سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۶Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 مهر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 مهر 1399 آفتاب نیوز 2 مهر 1399 آفتاب نیوز 3 مهر 1399 آفتاب نیوز 4 مهر 1399 آفتاب نیوز 5 مهر 1399 آفتاب نیوز 6 مهر 1399 آفتاب نیوز 7 مهر 1399 آفتاب نیوز 8 مهر 1399 آفتاب نیوز 9 مهر 1399 آفتاب نیوز 10 مهر 1399 آفتاب نیوز 11 مهر 1399 آفتاب نیوز 12 مهر 1399 آفتاب نیوز 13 مهر 1399 آفتاب نیوز 14 مهر 1399 آفتاب نیوز 15 مهر 1399 آفتاب نیوز 16 مهر 1399 آفتاب نیوز 17 مهر 1399 آفتاب نیوز 18 مهر 1399 آفتاب نیوز 19 مهر 1399 آفتاب نیوز 20 مهر 1399 آفتاب نیوز 21 مهر 1399 آفتاب نیوز 22 مهر 1399 آفتاب نیوز 23 مهر 1399 آفتاب نیوز 24 مهر 1399 آفتاب نیوز 25 مهر 1399 آفتاب نیوز 26 مهر 1399 آفتاب نیوز 27 مهر 1399 آفتاب نیوز 28 مهر 1399 آفتاب نیوز 29 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۵    
گزارش 7 ماهه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس نشان می دهد که از ابتدای امسال 147 معدن در سراسر کشور راه اندازی مجدد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: ممنوعیت صید ترال که قرار است با هدف آیش دریا انجام شود، دو ساله است و از ابتدای آذرماه اجرایی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۰    
رئیس سابق سازمان هلال احمر به اتهامات مالی گسترده به حبس، شلاق، انفصال از خدمات دولتی و استرداد اموال و پرداخت دو برابر مبلغ اختلاس محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۵    
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران ضمن اصلاح خبر روز گذشته، حداکثر قیمت خمیردندان خارجی تولید داخل را 28 هزار تومان اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 از چهارشنبه 30 مهر در منطقه عمومی رزمایش در استان سمنان آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در حال حاضر وضعیت 245 شهر ایران قرمز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۰    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: به دنبال پروژه ای هستیم که به واسطه آن فیزیک کارت حذف شود. به این ترتیب کارت بانکی براساس استانداردهای بین المللی بر روی موبایل قرار می گیرد و دیگر نیازی به حمل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۰    
سفیر ایران در اوکراین از برگزاری دور بعدی مذاکرات ایران و اوکراین در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر در کی یف خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۵    
دکتر مرتضی فلاح پور؛ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و فوق تخصص آسم و آلرژی با حضور در برنامه مادر کودک تندرسی از شبکه سلامت در مورد آلرژی کودکان سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۰    
مسئول روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران گفت: با توجه به ماده 134 قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد در خصوص نسرین ستوده لحاظ می شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات 12 سال حبس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۰    
با گذشت حدود 2 هفته از درگذشت این استاد موسیقی و آواز، مردم از سراسر ایران در مزارش حاضر و یاد او را زنده نگه می دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۰    
چند روزی است که تصویری عجیب، تکان دهنده و باور نکردنی از سه دوست، سه پرستار بیمارستان امام خمینی تهران را که یکی پس از دیگری پرواز کردند در فضای مجازی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۵    
جمعی از خانواده های جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی در برابر محل مذاکرات ایران و اوکراین در تهران، تجمع کردند. آنها و خواهان روشن شدن ابعاد این ماجرا و تعقیب عاملان آن شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۵    
رئیس دفتر دادستان کل کشور در دیدار با خانواده شهید محمدی، گفت: دادستان کل کشور مدافع جدی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و در خصوص پرونده این شهید عزیز هم دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توأم با سرعت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۵    
با رسیدن به سرعت 530 کیلومتر در ساعت رکورد سریع ترین خودرو جهان شکسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰    
چند روز گذشته فیلمی از دوچرخه سواری خانم بی حجاب در شهرستان نجف آباد استان اصفهان در فضای مجازی منتشر شده بود. فرماندار نجف آباد از بازداشت این دختر دوچرخه سوار خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
چند روز گذشته فیلمی از دوچرخه سواری خانم بی حجاب در شهرستان نجف آباد استان اصفهان در فضای مجازی منتشر شده بود. فرماندار نجف آباد از بازداشت این دختر دوچرخه سوار خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۰    
نماینده چابهار در مجلس که با خود آب آشامیدنی آلوده مردم منطقه اش را به جلسه با وزیر نیرو آورده بود، درخواست کرد رئیس جمهور و اعضای کابینه از این آب بخورند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۲۵    
دادستان فردیس با بیان اینکه سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند گفت: احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۲۰    
پاپ فرانسوآ، رهبر کاتولیک های جهان، برای نخستین بار با ماسک در ملأ عام ظاهر شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۶:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: ملت های مسلمان ذلت سازش با رژیم صهیونیستی را به هیچ وجه تحمل نخواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۵۵    
