چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 8 آبان 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 آبان 1398 الف 2 آبان 1398 الف 3 آبان 1398 الف 4 آبان 1398 الف 5 آبان 1398 الف 6 آبان 1398 الف 7 آبان 1398 الف 8 آبان 1398 الف 9 آبان 1398 الف 10 آبان 1398 الف 11 آبان 1398 الف 12 آبان 1398 الف 13 آبان 1398 الف 14 آبان 1398 الف 15 آبان 1398 الف 16 آبان 1398 الف 17 آبان 1398 الف 18 آبان 1398 الف 19 آبان 1398 الف 20 آبان 1398 الف 21 آبان 1398 الف 22 آبان 1398 الف 23 آبان 1398 الف 24 آبان 1398 الف 25 آبان 1398 الف 26 آبان 1398 الف 27 آبان 1398 الف 28 آبان 1398 الف 29 آبان 1398 الف 30 آبان 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۵    
سرپرست پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری 3 سارق و کشف 50 فقره سرقت منزل در شیراز خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۶    
با گذشت حدود یک هفته از مسدود شدن حساب های بانکی تعدادی از ایرانیان مقیم مالزی، مقامات ایرانی اطلاع رسانی جدیدی در این باره نکرده اند و پیگیری ها از بانک مرکزی نیز بی نتیجه مانده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۳    
رونمایی از دیوارنگاره جدید لانه جاسوسی آمریکا به مناسبت فرا رسیدن ایام 13 آبان.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۱    
وزیر بهداشت برای پاسخگویی به سئوالات چهار نماینده خانه ملت، به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس فرا خوانده شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۸:۰۳    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی کرد قیمت طلا و سکه تا پایان سال 98 روند کاهشی و آرامش و ثبات حال حاضر را ادامه دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۲:۳۵    
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران همزمان با شروع فصل سرما به مردم در خصوص رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی هشدار داد و بر لزوم رعایت نکات ایمنی مصرف گاز توسط شهروندان تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۵    
مجرمان سایبری، با پنهان سازی رفتار مخرب تروجان Adwind با استفاده از دستورات مجاز جاوا، اطلاعات احرازهویت بانکی، برنامه های تجاری و هرگونه گذرواژه ذخیره شده در یک مرورگر کاربران را به سرقت می برند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۳    
یکی از رایج ترین درمان ها برای رفع التهاب، همان استفاده از داروهای غیراستروئیدی است. اگرچه استفاده از این داروها در رفع التهاب مفید است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۲    
آنچه طی سال های گذشته در شکل اعتراضات خیابانی عراق شاهد بوده ایم و این روزها نیز مشاهده می کنیم، سه وجه کاملا مشخص دارد؛ یکی، خواسته های سیاسی و اقتصادی بحقی که توسط مردم فریاد زده می شود؛ دوم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۳    
روزنامه کیهان در ستون ویژه های خود نوشت: همکار سابق نشریات اصلاح طلب، تناقضات برخی محافل اپوزیسیون درباره تقدیس کوروش را به رخ آنان کشید. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۵    
تصویر شهاب حسینی و پارسا پیروزفر، بازیگران نقش شمس تبریزی و مولانا در فیلم "مست عشق" ساخته حسن فتحی، برای نخستین بار منتشر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۹    
گفت و شنود امروز کیهان با عنوان این به آن دَر! را در ادامه بخوانید: گفت: آقای روحانی در سفر اخیر نیویورک و در جمع رسانه ها با تعجب گفته بود آقای ترامپ در تبلیغات انتخاباتی گفت از برجام خارج می شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۹    
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۱    
در صورت پیروزی حزب کارگر در انتخابات و کسب اکثریت توسط این جریان در پارلمان، به احتمال زیاد شاهد برگزاری همه پرسی مجدد خواهیم بود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۶    
رجب طیب اردوغان درباره واکنش ها به سلام نظامی ورزشکاران اهل ترکیه می گوید: دیگران از این کار ورزشکاران ما می ترسند!
