پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 2 فروردین 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 فروردین 1400 آفتاب نیوز 2 فروردین 1400 آفتاب نیوز 3 فروردین 1400 آفتاب نیوز 4 فروردین 1400 آفتاب نیوز 5 فروردین 1400 آفتاب نیوز 6 فروردین 1400 آفتاب نیوز 7 فروردین 1400 آفتاب نیوز 8 فروردین 1400 آفتاب نیوز 9 فروردین 1400 آفتاب نیوز 10 فروردین 1400 آفتاب نیوز 11 فروردین 1400 آفتاب نیوز 12 فروردین 1400 آفتاب نیوز 13 فروردین 1400 آفتاب نیوز 14 فروردین 1400 آفتاب نیوز 15 فروردین 1400 آفتاب نیوز 16 فروردین 1400 آفتاب نیوز 17 فروردین 1400 آفتاب نیوز 18 فروردین 1400 آفتاب نیوز 19 فروردین 1400 آفتاب نیوز 20 فروردین 1400 آفتاب نیوز 21 فروردین 1400 آفتاب نیوز 22 فروردین 1400 آفتاب نیوز 23 فروردین 1400 آفتاب نیوز 24 فروردین 1400 آفتاب نیوز 25 فروردین 1400 آفتاب نیوز 26 فروردین 1400 آفتاب نیوز 27 فروردین 1400 آفتاب نیوز 28 فروردین 1400 آفتاب نیوز 29 فروردین 1400 آفتاب نیوز 30 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۵    
طاق بستان مجموعه ای از سنگ نگاره ها و سنگ نوشته های دورهٔ ساسانی است که در ایران در محله طاق بستان در شمال غربی شهر کرمانشاه و در غرب ایران واقع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۹:۴۵    
کیفیت هوای پایتخت امروز -یازدهم فروردین- از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با شاخص 67 در شرایط سالم است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۵    
سعید حجاریان در یادداشتی نوشت: مدت زیادی از آغاز سال 1400 نگذشته است و سال آینده نیز وارد قرن پانزدهم خواهیم شد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۰    
مرکز مدیریت و اطلاعات راه ها از تردد روان وسایل نقلیه در جاده های کشور و بارش باران در محورهای 6 استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۱:۲۰    
رسانه ها از تروریک فرمانده نظامی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی وابسته به ژنرال خلیفه حفتر خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۱:۱۰    
آتشگاه اصفهان یا کوه آتشگاه از بناهای تاریخی شهر اصفهان و سِدِه و از یادگارهای ایران باستان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۰    
ویدئو مپینگ تکنولوژی نوینی برای نورپردازی بر روی سطوح مختلف است و استفاده از نورهای هوشمند در نورپردازی ساختمان ها به زیبایی نمای این بناها کمک می کند و ضمن جلب توجه بیننده، خالق شور و هیجان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۰    
در سال گذشته مشکل ما بحث تحریم ها و اتخاذ بعضی از تصمیمات در حوزه اقتصاد بین الملل بود؛ تصمیماتی در خصوص روابط بین الملل باید اتخاذ می شد به عنوان مثال در مورد FATF و موضوعات مشابه باید مسائلی مد نظر ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۱:۳۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت وگو با نشریه نیوزویک بار دیگر از اعضای برجام خواست تا از فرصت سه ماهه تفاهم با ایران برای حفظ این توافق استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نسبت به وقوع سیل احتمالی در مناطق مختلف استان هشدار داد و از مردم و سازمان های مسئول خواست برای جلوگیری از هر گونه خسارت جانی و مالی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۵    
معاون فرهنگی شهردار تهران با انتشار توئیتی از حذف رنگ سیاه از چهره حاجی فیروز در برنامه های شهرداری تهران تا اطلاع ثانوی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۰    
دریاچه چیتگر یکشنبه (1 فروردین) 1400 میزبان جشنواره عروسک های نوروزی بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت وگویی به ادعای خبرگزارش آسوشیتدپرس درباره تهران مبنی بر این که به تازگی تهدیدی از سوی ایران علیه یک پایگاه نظامی و یک فرمانده ارشد آمریکایی وجود داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۵    
مدرسه علمیه خان، توسط محمد تقی خان بافقی، حاکم یزد در 1186 قمری در بازار و بافت تاریخی یزد در سه حیاط که دو حیاط آن به صورت قرینه و یک حیاط مرکزی بزرگ در میان مدرسه با دو طبقه بنا شده است که قدمت این ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۵    
فرمانده انتظامی خرم آباد از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی عروسی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۸:۱۵    
