پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 مهر 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 مهر 1398 آفتاب نیوز 2 مهر 1398 آفتاب نیوز 3 مهر 1398 آفتاب نیوز 4 مهر 1398 آفتاب نیوز 5 مهر 1398 آفتاب نیوز 6 مهر 1398 آفتاب نیوز 7 مهر 1398 آفتاب نیوز 8 مهر 1398 آفتاب نیوز 9 مهر 1398 آفتاب نیوز 10 مهر 1398 آفتاب نیوز 11 مهر 1398 آفتاب نیوز 12 مهر 1398 آفتاب نیوز 13 مهر 1398 آفتاب نیوز 14 مهر 1398 آفتاب نیوز 15 مهر 1398 آفتاب نیوز 16 مهر 1398 آفتاب نیوز 17 مهر 1398 آفتاب نیوز 18 مهر 1398 آفتاب نیوز 19 مهر 1398 آفتاب نیوز 20 مهر 1398 آفتاب نیوز 21 مهر 1398 آفتاب نیوز 22 مهر 1398 آفتاب نیوز 23 مهر 1398 آفتاب نیوز 24 مهر 1398 آفتاب نیوز 25 مهر 1398 آفتاب نیوز 26 مهر 1398 آفتاب نیوز 27 مهر 1398 آفتاب نیوز 28 مهر 1398 آفتاب نیوز 29 مهر 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۵    
در فیلم سینمایی مست عشق ساخته حسن فتحی نقش کیمیا را بازی خواهد کرد. پیش تر نام شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول و حسام منظور به عنوان بازیگران این فیلم اعلام شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۵    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مراسم تحلیف بیست و دومین دوره کنست در مورد اوضاع منطقه گفت: ما با چالش امنیتی بزرگی روبرو هستیم که هفته به هفته بزرگتر می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۵    
امروز در بازار تهران قیمت سکه و ارز تغییرات متفاوتی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۵    
پژوهشگران پژوهشکده لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی با کمک متخصصان عصب شناسی توانستند با استفاده از لیزر عوارض ناشی از اعتیاد و استفاده از متادون را رفع کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۵    
بلیت جایگاه زنان در ورزشگاه آزادی در کمتر از چند دقیقه به فروش رفت ؛ این تیتر خبری بود که در رسانه ها منتشر شد و حکایت از پایان داستان زنان ایران و تماشای فوتبال در ورزشگاه ها دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۵    
یک روانشناس گفت: افسردگی پس از زایمان یک نوع افسردگی است که بطور متوسط 10 تا 15 درصد مادران جهان را هر سال درگیر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: پمپئو از همکاری در تحقیقات استیضاح ترامپ امتناع می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۰    
من هیچ جا نرفته ام و هیچ جا هم قرار نیست بروم. من فرزند ایران هستم و تا نفس می کشم به خاک مقدس سرزمینم وفادارم و افتخار می کنم که از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران با مردم کشورم در ارتباط هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۰    
خانواده مقتول مهابادی که نزدیک به 20 سال پیش فرزند خود را در یک حادثه غیرعمد از دست داده بودند با تلاش مسئولان، رئیس دادسرای نظامی و معتمدین ضارب را بدون هیچ چشمداشتی بخشیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
دربی امیدهای تهران در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که ساسان زمانه گلر سابق آبی ها که در درون دروازه پرسپولیس حضور داشت شباهت زیادی با کریس رونالدو داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با صدور احکامی جداگانه علی شیخ زاده را با حفظ سمت قائم مقامی تولید گروه سایپا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۰    
عضو کنفدراسیون صادرات ایران گفت: ایران از چهارم آبان امسال رسماً عضو اتحادیه اوراسیا می شود و 502 قلم کالا از ایران بدون تعرفه صادر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۵    
لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور، با اشاره به اقدام اخیر هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در ابطال مصوبه دولت درباره تعیین محل مناسب برای برگزاری تجمعات مردمی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۵    
با گذشت چند روز از انتشار خبر ابتلای تعدادی از اهالی روستایی در لردگان به ویروس HIV، جمعی از مردم این خطه روز شنبه با تجمع مقابل فرمانداری خواستار پاسخگویی مسئولان درباره علت شیوع این بیماری و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵    
یک ارولوژیست گفت: این عارضه معمولاً هیچ علامت و نشانه ای ندارد و به طور اتفاقی از طریق معاینه تشخیص داده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۵    
الناز شاکردوست با انتشار تصویری از خود با لباس محلی بلوچ ها در اینستاگرام نوشت: فائزه خانم در عروسی کَپَرنشین ها. او به نقش خود در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۰    
حجت الاسلام مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی است و عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد افرادی که از داخل کشور با بیگانگان و عناصر ضدانقلاب همکاری کنند، مجرم هستند و پلیس با آنان برخورد خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۰    
به نظر می رسد اصل 27 قانون اساسی بیش از هر اصل دیگری قربانی تفسیر و استانداردهای دوگانه ای شده که یک جا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۵    
