پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 دی 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 دی 1399 آفتاب نیوز 2 دی 1399 آفتاب نیوز 3 دی 1399 آفتاب نیوز 4 دی 1399 آفتاب نیوز 5 دی 1399 آفتاب نیوز 6 دی 1399 آفتاب نیوز 7 دی 1399 آفتاب نیوز 8 دی 1399 آفتاب نیوز 9 دی 1399 آفتاب نیوز 10 دی 1399 آفتاب نیوز 11 دی 1399 آفتاب نیوز 12 دی 1399 آفتاب نیوز 13 دی 1399 آفتاب نیوز 14 دی 1399 آفتاب نیوز 15 دی 1399 آفتاب نیوز 16 دی 1399 آفتاب نیوز 17 دی 1399 آفتاب نیوز 18 دی 1399 آفتاب نیوز 19 دی 1399 آفتاب نیوز 20 دی 1399 آفتاب نیوز 21 دی 1399 آفتاب نیوز 22 دی 1399 آفتاب نیوز 23 دی 1399 آفتاب نیوز 24 دی 1399 آفتاب نیوز 25 دی 1399 آفتاب نیوز 26 دی 1399 آفتاب نیوز 27 دی 1399 آفتاب نیوز 28 دی 1399 آفتاب نیوز 29 دی 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته 83 مبتلای به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۵    
منزل فرماندار بندرگز بر اثر نشت گاز دچار انفجار و حریق شد و در این حادثه یکی از اعضای خانواده وی دچار سوختگی شدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۱۵    
آن ها در این نامه به رئیس جمهور منتخب آمریکا پیشنهاد کرده اند: در روز اول کاری خود، فرمان دونالد ترامپ (سند سیاست امنیت ملی شماره 11) مبنی بر خروج آمریکا از برجام را لغو کرده و خواستار برگزاری نشست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۵    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که نمی توان با دلارهای نفتی به دروازه های تمدن بزرگ رسید، گفت: توسعه، کالای خارجی نیست بلکه باید از ظرفیت های داخلی برای توسعه استفاده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۰    
از سال 1376 و با احداث سد البرز (لفور) بسیاری از ساکنین روستای اسبوکلا نیز طی سال های گذشته به دلیل فروش اجباری زمین های کشاورزی و حتی مسکونی به قیمت بسیار ناچیز، به شهرهای مجاور مهاجرت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مراسم آیین بازگشایی جمعه بازار پروانه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۰    
فیلم سینمایی خورشید به عنوان نماینده ایران، از سوی مجله ورایتی به عنوان یکی از شانس های کسب عنوان بهترین فیلم بین المللی اسکار 2021 معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۵    
شرکت سیستمهای رای گیری دامینیون از سیدنی پاول، وکیل سابق دونالد ترامپ از بابت 1.3 میلیارد دلار خسارت با اتهام افترا زدن به این شرکت با تئورهای توطئه در هفته های بعد از انتخابات شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۵    
برخی از عادت ها، هدفی جز آسیب به سلامتی ما ندارند. عادت به مصرف دخانیات، عادت به پرخوری یا هرچیزی شبیه به این ها می تواند به عاملی مخرب برای سلامت ما تبدیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰    
طبق گفته نمایندگان مجلس قرار است در ماه آینده لیست مشمولان جدید سهام عدالت مشخص شود. بسیاری از افرادی که قبلا سهام عدالت نگرفته اند به دنبال ثبت نام هستند. روش تخصیص سهام عدالت جدید چگونه است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۵    
به آنها که از دشمن ایران و ایرانی و تهدیدکنندۀ تمامیت ارضی ایران دفاع می کردند و توجیه می آوردند تا کار را یکسره کند می توان یادآور شد: کار را یکسره کرد اما کار خودش را!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: شرکت بیمار مبتلا به کرونا در یک دورهمی خانوادگی در بندرعباس تاکنون باعث ابتلای 17 نفر دیگر به کرونا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۰    
اقدام تازه واتس اپ باعث بروز انتقادات گسترده شده است و گروهی از کاربران به پیام رسان های رمزگذاری شده کوچکتر همچون سیگنال (Signal) و تلگرام (Telegram) مهاجرت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۲:۰۵    
دبیر کل جمعیت هلال احمر درخصوص تهیه واکنس کرونا گفت: در نظر داریم یک میلیون واکسن از کشورهای چین، هند یا روسیه خریداری کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۴۵    
مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا دست های ترامپ و سناتور های طرفدارش را آلوده به خون دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۲۵    
دبیرکل حزب الله لبنان با طرح این سوال که آیا ملت لبنان و خانواده شهدا و زخمی ها حق نداشتند حقیقت رادر مورد انفجار بندر بیروت بدانند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۱۰    
سقوط یک هواپیمای خصوصی تک موتوره در حومه پیتسبورگ به کشه شدن سه تن انجامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۱:۰۵    
صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام خبری در خصوص پیراهن جدید این تیم منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۵    
مبارز نامدار UFC با کلارنس سیدورف و همسر ایرانی او دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای خوزستان از نظر شیوع کرونا را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۱۰    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات از شرط و شروط ابوظبی برای برقراری ارتباط با دوحه سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۰:۰۰    
