جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۳:۰۲Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 15 خرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 خرداد 1398 آفتاب نیوز 2 خرداد 1398 آفتاب نیوز 3 خرداد 1398 آفتاب نیوز 4 خرداد 1398 آفتاب نیوز 5 خرداد 1398 آفتاب نیوز 6 خرداد 1398 آفتاب نیوز 7 خرداد 1398 آفتاب نیوز 8 خرداد 1398 آفتاب نیوز 9 خرداد 1398 آفتاب نیوز 10 خرداد 1398 آفتاب نیوز 11 خرداد 1398 آفتاب نیوز 12 خرداد 1398 آفتاب نیوز 13 خرداد 1398 آفتاب نیوز 14 خرداد 1398 آفتاب نیوز 15 خرداد 1398 آفتاب نیوز 16 خرداد 1398 آفتاب نیوز 17 خرداد 1398 آفتاب نیوز 18 خرداد 1398 آفتاب نیوز 19 خرداد 1398 آفتاب نیوز 20 خرداد 1398 آفتاب نیوز 21 خرداد 1398 آفتاب نیوز 22 خرداد 1398 آفتاب نیوز 23 خرداد 1398 آفتاب نیوز 24 خرداد 1398 آفتاب نیوز 25 خرداد 1398 آفتاب نیوز 26 خرداد 1398 آفتاب نیوز 27 خرداد 1398 آفتاب نیوز 28 خرداد 1398 آفتاب نیوز 29 خرداد 1398 آفتاب نیوز 30 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۷:۱۵    
15 خرداد، روز جهانی محیط زیست بود و امسال تمرکز آن بر موضوع آلودگی هوا قرار گرفت.از سال 1972 میلادی تاکنون پنجم ژوئن (15 خردادماه)روز جهانی محیط زیست محسوب می شود که هر سال یک موضوع مهم زیست بومی را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۰    
این که رسانه ملی نتوانسته مبلّغ خوبی برای مفاهیم دینی و انقلابی باشد، حرف جدیدی نیست، اما موضوع نو این است که این سازمان به واسطه برخی برنامه ها تبدیل به بنگاه بخت آزمایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۷:۲۵    
شمار زیادی از اعضای فهرست 80 نفره زنان ثروتمند خودساخته ایالات متحده، سلبریتی ها (چهره های هنر و موسیقی) و فعالان عرصه مُد و لوازم آرایشی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۰۸:۳۵    
مزاج شناسی علمی بسیار وسیع و گسترده برای تشخیص و درمان مشکلات جسمی و روحی است، زیرا تمامی جنبه های زندگی ما تحت تأثیر طبیعت بدنمان قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۰۰:۳۵    
در این مطلب با قابلیت های جذاب موبایل که شاید تاکنون نمی دانستید آشنا خواهید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۲۱:۱۵    
فرماندار مشگین شهر گفت: در سه روز گذشته بیش از 86 هزار خودرو وارد این شهرستان شدند که ورود این میزان مسافر و گردشگر به منطقه در نوع خود بی سابقه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۵    
منع گردشگران از همراه داشتن یک برش پنیر فرانسوی یا قطعه ای ژامبون، یکی از عجیب ترین محدودیتها در دنیا به شمار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
پلیس استرالیا در دومین روز عملیاتی که هدف آن روزنامه نگاران است، به دفتر اصلی رادیو و تلویزیون ملی این کشور (ای بی سی) در سیدنی یورش برده و آن را تفتیش کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۲۰:۱۰    
ادعاهای یکی از همسایه های خانه میترا استاد نشان از آن دارد که این زن تا بعد از ورود دختر محمد علی نجفی در حمام خانه با مرگ دست و پنجه نرم می کرده و زنده بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۵    
پنجم ژوئن مصادف با پانزده خرداد روز جهانی محیط زیست نام گذاری شده است و محیط بان به حفاظت و کنترل عرصه های طبیعی و حیات وحش می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۵    
فرهاد مجیدی انتقاد تندی از تعدادی از نزدیکان به مدیرعامل استقلال داشته است. او از عوامل اجرایی باشگاه انتقاداتی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۰    
ادامه بررسی طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و رسیدگی به سوالات نمایندگان از وزیر خارجه در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۵:۱۰    
نوآ پوتوون که از افسردگی و بی اشتهایی عصبی رنج میبرد، برای نخستین بار در 11 سالگی مورد تعدی واقع شد و زمانی که تنها 14 سال داشت نیز توسط دو مرد مورد تجاوز جنسی قرار گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: تاکنون جلسات مختلفی مابین سیاسیون و دانشگاهیان و نمایندگان مجلس با دو جریان اصول گرا و اطلاح طلب برای ایجاد یک وفاق ملی صورت گرفته است اما هنوز سعه صدر لازم برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۵    
دویچه بانک پس از این که ونزوئلا نتوانست به موقع تعهدات مربوط به توافق سوآپ طلا با این بانک، به ارزش 750 میلیون دلار را انجام دهد، 20 تن طلای متعلق به این کشور را مصادره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۰    
