پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۹:۰۹Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 21 تیر 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 تیر 1398 آفتاب نیوز 2 تیر 1398 آفتاب نیوز 3 تیر 1398 آفتاب نیوز 4 تیر 1398 آفتاب نیوز 5 تیر 1398 آفتاب نیوز 6 تیر 1398 آفتاب نیوز 7 تیر 1398 آفتاب نیوز 8 تیر 1398 آفتاب نیوز 9 تیر 1398 آفتاب نیوز 10 تیر 1398 آفتاب نیوز 11 تیر 1398 آفتاب نیوز 12 تیر 1398 آفتاب نیوز 13 تیر 1398 آفتاب نیوز 14 تیر 1398 آفتاب نیوز 15 تیر 1398 آفتاب نیوز 16 تیر 1398 آفتاب نیوز 17 تیر 1398 آفتاب نیوز 18 تیر 1398 آفتاب نیوز 19 تیر 1398 آفتاب نیوز 20 تیر 1398 آفتاب نیوز 21 تیر 1398 آفتاب نیوز 22 تیر 1398 آفتاب نیوز 23 تیر 1398 آفتاب نیوز 24 تیر 1398 آفتاب نیوز 25 تیر 1398 آفتاب نیوز 26 تیر 1398 آفتاب نیوز 27 تیر 1398 آفتاب نیوز 28 تیر 1398 آفتاب نیوز 29 تیر 1398 آفتاب نیوز 30 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: امکان تشکیل بازار متشکل ارزی تا زمانی که دولت نتواند نرخ ارز در بازار آزاد را به قیمت نیمایی نزدیک کرده و یا نرخ را یکی کند، وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۰    
کارشناس بهداشت هوا معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ازن را آلاینده ای تابستانه خواند و درباره تاثیر این آلاینده بر سلامت انسان توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۵    
رقم های مختلفی برای نرخ واقعی دلار بیان می شود اما ویژگی مشترک بیشتر این تحلیل ها این است که رقم 12 یا 13 هزار تومان را برای نرخ دلار، بالا و غیرواقعی می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۰    
" اندی بورویتز" طنزنویس مشهور مجله "نیویورکر" آمریکا خبر طنزی را درباره بحران اخیر در روابط دیپلماتیک بین آمریکا و بریتانیا تهیه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۵    
شاه محمدی گفت: اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی از لحاظ نوع اجرا برای اولین بار در ایران روی صحنه می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۰    
هنوز نامگذاری برخی از خیابان های تهران به نام برخی از هنرمندان به شهرداری تهران ابلاغ نشده است. دلیل این اتفاق حساسیت روی برخی از این اسامی است که باعث شده فرمانداری نسبت به آن اعتراض کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۰    
غلامرضا صنعتگر، خواننده موسیقی پاپ که از سال 1396 تا امروز بارها در بیمارستان بستری شده است، از ادامه درمان خود از هفته آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۰    
اولین نشست ازسلسله نشست های مقابله باتهاجم فرهنگی با مدیریت آیت الله جعفری در روز پنجشنبه 20 تیرماه و در ساعت 13 لغایت 16 در مسجد جامع و مرکز فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۱۰    
بانکهای مرکزی آمریکا و ترکیه تنها بانکهایی نیستند که با فشار سنگین دولتها برای تغییر نظر خود مواجه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۰:۱۰    
وزیر امور خارجه کوبا روز جمعه مشاور امنیت ملی آمریکا را بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت جهانی توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۰    
وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای پولشویی در نیمه دوم سال 1396 رمز ارزها در حال حاضر ممنوع هستند، گفت: دولت مصوبه دیگری را در این خصوص در حال بررسی دارد که ابلاغ خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۰    
مسعود نیلی کارشناس ارشد اقتصادی که سال ها عنوان مشاور ارشد اقتصادی رییس جمهور را با خود همره داشت موضعی صریح برابر طرح تخصیص کوپن برای کالاهای اساسی اتخاذ کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران دخالت های مخرب دولت های آمریکا و انگلیس در امور داخلی چین و اقدامات تحریک آمیز در تایوان و هنگ کنگ ظرف روزهای اخیر را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۵    
فرد سابقه دار 28 ساله اقدام به چند فقره زورگیری و آدم ربایی در شاهرود کرده بود؛ و تاکنون 10 شاکی برای جرایم خشن این فرد به کلانتری مراجعه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۵    
دونالد ترامپ یک بار دیگر با گفته ای عجیب در یک مراسم رسمی مورد توجه قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۰    
دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه جمعه در مصاحبه با شبکه المنار به سوالات مختلفی درباره تحولات لبنان و منطقه پاسخ داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۵    
