چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 1 اسفند 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 1 اسفند 1398 الف 2 اسفند 1398 الف 3 اسفند 1398 الف 4 اسفند 1398 الف 5 اسفند 1398 الف 6 اسفند 1398 الف 7 اسفند 1398 الف 8 اسفند 1398 الف 9 اسفند 1398 الف 10 اسفند 1398 الف 11 اسفند 1398 الف 12 اسفند 1398 الف 13 اسفند 1398 الف 14 اسفند 1398 الف 15 اسفند 1398 الف 16 اسفند 1398 الف 17 اسفند 1398 الف 18 اسفند 1398 الف 19 اسفند 1398 الف 20 اسفند 1398 الف 21 اسفند 1398 الف 22 اسفند 1398 الف 23 اسفند 1398 الف 24 اسفند 1398 الف 25 اسفند 1398 الف 26 اسفند 1398 الف 27 اسفند 1398 الف 28 اسفند 1398 الف 29 اسفند 1398 
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۷    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز (دوشنبه 5 اسفند 98) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 27 ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت 10 واحد پولی دیگر افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۴    
بسیاری از بی خانمان های سیبری برای در امان ماندن از سرمای کُشنده به لوله های گرمایشی کارخانجات صنعتی پناه می برند ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
همه اماکن و ناوگان ریلی متروی تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس واگیردار کرونا ضدعفونی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۴    
قصد داریم به معرفی تعدادی از تلفن هایی بپردازیم که در زمینه دوربین، بهترین عملکرد ممکن را ارائه می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۶    
جرایم و تخلفات همیشه مسائلی بوده است که مردم و نامزدها و مسئولان همیشه از آن صحبت کرده اند و تمام تلاش در سالهای گذشته در جهت به حداقل رساندن تخلفات بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۶    
ترامپ متعهد شده از ولیعهد سعودی حمایت کند و او علاقه خود به بن سلمان چاپلوس را کتمان نکرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۲    
یک مقام مسئول در نیروی انتظامی نسبت به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعزام نیرو های یگان ویژه به شهر قم و قرنطینه این شهر به دلیل ابتلای تعدادی به ویروس کرونا واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۶    
یک پایگاه نزدیک به کنگره آمریکا مشارکت رژیم صهیونیستی در عملیات تروریستی آمریکا برای ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تأیید کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۵    
ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، نشان می دهد یک خودروی نظامی روسیه قصد سبقت از یک خودروی زرهی آمریکایی در سوریه را داشته که در ادامه خودروی آمریکایی واکنش نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۶:۳۱    
مصرف زیاد قند منجر به بروز مشکلاتی مانند دیابت و بیماری های قلبی و عروقی خواهد شد، حال برای کاهش میل مان به قند و پیشگیری از بروز این بیماری ها چه کنیم؟.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۵:۳۴    
کاخ سفید اذعان کرد که موضع تجاری رئیس جمهوری آمریکا باعث لطمه به رشد اقتصادی و سرمایه گذاری تجاری در این کشور شده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۳:۳۰    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه برگزاری احتمالی نشست مشترک با ترکیه و ایران را درباره تحولات ادلب سوریه تائید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۲:۲۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فاصله دو هفته به انتخابات پارلمانی، ادعا کرد که هزاران واحد مسکونی صهیونیست نشین جدید در قدس شرقی احداث خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۰:۲۴    
افشاگری آژانس های اطلاعاتی و روزنامه های آمریکایی نشان می دهد دو کارمند دارای تابعیت عربستان سعودی در شرکت توئیتر، به مدت 6 سال اطلاعات کاربران را برای دولت سعودی ارسال می کردند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۰    
یک عضو ائتلاف سائرون در پارلمان عراق دلایل تاخیر محمد توفیق علاوی در معرفی کابینه خود را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۴    
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از یک منبع ترکیه اعلام کرد، کشورش از آمریکا سامانه های دفاع هوایی پاتریوت را درخواست کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۳    
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اعلام کرد: مرز مهران تا اطلاع بعدی بسته است و کار تردد زوار و صادرات کالا در آن انجام نمی شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۶    
روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: زائران بدون هیچ مانعی در حال زیارت مضجع شریف حضرت معصومه(س) هستند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۶    
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در گرمخانه های پایتخت نداشته ایم ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۴    
محمدرضا احمدی مجری و گزارشگر فوتبال در برنامه دورهمی به پخش شدن صدایش در بازی استقلال و حواشی بعد از آن توضیحاتی داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۳    
نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) درباره حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۳    
مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مناطق عملیاتی نیروی زمینی سپاه و نخستین سالگرد شهدای حادثه انتحاری جاده خاش زاهدان ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۱    
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که 2 تن از نظامیان این کشور در حملات هوایی امروز در محور ادلب سوریه کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۵    
با اعلام شیوع ویروس کرونا در شهر قم زندگی عادی جریان دارد ، مردم با مراجعه به داروخانه ها و با توجه به توصیه ها و پیش زمینه های مذهبی در خصوص پیشگیری از بیماری ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم صداقت را مهمترین رویکرد دانشگاه علوم پزشکی و مردم قم در مواجهه با کرونا دانست و از تلاش فداکارانه کادر پزشکی و درمانی استان قم در مقابله با این بیماری تقدیر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۴    
رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: هموطنان عزیز، اول وقت برای رای دادن اقدام کنند. اگر رای گیری به آخر وقت و بعد از ساعت 12 شب کشیده شود، غیرقانونی است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۹    
خزانه داری آمریکا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج عضو شورای نگهبان از جمله آیت الله جنتی و آیت الله یزدی را در فهرست تحریم قرار داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری رویترز در گزارشی در توصیف حملات موشکی ایران به پایگاه عین الأسد نوشت که آسیب های مغزی وارده به نظامیان این پایگاه به گونه ای بود که این نظامیان این احساس را داشتند که یک کامیون به آنها ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری با بیان اینکه پروازهای مسافری بین ایران و چین متوقف شده است، گفت: اگر پروازی بین ایران و چین انجام می شود، کارگو (باری) و با موافقت و نظارت وزارت بهداشت است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۲    
به گفته دبیر ستاد انتخابات کشور، مدارک لازم برای کسانی که قصد حضور در انتخابات به منظور رای به نامزدهای انتخاباتی دارند شامل شناسنامه و کارت ملی یا کدملی می شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۹    
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بنا به درخواست وزارت کشور،19 فروند بالگرد هوانیروز ارتش در مناطق صعب العبور و بد آب و هوا در 15 استان کشور به جابجایی صندوق های رأی خواهند پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۴    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی با بیان اینکه کرونا کشنده تر از آنفلوانزا نیست، گفت: از مردم می خواهیم نگران نبوده و نسبت به رعایت بهداشت فردی توجه لازم را داشته باشند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز ضدعفونی حدود 6 هزار اتوبوس پایتخت از امشب جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا هشدار داد که تحریم های واشنگتن علیه کاراکاس تا زمانیکه این کشور آمریکای جنوبی دموکراسی خود را بازیابد، متوقف نخواهند شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۱    
دادستانی تهران در مورد مسائل مطرح شده در مورد نیلوفر بیانی از متهمان محیط زیستی اطلاعیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۷    
قیمت ها امروز روز پرنوسانی را تجربه کرد و دلار در بازار هم گران شد و به 14,480 (چهارده هزار و چهارصد و هشتاد) تومان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران توضیحاتی درباره خبر ابتلای یک مسافر خارجی مترو به کرونا ارائه داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
مهاجم پرتغالی تیم یوونتوس یک بازیکن را دارای پتانسیل تبدیل شدن به برترین ستاره فوتبال جهان می داند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۶    
وزیر امور خارجه آمریکا و پادشاه سعودی در دیدار با یک دیگر درباره ایران گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری مزاحم تلفنی پلیس 110 در استان و محکومیت وی به یک ماه حبس از سوی دستگاه قضائی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرکت مردم در انتخابات، صرفاً دادن یک رأی یا انتخاب یک نماینده نیست ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
اپراتور مخابراتی Turkcell و هوآوی از طرح های تازه ای به منظور استفاده از سرویس های موبایلی هوآوی (HMS) رونمایی کردند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
دنیای اقتصاد نوشت: هر گرم طلا 18 عیار در بازار ایران سیر نزولی را در پیش گرفت و به 547,600 (پانصد و چهل و هفت هزار و ششصد) تومان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان از پایان مهلت ثبت نام نمایندگان کاندیداها برای ثبت نام در شعب اخذ رأی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۵    
مربی سابق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: کادر فنی قبلی تمام تلاشش را کرد و تیم در فاز دفاعی به ثبات رسیده بود و تیم را صدرنشین تحویل داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
منابع خبری معارض اعلام کردند که نظامیان ترکیه به همراه تروریست های وابسته به این کشور، ضمن آغاز تجاوز نظامی جدید در شرق ادلب، مواضع ارتش سوریه را گلوله باران کردند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۸    
بر اساس شواهد آزمایشگاهی، ابتلای سه نفر از بیماران بستری در قم و اراک به کرووید 19 تایید شده و بیماران مذکور در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
