پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۵    
83 سال پیش در چنین روزی، برابر ششم می 1937 میلادی، وقتی کشتی هوایی هیندنبورگ طی سفر از شهر فرانکفورت آلمان به لیک هرست نیوجرسی در ایالات متحده، نزدیک مقصد با یک دکل برخورد کرد و آتش گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل گمرک بازرگان گفت: امکان ورود و خروج کامیون ها از مرز بازرگان امکان پذیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۰    
قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی در حکمی قاطع، رای به قصاص بینایی کامل دو چشمان زن جوانی دادند که در اقدامی وحشتناک ظرف حاوی اسید را روی صورت همسرش ریخته بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت روز جهانی بهداشت دست، رعایت بهداشت دست و فاصله گذاری اجتماعی را دو راه اصلی و مهم در پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس عنوان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۰    
دهان محل ورود انواع مواد غذایی است به همین دلیل شاید زخم های آن نیاز به مراقب بیشتری داشته باشند تا لذت طعم خوب غذاها را از دست ندهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
در حالی که روز گذشته قیمت طلا و سکه تقریبا ثابت مانده بود امروز بازار تا نیمه روز در اغلب سکه ها قیمت ها روند افزایشی داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۵    
شکایت خارجی ها باشگاه های ایرانی را در معرض بزرگ ترین محکومیت تاریخ قرار داده آیا فدراسیون جذب بازیکن و مربی خارجی را ممنوع می کند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۵    
آمارهای رسمی حاکی از آن است که شمار مبتلایان و قربانیان کروناویروس در جهان هم چنان رو به افزایش بوده و روند شیوع این بیماری در دنیا متوقف نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه اعطای وام یک میلیون و 500 هزار تا 2میلیون تومانی به حدود دو میلیون نفر از صاحبان مشاغلی مانند دستفروشان و رانندگان موتورسیکلت خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۵    
استرس می تواند به طرق مختلف بدن را تحت تأثیر قرار دهد. موهای سفید و خاکستری به احتمال زیاد در اثر ترکیبی از ژنتیک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
"یکی از دوستانمان ارزهایش در منزل آتش می گیرد که مقدار آن حدود 40 تا 50 هزار دلار بود، ما در آمریکا آشنایی داشتیم که گفت اگر بالای 50 درصد ارز ها سالم باشد می شود کاری کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
مدتی است که یک یوتیوبر آمریکایی به نام راتاروزا به دنبال خودرو فراری F 40 پسر صدام حسین است که حدس زده می شد در عراق باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه ای اعلام کرد: سه پاسدار انقلاب اسلامی روز سه شنبه در منطقه عمومی دیواندره حین درگیری با ضد انقلاب به شهادت رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۰:۳۵    
طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور از معلمان برتر خوزستانی به مناسبت گرامی داشت هفته بزرگداشت مقام معلم، تجلیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۰:۳۵    
معمار سابق تحریم های آمریکا علیه ایران اذعان کرد که خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای بخش اعظمی از دنیا را تحریک کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۰    
رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه به مناسبت تقدیر از رهبر کره شمالی بابت اقداماتش جهت گرامی داشت یاد نظامیان جان باخته ارتش سرخ شوروی به او مدال اهدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۰    
سامانه ملی فرزندخواندگی سازمان بهزیستی توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۰    
علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به تلاش شبانه روزی پزشکان در سراسر دنیا برای دستیابی به واکسن کرونا و یافتن راه شکست این ویروس پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۰    
مجید حسینی ستاره تیم ملی ایران و ترابزون اسپور، فصل آینده احتمالا در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: فروش سهام عدالت به صورت وکالتی قانونی نیست و نباید اجازه دهیم که عده ای دلال و سودجو از سهام عدالت مردم سوء استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۵    
وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آنچه برای مهاجران افغانستانی در استان هرات اتفاق افتاد، مصیبت بار است، اما اتهامات رژیم آمریکا علیه ایران، یک طنز تلخ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۰    
سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری کنکور سراسری را روزهای 30 و 31 مردادماه، کنکور کارشناسی ارشد 99 را روزهای دوم و سوم مردادماه و کنکور دکتری را روز 26 تیرماه اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۰    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ احتمال برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر را خیلی کم ارزیابی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
شیراز اولین کلانشهری بود که در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تصمیم به تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
