جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۲:۵۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 1 اسفند 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 اسفند 1399 الف 2 اسفند 1399 الف 3 اسفند 1399 الف 4 اسفند 1399 الف 5 اسفند 1399 الف 6 اسفند 1399 الف 7 اسفند 1399 الف 8 اسفند 1399 الف 9 اسفند 1399 الف 10 اسفند 1399 الف 11 اسفند 1399 الف 12 اسفند 1399 الف 13 اسفند 1399 الف 14 اسفند 1399 الف 15 اسفند 1399 الف 16 اسفند 1399 الف 17 اسفند 1399 الف 18 اسفند 1399 الف 19 اسفند 1399 الف 20 اسفند 1399 الف 21 اسفند 1399 الف 22 اسفند 1399 الف 23 اسفند 1399 الف 24 اسفند 1399 الف 25 اسفند 1399 الف 26 اسفند 1399 الف 27 اسفند 1399 الف 28 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1399 الف 30 اسفند 1399 
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۶    
زرده تخم مرغ سرشار است از ویتامین هایی که می توانند موها را در برابر آسیب مقاوم کنند. همچنین زرده می تواند موهایی که به نظر خشک می آیند را مرطوب کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۷    
زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند؛ زلزله ای که به دلیل شدتش مردم شهر یاسوج هم آن را احساس کردند و موجب تخریب کامل برخی از واحدهای مسکونی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 68 تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد. به گفته او همچنین 7922 نفر نیز به کووید 19 مبتلا شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۹    
مراسم تشییع پیکر آیت الله سید رضی علوی، پدر حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح روز گذشته (جمعه) در لامرد استان فارس برگزار شد./ تصاویر از علیرضا عامری - تسنیم
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۳    
گروه بین المللی مواد شکاف پذیر عکس های ماهواره ای را تایید کرد که اقدامات جدید ساختمانی در مرکز غیرقانونی تحقیقات و نیروگاه هسته ای دیمونا در صحرای نقب را تاکید می کنند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه جمعه گفت که این کشور به متقاعد کردن کشورها برای خودداری از فروش سلاح به ایران ادامه می دهد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
در این روزها شاید شما هم حداقل یکی از اقدامات مؤسسه خیریه محک جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه در مورد سرطان کودک را دیده باشید ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۴    
یک سخنگوی کاخ سفید گفته آمریکا پیشنهاد اروپا برای میانجی گری در گفت وگوها با ایران بر سر برجام را پذیرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو از آزادی چهار ایرانی زندانی در زندان مرکزی ایالت بنگلور هند و بازگشت آنها به کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۱    
حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: این روزها و در حالی که به اجرای یکی از اصلی ترین مفاد طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نزدیک شده ایم و قرار است در صورت خود داری آمریکا و اروپا از انجام ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۷:۰۳    
اعضای مجمع عمومی نوزدهمین کنگره حزب مردم سالاری کواکبیان را به عنوان نامزد انتخاباتی اختصاصی خود معرفی کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۶:۰۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت دو کودک خردسال یک و 9 ساله در خوزستان در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۵:۰۵    
کارگزار باشگاه استقلال قبول کرده که بدهی این تیم به بودورف را پرداخت کند تا پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۴:۰۴    
نرخ تورم نقطه ای در بهمن ماه1399 به 48,2درصد رسید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۳:۰۴    
فوتبال نیوز بلژیک به بررسی دیدار آنتورپ و عملکرد علیرضا بیرانوند برابر گلاسکورنجرز پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۲:۰۵    
رئیس جمهور فرانسه از کشورهای اروپایی خواست از وابستگی بیش از حد به آمریکا برای تأمین امنیت خود اجتناب کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۱:۰۳    
دبیر کل سازمان ملل روز جمعه در سخنانی با انتقاد از نحوه توزیع واکسن کرونا در جهان گفت که بیش از 100 کشور در جهان تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۳    
ترکیه برای بازگشت به پروژه ساخت جنگنده های اف35، با یک شرکت خدمات حقوقی در واشنگتن قرارداد بسته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۵    
مدیرکل هواشناسی البرز گفت: با توجه به حجم برف باریده شده در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، یخبندان و لغزندگی سطح جاده، ریزش سنگ و سقوط بهمن مورد انتظار است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۴    
یک نشریه آمریکایی در یادداشتی به سه نشانه اصلی قرار گرفتن یک کشور در آستانه جنگ داخلی اشاره کرد و نوشت در آمریکا تمام این نشانه ها دیده می شوند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۳    
