پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 26 آذر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 آذر 1397 الف 2 آذر 1397 الف 3 آذر 1397 الف 4 آذر 1397 الف 5 آذر 1397 الف 6 آذر 1397 الف 7 آذر 1397 الف 8 آذر 1397 الف 9 آذر 1397 الف 10 آذر 1397 الف 11 آذر 1397 الف 12 آذر 1397 الف 13 آذر 1397 الف 14 آذر 1397 الف 15 آذر 1397 الف 16 آذر 1397 الف 17 آذر 1397 الف 18 آذر 1397 الف 19 آذر 1397 الف 20 آذر 1397 الف 21 آذر 1397 الف 22 آذر 1397 الف 23 آذر 1397 الف 24 آذر 1397 الف 25 آذر 1397 الف 26 آذر 1397 الف 27 آذر 1397 الف 28 آذر 1397 الف 29 آذر 1397 الف 30 آذر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۱    
سید محمود نبویان و علی شکوری راد در مراسمی با عنوان برجام و CFT؛ داده ها و گرفته ها به مناظره درباره مسائلی همچون برجام، FATF و تحریم های آمریکا پرداختند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۰    
اگر می خواهید بدانید زندگی در کدام استان ایران صرف نمی کند، می بایست ببینید میانگین درآمد و هزینه یک خانوار شهری در استان های ایران چگونه است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۷    
نرخ خرید دلار در بانک ها بازهم کاهش یافت و به زیر 9900 تومان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۸    
یک روانپزشک ویژگی افراد مبتلا به خودشیفتگی را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۲    
شب گذشته تعدادی از کارگران فولاد اهواز بازداشت شدند. این کارگران به دلیل نبود مواد اولیه و معوقات مالی خود طی سی وشش روز گذشته مقابل استانداری تجمعاتی داشته اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۷    
پس از انتشار فیلم برخورد توهین آمیز نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی با یک کارمند گمرک، علی علیزاده در تحلیلی جالب آن را با زمان قبل از پیروزی انقلاب مقایسه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۹    
عضویت بانک آینده، در انجمن بانکداران آسیا و اقیانوسیه، تمدید شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۴    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد اضافه وزن عامل حدود چهار درصد سرطان ها در جهان در سال 2012 بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۲    
یکی از نکات مهم و کلیدی در پرونده قضایی حمید باقری درمنی این است که بدانیم این متهم برای چه به اتهام افساد فی الارض محاکمه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۱    
زن جوان در سناریویی کودکانه نقشه قتل همسرش را با همدستی یک مرد غریبه اجرا کرد اما خیلی زود به دام پلیس افتاد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۵    
اختلاف قیمت داخلی در مقایسه با کشورهای همسایه، مرز گسترده غیر قابل کنترل، بیکاری در استانهای مرزی و استفاده از کارت سوخت های کامیون ها از مهمترین علل قاچاق سوخت اعلام شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۸    
1- اعتبار گفتار مدیران به این است که اولا استحکام منطقی داشته باشد و ثانیا در رفتار، نقض نشود. گفتار و رفتار دولتمردان باید معتبر باشد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی غذا را در رفع خس خس سینه و تنگی نفس موثر دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۰    
یک کارشناس مسائل ترکیه اظهار کرد: اردوغان در ارتباط با موضوع سوریه سناریوهای مختلفی را پیگیری می کند و در چارچوب نگاه پراگماتیسم خود به دنبال امتیاز گرفتن برای نقش داشتن بیشتر در تحولات آتی سوریه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۶:۱۸    
نماینده مردم سراوان به کلیپ انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر درگیری لفظی اش با دو کارمند واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۳:۴۷    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ظرفیت استقلال و پرسپولیس به گونه ای است که از اسپانسر و منابع خودش پول درآورد. این دوباشگاه دو سرمایه بسیار قدرتمند هستند و نباید یک ابزار در دست یک جریان خاص باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۰    
در ویدیویی که از محمد باسط درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس، منتشر شده، او در سخنانی به یک کارمند می گوید ... تو غلط می کنی از من دستور نمی گیری. مردک... ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نیروهای امداد و نجات این جمعیت، دو گردشگر فرانسوی را که در جاده قدیم سنندج - مریوان گرفتار برف شده بودند، نجات دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۸    
یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تشریح آخرین وضعیت اصلاح نظام بانکی گفت: بخشی از اصلاحات در نظام بانکی باید به فوریت انجام گیرد که بر این اساس، موارد مرتبط در مرحله تصویب در دولت قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: مدارس مقطع ابتدایی نواحی یک و دو شهر زنجان و برخی از شهرستانهای استان در شیفت صبح فردا سه شنبه 27 آذر تعطیل اعلام می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۴    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور از نبود مسجد در برخی شهرک ها انتقاد کرد و گفت: مباحث مورد نیاز جامعه باید توسط امام جماعت مطرح شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۴    
