چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

اهر خبر (aharnews.ir)

  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
در حکمی از سوی حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، وحید ابراهیمیان به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر معرفی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر از ثبت نام 10851 نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان از طریق سامانه این طرح خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از 25 اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۲   + ۸۲ سایت دیگر  
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در یک ماه گذشته، تعداد بیش از 300 فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور سراسری سال 1403 با قبولی تضمینی شناسایی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۲   + ۵۱ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی از اعزام کاروان حج عمره آذربایجان شرقی روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت ماه، خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور تبریز را به دلیل رایگان کردن بلیت بازی با سپاهان به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۲   + ۶۱ سایت دیگر  
مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان اهر گفت: شب گذشته در پی بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیل در قشلاق ذاخر خسارت های زیادی به زیرساخت های این روستا وارد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی از کشف حدود 6 هزار دستگاه ماینر (تولید رمز ارز) غیرمجاز در استان (به استثنای تبریز، اسکو و آذرشهر) از ابتدای سال 1398 تاکنون خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۲   + ۸۶ سایت دیگر  
فروردین امسال شاخص قیمت مصرف کننده خانوار های کشور به عدد 236.3 رسیده است که نسبت به ماه قبل، 2.6 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۲   + ۱۴۱ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تعداد درخواست ها و بازنشستگی های برقرار شده در مشاغل سخت و زیان آور مغایر اهداف و نیات اصلی تصویب این قانون است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: از سال 90 تاکنون، 1200 کیلومتر رودخانه ها و مسیل های استان، بازگشایی و عرض بستر لایروبی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۲   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر صنعت وعده داد که تا پایان سال المان های اصلی اتوبوس های برقی داخلی سازی و بر مدت زمان گارانتی خودروها افزوده شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی اهر گفت: در پی گزارش سرقت به عنف منزل در شهر اهر، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی در محل حاضر و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۲   + ۲۳ سایت دیگر  
تعرفه های مدیریت خدمات دارویی سال 1403 برای اجرا به داروخانه ها ابلاغ شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
سخنگوی صنعت آب اعلام کرد: در اثر بارش های اخیر 63 درصد حجم مخازن کشور پر و سطح دریاچه ارومیه 12 سانتی متر بالا آمد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال گذشته 100 نفر در این استان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، گفت: این تعداد در مقایسه با سال 1401 حدود 28 درصد افزایش یافته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کشف و ضبط یکهزار و 760 عدد سکه تاریخی در منزل شخصی واقع در روستای گل تپه شهرستان مراغه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل امور شهری و شورا های اسلامی استانداری آذربایجان شرقی از تحویل دادن 42 دستگاه ماشین آلات خدماتی به شهرداریهای استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۲   + ۸۷ سایت دیگر  
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشر شده در خصوص ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۲   + ۵۹ سایت دیگر  
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض 34 میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۲   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از رشد 7 درصدی ورود مسافر به منطقه آزاد ارس در نوروز 1403 خبر داد و گفت: دسترسی به ساحل رود ارس برای توقف مسافران تسهیل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
کاربران مراقب پیامک جعلی بسته معیشتی و یا کالابرگ باشید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
دوم اردیبهشت ماه، روز شهرستان اهر، با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی گرامی داشته شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: بیشترین ارزش افزوده فعالیت های اقتصادی در استان مربوط به بخش معدن با 17.03 درصد است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از امروز تا عصر سه شنبه بارش رگبار باران و در نواحی مستعد تگرگ استان را فرا می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۲   + ۳۹ سایت دیگر  
زمان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در گروه های آزمایشی پنج گانه و نحوه دریافت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از گردشگران ورودی به این استان و طبیعت گردان درخواست کرد تا در فصل بهار نسبت به رعایت مقررات و ضوابط زیست محیطی دقت کافی کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲   + ۱۴ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت جبران عقب ماندگی های صنعت برق استان با تاسیس نیروگاه های مورد نیاز و سایر اقدامات جهشی تاکید کرد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۲   + ۲۰ سایت دیگر  
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سقوط آزاد نرخ رشد جمعیت متوقف شده است، از آغاز غربالگری پیشگیری از تولد نوزادان مبتلا به بیماری اس ام ای در سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۲   + ۴۱ سایت دیگر  
رئیس جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۲   + ۶۹ سایت دیگر  
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها گفت: عملیات حج عمره و اعزام زائران به خانه خدا از دوشنبه سوم اردیبهشت از فرودگاه بین المللی مشهد آغاز می شود و عملیات رفت تا 13 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۲   + ۱۲۴ سایت دیگر  
