جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۰۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 9 خرداد 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 خرداد 1397 الف 2 خرداد 1397 الف 3 خرداد 1397 الف 4 خرداد 1397 الف 5 خرداد 1397 الف 6 خرداد 1397 الف 7 خرداد 1397 الف 8 خرداد 1397 الف 9 خرداد 1397 الف 10 خرداد 1397 الف 11 خرداد 1397 الف 12 خرداد 1397 الف 13 خرداد 1397 الف 14 خرداد 1397 الف 15 خرداد 1397 الف 16 خرداد 1397 الف 17 خرداد 1397 الف 18 خرداد 1397 الف 19 خرداد 1397 الف 20 خرداد 1397 الف 21 خرداد 1397 الف 22 خرداد 1397 الف 23 خرداد 1397 الف 24 خرداد 1397 الف 25 خرداد 1397 الف 26 خرداد 1397 الف 27 خرداد 1397 الف 28 خرداد 1397 الف 29 خرداد 1397 الف 30 خرداد 1397 الف 31 خرداد 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۲    
این رفتار توتال، یعنی عدم اظهارنظر رسمی درباره قرارداد و جوسازی رسانه ای در فضای بین المللی حرفه ای نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۸:۴۴    
ایده طرح تفکیک آب شرب و آب بهداشتی در ایران، سابقه ای بیش از یک دهه دارد که البته این بحث در سال 1395 به طور جدی تری مورد ارزیابی قرار گرفت و برخلاف نظر نمایندگان مجلس این طرح هنوز وارد مرحله اجرایی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۴    
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۳    
وینگر ایرانی تیم آلکمار در فصلی شگفت انگیز موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند شده تا اکنون گمانه زنی در خصوص آینده او افزایش یابد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۳    
مترجم کتاب شمسپاره نوشته الیف شافاک با ارائه توضیحاتی درباره این کتاب، از دلیل محبوبیت این نویسنده ترک در ایران گفت. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۵    
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک اقدام به تاسیس مطب دندانپزشکی در منطقه شهرری کرده است
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۴    
فروش پروانه شکار از سوی معاونت محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتباع خارجی به واکنش فعالان و رسانه های این حوزه منجر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۲    
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره پروژه های ضدروحانی قلمفرسایی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۱    
علیرضا بیرانوند در بازی برابر ترکیه عملکرد خوبی از خود نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۵    
محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس جدا خواهند شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، افزایش شدید قیمت مسکن و اجاره بها را در مدت اخیر کاذب دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۶    
گزارش اقدامات انجام شده سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص متناسب سازی حقوق بازنشستگان منتشر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دریافت سه محموله اخیر تا تاریخ 9 خرداد 1397 تعداد 20 پیکر در وضعیت نسبتا کامل هستند که پس از دریافت نتایج آزمایشات و جمع بندی سایر بقایا مراحل ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۳    
خروج توتال فرانسه از قرارداد توسعه مرزی ترین فاز پارس جنوبی بین ایران و قطر در حالی خبرساز شده است که افکار عمومی منتظر هستند ببینند زنگنه که پیش از این نامش زنده کننده خسران کرسنت بود...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۱    
فیلم های متنوعی در دو روز پایانی هفته برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان به عبور ، بهترین همسایه دنیا ، ملک سلیمان ، ضبط صوت ، دستکش ، سیب ترش ، بی نظم منظم ، اسنودن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: داوطلبان از روز شنبه، 12 خرداد ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۱    
زومیت : از دهه 1930 تا به امروز، خودروهای مفهومی به عنوان پیش نمایش زبان طراحی و محصولات آینده ی هر شرکت ساخته شده اند. برای آشنایی با بهترین خودروهای مفهومی تاریخ خودروسازی، با زومیت همراه باشید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۳    
رئیس نظام پرستاری مشهد با اشاره به حادثه ضرب و شتم پرستار مشهدی بیمارستان شهید هاشمی نژاد از دستگیری ضارب و معرفی او به کلانتری خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۶    
فرماندار اشنویه گفت: یک سرباز غیربومی که در بازداشتگاه اشنویه خدمت می کرد ساعت 3 بامداد چهارشنبه خودکشی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۸    
روزنامه کیهان نوشت: بر اساس منابع و اسناد یاد شده، اصلا وثوقی به دلیل کار هنری و فرهنگی از ایران فرار نکرد بلکه به دلیل کارنامه سیاهش در همکاری با اشرف و باند تبهکارش بود که پشت به مردمش کرد و گریخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۹    
معاون رهبر کره شمالی برای انجام گفت و گوهای مقدماتی برای دیدار سران آمریکا و این کشور وارد نیویورک شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۷:۴۸    