نماینده فرانسه در سازمان ملل در سخنرانی خود درباره امنیت خلیج فارس گفت که پایان تحریم تسلیحاتی ایران به معنای پایان تمام محدودیت های انتقال تسلیحات به و از ایران نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۵    
مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا بین کارکنان، فعالیت این اداره از امروز به مدت 2 هفته تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۰    
شورای پول و اعتبار عصر امروز و در مصوباتی جداگانه با افزایش سقف مانده تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، تخصیص منابع بانکی به اولویت های دو بخش صنعت و معدن و مسکن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۵    
وزیر خارجه چین در سخنرانی خود در نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل گفت با وجود سرکوب و حتی تهدید، اکثریت اعضای شورای امنیت سازمان ملل برجام را حفظ کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۵    
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد: برای کاهش تنش در دریای مدیترانه شرقی با ترکیه و یونان همکاری می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۵    
نامزد روزنامه نگار سعودی که در کنسولگری عربستان در ترکیه کشته شد، از ولی عهد سعودی به دلیل مباشرت در قتل نامزد خود رسما شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۵    
تحلیلگران در چین معتقدند، تهدید آمریکا برای تحریم کشورها و شرکت هایی که با ایران معاملات انجام می دهند زورگویی عیان و اقدامی قلدرمآبانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهوری روسیه و همتای فرانسوی اش امروز، سه شنبه تحولات مربوط به درگیری های کنونی در قره باغ را بررسی و بر لزوم پایبندی به آتش بس در این منطقه تاکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۵    
غلامحسین اسماعیلی گفت: سخنان سخنگوی دولت ناشی از بی اطلاعی از اصلاح قانون مجازات اسلامی است. ماده 609 این قانون با عنوان هتک حرمت مقامات رسمی کشور در زمره جرائم قابل گذشت قرار گرفته و دادستان نمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۰    
سخنرانی دکتر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در نشست شورای امنیت با عنوان بررسی جامع وضعیت در خلیج فارس برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی گفت که از فهرست مخالفان خود به جز بایدن مجبور به مقابله با افراد و اشخاص دیگری نیز هست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۰    
مقامات فرانسه روز سه شنبه اعلام کردند که برای مقابله با عناصر افراطی یک مسجد در حومه پاریس را خواهند بست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۵    
استاندار لرستان با تاکید بر وضعیت فوق العاده حادبیماری کرونا در استان گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای استان به حد بی سابقه ای رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۰    
صدراعظم آلمان پس از دیدار با نخست وزیر عراق گفت که برلین به دلیل شرایط کنونی و در راستای کمک به برقراری ثبات و امنیت، به حضور نظامی خود در این کشور ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۵    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که شورای اقتصاد مانعی برای احداث شبکه فاضلاب شهری در مشهد ندارد، گفت: کمک به بخش خدمات در مشهد که بیشترین آسیب از شیوع کرونا را دیده در برنامه های دولت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۵۰    
ورزش سه نوشت: آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی ایران برای حضور در کلاس سرمربیگری درجه A شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۰    
هشتصد و سی و دومین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد و در این جلسه "سند سیاست ها و برنامه های اقدام سکوی (پلتفرم) آموزشی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۵    
متخصص بیماری های کودکان و نوزادان با اشاره به ای کرونا از مادر به جنین منتقل می شود گفت: مادران کرونایی شیردهی را قطع نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۰    
عملکرد کریس رونالدو و لیونل مسی دو ابرستاره دنیای فوتبال مورد مقایسه قرار داده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهوری مصر امروز، سه شنبه اعلام کرد، هیچ دشمن خارجی نمی تواند به مصر تجاوز کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۵    
مدافع رئال مادرید نمی تواند در دیدار مقابل شاختار به میدان برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۰    
پروفسور سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران بعد از بهبودی نسبی و رهایی از کرونا توصیه هایی به شهروندان برای جدی گرفتن این بیماری مرگبار داشت و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را یادآوری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر اهمیت اتحاد مسلمانان گفت کسانی که از پیشرفت و رشد اسلام ناراحت و آشفته هستند به بهانه بحران هایی که خودشان ایجاد کرده اند به دین ما حمله می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد مناقشه قره باغ در جلسه بعدی این کمیسیون خبر داد:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۵    
زین الدین زیدان با اذعان به اینکه رئال مادرید به دلیل نمایش ضعیف در شکست یک بر صفر برابر کادیز مستحق انتقاد بوده است، مسوولیت تصمیمات خود را در آن روز برعهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن برای فردا 30 مهرماه اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۰    
