پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۳:۵۰Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 26 اسفند 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 1 اسفند 1396 الف 2 اسفند 1396 الف 3 اسفند 1396 الف 4 اسفند 1396 الف 5 اسفند 1396 الف 6 اسفند 1396 الف 7 اسفند 1396 الف 8 اسفند 1396 الف 9 اسفند 1396 الف 10 اسفند 1396 الف 11 اسفند 1396 الف 12 اسفند 1396 الف 13 اسفند 1396 الف 14 اسفند 1396 الف 15 اسفند 1396 الف 16 اسفند 1396 الف 17 اسفند 1396 الف 18 اسفند 1396 الف 19 اسفند 1396 الف 20 اسفند 1396 الف 21 اسفند 1396 الف 22 اسفند 1396 الف 23 اسفند 1396 الف 24 اسفند 1396 الف 25 اسفند 1396 الف 26 اسفند 1396 الف 27 اسفند 1396 الف 28 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1396 
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۱    
رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در 2 جاده گیلان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۶    
کاروان 1200 نفری از گردشگران ایرانی که به مناسبت تعطیلات عید نوروز به شهر مارماریس سفر کرده اند با گل و شیرینی مورد استقبال قرار گرفتند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۳    
الهه فرشچی خبر کشف حجاب و خروجش از کشور را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۶    
دیدار پایانی رقابت های لیگ برتر باشگاه های گیلان بین دو تیم چای ناطق لاهیجان و شاهین بندرانزلی در شرایطی در ورزشگاه تختی لاهیجان تا ثانیه های پایانی بدون گل در جریان بود که درگیری و ضرب و شتم داور ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: تلاش می شود در سال 1397 بر افرادی که با اجاره نمایشگاه و دفتر وارد این صنف می شوند، نظارت بیشتری اعمال شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۲    
دستور ویژه به حسین فدایی برای بازرسی از نهادهایی که به طور مستقیم زیر نظر مقام معظم رهبری هستند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۸    
نیروهای پ.ک.ک از کشته شدن دست کم 18 نظامی ترکیه در درگیری های به وقوع پیوسته در شمال اربیل خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
پسر نوجوان که متهم است خواهر شش ساله اش را در اصفهان به قتل رسانده است بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
مایکروسافت تلاش دارد به روشی جدید کاربران را به استفاده از مرورگر اینترنتی اج خود وادار کند، این مرورگر، مرورگر اینترنتی پیش فرض ویندوز 10 است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
یکی از مهم ترین توصیه های نوروزی برای پیشگیری از چاقی، این است که در سایز ظرف غذای خود تغییراتی ایجاد کنید تا جلوی پرخوری تان گرفته شود ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۶    
خودروی نیروی انتظامی که در کنار خیابان و در محل توقف ممنوع پارک شده بود، توسط یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی جریمه شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۰    
یک روانشناس با اشاره به اینکه شیوع افسردگی در کودکان دبستانی بیشتر از نوجوانان و زنان مشاهده می شود، گفت: اختلال افسردگی ممکن است همراه با اختلال نافرمانی و لجبازی بروز یابد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۵    
یک باگ جدید در اپلیکیشن گوگل کروم ریموت دسک تاپ مخصوص مک بوک به هکرها اجازه می دهد بدون پسورد وارد رایانه افراد شوند و اطلاعات وی را سرقت کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۹    
وقتی زندگی در روالی یکنواخت و کسالت بار می افتد و عملاً به مُردگی تبدیل می شود، چه باید بکنیم؟ دو پاسخ برای این سوال وجود دارد: دائماً دنبال چیزهای تازه باش ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۳    
تلگرام به ایران، کوبا، شبه جزیره کریمه، کره شمالی و سوریه اجازه خرید پول مجازی گرم را نمی دهد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۷    
در سال 96 استقبال سینما دوستان از فیلم های کمدی بیشتر بود، نهنگ عنبر 2 ، آینه بغل ، گشت 2 ، خوب بد جلف و اکسیدان آثار پرفروش امسال اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۲:۱۱    
انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 روسیه که در آن 8 نامزد برای ورود به کاخ کرملین با یکدیگر رقابت می کنند با آغاز به کار دو شعبه اخذ رای در دو ناحیه فدرال این کشور رسماً شروع شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۸    
نشست شورای عالی کار پس از سه ساعت با پیشنهاد احتمال افزایش 20 درصدی حداقل بگیران مشمولان قانون کار به کار خود ادامه می دهد و سایر سطوح مزدی هم در محدوده 16درصد پیشنهاد شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۲    
رئیس پیشین سیا: هنگامی که ترامپ به دنبال اعمالی، چون عوام فریبی رسوا شود، در زباله دان تاریخ دفن خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۷    
چند مقام کنونی و پیشین آمریکا در جمع منافقین از ارائه کمک ها و حمایت های بیشتر به آن ها خبر داده و از کنگره و دولت خواستند تلاش ها علیه نظام جمهوری اسلامی را تشدید کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۲    
