پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 20 اسفند 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 1 اسفند 1398 الف 2 اسفند 1398 الف 3 اسفند 1398 الف 4 اسفند 1398 الف 5 اسفند 1398 الف 6 اسفند 1398 الف 7 اسفند 1398 الف 8 اسفند 1398 الف 9 اسفند 1398 الف 10 اسفند 1398 الف 11 اسفند 1398 الف 12 اسفند 1398 الف 13 اسفند 1398 الف 14 اسفند 1398 الف 15 اسفند 1398 الف 16 اسفند 1398 الف 17 اسفند 1398 الف 18 اسفند 1398 الف 19 اسفند 1398 الف 20 اسفند 1398 الف 21 اسفند 1398 الف 22 اسفند 1398 الف 23 اسفند 1398 الف 24 اسفند 1398 الف 25 اسفند 1398 الف 26 اسفند 1398 الف 27 اسفند 1398 الف 28 اسفند 1398 الف 29 اسفند 1398 
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۷    
کیانوش جهان پور سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای 1365 مورد جدید طی 24 ساعت گذشته به ویروس کرونا خبر داد که با این تعداد آمار مبتلایان به این ویروس به12729 نفر رسید.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
این روزها در حالی که اقتصاد و بازار در کشور به حالت نیمه تعطیل درآمده است و کارکنان اکثر ادارات دولتی و خصوصی هم با کاهش چشمگیر ارباب رجوع مواجه هستند ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۲:۳۲    
استرس، اضطراب، ناامیدی و... از مشکلاتی است که در این روزهای کرونایی گریبانگیر اکثر مردم است. مشکلی که علاوه بر ایجاد اختلال در زندگی روزمره می تواند سبب ضعف در سیستم ایمنی بدن و یا احساس افسردگی شود ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1075 مورد جدید و قطعی ابتلا به کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۵    
رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارقان مغازه نقره فروشی بازار تهران خبر داد و گفت: سارقان اقدام به سرقت دو میلیارد ریال نقره کرده بودند، بازداشت شدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۴    
طرح| تعطیل شدن برخی مشاغل و مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا است! با نزدیک شدن تعطیلات نوروزی، وظیفه همه هموطنان است بجای مسافرت های نوروزی هرساله ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۶    
استاندار مازندران گفت: از همه ظرفیت ها برای تأمین نیازهای بهداشت و درمان استفاده می کنیم ،فعالان اقتصادی برای تأمین نیازهای مقابله با کرونا پای کار آمدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد که 70 بیمار مشکوک و کرونایی طی سه هفته گذشته تا کنون در این استان جان خود را از دست داده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۹    
عباس رضا ثمرین طی یادداشتی در روزنامه شهروند نوشت: مدیریت موفقیت آمیز هر بحرانی، مستلزم داشتن استراتژی ارتباطی موثر است ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۴    
با توجه به شیوع بیماری کرونا، سامانه حقوقی دادپرداز با ایجاد امکان مشاوره تلفنی با وکلای متخصص شهروندان را به کاهش ترددهای غیرضروری و ماندن در خانه و استفاده از خدمات از راه دور تشویق می کند . ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۴    
عملیات ضدعفونی کانتینرهای وارداتی از ایران در گذرگاه مرزی شلمچه
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۴    
بر اساس ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه، 400 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستانها و تادیه مطالبات کارکنان ایثارگر در اختیار دانشگاههای علوم پزشکی قرار می گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۶    
پزشکیان، با اشاره به جلسه وزیر بهداشت و کارشناسان مربوطه در صحن مجلس، گفت: بعد از این جلسه رئیس مجلس نامه ای خدمت مقام معظم رهبری نوشتند و پیشنهاد تغییر ریاست ستاد مقابله با کرونا را مطرح کردند ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۰    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 61 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۲    
"مقابله با ویروس کرونا " با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل و پزشکیان نایب رئیس مجلس در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شب گذشته (بیستم اسفندماه) بررسی شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۶:۰۴    
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران زمان دقیق ثبت نام مسکن ملی در استان تهران را روز شنبه هفته آینده اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۵:۰۵    
علی قلی زاده تولد 24 سالگی اش را جشن گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۴:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه از پیشنهاد آمریکا برای فروش سامانه پدافند موشکی پاتریوت به این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۳:۰۴    
سفیر ایران در لندن عنوان کرد: این بحث که آیا بهترین سیاست نظام باید قرنطینه کامل یا محدود باشد، بحثهای بسیار حساس و پیچیده ای است که به کف کوچه و خیابان تعلق ندارد و باید اجازه دهیم توسط مسئولان ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۱:۰۳    
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت پروازهای هواپیمایی چینی "چایناساترن" فقط برای بازگشت اتباع چینی به کشورشان انجام می شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۳    
