جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۶:۳۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 آبان 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آبان 1399 آفتاب نیوز 2 آبان 1399 آفتاب نیوز 3 آبان 1399 آفتاب نیوز 4 آبان 1399 آفتاب نیوز 5 آبان 1399 آفتاب نیوز 6 آبان 1399 آفتاب نیوز 7 آبان 1399 آفتاب نیوز 8 آبان 1399 آفتاب نیوز 9 آبان 1399 آفتاب نیوز 10 آبان 1399 آفتاب نیوز 11 آبان 1399 آفتاب نیوز 12 آبان 1399 آفتاب نیوز 13 آبان 1399 آفتاب نیوز 14 آبان 1399 آفتاب نیوز 15 آبان 1399 آفتاب نیوز 16 آبان 1399 آفتاب نیوز 17 آبان 1399 آفتاب نیوز 18 آبان 1399 آفتاب نیوز 19 آبان 1399 آفتاب نیوز 20 آبان 1399 آفتاب نیوز 21 آبان 1399 آفتاب نیوز 22 آبان 1399 آفتاب نیوز 23 آبان 1399 آفتاب نیوز 24 آبان 1399 آفتاب نیوز 25 آبان 1399 آفتاب نیوز 26 آبان 1399 آفتاب نیوز 27 آبان 1399 آفتاب نیوز 28 آبان 1399 آفتاب نیوز 29 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۶:۴۰    
آلودگی هوا معضلی است که در فصول سرد سال اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که همزمان با پدیده وارونگی دما غلظت الاینده ها به ویژه ذرات معلق افزایش پیدا می کند و تنفس را برای شهروندان شهرهای بزرگ کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۰    
کارشناسان بر این باورند که این بیشترین رقم شرط بندی در سیاست تا به کنون است. اگر حدس گران قیمتش موفقیت آمیز باشد، او می تواند با تقریباً 15 میلیون دلار یا 11.6 میلیون پوند از این کشور خارج شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۸:۲۵    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: آمریکا با انجام اقدامات متخلفانه، قرار موقت الزام آور دیوان بین المللی دادگستری را نقض کرده که مسئولیت بین المللی به همراه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۵:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش درخصوص بازداشت چهار کارگر شرکت نیشکر هفت تپه گفت: چند روز پیش تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با راه اندازی تجمعات کارگری و ایجاد ناآرامی و اغتشاش با دستور قضایی قاضی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۵:۰۵    
همزمان با انتخابات آمریکا، بازارهای طلا، نفت و سهام از دقایق آغازین معاملات خود در روز سه شنبه شاهد سیر صعودی قیمت ها بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۴:۱۰    
همه گیری کرونا این دوره را یکی از عجیب ترین انتخابات تاریخ آمریکا کرده است اما رقابت های عجیب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بی سابقه نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۰:۱۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه بر همکاری مسکو با کشورهای همسایه در مناقشه قره باغ شامل ایران و ترکیه برای حل این موضوع تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۰:۱۰    
جو بایدن در کمپین انتخاباتی اش در فیلادلفیا گفت: اگر شما مرا انتخاب کنید، رییس جمهوری همه خواهم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مجری شبکه سی ان ان درباره لحن مصاحبه اخیر ترامپ گفت: لحن او بوی شکست می داد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۵    
بر اساس گزارش های بدست آمده رسانه های محافظه کار و عوامل سیاسی جمهوریخواه انتشار اخبار گمراه کننده و القای تقلب در انتخابات را از ایالت پنسیلوانیا آغاز کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۵    
همزمان با برگزاری پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از صبح امروز (سه شنبه سوم نوامبر) به وقت محلی آغاز شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۵    
مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ دقایقی پیش اعلام کرد که در انتخابات 2020 آمریکا شرکت کرده و به جو بایدن نامزد دموکرات ها رای داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۵    
کامالا هریس معاون جو بایدن نامزد دموکراتها در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به احتمال آشوب های خیابانی بعد از اعلام نتایج انتخابات هشدار داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۰    
هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با آتش بازی مونشن گلادباخ در دیدار خارج از خانه مقابل شاختار و توقف اتلتیکومادرید در مسکو آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۵    
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از تعداد مستاجرانی که تقاضای آنها از سوی وزارت راه و شهرسازی تایید شده است خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۰    
ورزش سه نوشت: به نظر می رسد که دیگو مارادونا اصلاً وضعیت خوبی را تجربه نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۰    
دونالد ترامپ ارزیابی خود را از وضعیت رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در اختیار حامیانش قرار داده و گفته است که وی "اخبار خوبی" را از تعدادی از ایالت های تاثیرگذار شنیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران توقف مذاکرات ایران و چین تا اعلام نتیجه انتخابات آمریکا را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۳۰    
نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در جمع طرفدارانش گفت میتواند بر اساس منطق ترامپ همین حالا برتری اش را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۵۰    
بر اساس پیش بینی ها، احتمال می رود که حدود 160 میلیون تن در انتخابات آمریکا شرکت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۵۰    