منابع لبنانی روز سه شنبه از ابتلای آن گریلو سفیر جدید فرانسه در لبنان و 15 تن از کارمندان این سفارتخانه به ویروس کرونا خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۵    
حدود 300 مقام سابق امنیت ملی آمریکا نامه حمایت از جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری را امضا کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۵    
معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: ایران به زودی گزارش سانحه سقوط هواپیمای اوکراین را منتشر می کند طرف های خارجی گزارش را می بینند و اگر نظری دارند بیان می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۵    
حمید رسایی که در زمره شیفتگان رئیس دولت سابق قرار دارد سال ها قبل در تمجید از عملکرد رئیس جمهور سابق در نیویورک گفته بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۰    
وزارت دارایی سودان مدعی شد که رفع تحریم های آمریکا و خروج سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم ارتباطی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل شرکت داروسازی ار.فارم تولیدکننده واکسن روسی کرونا به نام اسپوتنیک وی از آغاز واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه در ماه نوامبر (ماه آینده میلادی) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۵    
سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید تیمی به مراتب بهتر نسبت به فصل گذشته دارد و از احتمال حضور الکسیس سانچس در ترکیب اصلی تیمش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال تاکید کرد: با لغو محدودیت های تسلیحاتی سازمان ملل، ایران به دنبال رقابت تسلیحاتی در منطقه نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۰    
کاهش شدید قیمت انواع ارز در معاملات امروز و تقویت احتمال افت قیمت دلار به 20 هزار تومان، بازار فروش انواع ارز را داغ کرده است به طوری که دارندگان دلار از ترس ضرر بیشتر روانه بازار ارز شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۵    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران بزرگ با بیان اینکه یک هزار و 450 واگن مترو در تهران وجود دارد گفت: بسیاری از این واگن ها فرسوده اند و این ناوگان به یک هزار و 500 واگن دیگر نیاز مبرم دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۵    
مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در یک گفت و گوی ویدئوکنفرانسی با اشاره به اینکه برنامه دونالد ترامپ در مورد خروج از افغانستان نادرست است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۰    
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال سال حساسی را پیش رو دارد و امیدوارم وقتی لیگ برتر به پایان رسید آبی پوشان به مقام قهرمانی برسند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۵    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موانع عدم اجرائی شدن صدور شناسنامه برای کودکان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۵    
سام شمس آبادی ، وارث سردار اسعد بختیاری، مجموعه دار حرفه ای فیلاتلیک ایران از چالش ها و تاریخ کمتر شنیده شده ایران گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
ناتو در حال بررسی نشستی در مارس 2021 در بروکسل است تا اگر بایدن پیروز شد به رئیس جمهوری جدید آمریکا خوشامد بگوید اما اگر ترامپ بار دیگر پیروز شود، این نشست در نیمه اول سال آتی میلادی برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۰    
بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه در شمال شرق کشور بین 6 تا 9 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۵    
فرمانده معظم کل قوا در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم این نیرو قدردانی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۵    
نماینده سابق مجلس در توئیتی از دولت خواست تا تعطیلی یکشنبه 4 آبان ماه را لغو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۵    
بر اساس جزئیات مصوبه کمیسیون اقتصادی دولت برای اصلاح قانون مالیات های مستقیم که در حال بررسی و تصویب در هیأت وزیران است، معافیت مالیاتی هنرمندان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق مهرماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق براساس احکام جدید تا آخر وقت امشب (سه شنبه 29 مهرماه) واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۰    
پژوهشگران هندی معتقدند در صورتی که شما قادر نباشید دو رایحه خاص را بو کنید، به احتمال زیاد به کرونا مبتلا شده اید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۰    
وزارت خارجه چین در پاسخ به توصیه پامپئو برای کاهش واردات برزیل و ایالات متحده از چین گفت:برخی سیاست مداران آمریکایی در حال لکه دار کردن همکاری اقتصادی و تجاری عادی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۰    
آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو هر روز با مرور اخبار اصلی و سرفصل های رسانه های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۰    
فیلم متری شیش و نیم موفق به کسب جایزه بزرگ بهترین فیلم از جشنواره بین المللی فیلم بوردو در کشور فرانسه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۰    
ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز (سه شنبه_29 مهرماه) اتوبوس مسافربری که از تهران به سمت زاهدان می رفت، در کیلومتر 46 آزادراه قم-کاشان دچار حادثه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۵    
