چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 آبان 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 2 آبان 1398 آفتاب نیوز 3 آبان 1398 آفتاب نیوز 4 آبان 1398 آفتاب نیوز 5 آبان 1398 آفتاب نیوز 6 آبان 1398 آفتاب نیوز 7 آبان 1398 آفتاب نیوز 8 آبان 1398 آفتاب نیوز 9 آبان 1398 آفتاب نیوز 10 آبان 1398 آفتاب نیوز 11 آبان 1398 آفتاب نیوز 12 آبان 1398 آفتاب نیوز 13 آبان 1398 آفتاب نیوز 14 آبان 1398 آفتاب نیوز 15 آبان 1398 آفتاب نیوز 16 آبان 1398 آفتاب نیوز 17 آبان 1398 آفتاب نیوز 18 آبان 1398 آفتاب نیوز 19 آبان 1398 آفتاب نیوز 20 آبان 1398 آفتاب نیوز 21 آبان 1398 آفتاب نیوز 22 آبان 1398 آفتاب نیوز 23 آبان 1398 آفتاب نیوز 24 آبان 1398 آفتاب نیوز 25 آبان 1398 آفتاب نیوز 26 آبان 1398 آفتاب نیوز 27 آبان 1398 آفتاب نیوز 28 آبان 1398 آفتاب نیوز 29 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آبان 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۰    
بازار طلا و سکه امروز هم جهت با بازار ارز حرکت کرد و شاهد رشد قیمت ها بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۰    
جلسه هیات دولت روز چهارشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. وزرا پس از جلسه با حضور در جمع خبرنگاران، به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۵    
کولیوند اعلام کرد: سرمنشأ های اتفاقات اخیر که به دنبال ناامنی بودند در بسیاری از نقاط کشور با اقدامات اطلاعاتی مشترک بین نیروی انتظامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۰    
دوری گزینی و اجتناب از جمع، الگوی مشترک تقریبا تمام افراد افسرده است. البته عدم لذت بردن از فعالیت های معمول روزمره، گرایش به مصرف الکل و غذاهای بی خاصیت را نیز می توان به این فهرست اضافه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۰    
ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای جهانی کمی کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۷:۵۵    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در حال حاضر سدهای کشور 5 میلیارد متر مکعب پرآب تر از سال گذشته بوده و حدود 25 میلیارد متر مکعب آب ذخیره دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۶:۲۰    
استاندار تهران با بیان اینکه هنوز خسارت های ناشی از حوادث به طور کامل برآورد نشده، گفت: تلاش می کنیم بانک ها و جایگاه های پمپ بنزین سریع تر به چرخه فعالیت بازگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۳:۰۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خطاب به دانشجویانی که در روزهای اخیر به گرانی بنزین اعتراضاتی داشتند، گفت: ما باید اعتراض خودمان را به صورت منطقی و در قالبی که بتوان از آن دفاع کرد، بیان کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۵    
رییس جامعه هتلداران یزد با گلایه از قطع شدن اینترنت و راه ارتباطی شهر جهانی یزد با دنیا، از کاهش چشمگیر سفر گردشگران به یزد و اقامت در این شهر جهانی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۵    
پیکر حجت الاسلام سیدعلی حسینی زاده معروف به (سیدعلی صفدر) که حدود سه روز پیش مفقود شده بود، در آسانسور زیرزمینی در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان ابوذر 10 یاسوج پیدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سخنان سفیر کشورش در اتحادیه اروپا با بیان اینکه گوردون ساندلند را "خیلی خوب" نمی شناسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: در صادرات دچار مشکل شدیم و الان خبر نداریم که محموله های ما کجاست؟ وضعیت کشتی ها چگونه است؟ اگر امروز و فردا اینترنت وصل شود شاید بتوان تا حدودی خسارتی که به وجه بین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۵    
سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS) اعلام کرد: زمین لرزه ای به بزرگی 6.3 ریشتر روسیه را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
شب گذشته دومین مرحله واریز یارانه حمایت به حساب سرپرستان 20 میلیون خانوار صورت گرفت. به این ترتیب تا کنون حدود 40 میلیون ایرانی از حمایت معیشتی برخوردار شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۵    
روزنامه کیهان از همبستگی سلبریتی ها با معترضان ناآرامی های اخیر انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس به توییت ضد ایرانی همتای آمریکایی خود درباره اوضاع اقتصادی و وضع معیشتی مردم ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۶:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا در شرایطی که نسبت به نشست های علنی تحقیقات استیضاح خود بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می رسید، در جملاتی کوتاه گفت من هیچ چیزی از رئیس جمهوری اوکراین نخواسته ام.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۳:۱۵    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد که بر اثر نشت گاز منواکسید کربن یک مرد 32 ساله در کرج جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۰    
مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان از جان باختن 4 نفر و مصدمیت 2 تن دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با سه خودروی سواری در جاده آق قلا - بندرترکمن در غرب این استان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۴۰    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود که از جمله آنها می توان به ویلایی ها و شیار 143 اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۰    
