پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 6 آذر 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 آذر 1399 الف 2 آذر 1399 الف 3 آذر 1399 الف 4 آذر 1399 الف 5 آذر 1399 الف 6 آذر 1399 الف 7 آذر 1399 الف 8 آذر 1399 الف 9 آذر 1399 الف 10 آذر 1399 الف 11 آذر 1399 الف 12 آذر 1399 الف 13 آذر 1399 الف 14 آذر 1399 الف 15 آذر 1399 الف 16 آذر 1399 الف 17 آذر 1399 الف 18 آذر 1399 الف 19 آذر 1399 الف 20 آذر 1399 الف 21 آذر 1399 الف 22 آذر 1399 الف 23 آذر 1399 الف 24 آذر 1399 الف 25 آذر 1399 الف 26 آذر 1399 الف 27 آذر 1399 الف 28 آذر 1399 الف 29 آذر 1399 الف 30 آذر 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۶    
وزیر امور خارجه قطر طی سفری غیرمنتظره وارد مسقط پایتخت عمان شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: به دنبال بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان، تاکنون 970 لاشه جمع آوری و به صورت اصولی دفن شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۳    
مصرف منظم دارچین می توانید نقشی حیرت انگیز در سلامتی افراد ایفا کند. دارچین از دیرباز به عنوان یک ادویه محبوب شناخته می شود و بسیاری از افراد نیز مایلند دارچین را در رژیم غذایی خود بگنجاند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۴    
در جلسه معاون اقتصادی رئیس جمهور با مدیران و فعالان صنعت فولاد و مسئولان بورس بخشی از شیوه نامه جدید دولت برای تنظیم بازار فولاد اصلاح شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۵    
با بهره برداری از چند طرح ملی حوزه نفت در استان های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، خوزستان، ایران جهش بزرگی در صنعت پتروشیمی و فرآورش نفت برداشت و جزو بزرگ ترین تولیدکنندگان اوره جهان شد .
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۶    
پخش مستند دیگو مارادونا از شبکه مستند که به بهانه درگذشت این اسطوره فوتبال جهان اتفاق افتاد، باعث شد که صدای گزارشگری عادل فردوسی پور پس از مدت ها، هرچند در قالب مستندی آرشیوی از تلویزیون شنیده شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۲    
برنامه روز هفتم جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش های مختلف اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۸    
دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، طی فراخوانی اعلام کرد قصد دارد با گردآوری خاطرات و بازتاب شهادت سردار سلیمانی در زندگی مردم، کتب و آثار هنری براساس این خاطرات تولید کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۱    
آئین رونمایی از کتاب نظریه اسلامی عدالت اجتماعی نوشته جمعی از پژوهشگران هسته عدالت پژوهی مرکز رشد با حضور دکتر عماد افروغ چهارشنبه پنج آذر برگزار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده وزیر صمت مبنی بر کاهش قیمت فولاد به کمتر از 10 هزار تومان، می گوید بهای سیمان به صورت فله و در پاکت در هر تن باید کمتر از 290 هزار تومان باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۳    
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع روغن نباتی ایران گفت: در حال حاضر بطور متوسط روزانه 4 تا 5 هزار تن روغن نباتی بوسیله کارخانجات در سطح کشور توزیع می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۸:۰۶    
پایین ترین متوسط قیمت مسکن در تهران در آبان ماه سال جاری 12 میلیون تومان در منطقه 18 و بالاترین رقم هم 55 میلیون تومان در منطقه 1 ثبت شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۶:۰۵    
این روزها زمزمه هایی برای حضور افراد تکراری در انتخابات ریاست جمهوری مطرح می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۵:۰۷    
مسئول اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران، نکات ضروری حین خریدهای اینترنتی را تشریح کرد و گفت: فروش اینترنتی محصولات، علاوه بر مزایای زیاد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۴:۰۴    
کارشناس مسوول بیماری های واگیر مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درباره چگونگی استفاده از ماسک در روزهای بارانی توضیح داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۳:۰۱    
بهترین تصویر روز از یکم تا سی ام آبان از میان رقابت های مختلف ورزشی هم چون فوتبال، فرمول یک، راگبی، موج سواری، بیلیارد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۱:۰۷    