مربی استقلالی ها می گوید حاضر نیست برای رسیدن به نیمکت این تیم دست به هرکاری بزند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۵    
لبخند زدن روی روان، جسم و سلامت بدن تأثیر مثبتی دارد و با خندیدن می توان کالری های زیادی را سوزاند طی محققان طی تحقیقات خود میان افرادی که هر روز لبخند می زدند متوجه شده اند که متابولیسم این دسته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که به دلیل ترور شخصیتش، دیگر در توئیتر حضور نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۵    
اختلاف نظرهای بسیاری میان اروپا و ایالات متحده وجود دارد؛ از ماجرای شرکت هواوی گرفته تا ایران و از کنفرانس آب و هوایی پاریس گرفته تا جنگ تجاری.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۰    
پیشکسوت استقلال گفت: ناکامی های آبی پوشان در فصل گذشته و از طرف دیگر قهرمانی های پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی ناراحتی هواداران را به همراه داشته است و آنها حق دارند دلخور باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۵    
رییس فوریت های پزشکی شهرستان رامهرمز گفت: برخورد موتور سه چرخ با یک سواری در رامهرمز موجب مرگ راکب موتورسوار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۵    
پنجم ژوئن (برابر با 15 خرداد) روز جهانی محیط زیست نامگذاری شده است؛ شعار امسال این روز جهانی غلبه بر آلودگی هو اعلام شده، تا این چالش جهانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۰    
فارسی زبانان سراسر جهان طی نامه ای خواستار بازگشت زبان فارسی به سایت کیندل آمازون شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۵    
درحالی که مدیران استقلال در تلاشند تا سرمربی جدید این تیم را انتخاب کنند، برخی بازیکنان این تیم در فضای مجازی اقدام به افشاگری در مورد افرادی کرده اند که عامل مشکلات آبی ها هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۷:۵۰    
تیم کین سناتور آمریکایی از ویرجینیا خبر داده که وزارت انرژی این کشور بعد از قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی، دو مجوز برای انتقال تکنولوژی هسته ای به عربستان صادر کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۷:۲۵    
شرط تایید مدارک دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های خارج از کشور اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۷:۲۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: یک میلیون تن محصول گندم در سیل اخیر از بین رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۷:۱۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به برپایی 150 ایستگاه سنجش فشار خون در مسیر نمازگزاران عید سعید فطر، گفت: بیماری های غیر واگیر عامل 70 درصد مرگ و میرها در کشور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۷:۰۰    
فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان دزفول از کشف جسد تجزیه شده در بیشه عباس آباد این شهرستان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۵    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از فوت یک از اعضای یگان حفاظت بندر شهیدرجایی بر اثر حادثه آتش سوزی امروز خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۳:۱۰    
صدراعظم آلمان و رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه مراسم بزرگداشت نبرد نرماندی با هم دیداری کوتاه داشته و به گفته سخنگوی کاخ سفید، در رابطه با اوضاع لیبی گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۵    
آیاندا پاتوسی شب گذشته با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی اش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۵    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش سوزی مواد لاستیکی مستعمل عصر چهارشنبه درپارکینگ جنب کلانتری بازار این شهر مهار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۰    
امید عالیشاه به نظر فصل آینده هم لباس پرسپولیس را به تن خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۰    
سلاح تک تیرانداز "دراگانوف" سلاح انفرادی است که بیشتر در عملیات های تجسسی کاربرد داشته و برای از کارانداختن نفرات شاخص دشمن، در حین عملیات کمین از فاصله دور به کار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۴۵    