بازیگری اگرچه در ظاهر سرگرم کننده است اما گاهی اوقات مجبور هستند لباس هایی آزاردهنده بپوشند که تحمل آن غیرممکن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: در مورد منتخب تفرش و تعدادی دیگر، پاسخی از سوی وزارت علوم دریافت نشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
سامانه شاد ارتباط معلم و شاگرد را در دوران کرونا ایجاد کرد و این کار مهمی بود/ امیدواریم بزودی در مناطق سفید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۰    
اداره آمار ملی انگلیس اعلام کرد که تلفات کرونا در این کشور با پیشی گرفتن از ایتالیا به 32313 نفر افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۰    
نماینده مسلمان کنگره آمریکا از ایالت مینه سوتا با افزایش شدید فوتی های کووید-19 در این کشور اعلام کرد: تلفات کرونا در آمریکا بیش از تلفات مجموع جنگ های آمریکا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
یک مقام سازمان جهانی بهداشت امروز سه شنبه به گزارش ها درباره اینکه نخستین مورد احتمالی ابتلا به کرونا در فرانسه ثبت شده واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های استقلال می گوید اهدای جام به یک تیم بدون برگزاری بازی قانونی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه با طرح دوباره ادعای پشیین خود مدعی شد: به زودی منشا ویروس کرونا را مشخص خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۰    
سرلشکر صفوی گفت: بعد از جنگ در این منطقه، از اهواز به سمت بستان تا نوار مرزی کوشک و طلاییه تا خرمشهر 82 میلیارد بشکه نفت کشف شد و جزء ذخایر اثبات شده نفت کشور به شمار آمد که الآن داریم استخراج می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
دیوید بکام به همراه دنیل ردکلیف و داکوتا فانینگ، هری پاتر را با صداپیشگی خود در پروژه جدید داستان صوتی اسپاتیفای دوباره زنده می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
ویروس کرونا جان بازیکن سابق تیم استقلال اهواز را گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 1323 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته، گفت: به این ترتیب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 99970 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۵    
مجموعه پک Performance Elite Center در آکادمی تیم های ملی که در آن بازیکنان علاوه بر تمرین، می توانند ریکاوری کرده و در صورت مصدومیت روند درمانی خود را پشت سر بگذارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۵    
مدیر ارتباطات فرابورس ایران از سهامداران تازه وارد درخواست کرد در هنگام ثبت سفارش های خرید و فروش خود در بازار سرمایه دقت لازم را داشته باشند و نماد برخی اوراق را به جای سهام شرکت ها وارد نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۵    
جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت، به صورت آنلاین و با دستور انتخاب اعضای کمیسیون ها و نیز بررسی بازار بورس، به ریاست علی شکوری راد، دبیرکل حزب برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۵    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در اطلاعیه شماره (3) فراخوان واگذاری واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) (واسطه گری مالی یکم) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۵    
منابع محلی سوری از وقوع انفجاری در شهر الباب سوریه خبر دادند که در پی آن، یک غیرنظامی جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۰    
در سال گذشت بیشترین شکایات مردمی در حوزه کالا مربوط به نان و لوازم بهداشتی و در حوزه خدمات مربوط به تعمیرگاه های خودروهای سبک و رستوران های غذاخوری بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۰    
سرمربی تیم پیکان می گوید تیمش 2 روز در روزهای کرونا تمرین کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۰    
رییس جمهوری با بیان این که در مناطقی که سفید و کم خطر نیستند، مراسم شب های قدر در مکان های مشخص، محدود و کم افراد برگزار شود گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری رژه موتوری و خودرویی روز قدس از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از مجموع فوتی های ناشی از بیماری کرونا در این استان 35 درصد روستاییان و مابقی ساکنان نواحی شهری بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۵    
کارشناسان روز سه شنبه در باره احتمال آغاز موج دوم همه گیری ویروس کرونا همراه با بازگشایی تدریجی کسب و کارها و کاهش محدودیت های قرنطینه در این کشور، هشدار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۰    
شهردار لاهه هلند روز سه شنبه با صدور حکمی به پلیس اجازه داد تجمع حدود 200 تن از معترضان به تمهیدات ضدکرونایی در این شهر را متفرق کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
اتحادیه عرب اقدام رژیم صهیونیستی در خصوص تصویب شهرک سازی های جدید در الخلیل را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
دولت لبنان روز سه شنبه از تمدید بسیج عمومی در این کشور تا 4 خرداد برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و نخست وزیر گفت که ما نگران شروع مجدد کوید 19 هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
ضوابط ارزیابی و درجه بندی اقامتگاه های سنتی بررسی شد. این اماکن اقامتی تا کنون ضوابط و استاندارد نوشته شده ای نداشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
