پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 21 فروردین 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 فروردین 1400 آفتاب نیوز 2 فروردین 1400 آفتاب نیوز 3 فروردین 1400 آفتاب نیوز 4 فروردین 1400 آفتاب نیوز 5 فروردین 1400 آفتاب نیوز 6 فروردین 1400 آفتاب نیوز 7 فروردین 1400 آفتاب نیوز 8 فروردین 1400 آفتاب نیوز 9 فروردین 1400 آفتاب نیوز 10 فروردین 1400 آفتاب نیوز 11 فروردین 1400 آفتاب نیوز 12 فروردین 1400 آفتاب نیوز 13 فروردین 1400 آفتاب نیوز 14 فروردین 1400 آفتاب نیوز 15 فروردین 1400 آفتاب نیوز 16 فروردین 1400 آفتاب نیوز 17 فروردین 1400 آفتاب نیوز 18 فروردین 1400 آفتاب نیوز 19 فروردین 1400 آفتاب نیوز 20 فروردین 1400 آفتاب نیوز 21 فروردین 1400 آفتاب نیوز 22 فروردین 1400 آفتاب نیوز 23 فروردین 1400 آفتاب نیوز 24 فروردین 1400 آفتاب نیوز 25 فروردین 1400 آفتاب نیوز 26 فروردین 1400 آفتاب نیوز 27 فروردین 1400 آفتاب نیوز 28 فروردین 1400 آفتاب نیوز 29 فروردین 1400 آفتاب نیوز 30 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۷:۳۵    
نحوه دریافت کارت های اعتباری با پشتوانه سهام عدالت و بازپرداخت آن چگونه است؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۰    
بی خوابی مشکل رایجی است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. اما یکی از متفاوت ترین آن ها حس انتقام است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۰    
صادق خرازی، فعال سیاسی اصلاح طلب در وب سایت خود نوشته است که در جوانی ازدواج کرده و 3 فرزند پسر دارد. یکی از پسران خرازی، دارای مدرک فوق لیسانس اقتصاد از دانشگاه انگلستان است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۵    
شیراز برای چندمین بار طی دوران شیوع کرونا، در وضعیت قرمز قرار گرفت و 24 شهر استان فارس قرمز شد. اصناف استان فارس از 17 فروردین ماه 1400 به مدت دو هفته تعطیل شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۰    
در پی بروز حادثه برای دکل ارتباطی ایرانسل در حاشیۀ شهر بابل، ایرانسل اطلاعیه ای منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از مرگ فردی 50 ساله و مجروح شدن 2 نفر در حادثه سقوط یک اصله درخت جنگلی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۰    
بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: درباره قیمت گذاری خودرو، مصوباتی که در سال گذشته وجود داشته، همچنان تسری دارد و هرگونه کاهش یا افزایش قیمت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۰    
ریزوتو نوعی برنج ایتالیایی است که به آسانی درست شده و با مواد و شیوه های مختلف مزه دار می شود. دانه های این برنج چاق تر از برنج معمولی ایرانی است اما برخلاف برنج ایرانی در مدت زمان کوتاه تری آماده می ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۵    
شمار مبتلایان به بیماری "کووید-19" ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 136 میلیون و 20 هزار و 767 نفر رسیده و مرگ دو میلیون و 939 هزار و 234 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۰    
رئیس شورای رقابت گفت: این شورا برای دستورالعمل 6 ماهه قیمتی خودرو تصمیمی نگرفته است، از این رو جای نگرانی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۷:۲۵    
اخیرا سایتی مدعی شده است در جلسه ای در منزل حجت الاسلام موسوی لاری میان محسن رهامی و غلامحسین کرباسچی درگیری لفظی پیش آمده که روز گذشته کرباسچی و رهامی به آن خبر غیرمستند واکنش نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۵    
تپهٔ حسنلو که در 7 کیلومتری شهر نقده قرار دارد، یکی از تپه های باستانی آذربایجان غربی است که قدمت آن به بیش از 7 هزار سال قبل از میلاد می رسد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۳:۳۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: اقدامات متقابل ایران در پاسخ به نقض برجام در این مراحل متوقف نمی شود، و اگر ایالات متحده همه تحریم ها را لغو کند، ما نیز به تعهدات خود عمل می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۳:۰۰    
با شرایط جدید حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این رقابت ها خارج از کشور عربستان پخش نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۲:۴۰    
سازمان تأمین اجتماعی درباره مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اطلاعیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۱:۵۵    
رئیس حوزه قضائی شهرستان قصرقند از بازداشت متهم اختلاس 43 تن میلگرد ستاد بازسازی مسکن تخریب شده ناشی از سیل اخیر در شهرستان قصرقند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۱:۴۵    
چهارمین پیک کرونا در ایران به لطف تعطیلات نوروزی و عدم اتخاذ تدابیر صحیح از سوی مسوولان متولی آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۱:۰۰    
محسن رضایی گفت: دولت تدبیر و امید فکر می کرد اگر قفل های خارجی را باز کند، قفل های داخلی خود به خود باز می شود. وقتی کلید را بالا بردند من می دانستم این کلید برای باز کردن قفل های داخلی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۰:۵۰    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت فعلی کرونا در تهران، خواستار تعطیلی شهر از جمله ادارات و بخش خصوصی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۰:۲۰    
پورتو توانست با برتری برابر توندلا اختلاف امتیازی خود را با اسپورتینگ کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۰:۱۵    
میلان در شبی که زلاتان ایبراهیموویچ را به دلیل اخراج از دست داد توانست 3 بر یک پارما را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۰:۱۰    
