پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 15 اسفند 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 1 اسفند 1396 الف 2 اسفند 1396 الف 3 اسفند 1396 الف 4 اسفند 1396 الف 5 اسفند 1396 الف 6 اسفند 1396 الف 7 اسفند 1396 الف 8 اسفند 1396 الف 9 اسفند 1396 الف 10 اسفند 1396 الف 11 اسفند 1396 الف 12 اسفند 1396 الف 13 اسفند 1396 الف 14 اسفند 1396 الف 15 اسفند 1396 الف 16 اسفند 1396 الف 17 اسفند 1396 الف 18 اسفند 1396 الف 19 اسفند 1396 الف 20 اسفند 1396 الف 21 اسفند 1396 الف 22 اسفند 1396 الف 23 اسفند 1396 الف 24 اسفند 1396 الف 25 اسفند 1396 الف 26 اسفند 1396 الف 27 اسفند 1396 الف 28 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1396 
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۲    
جلسه استیضاح وزیران راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه هفته آینده و جلسه استضاح وزیر جهاد کشاورزی روز چهارشنبه در مجلس برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
نخستین نشست خبری آنلاین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فردا، شنبه 19 اسفندماه برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
وقتی زلزله کرمانشاه دل مردم را به درد آورد، بسیاری از مردم دست به کار شدند تا برای هم میهن های خود کاری هرچند کوچک انجام دهند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۸    
دریابان علی شمخانی گفته اعتقادی به محافظ ندارد و ترور مربوط به دهه 60 بوده.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۷    
ایران نوشت:مدیر ناحیه 2 شرکت برق مشهد که به علت آتش زدن اتاقش توسط یک مشترک بدهکار، بشدت سوخته بود ظهر دیروز در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد جان باخت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به وجود 65 هزار پروژه ناتمام استانی و 6 هزار پروژه ناتمام ملی در کشور گفت: برای اجرای پروژه های نیمه تمام 400 تا 500 هزار میلیارد تومان نیاز است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۴    
در مقایسه با جوان ها و سالمندان، میانسال ها با شدت بیشتری از زندگی شان ناراضی اند. احساس می کنند به چیزهایی که می خواسته اند نرسیده اند و چیزهایی که به آن رسیده اند هم دیگر رنگ و بویی برایشان ندارد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۲    
دختر یک شهید مدافع حرم از دو سینماگر به جرم حمایت از اغتشاشگران و اهانت به شهدا شکایت خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۲    
مامه تیام بازهم برای استقلال گلزنی گرد و در بازی برابر العین دو گل به ثمر رساند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
از ریشه زنجبیل قرن هابه خاطر محتوای بالای مواد مغذی ضروری و ترکیبات قدرتمند برای دلایل مختلف پزشکی استفاده می شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۱    
گوگل خدمات جستجوی را با پیام رسان آی مسیج اپل سازگار کرده تا کاربران بتوانند جستجوهای خود را به طور مستقیم از درون محیط این پیام رسان انجام دهند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۵    
تصور کنید صبح آقای رئیس جمهور از خواب بر می خیزد و در کنار میز صبحانه یا میز کار، قریب سی و اندی روزنامه پایتخت را می بیند که برای مطالعه ایشان قرار داده اند اما هر کدام را که بر می دارد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۹    
رئیس اتحادیه تلفن همراه کشور از رونق بازار موبایل در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: مصرف کنندگان در یک ماه اخیر استقبال خوبی از مدلهای جدید گوشی در بازار داشته اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۴    
ولیعهد عربستان سعودی، شامگاه سه شنبه در سفری رسمی و به دعوت دولت انگلیس، وارد لندن شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۴:۴۵    
در دقیقه 99 دیدار انگلیس و آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 1990 پل گاسکوئین، کارت زرد گرفت تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۱:۳۹    
نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد، آمریکا به صراحت نگرانی های خود را درباره برجام اعلام کرده و به دنبال رفع کمبود های این توافق است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۹    
سخنگوی وزارت کشور از ارسال بخشنامه وزیر کشور به تمامی استانداران به مناسبت هفته منابع طبیعی، پیرو توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ریاست جمهوری نسبت به حفظ و توسعه فضای سبز و صیانت از ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۹    
