جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۰:۰۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 16 اسفند 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 اسفند 1399 الف 2 اسفند 1399 الف 3 اسفند 1399 الف 4 اسفند 1399 الف 5 اسفند 1399 الف 6 اسفند 1399 الف 7 اسفند 1399 الف 8 اسفند 1399 الف 9 اسفند 1399 الف 10 اسفند 1399 الف 11 اسفند 1399 الف 12 اسفند 1399 الف 13 اسفند 1399 الف 14 اسفند 1399 الف 15 اسفند 1399 الف 16 اسفند 1399 الف 17 اسفند 1399 الف 18 اسفند 1399 الف 19 اسفند 1399 الف 20 اسفند 1399 الف 21 اسفند 1399 الف 22 اسفند 1399 الف 23 اسفند 1399 الف 24 اسفند 1399 الف 25 اسفند 1399 الف 26 اسفند 1399 الف 27 اسفند 1399 الف 28 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1399 الف 30 اسفند 1399 
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۷    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (چهارشنبه) با کاهش 500 هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، به رقم 11 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 97 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به 61 هزار و 427 نفر رسید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۷:۲۸    
یکی از مبانی رشد و پیشرفت کشور که به شکل مستقیم با سیاستگذاری مالی دولت در ارتباط است، بودجه اختصاص یافته به بخش عمرانی است که در ادبیات بودجه ریزی از آن به تملک داریی های سرمایه ای یاد می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر جمعه (22 اسفند 99) یک میلیون و 731 هزار و 558 نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز 61 هزار و 69 نفر را به کام مرگ کشانده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون ایران گفت: کمتر از ده درصد از بهبودیافتگان کرونا پلاسما اهدا کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
با نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز سال نو شهر کم کم حال و هوای بهار و شب عید به خود می گیرد. گلخانه داران هم با تولید گل های شب بو در گلخانه های اصفهان با بوی خوش به استقبال بهار می روند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۲    
اداره ملی فضایی چین ، سه تصویر با کیفیت بالا از مریخ، دو تصویر پانکروماتیک و یک تصویر رنگی را که توسط کاوشگر مریخی این کشور گرفته شده، منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۳    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا کنون 277 پرونده به کمیته ملی تعیین مصادیق شهید خدمت ارسال شده است که 144 پرونده شهدای مدافع سلامت، تعیین تکلیف شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۵    
هوآوی FreeBuds Pro را می توان به عنوان یکی از بهترین هندزفری های بی سیم در جهان معرفی کرد. این ادعا توسط کارشناسان آلمانی هم تایید شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۷    
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و جمعی از معاونان و مدیران، بهره برداری از جاده حمل محصول و قراضه، سیستم سیگنالینگ راه آهن و اتاق ویدئو وال مجتمع فولاد سبا آغاز شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
روتر نقش چشمگیری در سرعت اینترنت دارد، اما اگر نتوانید یک روتر قدرتمند بخرید، باید راه های دیگر برای افزایش سرعت وای فای را جایگزین کنید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
دو کوین پسر 26 ساله ویتنامی، پس از انتشار عکس های قبل و بعد از جراحی پلاستیک خود توجه زیادی را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرد. منبع: خبرآنلاین
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت 18 اسفند در شهر سنندج برگزار خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۵    
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان جده و چند منطقه این کشور خبر می دهند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۱    
یک مقام دامپزشکی تهران اعلام کرد: ماهی قرمز شب عید ناقل ویروس کرونا نیست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
تخریب ساخت و ساز های غیرقانونی در اراضی معروف به کلاک اغاز شد. اراضی مذکور کاربری کشاورزی و باغی دارد و در مکانی خارج از محدوده قانونی شهر و در حوزه آبریز سد لتیان و مشرف به این سد که هرگونه ساخت و ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۶    
استوری تکان دهنده وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت از وضعیت ویروس کرونا در خوزستان.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
گل شب بو، زنبق، گل خشک، گل همیشه بهار و نرگس از جمله گل های کاشته شده در منطقه حمیدیه در استان خوزستان است. این گل ها پس از برداشت برای مصرف در درون استان و همچنین برخی از مناطق کشور فرستاده می شوند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۱    
مصطفی کواکبیان می گوید: مسئولیت اقدامات دولت روحانی با خود حسن روحانی است. او رئیس جمهور است و باید پاسخگو باشد. من همیشه گفته ام که 60 تا 70 درصد نابسامانی های داخلی مربوط به دستگاه اجرایی است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۸    
جانشین رئیس ستاد کرونا گیلان از ممنوعیت سفر نوروزی در شهرهای قرمز و نارنجی استان خبر داد و گفت: سفر به شهرهای سفید، آبی و زرد تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی ممکن است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۸    
با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص سفرهای نوروزی، اسامی شهرهای ممنوعه برای سفر ارائه می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۶:۴۹    
پژوهشگران آمریکایی موفق شده اند روش جدیدی را برای کمک به بهبودی آسیب های نخاعی ارائه دهند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۳    