راننده یک دستگاه سواری به اتهام انسداد اتوبان امام علی(ع) شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۵۵    
پلیس آلمان چهارشنبه گفت پسر رئیس جمهور اسبق این کشور حین سخنرانی در بیمارستانی در برلین به ضرب چاقو کشته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی سپاه پاسداران از دستگیری سرشاخه های کلیدی ایجاد ناآرامی ها در چهار استان البرز، شیراز، تهران و خوزستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۰    
استاندار فارس گفت: نه یک طیف بلکه همه نحله های فکری و سیاسی دانشجویی که در چارچوب قانون و زیر چتر نظام جمهوری اسلامی هستند باید بتوانند راجع به همه مسائل اظهار نظر کنند و اجازه تحلیل داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۲۵    
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از شناسایی و دستگیری قاتل پیرزن 61 ساله پس از شش سال در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۰    
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه شماره 6 به برخی شایعات در خصوص اختصاص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان دارای چند خودرو پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۵    
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد، هرگز مدرکی دال بر دخالت روسیه در کشورش نیافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۰    
اینترنت قطع شد ؛ وضعیتی که در ساعات نخست خود بسیاری را در حوزه ی خبر و روابط عمومی نگران و شوکه کرد و در ادامه به فکر راه چاره انداخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۵    
احکام بدوی متهمان پرونده محیط زیستی (8متهم پرونده) صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۰    
احکام بدوی متهمان پرونده محیط زیستی (8متهم پرونده) صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۰    
گیاه های دارویی و غذایی خواص های مختلفی دارند که باخبر بودن از آن ها کمک می کند در برخی بیماری ها و شرایط از آن ها استفاده کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۰    
اتحادیه عرب اقدام دولت نجات ملی یمن در تعیین سفیر برای خود در تهران و به رسمیت شناختن این سفیر از سوی ایران را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تاکید کرد که آنارشیزم در هیچ نگاهی پذیرفتنی نبوده و نیست و ایجاد هرج و مرج به بهانه حل یک مشکل، نوعی آنارشیزم محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۵    
سایت روزنامه "ایندیپندنت عربی" به نقل از برخی ملاقات کنندگان سعد حریری گزارش داد، او قصد اتخاذ گام هایی ریشه ای ازجمله اجتناب از فعالیت های سیاسی در این مرحله و تمرکز روی امور داخلی جریان المستقبل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۰    
نخست وزیر سریلانکا پس از شکست نامزد حزب متبوع وی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر استعفا داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۰    
مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش روزانه 2 میلیون مترمکعبی مصرف سی ان جی در کشور هم زمان با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۰    
به بهانه حضور آقای خاص در تیم تاتنهام فهرستی از گران ترین خریدهای این سرمربی پرتغالی در تیم هایی که حضور داشته به تصویر کشیده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۵    
مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: روز پنج شنبه آسمان کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما و در روز جمعه با نفوذ موج شمالی در ارتفاعات استان بارش رخ خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۵    
یوفا پاداش های چشمگیر و متفاوت به مراحل مختلف حضوردر یورو 2020 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۰    
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف قتل و دستگیری قاتل در کمتر از یک هفته توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۰    
مدیرعامل شرکت فراورده های نفتی منطقه کرمان با اشاره به سوء استفاده 12 میلیارد ریالی برخی از جایگاه داران سوخت در بازه شهریورماه تا آبان ماه سال جاری گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۰    
دبیر کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر میزان قاچاق سوخت نداشته ضمن اینکه ممکن است این روند افزایش پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه ای به رهبر انقلاب با اشاره به دیدار روز گذشته ایشان با فعالان اقتصادی تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۳۰    
وزارت خارجه چین روز چهارشنبه یک دیپلمات ارشد آمریکا را احضار و مراتب اعتراض پکن نسبت به تصویب لایحه حمایت از دموکراسی و حقوق بشر هنگ کنگ در سنای آمریکا را به وی ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۰    
قیمت پراید امروز با رکوردشکنی دوباره افزایش قابل توجه قیمت را در فایل های اعلامی برای فروش ثبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: پس از روند خروج از معاهدات بین المللی به عنوان یک ضد هنجار، دخالت در امور داخلی سایر کشورها تبدیل به رکن دوم سیاست خارجی رژیم آمریکا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۰    
کامیل احمدی، مردم شناس و پژوهشگر پس از سه ماه بازداشت موقت عصر یکشنبه آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۵    