خانه صمت در نامه ای به مجلس اعلام کرد: میزان ساعت کاری هفتگی 44 ساعت در هفته است و اگر یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه شود، به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز 10 درصد کاهش می یابد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد: در حال حاضر 70 طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در حال اجرا است که با اتمام آنها تحول مهمی در فضا های نظام سلامت استان ایجاد می شود
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: دولت در قالب صندوق بیمه اجتماعی، برای روستاییان 18 تا 50 سال، یارانه غیرمستقیم پرداخت می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی صبح جمعه از مجتمع آبرسانی روستایی ستارخان اهر بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست هلال احمر شهرستان اهر از جان باختن یک نفر و مصدومیت پنج نفر دیگر در پی سانحه تصادف دو پراید در جاده اهر مشگین شهر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از خسارت 10 درصدی سرمای دیررس بهاره به بخش زراعت این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایحان شرقی گفت: دستگاه های اجرایی به خصوص شهرداری ها به تکالیف مرمتی بناهایی که در آنها مستقر هستند، باید عمل کنند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۲   + ۵۲ سایت دیگر  
در کارت های جدید نه نام پدر و نه نام مادر درج نمی شود و این مساله دیگر موضوعیت ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۲   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته میزان حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل باری استان نسبت به سال 1401 حدود 10 درصد افزایش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۲   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به 2 مرحله ای بودن بودجه 1403، اجرای بخش اول قانون بودجه امسال از ابتدای سال آغاز شد و بخش دوم نیز مقرر شده است حداکثر تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۲   + ۲۸ سایت دیگر  
یارانه کمک معیشتی مرحله 158 مربوط به فروردین ماه 1402 به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 قابل برداشت است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۲   + ۲۰ سایت دیگر  
رئیس شورای حفاظت آزمون سازمان سنجش اقدامات حفاظتی برای برگزاری نوبت اول کنکور 1403 را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۲   + ۹ سایت دیگر  
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از روز جمعه گذر امواج تراز میانی جو موجب کاهش دما، بارش باران و در نواحی سردسیر و ارتفاعات استان بارش برف می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۲   + ۱۰۷ سایت دیگر  
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1401 که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد 1403 پرداخت شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۲   + ۱۲ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف انبار مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از اتصال 400 روستای آذربایجان شرقی تا پایان سال به اینترنت پرسرعت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۲   + ۱۶ سایت دیگر  
سخنگوی دولت با توجه به ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: نظارت مؤثر، جلوگیری از افزایش قیمت ها و نظارت پذیر کردن بازار، به تمرکز در این عرصه، نیاز دارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی از کاهش روان آب ورودی به سد های استان در سال آبی جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۲   + ۳۶ سایت دیگر  
به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهدی یزدان پناه درباره تعطیلی دو روز در هفته در کشور گفت: دولت خدمت رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان ها از شنبه تا چهارشنبه پیش بینی کرده است و مراکز ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
سامانه نسخه نویسی الکترونیک، همچنان با اختلال همراه است و همین موضوع، مشکلاتی را در سطح داروخانه های کشور به وجود آورده است که منجر به گلایه مندی برخی از شهروندان شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۲   + ۹۴ سایت دیگر  
معاون بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق طبق مصوبه هیات دولت همراه با 20 درصد افزایش، پرداخت می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۲   + ۳۱ سایت دیگر  
60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودرو های شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اتمام طرح های جهاد آبرسانی در استان، 57 روستای شهرستان های هشترود، اهر و کلیبر از آب آشامیدنی پایدار و سالم بهره مند می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت مس سونگون از تامین هزینه حفاظت و مرمت کتیبه تاریخی اورارتویی سیقین دل ورزقان توسط این شرکت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۲   + ۱۳۵ سایت دیگر  
بانک مرکزی از آغاز اجرای طرح کهربا خبر داد که بر اساس آن امکان انجام تراکنش های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت های فیزیکی بانکی روی دستگاه های ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: امروز و فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
به گفته رییس اداره فروشگاه های زنجیره ای وزارت صنعت معدن تجارت بر اساس ماده 3 آیین نامه اجرایی محدودیت استفاده و توزیع کیسه های پلاستیکی، توزیع کیسه های پلاستیکی در کشور ممنوع است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۲   + ۵۷ سایت دیگر  
طبق ابلاغیه ی بانک مرکزی، سقف تراکنش خرید در هر روز برای اشخاص حقیقی افزایش پیدا کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
ستاد انتخابات کشور جدول زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر گفت: 30 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان اهر در سال 1402 آسفالت شد و در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کاهش 38 درصدی تصادفات و تلفات جاده ای و درون شهری استان در روزهای ابتدایی سال 1403 نسبت به سال گذشته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۲   + ۳۷ سایت دیگر  