لندن اعلام کرد در صورت ارتباط مسکو با مسموم شدن جاسوس دو جانبه بریتانیا، انگلستان از جام جهانی 2018 روسیه، کناره گیری می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۹    
امیر یعقوب قضاوت ضعیفی در دیدار امشب استقلال داشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۸    
قرآنی که رهبر انقلاب به خانواده شهید محمد حسین حدادیان اهدا کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۳    
پیامبر خدا صلّی اللّه علیه و آله می فرمایند: آن چنان نماز بگزار که گویا آخرین نماز توست بحارالانوار، ج84، ص284
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۳    
علی کریمی گفت: شهرآورد تمام شد و رفت، فراموش کنید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۸    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه اشغالگری عامل اصلی اغلب بحران های منطقه است، گفت: تاریخ نشان داده که اشغالگری دوام نمی آورد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۷    
رهبر انقلاب اسلامی ساعتی پیش در منزل شهید محمدحسین حدادیان -از شهدای اغتشاشات اخیر تهران- حضور یافتند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۷    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد: تهدید تروریستی همچنان وجود دارد و این نیازمند حمایت بین المللی است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۱    
عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور گفت: کاشت درخت در هر زمان و مکان کار درستی نیست و ممکن است با انتخاب گونه و یا زمان غلط منجر به تشدید بیابان زایی شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
معاون اداره تامین اعتبارات ارزی بانک مرکزی، 4 شرط این بانک برای استفاده از فاینانس را مصوبه شورای اقتصاد، پذیرش عاملیت بانک ایرانی، اخذ وثیقه و سند گواهی مسدودی ارزی عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی در زمین العین امارات گفت: بازی بعدی مقابل العین شانس بزرگی برای صعود تیم ما است و ما با کمک تماشاگران خودمان می توانیم این کار را انجام بدهیم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به تغییرات جدید در کاخ سفید اعلام کرد: هنوز کسانی هستند که می خواهم تغییرشان بدهم چرا که همیشه کمال گرا هستم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۱    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمن قصد ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی را دارد، گفت: دشمن می خواهد مردم را از عملکرد مسئولان ناامید کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۶    
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: نیروهای امنیتی و بسیجی دستشان این طور بسته نبود و محدودیت نداشتند ، این شیطنت ها بسیار زودتر در نطفه خفه می شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۵    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۰    
فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان چند سال است که به وسیله فضای مجازی با هدف ناامید سازی، بی اعتمادی در ارتش، مطالبی را انتشار می دهند و این موضوع را به شدت پیگیر هستند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۰    
وزیر امور خارجه فرانسه در پایان سفرش به تهران گفت مذاکرات با مقام های ایران صریح ، صادقانه و قاطعانه بوده و هر دو طرف به صراحت دیدگاه های خود را اعلام کرده اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۴    
پسری که در اقدامی وحشیانه به یک داروخانه در غرب تهران هجوم برده و با تهدید قمه از آنجا سه میلیون تومان سرقت کرده بود بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه در واکنشی تند نسبت به سخنان رابرت مانینیگ سخنگوی وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) در مظلوم نامیدن یکی از سران حزب اتحاد دمکراتیک سوریه(پ.ی ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۴    
مهاجم تیم استقلال به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال و العین انتخاب شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
مرد میانسالی دقایقی قبل در محله تهرانسر، همسر سابق و پسر 8 ساله خود را به قتل رساند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
یک خبرنگار فرانسوی می گوید وزیر خارجه فرانسه در سفر به تهران، انتظار داشته حداقل یک موضع کلی از ایرانیان در خصوص توقعات موشکی اروپا ببیند، ولی در این مسیر ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از لغو کنسرت موسیقی فرزاد فرزین در این شهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۳    