مسافرانی که به اصفهان سفر کرده اند پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت نکرده و باعث به صدا در آوردن زنگ خطر برای پیک چهارم کرونا و قرمز شدن وضعیت شهر و استان اصفهان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۸:۰۵    
وزیر دفاع انگلیس با تایید بدهی 400 میلیون دلاری لندن به تهران، تاکید کرد که انگلیس موظف به پرداخت دیون خود به ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۷:۲۵    
برای نخستین بار در تاریخ، دوچرخه سواری ایران با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک صاحب یک کرسی مهم جهانی و یک کرسی آسیایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۵:۳۵    
طبق آخرین اعلام اگر کسی هنوز سود سهام عدالت سال 98 را نگرفته باشد، نهایتا تا پایان فصل بهار سال 1400 به حساب او سود سهام عدالت دو سال پیش واریز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۴:۵۵    
مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی از آماده باش کامل کلیه دستگاههای امداد رسان استان در پی هشدار وقوع بارندگی شدید و طوفان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۴:۰۰    
در چهارمین روز از رقابت های تیراندازی جام جهانی در هند، تیم میکس تپانچه ایران با ترکیب جواد فروغی و گلنوش سبقت الهی به مدال نقره دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۲:۵۰    
کاخ کرملین اعلام کرد روسیه برای احتمال اخراج از سامانه پیام رسان بانکی سوئیفت آماده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۲:۴۰    
وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، برای نخستین بار بعد از سال 1989 میلادی با اعمال تحریم علیه برخی مقام های چین به دلیل نقض حقوق بشر موافقت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۲:۱۵    
آبی که در ظرفشویی، حمام و توالت استفاده می شود، در نهایت به چرخه آب باز می گردد. از آنجا که دستگاه تصفیه آب قادر به از بین بردن همه انواع آلودگی ها نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۲:۰۰    
سندرز چهار روز پیش (18 مارس) با انتشار توییتی دیگر از ثروت بالای جف بزوس، مدیرعامل آمازون و صاحب ثروت 181 میلیارد دلاری و ایلان ماسک انتقاد کرده بود و ثروت این دو نفر را بیشتر از چهار دهک درآمدی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس گفت که در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به 2 کودک در یکی از روستاهای این شهرستان، با شکایت خانواده ها برای متهم پرونده تشکیل و قرار بازداشت موقت صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۱:۱۰    
مهاجم سوئدی که پس از پنج سال به تیم ملی دعوت شد در نخستین نشست خبری اش گریه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۱:۱۰    
ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی امروز فاجعه است به طوری که از 83 درصد به 59 درصد رسیده است، گفت: نتیجه رعایت نکردن ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
تدابیر طب سنتی برای فصل بهار را ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی ها اعتراف کردند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است تاکید کرد که نباید بگذاریم این شکست به فضایی برای سیاه نمایی عده ای تبدیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس کل بانک مرکزی کنترل نقدینگی، سیاستگذاری نوین پولی، راه اندازی و توسعه سامانه های پرداخت الکترونیک و مدیریت درست منابع محدود ارزی را از مهم ترین اقدامات این بانک در سال گذشته دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از کشف جسد مرد 50 تا 60 ساله ای در محدوده آبشار کوه صفه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۰    
روبرت لواندوفسکی ستاره خستگی ناپذیر بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان، از رئیس جمهور این کشور نشان افتخار دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۵    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از مهاجم سابق ایرلندی تیمش به فیفا شکایت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۰    
یکی از مقامات نظامی عراق در فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا خواستار عدم انتقال یا استفاده از کمک های نظامی این ائتلاف توسط حشد شعبی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۰    
