چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 31 خرداد 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 خرداد 1399 الف 2 خرداد 1399 الف 3 خرداد 1399 الف 4 خرداد 1399 الف 5 خرداد 1399 الف 6 خرداد 1399 الف 7 خرداد 1399 الف 8 خرداد 1399 الف 9 خرداد 1399 الف 10 خرداد 1399 الف 11 خرداد 1399 الف 12 خرداد 1399 الف 13 خرداد 1399 الف 14 خرداد 1399 الف 15 خرداد 1399 الف 16 خرداد 1399 الف 17 خرداد 1399 الف 18 خرداد 1399 الف 19 خرداد 1399 الف 20 خرداد 1399 الف 21 خرداد 1399 الف 22 خرداد 1399 الف 23 خرداد 1399 الف 24 خرداد 1399 الف 25 خرداد 1399 الف 26 خرداد 1399 الف 27 خرداد 1399 الف 28 خرداد 1399 الف 29 خرداد 1399 الف 30 خرداد 1399 الف 31 خرداد 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
بازار کتاب در روزهای گذشته شاهد انتشار اثری جدید در عرصه اندیشه دینی بود. شرح صدر کتابی که به سیره و اندیشه علامه کم نظیر جهان تشیع شهید آیت الله سید محمدباقر صدر می پردازد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۱    
پیکر مطهر 192 شهید دوران دفاع مقدس از طریق مرز شلمچه وارد خاک کشور شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۱    
هرچند صنعت لوازم خانگی متاثر از شرایط عمومی اقتصاد کشور و عوامل خارجی روزهای دشواری را پشت سر می گذارد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۵    
کارشناسان و مسئولان ارشد کاخ سفید از زمان آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ کتاب های متعددی درباره رفتارهای عجیب و رسوایی هایی او نوشته اند که همواره خشم ترامپ را برانگیخته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۰    
رئیس گروه محاسباتی بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه ما به التفاوت افزایش حقوق خردادماه مستمری بگیران هفته آینده واریز می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۲    
خورشیدگرفتگی پدیده ای است که ماه بین زمین و خورشید قرار می گیرد و مانع رسیدن نور خورشید به نواحی خاصی از کره ی زمین می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۵    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم امروز در معرض انواع فشارهای اقتصادی هستند، گفت: ناکارآمدی های موجود در مجلس، دولت و دستگاه قضا باید تغییر کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۳    
صندوق بازنشستگی کشوری با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی مبنی بر نحوه فروش سهام ETF بازنشستگان در بورس را ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۳    
دکتر سعید نمکی با بیان اینکه در حال تجربه کردن موج اول ویروس کرونا هستیم گفت: فکر کنیم که حداقل دو سال باید با کرونا زندگی کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۵    
چهارشنبه 4 تیر ماه، تنوعی از محصولات جدید و متفاوت هوآوی که به زودی وارد بازار ایران می شوند طی مراسمی آنلاین، رونمایی خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۷:۳۱    
دیروز احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال رسماً اعلام کرد مهدی قایدی را با پنج میلیون دلار هم نمی فروشد!
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۵:۰۵    
وزیر خارجه امارات طی پیامی توئیتری ترکیه را به توسعه طلبی در جهان عرب محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۴:۳۶    
بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که ازدواج مهمترین اتفاق زندگی هر شخص به شمار می رود، بنابراین انتخاب همسر نیز بواسطه این اهمیت، یکی از حساس ترین انتخاب های زندگی به شمار می رود.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۳:۳۳    
نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق تاکید کرد که کشورش بخشی از قانون "قصیر" آمریکا علیه سوریه نخواهد بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۲:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از وقوع یک مورد تیراندازی در این شهر به دنبال اختلافات شخصی 2 خانواده خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر هم زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی جزئیات جدید از تسهیلات ودیعه مسکن را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۳۴    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: شیوع اعتیاد در کشور ثابت بوده است و فقط در دهه شصت بعد از انقلاب اسلامی کاهش داشتیم و باقی دهه ها افزایش داشتیم، البته در بین دانش آموزان توقف داشته ایم.