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۷    
نیروی هوایی آمریکا از خروج بمب افکن های بی-1 لنسر خود از عربستان و عزیمت به پایگاه هوایی در داکوتای جنوبی واقع در ایالت متحده خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۷    
مسئول مرکز خون بند ناف موسسه رویان استان بوشهر می گوید با انجماد خون بند ناف نوزاد و نگهداری آن می توان بیش از 80 نوع بیماری از جمله سرطان خون، تالاسمی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۸    
حامد میرالی؛ فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند، حین حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی، با جدول حاشیه بزرگراه برخورد کرده ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۷:۰۳    
خانواده هری دان جوان انگلیسی به قتل رسیده در یک سانحه رانندگی که همسر یک دیپلمات جاسوس آمریکایی عامل آن بوده است، قصد دارند از دولت آمریکا شکایت کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۷:۰۳    
انسان امروزی برای انجام کارهای متنوعش نیاز به 4 دست دارد و دو دست رباتیک می تواند کمک کننده باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۵:۰۱    
خبرگزاریCCN به تازگی لیستی از بلندترین آسمانخراش های جهان که از نظر معماری و ساخت طراحی منحصربفردی دارند را منتشر کرده است. در این گزارش به معرفی این برج ها می پردازیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۴:۳۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود که از جمله آنها می توان به ظهر شانگهای ، مزد ترس ، فرشته ها با هم می آیند و عروس فراری اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۴:۰۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از فوت یک شهروند ورامینی بر اثر برخورد با قطار خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۲:۳۴    
برخی منابع غیر رسمی مدعی اصابت چند گلوله خمپاره به منطقه امنیتی سبز بغداد پایتخت عراق با یک کشته و زخمی خبر می دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۲:۰۴    
هر ساله کمپانی های خودروسازی تمام سعی خود را در ساخت خودرویی برتر از تولیدات کمپانی رقیب بکار می گیرند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۱:۳۴    
علائم سکته مغزی در آقایان و خانم ها مشترک است اما خانم ها چند نشانه بیشتر دارند. به محض مشاهده این علائم در اطرافیان خود، سریعا با اورژانس تماس بگیرید.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۱:۰۴    
نخست وزیر مالزی با محکوم کردن "زورگویی برخی کشورهای قدرتمند" اعلام کرد که کشورش برای بستن حساب های بانکی اشخاص و شرکت های ایرانی تحت فشار زیادی قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۳۵    
به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری مامور پلیس و دختری جوان در فضای مجازی، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۵    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در محور تبریز- ارومیه در محور جزیره اسلامی محدوده خورخور دو فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۰    
مظاهر مصفا استاد دانشگاه و شاعر برجسته معاصر امروز در سن 87 سالگی درگذشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۵۶    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده اعضای دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا با یکدیگر برای تصویب قطعنامه ای که خواستار رسمیت بخشی به پیشبرد تحقیقات استیضاح از ترامپ است هم پیمان شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۵۲    
تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال (امید) با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی مجارستان را از آن خود کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۵۲    
یک مسئول جریان حکمت ملی عراق با تکذیب تلاش برای استیضاح نخست وزیر این کشور، بر تداوم نخست وزیری عادل عبدالمهدی تأکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۸    
بارش نخستین تگرگ پاییزی امسال، شامگاه چهارشنبه ابوزیدآباد و برخی نقاط دیگر از شهرستان کویری آران وبیدگل را سفیدپوش کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۴    
امارات متحده عربی روز چهارشنبه از خروج نیروهای نظامی خود از بندر عدن در جنوب یمن و بازگشت این نیروها به امارات خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۹    
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور گفت: دهیاران می توانند با ارائه طرحهای خود نسبت به دریافت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد ریال اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۵    
مدیرگروه پیشگیری و مراقبت بیماری های مرکز بهداشت و درمان بروجرد گفت: 5 نفر بر اثر مصرف قارچ سمی در بروجرد دچار مسمومیت شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن دیدار با نماینده ویژه سوئد در امور یمن و سفیر هلند در عمان، آخرین تحولات سیاسی و میدانی و انسانی را مورد بررسی قرار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۲    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با تاکید بر حرفه ای گری، استقلال و بی طرفی آژانس ابراز امیدواری کرد مدیرکل جدید نقش مهم آژانس در حفظ برجام را به درستی ایفا کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۸    
سردار آزمون در بازی زنیت مقابل تومسک در جام حذفی روسیه روی گل چهارم تیمش پاس گل داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۴    
زلزله ای با شدت 3.2 ریشتر دورود لرستان را لرزاند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۹    
تیم فوتبال ریو آو با تک گل مهدی طارمی مقابل حریف خود به تساوی دست یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۴    
اعظم طالقانی، دختر آیت الله طالقانی و نماینده دوره اول مجلس درگذشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۴    
