جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۱:۴۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 1 آذر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آذر 1399 آفتاب نیوز 2 آذر 1399 آفتاب نیوز 3 آذر 1399 آفتاب نیوز 4 آذر 1399 آفتاب نیوز 5 آذر 1399 آفتاب نیوز 6 آذر 1399 آفتاب نیوز 7 آذر 1399 آفتاب نیوز 8 آذر 1399 آفتاب نیوز 9 آذر 1399 آفتاب نیوز 10 آذر 1399 آفتاب نیوز 11 آذر 1399 آفتاب نیوز 12 آذر 1399 آفتاب نیوز 13 آذر 1399 آفتاب نیوز 14 آذر 1399 آفتاب نیوز 15 آذر 1399 آفتاب نیوز 16 آذر 1399 آفتاب نیوز 17 آذر 1399 آفتاب نیوز 18 آذر 1399 آفتاب نیوز 19 آذر 1399 آفتاب نیوز 20 آذر 1399 آفتاب نیوز 21 آذر 1399 آفتاب نیوز 22 آذر 1399 آفتاب نیوز 23 آذر 1399 آفتاب نیوز 24 آذر 1399 آفتاب نیوز 25 آذر 1399 آفتاب نیوز 26 آذر 1399 آفتاب نیوز 27 آذر 1399 آفتاب نیوز 28 آذر 1399 آفتاب نیوز 29 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۱:۵۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز شنبه 8 آذر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۵    
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد که اکنون بارش برف و باران سبب لغزندگی جاده کرج - چالوس شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۵    
دیگو مارادونا، بی شک یکی از بزرگ ترین اسطوره های تاریخ فوتبال است، کسی که هنوز هم روایت زوایای زندگی شخصی و فوتبالی اش برای همه جذابیت زیادی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۰    
عادل فردوسی پور کتاب هنرشفاف اندیشید را به مناسبت تولد علی کریمی به او هدیه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۵    
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان وضعیت حضور کارمندان و فعالیت ادارات در سه وضعیت قرمز و نارنجی و زرد ابلاغی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۵    
روستای یاسه چای (یاسه چاه) در 52 کیلومتری شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۰    
سالهاست به مناسبت بزرگداشت اصفهان روزی تعیین گردیده تا ادای احترامی به این شهر تاریخی باشد و اصفهان دوستان را گرد هم آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) 16 هزار 682 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 375 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۵    
"دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده پس از ترک کاخ سفید با چندین پرونده کیفری دست و پنجه نرم خواهد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۰    
وزارت خارجه آلمان در وبگاه خود به ویژه به مسافرانی که دارای تابعیت دوگانه آلمانی-ایرانی هستند، هشدار داده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
سرپرست شرکت آب منطقه ای تهران گفت: پیش بینی های هواشناسی و بروز بارش های قابل توجه بیانگر این است که رودخانه های تهران مستعد بروز سیلاب هستند لذا مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی دولت، مردم را پیروز نهایی جنگ اقتصادی آمریکا توصیف کرد و در توییتر نوشت: نباید جریان هایی با اهداف کوتاه مدت سیاسی احساس کنند پیروزی دولت در این عرصه به زیانشان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰    
پروژه باغ پرندگان قم در زمینی به مساحت 12 هکتار احداث شده که 6 هکتار از آن فنس کشی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان در پی رحلت آیت الله سید یحیی جعفری در پیام مشترکی یکشنبه و دوشنبه هفته جاری دوم و سوم آذرماه 99 را در کرمان عزای عمومی اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۵    
ماهی غذایی خوشمزه و لذیذ است که اغلب ما در سبد غذایی خود آن را داریم؛ ولی برخی از تیغ های آن خوششان نمی آید یا برخی هم از بوی آن خوشمان نمی آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۰    
این رویداد آنلاین از طریق صفحه رسمی آپارات هوآوی در ایران قابل مشاهده خواهد بود و با استفاده از این لینک می توانید تماشای این رویداد را به تقویم روزانه خود اضافه کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۵    
از روز اول آذر 1399 محدودیت های کرونایی در شهر های زرد، نارنجی و قرمز آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۵    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر اینکه از دست دادن، رو بوسی کردن و در آغوش گرفتن افراد مسن پرهیز کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۰    
پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات اخیر آمریکا و اظهارات وی پیرامون بازگشت به برجام، مجددا هراس به دل دشمنان منطقه ای ایران از جمله اسرائیل و برخی دول عرب افکنده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۰    
روزنامه کیهان از عملکرد انتخاباتی ترامپ دفاع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۷:۲۰    
تیم فوتبال تاتنهام با نمایشی حساب شده در دیدار مقابل منچسترسیتی به برتری دو بر صفر دست یافت و صدرنشین لیگ برتر جزیره شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۷:۱۰    