مرعشی گفت: لغو تحریم های ظالمانه که آمریکایی ها به خصوص در دولت ترامپ جهت اعمال فشار بیشتر بر ایران وارد کردند، فراتر از تصویب یا عدم تصویب دو لایحه "پالرمو" و "سی اف تی" است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۰    
تا یک سال پیش بروز چنین علائمی برای پزشکان ناشناخته بود اما اکنون پزشکان از مراجعه کودکان و نوجوانان مداوا یافته از بیماری کووید 19 با سندرمی موسوم به PIMS به مراکز پزشکی خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی وزارت امور از سفر وزیر امور خارجه چین به کشورمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
این روزها که اکثر افراد درگیر زندگی صنعتی شده اند سبک غذاخوردن نیز تغییر کرده است و مشکلات عدیده ای از جمله چاقی برای مردم به همراه داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۵    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تهیه طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور خبر داد و گفت که انتظار می رود این طرح قبل از ماه مبارک رمضان در صحن مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت: قصد دارم که فردا (سه شنبه) واکسن اسپوتیک وی تزریق کنم .
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۰    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که با لباس نظامی اقدام به اخاذی از کسبه بازار کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۰    
وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، برای نخستین بار بعد از سال 1989 میلادی با اعمال تحریم علیه برخی مقام های چین به دلیل نقض حقوق بشر موافقت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۰    
ترامپ، وزیر امنیت کشور و دولت بایدن را مسؤول بحران کنونی در مرز جنوبی ایالات متحده می داند و گفته دیوار مرزی با مکزیک باید با هدف رسیدگی به این مشکل، تکمیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر ربوده شدن شناور عراقی در آب های ایران را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۵    
لیستی از 10 خودرو برتر منتشر شده است که دارای مدل هایی با پلاک های نامی بسیار معتبری هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که وزیر امور خارجه چین در پایان هفته جاری به دعوت همتای ایرانی خود به تهران سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
رییس پلیس راهور نیروی انتظامی (ناجا ) اعلام کرد که در روزهای پایانی هفته جاری هیچ جاده ای یکطرفه نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف راز قتل مرد جوان ساوجی در عملیات دستگیری سه نفر از عاملین این قتل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
رییس دفتر رییس جمهوری در واکنش به برخی شایعات درباره اداره دولت در این سال ها و ساعات کاری رییس جمهوری گفت: آنچه در این باره شایع شده، کذب محض و ساخته و پرداخته اذهان بیمار است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۵    
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران تصریح کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برنامه ای برای گفت وگو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره جزئیات اداره کشور در سال 99 گفت: البته از اینکه آنچه تقدیم کارمندان دولت کرده ایم ناکافی بوده شرمنده ایم اما همان مقدار ناکافی هم نسبت به سال گذشته پنجاه درصد افزایش ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۵    
یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که با توجه به وعده پرداخت 80 درصد تسهیلات ساخت و به دلیل آنکه به جز بخش مسکن گزینه های چندانی برای سرمایه گذاری وجود ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۰    
طبق آخرین آمار، تا کنون بیش از 345 هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت های پیامکی مسدود شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۲۰    
دادستان فدرال آمریکایی که پیشتر هدایت تحقیقات جنایی در مورد حمله سال گذشته به ساختمان کنگره آمریکا را برعهده داشت، اعلام کرد که دونالد ترامپ ممکن است به دلیل ایفای نقشش در این حادثه مجرم شناخته شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۵    
شکاف بین نسلی در فضای مجازی جدی تر است و این شکاف با فیلتر پر نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۵    