بن سلمان به دلایل گوناگون و از جمله خسارت های سنگین و تلفات انسانی فراوانی که در جنگ یمن به مردم عربستان تحمیل کرده است، با نارضایتی توأم با نفرت مردم رو به روست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
تا روز سه شنبه بیستم اسفند، در 115کشور درگیر کرونا، 117 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 4,089 نفر جان خود را از دست دادند و 65 هزار نفر هم بهبود یافتند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
صدراعظم آلمان مدعی شده بین 60 تا 70 درصد جمعیت آلمان ممکن است به ویروس کرونای جدید مبتلا شوند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۲    
ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن دچار تب شده و به همین دلیل از وی تست کرونا گرفته شده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۲    
استاندار خوزستان با بیان این که آن افرادی که الکل های تقلبی را در استان پخش و توزیع کردند دستگیر شدند، گفت: اگر مواردی هم باقی مانده است، بازهم با آن ها برخورد جدی و قاطع خواهیم داشت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام متقاضیان طرح ملی مسکن از طریق ارسال پیامک خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۴    
فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فردا به جز ادارات خدمات رسان، تمام ادارات این شهرستان تعطیل هستند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: به صورت قاطع نمی توان گفت که ویروس کرونا جنگ بیولوژیک هست یا خیر؛ البته بخش زیادی از ویژگی های یک جنگ بیولوژیک را دارد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۵    
وزارت دفاع آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که سه نظامی این کشور در کره جنوبی، آمریکا و اروپا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۱    
در این روزهای خبرساز که جهان با ویروس غول آسای کرونا دست و پنجه نرم می کند جای نوشتن یک رمان دلنشین خالی است؛ رمان کرونایی ! به یاد آلبرکامو می افتم ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۷    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز چهارشنبه 21 اسفند از طریق شبکه های آموزش و 4 پخش می شود، اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۳    
یک فرمانده ارشد آمریکایی سه شنبه طالبان را به عدم پایبندی به تعهداتش در توافق دوجانبه با آمریکا متهم کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۴    
وزارت دفاع روسیه اظهارات رئیس جمهوری ترکیه درباره انهدام سامانه های پدافند هوایی "Pantsir" ارتش سوریه در ادلب را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: به عربستان سعودی توصیه می کنیم از سیاسی کردن بیماری کرونا و فرافکنی در این زمینه اجتناب ورزد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۲    
سفر محمد مصلایی پور داور المپیکی کشورمان که قرار بود با دعوت اتحادیه جهانی کشتی برای قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا حضور یابد، لغو شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۷    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به دلایل عدم قرنطینه شدن استان گفت: صحبت های متعددی در این خصوص با مسؤولان دولتی و کشوری صورت گرفته بود ولی پس از برگزاری جلسات متعدد شورای امنیت ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت که به کرونا مبتلا نیست و اگر چه تست نداده اما پزشک کاخ سفید به وی اطمینان داده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۴    
رییس جمهور با تقدیر از فداکاری و تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی تاکید کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۶    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ شش نفر در استان بر اثر مصرف الکل صنعتی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای علی رغم اذعان به اینکه رفع تحریم ها بخش ضروری برجام است از ایران خواسته به اجرای کامل این توافق هسته ای برگردد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۹    
آمریکا در نظر دارد تا خروج بخش عمده ای از نظامیان خود را از خاورمیانه آغاز کند و در همین ارتباط طی هفته های پیش رو چند هزار نفر از نظامیان آمریکایی منطقه را ترک خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۵    
یک متخصص گوش و حلق و بینی، در واکنش به افزایش موارد اختلال در بویایی و چشایی افراد به دنبال شیوع کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۷    
نامزد یهودی انتخابات ریاست جمهوری و سناتور نام آشنای آمریکایی با انتقاد شدید از مواضع واشنگتن در قبال فلسطینیان، یک بار دیگر به نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاخته است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
ایتالیا روز سه شنبه از مرگ 168 نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۸    
دادستان عمومی و مرکزی استان گیلان با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص کرونا دانشگاه علوم پزشکی گیلان است ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
جلسه شورای عالی بورس عصر امروز سه شنبه، بیستم اسفندماه در محل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار و مقرر شد تا فعالیت بازار با دامنه نوسان 5 درصد ادامه یابد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۱    