تقویت گزاره بازگشت واشنگتن به تعهدات 2231 سازمان ملل در خصوص توافق هسته ای، نگرانی برخی جناح های سیاسی داخلی را به دنبال داشته است؛ جناح هایی که سیاست خارجی را به رقابت سیاسی داخلی تقلیل می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۲۰    
کواکبیان گفت: درباره آقای ظریف البته باید بگویم که من چند بار با ایشان صحبت کردم، ایشان می گوید من آمادگی ندارم و همین کار برای من خوب است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۱۵    
اولین روز ماه آذر را شاید بتوان به فال نیک گرفت، آمار کرونا طی 24 ساعت اخیر نسبت به روزهای گذشته به نسبت کاهشی محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۱۵    
سایت باشگاه فولاد خوزستان نوشت:بداوی می گوید: حنیف سری به اینستاگرام و صفحات مجازی بزند و کامنت های مردم و هواداران تیم شان را بخواند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی دو قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی و تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را به رییس جمهور ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۰    
امروز شاخص بورس با صعود دسته جمعی نمادهای شاخص ساز، در اولین روز از آخرین ماه پاییز 21 هزار واحد رشد کرد و به یک میلیون و 366 هزار و 537 واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۰    
ستاد تنظیم بازار اعلام کرد با توجه به تغییر نرخ ارز کره وارداتی از رسمی به نیمایی، قیمت گذاری تثبیتی این محصول برداشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۰    
یکی از روزنامه های دولتی ترکیه نوشت که ولی عهد سعودی با تحریم واقعیت های تاریخی به دنبال عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۰    
در حالیکه انتظار میرفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در گروه 20 با حاضران خداحافظی کند، از تداوم همکاری با آن ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۵    
با ادامه روند شمارش آرا در برخی از ایالت های آمریکا، پیشتازی نامزد حزب دموکرات از رئیس جمهور مستقر این کشور به بیش از 6 میلیون رای رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۵    
در گزارش نوامبر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه ایران همچنان به اجرای موقت پروتکل الحاقی ادامه می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد، همه گیری کرونا و تغییرات آب و هوایی را دو معضل بزرگ دانست که برای مقابله با هر دوی آنها به همبستگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۵    
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان بناب سارقان مسلح مغازه طلافروشی دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۰    
طرفداران رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در شهر آتلانتا و در اعتراض به نتایج انتخابات در ایالت جورجیا تظاهرات کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۰    
دونالد ترامپ رییس جمهوری مستقر در کاخ سفید پیش از پایان دوره ریاست جمهوری اش به دنبال لغو قانون اعطای حق شهروندی آمریکا بر اساس تولد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۵    
دادستان نهبندان گفت: داماد و پدر خانم داماد به علت برگزاری جلسه عروسی و به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی با صدور قرار کفالت و عدم معرفی کفیل روانه زندان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار مهم خارج از خانه مقابل ویارئال به تساوی یک بر یک رضایت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور روسیه خطاب به سران کشورهای حاضر در نشست جی-20 گفت که کشورش برای عرضه واکسن ضد کرونای اسپوتنیک به دیگر کشورها آمادگی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۵    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: روسیه در پاسخ به تحریم این کشور از سوی لندن، 25 تبعه انگلیسی را تحریم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۵    
از امروز (اول آذر) در شهر اهواز تنها فعالیت مشاغل ضروری امکان پذیر است و مدارس، مراکز آموزشی و اماکن ورزشی کاملا تعطیل خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۵    
فرماندار خلخال گفت: از امروز محدودیت های تردد از شهرستان خلخال به استان های همجوار و مرکز استان اردبیل اعمال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۵    
رشته پزشکی و دندانپزشکی از رشته های مورد توجه و پردرآمد، چه در داخل و چه خارج از ایرانه. برای تحصیل در این رشته ها رقابت بسیار تنگاتنگی بین داوطلبان هم در انگلستان و هم در سراسر دنیا برقراره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۰    
در رقابت های جام حذفی پرتغال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی موفق به پیروزی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۵    
بانک جی پی مورگان آمریکا هشدار داد: ممکن است رشد اقتصادی آمریکا برای ماه های نخست سال آینده میلادی هم منفی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۰    
وزیر دفاع روسیه در سفر منطقه ای خود به قفقاز بعد از مقامات ارمنستان با رئیس جمهور آذربایجان دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۰    
