شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

اخبار کوهپایه (akhbarekoohpaye.ir)

  ۵ ساعت پیش    
خیاط شهرستان کوهپایه گفت: شغل خیاطی همراه با ظرافت خاصی که دارد صبر و حوصله زیادی می طلبد، در کنار شغل اصلی ام که کار در شرکت صنعتی است به خیاطی نیز می پردازم تا هم از اوقات فراغت استفاده کنم و هم ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
در مراسمی بصورت همزمان در سراسر کشور، با حضور استاندار اصفهان 839 واحد مسکونی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان واگذار شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از انهدام باند سرقت احشام و کشف 40 راس دام سرقتی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۲   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از رفع 48 نقطه از نقاط پرتصادف جاده های استان در سال 1402 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۰:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: در استان اصفهان بیش از 1100 بیمار هموفیلی وجود دارد و این بیماران که با مشکل انعقادی خون دست و پنجه نرم می کنند به علت نقص ژنتیکی دارای کمبود فاکتور های انعقادی 8 ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۰:۴۲   + ۲۲ سایت دیگر  
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: فردی که همسرش را در باغ شخصی خود به قتل رسانده بود بلافاصله پس از وقوع جرم دستگیر شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۰:۴۲   + ۲۲ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست از سه برابر شدن میزان مطالبه ضرر و زیان گونه های جانوری نسبت به نرخ جرایم مصوب سال 98 در صورت تصویب جدول تدوین شده در این زمینه ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بایستی سیاست کلی آموزش و پرورش به نحوی برنامه ریزی شود تا جایگاه معلم در بستر جامعه نهادینه و آحاد مردم این مقام را گرامی بدارند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۲   + ۹ سایت دیگر  
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال گذشته 2 هزار و 712 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس دادگستری شهرستان کوهپایه گفت: با جمع آوری مبلغ بیش از 10 میلیارد ریال زمینه آزادی 4 زندانی و حتی چندین زندانی از شهرستان های همجوار کوهپایه فراهم شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۵   + ۱۶ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری قاتل متواری پس از 6 سال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۲:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان از خروج 56 قلم انواع داروهای دامپزشکی از چرخه مصرف در شهرستان اردستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: 2 سارق موبایل قاپ که در ایام نوروز اقدام به 40 فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان کرده بودند در عملیات ضربتی کارآگاهان دستگیر شدند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
اصفهان به عنوان میزبان مسابقات جهانی ورزش زورخانه ای در اواخر اردیبهشت 1403معرفی شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 203 کیلو تریاک در شهرستان کاشان خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۳    
چرم دوز شهرستان کوهپایه گفت: انواع کیف دستی، کیف پول، جا کارتی، کمربند و... از عمده کارهایی است که در خانه با چرم درست می کنم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۱:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
با مساعدت نیکوکاران توزیع بیش از 29 هزار و 800 پرس غذای گرم و افطاری، سفره های مددجویان و نیازمندان جرقویه سفلی را پربرکت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کرمان گفت: از 10 محور تعریف شده در محدودۀ استحفاظی راه های حوزۀ شمال استان کرمان ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه گفت: برخی از مشکلات آموزش و پرورش استان نیازمند آن است که در تهران یا ازطریق مجلس یا رایزنی با وزارت آموزش و پرورش پیگیری شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با منتخبین مجلس شورای اسلامی گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۰:۵۳   + ۵ سایت دیگر  
سخنگوی اورژانس و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: انحراف پژو و برخورد با گاردریل در محور کوهپایه- علون آباد 3 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۳   + ۸ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که با فریب تعدادی از شهروندان مبلغ 300 میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۳   + ۲ سایت دیگر  
استاندار اصفهان در حکمی محمد مهدی فردوسی را به سمت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان منصوب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
نیما ناطقی و علیرضا عبداللهی رکابزنان استان اصفهان به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
