پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۱:۲۷Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 5 آذر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 آذر 1397 الف 2 آذر 1397 الف 3 آذر 1397 الف 4 آذر 1397 الف 5 آذر 1397 الف 6 آذر 1397 الف 7 آذر 1397 الف 8 آذر 1397 الف 9 آذر 1397 الف 10 آذر 1397 الف 11 آذر 1397 الف 12 آذر 1397 الف 13 آذر 1397 الف 14 آذر 1397 الف 15 آذر 1397 الف 16 آذر 1397 الف 17 آذر 1397 الف 18 آذر 1397 الف 19 آذر 1397 الف 20 آذر 1397 الف 21 آذر 1397 الف 22 آذر 1397 الف 23 آذر 1397 الف 24 آذر 1397 الف 25 آذر 1397 الف 26 آذر 1397 الف 27 آذر 1397 الف 28 آذر 1397 الف 29 آذر 1397 الف 30 آذر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۵    
ممکن است از خود سوال کنید مکمل های حافظه چه چیزهایی هستند؟ آیا تا به حال برایتان پیش نیامده که صبح با خوردن اولین فنجان قهوه در بدن و ذهن خود احساس انرژی بیشتری کنید و با انرژی برای انجام کارهای ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۷    
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 13 هزار و 686 تومان اعلام کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۱    
چرا سرکارخانم ساره بیات که به صورت خاص همانند باقی سلبریتی ها خود حامی حقوق حیوانات خود را معرفی می کنند وقتی بحث پول و قرارداد به میان می آید حفظ حقوق حیوانات را نادیده می گیرند؟
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۶    
رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: بر اثر سقوط کابین تریلر در بلوار جانبازان عظیمیه، یک نفر فوت شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۵    
وزیر خارجه ایران در دیدار عبدالله عبدالله گفت که جمهوری اسلامی ایران در کنار دولت و ملت افغانستان بوده و خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۶    
قرار است بررسی های نهایی درباره سی.اف.تی در مجلس صورت گیرد اما برخی در این زمان شروع کرده اند به ترساندن از جنگ و معتقدند که اگر سی.اف ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۸    
مطالعه جدید نشان می دهد زنانی که بیش از هفت سال قرص های ضدبارداری مصرف می کنند، 19 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به آرتروز روماتوئید قرار دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۴    
رئیس مرکز آمار ایران موازی کاری آمارگیری بانک مرکزی در محاسبه نرخ تورم را مصیبت دانست و گفت: در کل جهان فقط 5 کشور هستند که مسئول آمارگیری آنها بانک مرکزی است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۱    
دادستانی استانبول افزود: دیدار یکی از مظنونان با نام منصور عثمان ابو حسین در ویلای محل اقامت شهروند عربستان با نام محمد احمد الفوزان در راستای امحای جسد خاشقچی بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را برای افرادی که سنگ کیسه صفرا و سنگ کلیه دارند مفید دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۵    
اقدامات فرانسه علیه ایران در حالی است که این کشور به همراه انگلیس و آلمان نه تنها به تعهدات خود در برجام عمل نکرده ، بلکه در ماجرای SPV نیز بشدت تعلل می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۴    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با بیان اینکه تفکر بسیجی و اقدام جهادی راهگشای مشکلات کشور است، گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۸    
به گزارش الف، تشکیک در نحوه شهادت حسین فهمیده؛ نوجوانی که نام او را در کتاب درسی دوران ابتدایی خوانده بودیم، باعث شد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به آن پاسخ دهد. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۹    
سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه با قدرت و صلابت از گردنه های تحریم های اقتصادی عبور می کنیم گفت: صحنه دستگیری تفنگداران آمریکایی یک کار شوخی نبود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۴    
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از اعزام 12 تیم به روستاهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۰۸    
این روز ها در حالی که اخبار سیاسی و پروپاگاندا های رسانه های خارجی در حوزه سیاسی تلاش می کنند تا فضای روانی بازار ارز را بر هم بزنند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۰۰    
برخی نمایندگان مجلس درپی جمع آوری امضا برای استیضاح ظریف هستند، کاری بیهوده و البته مضر. در این اقدام نه وقت شناسی هست، نه موضوع شناسی، نه وزیرشناسی و نه خود (مجلس) شناسی. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۶:۱۴    
