جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۰:۵۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 آذر 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 آذر 1398 آفتاب نیوز 2 آذر 1398 آفتاب نیوز 3 آذر 1398 آفتاب نیوز 4 آذر 1398 آفتاب نیوز 5 آذر 1398 آفتاب نیوز 6 آذر 1398 آفتاب نیوز 7 آذر 1398 آفتاب نیوز 8 آذر 1398 آفتاب نیوز 9 آذر 1398 آفتاب نیوز 10 آذر 1398 آفتاب نیوز 11 آذر 1398 آفتاب نیوز 12 آذر 1398 آفتاب نیوز 13 آذر 1398 آفتاب نیوز 14 آذر 1398 آفتاب نیوز 15 آذر 1398 آفتاب نیوز 16 آذر 1398 آفتاب نیوز 17 آذر 1398 آفتاب نیوز 18 آذر 1398 آفتاب نیوز 19 آذر 1398 آفتاب نیوز 20 آذر 1398 آفتاب نیوز 21 آذر 1398 آفتاب نیوز 22 آذر 1398 آفتاب نیوز 23 آذر 1398 آفتاب نیوز 24 آذر 1398 آفتاب نیوز 25 آذر 1398 آفتاب نیوز 26 آذر 1398 آفتاب نیوز 27 آذر 1398 آفتاب نیوز 28 آذر 1398 آفتاب نیوز 29 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۵:۰۵    
با سرعت گرفتن روند به روزرسانی گوشی های هوشمند هوآوی به نسخه جدید رابط کاربری EMUI، این شرکت از عبور کردن تعداد کاربران EMUI 10 از مرز یک میلیون نفر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۰    
اگر می خواهید هزینه زیادی برای ماشین زیرپایتان کنید، برندهای محبوب آلمانی را از دست ندهید. در گزارش پیش رو قیمت چند مدل از خودروهای پرطرفدار سه برند مرسدس بنز ، بی ام و و فولکس واگن بررسی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۵    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور اعضا برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۵    
دو سال بعد از زلزله کرمانشاه، برخی از مردم هنوز دستشویی و حمام ندارند. اهالی در کانکس زندگی می کنند؛ اغلب کانکس ها اجاره ای هستند برخی توانایی پرداخت اجاره کانکس را هم ندارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۵    
یک عضو هیات رییسه مجلس گفت که بانک ایتالیایی حساب سرمربی تیم فوتبال استقلال را به ظن پولشویی مسدود کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۵    
همزمان کشورهای ترکیه، آلبانی و کوزوو در اعتراض به اهدای جایزه نوبل ادبیات به پیتر هاندکه، نویسنده اتریشی این مراسم را تحریم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۲:۵۵    
ستاد حقوق بشر قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به بیانیه روز جمعه پانزدهم آذرماه (6 دسامبر) کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل بیانیه ای درباره حوادث آبان ماه 1398 ایران پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۱:۴۰    
در برخی فروشگاه ها، گوشت و مرغ هایی که باید معدوم شوند، به اسم گوشت چرخ کرده به مردم فروخته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۱:۴۰    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خلیل زاده امشب راهی ترکیه می شود و اگر مشکلی پیش نیاید، استراماچونی فردا به تهران خواهد آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۱:۳۰    
در چهارمین روز هفته، اولین کاهش قیمت دلار پس از 5 افزایش متوالی اتفاق افتاد. این در حالی بود که بازار ارز از همان ابتدای روز با قدرت در مسیر افزایشی قرار گرفته بود و حتی کانال 14 هزار تومانی را نیز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۰:۵۰    
مهدی محمودیان٬ فعال سیاسی و از افرادی که امضای بیانیه 77 نفره به او نسبت داده شده است بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۰:۲۵    
در پی تیراندازی یک دانشجوی علوم هوایی در پایگاه نظامی فلوریدا، آمریکا 175 دانشجوی علوم هوایی سعودی را ممنوع الپرواز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۰:۲۰    
محققان کره جنوبی موفق به تولید یک لنز تماسی واقعیت افزوده رباتیک شده اند که می تواند کاربردهای وسیع تری را برای لنزهای تماسی فراهم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۰:۰۵    
معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب نسبت به ادعای خبرنگار یک رسانه خارجی درباره بودجه سایت KHAMENEI.IR واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۰:۰۰    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران شایعه لو رفتن اطلاعات شهروندان تهرانی را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۵    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در حالی که به تداوم فشار حداکثری بر ایران اشاره کرد، خواستار ادامه مذاکره با تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهور فرانسه با انتشار پیامی در توئیتر خواستار آزادی دو شهروند این کشور شد که در ایران بازداشت شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۰    