یک مقام اروپایی گفته کشورهای اروپایی قصد ندارند از ساز و کاری که به بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران منجر می شود استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۵    
مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن اختیارات رئیس جمهور آمریکا برای انجام جنگ با ایران را محدود می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۰    
وزارت دفاع آمریکا در واکنش به تحویل سامانه موشکی اس 400 به ترکیه اعلام کرد که واشنگتن در مورد پایگاه هوایی اینجیرلیک ترکیه بازنگری خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۰    
فاصله قیمت پراید 111 در بازار و تحویل کارخانه به بیش از 11 میلیون تومان رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۵۵    
ترکیه در پی جلسات هیأت اماراتی و سعودی با کردهای شمال سوریه حجم انبوهی از تجهیزات نظامی خود را در مرز با سوریه مستقر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۱۰    
با نظر کالدرون، پرسپولیس دو بازی تدارکاتی در ترکیه برگزار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۰    
شیخ نشین دبی از این پس به گردشگران مجوزی 30 روزه برای خرید مشروبات الکلی ارائه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا برای چندمین بار در روزهای گذشته به لفاظی علیه ایران پرداخت و از ایران خواست که مراقب باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۵    
فعالیت غیرمجاز یک آرایشگاه زنانه در شهر زرقان که اقدام به تخلف در زمینه درمان مشکلات پوستی با استفاده از حلزون زنده کرده بود، متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا در حالی که قرار است با سران اقتصادی برای تعیین تکلیف ارز لیبرا به گفت وگو بنشیند، توئیت هایی علیه ارزهای مجازی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۰    
سرمربی فرانسوی پیشین تیم ملی مراکش هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۰    
این شیوه برخورد گلاب آدینه خبر از اصالت انسانی می دهد که تربیت یافته یک آموزه قدیمی فرهنگ ماست: هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد و قرار نیست به هر دلیلی تمامی مرزها را در هم شکند و هر چه بوده و نبوده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۰    
فرض کنید در یک مطب دندانپزشکی نشسته اید و منتظر هستید که نوبت شما شود که شخص دیگری وارد مطب می شود و در حال گرفتن نوبت دندانپزشکی است که منشی از آن فرد می پرسد بیماری خاصی دارید و شخص پاسخ می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۰    
وزیر کشور تاکید کرد که موضوع امنیت در کشور ما در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و این مهم تقویت نیز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۲۰    
وزیر خارجه بریتانیا گفت که کشورش برای جلوگیری از تشدید تنش ها با ایران تلاش می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۵    
وزارت خارجه چین می گوید شرکت های آمریکایی که در قرارداد 2.2 میلیارد دلاری فروش تسلیحات به تایوان دخیل هستند، مشمول تحریم خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۵    
رئیس منطقه جبل الطارق در ادعایی جدید گفت تصمیم برای توقیف نفتکش ایرانی را به طور مستقل و به دور از نفوذ دیگر کشورها اتخاذ کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت زنی جوان بر اثر سقوط در چاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۰    
نیروی زمینی سپاه با استفاده از پهپادهای مهاجر 6 و بمب های قائم مواضع تروریست ها در کردستان عراق را در هم کوبید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۵    
مشاور عالی وزیر بهداشت با اشاره به مهم ترین چالش های جمعیتی کشور و ارائه راهکار برای آن ها، گفت: طی 30 سال آینده 30 درصد از جمعیت ایران پیر خواهند شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۵    
گاردین در گزارشی نوشت، اگر بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس شود، اتحاد دولت های راست گرای واشنگتن و لندن عواقب خطرناکی برای جهان خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۰    
دو تن از مسئولان دولت در سال 78 در واکنش به اظهارات سه شنبه شب سردار نظری، فرمانده انتظامی تهران در زمان وقوع حادثه کوی دانشگاه، اظهارات او را خلاف گزارش شورای عالی امنیت ملی و ناقص دانستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۰    