رئیس اداره راه های روستایی پلیس راه استان گفت: در ایام نوروز امسال با افزایش 29 درصدی تصادفات منجر به فوت مواجه بودیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۶:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از رشد 6 درصدی سفرها با ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۶:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
جانشین فرمانده انتظامی استان از کاهش 17 درصدی مجموع تصادفات در جاده های استان طی مدت 14 روز اجرای طرح نوروزی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۶:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
جانشین فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف اراضی دولتی به ارزش 250 میلیارد ریال با اقدام پلیس شهرستان لنجان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۲    
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه از چند رویداد فرهنگی ورزشی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۲   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان در خصوص افزایش کلاهبرداری به روش اسکیمر در روزهای پایانی سال به شهروندان هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه نخستین جلسه شورای تصادفات استان اصفهان در سال 1403 از افزایش چشمگیر تصادفات در نوروز امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۲    
خرید سبزی های آماده و خشک شده از بازار یکی از تقاضاهایی است که در بازار هر روز بیش از گذشته مطرح می شود و در مقابل آن عرضه و شغل های پیرامون آن نیز شکل می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۲:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی تکمیل پکیج تصفیه خانه و لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه جمع آوری از پنج سال گذشته در دستور کار آبفای استان و منطقه کوهپایه قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۱:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
استاندار اصفهان در سومین روز سال جدید از پلیس راه اصفهان- شیراز بازدید و آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان را بررسی کرد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
چهل و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج در فرمانداری شهرستان تیران وکرون برگزار شد
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
طرح تشدید نظارت دامپزشکی بر عرضه بهداشتی محصولات پروتئینی استان اصفهان تا بیست ودوم فروردین سال آینده ادامه دارد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۱   + ۱۲ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: همبستگی و هماهنگی نمایندگان مردم و مدیریت استان منجر به مرتفع شدن مسائل استان خواهد شد که مردم با آن مواجه هستند.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۱    
رئیس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی بر روی استان در طول روزهای جمعه و شنبه است، شرایط ابرناکی ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
همرمان با روز بزرگداشت مقام شهدا نماز وحدت با حضور رؤسا و پرسنل ارگان ها و ادارات شهرستان کوهپایه به امامت حجت الاسلام جمیاری، امام جمعه کوهپایه در مسجد شهرک فاطمیّه برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان کوهپایه با حضور در گلزار شهدای گمنام کوهپایه و غبار روبی و عطر افشانی مزار این شهدای خوشنام با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
مراسم تودیع و معارفه مدیران مناطق دو شهر اصفهان و منطقه کوهپایه آبفای استان با حضور معاون منابع انسانی و تحقیقات، مدیر دفتر مدیر عامل و مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
تیم ملی واترپلو جوانان ایران با حضور مربی و ورزشکار اصفهانی نایب قهرمان آسیا شد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
مسابقات انتخابی قهرمانی ووشو- کمربند طلایی دختران استان اصفهان با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه شهر کوهپایه گفت: در بزرگداشت نظامی گنجوی باید به یکی از نیازهای فرهنگی شهرستان یعنی تشکیل انجمن های ادبی عنایت شود.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲   + ۹ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: در خصوص پرداخت عوارض آلایندگی واحد های صنعتی به شهرداری ها و دهیاری ها، پیگیری های بسیاری در سطح استانی و ملی انجام شده و پیگیری ها تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری مجموعه آزمون های نظام مهندسی ساختمان با مشارکت بیش از 9 هزار داوطلب اصفهانی در روزهای 17 و 18 اسفندماه 1402 خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
آریانا ولی نژاد دختر رکابزن کشورمان که به دلیل نشت گاز دچار سانحه آتش سوزی شده بود، بعد از یک هفته بستری بودن در بیمارستان از دنیا رفت.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۲   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: در راستای حفظ سلامت جامعه، با بازرسی های مستمر کارشناسان واحد بهداشت این شبکه ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۲    
در اولین روز از برگزاری مسابقات قرآن نماز و عترت مرحله قطبی که با حضور7 منطقه آموزش و پرورش شرق اصفهان و ناحیه 3 اصفهان به میزبانی شهرستان ورزنه برگزار شد ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۲    