در این گزارش تصاویری از آماده سازی صندوق های اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرضا استان اصفهان و کلاس های آموزشی برای اعضای اجرایی شعب اخذ رأی مشاهده می کنید./ منبع: مهر
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۹    
یک شبکه لبنانی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، تعدادی نظامی آمریکایی با دو هواپیما وارد فرودگاه رمیلان در استان حسکه در شمال شرق سوریه شدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری تأکید کرد عملکرد شهردار سابق آمریکا در اولین مناظره وی در ایالت نوادا بدترین عملکرد در تاریخ مناظره ها بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: 15 تولید کننده ماسک در کشور، روزانه یک میلیون و 500 هزار عدد ماسک تولید می کنند که پاسخگوی نیاز کشور است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۸    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی جاده ها در راستای تسهیل در عبور و مرور خبرداد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
آئین تحویل 8 فروند هواپیمای نظامی بازآمد سازی (اورهال) شده به نیروی هوایی ارتش توسط وزارت دفاع با حضور وزیر دفاع و فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح پنجشنبه 1 اسفند 1398 برگزار شد./ منبع: فارس
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۶    
نماینده مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای ضمن تایید بر اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور ندارد بیان داشت ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۶    
در اطلاعیه شماره 16 ستاد انتخابات کشور ساعت 8 صبح فردا زمان آغاز اخذ رای در انتخابات دوم اسفند ماه اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۲    
یگان های دریایی عربستان و آمریکا برای انجام مانورهای نظامی مشترک در آب های خلیج فارس طی چند روز آتی آماده می شوند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
در پی اعلام انتقال پنج فرد مشکوک به کرونا از قم به تهران، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن تشریح ماجرای انتقال بیماران کرونایی از قم به تهران ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
وزیر کشور از مردم خواست که اول وقت برای شرکت در انتخابات در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای دادن خود را به ساعات آخر برگزاری انتخابات موکول نکنند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مردم از احتکار ماسک خودداری کنند، 70 درصد بیماری کرونا از طریق سرپایی قابل درمان است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
در پی اعلام وزارت بهداشت مبنی بر گزارش موارد معدودی از ابتلای به ویروس کرونا در کشور، ساعتی قبل با دعوت وزیر کشور جلسه ای با حضور نمایندگان وزارت بهداشت ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی از تعطیلی مدارس مشهد و منطقه تبادکان در روز شنبه سوم اسفند 98 خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
یکی از مباحث چالشی جامعه شناسان این است که از میان (( فرد و اراده های افراد )) و ((ساختار)) کدام یک مهمتر است و شرایط اجتماعی موجود محصول کدام یک از ایندوست؟ ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
علی ربیعی، سخنگوی دولت با انتشار توییتی از تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۳    
تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فوتبال جهان در جایگاه سی و سوم قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۳    
مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در نقاط پرجمعیت از جمله مترو و اتوبوس را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
حاجی میرزایی گفت: طبق تشخیص وزارت بهداشت و ضرورت عمل می کنیم و مدارس در قم شنبه تعطیل است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۸    
رییس پلیس راه البرز از سقوط 2 فقره بهمن در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و به رانندگان توصیه کرد ازسفرهای غیرضرور در این مسیر خودداری شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر پروازهای مهرآباد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، گفت: لغو یا تأخیر پروازها در شرایط نامناسب جوی، برابر با مقررات سازمان هواپیمایی کشوری است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از پیش بینی تدابیر بهداشتی لازم برای روز انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۶    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرووید19 (کروناویروس) در کشور گفت: بر اساس شواهد آزمایشگاهی ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
یک مقام در نیروی انتظامی استان قم، شایعات مربوط به استقرار یگان ویژه در قم را قویا رد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
جان بابایی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی در قم گفت:مردم نگران ویروس کرونا نباشند و تنها مسائل بهداشتی را رعایت کنند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۳    
در بامداد امروز (اول اسفند) سهمیه بنزین این ماه در کارت های سوخت شخصی شارژ شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: انتخاب افراد اصلح باید به عنوان یک دغدغه مهم برای مردم باشد و مردم نیز با شور و شعور افرادی را انتخاب کنند که دلسوز، همسو و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۶    