العین هفته نوزدهم لیگ امارات را با پیروزی سپری کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد، حاضر است قراردادش با این فدراسیون را منتشر کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۷    
ضارب علی آرامش فر محیط بان دنا به 5 سال حبس تعزیری محکوم شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۶    
سفیر روسیه در انگلیس اعلام کرد که مسکو هرگز لندن را به خاطر موضعش در قبال پرونده سکریپال نخواهد بخشید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی استان تهران در ایام نوروز گفت: با تداوم شرایط پایدار جوی تا اوایل هفته آینده، شهروندان تهرانی روز های گرمی را سپری می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۵    
مدیر اجرایی اندیشکده شورای منافع آمریکا و افسر پیشین سیا با انتشار یادداشتی نسبت به تبلیغات مکرر آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی علیه ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با توجه به موقعیت منطقه و شرایط جوی و پیچیدگی عملیات پیش بینی می شود عملیات جست وجوی اجساد هواپیمای تهران یاسوج حداقل تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۰    
دولت بلژیک اجاره نامه 99 ساله مسجدی در بروکسل را که در اختیار عربستان سعودی بود باطل کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۹    
مرد جوان با ضربه چاقو به گردنش به قتل رسید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشور های اروپایی نباید مسئله موشکی ایران را با برجام یکی کنند و باید بدنبال انجام تعهدات خود و آمریکا نسبت به این توافق باشند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
سیدعزت الله ضرغامی با انتشار تصویری در کانال تلگرامی اش نوشت: با این دو جوان خلاق و دوست داشتنی در خیابان آشنا شدم. پیام آوران حفظ محیط زیست اند. با یک نوآوری دیدنی!
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
امیر عابدزاده یکبار دیگر با تیم پرتغالی اش به پیروزی رسید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
سازمان پسماند شهرداری تهران از جمع آوری و خرید پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی (انواع باتری، لامپ های روشنائی، قطعات رایانه و مخابراتی، لوازم خانگی و .. ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۷    
یک پلیس مسلمان در آلمان به دلیل دست ندادن با همکار زن خود احتمالا به پرداخت جریمه محکوم خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۲    
یک روزنامه فلسطینی از طرح رژیم صهیونیستی برای تکرار سناریوی اشغال فلسطین این بار در عراق و استقرار 300 نظامی صهیونیست با هویت های پنهان در پایتخت این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۷    
92درصد از دانشجویان ایرانی دوره دکترا در آمریکا، پس از اتمام تحصیل، به کشور خود بر نمی گردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۶    
ساعت 7:28 صبح امروز شنبه یک دستگاه وانت نیسان حامل بار میوه و سبزیجات با پرایدی که در حال تردد در مسیر جنوب به شمال بزرگراه جناح بود برخورد کرد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۶    
وینفرد شفر گفت: آن هایی که می گفتند استقلال موفق نمی شود، الان در اتاق نشسته و گریه می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۶    
نشست 273 شورای عالی کار برای تعیین حد اقل دستمزد کارگران در سال 97 با حضور وزیران کار، اقتصاد و صنعت در محل وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی تشکیل شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۶    
نخست وزیر عراق طی سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت روز شهید این کشور با بیان اینکه عراقی ها به دنبال کشوری ملی گرا هستند، درباره وقوع درگیری ها در منطقه هشدار داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۰    
وزارت دفاع جمهوری چک اعلام کرده که قرارداد خرید 8 رادار چند ماموریتی ای. ال. ام-2084 ساخت رژیم اسرائیل را به تعویق می اندازد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۰    
سرمربی سیرالئون بعد از شکست تیمش برابر ایران گفت: اتفاقات بازی قابل پیش بینی بود، اما مهم این است که به اهدافمان رسیدیم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۴    
هنرمندان و ورزشکاران برای کاهش تصادفات و تلفات سفرهای نوروزی کمپینی با عنوان لطفا زنده بمانید تشکیل داده اند و تلاش دارند با این کار از میزان مرگ و میر حوادث در ایام نوروز بکاهند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
تیم بسکتبال پتروشیمی عنوان قهرمانی باشگاه های غرب آسیا را از آن خود کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۴    
شهرام کرمی، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل هنرهای نمایشی شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۹    
ائتلاف دولت قانون در واکنش به خبر تصمیم ولی عهد سعودی برای سفر قریب الوقوع به بغداد دولت عراق را از اعتماد به سعودی هایی که عامل کشتار و گسترش تروریسم در عراق هستند، برحذرداشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۳    
وکیل مشایی گفت: موکلم دقایقی پیش توسط ماموران امنیتی بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رفتار طرف های مقابل نشان می دهد که آمریکایی ها بنای ماندن در برجام را ندارند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۸    