غلامرضا تاجگردون برای اولین بار به روایت پشت پرده تغییر قیمت بنزین در آبان 98 پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس جمهوری سابق آمریکا و پسرش در جریان حضور در مراسمی در فلوریدا سه بار افتادن بایدن از روی پله های هواپیما را مورد تمسخر قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۰    
در روزهای گذشته براساس آخرین اطلاعات و آمار رسمی منتشر شده بیش از 47 درصد سفرهای نوروزی مردم نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته افزایش یافته است که در این میان بیشترین خروجی خودروها از استان های ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۵    
فرد یا افراد ناشناس به خانه یک افسر اطلاعاتی دیگر در بغداد حمله کردند؛ این دومین سوءقصد به جان مقامات ارشد اطلاعات عراق طی کمتر از 24 ساعت اخیر است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۵    
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که واکسیناسیون عمومی تا آخر سال جاری به اتمام می رسد گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
وزیر بهداشت گفت: در شب گذشته از یکی از استان ها 49 نمونه تست کرونا دریافت کردم که متأسفانه 29 مورد آن نمونه جهش یافته کرونا بود که این موضوع ایجاب می کند هموطنان از سفر پرهیز کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
جانشین انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری شش سارق که به صورت دسته جمعی و خانوادگی از مغازه های سطح شهر نهاوند اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس اورژانس کشور گفت: حوادث ترافیکی نسبت به سال قبل افزایش 65 درصدی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی جمعیت هلال احمر از غربالگری بیش از 31 هزار مسافر ورودی به کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
کرانچار علاقه قلبی شدیدی به استقلال داشت و این تیم را خیلی دوست داشت و همیشه دوست داشت روزی مربی این تیم شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به افزایش احتمال ابتلا به کرونا در دید و بازدیدهای نوروزی هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۵    
رسانه ها به نقل از رئیس جمهوری لبنان گزارش دادند، هرگز از پست وزارت کشور به نفع سعد حریری صرف نظر نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از مرگ 80 بیمار مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۰    
شبکه شو تایم اعلام کرده است که سریال جدیدی را با عنوان بانوی اول درباره سه نفر از تاثیرگذارترین همسران رییس جمهورهای آمریکا تولید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۵    
رییس جمهور گفت: به رغم این که ویروس جهش یافته کرونا، مردم را گرفتار کرده، به دلیل تلاش، فداکاری و ایثار کادر درمان همچنان تعداد جان باختگان دورقمی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۵    
سازمان ملل اعلام کرده است که نوروز، ارزش های صلح و همبستگی بین نسل ها و درون خانواده ها را ارتقاء می بخشد و زمان آشتی، همسایگی و کمک به تنوع فرهنگی و دوستی میان مردم و جوامع مختلف است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
بورات2 و زن جوان نویدبخش برنده جوایز انجمن نویسندگان آمریکا در سال 2021 شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
کارشناس بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم فارس با بیان اینکه سیستم ایمنی بدن یکی از دلایل اصلی بروز یا عدم بروز علائم کرونا است، گفت: علت اصلی ابتلای دوباره افراد به بیماری کووید 19 ضعف سیستم ایمنی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۰    
نتایج یک تحقیقات در نشریه پزشکی "اوپن هرت" نشان می دهد که میزان "حمله قلبی" همزمان با تغییر در ساعت رسمی در ابتدای فصل بهار به میزان 24 درصد افزایش یافته است!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۵    
یکی از نزدیکان احمدی نژاد با اشاره به مشارکت پایین در انتخابات سال آینده اظهار داشت: احمدی نژاد حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تأکید بر اینکه امکان بازگشت خودکار به برجام وجود ندارد، از طرف ها درخواست کرد که موضوع بازرسی ها را به میز مذاکره نکشانند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۰    
ماموران پلیس فتا در استان مازندران فردی را که با راه اندازی سایت های شرط بندی و تبلیغ آن در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند، دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۵    