تحقیقات صورت گرفته از سوی موسسه ملی اقتصاد و جامعه انگلیس نشان می دهد که خروج این کشور از اتحادیه اروپا طبق توافق جدید دولت بوریس جانسون ، 70 میلیارد پوند به اقتصاد این کشور خسارت می زند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۴    
دانمارک با وجود مخالفت آمریکا مجوز عبور خط لوله انتقال گاز روسیه به آلمان را از خاک این کشور صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۲    
امروز بیمارستان های زایمان خصوصی پر بود از خانواده هایی که به دنبال تاریخ تولد لاکچری برای فرزند در راه خود بودند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۲۴    
مهدی طارمی در دقیقه 57 موفق شد گل اول ریوآوه را وارد دروازه موریرنسه کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۶    
یک کارگردان مشهور آمریکایی از نقش ایران و روسیه در بازگشت امنیت و آرامش به سوریه تمجید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۷    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت کار در مرکز حراست، گفت: اگر دوست نداریم علیه ما پرونده سازی شود نباید علیه دیگران پرونده سازی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۳    
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: کالدورن درباره تصمیم داور حرف زده و کاری با تیم استقلال نداشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۰    
امیر قطر صبح امروز (چهارشنبه) پیامی را از امیر کویت دریافت کرد که مضمون آن درباره راه های تقویت روابط بین دو کشور و دو ملت بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۶    
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: گام دوم انقلاب بر پایه مقاومت حرکت خواهد کرد و همچنان که در گام نخست و در طول 40 سال با وجود تهدیدها و تحریم ها به رشد و پویایی رسیدیم در ادامه نیز توفیقات ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۴۰    
با نزدیک شدن به جشن هالووین، تحقیقاتی گسترده از کودکان بین 6 تا 14 سال بریتانیایی درباره ترسناک ترین سلبریتی ها انجام شده که دونالد ترامپ و بوریس جانسون در صدر این جدول قرار دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۳۸    
اکبر نصرتی رییس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت: عوامل شکار خرس و منتشرکنندگان آن در فضای مجاز توسط پلیس فتا دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۹    
کمیته انضباطی ابلاغیه ای را برای سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۰    
وزیر خزانه داری آمریکا در مصاحبه ای روز چهارشنبه گفته کشورش فهرست تحریم ها علیه ترکیه را آماده نگاه داشته اما نیازی نمی بیند آنها را اعمال کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۳    
چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات ها در مجلس سنای آمریکا درباره توسل رئیس جمهور این کشور به تعطیل کردن دولت فدرال به منظور دور کردن توجهات از موضوع استیضاح ابراز نگرانی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۳    
در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادعا می کند که تنها دولت باراک اوباما در ایجاد و تقویت داعش نقش داشته تصاویری در فضای مجازی وجود دارد که در آن سناتور جمهوری خواه جان مک کین ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۷    
ارسال حجم انبوهی از پیام خلیج فارس و ریپورت صفحه قطری ها در اینستاگرام، آنها را مجبور به حذف پُست خلیج ع.ر.ب.ی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۳    
قانون حمایت از حقوق معلولان طی نامه شماره 11061 مورخ 08/02/1397 توسط رئیس جمهور محترم ابلاغ گردید . در ماده 27 قانون مذکور آمده است : ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۳    
رئیس قوه قضائیه گفت: مسائل مربوط به خصوصی سازی، تعاونی ها، مؤسسات اعتباری و خودروسازی ها ازجمله مشکلاتی است که بخشی از آنها به نظام پولی و بانکی کشور بازمی گردد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۱    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان یزد از صدور حکم دادگاه بدوی فوت فوتبالیست های یزدی در گرجستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۸    
ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن، روز چهارشنبه چند روستا را در اطراف منطقه راس العین استان الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه اشغال کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از دستگیری رئیس اداره محیط زیست ملارد به اتهام ارتشاء خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۰    
تیم استانبول اسپور با گلزنی اللهیار صیادمنش از مرحله یک سی ودوم جام حذفی ترکیه عبور کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۱    
قطع بازو استراتژی تدوین شده آمریکا توسط برژینسکی برای مقابله با ایران، بدون ورود به جنگ مستقیم است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۸    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که علت دشمنی عربستان سعودی و برخی از کشورهای عربی با کشورش به این دلیل است که آنکارا در برابر جنایت های آن ها حق السکوت دریافت نکرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۲    
وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه از شلیک موفق یک موشک بالستیک بین قاره ای از پیشرفته ترین زیردریایی اتمی خود خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد دلیل نرفتن دروازه بان این تیم به مراسم کنفدراسیون تیم فوتبال آسیا را توضیح داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۹    
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال نسبت به اظهارات سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۹    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ یک زوج حدود 60 ساله بر اثر گازگرفتگی در شهرستان ساری، خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۰    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری 4 طراح و عامل اصلی سرقت یک کیلو طلا، 250 گرم زعفران و 600 هزار تومان وجه نقد در مشهد خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۱    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا در یک جلسه استماع گفته در بودجه سال مالی جدید این کشور منابعی برای مقابله با نفوذ ایران در خاورمیانه (غرب آسیا) در نظر گرفته شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۸    