در ادامه گمانه زنی ها درباره دست داشتن جینا هاسپل گزینه ریاست سیا در شکنجه برخی زندانیان، تعدادی از سناتور های آمریکایی خواستار انتشار علنی اسناد محرمانه درباره او شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
منابع یمنی اعلام کردند که رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، برادر ناتنی علی عبدالله صالح را به عنوان فرمانده نیرو های موسوم به احتیاط گماشته است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: غرب، مرکز، شرق و شمال کشور در ساعات آتی بارانی خواهد بود؛ این سامانه بارشی دوشنبه از کشور خارج می شود و جوی پایدار تمام نقاط را فرا می گیرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۷    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۶    
وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای به اخراج دیپلمات های این کشور از روسیه واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۶    
ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم به وقت شام، بعد از حضور در شهر شیراز، در هنگام اکران فیلمش با تشکر از حضور آنها گفت، بسیاری از بازیگران داعشی در فیلمش اهل شیراز بودند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۱    
تحت تاثیر فضای مجازی برخی از افراد در زمان زلزله کرمانشاه با اعلام شماره حساب اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند که باید نسبت به هزینه کرد آن به مردم پاسخگو باشند اما متاسفانه برخی نمی خواهند در ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۶    
گریتا برلین فعال ضد جنگ فرانسوی انگلیسی که از اوایل دهه 60 میلادی برای رهایی فلسطین از اشغال صهیونیست ها فعالیت کرده است و از پایه گذاران جنبش رهایی غزه می باشد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
نزاع و درگیری دو طایفه در شهر سرابله ایلام با حضور پلیس خاتمه یافت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
پیشکسوت فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون بودجه سال 1397 را به دولت ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۶    
عضو کارگری شورای عالی کار با بیان اینکه برای مزد97 چانه زنی بر مبنای نرخ تورم را نمی پذیریم، گفت:به هیچ عنوان نمی توانیم منافع جامعه کارگران را قربانی تعجیل در تعیین دستمزد کنیم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: مجلس در جلسه غیرعلنی فردا صبح، به بررسی گزارش تخصصی فضای مجازی و پیام رسان ها می پردازد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
رئیس سابق شورای شهر گفت: در این چند ماه گذشته، بعد از آقای قالیباف، از آقای نجفی و مجموعه شهرداری چیزی جز شعار، بخشنامه و حرف چیزی دیده نشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۴    
توپخانه رژیم صهیونیستی عصر امروز (شنبه) یک منطقه در شرق شهر غزه را هدف حمله خود قرار داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۸    
خبرگزاری آسوشیتدپرس روز شنبه گزارش داد: شبکه اجتماعی فیس بوک دسترسی یک شرکت تحلیل داده ها با عنوان کمبریج آنالیتیکا را که با ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همکاری داشت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۸    
رئیس شعبه تیم ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی از ورود این تیم به موضوع رعایت خالص فروشی خبر داد و گفت: با رعایت مصوبه خالص فروشی در عرضه سیب و پرتغال تنها در استان تهران از 600 میلیون تومان کم فروشی ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سیرالئون ظرف 5 روز انتخاب شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۳    
رهبر معظم انقلاب بعد از ظهر چهارشنبه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی سخنرانی می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: آیا این رفتار حرفه ای است که عملکرد تیم ملی را بعد از 7 سال زیر سوال می برید؟ حداقل کاری که می توانید بکنید اجازه بدهید بازیکنان کار خودشان را بکنند و شاهد رضایت ملت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۱    
رییس جمهوری ترکیه اعلام کرد: هر لحظه ممکن است مژده تحت کنترل درآوردن عفرین را بدهیم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۱    
رضا رشیدپور در اینستاگرامش نوشت: امشب در اولین برنامه بهار نارنج با اجرای احسان عزیز، به بسیاری از پرسش ها، حاشیه ها و شایعات پاسخ خواهم داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۱    
از ویژگی های این کتاب که خاص قلم احمدرضا احمدی است شاعرانه بودن و تصویرسازی زیبا و حس نابی است که با خواندن کلمه کلمه از آثار او به مخاطب دست می دهد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۱    
برای اجاره یک واحد آپارتمان نوساز 65 متری باید 50 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه یک میلیون و 700 تومان اجاره پرداخت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۰    
بیژن ذوالفقارنسب در ابتدای برنامه فوتبال برتر حرف جالبی به زبان آورد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۵    