الف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۱۳    
همین چند وقت پیش بود که در مطلبی با عنوان از لواسان به جماران بازگردید به موضوع ضرورت تن دادن مسوولان کشور به داعیه های گفتمانی انقلاب و انتقاد از روحیه اشرافی گری پرداختیم اما گویا بر خلاف سایر ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۷    
ارتش دولت وفاق ملی لیبی با رد تهدیدهای رئیس جمهور مصر مبنی بر مداخله نظامی در لیبی، بر تداوم عملیات علیه نیروهای شرق لیبی تأکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۷    
همکار علمی پژوهشکده فیزیک کاربردی و تحقیقات ستاره شناسی دانشگاه تبریز،گفت: فردا آخرین کسوف قرن شمسی در دنیا اتفاق خواهد افتاد و کسانی که رویت این پدیده طبیعی را از دست بدهند تا 3 آبان سال 1401 دیگر ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۸    
جسد نظامی مفقود شده رژیم صهیونیستی در حالی که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته، پیدا شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۸    
دو وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس از سمت خود استعفا کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۸    
شریعتمداری گفت: مجوز های 40 گانه صادره از سوی وزارت تعاون و سازمان های تابعه در درگاه ملی مجوزهای کشور بارگذاری و متناظر با آن، پنجره واحد اطلاع رسانی و درخواست مجوزهای مرتبط طراحی شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۴    
رسول خادم این روزها به مردم مرزش نشین ایران و افغانستان یاری می رساند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۶    
زنیت در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر روسیه در دیدار مقابل زسکا مسکو به پیروزی پرگل رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۲    
یک عضو حقوقدان شورای نگهبان توضیحاتی را درباره ایراد لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان ارایه داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۴    
در جریان تجمع اعتراضی مقابل ساختمان کنگره آمریکا یک فرد به طرز مشکوکی کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح شد که حال وی وخیم گزارش شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۶    
آمارهای غیررسمی از رشد بی ضابطه نرخ های پیشنهادی نسبت به قیمت های قطعی در مناطق یک تا سه پایتخت در خردادماه حکایت دارد که می تواند نشان دهنده تحرک سفته بازان برای ایجاد تلاطم مجدد در بازار مسکن باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اهداف کلان متناسب با تربیت اسلامی در سطوح ملی و فراملی یک بخشی از آن تحت تاثیر رویکردهای لیبرالی است که در غرب تولید می شود که برخوردار از ویژگی های ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۲    
آلمان و فرانسه از رژیم صهیونیستی خواسته اند تا از الحاق کرانه باختری به دیگر مناطق اشغالی به شدت خودداری کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۲    
مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت پیشین این کشور تصریح کرد: دولت ترامپ از اساس نژادپرست است و سناتورهای حامی وی نیز به زباله دان تاریخ تعلق دارند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای کمیته تحقیق اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون خطاب به اعضای این کمیته، گفت: سعی کنید اتفاق نظر و اجماع داشته باشید تا گزارش برای صحن هم قابل اتکا باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۶    
معاون امور بانکی،بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه واحدهای اولین صندوق واسطه گری مالی یکم از روز چهارشنبه 4 تیر ماه قابل خرید و فروش می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۷    
رییس جمهوری ترکیه گفت که کشورش به حمایت از تمامی مظلومان در عرصه بین المللی ادامه می دهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۳    
سفیر ایران در ونزوئلا خبر داد که ششمین کشتی ایرانی که به سوی ونزوئلا در حال حرکت است حامل مواد غذایی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۵    
روزنامه "تایمز" انگلیس نوشت: مجموعه ای از توطئه ها در جریان هستند تا سیف الاسلام قذافی پسر دیکتاتور مخلوع این کشور به رهبری لیبی برسد؛ توطئه هایی که از سوی مسکو هدایت می شوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۱    