بر اساس قانون زوج موظف است به زوجه نفقه پرداخت کند و در اینجا زمانی که این نفقه به زن تعلق می گیرد مهم است که در قانون ذکر شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۳    
مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا روز شنبه 8 آذر برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۲    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد که لازم است اخذ معاینه فنی، شرط رفع توقیف موتورسیکلت های ترخیصی شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۲:۲۵    
رزمایش رژه ی ملی شناورهای بسیج دریایی منطقه کم نیروی دریایی سپاه بصورت بسیار گسترده و انبوه برای نخستین بار برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۴    
در روزهای گذشته قیمت مرغ و صف های طولانی مرغ های تنظیم بازاری با انتقادهای زیادی همراه بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۲۳    
دولت حسن روحانی رئیس جمهوری فعلی ایران رکورددار بیش از نیم قرن تورم در ایران است و نرخ تورم سالانه در دوران روحانی رکورددار 60 سال اخیر بوده است و به جز سال 1374 (دوره ریاست جمهوری مرحوم هاشمی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۴    
کارگردان سریال خانه امن با بیان اینکه من در فیلم تیراندازی به خاوری را نشان دادم و دلم خنک شد گفت: این صرفا به این علت بود که نشان دهیم به این راحتی نیست که بخورید و بردارید و ببرید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۶    
خبر عجیبی که در چند روز اخیر در بسیاری از شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، موضوع فروش لاشه ماشین های خارجی از کار افتاده و فرسوده برابر با قیمت خودروهای تولید داخل است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۲    
ویدئوی دیده نشده آخرین حضور سردار سلیمانی در حرم حضرت معصومه(س)، سه روز قبل از شهادت ایشان را می بینید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۷    
یک رسانه آمریکایی در تحلیلی نوشته ایران از آنچه کاخ سفید و اسرائیل پیش بینی می کرده اند در برابر سیاست فشار حداکثری مقاوم تر بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۳    
تصاویر جدید از تبادل جاسوس صهیونیستی با سه تاجر ایرانی با حضور عباس عراقچی
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۳    
پزشکان فهرستی از محصولات را که به بدن برای مقاومت در برابر ویروس کرونا کمک می کند، معرفی کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۵    
برخی مقامات آمریکایی اعلام کرده اند که کاخ سفید در حال بررسی لغو ممنوعیت ورود بیشتر شهروندان غیر آمریکایی به این کشور است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۷    
تولید تنباکوی قلیان با کاه و فضله کبوتر توسط یک باند 2 نفره!
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۵    
جمعی از اساتید حوزه های علمیه و مبلغان سراسر کشور در بیانیه شان آورده اند، تأسف بارتر اینکه هنوز گروهی از تصمیم گیران ما آدرس اشتباه به مردم می دهند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه عدم شفافیت یکی از مشکلات ما در طول دهه های گذشته است، گفت: بودجه کارآمد، شفاف، با نشاط و شاداب به جهش تولید، رونق اقتصادی و اشتغال تبدیل می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۳    
یک شهروند ونزولائی در پاسخ به توئیت به یک استاد دانشگاه که نوشته بود مارادونا را دوست داشتم چون استکبار ستیز بود، نوشت: باید در کنار هم باشیم تا شیطان بزرگ ما را نابود نکند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۲    
مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و سپاهان روز جمعه در صورت مساعد بودن شرایط جوی برگزا می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۹    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن ایرانی کرونا تا 2 هفته آینده وارد فاز انسانی می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس پلیس راهور ناجا از تمدید وکالت نامه هایی خبر داد که اعتبار آنها از اول آذر تا پایان آخرین روز محدودیت های کرونایی، منقضی شده باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه "مخازن سدها آمادگی لازم را برای مهار و ذخیره سیلاب های احتمالی دارند" ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۱    
مدیر کل اداره تعزیرات حکومتی تهران درباره علت افزایش قیمت گوشت مرغ و کمبود آن در بازار توضیحاتی داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۶    