وکیل محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه دادگاه در حال انشای حکم صادره برای موکلش است، گفت: هنوز حکم، صادر و ابلاغ نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۰    
وزارت خارجه هند روز سه شنبه در واکنش به تهدید آمریکا در مورد تحریم وزیر کشور هند به علت لایحه جدید شهروندی این کشور اعلام کرد: تفاسیر صورت گرفته در مورد این لایحه صحیح و دقیق نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۰    
مدیر امور منابع آب پاکدشت، هشدار داد: به خاطر رهاسازی آب از سد ماملو در روستای جیتو، شهروندان از اتراق در مسیر رودخانه جاجرود خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۴۵    
به علت ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف و باران در برخی استان ها و همچنین شیوه آنفلوآنزا برخی از مدارس فردا چهارشنبه 20 آذر تعطیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۰    
ریچاد گرنل سفیر آمریکا در آلمان روز سه شنبه گفت که دولت آلمان باید به آمریکا پیوسته و در راستای توقف ایران در حمایت از تروریسم عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۰    
یارانه نقدی فردا چهارشنبه 20 آذر ماه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه نوسانات بازار ارز کوتاه مدت و زودگذر است، گفت: براساس متغیرهای بنیادی اقتصاد نرخ واقعی دلار بین 8500 تا 9000 تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۵    
پس از خروج استراماچونی از کشور به دلیل مشکلات مدیریتی در استقلال، هیات مدیره این باشگاه جلسه ای با فرهاد مجیدی را ترتیب داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۰    
آمار دقیق کشته شدگان نزد نهادهای مربوطه موجود است، اما عدم اطلاع رسانی درباره آن، از آنجا که نیازمند تفکیک دقیق از حیث چرایی و چگونگی جان باختن افراد بوده، تاکنون به طول انجامیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۰    
وزارت امور خارجه از اتباع ایران بخصوص نخبگان و دانشمندان خواست از سفر به آمریکا بطور جدی اجتناب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۵    
ارتش آمریکا به بهانه تهدیدهای روسیه و شرکت در یک رزمایش بزرگ نظامی در اروپا، 20 هزار نیروی نظامی خود را عازم این قاره خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۰    
دروازه بان بلژیکی تیم فوتبال خنک به عنوان جوانترین دروازه بان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۰    
مایک پمپئو وزیرخارجه امریکا که دولتش درباره مسائل حقوق بشری همواره سیاستی دوگانه داشته و در جدیدترین اقدام در دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی از شورای حقوق بشر خارج شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۰    
5 فرد مسلح به مجتمع ریاست جمهوری سومالی حمله کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۵    
شب های برفی در تکاب به عنوان یکی از سردترین شهرهای کشور از زیبایی های خاصی برخوردار است که جلوه هایی آمیخته با رنگ و نور را به خیابان های این شهر بخشیده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۰    
عکاسان رویترز بزرگ ترین رویدادهای خبری دهه ی اخیر از جمله جنگ های مسلحانه، بلایای طبیعی، بحران مهاجرت و ... را با ثبت عکس پوشش داده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۰    
زمانی که به شرایط امروز مجلس نگاه می کنیم و با کارکردهایی که قانون اساسی برای این نهاد در نظر گرفته است، مقایسه می کنیم در می یابیم که مجلس از وظایف خودش بازمانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۰    
روزنامه آرمان ملی با انتشار کارتونی از نیما شاه میری، به اظهارنظر معاون حمل و نقل شهرداری تهران که از افزایش 200 هزار تومانی هزینه رانندگان تاکسی پس از گرانی بنزین خبر داده، پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۰    
فریدون جیرانی گفت: در فیلم غفلت به خوبی می توان تاثیر کودتای 28 مرداد فضای کودتا و تلخی آن را مشاهده کرد. فیلمی این چنین تلخ و سیاه در سینما ندیده ام.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۰    