بهروز بقایی گفت: خوشبختانه ماه ها از ابتلای من از کرونا می گذرد و امروز وضعیت جسمانی ام کاملا خوب است اما به واسطه احتمال شیوع موج چهارم کرونا خانه نشین هستم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
90 نفر از جوانان گروه جهادی لشکر ویژه شهدای خراسان جنوبی، به 24 کیلومتری مرز افغانستان در منطقه لانو از توابع شهرستان سربیشه سفر کردند. عکس؛ محسن نوفرستی/ مهر
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۴    
مجری شبکه ورزش با انتشار پستی در صفحه اش از ازدواج خود با دیگر مجری صدا و سیما خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۴    
یک شاعر و نویسنده اردنی سرانجام پس از سه سال تحمل عوارض ناشی از شکنجه در زندان امارات، فوت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۳    
طبق توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت در روز یکم اسفند، در حال حاضر 11 شهرستان قرمز، 52 شهرستان نارنجی، 217 شهرستان زرد و 168 شهرستان آبی هستند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۶    
در پی انتشار ادعایی عجیب در رسانه های ضد انقلاب مبنی بر قصاص یک زن در زندان رجایی شهر با وجود سکته قلبی قبل از اجرای حکم، یک منبع آگاه گفت که ادعای فوق کذب محض است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز جمعه از امارات متحده عربی خواست که شواهد وضعیت سلامتی و زنده بودن شاهزاده لطیفه دختر حاکم دبی را ارایه دهد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت آمریکا آماده تعامل دوباره در چارچوب 1+5 در خصوص برنامه هسته ای ایران است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
یک مقام اتحادیه اروپا گفت که برگزاری نشست میان ایران، آمریکا و سایر طرف های توافق هسته ای امری محتمل است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۲    
دولت بایدن که در حال جبران سیاست های است که با ادامه آنها توسط دولت ترامپ، آمریکا در مقابل متحدین دیرینه خود با انزوا روبرو شده بود، بعد از 107 روز خروج از پیمان پاریس به این توافقنامه بازگشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۴    
استاندار خوزستان در پایان نشست اضطراری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا محدودیت ها و تمهیدات ویژه برای مهار شیوع کرونا را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۵    
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از راه اندازی نخستین سایت نسل پنجم تلفن همراه (5G) با قابلیت استفاده عمومی، در هفته آتی در شیراز خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۳    
باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی در نیم فصل اطلاعیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۶    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران به طور کامل متوقف نخواهند شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مشخص شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
صفحه اینستاگرام سایت رهبر انقلاب درباره برجام خاطرنشان کرد: شرط جمهوری اسلامی درباره برجام، لغو کامل همه تحریمها و انجام راستی آزمایی است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گفت: امکان ورود خودروهای خارجی از مناطق آزاد فراهم شده است که در این زمینه درآمد 17 هزار میلیارد تومانی برای دولت حاصل می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۵    
توئیتر رسمی لیگ قهرمانان اروپا به معرفی گلزنان ایرانی در تاریخ این رقابت ها پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۳    
تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: خروج مرغ از استان تهران ممنوع نیست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که اگر غفلت کنیم ویروس انگلیسی کل کشور را فرا می گیرد، گفت: تا پایان سال شاید یک میلیون نفر را واکسینه کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر مقابل گل گهر به برتری پرگل رسید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۶    
برخی از دانشگاه های کشور به دلیل جنبه علمی و اعتبار اجتماعی، طرفداران زیادی دارد و داوطلبان می کوشند تا حد امکان وارد این دانشگاه ها شوند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۷    
بازیکن تیم زیر 21 سال شهرخودرو در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
قیمت نفت در معاملات امروز به کمترین رقم در 7 ماه گذشته رسید، زیرا سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا افزایش یافت و سرمایه گذاران را از سرمایه گذاری در طلا دور کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۹    
وزارت خارجه چین با تاکید بر اینکه بازگشت آمریکا به برجام تنها رویکرد درست است، خواستار بازگشت بدون قید و شرط و سریع واشنگتن به توافق هسته ای ایران شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
با پایان بررسی تبصره های لایحه بودجه اصلاحی 1400 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، حداکثر حقوق دریافتی 15برابر حداقل حقوق کارمندان تعیین شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با اقدامی هماهنگ و یکپارچه کار بازسازی شهر سی سخت و روستاهای اسیب دیده به سرعت انجام می شود تا مردم شهر دوباره در خانه های ایمن زندگی کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