زلزله روز گذشته کرمانشاه متخصصان را با سوال مهمی روبرو کرده، اینکه این رویداد ارتباطی با حادثه سال گذشته دارد یا نه.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۴:۰۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز نگرانی های قبلی حل نشده، دغدغه های جدیدی پیدا کرده ایم و این مساله فشار را روی ما بیشتر کرده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۵۱    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان این که 87 تیم ارزیاب در مناطق زلزله زده حضور دارند، گفت: به 634 مصدوم توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۵    
بعد از بارش باران اغلب جمع آوری آب های سطحی و عدم دفع به موقع آن ها توسط دستگاه های مسوول مشکلات متعددی را به لحاظ تردد شهروندان ایجاد کرده و هزینه هایی را برای آن ها به دنبال دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی وعده داده آژانس بین المللی انرژی اتمی را برای بررسی ادعا های این رژیم علیه فعالیت های هسته ای ایران تحت فشار قرار دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۵۲    
حنیف عمران زاده گفت در یکی از دربی ها با پزشک ضد دوپینگ درگیر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: جنس تهدید امروز نظامی نیست و در حوزه عملیات روانی است و هدف دشمن این است که ملت را مغلوب خود کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۶    
آسوشیتد پرس در گزارشی به لفاظی های ترامپ درباره مسائل مختلف پرداخت و نوشت اظهارات وی در خصوص بیشتر مسائل، اغراق آمیز و بدون ارائه مدرک مستدل است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۲    
پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در حالی امشب افتتاح شد که برندگان و منتخبان چند بخش نیز معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین از تصمیم پلیس این کشور در ممنوع الخروج بودن 3 تبعه آمریکائی دفاع کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۳    
ارزش اصلی این کتاب در گفتگو با فوکو است. یک فیلسوف، هر چقدر که آثار بزرگ و زیادی هم بنویسد، همیشه در مکتوباتش کمتر از آن چه منظورش است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۴    
در آخرین ساعات روز دوشنبه 5 آذر زلزله 3.6 ریشتری کرمانشاه را لرزاند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۴    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تجمع یکصد هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی که با حضور مقام معظم رهبری انجام شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۶    
مدارس شهر های قصرشیرین و سرپل ذهاب سه شنبه ششم آذرماه تعطیل است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۲    
دادسرای عمومی و انقلاب تهران طی اطلاعیه ای انتساب خبر علنی بودن برگزاری دادگاه عراقچی به جعفری دولت آبادی دادستان تهران را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۰    
ستاره باشگاه بارسا به دلیل اهانت به افسر پلیس با جریمه سنگین نقدی مواجه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به ما خرده می گیرند چرا حزب الله یک قدرت بزرگ در منطقه شده است، حقش است، اگر حزب الله در لبنان نبود شما یک روزه لبنان را یک لقمه می کردید. حزب الله است که می ترسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۳    
سرمربی اسپانیایی ناتینگهام فارست برای چندمین بار در هفته های اخیر توانمندی های کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی را ستود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۰    
رییس ستاد کل نیرو های مسلح آمادگی در هنگام صلح را عامل ایجاد بازدارندگی دانست و با بیان اینکه دشمن به فکر حمله مسلحانه به ایران نخواهد افتاد، گفت: تهدیدی از کشور های همجوار احساس نمی کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۵    
اتحادیه اروپا روز دوشنبه به امید غلبه بر اقدام های بحران ساز آمریکا در سازمان تجارت جهانی، پیشنهاد های مربوط به اصلاحات در این سازمان را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۳    
نشریه آمریکایی با اشاره به شکست تحریم های واشنگتن در زمین گیر کردن ایران ایر نوشت، با بی توجهی متحدان آمریکا به تقاضای کاهش پروازهای ایران ایر، این مسئله را می توان چالشی برای دونالد ترامپ تلقی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۸    
وزیر اقتصادی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت: برای شرکت در یک همایش به بحرین دعوت شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۸    
سرپرست کلانتری 161 ابوذر از درگیری مرگبار دو مرد بر سر جای پارک خودرو در خیابان زمزم خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۸    
الف/ در آستانه سفر بن سلمان ولیعهد سعودی به تونس و مصر ، عماد الدایمی نماینده مجلس تونس اعلام کرد : برای این قاتل فرش قرمز نمی اندازیم و به او خوش آمد نمی گوییم .