تصویری از امیرحسین مدرس، امیر جعفری و علی صالحی پای سفره افطار محمدتقی غفاری، ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۴۰    
مدافع راست پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و فولاد در غم از دست دادن همسرش به سوگ نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۴۰    
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا هروقت آقای ویلموتس بخواهد آماده کمک به تیم ملی هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۴۰    
فرمانده کل ارتش در حاشیه برگزاری نماز عید فطر در مصلای امام(ره)گفت: رمضان یک اردوگاه و یک رزمایش برای عاشورا است و نیروهای مسلح آمادگی دارند در مقابل هرگونه اشتباه دشمن با قدرت بایستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۳۵    
جدایی بوفون از پاری سن ژرمنهمکاری باشگاه پاری سن ژرمن با دروازه بان افسانه ای ایتالیایی پس از تنها یک فصل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۳۰    
قطعی آب شرب برخی مناطق تبریزآب شرب برخی مناطق در تبریز به علت کدورت بالای آب قطع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۳۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام یک تیم غواصی و صخره نوردی استان فارس برای پیدا کردن مرد 29 ساله در شهرستان دنا خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۳۰    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه (15 خرداد/ 5 ژوئن) به شایعات منتشرشده در برخی رسانه ها در خصوص اقدام برخی مقام های کره شمالی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۲۵    
رهبران سیاسی کشورهای مختلف برای بزرگداشت آغاز عملیات نرماندی در جنگ جهانی دوم گردهم آمدند. این از بزرگ ترین عملیات آبی-خاکی در تاریخ جنگ های جهان به شمار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۲۵    
فرماندار تهران: نماز عید فطر اهل سنت در تهران بدون حاشیه برگزار شدفرماندار تهران از برگزاری بدون حاشیه نماز عید سعید فطر توسط برادران اهل سنت در شش نقطه تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۵۰    
اهل شب گردی های میان افطار و سحر و گشت و گذارهای پاتوق های شبانه تهران که باشی خیابان 30 تیر یکی از محبوبترین مکان ها در چنین مناسبت هاییست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از جان باختن یک جوان 30 ساله و زخمی شدن جوانی دیگر در یک نزاع خونین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۳۰    
ستاره پرحاشیه با هلی کوپتر خود را محل تمرین تیم ملی فوتبال برزیل رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۲۰    
فلاحت پیشه گفت: دلیلی برای تداوم حضور ناوهای آمریکایی وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۱۰    
منابع رسمی یمن می گویند ارتش و نیروهای مسلح این کشور در 72 ساعت گذشته 20 موضع نظامی را در نجران تحت کنترل درآوردند و از وجود نیروهای متجاوز سعودی و مزدوران آن پاک کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۰۵    
آفتاب نیوز : جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم به مناسبت عید سعید فطر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۰۰    
الناز شاکردوست بعد از چند سال کم کاری از هنرپیشه گیشه ای و بازی در فیلم های بعضا شانه تخم مرغی یکباره با نمایشی فوق العاده توانست بهترین نقش سال های هنرپیشگی اش را ایفا کند اما چه اتفاقی او را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۰۰    
وزیر خارجه ژاپن اعلام کرد کشورش از موقعیت خود به عنوان دوست دو کشور آمریکا و ایران برای کمک به کاهش تنش ها بین تهران و واشنگتن استفاده خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۰:۵۵    
روایتی از دیدار جمشید مشایخی و غلامرضا تختی تختی هم متقابلا تعارف می کند که جمشید مشایخی سر میزش بنشیند تا هم غذا بخورند و هم صحبت بکنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۰:۵۰    
در ادامه مسابقات جهانی تیروکمان معلولان در هلند، تیم کامپوند مردان با شکست تیم چین راهی فینال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۰:۴۰    
انبار فرآورده های نفتی عصر امروز چهارشنبه در بندر شهید رجایی طعمه حریق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج از سقوط کودک 10 ساله در رودخانه کرج خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۵۵    
رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است به ایران بازگشته درمورد شرایط کاری خود در خارج از کشور و علت بازگشت خود توضیحاتی مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۰    
