جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۰:۲۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 1 آبان 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 2 آبان 1398 آفتاب نیوز 3 آبان 1398 آفتاب نیوز 4 آبان 1398 آفتاب نیوز 5 آبان 1398 آفتاب نیوز 6 آبان 1398 آفتاب نیوز 7 آبان 1398 آفتاب نیوز 8 آبان 1398 آفتاب نیوز 9 آبان 1398 آفتاب نیوز 10 آبان 1398 آفتاب نیوز 11 آبان 1398 آفتاب نیوز 12 آبان 1398 آفتاب نیوز 13 آبان 1398 آفتاب نیوز 14 آبان 1398 آفتاب نیوز 15 آبان 1398 آفتاب نیوز 16 آبان 1398 آفتاب نیوز 17 آبان 1398 آفتاب نیوز 18 آبان 1398 آفتاب نیوز 19 آبان 1398 آفتاب نیوز 20 آبان 1398 آفتاب نیوز 21 آبان 1398 آفتاب نیوز 22 آبان 1398 آفتاب نیوز 23 آبان 1398 آفتاب نیوز 24 آبان 1398 آفتاب نیوز 25 آبان 1398 آفتاب نیوز 26 آبان 1398 آفتاب نیوز 27 آبان 1398 آفتاب نیوز 28 آبان 1398 آفتاب نیوز 29 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آبان 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۵    
نیسان از خودروی مفهومی جدید با نام آریا رونمایی کرد که در کلاس کراس اور الکتریکی و ابعادی مشابه نیسان روگ قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۵    
رئیس جمهور گفت: مردم ایران به خوبی می دانند چه کسی به آنها ظلم می کند و چه کسانی باعث شدند برجام صدمه ببیند و می دانند که برجام چه آثار و برکاتی می توانست برجای گذارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۰    
شیلا خداداد بازیگر کشورمان عکس جدیدی از خود و همسرش را منتشر کرده است و نوشت: خبر این است که: من نیز کمی بد شده ام/مثل عکسم که نمی خواست بخندد شده ام/لحظه ها نیش به بلعیدن روحم زده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۵    
دیروز، پلیس استان اسکس در جنوب شرق بریتانیا از کشف 39 جسد در یک کامیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۵    
سرماخوردگی بیماری شایعی است که از داروها و درمان های آن نباید انتظار معجزه داشت. انتظاری که گاهی باعث می شود باورهای غلطی درباره این بیماری داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
گفتمان اصولگرایی را امروز طیف ها و شاخه های مختلفی در این جریان حمل می کنند؛ گروه هایی که اگر چه در دسته ای از اصول و مبانی با یکدیگر متفقند ولی در برخی حوزه ها رویکرد و روش هایی متفاوت و بعضاً ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۵    
حکم حد یک سارق حرفه ای که اقرار به 28 فقره سرقت از منازل مردم در شهرستان محمود آباد، نور و حومه کرده بود در زندان ساری با حضور مقامات قضایی به اجرا در آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۵    
کیانوش عیاری اما پیش از نیز اعلام کرده بود به این دلیل با اکران محدود موافقت کرده که می خواهد از بیات شدن فیلم جلوگیری کند و نمی خواهد این فرصت حداقلی برای دیده شدن فیلمش را از دست بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۰    
نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس نوشت: مُحسِن #ابدویک_روز
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان غذا و دارو، با تاکید بر قابل پیشگیری بودن بسیاری از عوارض مسمومیت ها، نسبت به سهل انگاری در نگهداری صحیح داروها هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
پرویز پرستویی از حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی درخواست کرد تا امکان نمایش فیلم سینمایی صد سال به این سال ها را که 12 سال است در بایگانی خاک می خورد، فراهم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۵    
ناسا در تصویر روز خود عکسی را با کاربران به اشتراک گذاشت که توسط رصدخانه پرتو ایکس "چاندرا" به ثبت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۸:۰۵    
شکایت باشگاه پرسپولیس به خاطر سوء استفاده از صفحه اینستاگرام این باشگاه در شعبه 9 بازپرسی فرهنگ و رسانه جریان دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۷:۳۰    
سرپرست بهزیستی بوشهر گفت: بیماری تنبلی چشم کودکان در سطوح مختلف می تواند قابل تشخیص و درمان باشد که با شناسایی و ارجاع به مراکز درمانی و مداخلات جراحی امکان بهبودی را برای بیمار امکان پذیر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۱:۵۰    