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۸    
فرمانده انتظامی بجنورد از مرگ دو کودک بر اثر سقوط در دستگاه بلوک زنی در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
رئیس پدافند غیرعامل با اشاره به اقداماتی که تلگرام در آینده انجام خواهد داد، عنوان کرد: مدیران این شبکه اجتماعی طی بیانیه ای اعلام کرده اند که در آینده ارز اینترنتی با نام گرام را ارائه می دهند و از ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۳    
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 با اشاره به بررسی موضوع آلودگی هوا در این کمیسیون، گفت که گزارش میزان مرگ و میر و سرطان های ناشی از آلودگی هوا و هزینه های درمانی در این زمینه از سوی این کمیسیون استخراج ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۲    
مصاف استقلال و العین با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۲    
هیئت نمایندگی آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه واشنگتن به دنبال رفع کمبودهای برجام است، مدعی شده است که واشنگتن به تعهداتش پایبند بوده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۲    
سرهنگ بخشنده درباره اثرات سوء ماده مخدر ال اس دی هشدار داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۲    
امیرالمومنین، علی بن ابی طالب (علیه السلام) می فرمایند: اِنْ لَمْ تَکُنْ حَلِیماً فَتَحَلَّمْ فَاِنَّهُ قَلَّ مَنْ تَشَبَّهَ بِقَوْمٍ اِلَّا اَوْشَکَ اَنْ یَکُونَ مِنْهُمْ. ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۷    
بدنبال سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران، جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، اروپایی ها را به مماشات با ترامپ متهم و نگرانی های مطرح شده در مورد برنامه موشکی و نفوذ منطقه ای ایران را ادعاهایی ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۱    
معاون اول رییس جمهور گفت: دهه شصتی ها جزو مظلوم ترین و عزیزترین جوانان کشور هستند زیرا در هر مقطعی بیشترین فشارها را تحمل کرده اند تا آن مقاطع و دوره ها را پشت سر بگذارند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۶    
واشنگتن پست اعلام کرد که دولت این کشور در صدد است اقدام نظامی جدیدی را علیه سوریه در صورت اثبات استفاده دولت دمشق از سلاح های شیمیائی در غوطه شرقی به انجام برساند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۱    
نتانیاهو طی سخنرانی در نشست آیپک با بیان اینکه پارسی ها نمی توانند اسرائیل را نابود کنند، بر لزوم متوقف کردن ایران تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۶    
نمایندگان مجلس دولت را مکلف به پرهیز از برگزاری همایش های غیرضروری کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۶    
منصور غلامی در بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در پاسخ به مطالبات دانشجویان نمونه گفت:: تسهیلاتی که به دانشجویان نمونه داده می شود کافی نیست، اما همین مقدار نشان از توجه به علم و دانش است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۶    
دو نسل از محصولات محبوب خودرو ساز آلمانی (BMW 2000 مدل سال 1969) و ("2015" BMW i8) در یکی از نمایشگاه های تهران.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۵    
هفته های گذشته شاهد بروز درگیریهای شدیدی بین نیروهای بین المللی و منطقه ای حاضر در سوریه بوده ایم و حتی می توان این درگیریها را به منزله جنگ جهانی کوچکی در این کشور عربی دانست.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۹    
با مبلغ 80 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند هیوندای i20، جک S3 اتوماتیک، هیوندای i30، چری تیگو 5 ، ب ام و 318i، تویوتا کمری GL، میتسوبیشی میراژ و موارد مشابه را دارید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
وزیر خارجه انگلیس از احتمال اقدام شدید و مناسب این کشور علیه روسیه خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۲    
پست اینستاگرامی علی علیپور؛ آرزو برای اشکان دژاگه و تبریک به امید ابراهیمی
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۲    
بار دیگر با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، موضوع حوادث چهارشنبه سوری و انفجارها و آتش سوزی های این شب محور اصلی سخنان و تذکرات مسئولان ارشد انتظامی کشور شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۱    
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی ذوب آهن 2 - 0 الوحده امارات
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از رفع ایرادات شورای نگهبان ارقام منابع و مصارف بودجه سال 97 کل کشور را تصویب و نهایی کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