زاهدان - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: حادثه رانندگی در مسیر ایرانشهر به نیکشهر، 5 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۵    
منابع نزدیک به طالبان، اعلام کردند که این گروه در ازای آزادی 2 استاد دانشگاه آمریکایی – افغانستان ، خواهان آزادی 80 زندانی طالبان از جمله انس حقانی و حافظ رشید ، از اعضای برجسته گروه حقانی، شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۶    
مهاجم کروات فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خواهان دریافت 500 هزار یورو از این باشگاه شده است که قرارداد فصل جدید او 1500 یورو برای هر ماه بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۲    
رئیس مرکز تحقیقات بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا شانس ابتلا به این بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۵    
وزرای دفاع کشورهای حوزه خلیج فارس و عضو شورای همکاری با صدور بیانیه ای مرگ ادعایی ابوبکر البغدادی سرکرده داعش را تائید و حمله آرامکو را محکوم کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمهوری لبنان گفت که اگر دولت آتی این کشور پاکدست نباشد و دولتمردان نتوانند اصلاحات مود نظر را اجرا کنند، مردم دوباره به خیابان ها خواهند آمد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۱    
یک رسانه چینی روایتی کوتاه از زندگی موفق یک نوجوان ایرانی به همراه پدر و مادر و خواهرش در این کشور را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۸    
منابع خبری روز سه شنبه گزارش داده اند رژیم صهیونیستی از آمریکا و کشورهای غربی خواسته کمک مالی به دولت لبنان را به اقدام علیه حزب الله لبنان مشروط کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۴    
4 نفر در عملیات خاکبرداری در شهرستان شبستر مدفون شدند و به احتمال زیاد تاکنون جان باخته اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۰    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد، این کشور به همراه بحرین، کویت، عمان، قطر، امارات عربی متحده و عربستان سعودی علیه 25 هدف مرتبط با شبکه های وابسته به ایران را تحریم کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۵    
امروزه کمتر کسی را می بینیم که به دنبال کسب اطلاعات درباره تکنولوژی نوظهورو جذاب ارزهای دیجیتالو خرید ارز دیجیتال نباشد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۵    
اسماعیل بخشی یکی از کارگران هفت تپه به قید وثیقه آزاد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۱    
تاجیکستان برخلاف همه انتظارها توانست در دیدار نخست جام جهانی زیر 17 سال کامرون را شکست دهد و اکنون یک حریف قدرتمند برای اسپانیا به حساب می آید.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۳    
پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی دومین قسط بدهی فدراسیون کشتی، همزمان با برگزاری رقابت های جهانی کشتی زیر 23 سال (امیدها) در مجارستان، به اتحادیه جهانی کشتی پرداخت شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۴    
یک متخصص ارشد شورای امنیت ملی آمریکا در امور اوکراین در مجلس نمایندگان این کشور گفت، بخش هایی از متن منتشر شده مکالمات رئیس جمهور آمریکا و همتای او در اوکراین سانسور شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۵    
منابع سوری از نبرد سنگین ارتش سوریه با ارتش ترکیه در تل الورد در حومه راس العین و حملات توپخانه ای ارتش ترکیه به این روستا و اشغال 2 روستا از سوی نظامیان ترک خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۵    
بعد از انتشار مطلبی درباره میزبانی خوب دولت و مردم عراق از زائران اربعین، اینستاگرام در اقدامی عجیب صفحه رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف را از دسترس خارج کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۵    
مهلت ثبت نام در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه تمدید شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۵    
مدیران باشگاه گل گهر سیرجان در تلاش هستند تا کارت مربیگری په په لوسادا را دریافت کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۷    
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام باند قاچاق سازمان یافته ارز در استان هرمزگان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۰    
اگر از بیماری هایی همچون آسم،آرتروز،ورم مفاصل، ناتوانی جنسی، مشکلات پوستی، کم خونی، چاقی، یبوست، دیابت، پرفشاری خون، مشکلات کلیوی یا بیماری های قلبی رنج می برید ...
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۵    
قانون گذاران آمریکایی شرکت هواپیماسازی بوئینگ را به سودجویی و عدم رعایت مسائل ایمنی پرواز متهم کردند .
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۶    
مدیرعامل آب منطقه ای تهران با انتقاد از حناچی در جلسه امروز مدیریت بحران گفت: شهردار تهران حتی یک بار هم به جلسات نیامده است!
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۶    
رئیس پلیس متروی پایتخت از دستگیری یک جوان با حدود یک کیلوگرم حشیش در ایستگاه متروی پایانه جنوب خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۴    
در پی اعتصاب دیپلمات ها و وابسته های نظامی رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط نامساعد مالی، تمامی سفارتخانه ها و کنسولگری های این رژیم در جهان تعطیل شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: مرغداران عرضه مرغ را به گونه ای مدیریت می کنند که سطح قیمت ها آن طور که مدنظر آن ها است حفظ شود.
  • ۱