پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۵۰Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 7 آذر 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 آذر 1396 الف 2 آذر 1396 الف 3 آذر 1396 الف 4 آذر 1396 الف 5 آذر 1396 الف 6 آذر 1396 الف 7 آذر 1396 الف 8 آذر 1396 الف 9 آذر 1396 الف 10 آذر 1396 الف 11 آذر 1396 الف 12 آذر 1396 الف 13 آذر 1396 الف 14 آذر 1396 الف 15 آذر 1396 الف 16 آذر 1396 الف 17 آذر 1396 الف 18 آذر 1396 الف 19 آذر 1396 الف 20 آذر 1396 الف 21 آذر 1396 الف 22 آذر 1396 الف 23 آذر 1396 الف 24 آذر 1396 الف 25 آذر 1396 الف 26 آذر 1396 الف 27 آذر 1396 الف 28 آذر 1396 الف 29 آذر 1396 الف 30 آذر 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۷    
رسانه های یمنی از آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک ارتش این کشور ضد یک هدف نظامی در عربستان خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۴    
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۵    
تخریب یک بنای تاریخی که در فهرست آثار ملی ثبت شده است همانند قتل، تحت هر شرایطی جرم است. اتفاقاً یک جرم کیفری است که مجازات دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۲    
قائم مقام مدیرعامل همراه اول از رویکرد این اپراتور در توجه ویژه به علم، فناوری و نوآوری خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۳۹    
جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: سارقان مسلح بانک ملت ارومیه دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۱۰    
مردم و اهالی روستای زلزله زده قصر قجر از توابع بجنورد٬ پس از 5 ماه در چادر زندگی می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۶    
بیمارانی که دچار افسردگی و عصبانیت هستند، پس از دریافت ماساژ درمانی، بهبود وضعیت داشته اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۱    
سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که برای فهمیدن هدف محمود احمدی نژاد از فعالیت های این روزهایش باید کار روانشناسی صورت بگیرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۱    
تسلا سال پیش در هر ساعت ضرر 480 هزار دلاری داشته است زیرا ایلان ماسک به گسترش این شرکت و برنامه های خودرو الکتریکی ادامه می دهد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۷    
8 آذر، سالروز حماسه ملبورن
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۰    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته در استان تهران از هر 3 زن، یک نفر در معرض خشونت قرارگرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 منتشر شد و داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش و ثبت نام جدید در این آزمون اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۸    
انسان هایی در جهان وجود دارند که "غیرممکن" برای آنها یک واژه تعریف نشده است که شهید مجید شهریاری یکی از این انسان ها بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۰    
پارسینه به نقل ازدیپلمات کشور قرقیزستان و مقام ارشد سابق سازمان ملل در امور افغانستان نوشت: فقر اقتصادی در افغانستان باعث شده برخی افراد در ازای دریافت ماهانه 500 دلار به استخدام داعش درآیند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۵:۱۹    
آخرین باری که با شوهرم حرف زدم، می گفت که بالای یک کوه ایستاده و زیر پایش دره عمیقی است که در آنجا به دنبال گنج می گردد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۹    
اشاره رئیس جمهور آمریکا به احتمال غیرممکن شدن توافق بر سر بودجه با دمکرات ها، گمانه زنی را در رابطه با توقف فعالیت دولت آمریکا که می تواند بسیار زیانبار باشد تقویت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۶    
وزارت خارجه روسیه به مواضع اتخاذ شده توسط سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو درباره ارسال سامانه موشکی اس- 400 به ترکیه واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۰    
محیط زیست مازندران از مصدوم شدن دو محیطبان بابلی به دلیل اصابت گلوله شکارچیان متخلف خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۸    
حضور خودجوش پزشکان آلمانی برای یاری رساندن به زلزله زدگان روستاهای جگیران تووشکه سرپل ذهاب را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۵    
ماریا کوماندانیا مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی به سردار آزمون قول داده که با لباسی در مراسم ظاهر شود که همه کشورهای اسلامی بتوانند این مراسم را مشاهده کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور سابق یمن اعلام کرد که ایران در یمن حضور ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۲    
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عربستان برای جام جهانی روسیه معرفی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۸    
رئیس جمهور گفت: برجام یک توافق مستحکم است و به سادگی نمی توان از بین برد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۸    
از سوی وزیر ورزش و جوانان ، نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست فدراسیون بسکتبال ایران منصوب شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۵    
کار لیونل مسی به جایی رسیده که حتی وقتی گل می زند حساب نمی شود و حالا فوق ستاره آرژانتینی بدترین رکوردش در هفت سال اخیر را بر جای گذاشته.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۵    
