پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۲:۵۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 16 خرداد 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 خرداد 1397 الف 2 خرداد 1397 الف 3 خرداد 1397 الف 4 خرداد 1397 الف 5 خرداد 1397 الف 6 خرداد 1397 الف 7 خرداد 1397 الف 8 خرداد 1397 الف 9 خرداد 1397 الف 10 خرداد 1397 الف 11 خرداد 1397 الف 12 خرداد 1397 الف 13 خرداد 1397 الف 14 خرداد 1397 الف 15 خرداد 1397 الف 16 خرداد 1397 الف 17 خرداد 1397 الف 18 خرداد 1397 الف 19 خرداد 1397 الف 20 خرداد 1397 الف 21 خرداد 1397 الف 22 خرداد 1397 الف 23 خرداد 1397 الف 24 خرداد 1397 الف 25 خرداد 1397 الف 26 خرداد 1397 الف 27 خرداد 1397 الف 28 خرداد 1397 الف 29 خرداد 1397 الف 30 خرداد 1397 الف 31 خرداد 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۱    
مهمترین کار صهیونیستها در دنیای تبلیغات، مظلوم نمایی است. اینها مساله نگرانی روانی یهودیان را مطرح کردند و گفتند چون یهودیان در طول قرن های متمادی زیر فشار بودند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۱    
بعضی گزاره های غلط انقدر تکرار می شوند تا برای افکار عمومی به یک موضوع پذیرفته شده تبدیل می شوند. یکی از این گزاره های غلط آمار کتابخوانی ایرانی و مقایسه سرانه مطالعه ایران با دیگر کشورهاست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۱    
سرمربی مطرح پرتغالی عقیده دارد تیم ملی کشورمان در گروه خود در جام جهانی چهارم می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۱    
ست جی فرانتزمن در نشنال اینترست نوشت: در سال 2005 م. برای نخستین بار نام مقتی صدر به عنوان Ready or Not در جلد مجله تایم منتشر شد که این تصویر برای پیش بینی انتخابات مجلس ملی 30 ژانویه 2005 عراق مطرح ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۷    
انغام خواننده و موسیقی دان اهل مصر در صفحه توییتر خود خبر از اجرای موسیقی و آواز در ریاض داد و نوشت: هواداران عزیزم بسیار خوشبختم که در عید فطر در جشنی ویژه کنار شما خواهم بود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۶    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن چهار نفر بر اثر برخورد قطار و وانت نیسان در ایستگاه ملاشیه اهواز خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۶    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پرشکی استان مازندران، از مصدوم شدن 21 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس به کوه در محور سوادکوه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۳    
وادی السلام نام یکی از بزرگ ترین قبرستان های جهان در شهر نجف است. قبرستان وادی السلام در قسمت شمالی حرم مطهر حضرت علی بن ابی طالب(ع) در شهر نجف واقع است و بزرگترین قبرستان خاورمیانه محسوب می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۳    
تیم ملی برزیل در 7 دوره حضور خود در جام جهانی شکست ناپذیربوده و طعم شکست را نچشیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۱:۴۲    
مراسم احیای شب های نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان همزمان با شب های قدر و شهادت امام نخست شیعیان، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۵۳    
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس از تمامی ملت های مسلمان و آزاده جهان به ویژه ملت شریف، مقاوم و حق طلب ایران برای شرکت در مراسم این روز دعوت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۴۹    
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر از شمال به جنوب محور هراز و دیگر محورهای شرقی شاهد ترافیک نیمه سنگین به سمت شهر تهران هستیم که این ترافیک در موقع ورود به آزادراه تهران پردیس و ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۴۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی رئیس با بیان اینکه مرکز مونتاژ سانتریفیوژ تا یک ماه آینده کامل می شودگفت: از زمانی که مقام معظم رهبری دستور دادند به صورت شبانه روزی در حال فعال سازی است و طی 48 ساعت گذشته ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۸    
منبع مطلع رویترز می گویند پالایشگاه های اروپا به رغم تاکید سران سیاسی کشورهایشان بر لزوم حفط برجام، علاقه ای به ایستادگی در برابر تحریم های آمریکا ندارند و در حال کاهش تدریجی خرید نفت خود از ایران ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز قدس را میراث بزرگ امام و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۲۳    