هفتاد و یکمین جلسه کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با حضور رئیس و اعضای این کمیته، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، شهردار منطقه 22 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۰    
رئیس جمهور روسیه در نشستی که هفته گذشته در اندیشکده روسی ولدای برگزاری شد، گفت که روسیه در حال کمک به چین جهت ساخت سامانه هشدار سریع ضد موشکی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۰    
یورگن کلوپ از شانس خوب تیمش برای پیروزی مقابل لسترسیتی سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۰    
ارنستو والورده تیمش را آماده بازی با سویا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۰    
ترکیه روز شنبه، پنج آلمانی را به علت ارتباط با یک گروه شبه نظامیان کُرد در این کشور بازداشت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۵    
آئین تکریم و معارفه معاون امور اقتصادی، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز با حضور "محمد شریعتمداری " وزیر تعاون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۵    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز در گردنه خطرناکی قرار داریم و راه فقط و فقط امتثال امر رهبری است گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۵    
غیرشفاف ترین تراکنش پرداخت الکترونیکی همان کارت به کارت است که در سایه عدم نظارت بر آن در سال رقمی حدود 1500 میلیارد تومان کارمزد از حساب بانکی مشتریان بانکی کسر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۰    
پلیس لندن روز شنبه اعلام کرد که 10 کنشگر محیط زیست را به ظن توطئه و برنامه ریزی برای اختلال در نظم عمومی در پایتخت دست گیر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۰    
وزیر نیرو یکی از رویکردها و راهبردهای اصولی دولت تدبیرو امید و شخص رئیس جمهوری را حرکت در مسیر توسعه متوازن و کاهش فاصله ها در تمامی مناطق و استان های مختلف دانست و تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۵    
فاتن الحلفی سخنگوی کمیته حمایت از حقوق بشر عراق از کشته شدن 94 نفر در جریان اعتراض های اخیر خبر داد و افزود: این تعداد از کشته شدگان مربوط به معترضان و نیروهای امنیتی است که در این کمیته ثبت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۵    
رییس اداره بهزیستی ایذه گفت: امروز یک نوزاد که در یکی از خیابان های ایذه رها شده بود تحویل بهزیستی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۵    
یک وزیر اسرائیلی ضمن هشدار در مورد جنگ علیه غزه، تاکید کرد که جنگ آتی اشتباهی بزرگ خواهد بود و رژیم صهیونیستی نخواهد توانست اهداف خود را محقق کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۵    
دولت آلمان برخلاف ادعاها، به تازگی با فروش تجهیزات سامانه پدافند هوایی به امارات، شریک اصلی عربستان در نبرد علیه مردم یمن موافقت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۰    
فدراسیون وزنه برداری برای کمک به کیانوش رستمی و سعید علی حسینی، نامه مربوط به این دو ورزشکار را به فدراسیون جهانی ارسال خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۰    
در حالی که قرار بود امروز شنبه مذاکرات جدید مقامات کره شمالی و آمریکا در سوئد از سر گرفته شود، پیونگ یانگ اعلام کرد: از مذاکرات بیشتر با آمریکا خودداری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۰    
مایک پامپئو امروز (شنبه) اعلام کرد وزارت خارجه آمریکا، پاسخی اولیه به درخواست های مجلس نمایندگان این کشور درخصوص ارائه اسناد مرتبط با استیضاح دونالد ترامپ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند آدم ربایان شهروند ملاردی و آزادی وی در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۰    
منصور حقیقت پور با بیان اینکه رفتار مجلسی ها در معرض قضاوت مردم قرار می گیرد، گفت: اتهام زدن، داد زدن، تهمت زدن آن هم از تریبون باز مجلس کج سلیقگی است. بهتر است ادب و اخلاق را مدنظر قرار دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۵    
منابع محلی یمن شامگاه شنبه گزارش دادند، امارات نیروهای خود را از غرب شهر ساحلی "عدن" در جنوب یمن عقب کشیده و در داخل شهر مستقر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر یک حادثه آتش سوزی در شهر قم، 9 تَن مجروح شدند و یک تن فوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۰    
مجلس نمایندگان اکنون در کنترل دموکرات ها است. این مجلس برای استیضاح ترامپ به 218 رای نیاز دارد. از 435 عضو مجلس نمایندگان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۵    
وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال، از جمله مهمانان اکران مردمی فیلم مستند آبی به رنگ آسمان در پردیس سینمایی کورش بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۵    
سفیر کشورمان در لندن با اشاره به پیچیدگی های محاسبه میزان خسارت وارده به بانک ملت در اثر تحریم ها تاکید کرد: مذاکرات نحوه محاسبه خسارت خود سال ها طول کشیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از نامه وزیر کشور به رئیس جمهور درباره اجرای مصوبات رفع مشکلات ساکنین و توسعه پایدار جزایر استراتژیک استان هرمزگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۰    