وزارت دادگستری آمریکا 15 نفر از افرادی را که در حمله به ساختمان کنگره نقش داشته اند متهم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۵    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب تاکید کرد: ایران قوی با تصمیمات حساب شده و اقدامات شجاعانه ساخته خواهد شد نه اینکه منفعلانه مردم رامعطل بیگانگان نگه داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا درباره اینکه آیا از استیضاح دونالد ترامپ حمایت خواهد کرد، گفت: تمرکز من نخست بر مبارزه با کرونا و در گام بعدی توزیع واکسن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۰    
مشاوران کاخ سفید جمعه شب اعلام کردند که دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا هیچ قصدی برای استعفا از مقام ریاست جمهوری این کشور ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۰    
بر اساس ارزیابی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت کرونایی مازندران قرمزتر شد و تعداد مناطق قرمز استان از چهار به پنج شهرستان افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۵    
در جریان یورش هواداران دونالد ترامپ به کاپیتول، برخی از لپ تاپ های اعضای کنگره که ممکن است دارای اطلاعات حساسی باشند، به سرقت رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۵    
درخواست نخست وزیر اسرائیل برای کنترل کامل سیاست های این رژیم در قبال ایران با واکنش های منفی در اسرائیل روبه رو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا خبر از قتل یک مرد در شهر هادیشهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن و مردی در تبریز به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۰    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به آشوب های آمریکا بیان کرد که اینک نوبت بنیامین نتانیاهو است که از قدرت برکنار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۵    
نانسی پلوسی گفت که درباره جلوگیری از استفاده دونالد ترامپ از کدهای هسته ای با مارک میلی، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا گفتگو کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۵۰    
به دنبال یورش حامیان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره هنگام نشست مجلس نمایندگان و سنا، دموکرات های مجلس نمایندگان درصدد برآمدند تا استیضاح ترامپ را به جریان بیاندازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۵    
رئیس شورای اسلامی شهر بندرگز از انفجار ناشی از نشت گاز در منزل فرماندار این شهرستان خبرداد و گفت: دختر فرماندار دچار 35 درصد سوختگی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۵    
آژانس تنظیم مقررات محصولات دارویی و بهداشتی انگلیس، امروز جمعه مجوز استفاده از واکسن آمریکایی مُدرنا در این کشور را که به دلیل شیوع افسارگسیخته ویروس کرونا در قرنطینه سراسری قرار دارد؛ تائید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۵    
قیمت ارز دیجیتال بیتکوین پس از کاهشی 5 درصدی دوباره به روند صعودی خود بازگشت و برای نخستین بار به ارزش 41 هزار دلار رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۳۰    
آمریکا فالح الفیاض ، رئیس سازمان الحشد الشعبی را در فهرست تحریم خود قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۵    
نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج بیان داشت: حوادث و رویدادهای این ماه ها و روزهای آمریکا نشان می دهد که دوران پسا آمریکا آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۵    
گیتی موسوی دو رکورد ملی اسکات دیوار و جابه جایی لاستیک 120 کیلوگرمی را ازآن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۵    
ترامپ در توئیتی توئیتری نوشت: 75 میلیون آمریکایی فوق العاده میهن پرستی که به من و شعار عظمت دوباره برای آمریکا رای دادند، صدای بلندی در آینده خواهند داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۰    
یکی از پایگاه های راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۵    
چین در واکنش به تصمیم نماینده آمریکا در سازمان ملل برای سفر به تایوان، این اقدام را همانند بازی با آتش توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۰    
این مسابقات، اولین رویداد ورزشی در وزنه برداری بانوان پس از همه گیری کرونا در خوزستان و کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۰    
بولتون تسخیر کنگره آمریکا به دست طرفداران دونالد ترامپ را فاجعه و روز وحشتناک برای آمریکا دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۰    
دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ ساعت 12 ظهر روز 20 ژانویه (اول بهمن) به پایان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۰    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن مقطعی از جاده چالوس پس از مدت ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۵    
فرماندار ناحیه کامپانیا اعلام کرد در حادثهٔ روز جمعه در نزدیکی بیمارستان دل ماره خوشبختانه کسی آسیبی ندیده و خسارات جدی به تأسیسات بیمارستان وارد نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۰    
ملی پوش فوتبال کشورمان به همراه تیم الدحیل موفق شد تیم الوکره را با هشت گل شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۰    