مولانوری گفت: احزاب و گروه های سیاسی که از کمیسیون ماده 10 مجوز گرفته اند می توانند تقاضای مجوز برگزاری تجمع کنند و بایستی درخواست خود را سه روز قبل از موعد برگزاری تجمع یا راهپیمایی به کمیسیون ارائه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: خوشبختانه مردم سبزوار با هوشیاری خود اجازه ندادند که اغتشاشگران و آشوبگران در این شهر شیطنت و خشونت کنند و هیچگونه دستگیری نداشته ایم .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۰    
مدیرعامل شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه تمام واحدهای این کارخانه به غیر از واحد حراست را بدلیل اعتصاب و تامین نشدن منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران تعطیل اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۵    
یک خبرگزاری اصولگرا نوشته است که "اعتراضات بنزینی در اصل یک عملیات تروریستی بود."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۰    
در دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم های سایپا و پیکان حریفان خود را شکست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۰    
وزیر بهداشت در پاسخ به درخواست دانشجویان مبنی بر رساندن درخواست آنها به دولت در زمینه اتصال اینترنت، گفت: اینترنت حتما مجددا وصل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
شواهد و قرائن نشان می دهد ماموریت مارک ویلموتس در تیم ملی ایران به پایان رسیده و باید منتظر زمستان پرحادثه ای در حول و حوش تیم ملی فوتبال ایران باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۵    
بنزین گران شد، عده ای اعتراض کردند، در برخی مناطق اعتراضات به خشونت کشیده شد و اینترنت قطع شد. مخاطبان می پرسند، آیا با گذشت چند روز از ناآرامی ها، تداوم قطعی اینترنت همچنان توجیه پذیر است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۵    
کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون گفت: اخراج من در بازی با فرش آرا صد درصد اشتباه بود و امیدوارم فدراسیون فوتبال محرومیتم را ببخشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۰    
معاون سازمان ورزش شهرداری تهران از اجرای طرح استعدایابی فوتبال در مناطق تهران خبر داد و گفت: در این طرح مستعدان ورزشی رده سنی 11 تا 16 سال پسران معرفی خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۵    
روزنامه عبری زبان معاریو نوشت که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین 20 بار خواهان دیدار با نتانیاهو شد اما او نپذیرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۰    
با اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین از بامداد 24 آبان، اعتراضات مردمی به این طرح آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۵    
به گفته کارشناسان پزشکی اجزای تشکیل دهنده برخی داروهای گیاهی می تواند روند درمان را در بیماران سرطانی مختل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۰    
اشتباه تدارکات تیم فوتبال استقلال باعث عصبانیت سرمربی تیم فوتبال استقلال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اینترنت بین الملل به زودی وصل خواهد شد، امنیت را مولفه ای بسیار مهم دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۵    
پادشاه عربستان در ادامه موضع گیری خصمانه علیه ایران مدعی شد که در حمله به تاسیسات آرامکو از سلاح ایرانی استفاده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۰    
وزارت کشور اتریش اعلام کرد خانه پدری دیکتاتور سابق آلمان در شهر براوناو در اختیار نیروهای پلیس این کشور قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۰    
مسئول روابط عمومی سازمان فوریت های پزشکی یزد گفت: 2 جوان 17 و 21 ساله در یکی از مهمانپذیرهای مرکز این استان به دلیل استنشاق گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۵    
لیبرمن هرگونه پیوستن به هر دولتی که نتانیاهو یا گانتس تشکیل بدهند را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۰    
حدود 1500 کارتخوان فعال در خارج از کشور توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت، شناسایی و مسدود شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۰    
وزارت خارجه ایران، سفیر سوئیس در تهران را به عنوان حافظ منافع واشنگتن در تهران و در ارتباط با مداخله آمریکا در امور داخلی ایران احضار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۰    
پژوهشگران "دانشگاه کارنگی ملون"، نوعی ربات ارائه داده اند که می تواند مانند انسان ها، جملات تحقیرآمیز بگوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازگشت دسترسی اینترنت در کشور اظهار کرد: حال در شهرهایی که آرامش بازگشته است باید اینترنت را برقرار کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۵    
سردار ابراهیم حاجی محمدزاده معاون اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از چهره های مبارز نهضت امام(ره) درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۰    
فرمانده سپاه عاشورا از دستگیری 30 نفر در ناآرامی های اخیر تبریز خبر داد و گفت: آذربایجان و تبریز غیرت دینی و ملی خود را در اغتشاشات نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۵    
یک عضو شورای امنیت کشور تاکید کرد که برقراری مجدد اینترنت نیازمند یک تصمیم جمعی است و با توجه به گزارشات از وضعیت ثبات در کشور در این زمینه به زودی تصمیم گیری خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۰    
