جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۵:۳۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 26 بهمن 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 بهمن 1399 آفتاب نیوز 2 بهمن 1399 آفتاب نیوز 3 بهمن 1399 آفتاب نیوز 4 بهمن 1399 آفتاب نیوز 5 بهمن 1399 آفتاب نیوز 6 بهمن 1399 آفتاب نیوز 7 بهمن 1399 آفتاب نیوز 8 بهمن 1399 آفتاب نیوز 9 بهمن 1399 آفتاب نیوز 10 بهمن 1399 آفتاب نیوز 11 بهمن 1399 آفتاب نیوز 12 بهمن 1399 آفتاب نیوز 13 بهمن 1399 آفتاب نیوز 14 بهمن 1399 آفتاب نیوز 15 بهمن 1399 آفتاب نیوز 16 بهمن 1399 آفتاب نیوز 17 بهمن 1399 آفتاب نیوز 18 بهمن 1399 آفتاب نیوز 19 بهمن 1399 آفتاب نیوز 20 بهمن 1399 آفتاب نیوز 21 بهمن 1399 آفتاب نیوز 22 بهمن 1399 آفتاب نیوز 23 بهمن 1399 آفتاب نیوز 24 بهمن 1399 آفتاب نیوز 25 بهمن 1399 آفتاب نیوز 26 بهمن 1399 آفتاب نیوز 27 بهمن 1399 آفتاب نیوز 28 بهمن 1399 آفتاب نیوز 29 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی از برنامه ریزی برای تدوین مقررات استفاده از اینترنت ماهواره ای خبر داد و گفت:برای آنکه با ورود این فناوری، حکمرانی فضای مجازی خدشه دار نشود، باید تدابیری صورت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۵    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس سازمان صداوسیما با وی، گفت: مردم دلشان می خواهد واقعیت ها را از صداوسیما بشنوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۰    
مراسم دهمین سالگرد انقلاب بحرین در قم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۰    
مجتمع تجاری جهیزیه ایران در قلب شوش ساخته شد تا فضا را تغییر دهد. این مجتمع مثل مجتمع های شمال شهر روی باغات و با قطع درختان ساخته نشد بلکه روی منطقه ای ساخته شد که ویرانه و پر از آسیب اجتماعی بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۵    
دریاچه مهارلو، از زیباترین تالاب های استان فارس است؛ زیست بومی که در کنار چشم انداز زیبا، عاملی موثر بر تداوم حیات جانداران از انسان گرفته تا حیوان و گیاه بوده اما سال هاست داغ خشکی بر دلش نقشی سخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
در گذشته پنجاه کارگاه نمدمالی در کرمانشاه وجود داست ولی نجفیان آخرین نمدمال کرمانشاه است و متاسفانه به نظر می رسد بعد از ایشان، این هنر نیز منقرض شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
دیگر لازم نیست برای انجام آزمایش به آزمایشگاه مراجعه کنید. کافیست به وبسایت درمانکده بروید، نسخه خودتان را بارگذاری کنید تا تیم پشتیبانی برای نمونه گیری با شما هماهنگی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی از ابلاغ مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر مجوز خرید سهام عدالت توسط نهادها و هلدینگ های بزرگ خبر داد و گفت: این مصوبه به زودی عملیاتی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
تالاب عشق آباد از مراکز عالی برای پرنده نگری که در 25 کیلومتری مرکز شهرستان ری و روستای عشق آباد در دل کویر همچون نگینی زیر نور آفتاب می درخشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۰    
سیستم آبی تاریخی شوشتر که به نام "سازه های آبی تاریخی شوشتر" نیز نامیده می شود، مجموعه ای به هم پیوسته از 13 اثر تاریخی شامل پلها، بندها، آسیاب ها، آبشارها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 83 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به 59 هزار و 28 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۵    
سی وششمین جشنواره موسیقی فجر از فردا سه شنبه 28 بهمن ماه به صورت مجازی کارش را آغاز می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۵    
وزیر سابق راه و شهرسازی در نامه ای به شهردار تهران پیشنهاد کرد که شهرداری می تواند اکباتان را در قالب یک محله با یک ناحیه شهری مستقل تعریف کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی گمرک ایران گفت: واکسن فایزر به کشور وارد نشده و طرح شایعاتی همزمان با ورود دومین محموله واکسن روسی با نام اسپوتنیک V خود موید اهدافی برای چندقطبی کردن جامعه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۵    
رئیس همایش بین المللی روانشناسی مدرسه با بیان اینکه بیشتر از یک میلیارد و 600 میلیون دانش آموز بعد از بیماری کرونا قادر به حضور فیزیکی در مدرسه نیستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: انحراف و سقوط خودروی پراید به دره کوهستانی محور اسالم به خلخال 5 مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۵    