علی مطهری با بیان آنکه به صورت مستقل در انتخابات 1400 شرکت می کنم، گفت: از نظر فکری نیز اصولگراها از بعضی مواضع فرهنگی من خیلی استقبال می کنند و اصلاح طلبان چندان راضی نیستند و در بعضی مواضع اجتماعی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۵:۲۱    
در اولین روز هفته بازار موبایل وارد فاز ریزشی شد و این ریزش قیمت ها بیشتر در انواع گوشی های برند سامسونگ مشهود بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۴:۳۵    
تنها خرید مجیدی برای استقلال در نیم فصل مشخص شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۳:۰۳    
تحلیلگری متخصص در امور داخلی رژیم صهیونیستی در کتابی به روابط این رژیم با مصر دوره السیسی پراخت و نوشت که روابط تل آویو با قاهره نمونه واضحی است بر اینکه صهیونیست ها دیکتاتورها را برنظام های مردم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۲:۱۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی 20 درصد از منابع در نظر گرفته شده برای ساخت مسکن شهری و روستایی در سال 1400 را به خانواده های دارای سه فرزند اختصاص دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۲    
نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف آمریکایی در فینال تورنمنت رنکینگ ایتالیا به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها رسید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف درآمد و هزینه بودجه 1400 را بسته و بررسی آن را به اتمام رساندند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی لغو معافیت مالیاتی موسسات کنکوری را مقدمه ای برای حذف رانت های معمول و ⁧کاهش تبعیض⁩ های اجتماعی و اقتصادی دانست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۰    
شهروندان فرانسوی روز شنبه در اعتراض به ادامه محدودیت های کرونایی، در پاریس به تظاهرات پرداختند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۸    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از مصوبه امروز مجلس در مورد افزایش حقوق ها در سال آینده گفت که در سال 98، 900 استاد از ایران خارج شدند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۵    
نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات می گوید در ردیف حمایت از نشر و مطبوعات در سال 1400 اعتبار خوبی پیش بینی نشده کل بودجه مطبوعات به مراتب از هزینه هدررفت بنزین در ترافیک کمتر است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
چهره شاخص اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه باید با کنترل شدید، کرونا را از بین ببریم، گفت: باید حداقل یک ماه و نیم کامل سیستم ها کنترل شود و بیماری کرونا مهار گردد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۶    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی تاکید کرد که این کشور هرگز به دنبال ایده های توسعه طلبانه نیست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۴    
بازیکنان استقلال تهران پس از برد یک بر صفر این تیم مقابل فولادخوزستان درباره شروع کار دوباره فرهاد مجیدی در این تیم ابراز خرسندی و اظهار امیدواری کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۱    
لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران در دیدار با علی اکبر ولایتی، پیام رییس جمهور روسیه در پاسخ پیام مقام معظم رهبری که توسط قالیباف ارائه شده بود را تقدیم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مشوق هایی را برای پرداخت اصل و سود تسهیلات بانکی در نظر گرفتند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
نماینده ایرلندی پارلمان اروپا با انتقاد از سیاست تحریم آمریکا علیه کشورهای مختلف، این رویکرد آمریکا را تروریسم اقتصادی توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
پاپ فرانسیس در کلیسای مار یوسف مراسم عشای ربانی را با حضور مسئولان عالی رتبه عراقی برگزار کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۵    
مجلس با تصویب بخشی از تبصره هزینه ای لایحه بودجه 1400، با اختصاص 360 هزارمیلیارد تومان به ساخت مسکن شهری و روستایی موافقت کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۹    
در حال حاضر تنها 60 میلیون نفر از جمعیت جهان هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و در برابر این ویروس ایمن شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۴    
چندی پیش رئیس جمهور محترم در جمع اعضای هیئت دولت گفته بودند : ما حق نداریم با استفاده از تریبون خود با اعصاب مردم بازی کنیم این حرف درستی است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: آمده ام تا به فرهاد و استقلال کمک کنم و هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۶    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۸    
وزارت دفاع آمریکا مدعی شد که برنامه موشکی ایران تهدید آمیز است و موجبات نگرانی پنتاگون را فراهم کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری فرانسه از پیشروی انصارالله یمن در غرب مأرب و درگیری های شدید بین نیروهای انصارالله یمن و دولت مستعفی در این استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۳    
درحالیکه نخست وزیر روسیه از ابتلای مشاور رئیس جمهور کشورش به کرونا خبر داد، کرملین اعلام کرد که ماکسیم اورشکین دیدار چهره به چهره ای با پوتین نداشته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۶    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان با پیروزی آبی پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۸    