کمیسیون اروپا روز چهارشنبه از به روز رسانی قانون مسدود کننده خبر داد که به شرکت های اروپایی اجازه می دهد با دور زدن تحریم های احتمالی آمریکا به تجارت خود با ایران ادامه دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۳    
ماینده دائمی روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: تصمیم ایران برای توسعه برنامه هسته ای این کشور در چارچوب برجام است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۳۴    
منابع خبری می گویند، نیروهای حزب الله لبنان پس از اتمام ماموریت خود در منطقه القصیر از این منطقه خارج و نیروهای ارتش سوریه جایگزین آنان شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۱۸    
معتبرترین دانشگاه های جهان در سال 2018، براساس نظام رتبه بندی "تایمز" معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۱۰    
منابع خبری از آتش سوزی گسترده در هتل اورینتال لندن خبر داده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۱۰    
یک منبع آگاه از ترخیص موقت حمید بقایی از زندان و انتقال وی به منزل خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۵۷    
بحران در روابط قطر با چهار کشور عربی (عربستان، مصر، امارات و بحرین) وارد دومین سال خود شد در حالیکه هیچ شواهد و قرائنی درباره حل قریب الوقوع این بحران وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۴۱    
فیلم جدید اصغر فرهادی در کمتر از یک ماه اکران در سینماهای فرانسه تاکنون به فروشی بالغ بر پنج میلیون دلار دست یافته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۲۴    
هافبک ایرانی فصل گذشته باشگاه استقلال با قراردادی 4 ساله رسما به تیم فوتبال شارلروا بلژیک پیوست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۴    
هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت ها و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۷    
ستاره تیم ملی ایران لغو دیدارهای تدارکاتی را به ضررشان می داند ولی می گوید با تمام توان وارد بازی های جام جهانی می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۹    
شرکت هواپیمایی بوئینگ می گوید هیچ هواپیمایی به ایران تحویل نخواهد داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۹    
یک خودرو با هدفی که هنوز مشخص نیست، وارد یک کافه در تل آویو شد و تاکنون دست کم چند نفر را مجروح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۳    
باشگاه استقلال برای سید حسین حسینی قیمت تعیین کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۲    
پارلمان عراق در جلسه فوق العاده روز پنجشنبه ضمن متوقف کردن کار کمیساریای انتخابات، تصویب کرد که کل آراء انتخابات پارلمانی عراق به صورت دستی بازشماری شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۹    
در حالی که طی هفته های قبل، قیمت ارزاق عمومی به بهانه اعتصاب کامیون داران بالا رفت، اما از سر گرفتن حمل و نقل و عادی شدن عرضه ها نیز نتوانست قیمت ها را کاهش دهد و دلیل این امر از دید فروشندگان ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۹    
شب گذشته اعلام شد که دیدار دوستانه آرژانتین و رژیم صهیونیستی که قرار بود روز شنبه برگزار شود لغو شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: سکوت، همراهی و همدستی کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر در جنایات رژیم صهیونیستی، رسواگر ریاکاری و افکار پلید و ظالمانه این دولت ها است که توانسته این رژیم کودک کش را سرپا نگه دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۳    
ستاره تیم ملی فوتبال مصر و باشگاه لیورپول امکان دارد برخلاف تصورات عامه به رقیب دیرینه رئال مادرید در اسپانیا ملحق شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۶    
وزیر امور دفاعی قطر در سالروز آغاز محاصره کشورش توسط عربستان و امارات می گوید دوحه تمایل دارد به عضویت سازمان نظامی ناتو در آید و کشورهای محاصره کننده اگر بتوانند حتی هوا را نیز از قطر دریغ می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۸    
نخست وزیر انگلیس با همتای صهیونیست بر سر لزوم مقابله با اقدامات منطقه ای ایران هم نظر است ولی بهرحال تا زمانی که ایران به همه تعهدات برجامی اش متعهد بماند، لندن از توافق هسته ای خارج نمی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۹    
