پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 3 مهر 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 مهر 1398 آفتاب نیوز 2 مهر 1398 آفتاب نیوز 3 مهر 1398 آفتاب نیوز 4 مهر 1398 آفتاب نیوز 5 مهر 1398 آفتاب نیوز 6 مهر 1398 آفتاب نیوز 7 مهر 1398 آفتاب نیوز 8 مهر 1398 آفتاب نیوز 9 مهر 1398 آفتاب نیوز 10 مهر 1398 آفتاب نیوز 11 مهر 1398 آفتاب نیوز 12 مهر 1398 آفتاب نیوز 13 مهر 1398 آفتاب نیوز 14 مهر 1398 آفتاب نیوز 15 مهر 1398 آفتاب نیوز 16 مهر 1398 آفتاب نیوز 17 مهر 1398 آفتاب نیوز 18 مهر 1398 آفتاب نیوز 19 مهر 1398 آفتاب نیوز 20 مهر 1398 آفتاب نیوز 21 مهر 1398 آفتاب نیوز 22 مهر 1398 آفتاب نیوز 23 مهر 1398 آفتاب نیوز 24 مهر 1398 آفتاب نیوز 25 مهر 1398 آفتاب نیوز 26 مهر 1398 آفتاب نیوز 27 مهر 1398 آفتاب نیوز 28 مهر 1398 آفتاب نیوز 29 مهر 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۵    
عکس سلفی سحر قریشی با حسام نواب صفوی، بازیگران سینما و تلویزیون را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۵    
گزارش مهاجرت های بین المللی کشورهای "OECD" (عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه) که شهریور 1398 منتشر شد، چشم اندازی از آخرین تحولات جهانی در زمینه مهاجرت های بین المللی ارائه می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۵    
محققان امنیت سایبری از وجود یک آسیب پذیری مهم جدید در سیم کارت ها خبر دادند که می تواند به مهاجمان راه دور اجازه دهد تلفن های همراه هدف را به خطر بیاندازند و فقط با ارسال پیام کوتاه، جاسوسی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۲:۰۵    
8 ساله بود که برای اولین بار اسم تغییرات اقلیمی به گوشش خورد. همان زمان بود که پرسش هایی زیادی درباره محیط زیست در ذهنش ایجاد شد. او دغدغه های زیست محیطی فراوانی دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۵    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه کمبود پرستار در مراکز درمانی کشور، سوژه ای نخ نما و تکراری است، گفت: سالانه چهار هزار پرستار به دلایل مختلف، از این حرفه خارج می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۰    
طالعی همچنین اظهار کرد: خبرنگار تعریف دارد و کسانی که به این عنوان در کاشمر فعالیت می کنند، باید به تأیید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برسند؛ در غیر این صورت، حق استفاده از چنین عناوینی را نخواهند داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۰    
سپاهان اصفهان با توجه به برتری مقابل پرسپولیس در هفته پنجم به صدر جدول رده بندی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۵    
مدافع استقلال ادعا می کند در دربی به بازیکنان پرسپولیس فحاشی نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۰    
وزیر خارجه انگلیس بار دیگر ایران را عامل حملات اخیر یمنی ها به تأسیسات نفتی عربستان سعودی خواند و گفت این حملات معادل حمله مسلحانه به عربستان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۶    
طبق گفته نایب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران، با آغاز فصل پاییز و کاهش تقاضا و افزایش عرضه مسکن استیجاری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۰    
10 گل در 23 بازی ملی ماحصل کار مهاجمی بود که زخم های به جا مانده از جنگ اجازه خودنمایی بیشتر را از او سلب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۵    
با گذشت یک سال از حمله تروریستی به مراسم رژه 31 شهریور در اهواز که به شهادت 24 تن از هموطنان منجر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مامور شدن تیمی از معاونان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت رسانی به مصدومان حادثه قطار زاهدان- تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۰    
رشته مخالفت برخی از فقها با شمس و مولوی سر درازی دارد و سال هاست در حوزه های علمیه، برخی به بهانه مخالفت با عرفان و فلسفه، این دو شخصیت را نیز می کوبند. اما ماجرا چیست و حق با کیست؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۰    
ساختمان اصلی فرودگاه داکسینگ Daxing پکن به شکل یک ستاره دریایی با شش بازو ساخته شده که در کنار زیبایی و اشکال منحنی جابجایی مسافران را تسهیل کرده و سرعت می بخشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۰    
در پی انتشار تصاویری از دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با نخست وزیر انگلیس، آیت الله باقری کنی نسبت به این دیدار و برخی حرکات رئیس جمهور انتقادات مهمی را مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره بازی فردا در برابر تیم سابقش گفت: من همه زندگی ام را به استقلال مدیونم ولی شرم و حیا اجازه نمی دهد به چیزی جز پیروزی فکر کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۵    
وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر در اظهاراتی متناقض با اقدامات آمریکا علیه ایران گفت که کشورش خواهان دستیابی به راه حلی صلح آمیز با ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۵    
فیلمی که دیروز بسیار در فضای مجازی دست به دست شد، فیلم گفت وگوی رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس با حسن روحانی است و رئیس جمهور ایران در پاسخ به پیشنهاد مصرانه آن دو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰    