جو بایدن در اولین ساعات روز انتخابات، همراه با نوه اش بر سر مزار پسرش رفت. بو پسر بزرگ بایدن که در ارتش خدمت کرده و در شغل وکالت فعالیت داشت، سال 2015 در 46 سالگی بر اثر سرطان درگذشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در سخنرانی در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود مدعی شد که پیروزی اش باعث وحدت آمریکا می شود و تاکید کرد که باخت در این انتخابات برای وی سخت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۵    
شبکه خبری سی ان ان نمودار و نقشه ای تهیه کرده که بر اساس آن بایدن به صورت پیش فرض و بالقوه دارای 203 رای و ترامپ دارای 125 رای الکترال است و رقابت این دو بر سر 210 رای الکترال باقیمانده در ایالت های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۵    
یک رسانه فرانسوی در گمانه زنی از بخت نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت نتایج اولیه می تواند برای جو بایدن مطلوب باشد اما دونالد ترامپ می تواند ساعات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۵    
سعید لیلاز، عضو حزب کارگزاران می گوید: فقدان انسجام داخلی در کشور ضربه زیادی به کشور زده است، شما به رفتارها ماه های اخیر مجلس نگاه کنید و ببینید چطور به مطالبات ملی و تشدید فشار انتظارات مردمی از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۵۰    
داعش مسئولیت حمله دوشنبه شب اتریش را برعهده گرفت
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۰    
شبکه خبری سی ان ان به استناد اسناد جدید گزارش داده عملکرد اداره پست آمریکا در انتقال به موقع آرای پستی به مراکز انتخاباتی برای پنجمین روز متوالی کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۵    
آخرین مرحله اصلی رزمایش اقتدار هوایی امروز به پایان رسید تصاویری از حضور فرمانده کل ارتش در این رزمایش ثبت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۵    
8 بازیکن با تراکتور قرارداد جدید امضا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۰    
در بریتانیا اعلام شده است که احتمال حمله تروریستی در این کشور از "بالقوه" به "شدید" افزایش پیدا کرده که معنی آن این است که احتمال چنین حمله ای بالاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۰    
رئیس سازمان زندان ها همزمان با روز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) با حضور در زندان رجایی شهر، با زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو نمود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۰    
مسئولانی از امارات و بحرین به یک روزنامه رژیم صهیونیستی گفتند که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، مبالغ هنگفتی برای کمپین انتخاباتی ترامپ هزینه کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۰    
یک کارشناس آمریکایی معتقد است که رئیس جمهور امریکا بار دیگر پیروز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۵    
سازمان تعزیرات حکومتی در پی دستور رهبر معظم انقلاب برای برخورد با گرانی کالاها، با صدور بیانیه ای از اقدامات فوری این دستگاه برای افزایش هماهنگی میان دستگاه های مسئول، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پی حمله تروریستی کابل که منجر به شهادت تعدادی از اساتید و دانشجویان نیز شد، ضمن تسلیت به دولت و ملت بزرگ افغانستان، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۰    
وزیر اطلاعات گفت: با هرگونه اختلاف افکنی در بین شیعه و سنی به طور جد مقابله می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۰    
دادگاه عالی کیفری بحرین 51 نفر را به پیوستن به یک ''گروه تروریستی'' متهم کرد و مدعی شد که آنها مرتبط به ایران هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۰    
تام ریج فرماندار سابق پنسیلوانیا از آن دسته از رای دهندگانی که هنوز تصمیم به شرکت در انتخابات نگرفته اند خواست تا به نامزد دموکرات رای دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۲۰    
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آمریکا اعلام کرده کسانی که کرونا مثبت هستند هم می توانند پای صندوق های رای حاضر شوند، به شرط آن که تمام موارد لازم را رعایت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۲۰    
تصویر بانوی اول، ملانیا ترامپ که شخصاً در پالم بیچ، فلوریدا رای می دهد، بسیار پر بیننده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۲۰    
اسقف اعظم کلیسای ارتدکس مونته نگرو در 82 سالگی با کوید 19 جان باخت. مرگ او در اثر کوید19 هم باعث نشد مؤمنان دست از سنت قدیمی بردارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین یکی از محورهای اثرگذار مقابله با این ویروس را آموزش و فرهنگ سازی دانست و گفت: به معلمان توصیه می شود راه مقابله با این بیماری را به دانش آموزان خود آموزش دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۰    
در حالی که در سال 2016 به نظر می رسید اکثر مردم روسیه از نزدیک انتخابات آمریکا را دنبال می کردند و آرزوی پیروزی دونالد ترامپ را داشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۰    
نویسنده نشریه اکونومیست با اشاره به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات دور پیش نوشت: کشوری که دونالد ترامپ را در سال 2016 برگزید ناراضی و دودسته بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۰    
بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا به همراه همسرش هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد ریاست جمهوری در سال 2016 در انتخابات شرکت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۵    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت که شمار تروریست ها و ستیزه جویان خارجی از خاورمیانه در منطقه قره باغ به بیش از دو هزار نفر می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۵    
سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا گفته شواهدی از دخالت موفق بازیگران خارجی در انتخابات ما وجود ندارد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۰    
تازه ترین افکارسنجی صورت گرفته در انگلیس نشان می دهد که بیشتر انگلیسی ها خواهان پایان دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ و طرفدار پیروزی جو بایدن نامزد حزب دمکرات در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۵۰    
اعضای تیم فوتبال استقلال فردا تست کرونا می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۵۰    
یک کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: ترامپ تلاش می کند تا با کسب رضایت لابی پشت پرده صهیونیسم بتواند دوباره به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۵۰    
جو بایدن سه شنبه صبح همراه خانواده اش به کلیسای محلی سنت جوزف در شهر برندیواین ایالت دلاور رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۰    
حجت الاسلام خاتمی عضو جدید فقهای شورای نگهبان با آیت الله یزدی رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو سابق فقهای شورای نگهبان دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۵    
وزیر صمت گفت: برای ترخیص کالا های اساسی از گمرک هماهنگی های ویژه ای بین گمرک، وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی انجام پذیرفته است و در هفته آینده تغییرات محسوسی در قیمت کالا های اساسی خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۵    
وکیل شخصی ترامپ گفته در صورتی که نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود هم حزبی هایش، او را از منصب ریاست جمهوری عزل خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا صبح روز سه شنبه (به وقت محلی) در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت که قصد ندارد خیلی زودهنگام در انتخابات اعلام پیروزی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا صحبت های سرمربی پیشین این تیم را در خصوص لیونل مسی رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۰    
رئیس اتاق اصناف شهرستان پیشوا گفت: هشت آرایشگاه زنانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمب و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۵    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان صدا و سیما درخواست کرد با توجه به شیوع کرونا هرچه سریع تر نسبت به توقف پروژه های سینمایی اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۵    
جانشین فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: بر اثر تصادف شبانه 3 دستگاه خودرو در محور تکاب - بیجار 5 نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند و یک نفر زخمی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۵    
بر اساس جدیدترین گزارش اتاق بازرگانی تهران، کرونا بر روی وضعیت جذب سرمایه گذاری خارجی از سوی کشورهای مختلف جهان اثرات منفی جدی برجاگذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۵    
آمریکایی ها امروز همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، برای انتخاب برخی فرمانداران و نامزدهای حضور در سنا و مجلس نمایندگان هم رای می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۵    
رئیس اورژانس و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از برخورد یک دستگاه خودروی تیبا با چراغ برق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۵    
برای کاندیداهای ریاست جمهوری و طرفداران آنها "روز انتخابات" به شدت استرس زا است. وقتی رای گیری تمام شود، انتظار شروع می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۵    
روز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرا رسیده است و همه از جمله بسیاری از افراد در کشورها در سراسر جهان منتظر اعلام نتایج انتخابات هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۰    
میلاد زکی پور به صورت رسمی به گل گهر سیرجان پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۰    
هنری اولسن، ستون نویس و تحلیلگر روزنامه واشنگتن پست در ششمین مقاله دوسالانه خود درباره پیش بینی انتخابات آمریکا مدعی شد جو بایدن با یک پیروزی بزرگ وارد کاخ سفید می شود و دموکرات ها هم بیشتر کرسی های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۵    
رودخانه زاینده رود در شهرستان باغبهادران اصفهان توسط تیم قایقرانی امداد و نجات سیلاب و رودخانه فدراسیون قایقرانی از زباله پاکسازی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۰    
در شرایطی که نظرسنجی ها نشان می دهند دونالد ترامپ برای برد در برخی از ایالت های تعیین کننده ای که نقش مهمی در پیروزی انتخاباتی او در سال 2016 داشتند، دست و پا می زند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۰    
لیدی گاگا از جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۰    
حوله بافی نوعی فرآورده نساجی سنتی است که به کمک دستگاه بافندگی، این هنر دستی تولید می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۰    
سرود خیابانی توسط گروه سرود شاهدان روشنگر با حضور دانش آموزان مقابل سفارت سابق آمریکا و سفارت فرانسه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۵    
عروس و داماد سبزواری با حضور در مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار با اهدای گل از کادر درمان قدردانی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت: با وجود تلاش کسانی که به طور مدام با هدف عدم شفافیت، دنبال دور زدن سیاست های ارزی و ریالی هستند، بانک مرکزی، پیگیر سیاست ها و اهداف مهم کنترل تورم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۵    