روند رو به رشد نقدینگی و پایه پولی در حالی شرایط نگران کننده ای را برای اقتصاد ایران رقم زده که بر اساس برآوردها، میانگین رشد ماهانه نقدینگی 74 هزار میلیارد تومان بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۷    
درخت های شهر راز، سر وقت به بهار نشستند، بهاری که نوید آمدن سال نو می دهد؛ درخت هایی که در سالگرد کرونا، شکوفه داده و روز نو آغاز کرده اند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۵    
یک منبع آگاه اعلام کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در روزهای اخیر دیدار با نیکی هیلی، سفیر سابق دولتش در سازمان ملل که به عنوان یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 مطرح شده را رد کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۶    
طبق مطالعات جدید سگ هایی که می توانند با حس بویایی قوی خود ابتلا به سرطان پروستات را تشخیص دهند الهام بخش بینی های رباتیکی شدند که می توانند طبق روشی به نام "حس بویایی ماشینی" بیماری ها را بو بکشند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۷    
ساعاتی بعد از اعلام تمایل آمریکا برای شرکت در گفت وگوهای برجامی، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نقل از او اعلام کرد این رژیم همچنان به ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای متعهد است و موضعش ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی کاشان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سمند حامل اتباع خارجی، در اتوبان کاشان به اصفهان، سه کشته و 9 مصدوم بر جای گذاشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران با انتقاد از آن چه دغدغه نداشتن و تعلل بنیاد سینمایی فارابی درخصوص پیشنهادی مربوط به نمایش فیلم های کودک و نوجوان عنوان کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۳    
رئیس جمهور روز جمعه در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد، ضمن پیگیری وضعیت امداد رسانی به زلزله زدگان این استان از آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه اطلاع یافت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع مطلع گزارش داد واشنگتن تا هفته آینده گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا که در آن نتیجه گیری شده محمد بن سلمان دستور قتل روزنامه نگار منتقد سعودی را در سال 2018 صادر کرده ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد: حرکات نمادین خوب است اما برای احیای 1+5، آمریکا باید عمل کند: تحریم ها را بردارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۴    
شاید باور اینکه در عسلویه که پایتخت انرژی ایرانی است نیز زیبایی ها و مناطق بکر و پاکی وجود دارد دشوار باشد امّا در حدود 40 کیلومتری شهر صنعتی عسلویه ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۲    
مبلغ 10 میلیارد تومان تنخواه فوری به استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع نیازهای ضروری زلزله زدگان تخصیص یافت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8017 بیمار جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۵    
سرمربی الریان بعد از شکست مقابل السد عنوان کرد: شما دیدید برای پیروزی تلاش کردیم و بوسیله شجاع خلیل زاده به گل رسیدیم ولی داور گل را مردود اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه غربی ها با شل و سفت کردن تحریم ها به دنبال روی کار آمدن جریانی خاص هستند تاکید کرد که فقط با کار تشکیلاتی می توان جمهوری اسلامی را حفظ کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۰    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی عراق تأکید کرد که نیروهای ناتو، تحت فرماندهی آمریکا قرار دارند و حضور آنان به معنای تداوم اشغالگری آمریکاست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۶    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مقرر شده است با استفاده از توان داخل و در قالب تفاهم نامه سازمان هواپیمایی و وزارت دفاع، هواپیمای جت مسافری 100 نفره ایرانی ساخته شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۷    
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا به استثنای چهار مسابقه تا ماه خرداد به تعویق افتاد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۵    
سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا بعد از اعلام تصمیم واشنگتن برای مذاکره با تهران درباره بازگشت به توافق هسته ای، گفت ایران اکنون نسبت به پنج سال پیش بسیار قدرتمندتر شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۸    
دروازه بان تیم فوتبال آنتورپ بلژیک باید از پای خود MRI بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: به علت انفجار، سه منزل مسکونی در شهر کرمان تخریب و متاسفانه دو نفر از شهروندان مجروح و دو نفر جان باخته اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
