شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 خرداد 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 خرداد 1397 الف 2 خرداد 1397 الف 3 خرداد 1397 الف 4 خرداد 1397 الف 5 خرداد 1397 الف 6 خرداد 1397 الف 7 خرداد 1397 الف 8 خرداد 1397 الف 9 خرداد 1397 الف 10 خرداد 1397 الف 11 خرداد 1397 الف 12 خرداد 1397 الف 13 خرداد 1397 الف 14 خرداد 1397 الف 15 خرداد 1397 الف 16 خرداد 1397 الف 17 خرداد 1397 الف 18 خرداد 1397 الف 19 خرداد 1397 الف 20 خرداد 1397 الف 21 خرداد 1397 الف 22 خرداد 1397 الف 23 خرداد 1397 الف 24 خرداد 1397 الف 25 خرداد 1397 الف 26 خرداد 1397 الف 27 خرداد 1397 الف 28 خرداد 1397 الف 29 خرداد 1397 الف 30 خرداد 1397 الف 31 خرداد 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۱    
پالایشگاه هندی بهارات پترولیوم- BPCL خواستار خرید یک میلیون بشکه نفت بیشتر از ایران برای ماه جاری میلادی (ژوئن) شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۷    
عکس شاهزاده هیفا دختر ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان سعودی روی جلد مجله ووگ عربی با دستکش چرمی و کفش پاشنه بلند پشت فرمان یک ماشین.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۸    
حسین امیرعبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: " اجازه داده نخواهد شد که اسرائیل نامشروع امنیت خود را در منطقه تضمین کند و امنیت منطقه و ایران را به بازی بگیرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو طی نامه ای به معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، از رشد دو برابری صادرات داروهای تولیدی و مواد اولیه در سال 96 خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۰    
ایران می تواند با همکاری کشورهایی مانند روسیه و چین از فناوری بلاک چین برای بی اثر کردن تحریم های آمریکا استفاده نماید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۸    
کارگری به علت بی احتیاطی به عمق چاه 20 متری سقوط کرد که دو کارگر دیگر برای نجات وی اقدام کرده اما آنها نیز به عمق چاه سقوط کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۳    
در روزهای گرم و بلند تابستان سراغ نوشیدنی های یخ دار نروید! یکی از بهترین نوشیدنی ها برای رفع عطش و حفظ تعادل بدن در این روزهای داغ چای نعناع است. چای نعناعِ گرم مانع از گرمازدگی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۲۰    
تویوتا به تازگی از یک کانسپت جدید رونمایی کرده که به نظر می رسد می تواند اولین خودروی موتور میانی این شرکت کره ای خواهد بود که پا به عرصه وجود می گذارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۲۰    
برخی از خودروها هستند که علی رغم ویژگی های مثبت مختلف نتوانستند در ایران به فروش موفقی دست یابند؛ پژو 407 یکی از سدان های گمنام در بازار ایران است که در این نوشتار قصد داریم به معرفی و بررسی آن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۶:۵۴    
بامیه از مواد غذایی است که بسیار خواص مفیدی برای بدن دارد. عده ی بسیاری فقط بامیه ی کنار زولبیا را می شناسند و بامیه ی سبز را نمی شناسند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۶:۵۰    
سیاست خارجی آمریکا به خصوص در قبال خاورمیانه در دوره کوتاه مایک پمپئو وزیر امور خارجه جدید این کشور تهاجمی تر و حمایت کاخ سفید از دشمنان قسم خورده ایران جدی تر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۶:۱۳    
در حالی که مذاکرات قطر برای خرید سامانه اس - 400 از روسیه وارد مراحل پیشرفته ای شده است، عربستان برای جلوگیری از دستیابی قطر به این سامانه پدافند هوایی، به تکاپو افتاده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۲:۱۳    
با تصمیم کادرفنی تیم ملی فهرست بازیکنان تیم ملی برای دیدارهای هفته دوم تغییری نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۱:۱۰    
نظامیان صهیونیست با تیراندازی به فلسطینیان در شرق نوار غزه یک نفر را شهید و بیش از 100 تن دیگر را مجروح کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۱:۱۰    
فدراسیون فوتبال در مورد بیانه فدراسیون فوتبال یونان بیانه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۹    
تصاویر تمرین تیم ملی ایران در اردوی ترکیه برای آماده سازی هرچه بهتر برای جام جهانی را مشاهده کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۲۹    
بهترین راه برای جلوگیری از تشنگی در طول روزه داری این است که هنگام سحر و افطار از نوشیدنی های مناسب استفاده کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۲    
روزنامه نیویورک تایمز از سیاست های اقتصادی دولت آمریکا انتقاد کرد و نوشت افزایش تعرفه های وارداتی، این کشور را با مشکل مواجه می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۰    
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: طبیعی است که مربی خوبی مثل دایی را هر تیمی بخواهد اما او گفت فصل آینده در سایپا خواهد ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۸    
رسانه ترکیه ای از مذاکره علی دایی با دو تیم سوپر لیگ این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۳۱    
