پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 اسفند 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 1 اسفند 1398 الف 2 اسفند 1398 الف 3 اسفند 1398 الف 4 اسفند 1398 الف 5 اسفند 1398 الف 6 اسفند 1398 الف 7 اسفند 1398 الف 8 اسفند 1398 الف 9 اسفند 1398 الف 10 اسفند 1398 الف 11 اسفند 1398 الف 12 اسفند 1398 الف 13 اسفند 1398 الف 14 اسفند 1398 الف 15 اسفند 1398 الف 16 اسفند 1398 الف 17 اسفند 1398 الف 18 اسفند 1398 الف 19 اسفند 1398 الف 20 اسفند 1398 الف 21 اسفند 1398 الف 22 اسفند 1398 الف 23 اسفند 1398 الف 24 اسفند 1398 الف 25 اسفند 1398 الف 26 اسفند 1398 الف 27 اسفند 1398 الف 28 اسفند 1398 الف 29 اسفند 1398 
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۱    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت. همچنین تاکنون 4996 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۷    
اسکناس نو درشعب بانک پارسیان توزیع نمی شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۶    
رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا امروز توسط قرارگاه پدافند زیستی ارتش آغاز شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی وزارت بهداشت موارد جدید ابتلا و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۴    
به گزارش الف ماهنامه مدیریت ارتباطات به مدیرمسئولی امیرعباس تقی پور در آخرین شماره سال 98 در پرونده ای ویژه به کرونا، هراس و رسانه پرداخته است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۲    
عملکرد خوب باتری یکی از گوشی های هوشمند هوآوی باعث نجات جان یک انسان در شرایط اضطراری شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
یک رسانه نزدیک به دونالد ترامپ از برگزاری نشست اضطراری در کاخ سفید برای تعیین احتمال ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا خبر داده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۱    
کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی، از پرداخت کامل مطالبات بیمه سلامت تا پایان بهمن ماه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: از ظهر دیروز تا امروز براساس نتایج آزمایشگاهی، 1289 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 11364 نفر افزایش ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
مسؤول امور توزیع سازمان غذا و دارو گفت: داروهای بیماران کرونایی که با تشخیص پزشک نیاز به قرنطینه خانگی دارند، در داروخانه های منتخب عرضه می شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
رشد چشمگیر قیمت سهام بانک دی در شرایطی که بازار سرمایه شرایط مناسبی ندارد و با ریزش شاخص مواجه بوده بیانگر نزدیک شدن قیمت سهام بانک به قیمت واقعی است و بی شک چشم انداز روشنی پیش روی این بانک و ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۶    
رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: تلاش هایی در حال انجام است تا شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد راه اندازی شود و آنها در محیط ارزان و امن به فراگیری دروس بپردازند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در 24 ساعت گذشته 90 بر اثر مسمومیت با الکل به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به درخواست کمک وزیر امور خارجه کشورمان از جامعه جهانی در پی شیوع کرونا ویروس، موضوع آزادی زندانیان آمریکایی در ایران را مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 73 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۸    
بالاخره بنده از پرونده این افراد باخبر بودم و به نوعی پرونده عملکرد این افسران در دست من بود و خبر داشتم که آقای خلخالی دارند زیاده روی می کنند ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۸    
کمبود دریافت های غذایی و تضعیف سیستم ایمنی بدن، احتمال ابتلا به هر نوع بیماری را افزایش می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۶    
یک روان شناس اجتماعی گفت: به صورت هوشمند و با فکر و منطق با این ویروس مقابله نکردیم. یک سیستم دانای متمرکز هوشمند مستقر بر مدیریت کرونا وجود ندارد و همین امر باعث ایجاد اضطراب در مردم شده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۷:۲۹    
جهش قیمت مسکن در تهران طی سال 97 و ادامه آن دست کم تا نیمه امسال باعث شد فاصله متعارف قیمت ملک بین پایتخت و دیگر شهرهای کشور به شکاف بزرگ تبدیل شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۶:۳۵    
بسیاری از بیماری های ویروسی می تواند باعث ایجاد عارضه در حس بویایی افراد شود اما ارتباط بین این عارضه با کرونا هنوز قابل اثبات نیست و نیازمند تحقیقات بیشتر است چرا که هنوز حدود دو هفته از شیوع این ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۵:۳۳    
در ادامه مبارزه با ویروس کرونا گروهی از بسیجیان جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت بسیج مردمی با تهیه مواد ضد عفونی کننده و لوازم مورد نیاز هر شب معابر شهری کرج را ضدعفونی می کنند./ منبع: مهر
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۴:۳۴    
پیرمرد و پیرزن سالخورده چینی که به بیماری کرونا مبتلا شده بودند بهبود یافتند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۱:۳۴    
