جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۹:۱۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 آذر 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 آذر 1398 آفتاب نیوز 2 آذر 1398 آفتاب نیوز 3 آذر 1398 آفتاب نیوز 4 آذر 1398 آفتاب نیوز 5 آذر 1398 آفتاب نیوز 6 آذر 1398 آفتاب نیوز 7 آذر 1398 آفتاب نیوز 8 آذر 1398 آفتاب نیوز 9 آذر 1398 آفتاب نیوز 10 آذر 1398 آفتاب نیوز 11 آذر 1398 آفتاب نیوز 12 آذر 1398 آفتاب نیوز 13 آذر 1398 آفتاب نیوز 14 آذر 1398 آفتاب نیوز 15 آذر 1398 آفتاب نیوز 16 آذر 1398 آفتاب نیوز 17 آذر 1398 آفتاب نیوز 18 آذر 1398 آفتاب نیوز 19 آذر 1398 آفتاب نیوز 20 آذر 1398 آفتاب نیوز 21 آذر 1398 آفتاب نیوز 22 آذر 1398 آفتاب نیوز 23 آذر 1398 آفتاب نیوز 24 آذر 1398 آفتاب نیوز 25 آذر 1398 آفتاب نیوز 26 آذر 1398 آفتاب نیوز 27 آذر 1398 آفتاب نیوز 28 آذر 1398 آفتاب نیوز 29 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۰    
اعضای کمیسیون اصل نود قانون اساسی در هفته آتی به بررسی گزارش تهیه شده در خصوص سقوط هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران – یاسوج می پردازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۰    
تقدیم لایحه بودجه سال 99 از سوی رییس جمهور و سوال از وزرای راه و اقتصاد در دستور کار جلسات علنی مجلس در هفته سوم آذرماه قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۰    
یک وزیر دولت دهم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۰    
علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات خود در جمع دانشجویان درباره اصلاح قیمت بنزین توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۰    
پس از آن که پرویز پرستویی و شیلا خداداد اعلام کردند از این پس با تلویزیون همکاری نخواهند کرد، نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی هم با انتشار پست های اینستاگرامی، به این تحریم پیوستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۰    
شاخص دلار در کمترین سطح یک ماه اخیر خود باقی ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۵    
فرمانده انتظامی دیر استان بوشهر گفت: روز گذشته در یک عملیات هماهنگ عاملان تیراندازی در این شهرستان دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۵    
دادستان کل کشور گفت: از روز اول دستگیری ها (درناآرامی های آبان) سیاست جدی قوه قضاییه این بود که نسبت به ضابطین یعنی وزارت اطلاعات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتقاد شدید از وزارت کشور و پلیس گفت: ما برای رفع آلودگی هوا نیاز به اطلاعات خودروهای تهران داریم اما پلیس و وزارت کشور این اطلاعات را در اختیار ما قرار نمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۵    
بازیکنان استقلال مراسم جشن تولد مهدی قائدی را امشب در اردوی این تیم برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۵    
در گذشته حجم زیادی از فعالیت شعب بانک ها به کارهایی مثل انتقال مبالغ پایین، پرداخت قبوض، استعلام موجودی و ... اختصاص داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۷:۲۵    
از مغازه ما دیدن بفرمایید. لباس های زمستونی با بهترین قیمت. آقایون، خانم ها عکس با حرم می گیریم . در همهمه همیشگی شهر اگر خوب گوش کنید احتمالا صدای کسانی را می شنوید که هر از گاهی با تکرار جملاتی سعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۷:۱۰    
هیچ وقت داوطلب بوده اید؛ داوطلب انجام کاری که نفعش به همه برسد و نه تنها به خودتان؟ هیچ وقت فکر کرده اید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۶:۰۵    
مدیر عامل کارتن خواب در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اخلال ارزی متهمان شرکت طرح و نقشه پناهی، رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۵:۲۵    
باشگاه ذوب آهن در خصوص دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس اطلاعیه صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۵:۰۵    
فرمانده انتظامی بوکان گفت: سارقی که در پوشش مامور یکی از سازمان ها اقدام به سرقت می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۳:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد مدافعان تیمش در فصل جاری ابراز رضایت کرد و گفت: دوست دارم در پست های دیگر هم به مانند خط دفاع دغدغه این را داشته باشم که کدام بازیکن به میدان برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۲:۵۵    
روش های درمان آنفلوآنزا در واقع بر کاهش شدت علائم این بیماری متمرکز هستند تا دوره بیماری به اتمام برسد و هیچ روشی وجود ندارد که به طور معجزه آسایی علائم این بیماری را از بین ببرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۲:۳۵    
می گویند اولین شرط حل هر مشکلی پذیرش است. اینکه بپذیریم مشکلی هست. حاشا کردن ها در همه ابعاد نشان می دهد ما همیشه دنبال عامل بیرونی هستیم که مشکلات را گردنش بیندازیم و خیال مان راحت شود که ما خوبیم و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۱:۵۵    
مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ماه ها سکوت از شرایط این تیم و 2 شکست برابر بحرین و عراق حرف زد و به برخی از انتقادها جواب داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۱:۴۵    