رییس جمهور گفت: برنامه دولت این نیست که از طریق قیمت ارز بخواهد کسب درآمد کند، شایعه ای بین مردم است که دولت پول کم آورده و قیمت ارز را زیاد کرد تا پول به دست آورد! خیر این طور نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۲    
نخست وزیر عراق امروز در یک نشست خبری اعلام کرد از صد سال پیش تا کنون حکومت های مرکزی عراق نتوانسته بودند به صورت کامل به مرز های عراق با سوریه برسند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۰۹    
سرمربی اسبق استقلال بخشی از طلب خود را بخشید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۶    
یورونیوز نوشت: شی جین پینگ، مردم این کشور را به عنوان یک فرمان ملی به پیشبرد دائمی انقلاب توالت ها و کثیف نکردن اماکن عمومی فراخواند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۰    
رئیس جمهور تاکید کرد: برای رشد اقتصادی باید نحوه بودجه ریزی تغییر کند باید مردم را وارد پروسه اقتصادی کنیم. برای رشد اقتصادی باید باید سرمایه گذاری خارجی را بیشتر جذب کنیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهور در گزارشی که از عملکرد دولت دوازدهم در 100 روز گذشته ارائه داد، به شعارهای اقتصادی اش در دوران تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و بر تعهدش برای اجرای آنها تا پایان عمر این دولت تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۴    
ساعاتی پس از دریافت سیگنال های هشدارآمیز توسط ژاپنی ها، کره شمالی موشک بالستیک جدیدی شلیک کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۱    
نانسی پلوسی و چاک شومر از رهبران اقلیت ها در سنای آمریکا در واکنش به پیام توئیتری دونالد ترامپ، ملاقات خود با وی را لغو کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۵    
تیم عثمانلی اسپور با 2 پاس گل هافبک ایرانی خود در جام حذفی ترکیه به پیروزی رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۹    
به گزارش تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی در ابتدای صحبت هایش با اشاره به زلزله غرب کشور گفت: از همه آن هایی که در این 25 روز دست اندرکار کمک بودند، اعم از مردم ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۲    
میلیون ها موش در پایتخت زندگی می کنند اما این یکی مسلما انباردارشان است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۶    
مدیر باشگاه شارلوآ در صدد است تا ملاقاتی میان کاوه رضایی و تیری آنری مربی تیم بلژیک که بازیکن مورد علاقه مهاجم ایرانی است، برگزار کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۳    
یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی نوشته تهدیدهای دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران باعث متحد شدن مردم این کشور شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۶    
دختر 12 ساله فسایی در اتفاقی نادر آنچه را در ذهن مادرش می گذرد، می خواند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۰    
به طور تقریبی نیمی از جامعه ایران با وجود داشتن توانایی کار نمی کنند؛ این موضوع را مرکز آمار ایران اعلام کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۴    
سی بی ان نیوز گزارش داد، یک نشریه صهیونیستی از آزمایش موفقیت آمیز نمونه دریایی سامانه پدافند موشکی گنبد آهنین و عملیاتی شدن آن خبر داده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۴    
نماینده مصر گفت: خلأ امنیتی در مناطق صحرایی دوردست، فضاهای ایمنی را برای تروریست ها ایجاد می کند و وضعیت امنیتی را بر لیبی تحمیل می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۷    
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر گفت که بحران سوریه باید از طریق راهکاری سیاسی حل شود که نقشی برای بشار اسد در قدرت قائل نشود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۱    
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که "آیا اختلاف درآمدی که در کشور ما وجود دارد، در کشورهای دیگر دنیا نیز وجود دارد؟"، تصریح کرد: معتقدم فوق لیسانسی که رفتگری می کند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۲    
وزارت دفاع آمریکا در گزارش تازه ای در حالی از حضور حدود 16 هزار نظامی این کشور در افغانستان خبر داده است که شمار نیروهای ویژه و چرخشی آمریکایی همچنان مشخص نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۹    
چند نکته درباره باخت علیرضا کریمی در مقابل حریف روسی برای روبرو نشدن با حریف اسرائیلی.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۶    
میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در این نشست بررسی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۹    
وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان سعودی در ادعایی بی اساس گفت: ایران اندیشه سلطه سیاسی بر اعراب را در سر می پروراند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۳    
رئیس انجمن دیابت ایران برای بیمه ها پیشنهادی تجویز کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۳    
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه از وقوع 982 پس لرزه در استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۷    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یکی از کارکنان انتظامی شهرستان سروستان در حین اجرای عملیات دستگیری شرور مسلح به حمل و نگهداری سلاح مجاز و غیرمجاز به شهادت رسید .