فصل جدید رقابت های لیگ کره جنوبی از روز جمعه آغاز خواهد شد و کشورهای مطرح جهان نیز حق پخش این مسابقات را خریداری کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۰    
یکی از نمایندگان ائتلاف سائرون در پارلمان عراق از عدم حل و فصل اختلافات سیاسی درخصوص انتخاب وزرا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۰    
براساس اعلام وکلای برانکو ایوانکوویچ، با توجه به مذاکرات امروز (سه شنبه) صورت گرفته مابین آنها و کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
در حالی قیمت طلا در بازار افت پیدا کرد، قیمت سکه با افزایش اندکی روبه رو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: آمارها تفاوت قابل توجهی را نسبت به 48 ساعت گذشته نشان نمی دهد و شرایط پایتخت در زمینه کرونا شکننده و بی ثبات است که با تقلیل ملاحظات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
در سندی 129 صفحه ای که به رصد بلومبرگ رسیده، آمده است که آژاتس بین المللی انرژی اتمی در سال 2019 در بازرسی های خود از سایت های ایرانی رکوردشکنی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
فهرستی از 10 بازیکن سریع رقابت های فوتبال بوندس لیگا توسط ترانسفرمارکت منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: در حال حاضر همه ظرفیت های موجود از جمله تجربه نفراتی چون ولاسکو را در نظر داریم تا در صورت نیاز و امکان، از او برای موفقیت تیم ملی والیبال ایران استفاده کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری پرسپولیس و استقلال باعث پیشرفت ورزش کشورو حل شدن مسائل دو باشگاه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
رییس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر از دستگیری 2 صیاد غیرمجاز ماهی در محدوه سد سبلان این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از بازگشایی یک هزار و 108 بقعه متبرکه در 132 شهرستان با وضعیت سفید و کم خطر خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
یک دستگاه واحد مسکونی 113 متری واقع در منطقه یوسف آباد، نوساز، 3 میلیارد تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) با دستور رییس جمهوری رسما افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
باند جعل اسکناس های تقلبی و لیبل های بسته بندی موادغذایی تاریخ گذشته در شهرستان سرعین اردبیل کشف و متلاشی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
سامانه شاد ارتباط معلم و شاگرد را در دوران کرونا ایجاد کرد و این کار مهمی بود/ امیدواریم بزودی در مناطق سفید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
با پیگیری های انجام شده ساعت 14 به وقت وین (16/30 دقیقه به وقت تهران) حدود 150 نفر از هموطنان ایرانی ساکن اروپا با پرواز اختصاصی ایران ایر به کشور به سمت کشورمان پرواز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
اولین پرتاب ماهواره بر سنگین لانگ مارچ-5بی ملقب به پنجِ توپولی (Fat Five) که حامل 12 محموله مختلف از جمله نمونه آزمایشی نسل جدید کپسول سرنشین دار چین و یک محموله باری آزمایشی قابل بازیابی بود عصر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب 20 آرایشگاه متخلف در تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۵    
سفیر چین در لندن، روز سه شنبه در سخنانی شدیدالحن اظهارنظر برخی سیاستمداران انگلیسی درباره منشا انتشار ویروس کرونا (کووید-19) از آزمایشگاهی در شهر ووهان را به باد انتقاد گرفت و هشدار داد که موضع گیری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۳۰    
وینگر پرسپولیس در توئیتر خود از مسئولین خواست تا پرسپولیس را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص پروژه مترو شهر جدید پردیس بیان کرد: طبق قرارداد امضا شده با قرارگاه خاتم عملیات اجرای ساخت مترو پردیس – تهران نیز به زودی آغاز شده و روند دسترسی پذیری این شهر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
هیأت سازمان ملل در لیبی اعلام کرد که از ماه مه سال گذشته میلادی دست کم 9 مورد از آدم ربایی، بازداشت بی هدف و کورکورانه و در اکثر اوقات شکنجه خبرنگاران و وبلاگ نویسان در شرق و غرب لیبی گزارش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
از 400 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن 100 هزار واحد در بافت فرسوده است و بنا به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی از 300 هزار واحد دیگر 230 هزار در مراحل مختلف اجرایی هستند که میانگین پیشرفت آنها 35 درصد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
سازمان جهانی بهداشت گزارش فرانسه مبنی بر بروز یک مورد ابتلا به کرونا در هفتم دسامبر (اوائل دی ماه) سال گذشته و زودتر از آنچه که تصور می شد را "عجیب" ندانسته و کشورهای دیگر را نیز ترغیب می کند تا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا برای بار دوم ادعا کرد که جو بایدن یک نامه عذرخواهی برای وی در ارتباط با تصمیم ترامپ برای ممنوع کردن سفرهای مربوط به چین در بحبوحه شیوع کروناویروس فرستاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس شورای رقابت با رد هرگونه ادعایی مبنی بر توافق این شورا با ستاد تنظیم بازار درباره فرمول نهایی قیمت گذاری خودرو گفت که روش آنها برای قیمت گذاری خودرو از سوی شورا پذیرفته شده نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۰    