تقویم زمانی اولیه ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان در سال تحصیلی 1404-1403 اعلام شد و جزئیات آن بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی از کشف 11کیلو و 440 گرم تریاک و سوخته تریاک و دستگیری 2 نفر قاچاقچی در تبریز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۲   + ۳۶ سایت دیگر  
دولت اعلام کرد با توجه به عدم تمایل به تداوم عضویت در برخی مجامع بین المللی، لایحه لغو عضویت در این مجامع را به مجلس تقدیم کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: از زمان تاسیس تاکنون، از مجموع 2 هزار و 700 روستای استان، طرح هادی در بیش از 2 هزار روستای بالای 20 خانوار و دارای سکنه مطالعه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۲   + ۵۲ سایت دیگر  
قانون و مقررات جدید گواهینامه رانندگی در سال 1403 اعلام شد. همچنین هزینه تمام شده دریافت گواهینامه در سال جدید مشخص شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
امین بلالی اعلام کرد: مادران مشمول تا پایان فروردین ماه جاری فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از کشت دو هکتار سماق در این شهرستان برای نخستین بار خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۲   + ۴۲ سایت دیگر  
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه امتیاز نهضت ملی مسکن به هیچ وجه قابل فروش و انتقال نیست، گفت: واحدهای مسکونی به شخص ثبت نام کننده در این طرح واگذار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۲   + ۷۷ سایت دیگر  
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک ها نیز مشمول این قانون می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۲   + ۱۴۱ سایت دیگر  
بر اساس احکام مالیاتی بودجه سال 1403، خودروهای بالای 3 میلیارد و 500 میلیون تومان نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تبریز عازم رشت بود صبح امروز در گردنه حیران گیلان واژگون شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
در سال آبی جاری (اول مهرماه 1402 تا پایان شهریور 1403) میزان بارندگی ها در استان آذربایجان شرقی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 21 درصد بیشتر شده و همین امر موجب بهبود نسبی منابع آبی و افزایش میزان ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
محدودیت های پروازی فرودگاه های کشور لغو و عملیات پروازی این فرودگاه ها آغاز شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۰:۵۲   + ۱۲ سایت دیگر  
سخنگوی جایگاه داران سوخت گفت: برنامه ای برای جمع آوری کارت های سوخت وجود ندارد و متناسب با میزان مصرف و تقاضا کارت سوخت در جایگاه ها قرار می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۲   + ۴۹ سایت دیگر  
طرح اصلاح تقویم آموزشی مدارس در نوبت بررسی و تصویب در صحن علنی مجلس است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۲   + ۴۵ سایت دیگر  
سامانه جامع امور گمرکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: از امروز نرخ 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۹:۲۲   + ۲۱ سایت دیگر  
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از افزایش 30 درصدی مستمری خانواده های تحت حمایت در سال 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۲   + ۱۴۵ سایت دیگر  
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش تعطیلات رسمی هفتگی به دو روز و کاهش چهار ساعته کار کارکنان با تصویب این کمیسیون خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۲   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت:مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا 18 اردیبهشت ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۲   + ۵۲ سایت دیگر  
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان غیرغایبی که متقاضی تمدید موعد اعزام به دلیل همزمانی خدمت دو برادر هستند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، محمدرضا باقری را به عنوان مشاور استاندار در حوزه روابط خارجی و امور بین الملل منصوب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۲   + ۲۲ سایت دیگر  
شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: ابطال پرواز های غرب کشور تا ساعت 6 صبح دوشنبه 27 فروردین تمدید شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین واکنش به عملیات شب گذشته ایران در سرزمین های اشغالی اعلام کرد عملیات از نظر ایران خاتمه یافته مگر اینکه صهیونیست ها حماقت کنند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۲   + ۸۴ سایت دیگر  
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی درباره ایجاد صف طولانی بنزین توضیحاتی ارائه داد
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
کاربران با کلیک کردن بر روی این لینک جعلی، یک بدافزار بر روی تلفن همراه آنان نصب شده که زمینه برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و سوء استفاده از خط تلفن همراه را برای مجرمان سایبری فراهم می کند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
باشگاه ها و کوه نوردان از ورود بدون مجوز به قلل کمتال، جانوارداغی و دره های پارک ملی ارسباران خودداری کنند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۲   + ۲۹ سایت دیگر  
زن مرندی وقتی متوجه ریزش پل شد، با فداکاری از بروز حادثه برای خودروهای عبوری جلوگیری کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۲   + ۲۷ سایت دیگر  
این هوادار دیروز همراه با فرزند خود راهی استادیوم شده و از شدت ناراحتی و فشار عصبی ناشی از باخت پرگل تراکتور با آمبولانس راهی بیمارستان شده بود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۳   + ۵ سایت دیگر  
بر اساس اعلام درگاه ملی مجوز ها، همه مجوز های کاغذی باید تا 25 اردیبهشت الکترونیکی شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته 280 طرح توسعه واحد های صنعتی استان با سرمایه گذاری110 هزار میلیارد ریال اجرا شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون گردشگری آذربایجان شرقی از افتتاح دومین مجتمع گردشگری استان واقع در شهرستان اهر طی سال جدید خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته چهار هزار عنوان گزارش مردمی در سامانه جامع ارتباط مردمی ثبت و رسیدگی شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
قرارداد واگذاری پساب تصفیه خانه های فاضلاب اهر و مرند به مس سونگون در حضور ریاست جمهوری و مقام عالی وزارت نیرو و مدیر عامل شرکت مهندسی در تهران مبادله شد.
مشاهده نتایج بیشتر...