یک متخصص بیماری های عفونی زنان باردار را مستعد ابتلا به بیماری های ویروسی از جمله آنفلوآنزا و کرونا دانست و گفت: زنان باردار حتی الامکان از خانه خارج نشوند و در اجتماعات مردمی حضور پیدا نکنند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۱:۱۷    
تماس 60 هزار مراقب سلامت و بهورز با خانوارهای ایرانی توسط همراه اول رایگان شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۱:۰۹    
همراه اول کلیه خطوط قطع یکطرفه را وصل کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
زمانی که چین تصمیم گرفت ده ها میلیون نفر را در پی شیوع کروناویروس در خانه هایشان قرنطینه کند، نتایج این تصمیم غیرقابل ارزیابی بود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۱    
استاندار خوزستان گفت: تعداد بیماران کرونایی استان خوزستان در دو سه روز گذشته افزایش داشته است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
در این گزارش راهکارهایی که به بالا رفتن عمر باتری گوشی کمک می کنند، بررسی شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
سردار هداوند درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کتک کاری فردی با خانمی در سطح شهر تهران توضیحاتی داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که قرار دادن ایران در لیست سیاه FATF تاثیری در نظام ارزی کشور ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۷    
جهان قصۀ شاه پری جهانی است که شخصیت هایش از وقتی چشم باز می کنند، گرفتار واقعیت های تلخ سیاسی و اقتصادی و اجتماعی اند ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تصریح کرد: آمریکا عامل اصلی جنگ بیولوژیک و حتی کتمان اولیه کرونا در آمریکاست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۸    
مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس تاکید کرد که استفاده از فناوری ارتباط دوسویه در مجلس برای هفته آینده مطرح نیست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۳    
روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری در پاسخ به پیگیری خبرگزاری ها در خصوص انتشار اخبار غیر رسمی درباره ابتلای ولایتی به کرونا اطلاعیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۱    
نشریه امریکایی نشنال اینترست ، ترکیه را به پنهانکاری در انتشار اخبار مربوط به شیوع کرونا متهم کرد و نسبت به وقوع فاجعه در این کشور هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۱    
با دستور رئیس جمهور سه بسته حمایتی در اختیار اقشار کم برخورداری که کسب و کار آنان در آستانه سال نو خسارت جدی دیده است، قرار می گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۴    
کرونا ویروسی فراگیر است که به سرعت منتشر شده و می تواند طیف وسیعی از افراد را ظرف مدت کوتاهی مبتلا کند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۶    
در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تیم های عملیاتی ضد عفونی سازمان آتش نشانی تبریز، عملیات گروهی ضد عفونی بازار تاریخی تبریز را انجام دادند./ منبع: ایسنا
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۵    
روزنامه وال استریت ژورنال درباره بازداشت های اخیر ولیعهد سعودی و تصمیم وی به آغاز جنگ بر سر بهای نفت با روسیه، جزئیات جدیدی را فاش کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۲    
استانداری خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرده که امکان میزبانی از زائران در نوروز 99 فراهم نیست و هتل ها، کمپ ها، خانه مسافرها و... امکان خدمت رسانی ندارند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا امروز پنجشنبه وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران را که نخستین بار در سال 1995 اعلام شد، به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور فرمانی به سرلشکر باقری با تقدیر از خدمات نیروهای مسلّح به مردم، بر لزوم سازماندهی این خدمات در قالب یک قرارگاه بهداشتی و درمانی و درمانی تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۷    
مدیر کل سازمان جهانی بهداشت یک روز بعد از اعلام رسیدن شیوع ویروس کرونا به سطح همه گیری جهانی ، امروز گفت می توان این ویروس را کنترل و با آن مقابله کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۳    
سفیر سوریه در روسیه امروز (پنجشنبه) در سخنانی گفت، ایالات متحده بر همه میادین نفتی در شمال شرقی سوریه تسلط دارد و از آن ها دزدی می کند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه به تشریح شرایط حضور پوتین در انتخابات ریاست جمهوری 2024 در این کشور پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۵    
وزارت خارجه عراق در بیانیه ای نسبت به حمله اخیر به پایگاه نظامی التاجی در بغداد واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه چین خطاب به مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: واشنگتن به جای متهم کردن پکن بر واکنش به کرونا تمرکز کند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۹    
رسانه های آمریکایی اعلام کردند در پی شیوع ویروس کرونا در پایتخت این کشور، جلسات کنگره تا پایان ماه جاری میلادی لغو می شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۵    