در پی تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر لزوم بازگرداندن مناطق اشغال شده قره باغ به جمهوری آذربایجان، مقامات این کشور از این موضع قدردانی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۵    
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: دوران دیپلماسی التماسی و تحمیل فاجعه ناشی از آن گذشته است. ایران اسلامی باید برای ورود دوباره آمریکا به برجام شرط بگذارد و لغو همه تحریم ها شرط ورود آمریکا به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۰    
دختربچه ای که چهار روز زیر آوار بنایی در ازمیر ترکیه زنده مانده بود به دست امدادگران نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی، نماینده بعثه رهبری در کشور عراق پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۵    
دانشجویان تسخیرکننده سفارت آمریکا در تهران سرنوشت های عجیب و متفاوتی داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از بیانات رهبر انقلاب درباره رفع گرانی در یک توییت به بیانات رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۵    
داماد 24 ساله گلستانی از شهرستان آق قلا پس از برگزاری مراسم عروسی به ویروس کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۰    
علی رغم مخالفت های دولت با طرح پرداخت یارانه خرید کالاهای اساسی، مجلسی ها می گویند که دولت باید این طرح را اجرا کند و یارانه مهر ماه را نیز بپردازد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۰    
رهبر انقلاب به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۵    
مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در واکنش به اظهارات اخیر محسن مسلمان بازیکن پیشین این تیم گفت: شرط ما برای انتقال محسن مسلمان گرفتن 500 میلیون تومان و آندرانیک تیموریان از استقلال بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا به حادثه تیراندازی دوشنبه شب در پایتخت اتریش که 2 کشته و 15 زخمی برجای گذاشت، واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۰    
رهبر انقلاب تاکید کردند: به مرزهای بین المللی نباید تجاوز شود و تروریستها هم به مرزهای ما نزدیک نشود. اگر اینها نزدیک شود قطعا برخورد خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تدوام آلودگی هوا و غبارمحلی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۰    
چند ساعت پس از اعلام مهار آتش در جنگل های توسکستان، آتش بار دیگر در بخش هایی از منطقه صخره ای و دارای شیب زیاد مازوآروم و پنبول چال شعله ور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۰    
در حالی که آخرین روز اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا فرا می رسد، نتایج نظرسنجی ها نشانگر رقابت تنگاتنگ دو نامزد با پیشتازی جو بایدن، کاندیدای حزب دموکرات است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۰    
انتخابات آمریکا آغاز شد. آمریکایی ها امروز (سه شنبه) تکلیف ریاست جمهوری را مشخص می کنند و باقیمانده رای دهندگان در پای صندوق ها تصمیم می گیرند که آیا کلید کاخ سفید را به جو بایدن دموکرات بدهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۵    
فرهاد قائمی ملی پوش والیبال ایران از تیم الریان قطر کنار گذاشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه اهانت به پیامبر نشان دهنده ذات ظلمانی تمدن غرب است، تاکیدکردند: اتحاد مسلمانان درمان بسیاری از دردهای امت اسلامی است. بشر امروز بیش از همیشه تاریخ دچار رنج است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی دولت گفت: حداقل چهار طرح در حمایت از معیشت مردم در دستور کار دولت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۰    
رسانه های خارجی از وقوع گروگان گیری در یک بانک در شهر میلان ایتالیا خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۵    
شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با کمک چهار وکیل خارجی امروز ارسال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: اخیرا بصورت مکرر گزارشاتی دریافت شده که شرکت های هواپیمایی اقدام به برگزاری جلسات تعیین کف نرخی کرده اند که این عمل مصداق مشخص اخلال در جهت بستن گستره انتخاب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۵    
اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان اعلام کرد با هدف کمک به کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، ورود به منطقه گردشگری و زیست کره کوهستان گنو در شهرستان بندرعباس ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۵    
خطیب زاده تعامل و تشریک مساعی جامعه بین المللی در مقابله ریشه ای با تروریسم را امری ضروری دانست و تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران همواره بخشی از این تلاش ها خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۰    
گروهی از دانشجویان دانشگاه های تهران 13 آبان ماه سال 1358 سفارت آمریکا را به اشغال خود درآوردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۵    
دو محله در ایالت نیوهمپشایر آمریکا مجموعا با جمعیت 26 نفر اولین نتایج انتخابات را نیمه شب سه شنبه اعلام کرده اند و براساس آن جو بایدن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۰    
شاخه تشکیلات تروریستی القاعده در مغرب اسلامی ضمن حمله به امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در پی اظهاراتش درباره کاریکاتورهای پیامبر (ص) در چارچوب دفاع از آزادی بیان ...
  • ۱