دونالد ترامپ جونیور در توییتر نوشت: وقتی نظام حاکم از تو متنفر است و می خواهد دیگر نامزد انتخابات نشوی معلوم است داری راه درست را می روی!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۰    
بر اساس اعلام منابع محلی، شرکت نیشکر هفت تپه در شهرستان شوش عصر امروز یکشنبه دچار اتش سوزی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۰    
آتش سوزی گسترده در اسلام قلعه و مرز دوغارون نزدیک مرز ایران و افغانستان با رسیدن خودرو های آتش نشانی از ایران مهار شد، اما خسارت سنگینی بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۵    
یک مقام رسمی ایران ارزش کالاهای از میان رفته در جریان انفجار ظهر شنبه در گمرک مرزی اسلام قلعه افغانستان را 5 میلیون دلار اعلام کرده است و در عین حال رسانه های ایران به نقل از منابع محلی تعداد کشته ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۵    
رئیس جمهوری پیشین آرژانتین در پی مشکلات طولانی مدت سلامتی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۷:۱۰    
حجت الاسلام سید ابوالحسن مهدوی نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در موضوع توهین به رئیس جمهور باید برخورد صورت بگیرد اما نه به این صورت که اکنون به آن می پردازند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۷:۰۵    
مراسم تشییع پیکر شهیده مدافع سلامت مهشید گودرز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۶:۲۵    
مسئولان همچنان هشدار می دهند که با افزایش آمار مراجعات به بیمارستان ها، خوزستان باید منتظر افزایش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا و روزهای ناگواری در پیش دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۴:۲۵    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به اینکه دولت به وظیفه خود که نقش بی طرف در تعیین دستمزد است توجه ندارد گفت: در حالی که یک ماه به پایان سال باقی مانده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۴:۰۵    
کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد، داور دیدار پرسپولیس - پیکان قضاوت خوبی در این بازی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۲:۴۵    
دستوری درباره اجرا نشدن تور در مناطق پرخطر کرونا وجود ندارد. معاون گردشگری در این باره می گوید: یک مصوبه از ستاد ملی کرونا وجود دارد که برای برخی از استان ها صرف نظر از این که قرمز یا نارنجی هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۱:۵۰    
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در پی صحبت های نادرست و خلاف سیاست های نظام آذری جهرمی پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۱:۲۵    
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بروز 2 فقره تصادف خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در راه ارتباطی خاش _ زاهدان هشت کشته و سه مجروح برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۳:۵۵    
گفته می شود تست کرونای سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران مثبت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۳:۴۵    
دفتر اطلاع رسانی رییس جمهوری لبنان یکشنبه شب در واکنش به سخنان "سعد الحریری" مأمور تشکیل کابینه دولت لبنان واکنش نشان داد و این سخنان را خارج از قانون دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۳:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بررسی FATF مراحل پایانی را طی می کند و به احتمال قوی تا پایان سال، نتیجه بررسی موضوع FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعلام می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۲:۴۵    
رسانه ها از شروع مجدد رزمایش بین آمریکا و کره جنوبی با هدف شبیه سازی نبرد محتمل با پیونگ یانگ خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۲:۴۰    
امروز بورس با افزایش 2085 واحدی به رقم یک میلیون و 264 هزار و 338 واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۲:۳۵    
دیدار یادبود زنده یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان در حالی روز سه شنبه برگزار می شود که نفرات حاضر در این دیدار نمادین مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۵    