برخورد کامیون در ورودی شیراز با 9 خودرو، منجر به کشته شدن 2 نفر و مصدومیت حداقل 6 نفر شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۵    
همزمان با 15 اسفند سالگرد درگذشت رسول ملاقلی پور، مدیر تولید فیلم نسل سوخته ، عکس تازه ای از او منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۵    
رئیس پلیس تهران با اعلام نصب دوربین های جدید در تهران گفت: آماده اجرای طرح ترافیک جدید از ابتدای سال آینده هستیم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۴    
ذوب آهن ایران در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا توانست با دو گل از سد الوحده امارات عبور کند و در جایگاه دوم گروه B قرار بگیرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران در بازدید از مجتمع قضایی ارشاد گفت: حرکات مذبوحانه ای که اخیرا با حمایت دشمنان اسلام در قالب کشف حجاب در جامعه شکل گرفته است منشا هنجارشکنی دارد و باید با آن قاطعانه ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۹    
مهاجم نیم فصل اول استقلال از لئوناردو پادووانی عیادت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۹    
همایش مسئولان دفاترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درمناطق واستان ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در تهران برگزار و برنامه های حج آینده تشریح شد. ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۳    
در پی درج خبری در یکی از خبرگزاری ها با تیتر وزیر کشور 3 روز با زن و بچه اش در کرمانشاه زیر چادر بخوابد در روز ششم اسفند ماه جاری، سازمان مدیریت بحران کشور توضیحاتی منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۳    
وزیر خارجه عربستان با اشاره به حملات موشکی یمنی ها به مواضع مزدوران و نظامیان سعودی مدعی شد که حوثی هایی که اندک هستند می خواهند بر کشور 28 میلیون نفری یمن مسلط شوند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۷    
زنی 40 ساله شب گذشته خود را از طبقه یازدهم برج مسکونی در خیابان ستارخان پرتاب و فوت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۲    
تمام 32 سرنشین این هواپیما جان خود را از دست داده اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۷    
شرکت هواپیمایی دلتای آمریکا از توقف کامل پروازهای مسکو به شهرهای مهم امریکا خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
فرماندار شمیرانات و برخی از همراهان وی با تعدادی از خبرنگاران حاضر در پیست اسکی دربندسر برخورد ناشایستی داشتند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
فرهاد گلبرگ مدیرعامل سازمان غیردولتی جستجو و نجات ارتفاعات ایران در توضیحاتی پیرامون حاشیه های ایجادشده در تحویل جعبه سیاه هواپیمای آسمان که در روز 29 بهمن 1396 در کوه دنا سقوط کرده بود ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با العین مشخص شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
نمایندگان کارگران و کارفرمایان امروز در اعتراض به بند ز. تبصره 7 لایحه بودجه 97 امروز حاضر به شرکت در جلسه شورای عالی کار نشدند و در همین راستا جلسه شورای عالی کار با دستور کار بررسی دستمزد 97 لغو شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۰    
نیمه نخست بازی تیم های ذوب آهن و الوحده با برنری شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۵    
قدر مسلم آن است که آمریکایی ها و غربی ها تمام عزم خود را جزم کرده اند تا ضمن ایجاد یک اجماع جهانی علیه دمشق به دلیل آغاز عملیات بزرگ آزادسازی غوطه شرقی مانع از آزادی نهایی این منطقه مهم و استراتژیک ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: مشخص نیست چرا از بین حدود 20 نوع مدرسه که 15 مورد آن غیردولتی است و اکثر آنها با آزمون دانش آموز پذیرش می کنند، مدارس تیزهوشان قربانی آزمون و تنوع مدارس شده اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان رسیدگی به اصلاحات مدنظر شورای نگهبان در لایحه بودجه 97 دخل و خرج کشور را نهایی کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
اخیراً ابهامی جدید و البته عجیب در مورد نفتکش ایرانی سانچی مطرح شده مبنی بر اینکه این نفتکش مناسب بارگیری و حمل میعانات گازی نبوده، شرکت ملی نفتکش ایران با صدور اطلاعیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
توهین های اخیر رئیس جمهور نه تنها حامیان داخلی، بلکه مجری ها و کارشناسان بی بی سی فارسی را هم که عموما هوای اعتدالیون داخل ایران را دارند، نیز کلافه کرده است!
