جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۰:۳۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 فروردین 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 فروردین 1400 آفتاب نیوز 2 فروردین 1400 آفتاب نیوز 3 فروردین 1400 آفتاب نیوز 4 فروردین 1400 آفتاب نیوز 5 فروردین 1400 آفتاب نیوز 6 فروردین 1400 آفتاب نیوز 7 فروردین 1400 آفتاب نیوز 8 فروردین 1400 آفتاب نیوز 9 فروردین 1400 آفتاب نیوز 10 فروردین 1400 آفتاب نیوز 11 فروردین 1400 آفتاب نیوز 12 فروردین 1400 آفتاب نیوز 13 فروردین 1400 آفتاب نیوز 14 فروردین 1400 آفتاب نیوز 15 فروردین 1400 آفتاب نیوز 16 فروردین 1400 آفتاب نیوز 17 فروردین 1400 آفتاب نیوز 18 فروردین 1400 آفتاب نیوز 19 فروردین 1400 آفتاب نیوز 20 فروردین 1400 آفتاب نیوز 21 فروردین 1400 آفتاب نیوز 22 فروردین 1400 آفتاب نیوز 23 فروردین 1400 آفتاب نیوز 24 فروردین 1400 آفتاب نیوز 25 فروردین 1400 آفتاب نیوز 26 فروردین 1400 آفتاب نیوز 27 فروردین 1400 آفتاب نیوز 28 فروردین 1400 آفتاب نیوز 29 فروردین 1400 آفتاب نیوز 30 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۵    
قیمت دلار در بازار امروز بالا رفت و به 24،980 (بیست و چهار هزار و نهصد و هشتاد) تومان رسید. سکه هم افزایش قیمت را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۰    
مراسم بیست و هشتمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۵    
برخلاف آثار سینمایی که هر بازیگری می تواند رقمی را به تهیه کننده پیشنهاد کند، در شبکه نمایش خانگی، تقریبا نمودار منظمی برای دستمزد بازیگران وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز صدور کارت اعتباری خرید با وثیقه سهام عدالت یا یارانه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۰    
مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری جاده روز پنجشنبه (19 فروردین) در بوستان جنگلی سرخه حصار برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۵    
نباید از یاد ببریم که بخشی از نیروهای داخلی نیز تمام تلاش شان آن است که با پویایی اجتماعی و سیاسی در ایران مقابله و آن را انکار کرده و آرمانشهری یکدست از مردم پیرو خویش نشان دهند که راضی و مفتخر به ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۰    
رئیس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه سوش غالب کرونا در استان خوزستان کرونای انگلیسی است، گفت: کرونای انگلیسی نسبت به نوع قبلی کرونا جهش یافته تر و مهاجم تر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
در پی خیز موج چهارم کرونا و افزایش بی سابقه آمار شیوع ویروس در ایران، روز چهارشنبه 18 فروردین، استاندار تهران اعلام کرد مشاغل گروه های 2، 3 و 4 در پایتخت به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
اتحادیه اروپا روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نشست آتی کمیسیون مشترک برجام فردا (جمعه) به صورت حضوری در وین ادامه پیدا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۵    
رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی شهر استفاده از موسیقی در ورزش صبحگاهی در یکی مساجد و در مجاورت مزار شهدا در خمینی شهر را حاصل سهل انگاری دانست و از برخورد با فرد مسئول خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۰    
تزریق روزانه انسولین برای صدها میلیون نفر مبتلابه دیابت دردسرساز است و بلعیدن یک قرص خوراکی روشی بسیار آسان تر محسوب می شود و اکنون محققان دانشگاه نیویورک ابوظبی (NYU) روش جدیدی برای قرار دادن ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۰    
بهنام احسان پور دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان با انتشار پیامی، از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۰    
زمان ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر (موضوع تکلیف بند (ج) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
برای سومین بار در یک هفته اخیر بیتکوین موفق به فتح کانال 58 هزار دلاری شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون دلیل عدم حضور ستاره پدیده در جمع آبی ها توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۰    
معاون سیاسی وزیر امورخارجه گفت: نشانه هایی بروز کرده که آمریکا در حال بررسی مواضع خودش و حرکت به سمت برداشتن تحریم های کامل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۸:۱۵    
اثر تاریخی خانه کوزه کنانی در سال 1247 شمسی مطابق با سال 1288 قمری در دوره قاجار با کاربری مسکونی احداث شده و در سال های جنگ جهانی به عنوان کنسول گری آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۸:۰۵    
ویتامین دی یکی از ویتامین های ضروری برای سلامت بدن شماست. مقادیر کم این ویتامین شما را در معرض خطر ابتلا به عفونت، افسردگی و کاهش تراکم استخوان قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۷:۵۵    
شرف یکی از اصطلاحات نجومی است. برخی از کسانی که در دانش نجوم فعالیت دارند، از قرار گرفتن ستاره ها در برخی از برج های فلکی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۷:۲۰    
