پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۰    
مرکز بازیافت زباله در جنوب شهر کهریزک با مساحتی نزدیک به 1400 هکتار از سال 1335 پذیرای پسماند شهر تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۵    
پس از اینکه کله پاچه کامل پخته شد، روغن روی آن را جدا کنید و در یک ماهی تابه بریزید، ماهی تابه را روی حرارت قرار داده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۶:۱۵    
هوآوی با وجود مشکلات و محدویت های ایجاد شده، همچنان یکی از شرکت های پیشرو و به روز در حوزه فناوری به شمار می آید و آمار ها و رتبه جهانی سهم فروش هوآوی در بازار داخلی و بین المللی نیز این ادعا را ثابت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۵    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به سه راهکار برای خداحافظی با ویروس کرونا اشاره کرد که نیازمند عملیاتی شدن از سوی مردم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه روز گذشته تعداد 439 مورد قطعی ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۵    
وزیر بهداشت با تأکید بر این که اگر بخواهیم عقب ماندگی ها در مسیر اعتلای جایگاه قرآن را جبران کنیم، اولین گام واکاوی دلایل عدم توفیق ها است؛ گفت: ضروری است که با نگاهی به گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر از عرضه 12 هزاردستگاه از محصولات این خودرو ساز درراستای تامین نیاز واقعی مردم به خودرو و متعادل سازی قیمت ها دربازار، طی روزهای آینده داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2346 بیمار جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
رئیس پلیس آگاهی البرز از کشف یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۶    
یکی از ویژگی های این خودرو سقف متحرکی است که گفته شده در بازه زمانی 19 ثانیه باز و بسته می شود. این مدل ها دارای پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر توربو، جعبه دنده دوکلاچه هشت سرعته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۰    
یک فوق تخصص بیماری های قلب و عروق، با بیان اینکه بیشترین علت مرگ در بیماران کرونایی، گرفتاری ریه است، گفت: درگیر شدن ریه با ویروس کووید- 19، می تواند باعث نارسایی قلبی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۰    
دوازدهم فروردین ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت منزل یکی از شهروندان در خیابان 17 شهریور از دادسرای ناحیه 12 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۰    
دبیر تشخیص مصلحت نظام، در توئیتی به صدور حکم اعدام برای سلطان خودرو واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۷:۲۵    
زنجبیل ازجمله طعم دهنده های نوشیدنی چای به حساب می آید. کارشناسان تغذیه و سلامت، مصرف زنجبیل را به دلایل پزشکی متعددی توصیه می کنند ازجمله اینکه می توان با افزودن زنجبیل به صبحانه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۶:۱۵    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا خواستار برخورد قاطعانه با تلاش های ایران در مخالفت با اولویت های آمریکا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۴:۳۵    
دبیر انجمن تغذیه البرز گفت: خوردن شربت عسل و لیمو ترش تازه در وعده سحری باعث رفع تشنگی در طی روز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۳:۲۰    
شمار جان باختگان ناشی از شیوع ویروس کرونا در چهار کشور عربی از جمله عربستان و عراق، افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۲:۳۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت از ممنوعیت شنا در سواحل این شهرستان تا اطلاع ثانوی در راستای اجرای پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۲:۰۰    
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر سیستان و بلوچستان از تعطیلی بازار دکه ها از روز جمعه به مدت دو هفته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۱:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون از پلمپ انبار نگهداری خوردو مربوط به یکی از نمایندگی این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۰    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از درگیری میان رزمندگان سپاه با یک تیم تروریستی ضد انقلاب در مریوان استان کردستان خبر داد که دو نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۱    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان توضیحاتی در مورد جزییات احکام اقتصادی اخیر، در رابطه با چرایی صدور حکم اعدام برای وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی، دو محکوم خودرویی، تصریح کرد: این مجموعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۵    
در گزارش کمیسیون صنایع درباره تفحص از صنعت خودرو به قیمت گذاری دستوری اشتباه در کنار محدودیت عرضه در بخش خودرو اشاره شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۰    
رئیس هلال احمر شهرستان چالوس از غرق شدن دو جوان غیر بومی در رودخانه چالوس محدوده روستای لارک این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۰    