وزیر خارجه امارات امروز (یکشنبه) وارد عمان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری جوان آپاچی سواری خبر داد که کلیپ زورگیری خشن او از نوجوانی 12 ساله در فضای مجازی منتشر شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۰    
نخست وزیر مکلف لبنان در کنفرانس خبری به مناسبت شانزدهمین سالگرد ترور رفیق حریری گفت، همچنان مخالف یک "سوم معطل" در تشکیل دولت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۰    
بازرسان سازمان جهانی بهداشت در پیامهای توییتری به شایعات نیویورک تایمز علیه کشور چین واکنش دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۰    
رئال مادرید به راحتی والنسیا را شکست داد و سه امتیاز بازی را به دست آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۰    
با رای اعضای هیات دولت، قاسم سلیمانی استاندار ایلام به عنوان استاندار جدید خوزستان منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۵    
وزیر اطلاعات اعلام کرد که عامل اصلی تدارک ترور شهید فخری زاده که از کارکنان اخراجی نیروهای مسلح بود، قبل از عملیات از کشور خارج شده بود و تحت تعقیب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۰    
کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی، اعلام کرد ملاحظات و نگرانی های ایران در زمینه اصل محرمانگی رسما طی نامه ای به اطلاع آژانس رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش به نسبت پرسپولیس موقعیت های بهتری ایجاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۵    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه یکشنبه تاکید کرد که واکسن های روسی و چینی باید نقش بزرگی در یک تلاش جهانی هماهنگ شده برای شکست دادن همه گیری کرونا ایفا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیس در تک موقعیت به گل رسید و ما غلفت کردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۰    
علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی به خبرگزاری روسی اسپوتنیک گفت ایران امیدوار است بتواند از روسیه برای تامین امنیت منطقه سلاح خریداری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۵    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل پیکان به چهارمین بُرد متوالی خود دست یافت تا تنها یک گام با صدر جدول و قهرمانی در نیم فصل فاصله داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۰    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه ناپایدار جوی از اواخر سه شنبه که خلیج فارس را طوفانی می کند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس جامعه مدرسین از تلاش های صداوسیما در برابر کرونا با بیش از 40 شهید راه خدمت و بیش از سه هزار نفر که به ویروس کرونا مبتلا شده اند یاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۰    
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان مغازه های اسباب فروشی در شهرستان های کرج و فردیس با اعتراف به 20 فقره سرقت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۰    
شبکه سی ان ان گفته است: دونالد ترامپ رئیس جمهوری یپیشین آمریکا با وجود تبرئه شدن از اتهام تحریک به یورش 6 ژانویه (17 دی ماه) به کنگره در محاکمه سنا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۰    
رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بررسی روند جدید جهانی و متمرکز شدن بر الگوهای مختلف در پی انتخاب بهترین راهبرد ممکن در این حوزه است و ویرایش اولیه سند جامع رمز پول را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۵    
46 عضو حقیقی و حقوقی جبهه اصلاح طلبان ایران در جلسه عصر امروز بهزاد نبوی را تا تصویب آیین نامه داخلی به عنوان رییس موقت این ائتلاف اصلاح طلب انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: جعل خبر درباره واردات و توزیع واکسن فایزر مضحک است، دشمنان نظام مدام به دنبال نشر خبرهای جعلی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت باید در سوم اسفند از اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی خارج شود تا دشمن بداند ما در رسیدن به حقوق هسته ای خود راسخ هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۰    