اگر صحبت از کارایی دوربین تلفن همراه شود، عکس گرفتن اولین چیزی است که به ذهن می رسد، اما همه قابلیت های دوربین تلفن همراه به اینجا ختم نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۶:۳۵    
امام جمعه مشهد ضمن تأکید بر لزوم توجه به دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا در مراسم ماه مبارک رمضان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۳:۴۰    
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با استقبال از شکایت وزارت کشور علیه اظهارات وی تاکید کرد: امید است به بهانه محاکمه بیگی این امکان فراهم شود تا مردم در جریان واقعیت های تلخ حوادث آبان 98 قرار گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۲:۵۵    
ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا در واکنش به تحقیر اورسولا فون درلاین رییس کمیسیون اروپا در جریان مذاکرات آنکارا، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه را یک دیکتاتور خواند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۲:۳۵    
صورت حساب مالی پل طبقاتی صدر برای تهرانی ها، معمایی است که از دوره چهارم شورای شهر تهران اعضای آن به دنبال پیدا کردن پاسخ آن هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۱:۵۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران درباره آخرین وضعیت این صنعت در کشورمان مطالبی را بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: با اقدامات مخرب ایران از طریق تحریم ها مقابله می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تحریم را تضعیف کننده ظرفیت کشورها در مین زدائی دانست و تاکید کرد که آنها باید لغود شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۵    
جزئیات محدودیت های جدید کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۰    
فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری دو عامل اصلی درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۰    
علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:امروز مقرر شده که به مدت 10 روز تعطیلی سراسری در سطح کشور داشته باشیم و بعد از این تاریخ ارزیابی های لازم نشان دهنده ادامه داشتن یا نداشتن تعطیلی ها ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۰    
علی مطهری می گوید: من نمی خواهم با آمدنم در مسئله حجاب سخت گیری کنم، در مسئله پوشش یک حداقلی در همه کشورها وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۵    
عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در کلاب هاوس گفت: فشاری که در کشور در این 32 ماه به کشور وارد شد می توانست مشکلات جدی تری را ایجاد کند اما با پشتیبانی مقام معظم رهبری دولت و همت مردم از دوران بسیار ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کلاب هاوس فیلتر نیست و فیلتر قواعد و ضوابط خود را دارد و نباید تشویش اذهان عمومی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
آنچه از مادران و گذشتگان ما به عنوان هنر صنایع دستی اعم از جاجیم بافی، پتو بافی، شمد بافی، لوون (چادرشب)، سفره بافی و ... به عنوان هنر، کار و درآمد به ارث رسیده، رو به فراموشی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
کانال مشهور طرفداری پورتو در فضای مجازی از امیدواری به هت تریک مهدی طارمی در بازی برگشت مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
کارشناس داوری گفت: گل دوم پرسپولیس در موقعیت کاملا آفساید به ثمر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ما در حال تحقیق درباره حادثه کشتی ایرانی ساویز هستیم و بدون تردید به عاملان آن پاسخ خواهیم داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز اخیر متأسفانه 5 نفر جان خود را بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۰    
پیگیری ها حاکی از آن است که عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به بیماری کرونا مبتلا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل نساجی صدر جدول لیگ برتر را از سپاهان پس گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
رییس پلیس فتا انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ حمله شهروندان به یک مرغداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس فتا شهرستان نیکشهر دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۰    
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با برتری برابر نساجی به صدر جدول مسابقات لیگ برتر بازگردد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۵    
واکنش سخنگوی سازمان غذا و دارو در شبکه اجتماعی توئیتر باز هم باعث دردسر برای او شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۵    
استقلال و ذوب آهن برای ششمین بار در جام حذفی به یکدیگر برخورده اند و باید دید در نهایت کدام تیم به دور یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد با اشاره به برگزاری جلسه این ستاد گفت: محدودیت های جدید کرونایی در یزد مصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۵    
معاون وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در وین گفت: همکاری های ایران و آژانس هم در زمینه راستی آزمایی و هم کمک های تکنولوژیک و فناوری ادامه دارد و اطمینان داریم در تعامل سازنده و با وجود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۰    