یک شهرک نشین صهیونیست شامگاه دوشنبه جوان فلسطینی 19 ساله را با خودرو زیر گرفت و وی را مجروح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۰    
یک نماینده ائتلاف البناء شرط آمدن نخست وزیر این کشور به پارلمان برای تکمیل کابینه را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۰    
وزیر خارجه سوریه در سخنانی با اشاره به سرنوشت کشور هایی که علیه دمشق توطئه کرده اند به اولویت این کشور برای آزادسازی ادلب پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۵    
گروه های مردم نهاد در آلمان همچنان دولت این کشور را بدلیل فروش تسلیحات به عربستان به نقض قوانین بین ال مللی متهم می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۵    
گمرک ایران از رانندگان و شهروندان ایرانی خواست از امضای هرگونه قرارداد با شرکت های بیمه ای که با وزارت ترانسپورت افغانستان طرف قرارداد نیستند، به طور جدی خودداری کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۱    
وقتی حرف از زیبایی صورت به میان می آید، احتمالاً هرگز استفاده از کرم های ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده و سرم های کاهش دهنده چین وچروک را فراموش نمی کنید. اما در مورد دست هایتان چطور؟
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۱    
تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه سطح شهر و روستایی شهرستان سنندج، دیواندره و منطقه کلاترزان فردا در نوبت صبح تعطیل است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۳    
مدافع پرتغالی از تیم بشیکتاش ترکیه جدا شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۳    
آیت الله محمدی ری شهری در دیدار شهردار و جمعی از شهرداران مناطق تهران اظهارداشت: باقی گذاشتن اثر خوب در میان مردم از وظایف مسئولان و شهرداری از جمله نهاد هایی است که می تواند در جهت حل مشکلات مردم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت علت عرضه خودرو با نرخ پنج درصد زیر قیمت بازار را کاهش فاصله قیمت میان بازار آزاد و کارخانه عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۲    
علی رغم گفته مسوولان آموزش وپرورش، هنوز هم برخی مدیران مدارس اگر از تاهل دانش آموز دختری خبردار شوند، او را اخراج یا به دوره های شبانه و کلاس های بزرگسالان تبعید می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۷    
یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شد علی رغم هشدارهای مسکو اوکراین قصدی برای حمله به روسیه ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۳    
دفتر نماینده سازمان ملل در امور یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد طبق توافق سوئد، اجرای آتش بس در الحدیده ساعت 24 امشب(دوشنبه) آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۸    
محمد ایرانی سفیر جدید ایران استوارنامه خود را تقدیم امیر کویت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به حل مشکل آب در همه استان ها بر اساس مصوبات شورای عالی آب، پیگیری های لازم برای حل مساله آب شرب استان اصفهان از طریق لایحه بودجه را لازم خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۹    
وزیر امور اقتصاد و دارایی از مشخص شدن تکلیف تعهدات ارزی واردات در هفته آینده خبرداد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۴    
روسیه این ادعاهای اسرائیل را تکذیب کرد که زیرساخت های تاسیسات هسته ای در سوریه در پایگاه الکبر وجود داشته باشد که اسرائیل آن را در سال 2007 بمباران کرده باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۲    
وزیر امور خارجه ایران فردا به ژنو می رود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۹    
وزیر خارجه ترکیه روز دوشنبه از اظهاراتش که گفته بود دولت این کشور همکاری با رئیس جمهور سوریه را بررسی خواهد کرد عقب نشینی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان ضمن اشاره به مشکلات پیش آمده برای گردشگران ایرانی در مبادی ورودی این کشور، بر لزوم بازنگری توافقنامه روادید بین تهران -تفلیس تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت جهاد کشاورزی براساس آخرین مصوبه کارگروه تنظیم بازار تعهد کرده که مرغ را به قمیت 10 هزار و 800 تومان عرضه کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۰    
گمرک در بخشنامه ای ممنوعیت صادرات ماشین آلات و تجهیزات خط تولید، راهسازی و معدنی مستعمل و استوک خارجی و وارداتی از اول دی ماه 97 را ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۵    
اولین تمرین تیم ملی فوتبال در اردوی قطر و کمپ اسپایر برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۸    
یک قلاده خرس قهوه ای بر اثر گلوله در جنگل های شهرستان بندرگز کشته شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۴    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تولید در کارخانه های خودروسازی با مشکل روبه رو شود، گفت: خودروسازان باید به دنبال جلب رضایت مردم و اقناع جامعه باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۰    
یک روزنامه آمریکائی اعلام کرد: 2 شریک مایکل فلین مشاور پیشین ترامپ به تلاش برای استرداد غیرقانونی گولن متهم شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۱    