رسانه های عربی زبان سخنان روز سه شنبه رهبر انقلاب اسلامی در آیین سی امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بازتاب دادند و هریک براساس سیاست های خبری خود بخشی از سخنان ایشان را برجیته کرده و اعلام کردند که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۲۵    
طبق اعلام کمیته مرکزی پزشکان سودان، شمار قربانیان حمله نظامی به معترضان سودانی توسط نیروهای شورای نظامی انتقالی به 100 کشته رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۱۰    
یک رسانه قطری از رد قطعی پیشنهاد تیم لیدزیونایتد انگلیس توسط مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم العربی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۱۰    
بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد فصل آینده در تیم سپاهان توپ خواهد زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۱۰    
یک خبرگزاری اماراتی مدعی شد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با باشگاه الاهلی عربستان قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که موساد اطلاعات مربوط به نقش آفرینی ایران در عملیات خرابکارانه الفجیره را تحریف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۱۰    
وکیل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نامه ای رسمی به این باشگاه تهدید کرده در صورت پرداخت نشدن مطالبات موکلش به فیفا شکایت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۰۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی انتصاب امیر سرلشکر موسوی را به سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۵۵    
رئیس پلیس راهور از افزایش 30 درصدی تردد در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: بیش از 900 هزار خودرو در راه رفتن به شمال هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۵۵    
مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود به جام جهانی و استفاده از جوانان دراین جام نخستین هدف من در تیم ملی ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۵۰    
وزیر نیرو گفت: بر اثر باران های بهاری امسال مخازن آب کشور 15 میلیارد متر مکعب بیشتر از پارسال آب دارند و تعداد قابل توجهی از تالابها نیز بین چهل تا 100 درصد آبگیری شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۵۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز(15 خرداد ماه) تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۳۵    
سازمان دهندگان گفتند که حداکثر 120 هزار نفر در تجمع روز سه شنبه شرکت کردند. اگر این آمار تایید شود بزرگترین تظاهرات از زمان انقلاب مخملی سال 1989 خواهد بود که به سقوط کمونیسم منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۳۰    
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: دو حادثه رانندگی در این شهرستان روز چهارشنبه، سه کشته و 12 مصدوم بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۲۰    
آمریکا و بریتانیا و نروژ روز سه شنبه طرح رهبران نظامی سودان برای برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور را محکوم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۲۰    
آفتاب نیوز : تصاویری از سیبری را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۱۵    
استقلالی ها دوباره در پیش فصل با مشکلات تکراری فصل گذشته خود رو به رو شدند و شرایط خوبی را در مهم ترین مقطع فصل ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۱۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وضعیت معیشتی قشر آسیب پذیر و مردمان فقیر دل امام را آزار می دهد؛ گرانی و فشار معیشتی بالاست؛ این گرانی ربطی به دشمن ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از حمله خرس سیاه به یک مرد در منطقه دلفارد شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: این مرد میانسال در این حمله از ناحیه سر مجروح شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۰    
حسین جنتی شاعر ساکن ورامین بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۰    
بد نیست توجه داشته باشند که آمریکایی ها نقشه های دیگری برای خود دارند که نقشی برای آنها در آن دیده نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۷:۳۵    