در حالی که مسئولان مختلف در روزهای اخیر اعلام کرده اند نگهداری خودروی بدون پلاک، مصداق احتکار است، این سؤال جدی افکار عمومی بی پاسخ مانده که آیا "دپو 30000 خودرو" توسط خودروسازان مصداق روشن "احتکار" ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۰    
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرات سر به مهری از دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی برملا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۵    
رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آب گرفتگی در 9 نقطه از معابر اصلی پایتخت در پی بارندگی های شدید امشب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۵    
وزیرامور خارجه طی نامه ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، با اشاره به نامه قبلی خود خطاب به ایشان متضمن درخواست صدور بخشنامه عدم محرومیت از خدمات کنسولی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۰    
مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار گفت: پیامک درخواست شماره حساب برای تأیید شدگان نهایی بیمه بیکاری به زودی ارسال می شود و می توانند شماره حساب خود را در سامانه وارد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۵    
با اعلام معاون پزشکی باشگاه استقلال، محل انجام تست کرونای اعضای تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب صورت می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۵    
نمایندگی فرانسه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اعلام کرد: از برجام حمایت می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۰    
امید اسدبیگی متهم ردیف اول این پرونده است که در کیفرخواست او عنوان اتهامی سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز و معاملات غیرمجاز ارز های دولتی به چشم می خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۵    
آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه ارتباط با شرکت هواپیمایی ماهان تحریم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۰    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: سهامداران عدالت ظرف 6 ماه آینده می توانند تا 20 درصد سهام خود را بفروشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۵    
بیماری کرونا که تاکنون حدود 5 میلیون نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده، در بیش از 10 هفته گذشته به شکل مرتب تغییر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سازمان لیگ فوتبال انگلیس از ابتلای شش فرد شاغل در این لیگ به ویروس کرونا پس از آغاز اولین مرحله از تمرینات گروهی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین در مصاحبه مطبوعاتی امروز سه شنبه خود از رییس جمهوری آمریکا بشدت انتقاد کرد که به دنبال تخریب چهره چین و انداختن مسئولیت های آمریکا بر دوش سازمان بهداشت جهانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهور تضعیف دولت را تضعیف نظام دانست و گفت: یکی از خطاهای راهبردی این است که برخی فکر می کنند تضعیف دولت تضعیف نظام نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۰    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: 24 هزار و 400 نفر متاثر از شیوع کرونا در استان بیکار شده اند که 21 هزار و 300 نفر از این تعداد مشمول دریافت بیمه بیکاری در استان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۵    
فریمن ویدئویی از یک اجرای مشترک با هنرمندان آمریکایی، ایتالیایی و ایرلندی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۵    
فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از بستری 233 بیمار کرونایی در استان تهران ظرف 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت دو نفر از کارکنان و یک مدیر سابق شهرداری کرج به اتهام رشوه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۵    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد مشمولان بیمه بیکاری باید شماره حساب خود را اعلام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۶    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند موتورلنج حامل 200 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و کشته شدن 2 نفر از مخلان اقتصادی در آب های داخلی خلیج فارس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشت: امکان پرداخت منظم حقوق، یارانه ها و اتمام طرح های عمرانی مثل گذشته فراهم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۵    
شمخانی با اظهار تاسف از حادثه تلخ جانباختن گروهی از اتباع افغانستان در منطقه مرزی دو کشور خاطرنشان کرد: در حالی که مرزبانان ایران هیچگونه نقشی در شکل گیری این رخداد غم بار نداشته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۵    
15 تن از فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا، دوشنبه شب 29 اردیبهشت 99 در دیدار با حسن روحانی به بیان نقطه نظرات خود درباره مسائل سیاسی و اقتصادی کشور پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از غرق شدن دو پسر بچه دو قلوی 3 ساله در استخر آب کشاورزی روستای ابوالخیر بخش بُن رود خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۵    