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۰    
نماینده ایران و آسیا در جام باشگاه های والیبال جهان در اولین دیدار خود برابر حریف نامدار ایتالیایی شکست خورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اسلام توسعه گرا یا اسلام آمریکایی و اسلام واپس گرا که نماد آن رژیم سعودی است رسوا و پرچمداری از آن اسلام محمدی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۶    
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز (دوشنبه) از روسیه خواست ناوها و دریانوردان اوکراینی را آزاد کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۰    
الف / تظاهرات خشم جنبش ضد سرمایه داری در فرانسه ادامه دارد. معیارهای دوگانه همواره گریبانگیر رسانه های بیگانه و وابسته بوده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۰    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امشب با حضور در ساختمان این باشگاه به دیدار مدیرعامل پرسپولیس رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۲۵    
یک روزنامه آمریکایی روز دوشنبه به نقل از دیپلمات های غربی مدعی شده آلمان و فرانسه برای راه اندازی کانال ویژه مبادلات مالی با ایران پا پیش گذاشته اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۷    
تظاهرات اعتراضی به کشتار مردم بی دفاع یمن توسط ائتلاف تحت رهبری رژیم عربستان سعودی دیروز مقابل پارلمان هلند در شهر لاهه برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۲    
رئیس مرکز آمار از تورم 35 درصدی در آبان ماه امسال نسبت به آبان ماه سال گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
قاچاق سوخت که با افزایش مصرف بنزین خود را نشان داده، یکی از معضلات حال حاضر کشور و حوزه انرژی بوده که دولت تصمیم گرفت برای مقابله با آن کارت هوشمند سوخت را احیا کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۰    
اندیشمند افغانستانی در اختتامیه کنفرانس وحدت اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان به منظور دست یابی به منابع آنها خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در حملات جدید ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا به حومه دیرالزور ده ها غیرنظامی کشته و زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۲    
دومین حقوق معوق کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه عصر امروز به حساب کارگران واریز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۳    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در اولین واکنش به تشدید تنش ها میان روسیه و اوکراین آن را یک اقدام بی پروای دیگر از سوی روسیه توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۶    
جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف بررسی مناقشه به وجود آمده میان روسیه و اوکراین بر سر تنگه کرچ آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۳    
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گفت: پروژه راه آهن تهران قم اصفهان بیش از 400 کیلومتر دارد که با راه اندازی آن با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، به دعوت فرمانده ارتش پاکستان در دهمین نمایشگاه و سمینار دفاعی این کشور شرکت می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۴    
بر اساس تحقیقات صورت گرفته در واقع سوال زنان شادترند یا مردان؟ صحیح نیست، چون به طور کلی شادی در زنان و مردان متفاوت است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۰    
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله 100 کیلوگرمی تریاک با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این عملیات دو قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه می گوید با بازاعمال تحریم های آمریکا علیه ایران، بهره مندی تهران از مزایای توافق هسته ای وین به صفر نزدیک شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۷    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۳    
نشست تخصصی ابعاد بین المللی تحریم بسیج از سوی آمریکا صبح امروز به همت معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین و دو تن از اساتید دانشگاه در حوزه بین ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۵    
دادستانی کل استانبول در بیانیه ای به تشریح جزئیات جدیدی درباره ناپدید شدن جسد خاشقجی پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۳    
مقام ارشد خطوط هوایی رژیم صهیونیستی که سابقه همکاری با نهادهای امنیتی این رژیم را نیز داشت، به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۸    
فرانسه روزهای پرآشوبی را می گذراند. مردم فرانسه در اعتراض به سیاست های اقتصادی رئیس جمهور و افزایش قیمت سوخت به خیابان ها ریخته اند و پلیس فرانسه در حال برخورد شدید با معترضان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۵    
گروهی از محققان قصد دارند با استفاده از هوش مصنوعی میزان امنیت برخی بزرگراه های بسیار شلوغ و پررفت و آمد لاس وگاس را افزایش دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۷    
میگل آریاس کانیته، کمیسیونر انرژی اروپا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد هیچ جایگزینی برای برجام وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۳    
رئیس سابق منطقه کردستان عراق در سفر به ابوظبی با محمد بن زاید با ولی عهد امارات دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۸    
شرکت خطوط هواپیمایی قطر اعلام کرد: این شرکت قصد دارد فعالیت های خود در ایران را با معرفی یک پرواز مستقیم به فرودگاه بین الملل اصفهان از ماه فوریه سال 2019 گسترش دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۰    
سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۲    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه کیف را به اقدامات " خطرناک" در تنگه کرچ متهم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۲    
وزیر علوم گفت: اگر فرزند مسئولی در کشور دیگری درس می خواند چه ربطی به خود آن مسئول دارد؟ پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند اطلبوا العلم ولو فی الصین .