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
داستان پرت و پلا از این قرار است که معامله پیرمردی معیری نام در آن دنیا با حضرت عزرائیل به هم خورده و زنده برگشته. همین برگشتن آغاز فصلی جدیدی در زندگی او شده!.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۴    
افزایش قیمت تعدادی از خودروهای داخل در حالی اتفاق افتاده که همچنان بازار خرید و فروش خودرو با وجود نزدیک شدن به شب عید رونقی ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۸    
فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، با نزدیک شدن به رویداد بزرگ جام جهانی 2018 فوتبال، ویدئویی جالب از رو پایی زدن بازیکنان مطرح منتشر کرده است ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۸    
مدیر عامل سابق موسسه همشهری در نامه ای سرگشاده به رییس شورای شهر تهران، در مورد اظهارات برخی اعضای شورای شهر علیه مدیدریت وی توضیحاتی داده و اعلام داشته که علیه آن ها شکایت کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۸    
توقف نهایی تولید و شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری از ابتدای سال جاری و نیز اضافه شدن هشت استاندارد اجباری جدید به استانداردهای 17گانه برای کلیه موتورسیکلت ها از ابتدای سال آینده ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
براساس آخرین آمار، ورودی سدهای کشور در سال آبی جاری هشت میلیارد و 870 میلیون مترمکعب بوده که نسبت به سال قبل 31 درصد کاهش داشته است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۷    
چرا برادران قاسم خانی و من که همگی جز گروه نویسندگان آثار مدیری بودیم در اکران خصوصی ساعت 5 عصر که به قول دوستان بزرگترین اکران خصوصی سینمای ایران بود حضور نداشتیم؟
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۷    
آبی های تهرانی در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز مقابل تیمی قرار می گیرند که فصل گذشته با نتیجه سنگینی تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان را از گردونه مسابقات خارج کرده بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۷    
قائم مقام آستان قدس رضوی گفت: یکی از اهداف گروهک تروریستی داعش حرم رضوی بود که با تدابیر انجام شده و به لطف خداوند، ده ها توطئه خنثی شد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: طی 11 ماه گذشته 2 میلیون و 500 هزار و 99 نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون سراسر کشور مراجعه کرده اند که از این تعداد یک میلیون و 923 هزار و 366 نفر موفق به اهدای ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۲    
جمعی از نمایندگان با تذکر به وزیر امور خارجه، نسبت به دعوت از وزیر امور خارجه فرانسه با وجود مواضع خصمانه این کشور علیه ایران انتقاد کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی و رئیس گروه 77 بر ضرورت ارتقای ایمنی هسته ای و تسهیل انتقال فناوری صلح آمیز هسته ای تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
مشاور رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد این کشور قصد دارد به تلافی افزایش تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم در آمریکا، تعرفه گمرکی واردات پنبه از آمریکا را افزایش دهد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد هویت هشت نفر از جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران- یاسوج را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۶    
محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه اظهارات اخیر آقای روحانی درباره علم بیشتر شبیه یک شوخی است تا بحثی جدی، خاطرنشان کرد که موفقیت های علمی کشور مرهون پیگیری های مقام معظم رهبری بوده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی قوه قضائیه در مورد بررسی پرونده موسسات مالی و اعتباری نیز اظهارداشت: تلاش داریم با کمک دولت و مجلس مشکلات مردم حل شود رسما اعلام کردیم به هیچ وجه چنین مجوزهایی برای تاسیس موسسات جدید صادر ...