پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۵    
دولت مصر برای دومین بار از طریق "ویدئوکنفرانس" جلسه برگزار کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۰    
با توجه همه گیری جهانی کورونا ویروس و عوارض شدید این عفونت بر ارگان های مختلف بدن، سرکوب سیستم ایمنی حاصل از سوء مصرف دوزهای بالا و سوپرا فیزیولوژیک استروئیدها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۰    
سیدمصطفی میرسلیم گفت: حیف که تحریم های ظالمانۀ دولت کینه توز آمریکا مانع کمک رسانی ما می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۰    
روند افزایش شمار مبتلایان همه گیری کروناویروس جدید در جهان متوقف نشده است و این ویروس همچنان قربانی می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۵    
استاندار خوزستان با اشاره به محدودیتهای تردد در روزهای 12 و 13 فرودین گفت: حتی ترددهای محله به محله در این روزها ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۰    
هم اکنون سرویس های iminer در 5 کشور ایران، ترکیه، روسیه، آمریکا و کانادا فعالیت دارد و با دارا بودن بیش از 300 پرسنل و کارشناس مجرب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه میزان سفرهای شهروندان تهرانی با مترو بیش از 70 درصد کاهش داشته اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۲:۰۰    
در جلسه روز یکشنبه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور، وضعیت بهداشتی، تولیدی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۵    
مهدی کوشکی و ریحانه پارسا به تازگی ازدواج کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: طی گشت سیار این اداره به همراه بازرسان کنترل کیفیت پخش فرآورده های نفتی در شهرستان اهواز مخزن بنزین حاوی آب شناسایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۰:۳۵    
سه تن از عشایر مستقر در شهرستان کازرون هنگام بازگشت از چرای دام دچار سیلاب شدند و جان سپردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۰    
اصلی ترین دلیل صدرنشینی هوآوی در رده بندی مرتبط با تعداد ثبت اختراعات را می توان سرمایه گذاری ویژه این شرکت در بخش تحقیق و توسعه دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۹:۳۵    
مسؤول اداری درمانگاه پلی تکنیک تأمین اجتماعی پاکدشت از شهادت حمیدرضا مهینی پزشک این مرکز درمانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
میزان جرم و جنایت از زمان آغاز قرنطینه کرونا تا کنون در ایتالیا به شدت کم شده به طوری که میانگین موارد گزارش شده آن تنها در یک ماه بیش از 64 درصد کاهش نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۷:۴۵    
شبکه تلویزیونی M6 فرانسه که یکی از شبکه های پر مخاطب این کشور است در اخبار ساعت 12:45 دقیقه روز شنبه 28 مارس (9 فروردین) تصویر بدل لیونل مسی را جای این فوتبالیست مشهور نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۷:۱۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: انتشار خبری در شبکه توئیتر مبنی بر ابطال پرونده سهمیه انسولین افراد دیابتی صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۴:۰۵    
یک مقام اداره پلیس نیویورک گفت که تاکنون 730 افسر و 96 کارمند این اداره به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۳:۰۵    
سانحه رانندگی در محور پلدشت _ماکو یک کشته به جا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۲:۵۰    
رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به شناسایی نوزاد سه روزه مبتلا به ویروس کرونا گفت: مادر نوزاد سالم و بدون علامت است البته آزمایشهای وی جهت ابتلا به ویروس کرونا درحال پیگیری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۲:۴۰    
همزمان با برقراری شرایط قرنطینه در فرانسه که حداقل تا 15 آوریل خواهد داشت، یک بازیکن بخت آزمایی(قمار) برخط(آنلاین) موفق شد روز شنبه جایزه کامل 20 میلیون یورویی یک رقابت جک پات را از آن خود کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۳۵    
دکتر مصطفی معین رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به رئیس جمهوری ضمن تشکر از روحانی و سایر دست اندرکاران و نیز همکاران جامعه پزشکی که در خط اول مواجهه با پاندومی کرونا هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۲۵    
طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه با هدف کنترل و اعمال محدودیت های بیشتر برای مبارزه با کرونا ویروس و قطع زنجیره شیوع این بیماری اجرایی شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۰    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت فکر می کند با کسری بودجه و کاهش درآمدهای نفتی و تجهیزات موجود قادر نیست سیاست هایی مانند دیگر سایر کشورها در قبال کرونا پیاده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:آمار مبتلایان به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در خوزستان به 671 بیمار رسید که از این تعداد 78 نفر تاکنون فوت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بارش باران و سیلاب راه ارتباطی 28 روستای چهارمحال و بختیاری را مسدود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