طی هفته ای که گذشت ارز و بازار بورس به پوچ و توخالی بودن تهدیدات امریکا و دوستانش پی برده و در مقابل تلاطم های سیاسی و تنش افزایی آنان کمترین واکنش را نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۰    
یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان این که مدیریت صحیح بازار ارز و ثبات نسبی در این بازار بر کاهش نرخ ارز تاثیرگذار بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۰    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از گلوله باران مقرهای تروریست ها در حاشیه مرزهای اقلیم کردستان عراق با ایران و هلاکت و زخمی شدن شمار زیادی از تروریست ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۰    
دولت انگلیس قصد دارد در بحبوحه تنش ها با ایران، ناوشکن دانکن را به عنوان دومین کشتی جنگی خود به خلیج فارس اعزام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۵    
آیت الله نوری همدانی گفت: بنده بارها گفتم و باز هم می گویم، واقعاً از وضع اقتصادی و معیشتی مردم احساس شرمندگی می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۵    
در عکس زیر تصویری منتشرنشده از آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و کیم ایل سونگ، رئیس سابق دولت کره شمالی در پیونگ یانگ پایتخت این کشور، به تاریخ اردیبهشت 1368 را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۰    
سرمربی سابق استقلال اعلام کرد امارات خانه دومش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۰    
یک سرهنگ زن ارتش آمریکا که گزینه پیشنهادی دولت ترامپ برای نفر شماره دوی ارتش این کشور را متهم به تجاوز جنسی علیه خود کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر جنگ نبود امروز صاحب قدرت برتر موشکی نبودیم و این پهپاد رادار گریز و مدرن آمریکایی را نمی توانستیم سرنگون کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس سازمان امور مالیاتی ضمن اعلام اخذ مالیات از درآمدهای بادآورده، گفت: پارسال در طرح پیش فروش سکه 490 نفر بیش از هزار قطعه سکه خریده اند که 38 نفر هر کدام بیش از 5000 قطعه سکه خریدند و یک نفر هم به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۵    
دومینوی استعفای ائمه جمعه اینبار به بندرعباس رسید تا امام جمعه این شهر بدلیل آنچه کهولت سن عنوان شده بود از این جایگاه کنار رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۵    
سردار آزمون خودش رسما نسبت به خبر پیشنهاد باشگاه لیورپول واکنش نشان داد و به نوعی ابراز بی اطلاعی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۵    
مایک پمپئو با انتشار پیامی در توییتر از تلاش نیروی دریایی در خلیج فارس قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۰    
ایران به دنبال آن است تا بتواند درآمد 100 میلیارد دلاری نفتی پیش از تحریم ها را برآورده کند که این اقدام با انعقاد قرارداد با شرکت های ثالث عملی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۰    
نتانیاهو در تازه ترین اظهاراتش مدعی تلاش برای مقابله با دستیابی ایران به سلاح هسته ای شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۰    
علی دایی در صفحه شخصی اینستاگرام خودش تصویری از دوران حضور در بایرن مونیخ منتشر کرده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۵    
با تغییر قانون اساسی کره شمالی و حذف رئیس پرزیدیوم، کیم جونگ اون رهبر این کشور از این به بعد ریاست دولت کره شمالی را نیز بر عهده خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۰    
بوریس جانسون گفت، چنانچه نخست وزیر انگلیس شود، با رئیس جمهوری آمریکا قدرتمندانه تعامل خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۰    
وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای نظام سلامت در دوران بعد از انقلاب، در عین حال به مشکلات بهداشت روان اشاره کرد و گفت: این مشکلات در کشور به دلیل فضای ناشاد جامعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۰    
مهاجم تیم فوتبال کاشیما آنتلرز طی چند روز آتی به عنوان خرید جدید تیم فوتبال بارسلونا معرفی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۰    
وزیر امورخارجه قطر در تازه ترین اظهارات خود بر بی نتیجه بودن تحریم های علیه ایران تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵    
تیم توسعه دهنده خودروی مافوق صوت "بلادهوند"(Bloodhound) که قرار است سریع ترین خودروی ساخته شده در دنیا باشد اعلام کرد اواخر سال آینده سرعت حرکت باورنکردنی این خودرو را به آزمایش خواهد گذاشت و به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵    