وزارت امور خارجه ایران در واکنش به آزمایش موشکی اخیر فرانسه از پاریس خواست که به مفاد معاهده NPT پایبند مانده و تعهدش را نسبت به خلع سلاح هسته ای محترم بشمرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۷    
بیش از دو قرن از تاریخ مدرنیسم می گذرد. امروز سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس به علاوه آلمان عالی ترین نمونه شکل گیری دولت مدرن با مختصات علمی، فلسفی و حقوقی براساس مبانی اومانیسم است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۳    
علیرضا بیرانوند که برای ورود به بلژیک با مشکل روبرو بود با ویزای کار راهی این کشور می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۴    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: خرید و فروش مصنوعات طلا تقریبا به صفر رسیده، اما سکه پر تقاضاست.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۰    
سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه ساوجبلاغ با همکاری پلیس امنیت این شهرستان در اقدامی مشترک موفق به دستگیری اعضای باند پارتی مختلط شبانه در این شهرستان شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۲    
ژنرال کنث مک کنزی فرمانده نیروهای آمریکا مستقر در خاورمیانه سنتکام در گفت وگو با خبرنگار روزنامه واشنگتن پست در یک اندیشکده آمریکایی از عدم خروج قوای این کشور از منطقه در نتیجه فشار ایران خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۴    
برایتون در غیاب بازیکن ایرانی خود در دیدار مقابل آرسنال در واپسین دقایق به پیروزی رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۵    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین درخواست این کشور از ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۷    
ترکیه امروز (شنبه) برای دستیابی به آتش بس دائمی در لیبی شرط گذاشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه قطعنامه شورای حکام تأثیر جدی بر شرایط کشور ندارد، گفت: کشورهای غربی اصرار دارند که فضای ناامن روانی را علیه کشور و ملت ایران دائمی کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۴    
پزشک استقلال صحبت هایش در مورد دستیار مجیدی را پس گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا در تلاش برای نادیده گرفته شدن خشونت علیه اقلیت های قومی در ایالات متحده، از رای تازه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس سابق فدراسیون گفت: یک نفر نیست از این آقایی که می خواهد به فوتبال برگردد، بپرسد آن پول هایی که گفته بودند برداشته ای کجا رفته؟
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا با ابراز خشم خود از اقدام مشاور امنیت ملی سابقش برای انتشار کتاب افشاگرانه گفت که بولتون دیوانه باید بهای بسیار سنگینی برای انتشار اطلاعات محرمانه بپردازد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۹    
شماری از معادن استان سمنان با تصمیم مسؤولان این استان تعطیل شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۱    
وزارت بهداشت عربستان از موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۷    
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره با راهکارهای اجرایی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: برای اجرای این قانون 15 هزار میلیارد تومان پول نیاز است.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۲    
سفیر چین در فرانسه در واکنش به تهدید ترامپ تصریح کرد: قطع رابطه با چین مخمصه ای برای آمریکا خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۴    
رئیس سازمان برنامه گفت:از اول مهرتمام پاداش های 98 پرداخت می شود واینکه برخی از دستگاه ها اعلام کردند که چون اموال مازاد نداریم نمیتوانیم پاداش بازنشستگان را پرداخت کنیم اشتباه است.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آزمایش اخیر موشک بالستیک و هسته ای توسط فرانسه را با تعهدات این کشور ناسازگار دانست و نسبت به این اقدام ابراز نگرانی کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۱    
امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد که آموزش و پرورش اجازه دارد به تناسب استان ها از اول شهریور فعالیت خود را آغاز کند و همچنین تعطیلی پنج شنبه مدارس هم لغو شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۷    