وزیر دفاع در واکنش به مطرح شدن مسئله حمله نظامی به ایران از سوی رئیس جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه این اقدام یک بلوف است، گفت: بی تردید اگر اشتباهی کنند سرافکندگی بیشتری نصیب آن ها خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۱:۱۰    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی درباره وضعیت سوریه و تحولات اخیر در شمال این کشور با اعلام دستور لغو تحریم ها علیه ترکیه گفت از این کشور خواسته آتش بس در شمال سوریه را دائمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۰:۳۵    
در شرایطی که شایعه حضور یک بازیکن نیجریه ای در استقلال مطرح و حتی عنوان شد این بازیکن فردا صبح به تهران سفر می کند اما مسئولان این باشگاه از این سفر بی اطلاع هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۵    
"جیمز جفری" نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه روز چهارشنبه گفت: پس از حملات ترکیه به شمال شرق سوریه بیش از 100 داعشی زندانی در این منطقه از زندان فرار کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۴۵    
حجت الاسلام مختار نظری، امام جمعه موقت نکا و مسؤول نمایندگی سپاه سیدالشهدا تهران، امروز چهارشنبه در سن 59 سالگی دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۵    
بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه کامیون پارک شده در بخش نشتارود شهرستان تنکابن، 2 نفر از سرنشینان خودرو سواری کشته و یک نفر نیز مجروح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۰    
زمین لرزه ای به شدت 3.1 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر ) ساعت 21 و 40 دقیقه روز چهارشنبه، منطقه فرخی از توابع شهرستان خور و بیابانک در شرق اصفهان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۰    
نشریه نشنال اینترست روز چهارشنبه نوشت: وزارت دفاع آمریکا برای مقابله با روسیه و کمک به ناتو در سال های آتی 50 فروند جنگنده پیشرفته اف 35 به اروپا اعزام خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۰    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هامون در شمال سیستان و بلوچستان گفت: آتش سوزی بخشی از تالاب بین المللی هامون که در ساعت 18 اتفاق افتاده بود، مهار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: قاتل مسلح فراری که اواخر هفته گذشته به همراه تعدادی همدست مرتکب قتل شده بود، در بندرعباس دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۰    
در حالی که برخی شبکه های اجتماعی در عراق فراخوان های دور جدید تظاهرات در روز جمعه منتشر می کنند، سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر در پیامی خواستار پرهیز از خشونت شده و از معترضان خواسته است به سربازان و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۵    
فوق ستاره بارسلونا با بازکردن دروازه اسلاویا پراگ به رکورد کریس رونالدو و رائول گونزالس رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۵۵    
در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و مسئولان استان و شهرستان انزلی، از چهار مدال آور و قهرمان رقابت های قایقرانی ماراتن قهرمانی آسیا استقبال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۵۵    
زنیت در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی و در حضور بازیکن ایرانی خود مقابل لایپزیگ متحمل شکست شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۵۰    
نخست وزیر انگلیس ضمن ابراز تأسف از کشف تعداد زیادی جسد در یک کامیون در این کشور، با خانواده های افراد جان باخته ابراز هم دردی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۵    
میت رامنی سناتور جمهوریخواه که این روزها منتقد سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکاست، به تصمیم اخیر ترامپ در مورد لغو تحریم های ترکیه واکنش تندی نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۰    
محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از شکست خانگی در برابر تیم استقلال خوزستان، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۰    
هر ایرانی سالانه 16 میلیون تومان یارانه پنهان می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۵    
منابع وابسته به سفارت آمریکا در بغداد از آماده باش کامل سفارتخانه یادشده در آستانه برگزاری تظاهرات روز جمعه در برخی از مناطق عراق خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۰    