با آمادگی کامل واحد های پدافند غیر عامل در تاسیسات بندر شهید رجایی و مقابله به موقع و موثر با اشکالات به وجود آمده، هیچ گونه اخلالی در روند فعالیت های جاری ایجاد نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۵    
درحالی که در روزهای گذشته بازار طلا، سکه و ارز رشد قابل توجهی را تجربه کرده بود، امروز به نظر می رسد ترمز قطار صعودی بازارها کشیده شد و قیمت ها یا کاهشی شد و یا از شیب صعودی آن ها کاسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، نسبت به امکان تکرار سناریو کرونا در خوزستان در سایر شهرها هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۵    
شورای رقابت درصد تغییرات قیمتی انواع خودروهای ایران خودرو و سایپا را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۵    
بانک مرکزی در بخشنامه ای شرایط سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت، تمدید کارت های بانکی و سقف برداشت نقدی از خودپردازها از اول خرداد ماه سال جاری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۵    
با توجه به هماهنگی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و پلیس راهور ناجا خودروهای بدون پلاک توقیف خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از احتمال اعمال محدودیت های شدیدتر در استان با ادامه وضعیت فعلی طی هفته آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۰    
426 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز چهارشنبه 31 اردیبهشت از طریق شبکه های 4 و آموزش پخش می شود، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان، تاکید کرد : آمریکا اجازه ندارد روند تجارت قانونی در دنیا را مختل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: چیزی از مردم درباره پروازهای چینی پنهان نمی کنیم و در این ایام شیوع ویروس کرونا با شرکت های حمل و نقلی که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند برخورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۰    
به گفته متخصصان علوم پزشکی تاکنون مطالعات متعددی در مورد اثربخشی احتمالی داروی هیدروکسی کلروکین برای مقابله با بیماری کووید 19 در حال انجام است اما تاکنون با نتیجه گیری قطعی همراه نبوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
رئیس سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از ارزشیابی و برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۰    
شهردار و احدی از کارکنان و دو تن از اعضای شورای شهر اوشان فشم و میگون بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۵    
رویتزر در این باره نوشت که او هیچ دلیلی برای ثبات سخنان خود ارائه نکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی 2111 مورد جدید کووید-19 طی 24 ساعت گذشته، مجموع مبتلایان این بیماری در کشور به 124603 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۵    
پیشکسوت استقلال بعد از چند روز بستری شدن از بیمارستان مرخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۵    
سازمان سینمایی: ما پیگیر بودیم بتوانیم در عید فطر بازگشایی کامل سینماها را با رعایت پروتکل داشته باشیم که این امر فعلاً امکان پذیر نیست و سینماها همچنان بسته خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۰    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو کلاهبردار که با وعده خرید ارز ارزان قیمت از مشتریان بانک 250 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: با استفاده از فیلم تهیه شده توسط یک دختر 7 ساله، سارق درون خودرو دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۰    
کارشناس مسئول سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مصرف مشروبات الکلی ارتباط نزدیکی با سرطان مری، معده و کبد دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل سایپایدک از راه اندازی فروشگاه آنلاین سایپایدک در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود فرآیندها در حوزه فروش قطعات یدکی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۰    
مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو از درگیری خونین دو طایفه در ماکو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۰    
پس از مدت ها تثبیت نرخ ارز از طریق سیاست های بانک مرکزی، در روزهای اخیر این بازار با روند صعودی مواجه شده که یک کارشناس اقتصادی معتقد است تا زمانی که نرخ تورم در کشور بالا است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۰    
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی چند روز دیگر به پایان می رسد و مجلس یازدهم رسماً کار خود را آغاز می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۶    
زن میانسال در سردخانه بیمارستان مدنی خرم آباد زنده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت ارز و جلوگیری از افزایش نرخ آن، دقت عمل و هماهنگی دستگاه های اقتصادی و نظام بانکی در این زمینه را ضروری خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۰    
جذب سرمایه های خرد در بازار سرمایه به عنوان رقیب بازار مسکن، خطر بزرگی برای اقتصاد کشور است و هر لحظه احتمال افزایش بیش از حد نرخ مسکن را به دنبال دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۰    
منتخب مردم تهران در توئیتی نوشت: همه منتخبان تهران برای دوری از سیاسی بازی هم قسم شده اند چرا که فقط نمایندگان میدانی و عملیاتی می توانند مسئله ای را حل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۰    
نام آیه دریس، مجری شبکه من و تو در پرونده سلاطین طلا و خودرو دیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی گفت: بنابر دلایل متعدد، نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا، اشیاء قیمتی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۵    
نماینده مردم تهران تاکید کرد: اکنون که آقای آملی لاریجانی گفته اند شکایتی از آقای صادقی ندارند بهتر است در حکم ایشان تجدیدنظر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۵    
مدیرصدور طرح ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: درآمد این نهاد از محل اجرای 2 طرح ترافیکی پایتخت روزانه به طور متوسط بین یک میلیارد تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۵    
بررسی کیفیت ماسک ها و تطبیق آن با استانداردها، نیاز به بررسی تخصصی دارد و با وجود افراد سودجو در تمام دنیا، ماسک های تقلبی زیادی با نشان استاندارد N95 - FFP2 و ... در بازار ها وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۵    
2 هنرمند عرصه موسیقی و سینما در شرایط قرنطینه خانگی 2 اثر موسیقایی-ادبی را تولید کرده و در اختیار علاقه مندان قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه میزان موالید سال 98 نسبت به 97، 170 هزار نفر کاهش یافته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از طراحی و ارائه دو خدمت جدید به بازنشستگان خبر داد و گفت: مرکز پاسخگویی SRM (مرکز ارتباط با ذی نفعان) و خدمات استارت آپی در حوزه اجتماعی دو خدمت جدید صندوق است که در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۵    
گروهی از معترضان اقدام به پرتاب سنگ در خیابان های سانتیاگو پایتخت شیلی کرده و علیه کمبود مواد غذایی در پی قرنطینه کرونا تظاهرات کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۵    
غزاله صبا، هنرمندِ مطرح طراحی لباس در دهه های 40 و 50 خورشیدی کشورمان، درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۵    
این روزنامه خبر داد، دادستان های آمریکایی روز دوشنبه (دیروز) شهیدیان 33 ساله، موسس و مدیر این شرکت را به دادگاه احضار کردند اما او در دادگاه اعلام کرد که هیچ جرمی مرتکب نشده و بیگناه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۵    
چناچه در هر استان با توجه به شرایط روز، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی در خصوص اسعت کاری بانک ها اتخاذ نماید، تصمیم ستاد مذکور با هماهنگی استاندار محترم مد نظر قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۵    
دونالد ترامپ مسوول کروناویروس نیست اما او مسوول کامل ناکامی در حفاظت از کشورمان مقابل بدترین بحران سلامت عمومی و اقتصادی در طول حیاتمان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۰    
یک جامعه شناس، فردگرایی را ذات مدرنیته دانست که موجب کوچک کردن خانواده و فرار از جمع گرایی شده و تغییر سبک زندگی را به دنبال داشته است و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۰    
دونالد ترامپ اظهار کرد از اهمیت ندادن دادستان کل آمریکا به ادعای مکرر او مبنی بر توطئه دولت اوباما برای تحقیقات درباره روابط با روسیه "متعجب" شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۰    
معتادا که کرونا نمی گیرند ، پخش همین یک جمله در فضای مجازی کافی بود که این توهم غلط در ذهن بسیاری نقش ببندد که اعتیاد به موادمخدر مانع از ابتلا به کرونا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۰    
فنتانیل امروزه بویژه در کانادا به ماده مخدر وحشتناکی تبدیل شده که جان نوجوانان و جوانان این کشور را تهدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۵    
رضا مظفری منش مقام اول از مجموعه عکس تئاتر را در فستیوال بین المللی عکاسی تئاتر اوکراین کسب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۵    
مجلس در درجۀ اول نیازمند سخنگویی صادق و مدیری خدوم با تجربه پاک و لایق است و نه آقا بالاسر.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۵    
سابقه اسلاف لاریجانی نشان می دهد،کسی که به کرسی ریاست مجلس تکیه می زند سودای پاستور دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی از واکنش قاطع روسیه و چین به احتمال تداوم تحریم تسلیحاتی ایران و سردرگمی متحدان واشنگتن نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۰    
مصرف نوشیدنی ها و خوراکی های خیلی سرد باعث ایجاد استرس حرارتی در مخاط دهان و دستگاه گوارش می شود.
  • ۱