علی صبوری گفت: تعهدم به تلویزیون یک روند حرفه ای است و امروز آثار نمایشی بسیاری ساخته می شود که بازیگران اغلب آنها هنرپیشه های تلویزیون هستند و این طبیعی است که مدیران تلویزیون بخواهند به این طریق از ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۹    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: حریق بوجود آمده در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، بلافاصله با حضور محیط بانان و یگان حفاظت منابع طبیعی مهار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۱    
دوسوم مهاجران جهان تنها از پنج کشور یعنی سوریه، افغانستان، سودان جنوبی، میانمار و سومالی هستند که سوریه یک سوم از جمعیت تقریبی 70میلیونی آوارگان در سراسر جهان را تشکیل می دهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۷    
قاضی آمریکایی با وجود تلاش کاخ سفید برای جلوگیری از انتشار کتاب مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، چاپ این کتاب را مجاز دانست.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۹    
دولت امارات با استقبال از قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام ، آن را همراستا با خواسته ابوظبی دانست.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۰    
فدراسیون فوتبال اظهارات مالک باشگاه تراکتور را در محاکم قضایی پیگیری خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
در دور تازه تنش بین آمریکا و کره شمالی، سفارت کره شمالی در روسیه نسبت به هرگونه جنگ افروزی دولت ترامپ در شبه جزیره کره هشدار داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۷    
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: همچون سردار بزرگوار شهید سلیمانی در کنار مقاومت فلسطین و همه نیروهای مجاهد باقی مانده و همواره در مسیر تقویت محور مقاومت گام بر می داریم.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۹    
نماینده قم گفت: تاجگردون به رکنی ترین کمیسیون مجلس در دوره گذشته متصل بوده و به اسناد سرّی کشور در این حوزه دسترسی داشته است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی دولت روسیه گفت، رئیس جمهور این کشور با توجه به وضعیت اعتراضات در آمریکا بابت متعهد ماندن دولت این کشور به توافقات بین المللی نگران است.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰    
مالک باشگاه تراکتور تبریز گفت: آقایان پیشنهاد بنده و حمیداوی را نمی پذیرند چرا که در این صورت، ساختار و تشکیلاتی که برای تبلیغات محیطی تعیین کردند به هوا می رود و خیلی ها از نان خوردن می افتند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۲    
شبکه المیادین از کشته شدن خطرناک ترین سرکرده امنیتی گروهک تروریستی داعش در سوریه خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۴    
دو عضو شورای شهر اوشان فشم، میگون دستگیر شدند، تا سریال دستگیری ها در مدیریت شهری این منطقه خوش آب و هوا ادامه داشته باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به اینکه برخی کشور های اروپایی کارگزار اصلی آمریکا هستند، گفت: سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان باید از مردم ایران عذر خواهی کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۲    
وزارت امور خارجه افغانستان اعلام کرد، سفر حنیف اتمر به ایران با هدف پرداختن به رویدادهای ناگوار اخیر، جستجوی راه حل برای جلوگیری از تکرار آن و تقویت و توسعه همکاری های همه جانبه انجام می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۴    
برخی از مسیرهای ریلی کشور به قدری زیبا هستند که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی تنها با هدف دیدن جاذبه های مسیر تصمیم می گیرند بلیط رفت و برگشت تهیه کرده و از این مسیرهای جذاب بازدید کنند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه تلاش برای ترمیم وجهه مخدوش خود گفت: اگر در انتخابات شکست بخورم، همه آمریکا هرج ومرج می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۱    
مجموعه سینماهای زنجیره ای AMC با عقب نشینی از تصمیم اولیه خود استفاده از ماسک را برای تماشای فیلم در همه سالن های نمایش فیلم در سراسر جهان اجباری کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از نتیجه مثبت تست کرونای خود خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۴    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه وقوع هرگونه قتل ناموسی در کرمانشاه که اخیرا توسط شبکه های معاند در فضای مجازی منتشر شده است را رد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۴    
چین اعلام کرد که در هنگ کنگ آژانس امنیت ملی تأسیس می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۰    