گل اول بارسلونا برابر آلاوس پس از پاس های متوالی و 90 ثانیه گردش توپ به ثمر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از افزایش 5 سال به حداکثر سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون خبر داد و گفت: با نظر اعضای این کمیسیون نامزدهای باید بین 40 تا 75 سال سن داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۰    
مدیر کل شرکت دولتی تسلیحاتی ویمپل روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که آزمایش سامانه هشداردهی موشکی منطقه ای در این کشور انجام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۵    
جرارد پیکه احتمالا برای حضور در ترکیب بارسلونا در دیدار سه شنبه شب برابر پاری سن ژرمن، به موقع آماده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: لژیونرهای خوبی خصوصا در خط حمله داریم؛ بیشتر نقطه ضعف ما در دفاع هست که باید آن را پوشش دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۰    
بر اساس اعلام یکی از اعضای دفتر مرحوم آیت الله مصباح یزدی، با حکم رهبر معظم انقلاب، آیت الله محمود رجبی به عنوان رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۰    
عضو مجمع تشخیص گفت: از اسفند 57 تا کنون فعالیت های مختلفی داشته و در سطح معاونت وزیر هم بودم. در این 42 سال فعالیت، به این جمع بندی رسیدم که مهم ترین نیاز ما برای اداره کشور مدیریت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۵۰    
استاندار تهران با افزایش میزان بستری های کرونایی در استان تهران گفت: با توجه به شرایط متزلزل کرونا برپایی مراسم اعتکاف توصیه نمی شود و لذا از شهروندان استان تهران تقاضا داریم تا از ظرفیت فضای مجازی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وزیر امور خارجه که قرار بود درباره تدابیر و اقدامات انجام شده برای بازگشت شرکای برجامی در کمیسیون توضیحاتی ارائه دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۵    
منچسترسیتی قاطعانه در صدر لیگ قرار دارد و همه این تیم را قهرمان زودهنگام می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۰    
کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو اعلام کرد وقوع زلزله در ژاپن آسیبی به ورزشگاه های میزبان این بازی ها نزده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۰    
روزنامه ایندیپندنت چاپ استرالیا گزارش کرد که امتناع جو بایدن برای بازگشت فوری به برجام از طریق برداشتن تحریم ها در حقیقت تداوم سیاست تهاجمی ترامپ علیه تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۵    
تیم فوتبال تراکتور موفق خود میزبان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۵    
ممنوعیت واردات بادکنک، قیمت این کالا را در روزهای پرتقاضای اخیر 10 برابر کرد اما از آنجا که کالاهای داخلی در جایگاهی نیستند که بتوانند با کالاهای خارجی رقابت کنند این گرانی منجر به کوچ خریداران از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۵    
ورزشکاران استان فارس در صورت کسب مدال المپیک توکیو به عنوان پاداش سکه می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۰    
تیم فوتبال آ.اس رم با برتری مقابل اودینزه به رتبه سوم سری آ ایتالیا رسید و جای یوونتوس را در جدول رده بندی گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۵    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد؛ مصرف زیاد قهوه در دوران بارداری می تواند با بروز مشکلات رفتاری کودک در سال های بعدی زندگی ارتباط داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۰    
یک افسر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا با 30 سال سابقه خدمت از دولت جو بایدن، رئیس جمهوری این کشور خواست پس از موفقیت در آزادی لجین الهذلول، مسؤولان عربستانی را برای آزادی محمد بن نایف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۰    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۰    
یک نظرسنجی نشان داده 71 درصد از بزرگسالان آمریکایی شامل حدود نیمی از همه افراد جمهوریخواه معتقدند که دونالد ترامپ دست کم تا حدی مسئول شروع حمله مرگبار ششم ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان گفت که حضور ایران در سوریه بنا به درخواست رسمی دولت این کشور است و هیچ پیامی برای خروج نیروهای خود از این کشور دریافت نکرده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
چین به آمریکا از بابت اتهام زنی های کاخ سفید مبنی بر این که پکن جلوی رسیدن بخشی از اطلاعات درباره منشاء کروناویروس را به بازرسان سازمان بهداشت جهانی گرفته، حمله کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