سجاد بیرانوند دروازه بان تیم مس کرمان نمایشی درخشان برابر شاهین داشت که در نهایت منجر به کلین شیت و کسب سه امتیاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۰    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: مبتلاییم به روزگاری که از پنجره، تیر می بارد و از خانه، خنجر.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۵    
تیم فوتبال پرسپولیس موفق به گلزنی در نیمه نخست بازی با نساجی مازندران شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۵    
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به دلیل شرایط قرمز کرونا زمان برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران سال 1399- (اسکودا) به تعویق افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
اژدر غول پیکر "پوسیدون" می تواند هزاران مایل را بدون شناسایی مسافت طی کند و شهر ها را با امواج رادیواکتیو نابود سازد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
آمریکا هفت شرکت چینی را در ادامه اقدامات خصمانه واشنگتن علیه پکن در لیست سیاه خود قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۵    
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در زمان سرمربیگری من فضایی وجود داشت که اگر آب هم می خوردیم می گفتند چرا آب می خورند، ولی الان همه چیز خوب شده است و همه استقلالی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۵    
نادر دست نشان سرمربی باسابقه فوتبال کشور با تشخیص پزشکان برای بهبود روند درمان در شرایط خواب مصنوعی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور روسیه امروز با صدور حکمی، سفیر جدید این کشور در عراق را معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۰    
سرمربیان تیم های پرسپولیس و نساجی در راهروی ورزشگاه آزادی با هم خوش و بش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
رافائل گروسی از ملاقات خود با عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۵    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: این بازار و تمام اعضای صنفی این اتحادیه همزمان با مشاغل گروه های 2 به مدت دو هفته از روز شنبه (21 فروردین ماه) تعطیل خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۵    
یک منبع آگاه از صدور کیفرخواست برای بازپرس دادسرای بابل در پرونده بدرفتاری با محمد حسن کریمی (سرباز بابلی) خبر داد
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۰    
رییس جمهور گفت: افرادی که تست آنها مثبت شده و قرنطینه را رعایت نمی کنند به مراجع قانونی معرفی و مجازات می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۰    
یک مقام هندی که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که هر زمان تحریم های آمریکا علیه ایران برداشته شود، دهلی نو واردات نفت از تهران را از سر می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۵    
شفیق دیوب سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۰    
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت میوه های پرمصرف میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۰    
مدیرعامل باشگاه رایکا بابل در خصوص آخرین سلامتی وضعیت نادر دست نشان توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
بر اساس داده های معاونت بهداشت وزارت بهداشت آمار بستری کرونا در تمام کشور به شدت در حال افزایش است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
تختک نشین به مردمانی گفته می شود که در حاشیه خشک شده دریاچه هامون زندگی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش نحوه برگزاری امتحانات امسال را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
دادستان الیگودرز از بازداشت یک داماد در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
فرزاد حسنی در یک پست اینستاگرامی به شایعات اخیر درباره مهاجرتش واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۵    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نسبت به ناپایداری های همرفتی و ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (20 فروردین) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور تقویت چند جانبه گرایی را از اولویت های مهم سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۵    
اقتباس تلویزیونی ارباب حلقه ها ساخت اتحاد جماهیر شوروی سابق، پس از 30 سال پیدا و در شبکه اجتماعی یوتیوب پخش شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۵    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: عوامل آدم ربایی شهرستان ورامین کمتر از 24 ساعت در شهرستان ملارد دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۰    
زنی که بیش از سه دهه ناخن های بلندی دارد و نام اش در رکورد های گینس به عنوان دارنده بلندترین ناخن های جهان ثبت شده، ناخن های خود را کوتاه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۰    
رئیس اتحادیه سراسری دامداران می گوید: قیمت گوشت گوسفندی در حال حاضر 170 تا 180 هزار تومان است و احتمالا گوشت در ماه رمضان دوباره گران شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۵    