مرد جوان مسجد سلیمانی در استان خوزستان بامداد امروز به ضرب شلیک چند گلوله به قتل رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۵    
سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال اعلام کرد هیچ پولی به حساب وی واریز نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۵    
یک فوتبالیست ایرانی چهار سال از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۵    
ظهر امروز خبری مبنی بر سرقت از یک مغازه طلا فروشی در شهرستان تبریز به پلیس 110 اعلام که بلافاصله ماموران برای انجام تحقیقات ویژه در محل حادثه حضور یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۵    
مدیرگروه بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با تاکید براینکه در مقالات متعدد ثابت شده ویتامین D در پیشگیری از ابتلا به کرونا تاثیر دارد، گفت: در کنار مصرف به اندازه مکمل ویتامین D ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۵    
اتحادیه اروپا تحریم های داعش و القاعده و اعضای آنها را تا 31 اکتبر 2021 تمدید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۰    
یک متخصص زنان، زایمان و نازایی، توصیه هایی را به خانم ها برای شناسایی به موقع و پیشگیری از سرطان پستان، به عنوان دومین سرطان شایع در زنان، ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۰    
در وعده های داده شده به بازنشستگان در رابطه با دریافتی آنها در سال جاری، بعد از اجرای طرح همسان سازی حقوق، پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت آنها نیز اجرایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۰    
انجمن هنر هفتم شهر کن فرانسه طبق روال سال های گذشته امسال نیز برنامه ویژه ای را تحت عنوان زوم روی سینمای ایران برگزار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۵    
معاون سازمان نظام پرستاری از استخدام بیش از 7650 پرستار در بیمارستان های وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۵    
فضانورد ناسا که در ایستگاه فضایی بین المللی اقامت دارد، با انتشار توئیت و پوشیدن ماسک آمادگی خود برای بازگشت به زمین را نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۰    
جلسه هم اندیشی وزیر راه و شهرسازی با مدیران عامل شرکت های هواپیمایی برگزار و اعلام شد که پروازهای چارتر از 25 مهر لغو شده است و ادامه نخواهد داشت و شرکت های هواپیمایی از اول آبان ماه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۰    
از ابتدای آبان ماه طرح برق امید اجرایی خواهد شد که بر اساس آن مشترکان برق پایتخت که الگوی مصرف برق را رعایت کنند، علاوه بر تخفیف در بهای برق مصرفی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در نشستی با نمایندگان جوان مجلس با بیان اینکه در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۰    
انقلابیونی که در پشت صحنه جنگ، خط مقدم دیگری داشتند و مانند جبهه ها در حال مقاومت بودند و در هر قسمت از کشور با وجود تمام مشکلات پیش رویشان صادقانه سعی در پیشبرد کشور با تمرکز بر بهبود معیشت مردم و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۰    
دانیال لزار تحلیلگر آمریکایی معتقد است رئیس جمهوری آمریکا برای دستکاری و تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه، برنامه ریزی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۰    
مجله "یو.اس. نیوز اند ورلد ریپورت" بهترین دانشگاه های جهان برای سال 2021 میلادی را رتبه بندی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: نزاع خانوادگی در شهر اروندکنار این شهرستان به مرگ 2 نفر از طرفین درگیری منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۵    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (29 مهر ماه) در محدوده قابل قبول است اما پیش بینی می شود طی روز شرایط برای تجمع آلاینده ها فراهم شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۰    
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مخالفت برخی جریانات با سخنان رئیس جمهوری در مورد صلح و مذاکره تصریح کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۵    
تصاویری از حضور محمود احمدی نژاد در قم و زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (س) منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای به توئیتر حمله کرده و این شبکه اجتماعی را به جانبداری و عدم بی طرفی در انتشار اظهار نظرات متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی را در مورد جریمه های مربوط به عدم استفاده از ماسک در پایتخت ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۰    
جانشین پلیس راه کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۰    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با تأکید بر اینکه با رفتن به سمت هوای سرد 100 درصد انتقال ویروس بیشتر خواهد شد، گفت: اگر مردم نکات بهداشتی لازم را رعایت نکنند ممکن است پاییز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۰    
محسن خلیلی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است قرارداد بازیکنان باید براساس تورم موجود در بازار افزایش پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۰    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از ابتلای بیش از 200 معتاد متجاهر به کرونا خبر داد و گفت: در تهران کمتر از یک ساعت نمی توانید به موادمخدر دسترسی داشته باشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۵    
جف بریجز ستاره آمریکایی سینما به بیماری سرطان غدد لنفاوی مبتلا شده است.
  • ۱