امارات متحده عربی از آغاز رزمایش مشترک با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۷    
حجت الاسلام حسن روحانی درگذشت محمد رضا راه چمنی را تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۹    
مقام های نظامی آمریکا روز سه شنبه از قصد پنتاگون برای خارج کردن بخشی از نظامیان آمریکایی از کویت خبر داده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور خارجه قزاقستان اظهار کرد که نشست ایران، روسیه و ترکیه بر سر مسئله سوریه موسوم به مذاکرات "روند آستانه" ممکن است به تعویق بیفتد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال روز گذشته برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۷    
شبکه چهار سیما، برای تعطیلات نوروز، 14 فیلم هالیوودی را که بیشتر آن ها تولید سال گذشته میلادی هستند، برای پخش آماده کرده است ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۹    
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: مرحوم شیخ الاسلام در شکل دهی به مقاومت، باور به خود و توان مردم منطقه نقش بی بدیلی داشت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۵    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پیش بینی می شود دوره بیماری ویروس کرونا به تدریج از هفته آینده کاهش پیدا کرده و تا 15 فروردین افول کند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۷    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه وانت در ساعت 19 در 15کیلومتری سراوان به گوهرناگان 5نفر فوت و 6نفر مجروح شدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۲    
عبدالله عبدالله، درخواست زلمی خلیل زاد، نماینده آمریکا را برای ملاقات و دیدار رد کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۴    
گلر ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانم پول باشگاه بلژیکی به حساب بشار رسن واریز شده و از این بابت خوشحالم. از دوستان هم می خواهم حاشیه سازی نکنند!
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۰    
یک مستشار نظامی در عراق ضمن رد اخبار حاکی از خروج بخشی از نیروهای آمریکایی از عراق گفت که خبر کشته شدن دو نظامی آمریکایی در عراق هم احتمالا یک صحنه سازی تازه واشنگتن برای ماندن در عراق است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۲    
عضو تیم زنان هندبال فولاد مبارکه سپاهان دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه روز سه شنبه هشدار داد که کشورش تنها در مرحله آغازین همه گیری ویروس کرونا قرار دارد که تاکنون جان 30 نفر از شهروندان آن را گرفته و یک هزار و 400 تن را مبتلا کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
یکی از اعضای کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو از احتمال تعویق یک یا دو ساله مسابقات خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۰    
فیلم متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی، که ماجرای تعقیب و گریز یک افسر پلیس (پیمان معادی) با یک قاچاقچی مواد مخدر (نوید محمدزاده) است، در جشنواره پراگ جمهوری چک به نمایش درمی آید.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۲    
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای به استعفای تلویزیونی مدیرعامل این باشگاه به تندی واکنش نشان داد و از ابهامات مالی در بعضی از قراردادها پرده برداشت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۸    
فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه از قصد پنتاگون برای استقرار سامانه پدافند موشکی در عراق خبر داده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۸    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آغاز موج جدید مسمومیت های الکلی در اهواز و بستری شدن مصرف کنندگان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
یک شاهزاده سعودی در اعتراض به بازداشت اخیر شاهزادگان این کشور به دستور ولی عهد، با احمد بن عبدالعزیز برادر شاه سعودی اعلام بیعت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۲    
رئیس جمهور روسیه می گوید مشروط بر موافقت دیوان عالی روسیه، او با متممی که با هدف تمدید دوره ریاست جمهوری در دوما مطرح شده، مخالفتی ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۰    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دو نامه جداگانه ، مراتب لغو مراسم نوروزگاه ها و تعطیلی موزه ها در نوروز 99 را ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۲    
مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص اتهاماتی که به وی بابت عدم همکاری با اسپانسر این باشگاه شده توضیحات مفصلی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۷    
مقامات بهداشتی بلژیک از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی به عنوان نماد دفاع از مظلومان، مسئله ای مرتبط با هویت ملی و انقلابی ماست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
بانک ملی ایران، پروتکل حفاظت از کارکنان شعب و پیشگیری از ابتلای همکاران به ویروس کرونا را ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
گرچه بیشتر جاده های کشور این روزها به خاطر وضعیت قرمز بیماری کرونا روزهای خلوتی را شاهد هستند جاده تهران به دربندسر شمیرانات با وجود تعطیلی پیست اسکی این شهر شاهد مسافران و اسکی بازانی است که ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۱    