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گزارش اعضای اعزامی کمیسیون به بلژیک و هلند، نمایندگی های ایران در خارج نگران عوارض اقدامات خارج از عرف در رفت وآمدهای برخی هیئت ها به ایران هستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۱    
وزیر خارجه قطر در میزگردی به تشریح ابعاد گوناگون قلدری عربستان در خاورمیانه از محاصره قطر و تکرار سناریوی مشابه در لبنان تا مداخله در سوریه و یمن پرداخت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۱    
سپیدرود در هفته دوازدهم و سیزدهم برابر ذوب آهن و تراکتورسازی شکست خورد تا مشکلات این تیم بیشتر از گذشته شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۷    
طالبان در غرب افغانستان با انتشار بیانیه ای از اعضای این گروه خواست تا هرکجا که اعضای وابسته به داعش را دیدند، آن ها را هدف قرار دهند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه نوشته است که متعب بن عبدالله رئیس سابق گارد ملی عربستان پس از سه هفته بازجویی آزاد شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۵    
تداوم افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 97 ادامه خواهد یافت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره توضیح داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۹    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میرا ث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با سفیر اندونزی گفت: ما آمادگی داریم که حجاج اندونزی از مسیر ایران به حج بروند زیرا شهر هایی مثل شیراز ظرفیت خوبی به عنوان ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود جریانهای شمالی در کشور خبرداد و گفت: این جریانات شمالی روز جمعه تقویت می شود که دستاورد آن بارش باران و برف در بخشهایی از کشور به ویژه نوار شمالی است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۵    
ظاهرا سامسونگ با شرکت جدیدی برای تأمین اسکنر اثر انگشت اس 9 وارد معامله شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۵    
جمعی از نمایندگان از وزرای علوم، آموزش و پرورش درباره تدریس به زبان مادری در دانشگاه ها و آموزش و پرورش طرح سوال کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۹    
عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت: خدا کنه پوشش مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی منشوری نباشه! ما که دور قبل بیچاره شدیم! نرم افزار روتوسکوپی مون هم هنگ کرد! ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۶    
درپی ارسال گزارش هایی از وجود یک خودروی مشکوک در نزدیک برج گرکین ، پلیس انگلیس مناطق اطراف قلب اقتصادی لندن را مسدود کرد و سگ ها و ربات هایش را برای بررسی اوضاع به کار گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح وضعیت اقتصادی کشور نیازمند تقویت صادرات است چنانچه در 40 سال گذشته سرانه صادرات غیرنفتی یک دهم درآمد نفتی کشور بوده که خیلی کم است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۳    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تشکل های مردمی کشور در مجموع بیش از 10 میلیارد تومان کمک مردمی برای زلزله زدگان جمع آوری کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۴    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از غار یخی در زیر یخچال طبیعی واتناجوکول در ایسلند اختصاص دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۰    
ماموران انتظامی بندرلنگه در استان هرمزگان یک تن و هشت کیلو گرم تریاک کشف کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۵    
یک شرکت هواپیمایی از طرح جدید کابین هواپیماهای خود رونمایی کرده است. در این طرح مسافران می توانند موبایل خود را بی سیم شارژ کنند و برای آنها ژاکت های خواب طراحی شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۵    
نایب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با اینکه هنوز تصمیم جدید درباره نان به ما ارائه نشده است تمام نانواهای کشور باید به مصوبات قبلی تمکین کنند و نان را به قیمت قبلی به فروش برسانند تا ستاد تنظیم بازار ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۱    
یک شرکت تولید کننده موبایل با استفاده از گرافن فناوری جدیدی ابداع کرده که 5 برابر سریعتر باتری دستگاه را شارژ می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۲    
وزیر بهداشت در مراسم تقدیر از داود میرباقری - کارگردان آثار دینی گفت: استاد میرباقری بخشی از اسلام ناب را به تصویر کشیدند و آثار بسیار اثرگذار و ماندگاری خلق کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۲    
ممکن است نام مدافع وسط ملی پوش استقلال برای بازی با پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر در لیست 18 نفره قرار بگیرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۹    
گزارش های غیر رسمی حکایت دارد که عربستان یک هتل دیگر را در منطقه الشرقیه به زندانی برای مسئولان سابق و شاهزادگان بازداشتی این کشور تبدیل کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۹    
به دنبال پیگیری ها و تلاش سازمان حج و زیارت و خانواده معظم شهدا، پیکر و محل دفن چهار تن دیگر از شهدای فاجعه منا در عربستان مشخص شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۳    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آسیب های اجتماعی چیزی جز غرب زدگی جامعه نیست و این به عملکرد ضعیف حزب اللهی ارتباطی ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۶    
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۳    
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در واکنش به اظهارات اخیر ولیعهد سعودی علیه ایران گفت: خون کودکان یمنی و جنایات رژیم سعودی در یمن مشخص می کند که چه کسی هیتلر جدید منطقه و خاورمیانه است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۰    
دانش آموزی که از معلم خود کینه ای عمیق داشت، به شکلی هولناک از او انتقام گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۴    
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز سه شنبه گفت که طرحی را به رهبران کشورهای اروپایی درباره خارج کردن مهاجران آفریقایی در معرض خطر در لیبی، ارائه می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۴    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به دیدار برخی بازیکنان این تیم با یکی از هواداران باشگاه گفت: بازیکنان مهمان ایشان بودند و ما نمی توانیم بگوییم کجا بروند یا نروند!