در حالی که به پنجم اسفند زمان اجرای بند ششم قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نزدیک می شویم بر دامنه تحرکات دیپلماتیک افزوده شده از جمله تماس های تلفنی برخی از مقامات اروپایی با رئیس جمهور ایران ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ضمن حضور در غرفه بانک صادرات ایران در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و گفت وگو با حجت اله صیدی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به محض اینکه اقدامی از طرف آمریکا و اروپا به منظور اجرای تعهداتشان ببینیم ما هم بلافاصله واکنش نشان می دهیم و به تعهداتمان باز می گردیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
شرکت های بزرگ می توانند در صنایع جدید سرمایه گذاری کنند و در حالی که می کوشند سلطه خود را بر بازار در زودترین زمان ممکن تثبیت کنند، زیان های کوتاه مدت را از سر بگذرانند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
نشریه آمریکایی به نقل از منابع مطلع گزارش داد دولت آمریکا همچنان مردد است که به برجام به عنوان بستری برای رسیدن به توافقی محکم تر بازگردد یا از همان ابتدا به دنبال توافقی جدید باشد که مسائل دیگر را ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
مجوز قطعی برای سفرهای نوروزی صادر نشده و همه صحبت ها و سناریوها برپایه احتمالات و اما و اگر است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که دولت این کشور قصد دارد محدودیت تردد اعمال شده بر دیپلمات های نمایندگی ایران در سازمان ملل را که در دولت ترامپ اعمال شده بود، به حالت اولیه بازگرداند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
یک گزارش جدید بین المللی نشان می دهد در ژانویه 2021 میلادی متوسط سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان بهبود یافته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش برف و باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان های کشور ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۴    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به سفر اخیر وزیر خارجه قطر به تهران و دیدارش با ظریف و روحانی و برخی از مطالبی که در مورد این سفر منتشر شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۹    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با بیان اینکه برای بازی با یوونتوس استرس داشته و گلزنی به این تیم به او الهام شده بود، گفت: در بازی برگشت با یووه در تورین پیراهن رونالدو را می گیرم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
همزمان با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، سازمان تامین اجتماعی از ابتدای اسفندماه دیگر دفترچه بیمه درمان کاغذی صادر نخواهد کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
دبیرکل ناتو از تصمیم این ائتلاف نظامی برای افزایش ماموریت هایش در عراق خبر داد
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۲    
شرکت فیس بوک در پی حذف فیدهای خبری در استرالیا که در واکنش به درخواست دولت این کشور برای سهیم کردن شرکتهای رسانه ای در درآمدهای تبلیغاتی انجام داد، با انتقاد جهانی ناشران و سیاستمداران روبرو شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۲    
استاد دانشگاه دفاع ملی واشنگتن می گوید همسایگان ایران پیشرفته ترین سلاح های آمریکایی و اروپایی را در زرادخانه های خود دارند، اما برنامه های موشکی ایران موجب نگرانی غرب شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۸    
مریخ نورد "استقامت" ناسا با موفقیت روی سطح مریخ فرود آمد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۹    
وزیر خارجه آمریکا در نشستی با حضور همتایان اروپایی خود ضمن پافشاری بر شرط نابجا و غیرمنصفانه واشنگتن جهت بازگشت به برجام، مدعی شد که مقامات کاخ سفید آماده از سرگیری گفتگوها با ایران هستند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۴    
نماینده موقت آمریکا در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت این سازمان ادعای دولت پیشین آمریکا مبنی بر بازگشت همه تحریم های سازمان ملل علیه ایران را پس گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۱:۲۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به بیانیه تازه تروئیکای اروپایی که طی آن، از کاهش تعهدات برجامی ایران ابراز نگرانی کرده و نسبت به آن هشدار داده اند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۴    
وزیران خارجه آمریکا، فرانسه، بریتانیا و آلمان با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از کاهش تعهدات هسته ای توسط جمهوری اسلامی، از ایران خواستند به برجام پایبند بماند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۴    
تجربه عربستان ، نمونه تحلیلی بسیار مهمی برای لیبرال های وطنی ست. الگوی ثبات و امنیت و توسعه آمرانه مرتبط با عربستان ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۸    
چرا باید داوطلبی که هیچ تقصیری از وی اثبات نشده است، صرفا بعلت موفقیتی که در آزمون کنکور بر خلاف نمرات ضعیف دوران تحصیلش به دست آورده ...