وزارت خارجه پاکستان به گفتگوها میان طالبان و آمریکا در امارات واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۶    
به بهانه قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، تصویری جالبی از بازیکنانی که پیش از این در تیم رقیب فعلی شان بازی کرده اند، منتشر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۸    
گشت تعزیرات با حضور در مراکز توزیع آجیل شب یلدا، گران فروشان را جریمه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۲    
وبگاه شبکه خبری الجزیره در تحلیلی به برخوردهای دوگانه مسئولان فیسبوک در بستن حساب کاربری پسر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در قیاس با کاربران فلسطینی پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۲    
از جلسه محرمانه سرپرست باشگاه و پنج بازیکن پرسپولیس عکسی بیرون آمده که به نظر می رسد این عکس توسط یکی از اطرافیان عرب گرفته شده و بازیکنان نگران این هستند که فیلم یا صدای این جلسه هم ضبط شده باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۹    
وزیر صنعت گفت: واردات با ارز حاصل از صادرات بدون در نظر گرفتن اولویت بندی های کالایی تعیین شده از سوی دولت، مجاز است و اگر صادرکنندگان در این زمینه مشکل دارند، به وزارت صنعت اطلاع دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۵    
شهردار تهران با بیان اینکه اگر همه بردارها را هم جهت کنیم مشکلات مان حل خواهد شد، گفت: قدمت شهر تهران به 8 هزار سال پیش بازمی گردد و این مورد نشان می دهد که ما در منطقه ویژه ای خدمت می کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: مسائل کشور با اجماع حل می شود و اجماع جز با کنار گذاشتن سلایق، هوا و هوس ها به دست نمی آید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۷    
وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه بر سر مسئله سوریه، با یکدیگر دیدار کرده و به بحث و گفت وگو می پردازند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۶    
نقص فنی هواپیمای72 ATR در فرودگاه ایلام باعث لغو پرواز ایلام-تهران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۹    
سازمان خصوصی سازی در اجرای تصمیم هیات وزیران مبنی بر خصوصی سازی باشگاههای فرهنگی-ورزشی استقلال و پرسپولیس، آماده سازی و واگذاری سهام این دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۹    
اگر این آقایان خودشان بخواهند خودروی شخصی شان را بفروشند، آیا پیش از عرضه، آن را تعمیر نمی کنند و حتی ظاهرش را سروسامان نمی دهند؟ کاش به قدر خودروی دست دوم خودشان برای اموال ملت دلسوزی وجود داشت!
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی مغرورانه ادعا کرد: پاریس در حال سوختن است؛ جهان بیرون در حال انفجار است!
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۷    
محمدجواد ظریف در نشست دوحه پاسخ جالبی به سوال مجری درباره دخالت ایران در منطقه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد این رژیم در حال ساخت موشک هایی است که قادر به هدف قرار دادن مواضع در هر نقطه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۸    
مجمع نمایندگان استان اصفهان خطاب به مردم این استان بیانیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی اکتشاف نفت گفت: مطمئن هستیم که ربیع پور که چندی پیش 160 میلیارد تومان اختلاس کرده بود در کانادا نیست و دستگیری وی توسط نهادهای بین المللی و وکلای ما در حال پیگیری است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۶    
مرد شیشه ای که 10 سال پیش همسرش را به قتل رسانده بود، به زندگی اش پایان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۵    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در خصوص مناقشه کی یف با مسکو در تنگه کرچ، اعمال تحریم های جدید علیه روسیه را رد نمی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۲۶    
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی درباره استعفای داماد روحانی مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۸    
دولت مالزی امروز علیه بانک گلدمن ساکس آمریکا و دو نفر از کارمندان سابق این بانک به دلیل دست داشتن در یک پولشویی بزرگ اعلام جرم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۸    
اعلام ارز 4200 تومانی برای زمین زدن برگ برنده ارز تک نرخی، 18 میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور را در اوج نبرد اقتصادی دشمن و تحریم ها به تاراج داد. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد:جاسوسان اسرائیل برای جلوگیری از اهداف هسته ای ایران به صورت عادی به ایران می روند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۸    
وزیر امور خارجه روسیه گفت: شاید شرکت های آمریکایی از تحریم های دلاری آمریکا در کوتاه مدت سود ببرند اما آینده این ارز در بلندمدت در سایه این تحریم ها تاریک خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۴    
اتحادیه تجارت آلمان از کارگران دو واحد لجستیک شرکت آمازون آمریکا خواست تا امروز دست به اعتصاب بزنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۰    