رئیس جمهور در حکمی"کریم همتی" را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه را موجب افزایش سطح بحران در منطقه و نقض حاکمیت کشورهای عربی دانست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
منابع یمنی گزارش دادند که ائتلاف سعودی در چند ساعت گذشته 15 بار منطقه حرض در استان حجه را بمباران کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از لغو مصوبه پارلمان درباره تخصیص سهمیه 60 لیتری بنزین برای ایام نوروز خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
بررسی لایحه تصویب شده در کمیسیون تلفیق نشان می دهد، در کنار افزایش 40 درصدی واگذاری دارایی مالی کل منابع بودجه حدود 18 درصد رشد داشته است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
وزیر آموزش وپرورش با تأکید بر اینکه آموزش ها باید به خوبی به دانش آموزان ارائه شود، گفت: آموزش های خوب مجازی باید مستند شوند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۶    
محمدرضا شجریان، استاد آواز ایرانی که بیش از سه هفته است در بیمارستان جم بستری بوده، در چند روز گذشته، وضعیت قلبی، ریوی و کلیوی پایداری داشته است و بدون کمک از دستگاه ونتیلاتور، تنفس می کند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۲    
فرمانده مقر تروریستی سنتکام هرچند گفت نتایج تحقیقات در مورد حمله راکتی شب گذشته به پایگاه التاجی مشخص نشده، اما در عین حال این حمله را به آنچه گروه های نیابتی ایران خواند، نسبت داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۲    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مصرف الکل متانول موجب مرگ چهار مرد با سن 18 تا 43 سال و مسموم شدن چند تن دیگر در همدان شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
به دنبال شیوع ویروس کرونا، بیمارستان شهید بهشتی قم نیز وارد چرخه ارائه خدمات و بستری بیماران کرونایی شد و روزانه ده ها نفر در این بیمارستان به همت کادر پرستاری و پزشکی تحت درمان قرار می گیرند ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
دستاوردها و محصولات ضدعفونی کننده نیروس زمینی سپاه با حضور سردار پاکپور رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۲    
وزیر خارجه ایران با انتشار لیستی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، از جهانیان خواست برای تأمین این نیازها تبعیض قائل نشوند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۸    
وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به حمله انجام شده علیه یک پایگاه نظامی در عراق که در آن یک نظامی انگلیسی کشته شد، خواستار شناسایی و مجازات عاملان شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۴    
به تازگی حکم اولیه فیفا در مورد شکایت برانکو ایوانکوویچ به باشگاه پرسپولیس رسیده و سرخپوشان به پرداخت یک میلیون و 55 هزار یورو محکوم شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۷    
وزیر رفاه اعلام کرد که با دستور مهم رئیس جمهور و همراهی سازمان برنامه به کلیه افرادی که شغل خاص با درآمد ثابت ندارند، در اسفندماه یک بسته حمایتی پرداخت می شود ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۴    
شیوع بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس اولین بار در اواخر ماه دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گزارش شد و در حال حاضر125 کشور و منطقه در جهان با این بیماری درگیر هستند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
اتحادیه اروپا امروز پنج شنبه با محکوم کردن تصمیم "یک جانبه" دونالد ترامپ برای اعمال محدودیت بر سفرها از اروپا به ایالات متحده بابت نگرانی از شیوع کروناویروس ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
استاندار تهران درباره تعطیلی احتمالی ادارات تهران در پی شیوع کروناویروس گفت: رئیس جمهور هم در هیئت دولت اشاره کرد که بنابر تعطیلی نیست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شایعاتی در فضای مجازی گفت: شایعاتی نظیر قرنطینه کامل شهر، تعطیلی پمپ بنزین ها و .. ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
لالیگا اعلام کرد بازی های دو هفته آینده این رقابت ها در دسته یک و دو برگزار نخواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۶    
با پایان یافتن سومین هفته شیوع کرونا در استان اصفهان، مسئولان شبکه بهداشت و درمان بر این باورند که چون در شکستن زنجیره انتقال این بیماری موفق نبوده ایم ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال و بسکتبال رئال مادرید قرنطینه شدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
بخشنامه تامین و توزیع ماسک با توجه به تامین بخش مهمی از نیازهای مراکز درمانی توسط هیئت امنای صرفه جویی ارزی برای دسترسی عموم و عرضه در سطح داروخانه ها توسط معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو ابلاغ ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۲    
آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر آیت الله یزدی را تسلیت گفتند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۳    
کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی در ستاد مدیریت کرونا، برای تشویق مردم به سفر بعد از تعطیلات نوروز، اعیاد فطر و قربان را با عنوان فرصت سفر همگانی یا مرخصی سفر با لحاظ سهمیه بنزین سفر، به دولت پیشنهاد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افتتاح ادامه آزادراه شهید همت در روز دوشنبه 26 اسفند ماه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