مقامات ایتالیا از افزایش جانباختگان ویروس کرونا در این کشور به 10779 نفر و مبتلایان به 97 هزار و 689 نفر خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۵۵    
کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:قوع طوفان لحظه ای از روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه در اکثر منطق استان اصفهان پیش بینی می شود و احتمال شکستن درختان وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۵۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش شمار مبتلایان کرونا مثبت در هرمزگان به 181 نفر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۵۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اولین مدافع سلامت استان یزد، به دلیل ابتلا به کرونا ویروس آسمانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۰    
کارگروه ویژه فضای مجازی که از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا تشکیل شده، اطلاعیه شماره 1 خود را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۰    
براساس گزارش نشریه نیویورک تایمز و رادیو تلویزیون ملی ژاپن و همچنین اطلاعات به دست آمده توسط منابع آگاه، افتتاحیه المپیکِ به تعویق افتاده توکیو، به احتمال زیاد 23 جولای 2021 خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز دوشنبه یازدهم فروردین ماه 99 از طریق شبکه های آموزش و چهار اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۵    
رئیس قوه قضائیه طی تماس های تلفنی با وزیر کشور، رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار کردستان در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی، آگاهی بخشی مفید و موثر رسانه ای و تامین امنیت گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهاد نمایندگان مجلس در جلسه مجازی برای پیش پرداخت چند ماهه یارانه نقدی و معیشتی به مردم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۵    
فرماندار باغملک گفت: یک چوپان در سیل امروز در بخش میداود این شهرستان ناپدید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۰    
فرمانده انتظامی صومعه سرا از کشته شدن پیرمرد 70 ساله به دست پسرش خبر داد و گفت: در این حادثه پسر در هنگام شکار سهوا به پدر خود شلیک و باعث مرگ وی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۵    
بانک مرکزی، خبر منتشر شده از سوی خبرگزاری ایسنا را مبنی بر پیگیری و تماس با بانک مرکزی در خصوص پول های مسدودی ایران را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۵    
سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: جاده اندیکا – ایذه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی بر روی خودروها بسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۵    
رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از یکم اسفند ماه سال 98، ویزا و پروانه اقامت اتباع خارجی تا 3 ماه تمدید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۳۵    
وزیر امور مالی ایالت هسه آلمان دست به خودکشی زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۵    
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۰    
به دنبال انتشار تصاویری از مرگ یک موبایل فروش، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از موج دوم کرونا ابراز نگرانی کرد و افزود: هر تصمیم اشتباه، زود هنگام و غیر منطقی می تواند مشکلاتی در مقابله با این ویروس ایجاد کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۵    
شهردار نیویورک هشدار داده است که تجهیزات پزشکی لازم برای مقابله با شیوع کرونا از جمله دستگاه های تنفس مصنوعی در این شهر یک هفته دیگر تمام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۵    
رئیس بیمارستان واسعی سبزوار گفت: فرار بیمار مبتلا به ویروس کرونا از بیمارستان واسعی سبزوار تکذیب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۰    
صدها فعال مدنی و اساتید دانشگاه از کانادا، آمریکا، اروپا و آسیا با امضای نامه ای به مقامات 1+4 و کنگره آمریکا خواستار فشار به دولت ترامپ برای لغو تحریم های یکجانبه علیه ایران شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۰    
ولایتی دوران نقاهت را سپری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۰    
دادستان مرکز استان کردستان گفت: در رسانه ها و شبکه های معاند نظام عنوان شده که تعدادی از زندانیان متواری زندان سقز عضو گروهک های ضدانقلاب بوده اند که این ادعا، کذب محض است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۵    
تاغزارهای دشت مملو از زباله های پلاستیکی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۵    
دیدیه رائول رئیس بخش بیماری های عفونی بیمارستان تیمون در شهر مارسی فرانسه اعلام کرد که داروی ضد مالاریا، به بهبود بیماران مبتلا به کرونا کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۰    
دختر 18 ساله ای در شهرستان زرین دشت روز یکشنبه برای تماشای سیل به کنار رودخانه فصلی رفت اما بر اثر ریزش دیواره رودخانه، در سیلاب سقوط کرد و جان سپرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۰    