"سلمان بن عبدالعزیز" پادشاه سعودی چهارشنبه شب، "ابراهیم العساف" را از مقام وزارت امورخارجه این کشور برکنار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۰    
مراسم ختم مرحوم حاج محمدتقی الویری پدر مرتضی الویری رئیس شورای عالی استانها و عضو شورای اسلامی شهر تهران، امروز چهارشنبه اول آبانماه در مسجد نور تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۵    
رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) امروز چهارشنبه بار دیگر تأکید کرد آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۵    
ترکیب تیم ملی تیراندازی کشورمان برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در شرایطی اعلام شد که باز هم نام پسر آقای رئیس در ترکیب تیم اعزامی به چشم می خورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۵    
وزیر امور خارجه که برای شرکت در اجلاس وزرای خارجه عضو جنبش عدم تعهد در باکو حضور دارد با الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۰    
رئیس گروه سلامت هوا و اقلیم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان بهداشت جهانی سال 2012 اعلام کرد که دود ناشی از سوخت دیزل سرطانزا است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۰    
بهای سکه و ارز در معاملات امروز بازار تهران کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۵    
برخی برندهای لبنی باز خودسرانه و بدون رعایت دستورالعمل اقدام به افزایش قیمت کردند و دلیل آنرا افزایش شیرخام بیان می کنند در حالیکه دامداران چنین ادعایی را نمی پذیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور با رد هرگونه ارتباط میان تغییرات اخیر در دفتر رئیس جمهور با دستگیری مؤسس کانال آمدنیوز ، ادعاهای مطرح شده در این زمینه را کاملاً کذب دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۵    
وزارت خزانه داری آمریکا از لغو تحریم های این کشور علیه ترکیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۵    
ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا مقابل ترکمنستان به برتری رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی درباره وضعیت سوریه و تحولات اخیر در شمال این کشور با اعلام دستور لغو تحریم ها علیه ترکیه گفت از این کشور خواسته آتش بس در شمال سوریه را دائمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۰    
شستن مرتب دست و بهداشت مناسب، مهم ترین راه برای جلوگیری از شیوع عفونت ها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۰    
صلاح الدین ربانی، از سرپرستی وزارت خارجه افغانستان استعفا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۵    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید مهلت بخشودگی 100 درصدی جرایم مالیاتی تا چهارم آبان ماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۱    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام چهارشنبه 1 آبان 1398 برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۰    
هفته گذشته، سانتیاگو پایتخت شیلی صحنه هرج و مرج بود. اوایل این ماه، رهبر اکوادور پس از ناآرامی و شورش مردم، وضعیت اضطراری اعلام کرد. در هنگ کنگ آشوب و بی نظمی ماه ها است که ادامه دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۰    
متخصص سم شناسی گفت: بهترین کار در دقایق اولیه مسمومیت دارویی به ویژه اگر هوشیاری فرد مختل نشده و قدرت بلع دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۵    
هفته نهم لیگ یک با برگزاری سه دیدار ادامه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۵    
فرماندار شوشتر درخصوص سقوط یک پهباد در روستای مگرنات دو شعیبیه این شهرستان توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۰    
در این خبر عنوان شده که مومن نسب در رابطه با پرونده آمدنیوز بازداشت شده و یکی از رابطین روح الله زم در داخل کشور بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۰    
نرگس محمدی، بازیگر سینمای ایران، تصویری از خود و دوستانش منتشر کرد و نوشت: با دوستان عزیزم و علی جان...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۰    
جنگ که شد، هیچ جای کشور در امان نبود؛ از کشتی های باری گرفته که آذوقه ملت را تأمین می کردند تا کشتی های جنگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۵    