مسئول روابط عمومی بیمارستان روحانی بابل از بررسی شایعه حضور دو بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان روحانی بابل خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که تا صبح پنج شنبه یکم اسفند هیچ مورد مشکوک از ابتلا به کرونا ویروس در هیچ یک از نقاط استان فارس گزارش نشده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی اورژانس کشور، با اشاره به اینکه اورژانس در آماده باش کامل به سر می برد، درباره تصاویر ماموران اورژانس با لباس های مخصوص توضیحاتی ارایه کرد و گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
لری تسلر، مخترع کات، کپی و پیست در رایانه ها در سن 74 سالگی درگذشت. تسلر همچنین با اپل، یاهو و آمازون همکاری کرده بود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
رئیس پلیس فتاپایتخت گفت: به محض شناسایی سایت های شرط بندی، موارد به مرجع قضایی گزارش داده می شود تا مجوز برای برخورد و اقدام قانونی صادر شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
جشنواره ملی زمستان بیدار استان اردبیل با مسابقات ساخت تندیس های برفی و تیراندازی با تفنگ بادی با حضور پرشور خانواده ها در شهرستان سرعین برگزار شد./ منیع: فارس
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: هر مورد مشکوکی که وجود داشته باشد، دلیل بر این نیست که اعلام کنیم مربوط به بیماری کروناست؛ چراکه ممکن است ما دهها آزمایش انجام دهیم ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای افزایش روابط این رژیم با کشورهای عربی از تعبیر انقلاب استفاده و اعلام کرد، درباره تعداد سفرهای محرمانه اش به کشورهای عربی نمی تواند اظهارنظر کند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که به همراه ایران و روسیه در حال تصمیم گیری درباره تاریخ برگزاری نشست سه جانبه بر سر مسئله سوریه است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۸    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از تهیه دستورالعملی برای مقابله با کروناویروس در وسایل حمل ونقل عمومی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
تحلیلگر بازار ارز، علت اصلی نوسانات اخیر بازار ارز را کندی تجارت چین در پی شیوع کرونا و اشکال در تبدیل ذخایر یوآن ایران به دلار دانست و گفت: این نوسان مقطعی بوده و ربطی به تصمیم FATF ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۸    
مقامات چین از ثبت 108 مورد جدید از مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در استان هوبی و افزایش شمار جانباختگان این ویروس به 2 هزار و 112 نفر خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
جلسه قرارگاه کرونا ویروس، صبح پنج شنبه با حضور وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت تشکیل شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور خارجه اتریش اعلام کرد که هفته آینده برای انتقال پیامی از جانب اروپا به ایران سفر خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
شورای امنیت در جلسه روز چهارشنبه از تصویب پیش نویس قطعنامه ای با درخواست برای آتش بس در استان ادلب بازماند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۰    
از حدود یک ماه پیش دفتر استان اصفهان سازمان دیده بان شفافیت طراحی لازم جهت نقش آفرینی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را شروع کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۶    
عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا با برشماری علائم کرونا ویروس در عین حال نسبت به رعایت نکات بهداشت فردی تاکید کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی می تواند منجر به قطع زنجیره بیماری شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۸    
رییس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور ازتصویب طرح جامع ریلی شهر تهران با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان تهرانی در صدوپنجاهمین جلسه این شورا در روز گذشته -30 بهمن- خبر داد .
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۹    
وضعیت توسعه تلفن همراه تا پایان سه ماهه سوم سال جاری حاکی از آن است که بیش از 118 میلیون خط فعال در کشور وجود دارد و ضریب نفوذ توسعه، 142.11 درصد است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۱    
با افزایش شیوع کرونا ویروس و در عین حال با اعلام دو مورد مثبت این بیماری در کشورمان بر اساس نتایج آزمایشات اولیه ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۳    
فریدون سینیرلی اغلو، سفیر ترکیه در سازمان ملل متحد گفت: ما نیروهایمان را از استان ادلب سوریه عقب نخواهیم کشید و پست های دیدبانی را ترک نخواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۷:۰۲    
یک روانشناس درباره آسیب های دعوا کردن کودکان در جمع توضیحاتی داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۶:۰۴    
پایگاه یاهونیوز در گزارشی مفصل به شرح اقدامات جان بولتون ، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا برای کنترل سیاست های دولت ترامپ علیه ایران پرداخته است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۴:۳۱    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه ایران باید به سمت تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی برود ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۲:۳۳    
هواداران تیم رده دومی سوپر لیگ ترکیه به دلیل اشتباهات داوری در بازی های اخیر در خیابان های شهر تظاهرات کردند.
  • ۱