منابع کویتی از استعفای وزیر انرژی این کشور پس از آنکه اخباری از اختلافات شدید کویت و عربستان بر سر دو میدان نفتی مخابره شد، خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۲    
اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی برای کشیدن سیم خاردار در خط آبی و بدون حضور تیم لبنان منجر به بروز مشاجره در مرز طرفین شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۹    
یک کنشگر حوزه محیط زیست گفت: شهروندان تهرانی 22 میلیون ساعت از عمر خود را در ترافیک سپری می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت عامل بیش از 55 درصد تصادفات جاده ای آبان بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۷    
در جدید ترین رده بندی تیم های باشگاهی جهان، پرسپولیس 1 و استقلال 4 پله صعود کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۴۹    
سرپرست سازمان اورژانس کشور اقدامات انجام شده در جهت توسعه ارایه خدمات اورژانسی و کاهش زمان رسیدن عوامل اورژانس بر بالین بیماران را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف قتل پیرزن 75 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از دو هفته خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۴    
طراحی دفتر پلان آزاد بگونه ای است که کارکنان و فضاهای کاری با حداقل موانع بین همکاران طراحی شده است و افراد معمولا نزدیک به یکدیگر قرار گرفته اند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۴    
در مرحله حذفی رقابت های لیگ اروپا اینترمیلان با راپیدوین،مالمو با چلسی با باته بوریسوف رقیب آرسنال حریف هم شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۴    
جوان 25 ساله ای پیش از ظهر امروز در ایستگاه مترو قلهک خودکشی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 4 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۵    
بررسی گزارش عملکرد بودجه نشان میدهد، تا پایان مهر درآمد دولت از محل فروش نفت و فرآورده های نفتی 55 درصد رشد کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۵    
بازیکنان پرسپولیس از فردا تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهیدکاظمی از سر می گیرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۵    
بسیاری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک معتقدند افزایش نرخ ارز و ممنوعیت واردات پوشاک از مبادی رسمی سبب شده حجم قاچاق این کالا کم و زمینه برای فعالیت تولیدکنندگان داخلی فراهم شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۱    
آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی بابرخوردهای صرفا قضایی ممکن نیست وبه تدبیردولت نیاز دارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۱    
معان وزیر راه و شهرسازی با اعلام ورود دادستانی به موضوع مشکل کامیون داران به ادعای نایب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۷    
شش وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در تظاهرات یهودیان قدس اشغالی علیه سیاست های بنیامین نتانیاهو در کرانه باختری، شرکت کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۰    
تارنمای شبکه خبری فرانس 24 گزارش داد: جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز گذشته اعلام کرد که کشورش در واکنش به دست داشتن عربستان در قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد و کشتارها در یمن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیته امداد از وجود 5 حامی برای هر یتیم در ایران خبر داد و گفت: نمره به مردم در کار خیر 20 است چرا که شاهدیم هرچه خوبی در کشور است توسط مردم انجام می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۵    
گروه تروریستی بوکوحرام خانه های صدها نفر از ساکنان روستایی در نزدیکی شهر مایدوگوری در شمال شرقی نیجریه را آتش زد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۱    
تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را شناختند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۶    
وزیر امور خارجه روسیه امروز دوشنبه متعهد شد مسکو با اوکراین جنگی را آغاز نخواهد کرد. وی در عین حال گفت معتقد است پمپئو در سیاست خارجه آمریکا کاره ای نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۳    
مشاور رئیس جمهور تاکید کرد که برجام بعد از خروج آمریکا آسیب دیده است و حتی شاید به خاطر عدم پایبندی سایر کشورها به تعهداتشان آسیب بیشتری ببیند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۸    
27 آذرماه به مناسبت شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح استاد حوزه و دانشگاه به نام وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری، شده است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۸    
صداوسیما هر سال برای جشن باستانی ایران در پایان پاییز برنامه های ویژه ای را تدارک می بیند که در این بین نام علی ضیاء برای شبکه یک، ژیلا صادقی مجری شبکه دو ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۶    
متخصصان معتقدند تجربه حوادث استرس زا به هنگام عصر تاثیرات مخرب تری بر بدن دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۶    
بر اساس تصمیم هیئت رئیسه مجلس علی لاریجانی رئیس مجلس امروز با 19 نماینده مستعفی اصفهان جلسه خواهد داشت.