نظرسنجی های جدید پیش از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می دهد رجب طیب اردوغان بیشترین آرا را به خود اختصاص خواهد داد اما احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم قوّت گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۷    
سفیر کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد: اگر خسارات ایران بابت نقض برجام توسط آمریکا جبران نشود، حق داریم اقدام مناسب را اتخاذ کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۵    
طبق یک نظر سنجی در بین زندانیان کشور، 73 درصد زندانیان فقر و تنگدستی را عامل زندانی شدن خود عنوان کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۵۰    
ترافیک در حال حاضر در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان است، همچنین بر اساس آخرین اطلاعات، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 15.9 درصد کاهش داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه دلیل اصلی کسری تجاری در بودجه این کشور را واردات انرژی اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۲    
عضو شورای ملی زیتون ایران با بیان اینکه طی حدود 8 سال گذشته سرانه مصرف روغن زیتون در کشور به 250گرم افزایش پیدا کرده گفت: مصرف روغن زیتون در پیشگیری از انواع بیماری ها بسیار موثر است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۸    
در دیدار علی ربیعی وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی با پت برین تد وزیر کار ایرلند بر همکاری بیشتر در حوزه اعزام نیروی کار از ایران به ایرلند تاکید شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۲۱    
سرمربی پرتغالی تیم منچستر یونایتد 16 تیمی که از دور گروهی جام جهانی روسیه صعود می کنند را تعیین کرد. در این پیش بینی از قاره آسیا فقط نام استرالیا قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۷    
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن 5 نیم تنه از جانباختگان حادثه سقوط هوپیمای ای تی آر از ارتفاعات دنا خبر داد و گفت: این نیم تنه ها به پزشکی قانونی استان منتقل شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۳    
وزرای خارجه و دارایی بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه ای به همتایان آمریکایی خود بر تعهد کشورهایشان در زمینه حفظ توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۵    
همزمان با روز بیست و یکم رمضان و شهادت امام علی (ع)، شما می توانید شرح مختصری از وصیت نامه ایشان را در این گزارش بخوانید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۸    
سازمان هواشناسی اعلام کرد سامانه بارشی جدیدی از جمعه ( 18 خرداد) غرب و شمال غرب کشور را در بر می گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۴    
فیلمی از شوخی جالب جواد خیابانی با خبرنگار صدا و سیما در رم را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۶    
روسیه برای اولین بار تصمیم گرفته است مراسم روز ملی خود را به جای تلاویو در بیت المقدس غربی (اورشلیم) برگزار کند، اقدامی که پس از انتقال سفارت آمریکا به این منطقه در نوع خود جنجال برانگیز است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۸    
در کنار همه مشکلاتی که طی ماههای گذشته صنعت لبنیات کشور با ان مواجه بوده، اخیرا قاچاق یونجه هم شرایط را سخت تر کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۸    
رژیم غذایی گیاهی برای سلامتی قلب و عروق خوب است؛ اما یک رژیم گیاه خواری کم چرب اشباع شده نمی تواند بهترین راه حل برای پایین نگه داشتن کلسترول باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۰    
در سالروز شهادت امیرالمومنین علیه السلام، مراسم سوگواری و عزاداری با حضور آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت راننده زن در حادثه برخورد یک دستگاه تویوتا با گاردیل خبرداد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۳    
لابی فرانسوی اف آی ای وی فرانسه که در زمینه ساخت تجهیزات خودرو فعالیت دارد، سفر ماه آینده خود به ایران را به دلیل تنش های موجود میان آمریکا و اتحادیه اروپا بر سر برجام لغو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۵    
یک سال از زمان آغاز تحریم های عربستان و 3 کشور دیگر عربی علیه قطر به بهانه روابط این کشور با ایران و تامین مالی تروریزم می گذرد، مقامات دولت آمریکا معتقدند ایران تنها برنده این تحریم ها بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۱    