پیمان هوشمندزاده عکاس است... سال ها در حیطه عکاسی فعالیت می کند، و گاه در میان داستان هاش هم ردپای این هنر دیده می شود. هوشمند زاده در لابه لای روایتش لحظات ویژه ای را به ثبت می رساند
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۵    
"سفر رهبران کشورهای حوزه خلیج فارس چون عربستان، امارات متحده عربی و قطر به عنوان متحدان آمریکا به واشنگتن و دیدارشان با رئیس جمهوری این کشور بعید است که به حل مناقشه دیرپای این کشورها با دوحه منجر ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
همچون همه ساله و با تصمیم مسئولان پلیس راهور، قرار است دوربین های طرح ترافیک و زوج فرد در روز 28 اسفند خاموش شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
فیس بوک یا اینستاگرام را که نگاه می کنید، پر است از عکس های پرطراوتی که در آن آدم های خندان دوستی شان را با هم جشن گرفته اند. دوستیْ پایه ای ترین ارزشِ شبکه های اجتماعی است ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
یک روزنامه عربستانی از پیشنهاد باشگاه الاتفاق به برانکو خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
منافع حداکثری حزبی را بر منافع عمومی ترجیح دادن و مسئولیت تبعات زد و بندهای سیاسی را نپذیرفتن چیزی نیست که بتوان برای همیشه آن را پنهان کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۰    
تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دوستانه در ورزشگاه آزادی مقابل سیرالئون به پیروزی پرگل رسید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۹    
نماینده دائم یمن در سازمان ملل بار دیگر با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که ایران در یمن دخالت می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۴    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: این روز ها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضای مجازی منتشر کرده اند و هر روز دروغی درست می کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۳    
وزارت امور خارجه قزاقستان با انتشار بیانیه ای به سخنان وزیر خارجه روسیه مبنی بر عدم هماهنگی این کشور با مسکو در زمینه لغو رژیم روادید اعتراض کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۸    
جانشین پلیس پایتخت با بیان اینکه در سال 96 هر 3 ثانیه یک تماس فوریتی با 110 و هر 6 ثانیه یک عملیات فوریتی پلیسی انجام می شود، گفت: تخلفات راهور با 23 درصد، صدرنشین تماس های شهروندان با 110 بوده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۳    
سفر بخش جدا نشدنی زندگی هر فردی بوده و همه افراد، نیاز دارند حداقل یکبار در سال به سفر بروند و مقصد بسیاری از هموطنان، شهرهای شمالی کشور است و برای اقامت خود اجاره ویلا و سوئیت را انتخاب می کنند. ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۳    
جشن نوروز یکی از آیین های قدیمی ایران است که مناطق کردنشین در روزهای نخستین سال در مناطق شهری و روستایی و با حضور مردم از سراسر کشور آن را برگزار می کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۷    
شهر موصل ژوئیه گذشته آزاد شد و نخست وزیر عراق پایان خلافت خودخوانده داعش را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۲    
ساختمان پلاسکو بعد از بازار بزرگ تهران، یکی از مهمترین مراکز توزیع پوشاک مردانه در تهران به شمار می رفت، از دو بخش یعنی یک برج 17 طبقه و یک بخش 5 طبقه تشکیل شده بود که بر اثر حادثه آتش سوزی ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
دادستانی تهران متن حکم محکومیت حمید بقایی را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۶    
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به ادعاهای اخیر ولیعهد سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۱    
در راستای سیاست شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هزینه های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برنامه ریزی ویژه برای برگزاری مراسم تحویل سال و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
مصاحبه بهزاد نبوی با روزنامه اعتماد روز 19 اسفند نکات کلیدی خوبی، هم برای رونمایی آشوب های 8 ماهه سال 88 داشت، هم برای چند روز آشوب دی ماه اخیر ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه وضعیت فرهنگی کشور باید بهتر از این باشد، گفت: تمام امور فرهنگی چه تبلیغات و چه هنر مانند سینما و تلویزیون باید هماهنگ با اسلام و انقلاب باشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
خودروبانک به عنوان پرمخاطب ترین وبسایت تخصصی خودرو کشور توانسته دوبار برنده بهترین سایت خودرویی کشور در جشنواره وب ایران نیز بشود و اولین وبسایت خودرویی بود که به تولید فیلم تست و معرفی خودروهای ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
یک دیپلمات پاکستانی اعلام کرد که مقامات پاکستانی درخواست آمریکایی ها مبنی بر تسهیل ورود برخی افراد به خاک ایران به دنبال اغتشاشات دی ماه گذشته را رد کرده اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۴    
مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات ثبت نام طرح ترافیک 97 را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۹    
کیش جزیره ای است در جنوب ایران، در همسایگی خلیج فارس که سالانه تعداد زیادی توریست از داخل و خارج از کشور به خود جذب می کند ...