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۸    
مهاجم استقلال شایعه جدا شدن از این تیم را تکذیب می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۸    
سعید جلیلی گفت: به قول نویسنده آمریکایی در 40 سال گذشته تمام روسای جمهور آمریکا این جمله امام خمینی (ره) را باور کرده اند که فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۱    
روسیه قصد دارد با تحمیل جریمه های سنگین بر علیه شرکت های فناوری که قوانین این کشور را نقض می کنند، آنها را مجبور به تبعیت از قوانین خود کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به علت انتقاداتی که به عملکرد محمدرضا عارف رئیس این شورا داشت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان را ترک کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بر نقش طرف های باقیمانده در برجام به ویژه اتحادیه اروپا در حفظ این توافق تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۴    
تصاویر زیر از شانزلیزه فرانسه، زیباترین خیابان دنیا در فرانسه است که این روزها بیشتر به یک میدان جنگ تبدیل شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۴    
جنبش انصارالله یمن از مواضع ملت های تونس، الجزایر، مصر و موریتانی در مخالفت با ورود، ولی عهد سعودی به کشورشان تمجید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۰    
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: میزان تولید فولاد ایران طی 10 ماهه 2018 میلادی، 19 درصد افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۱    
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی قرار است نشست ویژه ای را درباره تنش میان اوکراین و روسیه برگزار کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه نگاه سیاسی به مسکن مهر باعث به وجود آمدن مشکلات و معضلاتی در این خصوص شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۲    
پیروز حناچی، سرپرست و شهردار منتخب تهران در شورای سیاست گذاری همایش تهران هوشمند گفت: بنیان تحولی عمیق در راستای تغییر زندگی مردم با ایده تهران هوشمند می تواند ایجاد شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۸    
روابط عمومی فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی در پی انتشار غیرقانونی نسخه ای از این فیلم در فضای مجازی، توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۴    
بشار اسد در دستوری دست به تغییرات در کابینه زد و نُه وزیر را جایگزین کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۰    
انواع جنگنده های ارتش و سپاه در افتتاحیه نهمین نمایشگاه هوایی کیش در آسمان این جزیره به اجرای نمایش هوایی پرداختند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۶    
دانشمندان در حال مطالعه طرح جدیدی هستند که بر مبنای آن می توان از طریق اسپری کردن هواپخش ها در جو کره زمین با تغییرات شدید آب و هوایی مقابله کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۱    
کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در بروکسل با خاطرنشان اینکه توافق هسته ای برجام کارساز است گفت: هیچ جایگزین صلح آمیز معتبری برای آن سراغ نداریم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۷    
روزنامه اسرائیلی هاآرتص از گزارش موثقی از توافقنامه امنیتی اسرائیل با رژیم سعودی پرده برداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۸    
یک پایگاه آمریکایی در گزارشی با عنوان پیام رسانی که ارز ایران را نابود می کند ، به نقش تلگرام و دلالان ارز در نوسات شدید ارزی اخیر در ایران پرداخته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۸    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر درباره اعتراضات مردم فرانسه نسبت به سیاست های اقتصادی مکرون، با یادآوری اعتراضات ماه های گذشته در ایران و رفتار فرانسوی ها در آن زمان؛ نوشت:
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۳    
مرد 35 ساله ای که به بهانه آشتی کنان، سینه همسایه اش را با ضربه کارد شکافت، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۳    
عبدالرضا رحمانی فضلی بر اهمیت صیانت از آرامش جامعه و ارتقاء معیشت مردم تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۳    
پژوهشگر طب سنتی عوامل ابتلا به خون دماغ را در مزاج های مختلف تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۹    
وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه مسلما طرف اوکراینی دست به اقدامی تحریک آمیز زده و منتظر حمایت آمریکا و اروپاست، تاکید کرد که مسکو نگران اعمال تحریم های غرب به خاطر اتفاق رخ داده در تنگه کرچ نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۹    
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا پایان بهمن ماه بیش از یک هزار فرصت شغلی را در استان لرستان ایجاد می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در سخنانی در بروکسل از طرف های توافق هسته ای برجام خواست موضع گیری های سیاسی درباره این توافق را به عمل تبدیل کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۱    
علی اعطا درباره علت صادر نشدن حکم شهردار منتخب تهران توضیحاتی داد در صفحه توییترش نوشت: به نظر می رسد حکم شهردار منتخب به سرعت صادر نخواهد شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه جزئیات عفو و تخفیف مجازات یک هزار و هشتاد و شش نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی را تشریح کرد.