مدیر کل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری از بازخوانی جعبه سیاه هواپیمایی اوکراینی توسط نهاد بررسی سوانح هوایی ایران در اوکراین خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس جمهور طی گفتگوی تلفنی 15 دقیقه ای با استاندار البرز به بررسی روند اقدامات و فعالیت های ستاد استانی مبارزه با کرونا پرداخته و توصیه های لازم را ارائه داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
در حالی که به دلیل شرایط حاکم به لحاظ بهداشتی و سلامتی سفر به ویژه به استان های شمالی کشور با محدودیت مواجه شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با صدور ابلاغیه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت (صمت) سراسر کشور ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر ایرج حریرچی - معاون کل وزارت بهداشت را به عنوان نماینده ویژه خود و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا را منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش تعداد فوتی های قربانیان مسمومیت الکلی در خوزستان به 46 نفر خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۰    
وزارت دفاع ترکیه با تاکید بر تداوم حضور نظامیان آنها در استان ادلب، دولت سوریه را مجدداً تهدید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۰    
وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا، گفت: در گیلان، قم و نقاط دیگری که این طرح را شروع کردیم ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا اعلام کرد، دست کم 1336 تن در این کشور به کرونا مبتلا شده و 38 تن نیز جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرامی امروز خود اعلام کرد: در نامه هفته پیش خود به رئیس صندوق بین المللی پول خواستار استفاده از حق ایران برای بهره مندی از طرح 50 میلیارد دلاری تسهیلات سریع آن صندوق ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۳    
"مدافعان سلامت" یا "سلامت مدافعان" "مدافعان سلامت" یا "قربانیان سلامت" لطفاً عبارات بالا را جدی بگیرید! ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
وزیر بهداشت برنامه بسیج ملی کرونا برای شناسایی زودهنگام افراد مبتلا و جلوگیری از انتقال بیماری به سایرین را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
رییس مجلس گفت: تمام توان مجموعه ها در دولت و دیگر بخش ها می بایست هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه کنی کرونا در آید و گزارش اقدامات انجام شده به مردم داده شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
وزیر بهداشت فرانسه از افزایش 50 درصدی تلفات ویروس کرونا در این کشور خبر داده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۷    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تک تک نیروهای پلیس را همچون فرزندان خود می دانم، گفت: نسبت به سلامت سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی حساس هستیم و در این راستا بر رعایت حداکثری اصول بهداشتی و صیانت از ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۵    
براساس نظرسنجی جدید هیل و موسسه هریس ایکس، میزان رضایت مردمی از دونالد ترامپ ظرف یک ماه گذشته کاهش یافته است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
با شیوع کرونا در کشور و اعلام وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه خانگی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم از فعالیت های روزانه دست کشیدند چراکه قرنطینه خانگی بهترین راه برای جلوگیری از این ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بااشاره به شیوع مصرف الکل متانول صنعتی در کشور گفت: الکل تقلبی جان 4 نفر را در همدان گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۶    
دبیرمجمع فدراسیون فوتبال گفت:مجمع انتخاباتی فدراسیون به تعویق افتاد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۲    
تام هنکس ستاره هالیوودی اعلام کرد او و همسرش ریتا ویسلسون هر دو مبتلا به ویروس کرونا شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۰    
باشگاه یوونتوس رسما تایید کرد که تست کرونای روگانی بازیکن این تیم مثبت بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
اظهارات صدر اعظم آلمان درباره ابتلای 60 تا 70 درصد آلمانی ها به کرونا باعث شگفتی و نگرانی برخی از ایرانیان از تبعات این بیماری در ایران شد اما اصل مطلب چه بود؟
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۲    
وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور با ثبت 24 مورد جدید به 45 نفر رسیده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی از کاهش 70 تا 90 درصدی سفرهای هوایی مردم در روزهای گذشته درپی شیوع ویروس کرونا در کشور خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، ایالات متحده به دلیل شیوع کروناویروس، به تعلیق تمام سفرها از مبدا اروپا به مدت 30 روز تصمیم گرفته است که از نیمه شب جمعه آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۲    
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان این که اکثر بیمارستان های مازندران مملو از جمعیت است. تأسیس بیمارستان صحرایی را ضروری اعلام کرد و گفت ...
  • ۱