دهها نفر از زندانیان زندانی در تایلند روز یکشنبه از ترس ابتلا به ویروس کرونا اقدام به شورش و شکستن پنجره ها و لوازم یک زندان کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۵    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی43 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس خبر داد و بیان داشت: با شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در این استان به 712 نفر افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به دلیل کرونا متوقف شد و پس از عادی شدن شرایط دوباره این مسئله دنبال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۰    
در حالی که ویروس کووید-19 در حال شیوع گسترده در سراسر جهان است، تروریست های تحت حمایت ترکیه برای سومین بار متوالی در ماه جاری آب آشامیدنی شهر الحسکه سوریه و مناطق اطراف آن را قطع کردند که رئیس اداره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۵    
شبکه خبری الجزیره از سقوط یک فروند هواپیما با هشت سرنشین در مانیل پایتخت فیلیپین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۰    
همسر مشاور نخست وزیر اسرائیل، به ویروس کرونا مبتلا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۰    
کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر پرهیز از هرگونه افراط و تفریط در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از آن دسته از هموطنان که به هر دلیل به سفر رفته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۵    
شهردار تهران گفت: براساس آمار موجود در روز جمعه(هشتم فروردین) با کاهش 40 درصدی آمار متوفیان شهر تهران مواجه بوده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۰    
یکی از اتفاقات جنجالی و چالش برانگیز دهه های اخیر باشگاه پرسپولیس در چنین روزهایی در سال 1380 رقم خورد و علی پروین 7 بازیکن این تیم از جمله برخی از ستاره ها را کنار گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۰    
نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت: برنامه ریزی در خصوص مقابله با کرونا باید از تمرکز خارج شود و هر استان بتواند در نوع درمان های پزشکی و مواجهه با عوارض اجتماعی و اقتصادی که به وجود می آید برای خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را درباره شرایط جدید مرخصی برای زندانیان ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از آزادسازی 3 هزار متر مربع اراضی ملی از دست متصرفان به ارزش 75 میلیارد ریال در شهر بوشهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۰    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز یکشنبه از درخواست آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل برای برقراری آتش بس جهانی به منظور تمرکز بر مقابله با کرونا، حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۵    
وزیر امور خارجه در توییتی با بیان اینکه آمریکا تروریسم اقتصادی و تروریسم بهداشتی علیه ایرانیان به راه انداخته، از جامعه جهانی خواست از این اقدامات فرا قانونی پیروی نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در حالی روز گذشته ابتدا اعلام کرد که در حال بررسی قرنطینه کوتاه مدت نیویورک است که چند ساعت بعد از این مطرح کردن این موضوع در توئیتی از قرنطینه این ایالت به همراه دو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: 16 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد و آمار مبتلایان استان به 282 نفر افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۰    
استاندار خوزستان گفت: تمامی ادارات خوزستان روز دوشنبه 11 فرودین جاری تعطیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تعداد فوتی های بیماری کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول به 12 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی انتشار اخباری در خصوص اعتصاب زندانیان در زندان ارومیه را شایعه ای کذب خواند آن را از ناحیه دشمنان و معاندین نظام دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی روزهای اخیر شاهد شیب ملایم صعودی در آمار ابتلا به کووید-19 در کشور بودیم، اما امروز آمار نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت مانده و امیدواریم این پایداری حفظ شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۰    
رئیس جمهور روز یکشنبه پس از جلسه هیأت دولت در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان های کرمانشاه، فارس، لرستان و بوشهر ضمن گفتگو با استانداران این استان ها در جریان آخرین وضعیت مقابله با ویروس کرونا و درمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر به اتفاقات رخ داده در مجموعه مدیریتی این باشگاه واکنش نشان داد و از عضو مستعفی هیئت مدیره این باشگاه حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از دیروز تاکنون 59 مورد آزمایش در آزمایشگاه های مرجع این دانشگاه انجام شده که از این میزان 6 مورد جدید به آمار اضافه و مجموع شمار مبتلایان به کرونا در استان به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