هاجر دباغی، خانم گل آسیا و برترین گلزن جهانی سوچی روسیه به کمپین مسیح علینژاد برای تحریم ورزش ایران واکنش نشان داد
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۴    
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه طرح شفافیت آراء به تحقق شعارهای مجلس کمک شایانی می کند، گفت که شفافیت منجر به افزایش اعتماد مردم خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۶    
بسیاری از کارشناسان دیدار نتانیاهو با محمد بن سلمان در خاک عربستان را یک هدیه رایگان از جانب سعودی ها به صهیونیست ها در آستانه خروج ترامپ از کاخ سفید می دانند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۶    
ورزشگاه یادگار امام تحت تاثیر بارش سنگین برف در تبریز، سفیدپوش شده و زمین بازی را پنهان کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۲    
سال هاست که آخرین جمعه ماه نوامبر در بسیاری از فروشگاه های کشورهای آمریکایی و اروپایی با حراجی بزرگ همراه شده است، حراجی معروف به بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه که چندسالی است به کشور ما رسیده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۲    
رئیس مجلس گفت: انتظار می رود دولت هرچه سریعتر، قانون حمایت معیشتی از مردم را اجرا کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۸    
آستان قدس رضوی با هدف محرومیت زدایی و ساخت مسکن ویژه مستضعفان، 2 هکتار از اراضی محدوده شهرک شهید باهنر مشهد را واگذار می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۱    
کمیته بین المللی المپیک، مدال طلای المپیک 2012 لندن را به وزنه بردار پیشین کشورمان داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۱    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تحریم ها را مانعی بر سر راه مبارزه ایران با همه گیری کرونا و نماد آشکار جنایت علیه بشریت و تروریسم اقتصادی خواند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۲    
مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بارش برف در جاده های چندین استان از جمله اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و بارش باران در جاده های ایلام ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۴    
نائب رئیس مجلس گفت: در راستای بررسی وضعیت مسکن با جدیت می توان گفت که مسکن در اولویت دولت قرار نگرفته و هم اکنون 2 ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۵    
اگرامسال با توجه به شیوع کرونا، امکان برپایی جشنواره فیلم فجر با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مهیا باشد، آیا تعداد تولیدات سینمایی امسال برای برپایی یک جشنواره باکیفیت به حدنصاب می رسد؟
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۲    
وزیر خارجه عراق با تأکید بر حمایت از آرمان فلسطین تأکید کرد که موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، با بغداد مطرح نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۷    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر ما هیچ دارویی اعم از داروهای شیمیایی، سنتی و گیاهی نداریم که درمان قطعی کرونا باشد و کلیه داروها سیکل کمکی دارند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۹    
کلیه ها یکی از ضروری ترین اعضای بدن انسان را تشکیل می دهند. عملکرد سالم و مداوم آنها مستلزم اطمینان از مکانیسم درست بدن می باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لیست 50 موسسه متخلف که عمدتا شرکتهای حقوقی هستند، توسط شورای عالی بورس اعلام شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه آمار تعداد زایمان های سزارین در روزهای لاکچری به سه برابر رسیده است اگر وزارت بهداشت نتواند کاری کند ما باید در مجلس قوانین سختگیرانه تری را ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۴    
در آبان ماه، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران 271.9 میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب معادل 1.8 و 118.2 درصد افزایش نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۵    
یک شرکت هواپیمایی اماراتی امروز نخستین پرواز مستقیم از دبی به تل آویو را انجام داد و آغاز پروازهای منظم هوایی میان دبی و تل آویو در چارچوب عادی سازی روابط را رسما اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۵    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید در 16 استان کشور و بارش برف و باران شدید در این مناطق خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۲    