مسعود سلطانی فر در گفتگوی تلفنی با سهراب مرادی قهرمان بازی های المپیک ریو که دچار آسیب دیدگی شده است، پیگیر وضعیت درمانی او شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۰    
یک سایت خارجی با اشاره به مصدومیت مجدد سهراب مرادی اعلام کرد این وزنه بردار در مسابقات قهرمانی جهان 2019 غایب است و امسال برای این وزنه بردار از بد به بدتر پیش رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۵    
وزیر دفاع در واکنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: هر دشمنی در هر سطحی قصد تجاوز به حریم و تمامیت ارضی کشور مقدس ایران را داشته باشد با پاسخ قاطع، دندان شکن و پشیمان کننده رو به رو می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آمار رسمی، بیش از یک سوم ازدواج ها در کشور منجر به طلاق می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۵    
نخست وزیر عراق با رئیس دیوان اوقاف شیعه عراق تماس تلفنی برقرار و تأکید کرد که باید فورا در خصوص حمله به محل اقامت وی، تحقیقات آغاز شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی وزارت دفاع چین درباره فروش تسلیحاتی آمریکا به تایوان به ارزش 2.22 میلیارد دلار گفت: تایوان بخشی جدایی ناپذیر از سرزمین چین است ارتش چین با این اقدام آمریکا قاطعانه مخالف است و مراتب اعتراض خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۰    
وزیر نفت از فروش املاک منتقل شده بابک زنجانی به شرکت نفت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با یادآوری مخالفت های اتحادیه اروپا با تحریم ها و قوانین فراسرزمینی گفت: ادعاهای لندن درباره توقیف نفتکش حامل نفت ایران به لحاظ حقوقی قابل اعتنا نیست و از انگلیسی ها می خواهیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۰    
محققان نانوذراتی را تولید کردند که با تزریق آن به محل آسیب نخاعی مانع از فلج شدن بیمار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۵    
حسین علایی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص تنش در خلیج فارس، و احتمالات پیش رو در این خصوص می گوید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۵    
سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست این تیم مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت ها گفت: حریف به اندازه کافی قدرتمند بود و بهتر از ما عمل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۵    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: قیمت خودروهای خارجی نسبت به فصل بهار روند کاهشی داشته است. اگر روند ترخیص خودروهای وارداتی از گمرکات به سرعت از سوی دستگاه ها اجرایی شود قطعا قیمت خودروها کاهش می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۵    
الهام چرخنده می گوید که پس از محجبه شدن، پنج قراردادی که برای بازیگری داشت، کنسل شد. این بازیگر تاکید می کند خیلی ها می خواستند او دیده نشود چون همکارانش در شوک بودند و طیف مقابل در شک، اما نتوانستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۰    
یک مقام اظهارات ترامپ در مورد غنی سازی ایران را بی اساس دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۰    
دولت انگلیس با عقب نشینی از تصمیم اسکورت تمام کشتی های تجاری خود در آب های نزدیک ایران، اعلام کرد که برای اجتناب از تنش زایی با ایران این کار را انجام نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۰    
به دنبال اتخاذ سیاست های کنترل جمعیت که از دهه 60 در دستور کار دولت قرار گرفت نرخ رشد جمعیت به شدت کاهش یافت اما در حال حاضر روند کاهش و پیری جمعیت به یکی از مسایل مهم کشور تبدیل شده و مسوولین را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۰    
معاون اوباما و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 ترامپ را متهم کرد آبرویی برای آمریکا در سطح جهان باقی نگذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هشدار داد اگر چین برخلاف تحریم های آمریکایی، به واردات نفت خام ایران ادامه دهد از سوی واشنگتن تحریم خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۰    
دستیار ویژه در امور حقوق شهروندی معاونت امور زنان و خانواده گفت: زن زمانی مهریه را مطالبه می کند که به آخر خط زندگی زناشویی رسیده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۰    