پاری سن ژرمن در دیدار برابر آنژه توانست با 4 گل به پیروزی برسد. در این دیدار نیمار و ایکاردی گلزنی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۰    
مراسم تشییع مرحوم جعفر کاشانی صبح شنبه 13 مهر 1398 در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۵    
فاطمه.خ مشهور به سحر تبر به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۵    
اعلام اسامی 54 بنای آماده واگذاری توسط صندوق بهره برداری از بناهای تاریخی حاشیه هایی را به دنبال داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۰    
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در تماس های تلفنی خواستار رسیدگی به مشکلات مردم چنار محمودی شهرستان لردگان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۵    
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۵    
مارک ویلموتس در اعلام لیست جدید تیم ملی تصمیم مهمی اتخاذ کرده. اینکه یکی از اصلی ترین لژیونرهای فوتبال ایران که در انگلیس شاغل است در لیست سرمربی بلژیکی حضور ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۵    
اوضاع کربلا و نجف همراه با بسیاری دیگر از استان های عراق پس از گذشت چند روز از اعتراضات خشونت بار در بغداد و چند شهر دیگر، روز شنبه کاملا آرام گزارش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد، مذاکرات هسته ای با کره شمالی که امروز (شنبه) در سوئد برگزار می شود، کار زیادی می طلبد اما به روند آن امیدوار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۵    
عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه قواعد درگیری هرگز تغییر نخواهد کرد، به عربستان توصیه کرد، روی تغییر قواعد درگیری حساب باز نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۵    
وبلاگ نویس و منتقد سعودی امروز (شنبه) نوشت، ولیعهد عربستان در پی متهم شدن به این مساله که نسبت به نیروهای ارتش این کشور بی توجه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۵    
سامانه سیار رضوی در قالب چهار اتوبوس با 120 نفر پزشک ، پرستار، ماما، تکنسین و نیروهای پشتیبانی در اربعین خدمت رسانی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۰    
رسانه ها از ادامه ناآرامی ها در هنگ کنگ خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۰    
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: تشدید حملات به طالبان در افغانستان به دستور ترامپ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۵    
دومین جلسه رسیدگی به پرونده گروه عظام به اتهام قاچاق سازمان یافته قطعات خودرو در شعبه چهار دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمعیت هلال احمر نور از غرق شدن 2 نفر در آبهای ساحلی این شهرستان گردشگرپذیر غرب مازندران خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۰    
"حتی مذاکرات غیرمستقیم نیز "محمد بن سلمان" را از هدف خود که مهار کردن ایران بود دور خواهد کرد. او ایران را ریشه تمام مشکلات خاورمیانه می دانست و معتقد بود اختلافات سیاسی و ایدئولوژیک مذهبی مانعی در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۰    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که بخش خصوصی به عنوان موتور اصلی حرکت اقتصاد کشور است، گفت: باید بخش خصوصی را همراهی کنیم چرا که قادر هستند اقتصاد کشور را به جلو ببرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۰    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش مقابل استرالیا را به خود اختصاص داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۵    
"محمد الحلبوسی" رئیس پارلمان عراق روز شنبه پس از دیدار با نمایندگان معترضان در شهرهای مختلف، وعده داد که به زودی مشکلات معیشتی و مطالبات مشروع آنان مرتقع خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۰    
عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه آمریکا مانع برقراری صلح در یمن است، گفت: جنگ زمانی متوقف می شود که حمایت آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه از متجاوزان پایان یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۰    
آمدند ابرویش را درست کنند، چشم اش را هم کور کردند درست مثالِ رفتاری است که چند روز پیش در بخش دستگردان طبس انجام شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۰    
کمیته مسابقات برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزاد سازی خرمشهر) فصل 99-98 را اعلام کرد که براساس آن دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به تعویق افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۵    
سرمربی آلمانی لیورپول با پیروزی شاگردانش مقابل لستر سیتی به رکورد گواردیولا رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۵    
رئال مادرید در شبی که بازیکن بلژیکی اش نخستین گلش را برای این تیم به ثمر رساند توانست گرانادا را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۰    
چین اعلام کرد ماهواره "گائو فن 10" را به فضا پرتاب و با موفقیت وارد مدار معین خود کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۰    