پاییز هرچند دیر اما با قدرت شروع شده است؛ باران یک دفعه به جان شهر افتاده و سرما بی مقدمه جای تابستان داغ امسال را گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از وقوع یک فقره حادثه برای پسر بچه یک ساله بازی گوش در شهر گراب شهرستان بویراحمد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی قوه قضائیه گفت:از زمان انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه و حضور ایشان در جلسه سران قوا، هیچ گونه بحثی پیرامون FATF مطرح نگردیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۵    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک سارق 24 ساله و کشف 17 فقره سرقت در شهرک مهرگان این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۵    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه گردشگران سلامت باید در قالب دفاتر خدمات گردشگری رسمی به ایران سفر کنند تا بهترین خدمات را با هزینه های تحت کنترل و نظارت دریافت کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
مصدومیت دروازه بان و کاپیتان تیم ملی عراق رفع شد و او آماده بازی با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
شرکت خودروسازی لکسوس، زیرمجموعه تویوتای ژاپن، قصد دارد، سال آینده میلادی یک خودرو تمام الکتریکی به بازار عرضه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۰    
سایت worldatlas 10 ورزش پرطرفدار دنیا و تعداد هواداران هر کدام را معرفی کرده است که در این اینفوگرافیک خواهید دید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۱    
دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت از بلامانع بودن صادرات قرآن کریم با یک شرط خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۵    
رئیس کلانتری 156 افسریه از دستگیری عامل جنایت محله افسریه خبر داد و گفت: نزاع 2 جوان 18 ساله به قتل یکی از آنها منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۰    
اکثر ستاره های سابق فوتبال ایران که در کلاس های مربیگری درجه B شرکت کرده اند با اضافه وزن فاحشی روبرو شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۰    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کارمند متخلف رشوه گیرنده یک میلیاردی در بجنورد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۵    
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز توانمندی دفاعی کشور به حدی است که هیچ دشمنی جرأت نگاه چپ به کشور را ندارد و دشمن می داند کوچکترین حرکت را باید با بیشترین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از بازداشت یک اخلال گر بازار سکه و ارز خبر داد و گفت: مجموع گردش حسابهای بانکی این فرد در بازه زمانی 93 تا 97 بالغ بر 12 تریلیون ریال بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۰    
مقامات هنگ کنگ امروز (چهارشنبه) از لایحه جنجالی استرداد مجرمین که چندین ماه این شهر را به صحنه آشوب تبدیل کرده بود، صرفنظر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۵    
یک پهپاد ناشناس بعدازظهر روز چهارشنبه در روستای مگرنات از توابع بخش شعیبیه شوشتر سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۵    
اختلافات میان سرمربی تیم ملی کلمبیا و فدراسیون فوتبال این کشور بالا گرفت و سرمربی سابق تیم ملی ایران تهدید به اخراج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال گفت: پریدن روی سر علی دایی مثل پریدن روی قله دماوند می ماند و انصافا این کار خیلی سخت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۰    
سیدحسین نقوی حسینی گفت: وقتی بخشی از نظام مالی و پولی جهان به خاطر تحریم های آمریکا با ما کار نمی کند، صحبت از FATF بی معناست و تصویب آن خودتحریمی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۰    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: تورم سالانه منتهی به مهرماه امسال، به 42 درصد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۰    
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۰    
نماینده آمریکا در ناتو گفت از طرح پیشنهادی آلمان برای ایجاد یک منطقه امن در شمال سوریه استقبال می کند اما در آن شرکت نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۰    