معاون دفتر رئیس جمهوری با تکذیب ادعای ابتلای رئیس جمهوری به کرونا تاکید کرد: رئیس جمهوری نه تنها درگیر تست کرونا و قرنطینه نیست که طبق روال معمول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۵    
سال گذشته درگیری تعدادی از اراذل و اوباش و تیراندازی توسط یکی از این افراد، موجب مجروح شدن 2 نفر از شهروندان شد و فیلمی که اکنون در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده مربوط به آن واقعه است که با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۵    
مهاجرانی در توئیترش به اعتراضات آمریکا واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۰    
امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه کشور به مسؤول تکلیف محور نیاز دارد، نه قدرت محور گفت: امروز به مدیریت جهادی در عرصه های مختلف نظام نیاز داریم و این مدیریت جهادی در سایه این است که جبهه تکلیف محور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۵    
سی و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۵    
قبرس و مالت و پرتغال، اعضای اتحادیه اروپا که همچنان ویزای طلایی برای شهروندان صادر می کنند مدتها است از سوی دیگر اعضای این اتحادیه، تحت فشارهستند تا این پروژه را متوقف کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۵    
در قانون جدید چک محدویت های بیشتر و شدیدتری برای دارندگان چک های برگشتی درنظر گرفته شده است به گونه ای که برای متقاضیان دسته چک بر اساس عملکرد اقتصادی و مالی آن ها یک سقف اعتباری مجاز تعیین و هر دفعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۵    
معترضانی که پس از شرکت در تجمع حمایت از دونالد ترامپ به ساختمان های کنگره حمله کردند چه کسانی بودند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۵    
سازمان الحشد الشعبی عراق با حمایت از صدور حکم جلب رئیس جمهور آمریکا به خاطر جنایت ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی که منجر به شهادت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد از رفتار ناقض قانون ترامپ و کشورهایی که در دوره چهار ساله ریاست جمهوری او از رویکرد ترامپ در برابر ایران حمایت می کردند، انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۰    
رهبر انقلاب صبح امروز از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران با مردم سخن گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۰    
همزمان با شیراز، نماز جمعه این هفته در سایر شهرستان های فارس نیز، اقامه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۵    
"جیک آنجلی" 32 ساله تحصیلات دبیرستانی دارد و خود را "شمن کیوانان" می خواند. او سابقه خوانندگی هم دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۰    
طبق تحلیل دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران برای وضعیت یک هفته اخیر بازارها سکه و طلای داخلی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۰    
رئیسی امیدواری کرد حالا که آمارها رو به کاهش است، مردم بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۰    
به احتمال زیاد می توان انتظار داشت که رابطه دو کشور ایران و قطر در سال های پیش رو حتی پس از لغو محاصره نیز تقویت شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۵    
حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در برنامه ای در شبکه قرآن گفت: آیت الله مصباح هنگام غسل چشمش را باز کرد، یک نگاه مهربانانه کرد و چشمانش را بست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۰    
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: یک فروند لنج صیادی گرفتار در وضعیت بد جوی با 18سرنشین در 24 ساعت اخیر در محدوده سواحل کنارک –پزم توسط مرکز جستجو و نجات دریایی این بندر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۵    
بازیکن تیم شهرداری بم کرمان، سریع ترین گل تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان را به نام خود ثبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۰    
رسانه های آمریکایی می گویند استیون ساند رئیس نیروی پلیس کنگره ایالات متحده قصد دارد از سمت خود استعفا دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۰    
نرخ گذاری فولاد در بورس، صادرات، دلال بازی و افزایش قیمت به معمای تقریبا لاینحلی تبدیل شده و در این بین هر بخش بر اساس منافع خود به آن می نگرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به فرمایشات امروز رهبری درباره ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور، گفت: ورود 150 هزار دوز واکسن کرونا شرکت فایزر از آمریکا توسط هلال احمر منتفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۰    
کامالا هریس در اظهاراتی با اشاره به اغتشاشات و حمله چهارشنبه شب به کنگره آمریکا گفت که این اغتشاشات نشان داد که در آمریکا "دو نظام قضایی" وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 274 هزار و 514 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 85 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۵    
یک منبع نزدیک به مایک پنس به سی.ان.ان تایید کرد، این معاون رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا شرکت کند اما منتظر یک دعوتنامه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۵    