به گفته رسانه های داخلی، بعدازظهر روز شنبه یک انفجار در منطقه جوی شیر در شهر کابل رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق روز شنبه ضمن دیدار با یکدیگر و گفت وگو درباره اعتراضات و تحولات جاری این کشور، خواستار مجازات کسانی شدند که علیه معترضان با خشونت رفتار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۵    
مدیر تیم ملی فوتبال به جای فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم ملی امید نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا میت رامنی هم حزبی جمهوریخواهش را الاغ مغرور توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل سابق پرسپولیس آشنایی با جعفر کاشانی را یکی از بهترین خاطرات دوره حضورش در ورزش عنوان می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۵    
شهردار تهران با اشاره به اعزام 1400 نفر از نیروهای شهرداری تهران به عتبات عالیات برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۵    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال اینتر به حواشی رویارویی شاگردانش با تیم سابق او واکنشی تند نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه زائران به نکات ایمنی در سفر اربعین توجه ویژه کنند، گفت: توزیع رایگان سیم کارت های عراقی در ایران تله ای برای دریافت مدارک شناسایی زائران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۰    
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (جنبش انصارالله) با انتشار توئیتی استقبال خالد بن سلمان شاهزاده و معاون وزیر دفاع عربستان از طرح پیشنهادی انصارالله درباره آتش بس را مثبت ارزیابی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تلاش کادر پزشکی و بیمارستانی برای بهبود وضعیت هادی بهجت تبریزی ، پسر استاد شهریار، ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محوریت سیاست های کلی نظام قانون گذاری مجلس است زیرا به عنوان مبنای قانون گذاری شناخته می شود و در کنار آن شوراهای مختلفی هستند که قانون نویسی و اقدام به صدور بخشنامه می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از روزی که آمریکا از برجام خارج شد، اروپایی ها تا همین امروز حاضر نشده اند این رفتار را محکوم بکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۰    
تقاضای خودروهای برقی و لوکس تسلا مدل 3 و ایکس در بازار چین به میزان قابل توجهی رشد و افزایش پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مردم ایران اگرچه در شرایط سخت اقتصادی هستند اما اکنون نزدیک به دو سال است که این شرایط را تحمل کرده اند و همچنان در کنار نظام و دولت ایستاده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: همان طور که پیش تر هم تاکید کردم برای خصوصی سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و به زودی با حضور مسولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری های لازم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۰    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در رایزنی با مقام های سازمان لیگ فوتبال ایران خواستار آن شد که با توجه به فاصله زمانی اندک بازی بعدی سرخپوشان در جام حذفی با بازی تیم ملی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۰    
نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری های اسلامی اظهار کرد: باید این واقعیت را بپذیریم که نه ما می توانیم عربستان را تغییر دهیم و عوض کنیم و نه عربستان می تواند ایران را از منطقه جابجا کند و این دو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۵    
امروز مردم معترض به ابتلای جمعی از ساکنان روستای چنار محمودی به ویروس اچ آی وی به فرمانداری، دفتر امام جمعه و مرکز بهداشت لردگان حمله کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۵    
به دنبال سفر وزیر خارجه آمریکا به آتن، مردم یونان پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۵    
وزیر خارجه آمریکا پیرامون حفاری در آبهای قبرس، به ترکیه هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی جدید درشهر مهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۰    
کاربرد ادبیات سخیف در رسانه ملی سوژه ای شد که طی روزهای اخیر واکنشهای زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۰    
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلی برای دقایقی مسیر نیشابور به مشهد مسدود شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۰    
احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب امروز (شنبه) با اعلام حمایت این اتحادیه از دولت عراق در پی وقوع نا آرامی های اخیر در این کشور، ابراز امیدواری کرد که تلاش های بغداد منجر به آرام شدن اوضاع شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عموم مردم شریف لردگان همراهی و همکاری خوبی با نیروهای انتظامی و امنیتی داشته و دارند و همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته های مردم در این شهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۵    
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: دلیلی بر اجرای تعهدات هسته ای توسط ایران وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش از آماده باش بالگردهای هوانیروز خبر داد و گفت: ارتش برای تامین امنیت ایام اربعین در 4 نقطه مرزی با عراق پل هوایی ایجاد کرد.