مقام سابق وزارت دفاع امریکا با بیان اینکه ایران هیچ نقشی در حمله 11 سپتامبر نداشته است، گفت: دادگاه آمریکایی بدون هیچ مدرکی ایران را موظف کرده که 6 میلیارد دلار غرامت پرداخت کند و ایران می تواند روند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۷    
دو منبع آگاه به رویترز خبر دادند، صنایع رلاینس هند، مالک بزرگترین مجموعه پالایشگاهی جهان، مشغول برنامه ریزی برای تعلیق واردات نفت از ایران است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۷    
علیرضا قزوه در دیدار شاعران با رهبر انقلاب علیرضا قزوه از شاعران معاصر دو قطعه شعر که یکی از آنها را به حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) تقدیم شده بود قرائت کرد
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۳    
عبدالله گنجی با کامنت خود پاسخ پست کنایه آمیز صادق زیبا کلام را داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۴۵    
وزارت خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی پامپئو با همتای فرانسوی خود درباره ایران خبر می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۴۱    
مادر فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در صحبت هایی عنوان کرد اگر قرار باشد کریس رئال را ترک کند، او علاقمند است فرزندش به منچستر یونایتد بازگردد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۲    
در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۲۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به روسیه، از رایزنی با همتای روسی خود درباره ایران و مسائل امنیتی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۲۰    
شرایط نامساعد جوی بار دیگر و برای دومین شب پیاپی، پروازهای تهران را به فرودگاه بین المللی شهیدبهشتی اصفهان کشاند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۲    
حسن روحانی رئیس جمهوری، شامگاه چهارشنبه با با اهالی فرهنگ و هنر دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۱    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اتحاد نمایندگان لیست امید و تزلزل در بین اصولگرایان در اجلاسیه سوم مجلس گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۷    
به گزارش فارس، بشار الاسد رئیس جمهور سوریه می گوید اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، ماهیت و ذات او را مشخص می کند. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۳    
یک دادگاه در آمریکا که سال های گذشته نیز احکامی غیابی را علیه ایران صادر کرده بود، اینبار نیز درحالی که هیچ مدارک مستندی درباره ادعای دخالت ایران در ماجرای 11سپتامبر وجود ندارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۴    
رئیس جمهوری لبنان از ایالات متحده خواست تا کمک های لازم را به لبنان جهت تسهیل در روند بازگرداندن آوارگان سوری به مناطق امن در سوریه ارائه دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیران طی یک سال اخیر یک هزار و 500میلیارد ریال به حوزه سلامت کشور کمک کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۱    
در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی میهمان ضیافت افطار رهبر انقلاب هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۱    
تهران- ایرنا- کابینه رژیم صهیونیستی ساخت 2 هزار و هفتاد واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را تصویب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۱    
اهالی فرهنگ و هنر شامگاه چهارشنبه در ضیافت افطار به میزبانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در محل نهاد ریاست جمهوری شرکت کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۱    
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به اظهارات فرستاده آمریکا در منطقه علیه این جنبش را در راستای توجیه جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه چه کسی باید مشکلات را حل کند، آیا رئیس جمهور یا دولت به تنهایی می توانند مشکلات را حل کنند، گفت: اصحاب فرهنگ و هنر نیز گله های بحقی دارند؛ کمبودها را همه با هم باید حل کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۱    
کامیون داران استان آذربایجان شرقی عصر امروز پس از شنیدن صحبت های مسوولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه شروع عملیات ارتش سوریه در مناطق جنوبی این کشور، در خصوص تحولات این منطقه حساس با وزیر خارجه آمریکا رایزنی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۱    
رئیس کمیته امداد در سومین همایش تجلیل از خیران و حامیان (والی مهر) حضور یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۲۲    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: بر اثر طوفان امروز تهران یک نفر کشته و 76 نفر مصدوم شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۲۲    
مرگ سرباز هندی که به ویروس نیپا مبتلا شده بود، مقام های بین المللی را درباره گسترش مجدد این ویروس خطرناک نگران کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۸    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از برخورد 2 دستگاه اتوبوس با یکدیگر و فوت راننده یکی از اتوبوس ها خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۴    