نخستین قطار ملی مترو با دستور رئیس جمهور و در قالب مراسم بهره برداری از طرح های ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد،
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۰    
موشن گرافیک که از ترکیب حرکت و جلوههای ویژه تشکیل شده است برای ساخت ویدئو یا تیزر های تبلیغاتی کاربرد بیشتری دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۰    
عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر خطاب به اتیوپی گفت: به سهمیه ما از آب رود نیل دست درازی نکنید زیرا همه گزینه ها مطرح است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۵    
در یک ماه گذشته و حضور مردم در مراکز خرید، صف های کالا، مسافرت و دیدوبازدیدهای بدون رعایت پروتکل های بهداشتی روند شیوع کرونا با شیب تندی در استان قزوین افزایشی شده است و از 18 فروردین وضعیت کرونایی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: متاسفانه برای اولین بار در طول هفته های اخیر مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های استان تهران از مرز 5000 نفر گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور خارجه روسیه خواستار تصویب هرچه سریعتر کنوانسیون وضعیت حقوقی دریای خزر از سوی ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات گفت: 70 سنگ نگاره جدید متعلق به دوره ساسانیان در منطقه سنجه باشی از توابع این شهرستان کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
طبق گزارش یک رسانه آمریکایی، دولت جو بایدن بررسی اطلاعاتی ادعای دخالت روسیه در انتخابات و حملات هکری به واشنگتن را کامل کرد و درصدد تحریم و اخراج تعدادی از دیپلمات های روسی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
بازار بزرگ تهران و مشاغل گروه های 2، 3 و 4 به مدت دو هفته از شنبه 21 فروردین تعطیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۵    
نشریه "فوربس" اخیرا از 40 فرد یاد کرده که مجموع ارزش دارایی های شان 77.9 میلیارد دلار است. این افراد به دلیل شیوع ویروس کرونا و تلاش برای مبارزه با این ویروس به این ثروت دست یافته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه های اتوبوس از ابتدای اردیبهشت اعمال می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۵    
پلیس کنیا تأیید کرد، در اتاق هتل واقع در پایتخت کنیا که روز چهارشنبه جنازه یکی از کارکنان ارشد سفارت آمریکا پیدا شده بود، یادداشت خودکشی یافت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۵    
انتخابات شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت حدود یک ماه دیگر به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد و مشمولان باید برای شرکت در این انتخابات حتما سجامی شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
گرانترین دستگاه ضبط و پخش که شامل ارتباط با موبایل، ارائه تصویر در فرمت های مختلف و... را دارد در بازار به چه قیمتی می توان، خرید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرده است که واشنگتن آماده لغو تحریم های غیرمرتبط با برجام است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها از 87 درصد یارانه بگیران نقدی 35 هزار تومان کسر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: بازنشدن چتر هنگام پرش از ارتفاع باعث سقوط مرگبار یکی از مربیان چتربازی در شهرستان گرمسار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۰    
معاون فرهنگی آبی ها با قیاس حریفان استقلال و پرسپولیس کنایه عجیبی به سرخ ها زد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
با توجه به قرمز شدن وضعیت تهران و شیوع گسترده ویروس کرونا در پایتخت، طی دو هفته آینده فقط مشاغل ضروری مجاز به فعالیت هستند و واحدهای صنفی در صورت تخلف دو هفته پلمب خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۵    
مدافع کروات آبی پوشان قرارداد خود را به صورت رسمی با استقلال تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۰    
قیمت طلا پس از کاهشی که در ساعات اولیه معاملات روز پنج شنبه داشت، با اقدام فعالان بازار در ارزیابی وعده بانک مرکزی آمریکا برای پایین نگه داشتن نرخهای بهره، ثابت ماند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی سازمان ملل در واکنش به حادثه انفجار در کشتی ایرانی "ساویز" در دریای سرخ، خواستار حداکثر خویشتنداری در منطقه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
قیمت دلار در بازار امروز کاهش یافت و به 24،880 (بیست و چهار هزار و هشتصد و هشتاد) تومان رسید. قیمت طلا و سکه هم پایین آمد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۵    
رییس پلیس راهور خراسان رضوی از ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به پنج شهر مشهد، سبزوار، قوچان، گناباد و نیشابور(که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند) از صبح امروز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۰    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از فوت آزاده نامداری را تشریح کرد و به برخی ابهامات در این خصوص پاسخ داد.
  • ۱