به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، دریافت و واریز وجه نقد در شعب بانک ملی ایران محدود شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ویروس کرونا مختص ملت یا منطقه خاصی نیست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۶    
یک روزنامه صهیونیستی به نقل از یک منبع در حزب آبی و سفید نوشت که بنی گانتز قصد دارد طی دو هفته آینده کابینه تشکیل دهد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۲    
مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت که به علت ابتلا به ویروس کرونا و عوارض ناشی از شیمیایی در بیمارستان بستری بود از بیمارستان ترخیص شده و در حال گذراندن دوره نقاهت در منزل است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۴    
نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه از بررسی تمامی گزینه ها برای حمایت از ترکیه در سوریه از طریق ناتو خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۱    
مراسم بزرگداشت حسین شیخ الاسلام سفیرسابق ایران در سوریه بعدازظهر سه شنبه در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت آنلاین برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۲    
انتشاردهندگان اخبار جعلی و ضربه زننده به سلامت و امنیت روانی جامعه را جهت برخورد قضایی معرفی کنید/ شعبه ویژه افراد مدعی را احضار و اسناد ادعاها را از آنان بخواهد
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اصلاح مهلت و مواعید مصوبه آذرماه خود، تسویه بدهی بدهکاران بانکی را تا پایان خرداد ماه 99 به تعویق انداخت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۸    
روسیه اعلام کرده که رئیس جمهور آمریکا در سالگرد جشن پیروزی جنگ جهانی دوم در مسکو حضور نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
قضیه مخالفت اعضای هیأت مدیره پرسپولیس با استعفای مدیرعامل این باشگاه صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۵    
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اعلام تلاش برای رفع اختلال در سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان گروه دوم طرح اقدام ملی 17 استان تا ساعت 24 فردا 21 ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری جلسات روزانه با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی از جمله ماسک و ضدعفونی کننده ها خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۰    
شیوع بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس اولین بار در اواخر ماه دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گزارش شد که در حال حاضر 115 کشور و منطقه در جهان با این بیماری درگیر هستند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۶    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پیشنهاد این کمیسیون برای تعلق گرفتن مزایای قانون جامع خدمات رسانی به ایثاگران به کادر پزشکی ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۸    
وزیر میراث فرهنگی سه روز بعد از ابلاغ بخشنامه تقویم کاری موزه ها در نوروز 99 توسط معاونت میراث فرهنگی، آن را لغو و علتش را شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۴    
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که می داند انصاریفرد حاضر به بازگشت نیست، به صورت صوری با استعفای وی مخالفت کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۴    
روستای ماسال از توابع بخش مرزن آباد شهرستان چالوس قطب تولید گل نرگس است. محصول این روستا در آستانه عید نوروز به بازار مصرف عرضه می شود .
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۴    
قیمت دلار و یورو در معاملات ارزی امروز نسبت به روز گذشته با اندکی افزایش در خرید و فروش همراه بود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی نیروهای آمریکایی در افغانستان گفت: بر اساس بیانیه مشترک آمریکا و حکومت افغانستان "خروج مشروط" نیروهای آمریکایی از افغانستان آغاز شده و طی 135 روز ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با اعلام اینکه نان تا اوایل سال آینده گران نخواهد شد، از قیمت انواع نان ساده و کنجدی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای رئیس جمهور باید شخصا مانند شرایط جنگی در قرارگاه فرماندهی سلامت مستقر شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۱    
دستیار سابق وزیر امنیت داخلی آمریکا در مقاله ای تاکید کرد این کشور برای مقابله با بحران ناشی از ویروس کرونا آماده نیست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۱    
دادگاه قدس اشغالی با رد درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تعویق روند محاکمه، رسماً اعلام کرد اولین جلسه هفته آینده برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۱    
سربازان گمنام امام زمان(عج) در خوزستان در راستای تامین امنیت و سلامت مردم اقدامات پیشگیرانه ای را انجام دادند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۶    
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که در آغاز شیوع ویروس کرونا در این کشور قرار داریم.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۳    
کابینه سعودی در ادامه مواضع خصمانه خود اینبار هم کرونا را دستاویزی برای هجمه به ایران قرار داد و ادعای مضحکی علیه تهران مطرح کرد.