ماموران نیروی انتظامی خراسان جنوبی موفق شدند اعضای یک گروه تروریستی که قصد انجام عملیات خرابکارانه در شب های قدر را داشتند، شناسایی و دستگیر کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۷    
در بیستمین و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و در سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۳    
براساس اعلام ستاد نماز جمعه تهران، آیت الله خاتمی، خطیب نمزا جمعه روز قدس تهران و رئیس مجلس، سخنران این مراسم خواهند بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۱۹    
گزارش تصویری از کمپ اختصاصی تیم ملی ایران و خوشامدگویی به زبان فارسی تصاویری از محل اقامت و کمپ تیم ملی فوتبال ایران را در زیر ببینید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۷    
سردرد یکی از شایع ترین علل در ماه رمضان، به خصوص در نخستین روزهای ماه رمضان که یکی از علل آن کاهش دریافت مایعات و به دنبال آن، کاهش حجم خونِ در گردش و تغییر در میزان خونرسانی به مغز ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۸    
سارقان خانه مدفع تیم ملی اسپانیا را مورد هدف خود قرار دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۰    
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه توان موشکی و اقتدار دفاعی ایران عامل بازدارنده و تامین کننده امنیت است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۲    
سفیر ایران در اتحادیه اروپا در مطلبی که شبکه خبری یورونیوز منتشر کرد با بر شمردن دلایلی مبنی بر اهمیت حفظ برجام برای اروپا، از اروپا خواست تا با ایستادگی در برابر آمریکا این توافق را حفظ کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۸    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت:مرزبانان روزه دار کشور در شب شهادت امیر مومنان، در منطقه الواتان سردست ضمن خنثی سازی عملیات تروریستی از ورود یک گروه مسلح به کشور ممانعت کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیران باشگاه درخواست کرد هر چه زودتر قرارداد بازیکنان تمدید شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۵    
وزیر خارجه فرانسه در واکنش به تصمیم ایران برای افزایش غنی سازی اورانیوم، این اقدام را به عبور از خط قرمز تعبیر کرد اما در عین حال اعلام کرد که چنین اقدامی در راستای توافق وین است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۱    
نشست کارشناسان کمیسیون مشترک برجام فردا پنج شنبه با حضور هیات جمهوری اسلامی ایران و هیات های کشورهای 1+4 در تهران برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۷    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به سوالات داوطلبان کارشناسی ارشد ناپیوسته درباره نحوه انتخاب رشته پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۷    
نماینده آباده از سفر به روسیه اعلام انصراف کرد و گفت: هر کسی می خواهد برای تماشای جام جهانی به روسیه برود با هزینه شخصی خود عازم مسکو شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۹    
ظریف، خاتمی و فرزند رهبر انقلاب در مراسم احیای صادق خرازی فعال اصلاح طلب را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه ای که دولت به مجلس تقدیم کرده است، توسعه راه آهن یکی از اولویت های اساسی کشور است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۳    
بنابر اعلام مقامات محلی در گواتمالا، آتشفشان فوئگو بار دیگر فوران کرده و مواد مذاب را از ضلع جنوبی راهی نواحی پایین تر کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۶    
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای مردم ایران اسلامی را به حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۲    
رئیس جمهور فرانسه در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس باعث تظاهرات در مرز غزه و کشتار مردم شد، پس جشن گرفتن نداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۸    
مراسم احیای شب بیست و یکم رمضان، بامداد چهارشنبه 16 خرداد 1397 با حضور زنان مددجوی جرائم مختلف در ندامتگاه شهرری زندان زنان قرچک برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۸    
دقایقی پیش زلزله ای 4.2 ریشتری یاسوج را لرزاند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۰    
در حالی که قیمت نفت در بازارهای جهانی از 72 دلار در هر بشکه به 66 دلار کاهش یافته است،اما قیمت ها در شرایطی صعودی قرار دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۵    