در این مطلب گوشی هایی که بهترین دوربین ها را دارند به شما معرفی می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۵    
دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، محکومیت 17 و زن و مرد در پرونده سد لفور که به شلاق و جزای نقدی محکوم شده بودند را تأیید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۰    
بدنبال اعلام نام لیونل مسی به عنوان برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، فدراسیون فوتبال مصر با این ادعا که رای تعدادی از سرمربیان و نمایندگان مجاز این کشور گم شده یا از محمد صلاح به مسی تغییر پیدا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۵    
عکس هایی از لاله اسکندری در مراسم نقد و بررسی کتاب صوتی هیچکس مثل تو مال اینجا نیست را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۰    
از آرامشی برایمان می گفت که در کمال ناباوری و انکارهایشان تبدیل به هیاهو و اضطرابی بی پایان شد، اضطرابی که همه آنها گمان می کردند تنها چند روز مهمانشان خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۵    
تصاویری از لاله اسکندری، گلاره عباسی و منصور ضابطیان را در مراسم نقد و بررسی کتاب صوتی هیچکس مثل تو مال اینجا نیست را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس امنیت عمومی چابهار در بازرسی از یک منزل مسکونی در این شهر یک میلیارد ریال داروی قاچاق کشف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۰    
تا سال 1387، ایرانی ها هنوز با یک زن قاتل سریالی آشنا نشده بودند. در بهمن سال 87، با پیدا شدن جسد زنی میانسال در قزوین، داستان قتل های زنجیره ای که بعدها مشخص شد، به دست یک زن اتفاق می افتد، آغاز شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۷:۰۵    
ارزش بیت کوین در برابر دلار 15 درصد سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۶:۴۰    
حسن روحانی در سخنرانی خود در سازمان ملل گفت: من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه می باشد، ایران هرگز با دشمنی که می خواهد با سلاح فقر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۵:۰۵    
عملیات بازار باز بانکی از ابتدای مهرماه سال جاری کلید خورد تا در صورت اجرای دقیق، نرخ تورم، نرخ سود، اضافه برداشت های بانک ها و ... را کنترل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۳:۴۰    
همان طور که پیش بینی می شد باشگاه پرسپولیس به بیانیه اخیر باشگاه استقلال واکنش نشان داد، البته با لحنی آرام تر و به زعم مسئولان این باشگاه با خویشتنداری.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۲:۵۵    
سنای آمریکا امشب برای بررسی وضعیت ایران با حضور مقام های اطلاعاتی پشت درهای بسته تشکیل جلسه داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۲:۵۰    
شالروا موفق شد در دیدار مقابل روپل در جام حذفی بلژیک با درخشش بازیکنان ایرانی خود به پیروزی درخشان برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۲:۴۰    
تیم فوتبال آ.اس رم در دیدار خانگی مقابل آتالانتا متحمل شکست 2 بر صفر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۱:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: به رغم درخواست های فراوان اروپایی ها ، آقای روحانی به طور قطع دیداری با مقامات آمریکایی نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۱:۳۰    
تصویری از سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله در کنار رهبر انقلاب را ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۱:۳۰    
نخست وزیر بریتانیا از پارلمان این کشور خواست که یا او را از سمتش برکنار کند یا بگذارد در مسیر برگزیت گام بردارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۱:۲۵    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر تصادف مرگبار خودروی پژو پارس با کامیون بنز در محور ایلام_صالح آباد 5 نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۱:۱۵    
فرزند آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه در نقل قول استاد هادوی تهرانی درباره کسالت آیت الله مکارم شیرازی غلو شده است، گفت: ایشان در جلسات منظم استفتاء ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۱:۱۵    
یک مقام آمریکایی مدعی شده دولت این کشور به مقام های ایران پیشنهاد دیدار برای رایزنی درباره اتباع آمریکایی بازداشت شده در ایران را داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۵۵    
نماینده ویژه وزیر خارجه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه گفته طرح پیشنهادی فرانسه برای توافق هسته ای با ایران مستحکم نبوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۳۵    
حسام الدین آشنا به انتقادها از خنده رئیس جمهور در دیدار با بوریس جانسون واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۳۰    
عباسعلی کدخدایی به سخنرانی حسن روحانی در سازمان ملل واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۲۰    
دولت آمریکا با اعمال تحریم های فرامرزی و تهدید دیگر ملت ها، تلاش کرده ایران را از مزایای حضور در اقتصاد جهانی محروم کند و با سوءاستفاده از نظام بانکی، به راهزنی بین المللی دست زده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۵    