همزمان با دیدار نتانیاهو و پامپئو در پرتغال، مقام های آمریکایی فضاسازی رسانه ای تازه ای را علیه ایران آغاز به راه انداخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۱:۳۰    
رییس قوه قضاییه گفت: کارگروهی ویژه در قالب هیاتی متشکل از معاون اول قوه قضاییه، رییس بازرسی کل کشور، رییس دیوان عدالت اداری، وزیر نیرو، استاندار، رییس کل دادگستری، نماینده کشاوران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۱:۲۰    
دونالد ترامپ به اظهارات تمسخر آمیز نخست وزیر کانادا در حاشیه اجلاس ناتو واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۱:۲۰    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، از آغاز به کار سامانه ثبت نام فرهنگیان فاقد مسکن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۱:۱۵    
هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه کار بررسی لایحه بودجه سال 1399 کل کشور را به پایان رساند و آن را تصویب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۱:۰۵    
مراسم ترحیم همشیره علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبری با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۰:۲۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: فرد دستگیر شده ساکن مارلیک شهرستان ملارد است که در جریان ناآرامی های اخیر چندین بانک و فروشگاه را به آتش کشیده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۰:۱۵    
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 102 بیمار مشکوک به آنفلوآنزا به مراکز درمانی مراجعه کرده که تاکنون 2 بیمار مبتلا به آنفلوآنزا در آبادان و شادگان فوت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۰:۱۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره فسخ قرارداد با تیم ملی ایران اظهار نظر کوتاهی داشت و توافق با فدراسیون فوتبال ایران را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۵    
"نظر کلی رهبر انقلاب درباره ی مدیریت مصرف سوخت، از قبل مشخص بود. اصلاح الگوی مصرف حامل های انرژی، از جمله بنزین، با توجه به مصرف زیاد و بی رویه ی آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۰    
مزدک میرزایی برای اولین بار پس از خروجش در ایران،در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۵    
استاندار خوزستان در جریان دیدار با خانواده صیادی که در ناآرامی های ماهشهر به شهادت رسید جزئیات ناامنی های رخ داده در این شهر را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۰    
بنامولایی با اشاره به اعتراضات اخیر به دلیل قیمت بنزین اعلام کرد: بیش از 60 درصد بانک های البرز به آتش کشیده شد و هدف آن اخلال در شبکه مالی کشور بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر تنها هفت الی هشت دانشجو در بازداشت هستند و امیدواریم تا یکی دو روز آینده مشکل آنان نیز حل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۰    
زلزله ای به بزرگی 4.2 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 22 و 17 دقیقه و 11 ثانیه امشب (چهارشنبه) نودژ در استان کرمان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: 4 هزار و 781 نفر داوطلب نمایندگی مجلس تا ساعت 18روز چهارشنبه نام نویسی کردند که از این تعداد 88 درصد مرد و 12زن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۵    
دو هفته از اعتراض های آبان ماه علیه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین می گذرد؛ اعتراض هایی که از منظر گستردگی و حجم بالای خشونت، بسیاری را بهت زده کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی دولت با بیان اینکه کشور دچار کسری بودجه است گفت: اکنون دوران سرمستی ارزی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۵    
اینترنت موبایل در شهرستان های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر و چابهار استان سیستان و بلوچستان وصل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۰    
تیم ملی فوتسال ایران در بازی دوستانه اسلواکی را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۰    
رییس جمهور لایحه مقابله با فساد و ارتقای سلامت نظام اداری - مالی را برای طی مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۵    
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: براثر انحراف یک دستگاه خودرو تیبا و برخورد آن با تابلوی تبلیغاتی حاشیه جاده سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از سفر به پرتغال برای دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا از دیگر کشورها خواست تا فشار را علیه جمهوری اسلامی افزایش دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اعلام تعطیلی مدارس این استان، گفت: شروع به کار دوباره مدارس، از صبح دوشنبه 18 آذرماه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به بیانیه های صادره از سوی کمیساریای عالی حقوق بشر و برخی گزارشگران ویژه در مورد ناآرامی های اخیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۰    
آزمایشات دو مورد فوتی در اراک که احتمال می رود فوت آنها ناشی از بیماری آنفلوآنزا باشد، هنوز تایید نشده است، در واقع ممکن است این بیماران تحت تاثیر بیماری های زمینه ای دیگری فوت کرده باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۰    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: تیم ملی ایران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ایران برای هر مربی در دنیا جالب توجه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۵    