در آخرین روزهای زمستان شهر کوهپایه شاهد بارش برف بود
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۳    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه تصادف زنجیره ای و گرفتاری در برف و کولاک در کیلومتر 50 جاده کوهپایه- برسیان دو مصدوم داشت.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۲   + ۱۴ سایت دیگر  
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: 615 نفر برای 20 کرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۰:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
شورای راهبری تصادفات استان با حضور رئیس پلیس راه کشور، استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضاء چهارشنبه نهم اسفندماه، برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
رئیس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف، گاهی وزش باد سرد، کاهش دما و کاهش دید افقی در سطح استان بویژه درمناطق غرب و شمال استان مورد انتظار است.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
در ادامه بخشی از سوابق علمی، فرهنگی، سیاسی، اجرایی و موضع گیری های حجت الاسلام حسین میرزایی (منتخب مردم اصفهان در یازدهین دوره مجلس شورای اسلامی) را مطالعه می فرمایید
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
حجت الاسلام دکتر مرتضی خوشنویس زاده اصفهانی استاد حوزه و دانشگاه، به عنوان جوان ترین کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در استان اصفهان است؛ در ادامه سوابق علمی و اجرایی ایشان را می خوانیم.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۱:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
علی امینی از اصفهان در اردوی آماده سازی تیم ملی اسلحه فلوره حضور یافت.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۲    
بافنده شهرستان کوهپایه گفت: بافتنی هنری قدیمی و سنتی در سراسر جهان و ایران است که تا به حال هم ادامه داشته و همواره با طرح های شیک و جذاب به روز شده است.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
چمن مصنوعی روستای ورتون از توابع شهرستان کوهپایه به مناسبت ولادت امام زمان (عج) به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی از بعدازظهر شنبه به صورت ابرناکی ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
عرضه خارج از شبکه مرغ برای مرغدار، محکومیت میلیاردی در پی داشت.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری 2 مالخر و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۲    
امام جمعه شهر کوهپایه گفت: تنگ نظری از رشد جلو گیری می کند؛ وسعت دید باید داشته باشیم زمانی انسان بزرگ می شود که بدنبال تخریب دیگران نباشد بلکه به سوی تبریک و افتخار و تشویق او باشند ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
شورای مسکن استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار و در این نشست مرحله دوم قرعه کشی طرح جوانی جمعیت در شهر بهارستان و بررسی پروژه های تأمین مسکن شهرستان شاهین شهر و میمه انجام ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
یازدهمین دوره رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به میزبانی تهران، فرزانه فصیحی و مهدی صابری از استان اصفهان درخشیدند.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۱   + ۹ سایت دیگر  
مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اولین نشست ملی هم اندیشی و مدیریت راهبردی خشکاله باحضور سازمان ها و نهادهای متولی، کارشناسان تخصصی ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۲    
در بازدید میدانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از پروژه های عمرانی و ترافیکی شهر کوهپایه بر سرعت روند اجرا با حفظ کیفیت تاکید شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۲    
کیوکوشین کاران شهرستان کوهپایه در استاژ فنی ( بازآموزی) سبک کیوکوشین ماتسوشیما که در خانه کاراته اصفهان برگزار شد حضور داشتند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۲   + ۹ سایت دیگر  
استاندار اصفهان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اصفهان اندیشیده شده و در مراحل اجرایی قرار دارد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۷    
کارشناس حوزه ورزش گفت: ورزش داروی قدرتمند و بخش مهمی از یک سبک زندگی سالم است، ورزش از مشکلات سلامتی جلوگیری می کند ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
مرحله دوم ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کوهپایه با 260 پلاک آغاز شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۰    
خیاط شهرستان کوهپایه گفت: خیاطی هنری آمیخته با ذوق وشوق است که من به عنوان شغل انتخاب کردم و اگر نبود آموزش های دوران نوجوانی قطعا نمی توانستم این حرفه را دنبال کنم.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۰   + ۱۴ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: بیش از 50 پروژه با اعتباری بالغ بر 740 میلیارد تومان در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، در شهرستان نایین افتتاح شد .