ظهور نسخه های جدید ویروس کرونا که در انگلیس، آفریقای جنوبی و برزیل جهش یافته اند به دلیل پیامد بالقوه این روند بر موارد ابتلا به کووید-19 در جهان و نیز میزان تاثیرپذیری واکسن های موجود بر آن ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
طالبان به ناتو درباره تداوم جنگ در حالی هشدار داد که این ائتلاف در حال بررسی خروج برنامه ریزی شده از افغانستان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ازشناسایی و دستگیری متهمان فرار مالیاتی به ارزش 653 میلیارد ریال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
دبیر شورای صنفی نمایش با بیان تصویب آیین نامه اکران سال آینده گفت: تاکنون چهار فیلم متقاضی اکران نوروزی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال صفحه اینستاگرام بازیکنان و این باشگاه را آنفالو نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور21 ساله با اعتراف به 23 فقره سرقت به عنف در شهرستان شاهرود خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافته اند که یک آنتی اکسیدان موجود در چای سبز می تواند به مقابله با سرطان کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۵    
طراحی ون گوگ میلیون ها دلار حراج می شود طرحی که ون گوگ در سال های پایانی عمرش خلق کرده بود، در یک حراجی به فروش گذاشته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۰    
یک متخصص تغذیه در خصوص نقش تغذیه سالم در پیشگیری از کرونا نکاتی مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، با تاکید بر اینکه شناسایی مواردی از ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور می تواند زنگ خطری جدی برای ورود به خیز جدید بیماری باشد، گفت: در صورت ایجاد خیز جدید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۵    
میزان سپرده ها و تسهیلات بانکی تا پایان آبان سال جاری نسبت به سال گذشته معادل 41.6 و 46.8 درصد افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۵    
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با صعود 2 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 264 هزار واحد قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا از محاکمه استیضاح از سوی سنای آمریکا تبرئه شد. موضوعی که برای بسیاری از رسانه های جهان مساله ساز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۵    
رئیس شورای شهر تهران گفت: گزارش دستگیری تعدادی از مدیران فروشگاه شهروند به شورای شهر واصل نشده و این موضوع را پیگیری می کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۰    
رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با اشاره به طرح "لغو تحریمهای ظالمانه " مجلس یازدهم ادعا کرد که اگر آمریکا، آلمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
متخصصان می گویند آمار ابتلا، به دلیل بیماریابی بالاست و شمار فوتی ها به دلیل مراجعه زودهنگام و استفاده از چندین داروی ضد ویروس، پایین آمده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید تا خیلی شدید در 22 استان و وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در سه استان هشدار داد و توصیه هایی را به کشاورزان، عشایر و ... ارایه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
مهاجم سابق آبی ها از کیفیت بازی این تیم مقابل سپاهان انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
مدافع پیشین استقلال گفت که اعتراض ها و حواشی بعد از بازی با نساجی از سوی بازیکنان، باعث شد آبی پوشان مقابل سپاهان بدون تمرکز و ضعیف بازی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری فرانسه امروز در گزارشی فرصت دولت بایدن در رفع تحریم ها و پیوستن به برجام را محدود خواند و در گفت وگو با کارشناسان به بررسی گزینه های پیش روی آمریکا پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۵    
رئیس اتحادیه کارگران قرادادی و پیمانی با اشاره به پیش بینی هزینه سبد معیشت خانوارهای کارگری گفت: هرگونه اعلام یا پیشنهاد در خصوص افزایش درصد حقوق کارگران باید پس از جمع بندی نهایی سبد هزینه زندگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
جمعی از معلمان مدارس غیرانتفاعی از برخی از استان های کشور مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
  • ۱