در این اینفوگرافیک همزمان با روز جهانی کودک، به نگرانی اصلی والدین یعنی اعتیاد فرزندان به تلفن همراه، علل و راهکارهای آن می پردازیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۵    
نماینده حزب مردم جمهوری خواه ترکیه در آمریکا اعلام کرد، پسر رئیس جمهوری ترکیه به دلیل ترس از اعمال تحریم آمریکا، خانه اش در این کشور را زیر قیمت فروخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۵    
وانت بارها بدون هیچ دستورالعمل و بخشنامه ای، کرایه حمل بار را به بهانه سهمیه بندی بنزین 80 تا 120 هزار تومان بالا برده اند؛ این مساله ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۰    
وزرای امور خارجه ایران و ژاپن در یک تماس تلفنی درباره مسائل مورد اهتمام دو کشور از جمله توافق هسته ای گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۵    
مراسمی به مناسبت انتشار کتاب آوای یک زندگی، گفت وگو با پری ملکی در موزه موسیقی ایران برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۵    
منطقه بشاگرد که به گواه آمار و نظر کارشناسان به عنوان یکی از محروم ترین مناطق مسکونی کشور به شمار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۵    
ده تن از اعضای حزب کارگران کرستان موسوم به گروه پ.ک.ک در عملیات هوایی ارتش ترکیه در منطقه هفتانین در شمال عراق کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۰    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، تصمیم آمریکا برای افزایش تعداد نیروهایش در عربستان به تشدید تنش در منطقه می انجامد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۵    
سهم خودروهای هیبریدی از بازار ایران نزدیک به صفر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: زمانی که اعتراض هایی اتفاق می افتد، باید همه مسائل ساماندهی شود تا هم حقوق اجتماع کنندگان حفظ شود و هم مردم دیگری که نمی خواهند در این تجمع باشند، گرفتار نشوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۰    
"رودریگو دوترته"، رئیس جمهوری فیلیپین اعلام کرده که پس از ابتلای یک نوجوان فیلیپینی به بیماری ریوی مربوط به استعمال سیگارهای الکترونیکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۰    
بعد از اعتراضات بنزینی اخیر، حالا تجمع هایی علیه این حوادث در برخی شهرهای کشور برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۰    
زنجبیل از جمله طعم دهنده ها بخصوص برای چای به حساب می آید. افزودن این گیاه خوراکی به وعده صبحانه فواید زیادی برای بدن دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۵    
هواشناسی تهران اعلام کرد: از امشب (چهارشنبه) با خروج سامانه بارشی بتدریج از میزان ابرناکی کاسته خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۵    
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه با اخلالگران برخورد می شود، گفت: اکثر لیدرها دستگیر شده و بسیاری نیز شناسایی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۰    
برای تماشای دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، هواداران می توانند با استفاده از اینترنت داخلی که در اختیار دارند، به سایت فروش بلیت مراجعه کرده و بلیت تهیه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، بار دیگر در اظهاراتی مداخله جویانه به حمایت از برخی ناآرامی ها و آشوب در ایران در پی اصلاح قیمت بنزین پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۵    
با تغییر رمز دوم کارت های بانکی از ایستا به پویا (یک بار مصرف) برخی کلاهبرداران شگردهای جدیدی را به کار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۵    
بر اساس گمانه زنی یک کتاب جدید رئیس جمهور آمریکا در نظر دارد نیکی هیلی را به عنوان نامزد معاونت خود در جریان رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 به جای معاون فعلی اش یعنی مایک پنس معرفی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۵    
با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته یازدهم لیگ برتر، روز جمعه برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۵    
قیمت سکه و طلا امروز در بازار تهران کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۰    
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین اقدامی الزامی بود، گفت: اما باید پایش و نظارت های لازم برای جلوگیری از سوء استفاده از افزایش قیمت بنزین انجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شکست های اخیر تیم ملی فوتبال غرور ملی ما را خدشه دار کرد، گفت: ما از فیفادی های بعدی استفاده خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۵    
ترکیب تیم روسیه برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی تهران مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۵    
رییس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات با اعلام آخرین آمار مصرف دخانیات در کشور، تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار قابل استناد، حدود 20 درصد آقایان و 2 درصد خانم ها مصرف روزانه سیگار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۰    
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام شرایط عادی و آرامش در این محدوده، از دستگیری عوامل و لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۵    
بعید می دانم با توجه به بحران مالی فدراسیون فوتبال و البته بحث تحریم ها، ما بتوانیم بعد از اخراج ویلموتس غرامت قرارداد او را پرداخت کنیم ...
  • ۱