زین الدین زیدان در دوران 3 ساله حضورش در راس کادر فنی کهکشانی ها، نزدیک به 100 میلیون یورو برای رئال مادرید سود به ارمغان آورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۹    
امسال هم در این ایام، انگشتر مقام معظم رهبری، عقیق کبود یمن است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۰    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید برای این تیم هیچ چیز غیرممکن نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۸    
روزنامه ایزوستیا روسیه به نقل از یک مقام بلندپایه در وزارت خارجه فرانسه نوشته پاریس آماده مذاکره با تهران بر سر توافقی جدید به جای برجام است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۸    
با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، در سه روز آینده رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در برخی استان ها پیش بینی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر برخورد صاعقه با دو شهروند تهرانی یک نفر از آنها در دم جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۰    
درحالی که سیاستگذاران بخش مسکن، هر روز مصوبه جدیدی برای جذاب تر شدن صندوق مسکن یکم صادر می کنند، در مقابل دریافت وام مسکن با اوراق تسه، رشد عجیب 30 درصدی داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۲    
پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، بسیاری از شرکت های خارجی از عدم تمایل به همکاری با ایران جهت تولید نفت سخن گفته اند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه ورود مستقیم دولت به حوزه مسکن به صلاح نیست، گفت: مجموعه تعزیرات می تواند با معرفی سقف های برای افزایش مبلغ اجاره و قیمت مسکن به کنترل بازار اقدام کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۵۵    
بعد از نامه ی انتقادی وزیر صنعت در خصوص ممنوعیت صادرات محصولات فولادی بدون گواهی مبدا، به نظر می رسد لحاظ کردن معافیتهای مختلف برای صادرکنندگان در بازگرداندن ارز صادراتی به چالشی برای سامانه نیما ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۸    
یک کاندیدای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، در فیلم تبلیغاتی خود، رئیس جمهور این کشور را با اسامه بن لادن مقایسه کرده و گفت که امروز ترامپ بزرگترین تهدید علیه دموکراسی آمریکاست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۳    
نایب رئیس سابق اتاق ایران و روسیه گفت: عضویت در پیمان های منطقه ای در حوزه تجاری و اقتصادی دارای محاسن و ویژگی های مثبت است. اگرچه ممکن است ابعاد منفی هم داشته باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۷    
وقتی ما مرد است خمینی سر می دادیم عراقی ها خیلی لذت می بردند و فکر می کردند ما تسلیم شده ایم و شعار مر گ بر سر می دهیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۶    
یک پایگاه اینترنتی روسیه به نقل از یک خبرنگار روسی گزارش داده که قرار است رهبران روسیه، چین و کره شمالی یک نشست مشترک در 9 ژوئن در بندر کینگ دائو چین داشته باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۶    
خروج ترامپ از برجام و اعمال تحریم های جدید علیه ایران که مقدمه زمزمه های خروج اجباری توتال از فاز 11 پارس جنوبی شده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۴    
مدیرعامل توتال گفت که شانس این شرکت برای معافیت از تحریم های آمریکا و ماندن در ایران بسیار ضعیف است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۵    
رییس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود از تصمیم او برای برقراری تعرفه های سنگین بر واردات آلومینیوم و فولاد از اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک به شدت انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۵    
در جلسه علنی روز (چهارشنبه - 9 خرداد) مجلس شورای اسلامی، کلیات و جزییات طرح دائمی شدن قانون مجازات اسلامی را با اکثریت آرای نمایندگان به تصویب رساند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۹    
پارلمان اسپانیا در جلسه اخیر خود به نخست وزیر فعلی رای اعتماد نداد تا بدین ترتیب پدرو سانچز سوسیالیست بتواند جایگزین ماریانو راخوی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۹    
سفیر ایران در لندن با طرح این سوال که حالا ایران در برجام اشتباه کرد، متن را دقیق مذاکره نکرد و اعتماد بی خودی کرد؛ اروپا، کانادا، ژاپن، روسیه و چین به عنوان اعضای معاهده آسیا پاسیفیک ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۹    
وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که ایران تنها علت مشکلات خاورمیانه نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی اورژانس بابل گفت: بر اثر درگیری دو مجرم در زندان بابل،یک نفر کشته شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۵    
گرچه بانک مرکزی شرایطی را فراهم آورد تا مسافران جام جهانی روسیه بتوانند با ارائه"FAN ID "ارز مسافرتی دریافت کنند، اما مسافران با مسائل دیگری مواجهند که هیچ جواب قانونی برای آن وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: با فرض ایجاد بدترین شرایط برای راکتور اراک، متخصصان ایرانی قادر به تکمیل راکتور بازطراحی شده فعلی و نیز بازسازی راکتور قدیمی با ساخت کالندریای جدید هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد که حکم صادر شده برای فیلتر تلگرام تاکنون اجرا شده و این دستور همچنان به قوت خود باقی است؛ قطعاً در صورت مشاهده تخلف از سوی برخی اپراتورها ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۳    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به شروطی که مقام معظم رهبری برای اروپا در خصوص برجام قائل شدند، گفت: باید به این شروط توجه کرد تا تجربه خروج آمریکا از برجام اتفاق نیفتد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۳    
تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته دوم لیگ ملت های 2018 بامداد شنبه به مصاف آرژانتین می رود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۵    
جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای به مناسبت ارتحال امام تاکید کرد: پیروان خمینی همراه خلف صالح او مقام عظمای ولایت و رهبری در برهه حساس دیگری از تاریخ آرمان او را پاس می دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۷    
بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی فوتبال استرالیا در دیدار دوستانه این تیم مقابل جمهوری چک به میدان رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اروپا باید در راستای حفظ منافع خود، اقداماتی متناسب با وضع تعرفه های آمریکا صورت دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۴    
سرمربی دانمارکی و سرشناس الریان قطر یکی از گزینه های هدایت رئال مادرید شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۴    
کاخ کرملین امروز در بیانیه ای اعلام کرد که برگزاری نشست بین رئیس جمهور روسیه و رهبر کره شمالی بعید نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۶    
وزیر خارجه چین و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کردند که با وجود خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، همچنان برای حفظ این توافق تلاش می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۱    
وزیر امور خارجه فرانسه می گوید بروکسل به پیشرفت هایی برای مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران دست یافته، اما هنوز این پیشرفت ها ناکافی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۱    
بزرگ ترین بانک هند به شعبات خود در مورد تبعات همکاری با شرکت هایی که با ایران و روسیه مبادلات تجاری دارند، هشدار و دستور داد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۱    
رئیس باشگاه رئال مادرید سیزدهمین جام قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را در موزه باشگاه قرار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۷    
دادستان تهران با شرکت های هواپیمایی اتمام حجت کرد که دادستانی در حوزه تاخیر های هواپیمایی ورود جدی تر خواهد کرد و انتظار می رود سازمان هواپیمایی کشور نظارت خود را بر شرکت هایی که خود را با مقررات ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۷    
شرکت جنرال الکتریک آمریکا اعلام کرد، به دنبال تصمیم ترامپ برای خروج از برجام، به تمامی تلاش ها برای فروش تجهیزات نفت و گاز به ایران پایان می دهد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به صورت پرحجم و روان و در محورهای سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۸    
پیونگ یانگ و سئول توافق کردند که در تاریخ 14 ژوئن درباره موضوعات نظامی، مذاکره کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۴    
پس از انتشار اخبار اضافه شدن تجهیزات جدید به پمپ بنزین ها، شایعه شده که قرار است قیمت بنزین گران شود!
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۹    
سینمای ایران در هفته ای که گذشت، روزهای کم فروغی را تجربه کرد؛ اما با این حال فیلم های سینمایی تگزاس و خجالت نکش توانستند، سهم بیشتری از این گیشه کم فروغ از آْن خود کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۹    
کارگردان مجموعه رهایم نکن در حالی به حذف بخش کوتاهی از سریالش اعتراض می کند که این اقدام در راستای بهتر شدن قصه انجام شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۹    
در برخی خبرها گفته شده بود که بهرام رادان پول کمک به زلزله زدگان را به آنها نپرداخته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۷    
پلاتز با اشاره به دیدار وزیر خزانه داری آمریکا با وزیر دارایی ژاپن نوشت: توکیو به ادامه واردات فکر می کند تا معافیت از آمریکا بگیرد؛ شرکت های ژاپنی نمی خواهند واردات از ایران را ناگهانی قطع کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۳    
با گرفتن فرصت چند روزه از وکیل بازیکن سابق، باشگاه پرسپولیس در تلاش برای تهیه پول گولج است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۹    
هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه استرشوندس سوئد از بدترین سال فوتبالی خود در زندگی اش خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۹    
مراکش،حریف اصلی ایران در جام جهانی 2018 در دیداری دوستانه مقابل اوکراین به تساوی رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۱    
طبق یافته نظرسنجی رویترز، تولید نفت اوپک در ماه مه به دلیل افت تولید ونزوئلا، اختلال در روند عرضه نیجریه و پایبندی بالا به توافق محدودیت عرضه این گروه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۷    