دانشگاه صنعتی امیرکبیر اطلاعیه ای در خصوص اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن و دعوت از فریدون عباسی و لغو سخنرانی او منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۵    
برای دستیابی به بهترین قیمت های بلیط خارجی و تهیه ارزانترین بلیط، راهکار های نتیجه بخشی وجود دارد. با اطلاع از این راهکار ها و به کاربردن نکاتی که در این مقاله ذکر می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۵    
جلسه دادگاه مقصران سیل فروردین شیراز در شعبه 101 دادگاه کیفری به ریاست قاضی محمد مهدی محمودی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۰    
رییس دانشگاه علم و فرهنگ در پاسخ به دانشجویی که درخصوص دانشجویان بازداشتی در حوادث اخیر سئوال کرده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۵    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 145 نفر از عاملان اصلی و لیدرهای اغتشاشات اخیر در خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۵    
رئیس فدراسیون فوتبال طی توافقی دوطرفه قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران را فسخ کرد و به زودی با برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز حوادث اخیر در خوابگاه این دانشگاه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۵    
نبرد دو تیم پارس جم و ماشین سازی برنده نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۰    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امام به رأی مردم باور داشت، گفت: ما می گوییم رفراندوم پیشکش، ولی در مورد تصمیماتی که مردم در آن نقش دارند، مهم هستند و باید از آن اطلاع داشته باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۵    
هوشنگ طالبی به برنامه های دانشگاه اصفهان برای روز دانشجو اشاره و اظهار کرد: من معتقد هستم که نباید برای روز دانشجو تصدی گری دانشگاهی انجام دهیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۵    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: عامل اصلی تخریب و به آتش کشیدن 16 بانک شیراز در اغتشاشات آبان ماه 98 دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۰    
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 3 تن از عاملان ناآرامی های اخیر در خیابان پنجم و فلکه های اول و دوم نیرو هوایی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۵    
مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس صالحی منش(ره) در شهر قم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۰    
صفحه نخست وطن امروز بازتاب گسترده ای در بین فعالان رسانه ای و کاربران فضای مجازی داشته است. بسیاری تیتر وطن امروز را توهین آمیز تلقی کرده اند و عده ای نیز نگاه طنز این روزنامه را ستوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۰    
وکیل مدافع مهناز افشار بازیگر سینما درباره وضعیت پرونده موکلش توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۰    
تیم فوتبال فولاد خوزستان در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر برابر میزبانش سایپا به تساوی رضایت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۰    
تردد کامیون های دودزا در تهران در روزهای آلوده هم ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۰    
در پی حاشیه های پیش آمده برای برنامه عصرانه مبنی بر ممانعت از حضور غلامحسین کرباسچی روی آنتن زنده، مدیر شبکه افق توضیحاتی را ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۰    
امانوئل ماکرون بر نظرخود مبنی بر اینکه ناتو در حال تجربه "مرگ مغزی" است ایستاد. او امروز (چهارشنبه) گفت: اینها مباحث درستی در مورد جهت حرکت این اتحاد نظامی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۰    
رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا به شهروندان هشدار داد: مراقب وب سایت های جعلی با موضوع ثبت نام در طرح معیشتی دولت باشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتقاد از کشورهای اروپایی برای پیوستن به اینستکس گفت که به گفت وگو با آمریکا درباره ایران ادامه خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۰    
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص حوادث اخیر، فرمودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۵    
یکی از دیپلماتهای ارشد سابق سفارت آمریکا در انگلیس فاش کرده، در سال 2018 به دلیل صحبت کردن درباره باراک اوباما در یک سخنرانی از سمتش اخراج شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۰    
مردی که وانمود می کرد رمالی و جن گیری بلد است و با همین ادعا به دختر خواهرزنش تعرض کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران مدعی شد بی گناه است و به دلیل یک اختلاف خانوادگی به او تهمت زده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک هزینه 400 تا دو میلیون تومانی به دانشجویان دانشگاه های دولتی تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۵    
بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، تشدید فعالیت سامانه بارشی امکان طغیان رودخانه ها، وقوع سیلاب، بارش تگرگ و صاعقه در مناطق مستعد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۰    