ابتلای پسر رودی جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری مستقر در کاخ سفید به کرونا، احتمالا باعث ابتلای جمعی از اعضای تیم حقوقی ترامپ به این بیماری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا در توییتی به رایزنی خود با ولی عهد ابوظبی و تلاش برای مواجهه با ایران اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۵    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد لخته شدن خون به طور گسترده در ریه و اندام های اصلی بدن، به تشدید علایم و عفونت در بیماران مبتلا به کووید 19 منجر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۰    
سرمربی پرسپولیس در بازی با صنعت نفت اخراج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۰    
هم زمان با طی شدن مراحل تایید واکسن کرونا از سوی نهادهای بهداشتی در انگلیس، دولت این کشور از راه اندازی مراکز واکسیناسیون در سراسر انگلیس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۰    
امیدعلی دفتری با اشاره کنایه آمیز به عملکرد کادر فنی فولاد مقابل استقلال گفت: امیدوارم این تیم با حاشیه های پیش آمده، بتواند در لیگ قهرمانان آسیا با حضور ناظران متعدد هم موفق عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۵    
سرمربی پرسپولیس در بازی با صنعت نفت اخراج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۵    
در حالی که چین به عنوان نخستین کشوری که ویروس کرونا در آن شیوع پیدا کرد طی چند ماه گذشته از این ویروس پاک شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۵    
گروهی از معترضان برزیل در اعتراض به قتل یک شهروند سیاهپوست تظاهرات کردند و با پلیس این کشور درگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۵    
یک نشریه آلمانی با اشاره به تلاش های بی نتیجه دونالد ترامپ برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره نوشت وی در حالی کاخ سفید را ترک می کند که برنامه هسته ای ایران شدیدتر از دوران اوباما ادامه می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۵    
دیدار هفته دوم پیکان و شهرخودرو که تا دقیقه 22 انجام شد و به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۵    
قاضی دیوان عالی ایالت آریزونا آخرین پرونده مربوط به شکایات انتخاباتی در این ایالت را نیز رد و اعلام کرد رسیدگی به آن تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نمی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۵    
با اعلام فدراسیون جهانی، وزنه برداری ویتنام از حضور در بازی های المپیک توکیو محروم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه از تعویق سفر محمد جواد ظریف به روسیه و جمهوری آذربایجان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۰    
سناتور برنی سندرز در پیام های توییتری خود ترامپ و حزب جمهوری خواه را به دلیل عدم پذیرش نتایج انتخابات ریاست جمهوری مورد انتقاد قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۰    
نخستین روز طرح محدودیت های کرونایی در تهران اجرا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۰    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقی خبر داد که با دمپایی و لباس خانگی اقدام به سرقت کرده بود!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۵    
محققان ایتالیایی یک طراحی جدید کشف کردند که به آثار لئوناردو داوینچی، هنرمند و نابغه معروف، شباهتی فوق العاده دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه حمله تروریستی امروز در کابل را نمونه ای از جنگ نیابتی و اقدامات هم پیمانان تروریست آمریکا در افغانستان ذکر کرد و مسئولیت مستقیم آن را متوجه این کشور دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
جو بایدن هفتاد و هشتمین سالگرد تولد خود را روز جمعه جشن گرفت و به سنی پا گذاشت که باعث می شود بعد از تحلیف در 20 ژانویه (1 بهمن)، پیرترین رئیس جمهور آمریکا باشد که بر سر کار می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
آرش حسینی میلانی گفت: درمورد تامین منابع مالی برای تامین معیشت اقشار آسیب پذیر در دوره تعطیلی، شهرداری از یک بودجه مجزایی برخوردار نیست که بتواند برای مثال کمکی به دست فروش ها بکند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۵    
فدراسیون کوهنوردی طی اطلاعیه ای از کوهنوردان درخواست کرده که در شرایط نامساعد جوی از کوه نوردی اجتناب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر فرید نجفی را به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۰    
فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: نزاع و درگیری چند جوان در یک کافه منجر به قتل جوان 26 ساله در این شهرستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی گمرک گفت: دارو، تریاک، چرخ خیاطی، گازوییل و طلا در هفته گذشته توسط گمرک در مرزهای ورودی و خروجی کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: 150 نیروی راهدار و 120 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۵    
"جو بایدن امروز (شنبه) در حالی وارد دومین هفته از زمان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد که ترامپ تلاش های زیادی را برای بی اثر کردن این شکست داشته و در عین حال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۵    