تزریق اورانیوم به زنجیره های جدید سانتریفیوژهای IR6 , IR6S ,IR5 و تست مکانیکال IR9 آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۵    
شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم واکسیناسیون سراسری مردم برای مهار این ویروس، سوژه کارتونی از محمد رضا میر شاه ولد در شهرآرا شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۵    
تعداد بیکاران 18 تا 35 ساله در ایران به 1.7 میلیون نفر رسیده که و نرخ بیکاری در این دوره به 9.7 درصد کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب سازی حقوق امسال بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی به مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۰    
سرمربی العین امارات گفت: شکست سنگینی مقابل فولاد خوردیم و من مسوول این شکست هستم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۵    
تیم فولاد خوزستان با پیروزی مقابل الهیه در عربستان، طلسم عجیب و غریبی را شکست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در گفتگویی اظهار داشت: حتماً باید رفع تحریم ها را راستی آزمایی کنیم و بعد اقدامات مان را انجام دهیم؛ این سه اصل کلیدی است که راهنمای ما در مذاکرات وین هم بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۵    
قیمت ها در بازار خودرو در حالی در اولین روز هفته جهش چشمگیری را تجربه کرده است که از ابتدای روز تاکنون بازار ارز شاهد کاهش نرخ ارز بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۵    
پاری سن ژرمن در هفته سی و دوم رقابت های لیگ فرانسه توانست با نتیجه 4 بر یک استراسبورگ را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۰    
مهاجم ایرانی بالاخره توانست در لیگ پرتغال برای تیمش گلزنی کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۰    
مهاجم ایرانی پورتو در دیدار تیمش مقابل توندلا نیمکت نشین است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۵    
دبیر ستاد انتخابات کشور گزارش تجمیعی از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا تا پایان روز ششم ثبت نام را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۰    
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به مشهد، عوامل پلیس راه با استقرار در هفت نقطه، ورود خودروها را با جدیت کنترل و پیگیری می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۵    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تهران را به مقصد گوا ترک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۵    
روسیه گروه تحریرالشام به رهبری ابومحمد الجولانی را به برنامه ریزی برای انفجاری در مرکز شهر کریمه که اوکراین و روسیه بر سر آن نزاع دارند و در حال حاضر تحت کنترل روسیه است، متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۰    
به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از شنبه 21 فروردین به مدت 10 روز محدودیت های جدیدی در شهرهای قرمز اعمال می شود. از جمله مشاغل گروه 2، 3 و 4 در این شهرها مجاز به فعالیت نیستند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۰    
میچ مک کانل رهبر اقلیت جمهوری خواه سنای آمریکا و سناتور میت رامنی، تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری را برای تجدیدنظر در ترکیب دیوان عالی به عنوان توطئه و حمله چپ بنیادگرا به قوه قضائیه این کشور به شدت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در سخنانی از تهران خواست تا از نقض بیشتر تعهدات هسته ای خود خودداری کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۵    
مدیر کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار، رعدوبرق و تندباد لحظه ای در سطح استان و گرد خاک در مناطق جنوبی و غربی از امشب تا اواخر وقت یکشنبه خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۰    
معاون اول ریاست جمهوری افغانستان از بازداشت سرکرده گروهک تروریستی داعش در شهر کابل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۰    
منچسترسیتی در هفته سی و دوم لیگ برتر برابر لیدزیونایتد در خانه شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۰    
دفتر رسانه ای سعد حریری با صدور بیانیه ای هر گونه دخالت در لغو سفر دیاب به عراق را رد کرد. همچنین یک مقام عراقی در دفتر نخست وزیر عراق با رد شایعات مطرح شده در رسانه های لبنان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۰۰    
مقامات تایلندی اعلام کردند، این کشور با افزایش شیوع ویروس کرونا کمی قبل از تعطیلات سال نو سنتی "سونگ کاران" و در آستانه سفر میلیون ها نفر مواجه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که رئیس جمهور آمریکا باید بین پایبندی به برجام و همچنین اصرار بر تحریم های ترامپ از جمله تحریم های ضد برجامی با برچسب های ساختگی، یکی را انتخاب کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۰    
سفر پرسپولیس به هند با وجود حضور اعضای کاروان این تیم در هواپیما بازهم با تاخیر مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۵    
جمعی از هنرمندان جوان، آثار نقاشی، حجم و عکاسی خود را در نمایشگاهی با نام مرغ سحر به نمایش گذاشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۰    
31 نفر در یک پارتی مختلط شبانه در یکی از کافی شاپهای بندر ماهشهر بازداشت شده و این محل با حضور پلیس و با حکم قضایی پلمب و برای افراد دستگیر شده نیز پرونده قضایی تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۵    
براساس گزارش ها، باشگاه یوونتوس در رابطه با معاوضه احتمالی پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی با باشگاه پاری سن ژرمن تماس برقرار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۵    
مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: تیلور فقط یک حریف برای حسن یزدانی خواهد بود و باید برای کشتی گیران روس و آذربایجان هم برنامه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۰    
چین به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا به منظور توسعه روابط تجاری و سیاسی خود با جهان، علیرغم چالش های ایجاد شده از سوی آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۰    
مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا پیش بینی کرد که چشم انداز تلاش ها برای دستیابی به خلع سلاح هسته ای کره شمالی از طریق دیپلماسی کم رنگ است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: صحبت هایی شده و قرار بود موضوع پرداخت حقوق و پاداش های معوقه پیگیری شود اما تاکنون هیچ خبری از این موضوع نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۵    
رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: فناوری هسته ای امروزه یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران است و به رغم همه فضاسازی های مغرضانه غوغاسالاران در صحنه بین المللی، این توانمندی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۰    
کارشناسان مدرسه عالی اقتصاد روسیه ضمن اشاره به اوج گیری دوباره همه گیری کرونا در بسیاری از مناطق جهان اعلام کردند عواملی که در سال 2020 تأثیر منفی بر اقتصاد جهانی گذاشتند هنوز برقرار بوده و اقتصاد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۰    
کمتر از یک ماه پس از انتشار یک مصاحبه جنجالی در خصوص رفتارهای نژادپرستانه خاندان سلطنتی، درگذشت همسر الیزابت دوم گمانه زنی ها درباره کناره گیری او از تاج و تخت را دوباره افزایش داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۰    
فرماندار شوط با اشاره به شروع موج چهارم کرونا در این شهرستان و تشدید بازرسی ها از اصناف گفت: 11 قلیان سرا در این شهرستان پلمب و تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۰    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: تراکنش های بدون کد ملی شخص حقوقی و شناسه ملی شخص حقوقی در پایا از ششم اردیبهشت ماه برگشت می خورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۰    
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم گفت: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا قم در صدر استان هایی قرار دارد که با شیب تند شیوع بیماری روبه رو است و این موضوع باعث نگرانی می باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی شورای سلامت کیش مصوبات کمیته تخصصی ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا جزیره کیش را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۰    
مراسم پانزدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای، 21 فروردین برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۵    
سناتور سندرز نگرانی عمیق خود را از پیشنهاد بایدن برای افزایش 12.3 میلیارد دلاری در هزینه های دفاعی آمریکا ابراز داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۰    
نتایج یک پژوهش حاکی از این است که تحریک الکتریکی قادر است وزوز گوش را کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۵    
عده ای با درست کردن صف در مقابل فست فودها، خود را در معرض ابتلا به کرونا قرار می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش میانگین 77درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 99 را از جمله دستاوردهای صندوق بازنشستگی کشوری دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۰    
لیست تیم فوتبال استقلال برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۰    
با خیز چهارم کرونا و بالا رفتن آمار ابتلا و مرگ ومیر کرونا و قرمز شدن وضعیت کرونایی بیش از 250 شهر ایران، ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که کلیه مشاغل گروه های 2 ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۵    
سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار نسبت به وقوع رگبار و وزش باد در نقاط مختلف کشور هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اوج گیری شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت استان، از تشدید طرح محدودیت تردد خودرویی در جاده های ارتباطی خبر داد و گفت که مالکان خودروهای دارای پلاک غیربومی که بدون مجوز ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
مرکز آمار ایران در گزارشی متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب درمناطق شهری کشور در اسفند 1399 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۰    
وزارت دفاع عربستان از اعدام سه سرباز خود به اتهام "خیانت بزرگ" خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۰    
یکی از فرماندهان حشد شعبی در استان الانبار عراق فاش کرد، نیروهای آمریکایی اقدامات پیشگیرانه خود در پایگاه هوایی عین الاسد واقع در غرب الانبار را به دلایل امنیتی تقویت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۰    
در پانزدهمین بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای، با دستور رئیس جمهور گازدهی به ماشین های نسل جدید سانتریفیوژ در مجتمع غنی سازی نطنز انجام و هم چنین تست مکانیکی سانتریفیوژ IR-9 آغاز شد و مرکز مونتاژ ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۰    
"رژیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به آرامی اما بسیار عامدانه در حال کشتن الکسی ناوالنی، منتقد سیاسی سرشناس خود است."