در مجموع عدالت مالیاتی حکم می کند که از تمام شهروندان بدون تبعیض مالیات گرفته شود، مگر اینکه این افراد درآمدهای شان پایین باشد که طبق قانون این کف درآمدی مشخص شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۰    
علی ربیعی درباره نسبت دادن مساله بنزین به رهبر انقلاب گفت: اصرار رهبری بر اصلاح ساختار اقتصادی بوده و رهبر انقلاب تنها مصوبه سران قوا را تایید کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۰    
معماران انگلیسی ساختمان سبزی را در لندن می سازند که سالانه 6 تُن اکسیژن آزاد می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۰    
حمید رسایی عضو جبهه پایداری با حضور در وزارت کشور برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور اقدام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۵    
در حالیکه رهبران ناتو سعی دارند در گردهمایی خود در لندن اتحاد را به نمایش بگذارند اما ویدئویی که از چند تن از آنها در کاخ ملکه انگلیس منتشر شده نشان می دهد که در حال غیبت کردن درباره عملکرد ترامپ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: مجریان و ناظران در برگزاری انتخابات دقت لازم را داشته باشند تا انتخابات به صورت سالم برگزار شده و برای مردم اطمینان بخش باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۵    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بازگشایی قسمتی از پروژه گیشا تا پایان آذر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۵    
چهره محبوب فوتبال ایران به ویژه پرسپولیسی ها صبح امروز کشور را ترک کرد و به کانادا رفت. هنوز کسی نمی داند او برای اقامت به این کشور رفته یا سفرش تفریحی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۵    
شبکه خبری المیادین به نقل از منابع آگاه عراقی از رسیدن سه هواپیمای حامل سلاح از امارات به منطقه کردستان عراق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۰    
دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: آدم صفر کیلومتر نباید وارد مجلس شود تا 4 سال طول بکشد که کار یادبگیرد و از اوضاع اطلاع پیدا کند باید تجربه کار نمایندگانی و اجرایی داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۰    
سرمربی تراکتور گفت: موقعیت تیم در جدول رده بندی به لحاظ روانی خوب نیست اما ما در شرایط خوبی قرار داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۰    
شورای صنفی نمایش به مناسبت روز دانشجو تخفیف ویژه ای را برای تماشاگران سینما درنظر گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به دیپلمات های مالزیایی اجازه نمی دهد وارد اراضی اشغالی شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۰    
ویدئویی از گفت وگو و درد و دل مردم معترض بعد از گرانی بنزین با نیروهای امنیتی و نظامی منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۵    
با تلاش ماموران انتظامی هرمزگان در شهرستان پارسیان در غرب استان یک محموله بزرگ پودر بدنسازی و مکمل های ورزشی به وزن بیش از دو تن و 340 کیلوگرم کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۵    
یک روزنامه کویتی به نقل از یک منبع آگاه نوشت که وزیر خارجه عمان در سفر به تهران، سه موضوع را بررسی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
سنگربان پاری سن ژرمن به ستایش از زیدان پرداخت و تاکید کرد که دلیل جدایی اش از رئال مادرید را نمی داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
رییس جمهور آمریکا با تهدید به وضع تعرفه های جدید و اشاره به این که توافق چین ممکن است اتفاق نیافتد، نگرانیهای تجاری جدیدی را ایجاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهوری زامبیا نسبت به خشک شدن آبشار ویکتوریا به دلیل تغییرات اقلیمی هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به تشکیل کمیته ای سه نفره شامل وزیر کشور، وزیر دادگستری و معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد که این کمیته موظف شد تا حساب کسانی که قصد آشوب نداشتند را از آن هایی که خوف و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
امروز 13 آذر، همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار، بازار طلا و سکه نیز روند صعودی را در پیش گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید به دلیل اهمیت موضوع ایران برای تل آویو، به پرتغال می رود تا با وزیر خارجه آمریکا در این باره صحبت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۵    
رییس شورای عالی کانون صرافان ایرانیان گفت: سقف فروش ارز در صرافی ها برداشته می شود و حضور دلال ها در حوزه خرید و فروش ارز به جز دردسر برایشان هیچ چیز ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۵    
این درست دنده های مهاجم اهل مالی استقلال آسیب ندید اما مشکلی که در قفسه سینه این بازیکن ایجاد شد می تواند خطر جدی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی، حجت الاسلام سیداحمد شاهرخی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان لرستان منصوب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۰    
فرماندهی عملیات بغداد از زخمی شدن 9 تن از نیروهای امنیتی در انفجار یک نارنجک در مرکز بغداد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۵    
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته از سوی نمایندگان استان برای برقراری مجدد اتصال اینترنت در این استان، گفت که براساس اظهارات مقامات استانی ...
  • ۱