نایب رئیس دوم نخستین سال مجلس یازدهم درباره مدیریت بهای فولاد، مشکلات کشت وصنعت هفت تپه و مسکن مهر گفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه طلسم حضور بانوان تهرانی در قامت آتش نشان شکسته شد، گفت: زنان آتش نشان در عملیات های آتش نشانی شرکت می کنند و حضورشان نمایشی نیست.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهور گفت: دولت و ملت ایران از حضور سرمایه خارجی در چارچوب قوانین و مقرراتش استقبال می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۳    
رئیس جمهور از سه وزیر کابینه خواست هرچه سریعتر طرح های خود را برای تصویب در ستاد اقتصادی دولت آماده کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۵    
حنیف طاهری مداح اهل بیت(ع) به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) نماهنگ بانو را خواند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۲    
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس یازدهم گفت: کارخانه ها به جهت فقدان مواد اولیه نتوانستند تولید و اشتغال خود را حفظ کنند و کمرشان شکست و نتیجه آن شرایط فعلی شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۴    
نماینده روسیه در سازمان ملل از هزینه سنگین برخی کشور های غربی برای سرنگونی دولت سوریه خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۵    
عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن با اشاره به یمنی بودن موشکی که شرکت آرامکو سعودی را هدف قرار داد، بر ادامه ایستادگی ملت یمن تأکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره چگونگی تردد پلاک های غیر بومی ساکن شهر ها در محدودیت های تردد، توضیحاتی داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۱    
محمودزاده گفت: بانک مرکزی تنها قیمت مسکن استان تهران را منتشر می کند، بنابراین سامانه اطلاعات قیمت برای کل کشور را آماده کرده ایم
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۴    
موشک های کروز یکی از گزینه های کشورمان برای صادرات به کشور های مختلف هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهور منتخب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ شخصا از زمان پیروزی او درانتخاب، هیچ گونه تماس تلفنی با وی برقرار نکرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۳    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت که حمایت کشورهای متخاصم از گروه های تروریستی در سوریه و شبه نظامیان و جنایات آنها علیه ملت این کشور متوقف نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۴    
نام ورزشگاه خانگی تیم فوتبال ناپولی احتمالاً به نام اسطوره این باشگاه که دو اسکودتو با ناپلی ها بالای سر بُرد، تغییر خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۶    
پیش از این تصور میشد جو بایدن برای مذاکرات هسته ای جدید، منتظر دولت بعدی ایران بماند و چنته خود را بخاطر دولت رو به پایان فعلی، خالی نکند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۶    
از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر عصر پنجشنبه چهار بازی باقی مانده انجام می شود که در حساس ترین آن سپاهان در تبریز به مصاف تراکتور می رود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۶:۰۴    
30 میلیون از سهامداران عدالت که روش مدیریت غیرمستقیم را برگزیده اند برای فروش سهام خود باید حتماً کد بورسی بگیرند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۵:۱۸    
بررسی اطلاعات مرکز ملی خشکسالی نشان می دهد که از ابتدای مهر ماه تاکنون حدود 32 میلیمتر بارش در کشور داشتیم که در این میان سهم برخی استان ها از بارش ها بیشتر و سهم برخی دیگر از استان ها بسیار کم بوده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۳:۴۹    
مهدی 15 گل برای تیم ملی جوانان زد و کاپیتان تیم ملی جوانان بود. یکی از گل های به یاد ماندنی او در بازی ایران و کره جنوبی زده شد. او به دلیل تکنیک بازی و شکل ظاهری اش، خود را با مارادونا قیاس می کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۳:۰۵    
بیتکوین از شکستن رکورد تاریخی خود بازماند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۶    
قائم مقام دیده بان شفافیت و عدالت می گوید وزارت آموزش و پرورش باید مسئولیت تصمیم خود را در شورای سنجش و پذیرش دانشجو بپذیرد و سریعا به تولید و توزیع کتاب های درسی مورد نیاز داوطلبان برای تغییر نظام ...