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۰    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 5 کیلومتر از باند دوم چادگان به سه راهی سد در چهارمین روز از دهه فجر سال 1402 با دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بهره برداری و زیر ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
دومین دوره آموزشی آشنایی با سلاح سازمانی ویژه محیط بانان حفاظت محیط زیست استان اصفهان برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۰    
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزنه از دو رویداد فرهنگی ورزشی خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
سخنگوی اورژانس و حوادث وفوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: واژگونی ال90 مقابل شهرک صنعتی سجزی یک فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
سخنگوی اورژانس و حوادث وفوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: مسمومیت با مونوکسید کربن دو نفر مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۲:۱۲    
جشن روز عید مبعث در هیئت خاتم الانبیاء شهر کوهپایه برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
سخنگوی اورژانس و حوادث وفوریت های پزشکی استان گفت: روز گذشته ساعت پنج و یک دقیقه حادثه تصادف تیبا و کامیون در محور اردستان به سمت نایین پنج کیلومتری نیستانک 5 مصدوم بر جای گذاشت.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۲۲:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از محکومیت بیش از 23 میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
تفاهم نامه سه جانبه ایجاد 400 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس ویژه مددجویان بهزیستی منعقد شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۲    
به منظور ارزیابی عملکرد تصفیه خانه های فاضلاب شهرک های شهرستان اصفهان، بازدید میدانی جهت انجام بررسی های زیست محیطی لازم صورت گرفت.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
کارشناس پیش بینی وضعیت آب و هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق قسمتی ابری گاهی افزایش ابر (در غربی ترین مناطق استان احتمال بارش پراکنده برف) و وزش باد نسبتاً شدید تا ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۳    
ووشو کاران مزرعه شوری در مسابقات ووشو انتخابی شهرستان های استان اصفهان در بخش ساندا خوش درخشیدند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۲    
صبح امروز شنبه 14 بهمن به مناسبت دهه فجر دبستان شهید عبایی شماره(2) با حضور خیرین محترم و مسولان شهرستان کوهپایه افتتاح شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۳   + ۲۱ سایت دیگر  
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در کارگروه ساماندهی و مدیریت گندم، آرد و نان استان که با حضور تمامی دستگاه های اجرائی و نظارتی برگزار شد ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۲   + ۲۶ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با دائر کردن یک شرکت قلابی بورسیه دانشجو به خارج از کشور بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۲   + ۳۵ سایت دیگر  
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان از تأیید صلاحیت 50 داوطلب دیگر برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان، خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۳   + ۶ سایت دیگر  
فرزانه فصیحی دونده اصفهانی مقام سوم رقابت های دو و میدانی تور جهانی داخل سالن را کسب کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۳   + ۲۱ سایت دیگر  
در آیینی با حضور استاندار اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری پانزده کانال تلویزیونی ویژه انتخابات استان اصفهان افتتاح شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: برگزاری و استمرار کلاس های آموزشی ترویجی نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی دامداران دارد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 725 مورد پایش از صنایع کاشان صورت گرفته که با صدور 161 اخطاریه زیست محیطی برای صنایع آلاینده ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۲   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جرقویه گفت: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه های محورهای اصلی و نقاط پر تصادف شهرستان جرقویه به طول 45 کیلومتر توسط این اداره در حال ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
با رای اعضای مجمع حسین حسین زاده به عنوان رئیس هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان انتخاب شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری بیش از هزار نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر با اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در شهر در سراسر استان خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اصفهان از تامین و توزیع 63 هزار تن انواع کود های کشاورزی پر مصرف مورد نیاز برای بخش کشاورزی در استان اصفهان از ابتدای سال جاری تا پایان اذر 1402خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از نگاه تجاری به معلم نمونه باید پرهیز شود و این بدان معناست که کیفیت بخشی در انتخاب این فرایند حائز اهمیت است و توجه ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۲   + ۲۰ سایت دیگر  
استاندار اصفهان با تأکید بر تسهیل گری و همکاری همه جانبه دستگاه های مرتبط در پیشرفت ساخت و ساز مسکن در استان گفت: تأمین زمین برای مردم به هیچ عنوان نباید به دلایلی از جمله بروکراسی اداری معطل بماند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۲    
محیط بانان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته؛ ضمن تعقیب و گریز در این پارک، دو متخلف شکار را شناسایی کرده و از طریق مرجع قضایی تحت پیگرد جهت دستگیری، قرار دادند.
مشاهده نتایج بیشتر...