رئیس ستاد انتفاضه و قدس با تاکید بر اینکه ابتکار حضرت امام برای نام گذاری روز جهانی قدس راهبرد رژیم صهیونیستی را زیر سوال برده است، گفت: راهپیمایی بازگشت نشان داد آرمان فلسطین زنده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۲    
کلیپی از سیوهای فوق العاده بهترین گلر لیگ برتر انگلیس را مشاهده کنید. دیوید دخه آ که در اسپانیا مقابل ایران قرار می گیرد همچنین به برترین بازیکن فصل منچستریونایتد بدل شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۸    
پس از خداحافظی زیدان از مربیگری رئال مادرید کلیپ باشگاه کهکشانی ها را با عنوان ممنونیم از تو را مشاهده کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماس تلفنی با وزیر امورخارجه ژاپن ضمن گفت وگو درباره برنامه جامع اقدام مشترک و موضوع شبه جزیره کره، بر لزوم حفظ توافق هسته ای تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۴    
ترس از بروز جنگ تجاری در جهان، قیمت طلا را اندکی بالا برد، اما تقویت دلار و آمارهای اقتصادی مثبت آمریکا مانع از افزایش بیشتر قیمت ها شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۴    
باشگاه استقلال تنها در صورتی بازیکن خارجی جذب می کند که یکی از بازیکنان خارجی این تیم از جمع آبی پوشان جدا شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۴    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود این کمیسیون به حادثه مدرسه پسرانه غرب تهران ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۶    
افرادی ناشناس کاپیتان رئال مادرید را به خاطر برخوردی که با ستاره تیم ملی مصری داشت، تهدید به مرگ کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۶    
ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا به کشته شدن 892 غیرنظامی در سوریه و عراق اذعان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۱    
خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات های غربی گزارش داد: بازگرداندن تحریم های آمریکا علیه ایران، باز طراحی راکتور آب سنگین اراک و تغییر کاربری سایت فردو در این کشور را با مشکل مواجه می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۷    
وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای شبانه در ماه مبارک رمضان، پنج شنبه شب از بیمارستان های امام خمینی(ره)، امیراعلم و بهارلو تهران بازدید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۷    
رییس جمهور فرانسه تصمیم زیدان در مورد استعفایش از مربیگری رئال مادرید را هوشمندانه خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۷    
مهاجم ولزی پس از استعفای سرمربی فرانسوی از سمت خود به عنوان سرمربی رئال مادرید واکنش نشان نداد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۳    
سایت فاکس اسپورت بازیکن ایرانی را در میان یازده بازیکنی که می تواند در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد درخشانی داشته باشد قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه آلاینده ازن طی چند سال اخیر تبدیل به یکی از آلاینده های هوا در ماه های گرم سال شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۵    
اخیرا اخبار تعرض به چند دانش آموز دبیرستانی، چراهای زیادی در اذهان شکل داده؛ چراهایی که به این راحتی ها و با متهم کردن یک شخص یا یک گروه نمی توان به آنها پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۱    
سرویس آنلاین نقشه گوگل (Google Maps) قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود افزوده است که بدین وسیله کاربران می توانند کلیدواژه های موردنظر خود را در قسمت google reviews جست وجو کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۶    
اگر اغلب کالا های گران قیمت خود مانند لپ تاپ، جواهرات و یا پاسپورت را در اتاق های هتل می گذارید، مراقب باشید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۲    
در حالیکه شاهد خاقان عباسی، نخست وزیر پاکستان نیمه شب پنجشنبه از سمت خود استعفا داد قرار است نصیر الملک یک قاضی ارشد پاکستان جانشین او شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۸    
اعلام تصمیم جلسه کمیته سران سه قوا برای رسیدگی به مسایل موسسات غیرمجاز، برای پرداخت سپرده های تا سقف یک میلیارد تومان در موسسات اعتباری غیرمجاز منحل شده و از سوی دیگر عدم اعلام زمان بندی و شرایط ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز (11 خرداد) وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال، در دیدار با صیدیکی کابا ، پیام محمد جواد ظریف در پی خروج آمریکا از برجام را به وزیر امور خارجه سنگال تحویل داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز (11 خرداد ماه) در غرب دامنه های جنوبی البرز، دامنه های زاگرس مرکزی، بخش هایی از شمال غرب ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سفرش به مسکو با وزیر دفاع این کشور درباره منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا در حالیکه اعلام کرده مذاکرات اخیر مقام های کشورش با مقام های کره شمالی در راستای تدارک برای دیدار رهبران دو کشور، مثبت بوده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۲    
وزارت خارجه آمریکا نام هیئت تحریرالشام را در لیست گروه های تروریستی قرار داد.
  • ۱