حرکت مهدی طارمی و تصویر منتشر شده از او همچنان سوژه کاربران فضای مجازی در پرتغال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۵    
علی کریمی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال در بخش ریاست ثبت نام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۰    
دبیرکل انجمن ملی طیور گفت: از ابتدای بهمن در تمام مراکز استان ها تخم مرغ به صورت بسته بندی عرضه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۵    
هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا توانسته بودند برای مدت حدود چهار ساعت کنگره آمریکا را محاصره کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا به توصیف این کشور به عنوان یک "جمهوری موز فروش" (جمهوری متزلزل) از سوی برخی از چهره در پی حمله روز چهارشنبه به ساختمان کنگره در شهر واشنگتن دی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه آیت الله هاشمی برای آنچه درست و اصولی می پنداشت، از هزینه کردن خود و آبرویش ابا نداشت، تاکید کرد: با درگذشت او جمهوری اسلامی ایران، یکی از نمادهایش را از دست داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۵    
کاسپر اشمایکل به عنوان مرد سال فوتبال دانمارک انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۰    
روزنامه ایتالیایی به انتقاد از بازیکن اهل شیلی اینتر پرداخت و آن را یک شکست توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۰    
سرویس تحقیقات فدرال آمریکا(اف بی آی) تصویر شخصی که در جریان یورش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره یک بمب را کار گذاشته بود، منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۰    
شمار افرادی که در جریان حوادث دور روز اخیر کنگره امریکا جان خود را از دست داده اند به پنج نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۰    
لذت سوارشدن بر خودروی دومنظوره ای که هم خوراک گشت وگذار در دریا باشد و هم مناسب سیر و گردش در خشکی، به طور قطع تجربه ای هیجان انگیز خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۰    
رهبر کره شمالی وعده داد قابلیتهای دفاعی کشورش را "به سطحی بالاتر" افزایش دهد؛ این در حالی است که تابلویی از یک تصویر پرتره او با یونیفرم نظامی رسمی و یک مسلسل رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۵    
یکی از پایگاه های راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۵    
رهبر انقلاب گفتند: عده ای خیال می کنند اگر با آمریکا آشتی کردیم و رفیق شدیم کشور بهشت برین خواهد شد، نه ببیند کشورهایی که قربان صدقه آمریکا می روند وضع شان چطور است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۵    
رهبر انقلاب گفتند: عده ای خیال می کنند اگر با آمریکا آشتی کردیم و رفیق شدیم کشور بهشت برین خواهد شد، نه ببیند کشورهایی که قربان صدقه آمریکا می روند وضع شان چطور است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
الیویا تروی، مشاور سابق مایک پنس گفت: من نمی دانم ترامپ فردا چه خواهد کرد. من نمی دانم او روز بعد از آن چه خواهد کرد. او غیرقابل پیش بینی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۵    
نماینده مجلس دهم با بیان اینکه مردم می دانند چه کسانی با چمدان دلار فرار کرده اند، عنوان کرد: مردم می دانند چه کسانی اختلاس های کلان کردند و اختلاس ها در دوران چه کسی انجام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در ارتفاعات البرز و جاده های کوهستانی منتهی به آن احتمال رخداد سقوط بهمن وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از جو آرام و ترافیک روان در تمامی جاده های کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۵    
ترامپ در این پیام "حمله زننده" به ساختمان کنگره در روز چهارشنبه را محکوم کرد و گفت: "من هم مثل همه آمریکایی ها از خشونت ها و بی قانونی و هرج و مرج خشمگین هستم."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۰    
دومینوی استعفای اعضای دولت ترامپ که از روز گذشته آغاز شد، به بتسی دیواس وزیر آموزش رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۰    
پلیس کنگره اعلام کرد یکی از افسران این نیروها که در جریان حمله طرفداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره مجروح شده و حالش وخیم بود، جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۵    
زمین لرزه ای قدرتمند روز جمعه در آبهای مجاور جزایر کرمادک نیوزلند در عمق 222.3 کیلومتری به وقوع پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۰    
قرار است از فردا پیش فروش خودرو تارا آغاز شود. اما این پیش فروش با چه نرخی انجام خواهد شد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۵    
سپ بلاتر به دلیل وخامت حالش در بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۵    
بوروسیا دورتموند آلمان تمایل دارد مهاجم ایرانی تیم زنیت را به خدمت بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۰    
سرویس استریم توئیچ (Twitch) که متعلق به شرکت آمازون است، کانال دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را در پی اعتراضات خشونت آمیز روز چهارشنبه طرفداران وی در ساختمان کنگره معلق کرد.
  • ۱