دروازه بان پرسپولیس گفت: اگر لازم باشد تمام پول هایی که در زمان حضورم در تیم ملی گرفته ام را به پرسپولیس قرض می دهم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۰    
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فردا از استان قم کاندیدای مجلس خبرگان رهبری می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۵    
ماری فریدریکسون خواننده گروه پرطرفدار راکست در 61 سالگی بر اثر عوارض بیماری سرطان از دنیا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۰    
سیدجلال حسینی پس از برتری دو بر یک مقابل گل گهر گفت: بازی سختی بود و با حمایت هواداران توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. فاصله دیدارها نزدیک است و خستگی وجود دارد. سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۰    
وزیر امور خارجه تایوان اظهار کرد، دولت این جزیره خودگردان در کنار شهروندان حامی "دموکراسی و آزادی" در هنگ کنگ است و اگر پکن با نیروی بیشتری برای سرکوب اعتراضات هنگ کنگ اقدام کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توئیتی درباره مصاحبه پخش شده از ظریف وزیر امور خارجه در شبکه اینترنشنال توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۰    
برنامه اعتیاد و زنان از این پس سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ها ساعت 16 از شبکه هفت سیما روی آنتن می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۰    
هیچ تفاوتی بین نمایندگان مجلس لیبرال مسلک با داعشی ها نیست چرا که یکی خنجر را از رو و دیگری خنجر از زیر بسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۰    
اردوغان هرچند تمایلی به گسترش همکاری های اقتصادی با کابل ندارد اما همکاری های فرهنگی و سیاسی با افغانستان برای او پراهمیت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۵۵    
قرارداد سرمربی فرانسوی تا جام جهانی 2022 قطر تمدید شد و او پس از یورو 2020 هم در تیم ملی کشورش خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۵۰    
پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر توانست گل گهر سیرجان را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۵    
تمامی مدارس مقاطع تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در نوبت های صبح و بعدازظهر در شهرستان قروه در راستای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۵    
همه چیز از ظهر شنبه شروع شد، وقتی دانش آموزان شیفت عصر از خانه راهی مدرسه شدند تا یکی از آن شنبه های سخت و کسل کننده را سر کلاس های تکراری درس سپری کنند؛ ولی به خیابان که می رسند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۰    
وزیر خارجه عربستان در سخنانی در ریاض مدعی شد: تهدید ایرانی همه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را در بر می گیرد و نظام ایران باید قبل از دعوت به صلح رفتارش را تغییر دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود که با حضور محمد جواد ظریف در وزارت امور خارجه برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی قصد دارد در کنار آزمایش های موشکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۵    
زمان دو مسابقه از هفته پانزدهم و چهار مسابقه از هفته شانزدهم لیگ برتر تغییر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
تعدادی از هواداران پرسپولیس در اقدامی عجیب امیرحسین فتحی مدیرعامل مستعفی استقلال را مورد تشویق قرار دادند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
وزیر امور خارجه فرانسه امروز (سه شنبه) از لبنان خواست تا فورا دولت جدیدی تشکیل دهد یا خطر یک بحران مالی که رو به وخامت است و ثبات این کشور را تهدید می کند، بپذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۰    
امیر کویت در سخنانی در ریاض درباره نشست امروز سران شورای همکاری خلیج فارس و اوضاع منطقه موضع گیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۰    
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در دیدار با سایپا از باخت پیروزی ساخت و صنعت نفت آبادان مقابل شاهین متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۵    
مالک باشگاه تراکتور از بازگرداندن امتیاز تیم تراکتور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۰    
فنلاندی ها جوان ترین نخست وزیر تاریخ اروپا را انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۰    