در خیلی از اوقات زندگی مان هیچ کاری نمی کنیم. این عدم مشغولیت را معمولاً اتلاف زمان می انگاریم که به دو شیوه انجام می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: تنها راه نجات کشور از مشکلات موجود عمل به سخنان مقام معظم رهبری است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت این کشور هرگز از جنگ تجاری با آمریکا و رویارویی در عرصه اقتصاد با واشنگتن هراس نداشته است و نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۲    
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، از اجرای طرح مقابله با عرضه کنندگان ابزارهای دور زدن فیلترینگ در داخل کشور خبر داد و گفت: پلیس، طی چندین مرحله عملیات ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمهوری فرانسه روز چهارشنبه از قدرت های بزرگ اقتصادی جهان خواست مذاکرات برای اصلاحات در سازمان تجارت جهانی را آغاز کنند تا مانع تبدیل شدن تنش های جاری به جنگ های تجاری شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۴    
وضعیت عمومی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در پی گرفتگی عروق قلبی از روز گذشته در بیمارستان آجی بادم شهر استانبول ترکیه بستری شده است، رضایت بخش اعلام شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۶    
تیم ملی بسکتبال ایران نخستین دیدار تدارکاتی خود در چین را به تیم ملی این کشور واگذار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تایید سفر هفته آینده اش به سه کشور اروپایی، گفت این رژیم با حضور نظامی ایران در سوریه مقابله می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه توفان دقایقی پیش در تهران موجب شکستگی درختان و سقوط نمای برخی ساختمانها شد، گفت: این توفان هیچ مصدومی برجای نگذاشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۶    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان این که یک میلیون و 900 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۰    
یک پایگاه خبری در آمریکا از حضور نظامیان رژیم اسرائیل در افغانستان خبر داد که برای مخفی شدن از هویت آمریکایی استفاده می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از حرکت طوفانی با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت به سمت تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۸    
در ادامه نبرد دیپلماتیک آمریکا و ایران، مقام های آمریکایی از اعزام تیم هایی به اقصی نقاط جهان برای اطمینان از اجرای دقیق تحریم ها خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۵    
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه فراموش نکنید پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است گفت: درست است که مشکلاتی داریم، اما باید با همین نفرات ادامه دهیم تا بازیکنان جدید در زمستان به جمع ما اضافه شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۲    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در تلاش برای ارتباط دادن ایران به ناآرامی های اخیر در غزه، مدعی شد ایران طراح آن و حماس نیز مجری بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۴    
محسن مسلمان از خالکوبی جدید خود رونمایی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۰    
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس گفت: اگر همه آرای فراکسیون ولایی به سمت حاجی بابایی سوق داده می شد، لاریجانی در دور اول انتخابات هیئت رئیسه امروز، نفر سوم می شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۱    
دولت فرانسه به یک میلیون نفر از شهروندان سیگاری خود کمک کرد تا این عادت نامناسب را کنار بگذارند و سیگار کشیدن را ترک کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۷    
دانشمندان "دانشگاه ادینبرو" موفق به کشف گروهی از ژن های مرتبط با توانایی شناختی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۸    
پیکر زنده یاد ناصر یمین مردوخی کردستانی صبح چهارشنبه 9 خرداد 1397 با حضور خانواده، دوستداران و اهالی رسانه از مقابل ساختمان سایت خبری پارسینه واقع در بلوار کشاورز به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در راستای دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با برجام، به تازگی نامه ای را به همتایان خود در نقاط مختلف دنیا نوشته و در آن به تشریح آخرین وضعیت این توافق بین المللی و ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۸    
مراسم افطار کوتاه قامتان بلند همت دیروز سه شنبه با حضور برخی از اعضای انجمن کوتاه قامتان و چهره های فرهنگی برگزار شد. در ادامه تصاویری از این مراسم افطاری را ببینید. عکاس: مصطفی صفری/ایلنا
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۴    
عضو هیات عالی نظارت بر برجام در خصوص نفض عهد آمریکایی ها 5 پیشنهاد اجرایی ارائه کرد که ازجمله آنها بکارگیری الیاف کربن و استفاده از سانتریفیوژهای نسل جدید و موتورهای هسته ای بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۰    