معترضان فرانسوی که چند هفته به دلیل شیوع ویروس کرونا، تظاهرات خود را در روز شنبه متوقف کرده بودند، از امروز بار دیگر به خیابان ها آمده و اعتراض خود را به سیاست های دولت این کشور اعلام کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۳    
مدتی است که در بخش درددل مردم پنجره ای به سوی شما گشوده ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۹    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تخریب ملک مربوط به نهاد ریاست جمهوری به دلیل تخلف در ساخت و ساز با پیگیری اعضای شورای شهر انجام گرفته است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۸    
کارشناس مدیریت مصرف توانیر گفت: خروجی نقشه روزانه مصرف برق کشور نشان داد که هم اکنون 6 استان و دو کلانشهر در وضعیت قرمز و 15 استان و 3 کلانشهر در وضعیت زرد قرار دارند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متاسفانه سه کشور اروپایی وارد یک بازی شده اند که به نظر بنده یک بازی غیرسازنده و خطرناکی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۰    
نمایندگان مردم در مجلس طرحی را تدوین کرده اند که بر مبنای آن دولت موظف است به همه جاماندگان دریافت سهام عدالت که در شش دهک اول درآمدی قرار دارند تا سقف 5 نفر برای هر خانوار سهام اعطا کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۶    
نجف پور ثانی گفت: منصوری پس از مراجعه به سفارت از من خواست به دادستانی تهران مراجعه کنم و از آقای دادستان بخواهم که روند انتقال او به کشور سریع تر انجام شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه در آستانه بازگشایی تالارهای پذیرایی در شهرستان های سفید هستیم گفت: فعالیت سینماها از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۸    
معترضان ضدنژادپرستی، مجسمه فرانسیس کی اسکات خالق سرود ملی آمریکا را در سان فرانسیسکو سرنگون کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۵    
نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده اعتبارنامه در مجلس، متفاوت از رسیدگی قضایی است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: چون دوره محرومیتم تمام شده، به فدراسیون آمدم و در اولین جلسه هیات رئیسه هم حضور پیدا خواهم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
این کتاب را طرفداران مارکس باید حتما بخوانند؛ زیرا دفاع معقولی از مارکس است. مخالفان مارکس هم باید بخوانند؛ زیرا نقد منصفانه مارکس است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به مرگ قاضی منصوری در توئیتی نوشت: دولت رومانی باید مسئولیت قتل منصوری را بپذیرد و عاملان آشکار و پشت صحنه آن را به ایران معرفی کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۷    
رییس حوزه قضایی رودبار قصران گفت: در ادامه بررسی اتهامات و تخلفات مالی کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم و میگون، ظهر امروز با دستور قضایی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۷    
آخرین تغییرات 9 کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و بر این اساس، اسامی اعضای 4 کمیسیون تخصصی باقی مانده پس از تعیین تکلیف و نهایی شدن طی روز های آینده از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۳    
فرمانده پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سپاه وارد عرصه پدافند هوایی برد بلند می شود گفت: دشمنان باید نگاهشان به جمهوری اسلامی ایران متفاوت باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
ماهواره گالکسی 19 از شامگاه گذشته جمعه 30 خرداد قطع موردی پخش شبکه پرس تی وی و آی فیلم انگلیسی را شروع کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
چهارمین مرحله کمک حمایت معیشت کرونا امشب ساعت 24 برای سرپرستان خانوار حدود 3 میلیون نفر واریز خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
به دنبال بازگشایی سینماها از اول تیرماه، برخی سینماهای تهران از جمله چارسو، کوروش و آزادی اقدام به اجرای پروتکل های بهداشتی کردند./ عکس از باشگاه خبرنگاران جوان
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح با اشاره به پرونده دادگاه قائم مقام شهردار اسبق تهران گفت: این پرونده بسیار مهم و پیچیده است و 9 متهم دارد که 2 نفر از این متهمان یعنی سیف و شریفی در بازداشت هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
قاضی غلامرضا منصوری، یکی از متهمین پرونده طبری روز جمعه در رومانی طی حادثه ای درگذشت. حادثه ای که هنوز مشخص نیست خودکشی بوده یا قتل ...
  • ۱