مقامات آمریکا در ایالت نیویورک مشغول انجام تحقیقات کلاهبرداری مرتبط با دونالد ترامپ و کسب و کارش هستند و ظاهرا هزینه های مشاوره ای را که احتمالا به دختر بزرگش رسیده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۵    
براساس آمارهای موجود، مقایسه نرخ بیکاری در ایران با دیگر کشورها تا قبل از شیوع کرونا نشان می دهد در بین 10 کشور، به جز نرخ بیکاری در برزیل و ترکیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۵    
مطالعات دانشگاه "آکسقورد" نشان می دهد، افرادی که دارای آنتی بادی کووید-19 هستند حداقل به مدت شش ماه در برابر ابتلای مجدد ایمن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آغاز اجرای محدودیت های کرونایی در کشور، یکی از راه های اصلی انتقال کرونا را مهمانی های خانوادگی معرفی کرد و از مردم خواست در این مهمانی ها شرکت نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۰    
سعیدیان فر گفت: تغییر جدیدی در ساعت اجرای طرح ترافیک ایجاد نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: احیای برجام آسان نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، بازار بزرگ تهران نیز مانند دیگر صنوف تا دو هفته تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا به دنبال لغو حق شهروندی با تولد نوزدان در ایالات متحده پیش از ترک کاخ سفید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۵    
عصر پنجشنبه است. بخار سوپ شلغم، فضای خانه را پر کرده است. جعبه ابزار وسط است. سه چهارتا کار کوچک خرده ریزه در خانه باید انجام بدهم. رگلاژکردن در کابینت ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰    
یک منتقد شناخته شده ولادیمیر پوتین ادعا کرد، این رئیس جمهور روسیه مبتلا به سرطان شده و اوایل سال جاری میلادی در ارتباط با بیماری خود تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰    
بازار مسکن در شهرهای اطراف تهران در وضعیت رکود قرار گرفته و نرخ ها در شهرهای پردیس، هشتگرد و پاکدشت بین 5 تا 15 درصد کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰    
شاهدخت "هیا بنت حسین" دختر ملک حسین پادشاه سابق اردن و خواهر ناتنی "عبدالله دوم" پادشاه فعلی اردن که همسر سابق "محمد بن راشد آل مکتوم" امیر دبی بود و از دست او فرار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۵    
منابع رسانه ای از فرار ده ها زندانی از زندان بعبدا در بیروت، پایتخت لبنان خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۵    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ممنوعیت خروج دوهفته ای نمایندگان از تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۰    
رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای از رییس قوه قضاییه بابت پیگیری و صدور حکم بدوی پرونده هفت سنگان قزوین تشکر کرد و از وی خواست تا هرچه سریعتر حکم دست اندرکاران فاسد این پرونده نیز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۵    
در پی تصویب محدودیت های جدید کرونایی در آذرماه، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای فهرست مشاغل گروه یک را که در هیچ یک از وضعیت های سه گانه (قرمز، نارنجی و زرد) تعطیل نمی شوند، اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰    
سازمان سنجش آموزش کشور شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۶    
"آژانس فضایی اروپا"، تصاویر جدیدی از مریخ منتشر کرده است که دهانه های روی سطح آن را نشان می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۰    
تصویربرداری سریال زندگی شهید شهریاری، این روزها در دانشگاه شهید بهشتی سپری می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۰    
معاون ترامپ مسئول تلاش نهایی برای کنترل سنای آمریکا، به رای دهندگان جمهوری خواه در جورجیا تاکید کرد تا در دور دوم انتخابات سنا که پنجم ژانویه 2021 برگزار می شود، به دو سناتور این حزب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۶    
چهل خواننده پاپ در ایران در تجربه ای کم نظیر در یک قطعه با موضوع صلح و وحدت ملی با محوریت ایران تحت عنوان منو بشناس همخوانی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۵    
رئیس کل دادگستری استان زنجان از گذشت قصاص قاتل بعد از 20 سال در ابهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه 79 میلیون نفر جمعیت در شهرهای مختلف کشور در وضعیتهای هشدار 3،2 و1 کرونا به سر می برند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۵    
حسین پورحسین روزنامه نگار، نویسنده و تهیه کننده سینما صبح روز جمعه (30 آبان ماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
قیمت طلا و سکه امروز در بازار بالا رفت، دلار هم افزایش 350 تومانی قیمت را تجربه کرد و به 26,200 (بیست و شش هزار و دویست) تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
"سینوفارم" یکی از شرکت های چینی تولید کننده واکسن کروناویروس گفته است که تقریباً یک میلیون نفر در چین واکسن کووید-19 اورژانسی آن را که هنوز در مرحله آزمایش است، استفاده کرده اند.
  • ۱