اگر در قفسه سینه خود احساس سنگینی کردید و متوجه شدید به راحتی نمی توانید نفس بکشید و تپش قلب را احساس می کنید احتمالا به ویروس کرونا مبتلا شده اید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در مرقومه ای خطاب به وزیر بهداشت بار دیگر از تلاش های مجموعه بهداشتی درمانی کشور تشکر و تاکید کردند بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی کمک بزرگی به رهایی کشور از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۰    
بسیاری از افراد با دیدن پیکر درگذشتگان می هراسند و حتی برخی می گویند کیسه طلا هم به من بدهی من راضی به دیدن پیکر بی جان یک انسان نیستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۰    
معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر، بر ضرورت آمادگی همه جانبه آنان برای مدیریت بارش های و مهار سیل تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب استان همدان گفت: یک زندانی به خاطر ایست قلبی فوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۰    
در حالی که اروپا با بحران ویروس کرونا روبرو است و بیشترین آمار جانباختگان به یکی از کشورهای قاره سبز یعنی ایتالیا تعلق دارد لیگ فوتبال بلاروس در جریان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۰    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی اعلام کرد: شعبه 41 دیوان عالی کشور رای محکومیت صادره علیه موکلم در دور دوم رسیدگی را نقض و پرونده را به شعبه هم عرض ارجاع داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۵    
رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه بیش از 58 میلیون نفر توسط متخصصین بسیج جامعه پزشکی و سایر دستگاه ها غربالگری شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۰    
در دوران اسارت برای 80 برنامه و مراسم، تحریم بودیم و برگزاری آن برای ما ممنوع بود؛ درواقع، برگزاری آن جرم تلقی می شد و شکنجه و اذیت و آزار را برای ما به همراه داشت اما در چنین شرایطی با عزت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۵    
دولت عربستان از کارکنان بخش دولتی و خصوصی خواست تا در خانه باقی بمانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
دولت بابت بسته جدیدی که برای حمایت از برخی اقشار در برابر آسیب های ناشی از کرونا در نظر گرفته است، هر ماه حدود 330 میلیارد تومان هزینه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی گفت: از ابتدای اجرای طرح مشاغل خانگی تا کنون 800 هزار شغل جدید در کشور به وجود آمده و فرایند صدور مجوز مشاغل خانگی به شکل الکترونیکی دنبال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۰    
رشد اقتصادی کشورهای گروه 20 در سه ماهه قبل کاهش محسوسی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۵    
معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که در این بازار بیش از یک میلیون معامله فقط در بازار بورس و بدون احتساب تعداد معاملات در فرابورس، انجام شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۲    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال کرونا با صدور بخشنامه ای به استانداران بر انجام اقدامات لازم به منظور تعطیلی بوستان ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۵    
واتیکان اعلام کرد، پس از آنکه تست کرونای یکی از ساکنین محل سکونت رهبر کاتولیک های جهان مثبت شد آزمایشاتی گرفته شد که نشان دادند پاپ و دستیاران نزدیکش به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۰    
استاندار تهران اعلام کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از تعطیلی ترمینال غرب تهران خبر داد و افزود: این تعطیلی بدون هماهنگی با این سازمان صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس اورژانس فارس گفت: تا صبح یکشنبه 10 فروردین 79 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از استفاده الکل صنعتی در این استان جان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 38 هزار و 309 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2640 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 12 هزار و 391 نفر نیز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۰    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 38 هزار و 309 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2640 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 12 هزار و 391 نفر نیز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۰    
مدیر باشگاه دولتی سوارکاری و چوگان شهدا درباره ادعای برخی از اعضای باشگاه مبنی بر اینکه" باشگاه اعلام کرده در صورتی که مالکان قرارداد را امضا و تایید نکنند باشگاه هیچ مسئولیت و تعهدی در قبال سلامت و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۵    
آخرین ماه از سال گذشته با وجود ثبات نسبی قیمت مسکن در مناطق جنوبی، نرخ ها در مناطقی که حضور دلالان و سفته بازان پررنگ است، رشد بیشتری داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۰    
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی و انتشار اخبار کذب در خصوص تعطیلی پمپ بنزین ها به علت شیوع ویروس کرونا در میناب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 13 استان خبر داد.
  • ۱