رئیس حزب لیکود و نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه مأمور تشکیل کابینه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با پایان عملیات انتقال مصدومان قطار زاهدان - تهران به بیمارستان های زاهدان شمار مجروحان این حادثه به 157 تن رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۰    
وزیر ارتباطات درباره دلیل افت شبکه تلفن همراه گفت: با توجه به نیازهای هواپیمایی کشوری در باند فرکانسی 900 مگاهرتز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۵    
به گفته وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با وجود همه تنش ها و معذوریت ها در منطقه، از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیون نفر گردشگر وارد کشور شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 38درصد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۰    
معاون پیشین بانک جهانی که از سوی اروپا نامزد شده بود، به عنوان رئیس جدید صندوق بین المللی پول انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۰    
محمد جواد ظریف در جلسه شورای امنیت سازمان ملل به دعوت روسیه حضور و سخنرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۵    
مهاجم بارسلونا نمی تواند شنبه برابر ختافه به میدان برود و حضورش در دیدار برابر اینتر و سویا در هاله ای از ابهام قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۰    
نیوشا ضیغمی در پستی اینستاگرامی، این پرسش را مطرح کرده است که آیا ما پاسدار خوبی برای خون شهیدان دفاع مقدس بوده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۰    
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت که هرگونه توافق با ایران باید شامل برنامه موشکی این کشور بشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور گفت: دستگاه های امدادی و استانی، با بسیج همه امکانات، اقدامات لازم را برای درمان سریعتر مصدومان به عمل آورند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور لبنان با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۰    
فریماه فرجامی می گوید، از بچگی عاشق تئاتر و سینما بوده و در سال های بازیگری اش تجربه های زیادی از چهره های مطرح این دو عرصه آموخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۵    
معاونت حقوقی سپاه پاسداران در پی اظهارات اخیر بهزاد نبوی در مورد اعضای دفتر سردار نقدی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) از بهزاد نبوی، سایت الف و عصر ایران در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۰    
وزیر ارتباطات درباره اسناد منتشر شده در خصوص 200 لپ تاپ اهدایی گفت: حتی اگر فردا اخباری منتشر کنند که جهرمی قاتل بروسلی است، من باز هم با این دزدی از جیب مردم مبارزه خواهم کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۵    
تصاویری از سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۵    
تیم ملی فوتسال ایران، آخرین دیدار خود در تورنمنت کاسپین را با شکست سنگین 9 بر 3 مقابل روسیه به اتمام رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۰    
رئیس جمهور ایران و رئیس جمهوری ایرلند روز چهارشنبه در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۰    
نخستین فضانورد امارات متحده عربی به همراه دو فضانورد از روسیه و آمریکا، با فضاپیمای سایوز ساعاتی پیش زمین را برای پیوستن به ایستگاه بین المللی فضایی ترک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۰    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه آمریکا که خود گفتگو و مذاکره را بر هم زد امروز مدافع گفتگو شده است، گفت: اقتصاد دریامحور باید یکی از جهت گیری های اصلی کشور باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۵    
نخست وزیر عراق با پادشاه عربستان دیدار گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۵    
شهرستان ایذه در استان خوزستان برای دومین روز متوالی، زلزله نسبتا شدیدی را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۰    
مدافع اسبق استقلال صاحب یک فرزند دختر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۰    
جلسه هیات دولت روز چهارشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و در آن اساسنامه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت با اصلاحاتی به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۵    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا استان بوشهر یک مجرم سابقه دار حرفه ای که با وعده اشتغال در پارس جنوبی از جوانان جویای کار کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۰    
سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۵    
در دو بازی برگزار شده امروز (چهارشنبه) لیگ برتر فوتبال ایران، شهر خودرو با تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان صدر را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از مفقود شدن یکی از مهمانداران قطار حادثه دیده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۰    
معاون اول رئیس جمهوری در تماسی تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان در جریان آخرین وضعیت حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریل قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی های اولیه و فوری به پیامدهای این حادثه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۰    