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۵    
با اعلام سازمان سنجش اموزش کشور و به دلیل افزایش شیوع کرونا در کشور، برگزاری آزمون های بین الملل و همچنین آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) در دوره 159 لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۰    
زلزله ای به بزرگی 6 ریشتر دریای سلب در فیلیپین را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۰    
وزیر علوم با بیان اینکه امسال سه مرحله برای افزایش حقوق داریم، گفت:افزایش سنواتی 25 درصد، افزایش سقف 2.5 میلیون تومان و مرحله همسان سازی سه مرحله افزایش حقوق دانشگاهیان در سال جدید است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۰    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با صدور مجوز پرواز برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) عازم هند می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه شیب موارد ابتلا و بستری ناشی از کرونا در کشور در حال صعود است، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۰    
قرار است دارندگان سهام عدالت به پشتوانه این سهام تا سقف 14 میلیون تومان کارت اعتباری خرید کالا دریافت کنند، موجودی این کارت اعتباری برای دارندگان سهام با مبالغ مختلف چقدر است؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۰    
واریزی های دیروز بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی راضی کننده نبوده و موجب اعتراض آنها شده، رئیس سازمان نیز دستور بازبینی داده است اما به نظر می رسد که باید به حقوق بازنشستگان مبلغ بیشتری اضافه شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
پژوهشگران آمریکایی باور دارند که ویدئوهای منتشر شده در مورد اختلال عصبی ناشی از واکسن کووید-19، در واقع به یک اختلال روانی مرتبط هستند و واکسن کووید-19 به بروز اختلال عصبی منجر نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: آمارها نشان می دهد ایلام دارای تندترین شیب و رتبه اول ابتلا به کرونا در کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر امورخارجه آلمان مذاکرات بر سر احیای برجام را "سازنده" توصیف کرد اما گفت که این مسیر دشوار است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۵    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با ثبات نسبی تومانی همراه است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۰    
منطقه احمد فداله از توابع شهرستان دزفول در استان خوزستان که دارای یکی از صعب العبور ترین مسیر هاست و فاصله ای 9 ساعته با اولین شهر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۰    
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه، 21 فروردین ماه) 9 هزار و 151 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 240 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۵    
تحریم های ثانویه آمریکا سبب شده ایران باوجود صدور مقادیر زیادی کالا، نتواند بهای آنها را دریافت کند؛ با این حال برخی تدابیر اتخاذشده در سال 99 ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۰    
یک کارشناس جمعیت گفت: متأسفانه در حال حاضر کمترین نرخ رشد جمعیت را در تاریخ کشور تجربه کردیم و این زنگ خطر بزرگی برای ما محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۰    
صفحه نخست تمام روزنامه های اروپا و برخی روزنامه های آمریکا از مرگ همسر ملکه الیزابت می گویند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۰    
هیچ طرفی نمی خواهد گام اشتباهی را بردارد که در خانه با مخالفت شدید مواجه شود. در ماه های اخیر دو کشور خواسته های زیادی را از یک یکدیگر مطرح کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۵    
امروز جعفر عظیم زاده فعال کارگری از زندان آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۵    
21 فروردین ماه، سالروز شهادت شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۵    
زمان احتمالی اولین بازی ایران در جام جهانی فوتسال 2021 مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهوری با انتقاد از بدعهدی آژانس انرژی اتمی، آمریکا، اروپا و کشورهای صنعتی درباره ایران تاکید کرد که آنها بدهکار ما هستند نه طلبکار و باید بدهی خود را پرداخت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری پزشک قلابی و کشف کلاهبرداری چند میلیونی از افراد بیمار در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در شهرهای قرمز فقط گروه یک مشاغل اجازه فعالیت دارند و مشاغل گروه های 2، 3 و 4 اجازه فعالیت ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۵    
شدیدترین تحریم های اقتصادی تاریخ جهان از یک سو و کوتاهی ها و موازی کاری های مدیران داخلی از سوی دیگر سبب شده تا اوضاع مملکت و ملت در شرایطی که کمتر از 2 ماه تا برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۰    
هفت شب متوالی شورش و ناآرامی در مناطقی از ایرلند شمالی، نگاه ها را بار دیگر و شاید پس از دهه ها به سوی این کشور عضو پادشاهی بریتانیای کبیر بازگردانده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۰    
تیم های فوتبال بارسلونا - رئال مادرید در چارچوب رقابت های لیگ برتر اسپانیا امشب به مصاف هم می روند.
  • ۱