مرد 30 ساله ای که ساعت 18:41 شب گذشته به داخل کانال آب در سیمون بولیوار، انتهای بزرگراه باکری، کوچه وسک، سقوط کرده بود، نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۵    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس گفت: برادری در شهرستان کازرون، خواهر 29 ساله خود را به دار آویخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۰    
بافاتیمبی گومیس شب گذشته برای الهلال گلزنی کرد تا شمار گل هایش در لیگ قهرمانان آسیا به عدد 10 برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی شورای صنفی از ثبت قرارداد دو فیلم سینمایی و اکران یک فیلم در این هفته خبر داد و بدین ترتیب فیلم سینمایی مطرب با بازی الناز شاکردوست و پرویز پرستویی به سینما می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح تشدید مجازات اسید پاشی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی سپاه گفت: بخش عمده ای از اعضای شبکه زم شناسایی شده اند و دسترسی نسبتا مطمئنی به عوامل داخلی کمک کننده به این شبکه ضد انقلاب و سرویس های خارجی حامی آن وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۵    
پلیس گفته است درصدد شناسایی قربانیان است اما انتظار می رود چنین روندی طول بکشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
دروازه بان جدید تیم فوتبال نساجی می گوید هواداران این تیم یکی از دلایلی بودند که او به عضویت این تیم قائمشهری دربیاید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
قیمت سکه در ادامه روند کاهشی خود، امروز رکورد عقبگرد را شکست و هر قطعه سکه در محدوده 3 میلیون و 890 هزار تومان به فروش رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
رسانه های آمریکایی از بررسی وزیر خزانه داری آمریکا ازسوی ترامپ به عنوان یکی از گزینه ها برای سمت ریاست کارکنان کاخ سفید خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۵    
عضو شورای شهر مشهد به مشوق های آیین نامه مبارزه با مفاسد برای گزارشگران اشاره کرد و گفت: تا 20 درصد از منافع مکتسبه ناشی از فساد گزارش شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۵    
مدتی پس از تحرکات کابینه رژیم صهیونیستی برای جوسازی علیه ایران و ادعای حملات گسترده از سوی تهران، اکنون صهیونیست ها در پی خروج نظامیان آمریکا از سوریه به دنبال ملتهب کردن فضا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور، گفت: رهبر معظم انقلاب نه شفاهاً و نه کتباً کنوانسیون های پالرمو و CFT را تایید نکرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۵    
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد با اشاره به سیلی خوردن دانش آموز یک مدرسه در یزد، گفت: با خاطیان برخورد قانونی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از بازداشت یک اخلال گر بازار سکه و ارز خبر داد و گفت: مجموع گردش حسابهای بانکی این فرد در بازه زمانی 93 تا 97 بالغ بر 12 تریلیون ریال بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱    
ماریکه وروورت، قهرمان پارالمپیک بلژیک در 40 سالگی به زندگی خود پایان داده است. خانم وروورت که چندین مدال پارالمپیک داشت با اتانازی (مرگ خودخواسته) به زندگی اش پایان داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۵    
نیروهای ارتش لبنان در نقاط مختلف این کشور از جمله ورودی های بیروت، طرابلس در شمال و صیدا در جنوب در تلاش برای بازگشایی راههایی هستند که تظاهرکنندگان مسدود کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۵    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارات معاون اول رئیس جمهور مبنی بر نظر موافق رهبر انقلاب در خصوص لوایح FATF و CFT را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی دختربچه 8 ساله زاهدانی در کمتر از 7 روز از چنگال آدم ربایان رها شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۵    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه با ریزش 2504 واحدی روبه رو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۵    
راه انقلاب اسلامی پیروی از سیره و پیامبر اسلام(ص) است/ سانتریفیوژهای آی ار 8 و 9 و بهترین سامانه پدافند هوایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰    
قاضی مسعودی مقام درباره درخواست های خانواده متهم نعمت زاده گفت: از من که درخواست نداشتند اما به مراجع دیگر نامه نگاری کردند و به ما منعکس شده و اعطای مهلت خواستند اما مهلت داده نمی شود.
  • ۱