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۴    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تایید تصمیم کمیته مسابقات بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۸    
نابودی تروریست های تکفیری داعش در سوریه و عراق باعث شده تا عناصر این گروه تروریستی از هر شیوه ای برای فرار استفاده کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۸    
میانگین قدی تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد؛صربستان بلندقدترین و عربستان کوتاه قدترین
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۵    
وزارت ورزش و جوانان قرار است طی مراسمی در آینده نزدیک با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از پهلوان علیرضا کریمی آزادکار تیم ملی کشتی ایران تجلیل کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۶    
آنچه به نامه های عارف اهمیت ویژه ای می دهد، توجه او به مسائل جدی در این نامه هاست. او در این نامه ها آشکارا به مسائل سیاسی و اجتماعی روزگار خود اشاره دارد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۳    
وزیر خارجه مصر در واکنش به اظهارات وزیر امور اجتماعی رژیم صهیونیستی گفت، مصر یک وجب از خاک شبه جزیره سینا را به کسی نمی دهد و هرگز اجازه نخواهد داد کسی به آن تجاوز کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۷    
گزارش جدید یک مرکز مطالعاتی اسرائیلی عنوان می کند که داعش در حمله به اهداف ایرانی، می تواند به طور موقت به صورت یک متحد اسرائیل باشد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۵    
اقدامات عربستان و متحدانش در منطقه خلیج فارس علیه قطر، این کشور را به سوی برقراری روابط بیش از پیش با ایران سوق داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۱    
در حالی بانک ها سه پیشنهاد را برای ایجاد زیرساخت هایی در مناطق زلزله زده مطرح کرده بودند که در نتیجه جلسات اخیر پیشنهاد اول آن ها یعنی ساخت مدرسه و خانه بهداشت تأیید شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۸    
اویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) گفت: نیروهای ایرانی در مرزهای سوریه با اسراییل (فلسطین اشغالی) حضور ندارند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۸    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز تذکرات مهمی به شهرداری توسط اعضا داده شد که از جمله آنها لزوم ایمن سازی ساختمان ها از سوی شهرداری بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی جامعه روحانیت در واکنش به رفتارهای اخیر احمدی نژاد گفت: جامعه روحانیت نسبت به مواضع احمدی نژاد سکوت نکرده است، بنده هم پیش از این تقاضای محاکمه آقای احمدی نژاد را به دادستان کل اعلام کرده ام .
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۳    
در ماه های اخیر دولت آمریکا بیش از تلاش برای خروج از برجام، به انعکاس دیدگاه خود مبنی بر مذاکره مجدد تاکید دارد؛ توطئه ای که تحت تاثیر دشمنان منطقه ای ایران و با اهدافی چندگانه صورت گرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۳    
مردی که در زلزله کرمانشاه پدر، مادر، پسر، دختر و همسر باردارش را از دست داده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۰    
ابراهیم ناجیان تا سه هفته پیش برای دلش کار می کرد، دلی به دست می آورد و با خدا معامله می کرد؛ اما از اواسط آبان که کمک ویژه اش به یک معلم و قدردانی ویژه وزیرآموزش و پرورش از او رسانه ای شد ...