کارشناس ارشد ویژه نوزادان و دکترای تخصصی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ویروس کرونای انگلیسی بر روی کودکان هم می تواند تاثیر داشته باشد و کودکان را نیز مبتلا به بیماری کووید کند به همین دلیل ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۵    
موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو اعلام کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کشور احتمال وقوع سیل در پنج استان در روزهای آینده وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۰    
ارزش لیر ترکیه در معاملات امروز دوشنبه 2 فروردین 1400، به دنبال برکناری رییس بانک مرکزی این کشور با سقوط سنگینی روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۵    
حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ فوتبال آمریکایی با رقم بالایی فروخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
فرمانده انتظامی البرز، گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا البرز، افرادی که به شیوه اسکیمری و کپی مشخصات بانکی و یا روش فیشینگ و برداشت وجوه از حساب مال باختگان و خرید سکه در استان های مختلف کشور می ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۵    
کمتر از یک هفته پس از کشته شدن 58 روستایی توسط افراد مسلح ناشناس در روستایی واقع در جنوب غرب نیجر، مردان مسلح در حمله به همین منطقه دست کم 22 تن را کشتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۵    
چین به طرز آشکاری واردات نفت مورد نیازش از ایران و ونزوئلا را افزایش داده است. این موضوع چالشی برای دولت بایدن است که آن دو کشور در زمره اولویت هایش قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۵    
یکی از مشاوران ترامپ اعلام کرد رییس جمهور سابق آمریکا که پس از وقایع حمله به کنگره در ششم ژانویه با تعلیق حسابش در توییتر فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی روبرو شد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۵    
آمار جهانیِ مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 123 میلیون و 868 هزار و 982 نفر رسیده و مرگ دو میلیون و 727 هزار و 738 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که ستاره پرتغالی در فصل آینده هم برای تیم تورینی بازی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۰    
وزیر علوم گفت: تب مدرک گرایی در جامعه مانع اشتغال زایی می شود و افزایش پایه حقوق در گرو دریافت مدرک دانشگاهی درست نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۵    
علیرغم آن که ایرانیان امید داشتند تحریم ها با پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا لغو شوند، اما این آرزو به تحقق نپیوسته است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد از رویکرد آمریکا در مورد برجام گفت: خروج آمریکا از برجام نشانگر ناتوانی این کشور در اجرای توافق ها و نقض قوانین بین المللی بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: نزدیک به یک میلیون و 200 هزار مسافر از مرزهای زمینی و هوایی وارد گیلان شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۵    
غذای عمده بخشی از جمعیت جهان بر پایه نان و برنج است، اکنون باید دید این مواد غذایی چه تاثیری بر سلامتی دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس (گرماب، نساء، سه راهی دیزین، دهانه جنوبی تونل کندوان، سیاه بیشه) هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۵    
سازمان هواشناسی ژاپن از وقوع زمین لرزه ای قدرتمند در ساحل شرقی این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۵    
فرارسیدن سال نو و تعطیلات نوروزی در شهرهایی نظیر تهران با خلوتی معابر و کاهش حجم ترافیک همراه است، موضوعی که می تواند منجر به افزایش وسوسه سرعت و بالارفتن احتمال وقوع تصادفات شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
تیم فوتبال منچستریونایتد با قبول شکست از لسترسیتی، به کار خود در جام حذفی انگلیس پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
تیم فوتبال ماریتیمو در حضور بازیکنان ایرانی خود در دیدار خانگی مقابل فامالیسائو با شکست سنگین مواجه شد تا همچنان قعرنشین باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۵    
تیم های فوتبال آث میلان و ناپولی در ادامه رقابت های سری آ ایتالیا برابر حریفان خود به پیروزی های ارزشمند خارج از خانه دست یافتند.
  • ۱