شیخان گفت: باتوجه به افزایش هزینه های تولید سیمان، بزودی نرخ های جدید اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهوری چین در آستانه دیدار با همتای روس خود، ولادیمیر پوتین را بهترین و نزدیک ترین دوست خود توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۶:۴۰    
بیشتر کنسرن ها و شرکت های ژاپن در زمینه پوشش کارمندان خود در محل کار بسیار سخت گیر هستند. مثلأ کارمندان زن باید در محل کار کفش پاشنه بلند بپوشند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۶:۴۰    
خودروسازی بزرگ جنرال موتورز و شرکت تایرسازی میشلین تا سال 2024 تایرهای بدون باد را برای خودروهای سواری به ارمغان خواهند آورد و اولین نمونه از آن را همین امسال روی خودروی برقی "بولت" آزمایش خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۶:۱۰    
بهترین رستوران جهان به انتخاب خوانندگان این نشریه رستوران de L’Hotel de Ville در سوئیس است که هزینه صرف غذا برای هر نفر در آن رستوران نزدیک 319 پوند است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۵:۴۵    
والتر لوبکه، عضو حزب دموکرات مسیحی آلمان در خانه خود به ضرب گلوله کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۵:۰۰    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و آمریکا به ستایش از کلوپ پرداخت و از ویژگی بزرگ او سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۵۵    
دو وکیل، شکایتی را علیه اتحادیه اروپا به دیوان بین المللی کیفری تقدیم کردند که در آن، این اتحادیه را به سازماندهی در نگه داشتن 40 هزار مهاجر لیبیایی در شرایط غیرانسانی متهم کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۵    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام شایعه منتشر شده توسط منابع خبری درباره استعفای محسن رضایی یا تغییر دبیر مجمع تشخیص مصلحت را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۰    
شاهرخی گفت: افزایش قیمتی برای گل در روز عید سعید فطر نداریم و هم اکنون قیمت ها همانند گذشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور گفت: ایران به دنبال تقویت امنیت در منطقه است و تمایلی به درگیری با دیگر کشورها ندارد اما اگر اقدام نابخردانه ای آغاز شود، پاسخ قاطع و پشیمان کننده ای خواهیم داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۵    
سایت ایتالیایی نوشت استراماچونی تا فردا فرصت پاسخ به پیشنهاد بیش از دو میلیون یورویی استقلال دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۵    
مهاجم تیم ملی ایران در صحبت هایی از کار با مارک ویلموتس در تیم ملی ایران ابراز خوشحالی و افتخار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۴۰    
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت مقاومت، ایستادگی و بردباری شجاعانه در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه ملت ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۵    
فدراسیون والیبال لهستان، کوبیاک را به دلیل اظهارات ضد ایرانی محروم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۵    
مدت دارشدن قراردادهای اجاره برای بار دوم در کمیسیون اقتصادی هیئت وزیران در حال بررسی است و در صورت استقبال از آن، صاحبخانه ها در طول مدت اجاره از 100 درصد مالیات بر درآمد املاک، معاف می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۵    
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت مقاومت، ایستادگی و بردباری شجاعانه در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه ملت ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۵    
در ماه مبارک رمضان ساعت فعالیت برخی از واحدهای صنفی تا سحر تغییر می کند و با پایان یافتن این ماه ساعت فعالیت آنها به روال سابق برمی گردد که با توجه به این قانون به نظر می رسد روزهای تعطیل این هفته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۰    
مها و وفا السبیعی دو خواهر عربستانی هستند که بعد فرار از کشور خود، رسانه های بسیاری به ماجرای آنها پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۵    
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: کشورهای اسلامی به جای آنکه در مقابل یکدیگر قرار گیرند، باید در مقابل حضور جنایتکارانه دشمن غاصب در فلسطین صف آرایی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۱۵    
انتقاد از لیست تیم ملی یا برنامه هایی که سرمربی جدید تازه آنها را شروع کرده، بزرگ ترین آفت برای تیمی است که با کادر فنی جدید می خواهد سمت اهداف بلند قدم بردارد.
  • ۱