یک کارگر پس از سقوط از سه طبقه ارتفاع به شکل معجزه آسایی نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۵    
تعدادی ازدیپلمات های اروپایی اعلام کردند که آمریکا با خروج یک جانبه از برجام حق استفاده از مکانیسم ماشه علیه ایران را از دست داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
نتایج یک پیمایش نشان می دهد نزدیک به 50 درصد از بهبودیافتگان کرونا در تهران، دچار مشکلات روحی و روانی شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
یک وکیل شرکت مادر شبکه سی ان ان موسوم به شرکت وارنرمدیا نامه هشداری به کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ نوشته و متذکر شده است چنانچه این کمپین انتشار محتواهای غلط علیه این شبکه در یکی از تبلیغات جدیدش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
کیدی گرووز خواننده جوان آمریکایی در 30 سالگی درگذشت. دلیل مرگ او هنوز مشخص نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
اسدالله عباسی با بیان اینکه مدرک تحصیلی تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم از گیلان مشکل دارد از نهادها و دستگاه های ناظر و اجرایی بر انتخابات خواست اقدامات لازم را در این باره انجام دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۵    
در حالی که یک سال از حبس شاهدخت سعودی بدون طرح اتهام می گذرد، نگرانی خانواده وی نسبت به وضعیت جسمانی اش در سایه شیوع کرونا بیشتر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
حامیان رئیس جمهور آمریکا می خواهند بحث و گفتگوها درباره اسنادی را که سال 2012 در مخفی گاه اسامه بن لادن کشف شده بود، ازسرگیرند تا به کمپین تبلیغاتی جو بایدن در رقابت انتخاباتی 2020 آسیب بزنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با توجه به اینکه تا کنون 80475 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند، ما جزو پنج کشور صدرنشین در زمینه بهبودی مبتلایان به کووید-19 هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
رئیس شورای حل اختلاف استان اصفهان گفت: پس از 10 سال، متهم به قتل اصفهانی از زندان آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه با طرح این ادعای عجیب و نادرست که شیوع آنفلوانزای اسپانیایی در سال 1917 (یک سال قبل از آنچه که در اسناد تاریخی آمده) آغاز شده و "احتمالاً" مسئول رقم خوردن پایان جنگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۵    
با پیگیری صندوق بازنشستگی کشوری و موافقت و ابلاغ دولت، مبلغ 6500 میلیارد تومان در سال 1399 برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری اختصاص یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
آموزش مهارت های شغلی نرم و سخت در کنار هم برای پیشرفت یک کسب و کار، ضروری می باشد. در پاسخ به این پرسش که کدام یک از این مهارت ها بر دیگری ارجحیت دارد باید بگوییم اهمیت این مهارت ها به نوع کسب و کار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
کارشناسان معتقدند، با توجه به تصویب حذف صفر از پول ملی و تغییر واحد پولی ملی کشور به تومان، این امر تاثیرات مثبتی بر اقتصاد همچون کاهش میزان تورم پولی، افزایش اعتماد عمومی نسبت به پول ملی، کاهش تورم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
یک روزنامه نگار نروژی این احتمال را مطرح کرده که آمریکایی هایی که در سال 2016 به ترامپ رای دادند، پشیمانی ای را تجربه کنند که آلمانی ها پس از رای به هیتلر در سال 1933، در 1945 تجربه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۰    
پیکر نجف دریابندری فردا در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۰    
سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش 21 درصدی آمار جانباختگان سوءمصرف موادمخدر در سال گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل گمرک بازرگان گفت: مسوولان این گمرک و منطقه آزاد ماکو درخواست نشست اضطراری با مسوولان گمرک گوربلاغ و استان آغری ترکیه برای بازگشایی و تردد مسافران و کامیون ها از مرز بازرگان را کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
من در سینما با بازیگران مشهور زیادی همبازی بوده ام. از فخری خوروش و ابوالفضل پورعرب در مردی از جنس بلور تا پرویز پرستویی در آژانس شیشه ای و خسرو شکیبایی در دست های خالی و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۰    
سرویس نظارت و رصد اتمسفری اتحادیه اروپا ادعا می کند که حفره ی بزرگ و عجیب اوزون در قطب شمال درحال بسته شدن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
بوستر پمپ برای تنظیم کردن فشار آب لوله استفاده شده و با توجه به نوسان میزان آب مصرفی در ساختمان ها و برای تنظیم و کنترل فشار آب استفاده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۰    
بازار سهام امروز کار خود را با روند صعودی آغاز کرد اما معاملات بازار به مرور در مسیر کاهشی قرار گرفت و اکنون شاخص با کاهش 742 واحدی به عدد 978 هزار و 362 واحد رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 1323 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته، گفت: به این ترتیب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 99970 نفر رسید.
  • ۱