قاتلان میدان جمهوری مشهد در رابطه با نحوه قتل مقتولان میدان جمهوری توضیح دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۶    
دروازه بان ذوب آهن در زمینه مهار شوت بهترین گلر فصل 2017-2018 لیگ قهرمانان آسیا شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۶    
معاونت اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد طرح انتظامی - ترافیکی بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) از ساعت 8 روز دوشنبه 14 خرداد تا خاتمه مراسم در کلیه معابر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۲    
نتایج آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته 97 روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۱    
یکی از نمایندگانی که امضای خود را از طرح سوال از رئیس جمهور پس گرفت، گفت: استاندار با من تماس گرفت. وزرا به من زنگ زدند. خواهش کردند. مجبور شدم امضای خود را پس گرفتم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۹    
حسین. م از اعضای هیات موسس مجتمع آموزشی دکتر معین تهران است که مروری بر پست های صفحه اینستاگرام او، به وضوح مشخص می سازد که تفکرات و گرایشات برخی صاحبان دبیرستانی که این اقدام غیراخلاقی در آن اتفاق ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
همه ما وقتی در جاده ها، تابلو هشدار می بینیم که خبر از خرابی جاده، پیچ خطرناک و یا دست انداز می دهد، معمولا سرعت کم می کنیم و با احتیاط حرکت می کنیم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
فهرست رمزهای عبور موردعلاقه کلاهبرداران اینترنتی در فضای مجازی منتشر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در یکی از سخنرانی های خود درباره وجود عشق های زمینی و نحوه ی پاسخ به محبت عاشقانه صحبت کرده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
قیمت خرده فروشی لبنیات در هفته منتهی به چهارم خردادماه نسبت به هفته مشابه سال قبل، 8.5 درصد، تخم مرغ 51 درصد، برنج 2.7 درصد، میوه های تازه یک درصد و سبزی های تازه 3.4 درصد افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
محققان علوم پزشکی، وسیله ای را برای بخیه زدن زخم های سطحی ابداع کرده اند. این وسیله همانند چسب به محل زخم می چسبد و با گیره هایی که در آن تعبیه شده است، دو طرف بریدگی را به یکدیگر نزدیک می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
وزیر نفت گفت: توتال فرایند خروجش از ایران را به ما اعلام کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی، گفت: اعتصاب کامیون داران در مبادی بندری تاثیراتی داشته در حالی که این اقدام در بازار میوه و سبزی چندان موثر نبوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرده است که تا زمان تشکیل مدیریت محلی، اداره شهر منبج سوریه برعهده نیروهای نظامی ترکیه و آمریکا خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
وضع اقتصادی جامعه و سفره ی خالی محرومان، تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد. اما چرا افطاری رییس جمهور محترم سال گذشته با تحریم روبرو نشد و یا اگر کسانی در اعتراض به برخی مسائل از شرکت در آن خودداری ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
یاسی اشکی مهمان ماه عسل از بیماری خود در این برنامه گفت که سال ها ناشناخته بود و در ایران از میان 145 نفر مبتلا فقط او زنده مانده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
مرد بوکسور که به اتهام قتل یک دختر بازداشت شده بود پس از 40 روز لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را فاش کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی دو ساله به باشگاهی در ایتالیا پیوست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس برای ادامه فوتبالش با تیمی از کشور لهستان به توافق رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
رئیس قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری استان تهران دستور داد در اسرع وقت نسبت به رسیدگی قانونی به پرونده مربوط به حادثه تکان دهنده یکی از مدارس غرب تهران اقدام کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تامین ارز کاغذ مورد نیاز مطبوعات مشکلی نداریم و کاغذها را با ارز چهار هزار و 200 تومان تصویب شده خریداری می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
سعید جلیلی گفت: اخیرا رییس جمهور فرانسه در سفر به روسیه اعلام کرده در گفتگو با آقای روحانی درباره موشک های ایرانی نیز مذاکره کرده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
ویژه برنامه عادل فردوسی پور در ایام برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال هر شب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
نماینده مردم اصفهان انصراف حاجی بابایی به نفع علی لاریجانی را ایثار از جانب کاندیدای نمایندگان ولایی عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۱    
انجام حرکات ورزشی و تغییر رژیم غذایی از کمردرد پیشگیری می کند هرچند، می توان با نوشیدن آب کافی در طول روز احتمال ابتلا به این عارضه را کاهش داد.