مدیر برنامه های مربی ایتالیایی نوشت: اگر باشگاه دقیق و با سند اثبات کند که به تعهدات خود پایبند خواهد بود، آندره آ آماده است تا به تیم برگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مدیر آب منطقه ای استان اردبیل به 20 سال حبس محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۰    
رجب طیب اردوغان هشدار داد، اروپا با یک بحران رهبری جدی روبرو است و رهبران فعلی اروپا مانع تلاش ها برای همکاری می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۰    
این روزها بیش از 200 بازیگر عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در 22 سریال جلوی دوربین رفته اند. مهدی هاشمی، محسن تنابنده، مهران احمدی، علی دهکردی، محمد بحرانی، نیما رئیسی، سیروس گرجستانی، حسین پاکدل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۵    
خاصیت مخدرها و محرک ها به طور خلاصه این است که ترشح هورمون های لذت آفرین را افزایش می دهند. اگرچه اعتیادآور بودن این مواد باعث می شود پس از مدتی اصل لذت آفرینی آن به حاشیه رود و مواردی چون نیاز جسمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۰    
بازار خودرو پس از یک روز از افزایش چشمگیر امروز روز نسبتا آرامی را سپری کرد. البته باید توجه داشت نوسانات روز دوشنبه امروز بازار را از مشتری خالی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس جمهور عراق در سخنانی از تظاهرات کنندگان و سیاستمداران عراقی خواست که به همکاری با یکدیگر در زمینه انتخاب نخست وزیر جدید روی آورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۰    
بر اساس اعلام دولت اعتبارات امور دفاعی و امنیتی در لایحه بودجه 99 نسبت به امسال 8 درصد رشد دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۰    
پنتاگون به اسناد تکان دهنده دروغگویی بوش، اوباما و ترامپ درباره جنگ افغانستان واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۰    
سرمربی تیم استقلال به اعتراض های هواداران در حمایت از خود واکنش نشان داد و عنوان کرد این اتفاقات فراتر از ورزش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۰    
ژنتیک و عوامل محیطی مانند صدا ها علت اصلی کاهش شنوایی در افراد است، اما روش هایی برای پیشگیری از افت و حتی تقویت شنوایی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور در دیدار استانداران سراسر کشور ضمن تشریح و تبیین وضعیت سیاسی، اقتصادی و مناسبات بین المللی، بر ضرورت هماهنگی، تلاش و تقویت ارتباط استانداران با مردم، نخبگان و جوانان تاکید نمود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از بارش باران و برف و لغزندگی جاده ها در نقاط مختلف کشور تا جمعه (22 آذرماه) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی توسط ماموران پلیس شهرستان میامی خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
در گزارش بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا فاش شد، افسر سابق ام.آی.6 "رابطه ای شخصی" با دختر ترامپ داشته و یک پارچه پشمی از اسکاتلند به وی هدیه داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۰    
امروز قیمت سکه و طلا با اندکی تغییر نسبت به دیروز و همچنین قیمت ارز در صرافی های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ثابت مانده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید اگر مدیران این باشگاه برای تامین مطالبات سرمربی تیم شان مشکل داشته باشند حاضر است بخشی از پول کالدرون را به باشگاه قرض بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهور سابق آمریکا خانه ای به ارزش 11.75میلیون دلار در ماساچوست خریده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۰    
برخی از رسانه ها از مارک ویلموتس به عنوان گران ترین مربی تاریخ فوتبال ایران نام بردند. تا پیش از مارک ویلموتس، کارلوس کی روش با قراردادی به ارزش 1/4 میلیون دلار در صدر بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۵    
رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و تبادل نظر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 3 هزار و 642 واحد به رقم 339 هزار و 434 واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۰    
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: جمهوری اسلامی ایران با تدبیر خردمندانه شبکه ملی اطلاعات را برای حفاظت از داده های کشور راه اندازی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اظهار تاسف از بیانیه نماینده جدید اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، این بیانیه را ناشی از اطلاعات نادرست و جهت دار خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۵    