وکیل دادستان سابق تهران از مرخصی موکلش هم زمان با لیالی قدر ابراز بی اطلاعی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۸    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از دستگیری 50 نفر از مافیای قاچاق کالا خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۳    
پدر 4 شهید بانه ای با اشاره به بمباران شهر بانه توسط رژیم بعثی عراق در 15 خردادماه سال 1363 به روایتی تکان دهنده از این بمباران پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۹    
عرصه کشمکش هسته ای ایران یکی از برجسته ترین عرصه های رویارویی انقلاب اسلامی با مجموعه عظیم استکبار جهانی در دوران پس از رحلت حضرت امام خمینی(ره) بود که هم تجربیات عبرت آموزِ قبل و پس از برجام ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۶    
ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که مسئولیت آن بر عهده اسحاق جهانگیری است، از 8 ماه گذشته که مهدی جهانگیری بازداشت شده، تاکنون هیچ جلسه ای را تشکیل نداده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۲    
وزیر خارجه قطر تاکید کرد که تصمیم دوحه برای تقویت تجهیزات نظامی خود یک مساله کاملا حاکمیتی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۴    
نمایندگان مجلس معتقدند که سفر همکارانشان به جام جهانی روسیه غیر ضرور بوده و وزارت ورزش باید از مسائل حاشیه ای پرهیز کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۰    
جنگ تجاری دونالد ترامپ برای این مطرح شده بود که شغل های بیشتری ایجاد شود، اما مطالعات اخیر نشان می دهد که واقعیت برای سیاست اول آمریکا تلخ تر از این هاست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۲    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: اگر بخواهیم 190هزار سو انرژی هسته ای داشته باشیم نیازمند غنی سازی حجم بالای اورانیوم هستیم تابتوانیم مجتمع سوخت ایجاد کنیم و نیروگاه های هسته ای را سوخت دهی کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت گفت: بیماری های غیرواگیر مهم ترین معضل نظام سلامت در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله ایران محسوب می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۵    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: سند 2030، فضای مجازی و رسانه های فاسد تکرار تجربه اندلس است و تنها راه نجات حرکت در سایه تعلیمات و آموزه های اسلامی و قرآنی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه حضور در جام جهانی رویایی بود که محقق شد، گفت: می خواهیم بهترین جام جهانی خود را رقم بزنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۵    
وزیر رفاه گفت: نزدیک به 30 درصد جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، بیمه شده داریم و برای جذب 70 درصد باقی مانده نیاز به کار بیشتری است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۷    
طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، ویروس مرگبار آسیب زننده به مغز در هند شیوع پیدا کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۹    
رئیس جمهور روسیه در گفتگو با یک رسانه چینی ضمن استقبال از نشست سران آمریکا و کره شمالی هشدار داد ادامه رزمایش های نظامی آمریکا با کره جنوبی کمکی به کاهش تنش در شبه جزیره کره نمی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۹    
زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر ساعت 4 و 37 دقیقه و 6 ثانیه بامداد امروز (چهارشنبه) حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۵    
امروزه شاهد افزایش روز افزون مصرف قند و محصولات شیرین هستیم. به تدریج که ذائقه مردم به غذاهای شیرین عادت می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۴    
قائم مقام خزانه داری آمریکا در سخنرانی در یک لابی ضدایرانی، از آنچه او عدم اجرای الزامات FATF توسط ایران خواند، ابراز ناخرسندی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۲    
امسال آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی بایکدیگر ادغام و در روز جمعه 11 خرداد برگزار شد که البته بدون حاشیه هم نبود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۸    
رییس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی نمایندگان تمایل دارند با پول بیت المال به روسیه محل برگزاری جام جهانی فوتبال بروند، قابل توجیه نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: هرجا در جامعه کاستی و مشکلاتی وجود دارد به دلیل دوری و زاویه گرفتن از خط امام و گفتمان مقام معظم رهبری است ...
  • ۱