در نوزدهمین جشن حافظ، رقابتی جالب میان فرزاد حسنی، علیرضا خمسه و هوتن شکیبا برای شباهت بیشتر از نظر پوشش لباس به علی معلم شکل گرفت که از نکات جالب توجه این مراسم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۵    
پژوهشگران "دانشگاه سیدنی" (University of Sydney) و "دانشگاه دیکن" (Deakin University ) استرالیا در مطالعه اخیرشان اعلام کرده اند که رژیم غذایی حاوی میوه و سبزیجات می تواند از بیماری "پری-اکلامپسیا" ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۰    
تولید انواع پلاستیک در جهان و مصرف بی رویه آن اثرات مخربی بر محیط زیست و زندگی جوامع بشری گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۰    
"تهاتر نفت در برابر اجرا" یا "تهاتر نفت در برابر سرمایه گذاری"، راهکار جدیدی است که مجوز آن در قالب قانون بودجه سال 98 صادر شده و نخستین قرارداد در این زمینه به منظور احداث نیروگاه جدید ری در جنوب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی وزیر امور خارجه روسیه گفت: وضعیت منطقه تنگه هرمز به صورت دراماتیکی در حال تغییر است و آمریکا برای تغییر نظام در ایران تلاش می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۰    
سازمان هواشناسی از رگبار باران و صاعقه طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده در 12 استان خبر داد و اعلام کرد دمای هوا روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در سواحل دریای خزر 4 تا 6 درجه کاهش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:چیزی که در این روزها ما باید به آن دقت داشته باشیم داشتن تدبیر است که در تله نیفتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۵    
خطر گرمازدگی در دمای بالای تابستان، مردم به ویژه گروه های حساس را تهدید می کند، اما لازم است راه های مقابله با آن را بدانیم، به گفتۀ فاطمه محمدبیگی پزشک و پژوهشگر طب سنتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۵    
مهدی مهدوی کیا که یک کلاهبردار حرفه ای به اسم آکادمی فوتبالش از مردم شهرستانی پول می گیرد به مردم هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۵    
تاجزاده، در توئیترش درباره تلاش ناکامش برای مناظره با فرمانده پلیس در زمان کوی دانشگاه خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۵    
به عقیده کارشناسان، پشتیبانی از شبکه 5G یکی از عواملی است که موجب شکست آیفون در برابر رقبایش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه شورای حکام که به درخواست آمریکا علیه ایران تشکیل شده بود، موضع گیری های آمریکا، چین، روسیه و اروپا را مورد بررسی قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۰    
حسام فطرتی از جمله هنرمندان ایرانی است که به استرالیا مهاجرت کرده و سعی دارد در آثار خود روایتی از این مهاجرت را با استفاده از نمادهای کلیشه ای و انتزاعی به نمایش بگذارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۵    
یک دانشگاه چینی برای توسعه پروژه بلو برین با تیمی از محققان سوئیسی قراردادی را امضاء کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۵    
منابع آگاه اعلام کردند، ایالات متحده تصمیم گرفته است وزیر خارجه ایران را فعلا در فهرست تحریم ها قرار ندهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۵    
سید هادی موسوی نیک، کارشناس اقتصادی معتقد است با در نظر گرفتن واقعیات اقتصادی ، نرخ تورم واقعی در حقیقت کاهش یافته است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۵    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پیگیری برای نصب دوربین روی لباس تمام مأموران تیم های گشتی پلیس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که بی نتیجه ماندن نشست شورای حکام درباره بررسی اقدامات ایران در کاهش تعهدات برجامی نشان داد که آمریکایی ها بر اساس منطق و قاعده عمل نمی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۵    
یک کارشناس بازار کار دهه شصتی ها را رکورددار بیکاری دانست و گفت: نتایج سامانه جامع اشتغال می تواند در اختیار سازمان ها و دستگاههای خصوصی و دولتی قرار گیرد و در تصمیم گیری های مربوط به بیمه بیکاری و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۵    
یک اقتصاددان افزایش نرخ ارز، دستپاچگی نهادهای سیاست گذار و بانک مرکزی، پیش فروش سکه و مصاحبه هایی که باعث هیجان بازار شد را به عنوان عوامل رشد نقدینگی در سال اخیر و رسیدن آن به مرز 1 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۰    
تیم ملی والیبال فرانسه با قبول دومین شکست در مرحله پایانی لیگ ملت ها، از دور رقابت ها کنار رفت.
  • ۱