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة الله(عج) با بیان اینکه جوانگرایی نباید رانتی و سفارشی باشد، گفت: تنها راهی که مردم را از این بن بست خارج می کند تغییر رویکرد مردم در انتخاب هایشان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۰    
بحران 30 سالگی! چیزی که اگر هم با آن برخورد نکرده باشید و یا سنتان به آن قد ندهد حداقل باید نام آن را در کنار سایر بحران های تعریف شده در طول زندگی انسان ها شنیده باشید...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: هرکس فسادی را در این وزارتخانه افشا کند که منتهی به صدور حکم علیه فاسد شود، افشا کننده فساد جایزه دریافت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۵    
مقام های جمهوری چک اعلام کردند بامداد سه شنبه 10 دسامبر در جریان یک تیراندازی در بیمارستانِ دانشگاهیِ شهر اوستراوا در شرق این کشور 6 نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۵    
یک هواپیمای نظامی شیلی که به سوی پایگاهی واقع در نزدیکی قطب جنوب در پرواز بود، از پوشش رادار محو شده است. این هواپیما حامل 38 سرنشین بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۰    
اینجا کلاس درس "محمدرضا شفیعی کدکنی" است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۵    
نشست وزیر ورزش با گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال بدون معرفی قطعی جانشین امیرحسین فتحی به پایان رسید اما مقرر شد یکی از اعضای هیات مدیره سرپرست باشگاه تا زمان انتخاب نهایی مدیرعامل باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۵    
یک ساختمان دو طبقه قدیمی در خیابان خاوران روز گذشته به طور کامل فرو ریخت، اما به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۵    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: جوان 18 ساله همدانی از پل میدان بار خود را به زمین پرتاب و خودکشی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۵    
دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در دانشگاه صنعتی شریف گفت: خوشحالم زمینه ای فراهم شد تا آنچه می خواستید را امروز مطرح کنید اما می خواهم این را یادتان بیاورم که آیا کسی جرات داشت در سال های 84و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۵    
روابط عمومی استانداری قم در اطلاعیه ای آورده است: تمامی پیش دبستانی ها، مهدکودک ها و مدارس قم در دو نوبت صبح و عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۵    
وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران به شهروندان ایرانی توصیه کرد به منظور حفظ امنیت و سلامت خود، برنامه سفرشان به کشور فرانسه را به زمان دیگری موکول کنند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۵    
پیکر مرحوم سید قاسم موسوی قهار ادعیه خوان و مداح اهل بیت (ع)، صبح سه شنبه 19 آذر 1398 باحضور انبوه عاشقان اهل بیت (ع) از مقابل خانه مداحان تشیع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۵    
فیلمبرداری فیلم سینمایی دست انداز به کارگردانی "کمال تبریزی"و تهیه کنندگی "محمد آفریده"همچنان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۵    
معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی مازندران از وضعیت آب و هوای مازندران در روزهای اخیر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۰    
وی ادامه داد: دستیابی به امنیت نسبی و قابل قبول در فضای مجازی، به خصوص در راستای پیشگیری از جرایم حوزه سایبری و مالی نیازمند مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی و هوشیاری کاربران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تمام 80هزارِ خودروی ناقصِ کف کارخانه سایپا که از ابتدای سال 98 تولید شده بودند، تکمیل و تحویل مشتریان شد و از این به بعد عرضه و تحویل محصولات سایپا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۰    
پرداخت تمامی منابع حاصل از مابه التفاوت افزایش قیمت بنزین به 60 میلیون ایرانی ادامه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۰    
فرزند بزرگ ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس خیلی زود راه پدرش را برای کسب جوایز فردی در پیش گرفته است.
  • ۱