انداختن چنین جنجال هایی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۰    
عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز علت زیاد شدن جمعیت جیرجیرک ها در اهواز را ناشی از آشفتگی شرایط اقلیمی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۶    
بازار طلا و سکه درحالی در سراشیبی کند قیمت ها به مسیر خود ادامه می دهند که قیمت ارز نیز نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۲    
ماجرای غم انگیز آقای نجفی صرف نظر از ماهیت و ابعاد درونی و زمینه های آسیب زایش اگرچه مورد توجه کم سابقه جامعه قرار گرفت و توفانی از خبرها و تحلیل ها را برانگیخت ولی مشخص است که پس از چندی از دایره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۱    
تیم ملی والیبال ایران توانست در بازی دوم خود از لیگ ملت های والیبال 2019، با نتیجه قاطعانه سه بر صفر چین (میزبان مسابقات) را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: نمی توان برای قراردادهای اجاره سقف تعیین کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۵    
سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) هشدار داد: در حال حاضر "چاقی" به لحاظ مضراتش برای سلامتی، جایگزین سیگار شده و این فاکتور خطرزا به زودی موارد سرطان های مرتبط با وزن را افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۰    
رسانه ها فاش کردند که هزینه تدارکات امنیتی دیدار رئیس جمهوری آمریکا از انگلیس به 18 میلیون پوند می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۳    
خشونت های رخ داده در بازی های اخیر فوتبال ایران را باید محکوم کرد؛ چه از طرف هواداران اصفهانی باشد چه تهرانی و هیچکس نباید مسائل جانبدارانه را وارد این مساله بکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۱    
تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس اعلام کرد هافبک آلمانی اش، فروشی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۷    
متوسط سن 45 رئیس جمهوری که بر آمریکا در طول تاریخ این کشور حکومت کرده اند 55 سال بوده است. جورج واشنگتن، اولین رئیس جمهوری آمریکا زمانی که اولین دوره ریاستش را در سال 1789 شروع کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۸    
سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن نسبت به سه نشست اضطراری مکه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۶    
دو دیپلمات اروپایی که بامداد روز گذشته (جمعه) در یک پارتی مختلط شبانه در تهران شرکت کرده بودند، بازداشت و پس از احراز هویت آزاد شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۴    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوگانه فشار و مذاکره آمریکایی ها، یادآور مدل فشار از پایین و چانه زنی از بالای وطنی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به محاکمه وزیر امور خارجه انگلیس به دلیل وعده های دروغ در تبلیغات انتخاباتی گفت: این موضوع در قوانین انتخاباتی ما در نظر گرفته نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از کلاهبرداری نوجوان 14 ساله از کاربران فضای مجازی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که رئیس کره شمالی اخیرا از تأسیسات مرتبط با شلیک موشک این کشور بازدید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۷    
رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از ادامه موج دوم هجوم ملخ های صحرایی و دریایی به جنوب کرمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۴    
سفیر ایران در لندن اعلام کرد با قطع تامین مالی یک حساب توییتری برانداز نظام ایران از سوی وزارت خارجه آمریکا عملا پروژه تامین مالی حساب های توییتری برانداز فاش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهوری اوکراین از سوی همتای آمریکایی خود دعوت شده تا در سفری رسمی به واشنگتن برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۲    
دانشمندان در مطالعه اخیرشان با استفاده از چاپ 3 بعدی موفق به ساخت قرنیه مصنوعی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن بازدید از خط شماره 10 پیشنهادی مترو در منطقه 22 گفت: پس از تکمیل خطوط فعلی متروی تهران 4 خط جدید طراحی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۸    
رئیس اتحادیه سوپرمارکت های تهران از آغاز توزیع شکر تنظیم بازاری 3500 تومانی در سطح سوپرمارکت ها و خرده فروشی های سطح شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۱    
پایگاه خبری واشنگتن اگزماینر در یادداشتی به انگیزه های ترامپ از فشار به ایران و همچنین پیشنهادهای صلح جولانه او پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۰    
قبادی اظهار داشت: قیمت خرما اکنون 15 تا 35 هزار تومان است با توجه به اینکه ما دومین تولیدکننده خرما در جهان هستیم نباید این قیمت ها برای مصرف داخلی وجود داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهوری ونزوئلا گفت، مذاکره در چارچوب قانون اساسی تنها راه احیای ثبات در این کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۹    
مارک ویلموتس در بدو ورود به تهران و کار با فوتبال ایران به خوبی معضل بزرگ فوتبال ایران را شناخت و در اولین گام سعی کرد بازیکنان تیم ملی را متوجه این نکته کند که اعتراض به داوری تیم را از ارایه فوتبال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۸    
سرهنگ علی اکبر کیانی در این باره گفت: شب گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه این فرماندهی حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از شهر های جنوبی کشور به سمت مشهد در حرکت بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۶    
استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران 21 فروردین 97 پذیرفته شد در حالی که سردار لطفی 14 مرداد 97 به سمت رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ منصوب شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۳    
عراق که در میانه منازعه میان ایران و امریکا قرار گرفته است حاضر به امضای بیانیه پایانی نشست نشد. "برهم صالح" رییس جمهوری عراق گفت که نباید امنیت ایران تهدید شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور مکزیک و گروه لابی تجاری بزرگ آمریکایی از دونالد ترامپ خواستند از تهدید برای وضع تعرفه های تنبیهی روی واردات مکزیک انصراف دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ما برخی از انتقادات در پرونده آقای نجفی را می پذیریم و رد نمی کنیم، ممکن است مأموران ما نیز اشتباهاتی داشته باشند و اگر مردم احساس می کنند که ما اشتباهی کردیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۷    
یکی از وکلای محمدعلی نجفی در ادعایی قابل تامل عنوان کرده که فیلم احترام پلیس به نجفی مربوط به زمان شهردار بودن وی و بازدید نجفی از پلیس آگاهی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۶    
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره به برگزاری سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روز سه شنبه، از استقرار سامانه پدافند هوایی هاگ در اطراف حرم امام خمینی(ره) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۳    
صدهزار نفر از فعالان در انگلیس در حال آماده شدن برای برگزاری اعتراضات گسترده همزمان با سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به این کشور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۹    
در بند ب ماده یک این مصوبه، در رابطه با کنکور سراسری سال 1399 گفته شد؛ در سال 1399، فقط یک آزمون (یک مجموعه سؤال) بر اساس کتب نظام جدید آموزش (3-3-6) برگزار می شود.
  • ۱