گزارش زیر جدیدترین قیمت خودروهای صفرکیلومتر پرتیراژ داخلی در بازار را نشان می دهد. طبق این گزارش قیمت بیشتر محصولات سایپا تا یک میلیون تومان افزایش داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۰    
نمایندگان دسته 102 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی 2019 تایلند به روی تخته رفتند که رضا دهدار موفق به کسب مدال طلای دوضرب و برنز مجموع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: این حادثه مقارن ساعت16:20 عصر امروز در فاصله 100 کیلومتری از مسیر زاهدان و فاصله 2 کیلومتری ایستگاه شورو برای قطار مسافربری زاهدان به تهران حادث شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۰    
در این حادثه 5 نفر کشته و 35 نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمهور گفت: ما دخالتِ تحریک آمیزِ بیگانگان را تحمل نمی کنیم و به هرگونه تعرض به امنیت و تمامیتِ سرزمینی خود، قاطعانه پاسخ می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۵    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور گفت: من به نمایندگی از ملت و کشورم اعلام می کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم نه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۵    
نمایندگان خشمگین مجلس عوام انگلیس که پس از دو هفته تعلیق اجباری، روز چهارشنبه به حکم دیوان عالی این کشور کار خود را از سر گرفتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۵    
هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم با قرائت بیانیه پایانی نمایندگان آن از سوی حجت الاسلام کعبی به کار خود پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۰    
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر میزبان خود گل گهر سیرجان به برتری برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی حواشی ایجاد شده پیرامون تولید و نمایش فیلم سینمایی مست عشق که درباره بخش هایی از زندگی شمس و مولانا است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید او و بازیکنانش به خاطر شکست برابر پرسپولیس ناراحت هستند و به همین خاطر از هوادران عذرخواهی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۵    
هواداران تراکتور در بازی تیمشان برابر سایپا علیه پرسپولیس شعار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۵    
کاخ سفید امروز (چهارشنبه) متن گفت وگوی تلفنی جنجالی دونالد ترامپ و رئیس جمهوری اوکراین را که حاشیه های بی شماری داشته است، منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به نشست امروزش با وزیران خارجه 1+4 و ایران گفت: توافق برجام همچنان پابرجاست و با هدف مشترک برای حفظ آن ادامه می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۵    
تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیدار خارج از خانه مقابل سایپا تهران به برتری ارزشمند یک بر صفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۵    
باشگاه سپاهان به محرومیت سعید آقایی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و عدالت در کمیته انضباطی را نمایشی توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با روسای جمهور لیبریا و سنگال دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با پایان عملیات انتقال مصدومان قطار زاهدان - تهران به بیمارستان های زاهدان شمار مجروحان این حادثه به 157 تن رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۰    
رییس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه ریزش سنگ در شهرک صنعتی فشافویه واقع در جنوب پایتخت 2 نفر جان باختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نشست فوق العاده وزیران خارجه ایران و 4+1، را خوب ارزیابی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۵    
نشست فوق العاده وزیران خارجه ایران و کشورهای عضو گروه 1+4 به همراه موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای کوتاه پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۵    
دفتر سخنگوی دولت در اصلاحیه ای در خصوص صحبت های علی ربیعی در باره تغییرات جزئی در برجام در حاشیه جلسه هیات دولت توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با پایان عملیات انتقال مصدومان قطار زاهدان - تهران به بیمارستان های زاهدان شمار مجروحان این حادثه به 157 تن رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۵    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تایید کرد که سعید آقایی با شکایت پرسپولیس به علت انتشار عکسی از یک کبوتر در فضای مجازی محروم شده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۵    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مسئولیت تأمین امنیت شهرها را عهده دار بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۵    
سرمربی سابق پرسپولیس که به تازگی از کارش در الاهلی برکنار شده است، با حضور در برنامه تلویزیونی عربستان به مسائل مختلف در دوران حضورش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۵    
مطالعات اخیر محققان دانشگاه پیتسبورگ در آمریکا نشان می دهد، گُرگرفتگی که شایع ترین عارضه جانبی یائسگی است، احتمال حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد.