پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 شهریور 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 شهریور 1399 آفتاب نیوز 2 شهریور 1399 آفتاب نیوز 3 شهریور 1399 آفتاب نیوز 4 شهریور 1399 آفتاب نیوز 5 شهریور 1399 آفتاب نیوز 6 شهریور 1399 آفتاب نیوز 7 شهریور 1399 آفتاب نیوز 8 شهریور 1399 آفتاب نیوز 9 شهریور 1399 آفتاب نیوز 10 شهریور 1399 آفتاب نیوز 11 شهریور 1399 آفتاب نیوز 12 شهریور 1399 آفتاب نیوز 13 شهریور 1399 آفتاب نیوز 14 شهریور 1399 آفتاب نیوز 15 شهریور 1399 آفتاب نیوز 16 شهریور 1399 آفتاب نیوز 17 شهریور 1399 آفتاب نیوز 18 شهریور 1399 آفتاب نیوز 19 شهریور 1399 آفتاب نیوز 20 شهریور 1399 آفتاب نیوز 21 شهریور 1399 آفتاب نیوز 22 شهریور 1399 آفتاب نیوز 23 شهریور 1399 آفتاب نیوز 24 شهریور 1399 آفتاب نیوز 25 شهریور 1399 آفتاب نیوز 26 شهریور 1399 آفتاب نیوز 27 شهریور 1399 آفتاب نیوز 28 شهریور 1399 آفتاب نیوز 29 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 شهریور 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۰    
پوستر جدید سایت رهبر انقلاب از جدیدترین بیانات آیت الله خامنه ای درباره فضای مجازی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۹:۵۰    
سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یک کلاهبرداری که با فروش خودروهای تصادفی از خریداران خودرو کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۵    
شرکت ویژناکس (Visionox) که در ساخت نمایشگر فعالیت دارد، اخیرا به دلیل فناوری های نوآورانه اش در صدر اخبار تکنولوژی قرار گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۰    
در حالی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به تازگی برای آنچه پاسخگوسازی کابینه خوانده، پیشنهاد حاکم شدن طولانی مدت نظام پارلمانی در کشور را مطرح کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۸:۱۰    
دادستانی رومانی همچون گزارش های اولیه خود در زمان وقوع حادثه، توضیح داده که قاضی منصوری در ماه ژوئن با پرشی از طبقه پنجم یک هتل در بخارست، دست به خودکشی زده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۵    
ساعات پایانی 15 شهریور، شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در توییتر به راه افتاد و خیلی زود به پر واکنش ترین موضوع در شبکه های اجتماعی تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۲۳:۵۵    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با انتشار بیانیه ای، ضمن محکوم کردن اقدام نشریه طنز فرانسوی علیه پیامبر اسلام(ص)، تاکید کرد: شگفتا که جسارت به قرآن، آزادی بیان است ولی انتقاد از هولوکاست، زندان دارد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۰    
براساس تصمیم صندوق بازنشستگی بانک ها حقوق بازنشستگان به سطح 90 درصد از حقوق شاغلان در شبکه بانکی می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۵    
13 صنف سینمایی نسبت به انتقال مسئولیت شبکه نمایش خانگی از سازمان سینمایی به صداوسیما اعتراض کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۵    
دادستان کرج از استقرار نمایندگانی ویژه در شعبی که اطلاعاتی از احتمال خرید و فروش رای در آنها گزارش شده، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۰    
لپ تاپ خود را به علت سرعت پایین تعویض نکنید. شما با استفاده از روش هایی می توانید سرعت ویندوز 10 را از قبل، بیشتر کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۱:۱۰    
کمتر از 60 روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی است اما با نزدیک شدن به این روز، بازار تخریب و افشاگری متقابل نامزدها هم داغ تر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۱:۱۰    
اولین آسیب مربوط به حذف وعده شام افزایش وزن است.زمانی که یک وعده غذایی را مثل شام حذف می کنید، برای وعده های غذایی بعدی بدن به شدت گرسنه است و باعث پرخوری و چاقی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۱:۱۰    
بازار سرمایه شرایط عجیبی را پشت سر گذاشت، در حالی که در اولین ساعات بازگشایی بازار رشدی بالاتر از 20 هزار واحد را پذیرا بود، در پایان وقت کاری به رشدی 5 هزار واحدی رضایت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۲:۱۰    
نتایج یک نظرسنجی سراسری در آمریکا نشان می دهد که جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، 10 درصد از رقیب جمهوری خواهش دونالد ترامپ جلوتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۰    
یک منبع امنیتی عالی رتبه کویت به روزنامه القبس این کشور گفت: یک توطئه خطرناک علیه امنیت ملی این کشور خنثی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۵    
فائز السراج و رجب طیب اردوغان در کاخ وحیدالدین استانبول دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۵    
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد، شورای اروپا قرار است پایان سپتامبر در وهله نخست پرونده ترکیه و تنش در مدیترانه شرقی به خصوص با محوریت بررسی اعمال تحریم ها علیه آنکارا را بررسی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۰    
واقعا چرا و به چه حقی برخی افراد تا این حد از محمدرضا فروتن طلبکار هستند؟ چرا خود را محق می دانند تا از شخصی ترین و خصوصی ترین مسائل زندگی او سوال بپرسند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با قدردانی از وزارت آموزش و پرورش، معلمان، مدیران و سایر عواملی که زمینه بازگشایی مدارس را در آغاز سال تحصیلی 1400-1399 فراهم کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۰    
معاون جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی سخنانی شکست محتمل رقیب دونالد ترامپ را ناشی از دخالت روسیه دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفری دو روزه به مشهد مقدس با تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۰    
جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (مرحله دوم) عصر امروز با حضور آیت الله جنتی و سایر اعضای این هیأت برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۰    
در مراسم افتتاح فاز توسعه تولید شمش طلا در شهرستان قروه استان کردستان و در بیستمین هفته از پویش هر هفته الف-ب؛ ایران اعلام شد ظرفیت تولید شمش طلا در کشوربه 12 تن در سال رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۵    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با صدور پیامی اهانت به قرآن و پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم و بیان کرد: به فرانسه و امثال فرانسه هشدار می دهیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۵    
وحید امیری، هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس قرار است فردا مذاکرات نهایی خود را با مدیران این باشگاه انجام دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۰    
رییس فدراسیون کشتی گفت: استعفای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جدی نیست و طی چند روز آینده با او صحبت می کنم و امیدوارم که برگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۰    
متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در نیمه اول شهریور امسال به حدود 23.5 میلیون تومان رسیده که در مقایسه با رقم مشابه ماه قبل تنها 1.9 درصد رشد داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۵    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه همه در قبال اعتیاد یک جوان یا آسیب دیدن یک خانواده مسئول هستیم، گفت: مسئله مواد مخدر از مهم ترین موضوعات امروز است که بنیان خانواده و جوانان ما را تهدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، به تشریح تازه ترین گزارش ها از وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۰    
پیتر استرزوک مامور سابق اداره پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در کتاب جدیدش، دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور را یک تهدید برای امنیت ملی خوانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که فردا نامه عدم همکاری اش را به مدیران این باشگاه تحویل می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۵    
نخست وزیر پاکستان تاکید کرد، تلاش کشورش برای تحقق صلح نباید به ضعف امنیتی آن تفسیر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۵    
سرمربی پرسپولیس می گوید که در روزهای اخیر فشار زیادی به تیمش وارد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۵    
نماینده پارلمان عراق از استان بصره اظهار کرد: پارلمان از تلاش های نخست وزیر عراق در موضع جدی اش برای انحصار سلاح به دولت و بسط امنیت به منظور مقدمه برگزاری انتخابات زودهنگام حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۵    
مجید مجیدی به همراه تعدادی دیگر از بازیگران و عوامل فیلم خورشید ، مقابل دوربین عکاسان هفتادوهفتمین جشنواره سینمایی ونیز قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۵    
رونالد کومان به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که برای فصل آینده به فیلیپه کوتینیو نیاز دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۰    
رییس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی متهم و کشف پرونده به ارزش 510 میلیون ریال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۵    
دروازه بان فصل گذشته تراکتور با عقد قراردادی دوساله رسما به استقلال پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۵    
جمهوریخواهان ارشد آمریکا در تلاشند در آستانه انتخابات 2020 با کم اهمیت جلوه دادن آمار بالای مرگ و میر کرونایی و عنوان تئوری توطئه آمار بسیار کمتری را اعلام می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۰    
وزیر خارجه آمریکا امروز، یکشنبه اظهار کرد: امارات اولین کشور عربی است که حق اسرائیل در موجودیتش به عنوان "سرزمین یهود" را به رسمیت شناخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: اردبیل و مشگین شهر در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۵    
یک متخصص آلمانی هشدار داد: این امکان وجود دارد که کروناویروس تا سال 2023 میلادی با ما باشد و تعداد موارد ابتلا به آن مرتب افزایش پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۵    
محمد بنا به طور غیررسمی و با ارسال پیامک از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران استعفا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهوری ترکیه به یونان بابت بی توجهی به ایده مذاکرات درباره مناقشه در شرق مدیترانه هشدار داد و گفت، آتن اراده آنکارا را در حفاظت از منافعش در منطقه خواهد دید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۰    
پلیس انگلیس شمار قربانیان حوادث چاقوکشی در شهر بیرمنگام را یک نفر اعلام کرد حال آنکه در این میان هفت نفر هم مجروح شده اند و احتمال تروریستی بودن حادثه نیز در دست بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۰    
علی دایی در یک قدمی سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور تبریز قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۵    
گسترش سریع همه گیری کووید-19 در جوامع سراسر جهان و تجدید حیات این ویروس (موج دوم) نقش احتمالی افراد بدون علامت را در انتقال آن نشان می دهد و محققان نیز از عدم اطمینان نسبت به پاسخ ایمنی طولانی مدت و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۵    
ماهر حسان، خبرنگار مشهور عراقی لحظاتی پیش از تمدید رسمی قرارداد بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۵    
مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه ضمن اشاره به افزایش یک متری تراز دریاچه ارومیه تا سال 1400 گفت: تا سال 1406 دریاچه ارومیه به تراز اکولوژیک خود می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
موسسه حراج "هرمان هیستوریکا" در آلمان لباسی از فرح پهلوی، آخرین ملکه ایران را به حراج گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
شورای صنفی نمایش بلیت سینماهای کشور در روز ملی سینما ، جمعه 21 شهریور را نیم بها اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
محمد بنا،سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از سمت خود کناره گیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۰    
درحالی که با نظر وزارت بهداشت و ستاد کرونا، ورود گردشگران خارجی به ایران و صدور ویزای توریستی متوقف شده است، وزیر میراث فرهنگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۵    
نامزد ریاست جمهوری دموکراتهای آمریکا بعد از گفتن اینکه یک مرد سیاهپوست مخترع لامپ بوده نه توماس ادیسون، جنجال آفرین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۵    
وریا غفوری قرارداد خود را به مدت دو فصل با استقلال تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با تداوم فعالیت دادگاه های ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی گفت: از فردا دادگاه ها به کار خود با برخی اصلاحات ادامه خواهند داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و شرایط هشدار خوزستان، از احتمال برگشت به وضعیت قرمز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۰    
رئیس شورای شهر تهران به نامه احمد توکلی درباره املاک واگذار شده شهرداری واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۰    
شرکت آرامکوی عربستان قیمت نفت برای تحویل در ماه اکتبر به بازارهای آسیایی و آمریکا را کاهش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۰    
ترامپ از شبکه خبری فاکس نیوز خواسته تا خبرنگار امنیت ملی خود را اخراج کند چون این خبرنگار این ادعاها را تایید کرد که رئیس جمهوری، ارتش آمریکا را تحقیر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۰    
از اواخر سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا کسب و کارها با مشکلات زیادی مواجه شدند و چک های زیادی پشت سرهم برگشت خورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۵    
به بهانه شروع مدارس؛ عکسی نوستالژی از عادل فردوسی پور در سال 1364 و مقطع اول راهنمایی ببینیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۵    
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رییس قوه قضاییه مبنی بر تداوم فعالیت شعب ویژه دادگاه انقلاب اسلامی جهت رسیدگی به پرونده های اخلالگران و مفسدان اقتصادی با لحاظ برخی اصلاحات، موافقت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۵    
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به برخی نگرانی ها از وقفه ایجاد در تامین ارز دارو و تجهیزات پزشکی، در عین حال درباره زمان توزیع واکسن آنفلوآنزا در آستانه فصل سرد سال گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 139 بیمار کرونای دیگر در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید19 در کشور به22 هزار و 293 نفر رسید و 28 استان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۵    
آنچنان اراضی جنگلی و کشاورزی مازندران در حال تغییر است که به گفته کارشناسان تا چند سال آینده اراضی بکر در این استان، وجود نخواهد داشت، فقط کافی است که سری به ارتفاعات مازندران بزنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۵    
پلیس از دستگیری مرد میانسالی خبر داد که با درج آگاهی دروغین فروش، رهن و اجاره خانه در سایت های واسطه گر اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۰    
بانک مرکزی مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص تغییر نرخ سود سپرده های مدت دار در زمان برداشت قبل از سررسید را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۰    
گوشی آیفون این زن در زمان سلفی گرفتن حین پرواز به درون دریاچه آنسی افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۵    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اختصاص ارز 4200 تومانی برای تامین خوراک دامی کشور از عدم شفافیت در این حوزه انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۵    
شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات امروز روندی صعودی داشت و به یک میلیون و 669 واحد رسید، در ساعات میانی و پایانی کمی روندی نزولی به خود گرفت و در نهایت در رقم یک میلیون و 647 واحد ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۵    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور گفت: دریافت وجه نقد در عوارضی های آزادراه تهران – شمال طبق هماهنگی انجام شده و تا حل و فصل کامل زیرساختهای کنترل دریافت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۰    
بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: عوامل خرابکاری در حادثه نطنز توسط سازمان های امنیتی شناسایی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۰    
زن جوان که دچار فشار عصبی شده بود، دختر 4 ساله اش را به طرز وحشتناکی در مشهد به قتل رساند و به دستور مقام قضایی در مرکز روانپزشکی بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۰    
بعد از انتشار خبر پرده برداری از ماجرای مافیای فروش قبر در تهران، یک منبع آگاه خبر دستگیری این فرد را تأیید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۰    
هند با شناسایی بیش از 90 هزار مورد جدید ابتلا به کووید-19 بالاترین نرخ آمار روزانه مبتلایانِ خود را ثبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۰    
رئیس بازرسی پلیس راهور فاتب از امتناع مأمور راهور از گرفتن رشوه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۰    
بازار امروز شاهد افزایش قیمت دلار و سکه است که بر این اساس دلار با رشد 300 تومانی قیمت به 24,800 (بیست و چهار هزار و هشتصد ) تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۵    
مهاجم بارسلونا از رفتار هم تیمی هایش ناراحت است که نسبت به ماندنش واکنش نشان ندادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از خارج کردن پای پسربچه اهوازی از پدال دوچرخه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۵    
به دنبال اقدامات توهین آمیز علیه قرآن و پیامبر اسلام، رئیس مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای این اقدامات را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۰    
عکس تازه ای از ژست جالب امیر جعفری با دست بند در فیلم گشت ارشاد به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۵    
پس از مایکل جکسون ستارگان هنر فوت شده ای چون پرینس و دیوید بووی نیز در رده های بعدی سلبریتی های فوت کرده ثروتمند قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۵    
کارشناسان یک مدل آزمایشی 3 متری از این هواپیمای آینده نگرانه را در مرکز فناوری دانشگاه دلفت در هلند با مشارکت خط هوایی هلندی کی ال ام مورد آزمایش قرارداده اند تا پس از آن مراحل بعدی توسعه تحقیق انجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۵    
رسیدگی به تخلف یکی از بیمارستان های معروف تهران که برای گرفتن هزینه بیمارستان، جسد مقتولی را 21 روز در سردخانه نگه داشته و موضوع را به پلیس خبر نداده بود، آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۵    
سناتور برنی سندرز که در رقابت مقدماتی حزب دموکرات شرکت داشته هشدار داد، دونالد ترامپ ممکن است در صورت شکست خوردن در انتخابات ماه نوامبر نتیجه انتخابات را نپذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۰    
آرتروز شایع ترین شکل التهاب مفصل در سراسر جهان است که بیش از 300 میلیون نفر به آن مبتلا هستند. این بیماری باعث درد قابل توجه و محدودیت های عملکردی و ناتوانی در بیماران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۰    
قرار بود رأس ساعت 9 چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سانحه هوایی تهران - یاسوج برگزار شود؛ اما با تأخیر در ساعت 10 صبح آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۰    
وکیل سابق دونالد ترامپ که کتاب خاطراتش از دوران کار برای این رئیس جمهور آمریکا به زودی روانه بازار می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی و حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، شب گذشته شنبه 15 شهریور، در منزل مرحوم حاج محمد عرب حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۵    
باشگاه پرسپولیس بدون بررسی وضعیت خدمت سربازی میلاد سرلک، اقدام به جذب این بازیکن کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۰    
مقامات منطقه ای ایالت تگزاس از غرق شدن چندین قایق در رژه قایق های طرفدار کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در یکی از دریاچه های این ایالت خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارایه اینترنت رایگان گفت: اینترنت رایگان 600 هزار معلم را تمدید می کنیم تا در آموزش مجازی هزینه ای را پرداخت نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۵    
با وجود اینکه مازندران همچنان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد اما همچنان بسیاری از دورهمی های خانوادگی و حضور غیرضروری در اماکن و فضاهای سربسته، سرجای خود باقی مانده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی می گوید، ایران به طور طبیعی انتظار دارد با رفع ابهامات و سوالات آژانس در رابطه با دو موضوع پادمانی، دیگر شاهد انتشار موازی گزارش پادمانی هم زمان با گزارش برجامی نباشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۵    
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۵    
همزمان با گسترش ویروس کرونا در کشور، دانشگاه ها تصمیم به بازگشایی کلاس های درس به صورت ترکیبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۰    
اینکه دقیقاً باید چقدر آب در روز بنوشید برای هر کسی متفاوت است. دانستن میزان ایده آل مصرف آب برای هر فرد اهمیت ویژه ای دارد چرا که آب تاثیر بسیار زیادی بر بدن شما می گذارد، از متابولیسم تا خلق وخو.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۰    
یک رسانه قطری خبر داد حضور 30 درصدی تماشاگران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میزبانی دوحه لغو شد.
  • ۱