رئیس جمهور از عراق به عنوان کشور مسلمان و دوست ایران که از جایگاه مهمی در تعاملات سیاسی و امنیتی منطقه برخوردار است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان بورس با بیان اینکه در رایزنی با بانک ها قرار شد، بانک ها با وثیقه گرفتن سهام عدالت، کارت اعتباری به مشمولان بدهند، گفت: فعلاً فروش سهام عدالت با توجه به وضعیت بازار متوقف است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مدیران شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز به طور متوسط ماهی 52 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند و مجلس باید مانع شکاف طبقاتی بیشتر شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که اگر هزینه های زمین، ساخت و حتی سود متعارف را از قیمتهای فروش مسکن بیرون بیاوریم نرخهای فعلی در مناطق مختلف تهران دست کم بین 15 تا 20 درصد حباب دارد که به جیب ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۸    
نمایندگان مجلس سازوکار افزایش حقوق کارکنان دستگاه های اجرایی برای سال آینده را مشخص کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۶    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از عملکرد ناموفق در امر گلزنی رضایت خود را از این باشگاه گرفت تا دنبال تیم جدید باشد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قاتلی که مردی 70 ساله ای را در یکی از محله های شهرستان اراک به قتل رسانیده بود، در محل وقوع قتل دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
بررسی بند مربوط به افزایش حقوق ها در سال آینده در لایحه بودجه 1400 با حواشی همراه بود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از 15 اسفند آغاز شده و تا 27 اسفند و براساس حروف الفبا به حساب آنان واریز می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۱    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در واکنش به اظهارات معاون سازمان برنامه و بودجه درباره میزان مالیات بر حقوق در سال آینده گفت: آقایان نگران حقوق های بالای 33 میلیون تومان هستند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۶    
تیم های نفت آبادان و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
مهلت ثبت نام در کنکور سراسری سال 1400 ساعت 24 امشب شنبه 16 اسفندماه 99 پایان می یابد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۷    
رییس دفتر رییس جمهور در واکنش به اظهارات اخیر برخی افراد و مراجع غیرمسئول در زمینه مذاکرات هسته ای و رفع تحریم ها گفت: تصمیم گیری در حیطه مسائل ملی و مهم کشور از قبیل پرونده هسته ای ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۴    
استاندار خوزستان، از قرنطینه این استان به دلیل شیوع بالای کرونا در آن خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۶    
نوسان و افزایشهای حیرت انگیز قیمت دلار طی سالهای مدیریت دولت تدبیر و امید یکی از مهمترین موضوعات و چالشهایی بود که کشور و بویژه مردم به شدت با آن روبرو شدند. ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۲    
نمایندگان مجلس ضمن تکلیف دولت به حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی مصوب کردند هزار میلیارد ریال از درآمدهای اپراتورهای مخابراتی صرف کودکان کار شده و هیچ اپراتوری حق افزایش قیمت اینترنت را ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۴    
اگرچه بازار خودرو در روزهای نخستین سال با نوسانات زیاد و نرخ های نجومی روبرو بود اما فعالان این بازار روزهای پایانی سال را با سردی معاملات و کسادی پشت سر می گذارند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با قاطعیت می گویم که تا آنجا که من مطلع هستم یک دلار از پول نفت در این میان تلف نشد و نه تنها فردی مثل بابک زنجانی که افرادی بسیار کوچکتر از او نیز به وجود نیامدند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
دکتر حسن رحیم پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی بمناسبت صدمین سالگرد کودتای انگلیسی 1299 و گماشتن دیکتاتور رضا پهلوی برایران، به پرسشهایی در این باره پاسخ داده است که قسمت ششم آن را می خوانید
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
مدتی است که در بخش درددل مردم پنجره ای به سوی شما گشوده ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
اگر در همین لحظه تصمیم بگیرید که یک سرویس اینترنت ثابت برای خانه یا محل کارتان تهیه کنید، انتخاب شما چیست؟ ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه، هیچ تصمیمی از سوی هیئت دولت به وزارت نفت ابلاغ نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۴    
یکی از موارد پرمصرف در صنعت ساخت ساختمان و ساختمان سازی استفاده از مصالح فلزی می باشد که در سال های اخیر استفاده از آن بسیار رایج و مرسوم شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۲    
در این گزارش جزئیات کاربرد اینترنت 5G برای ایرانیان و تاثیر آن در آینده فناوری کشور بررسی شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۴    
در جریان مراسم درختکاری رهبر انقلاب، ایشان توصیه مهمی به جوانان نمودند که در ادامه خواهید دید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۹    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه به دنبال عادی انگاری شرایط بیماری در هفته گذشته نیز شاهد تداوم روند کاهشی در میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور بوده ایم، گفت: استان های کردستان ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات کشور گفت: با توجه به مساعدشدن شرایط باد و دمایی از اواخر هفته جاری احتمال هجوم شدید موج اول ملخ صحرایی از شبه جزیره عربستان به استان های ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۳    
پیکر پاک خلبان شهید بیرجند بیک محمدی شنبه 16 اسفند 1399 در پایگاه یکم شکاری شهید لشگری تهران تشییع شد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۵    
بهزاد نبوی اخیراً به عنوان رئیس نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان که نام آن نخست جبهه اصلاح طلبان ایران و سپس به جبهه اصلاحات ایران تغییر یافت، از ریاست این نهاد کنار گذاشته می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۸    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه هیچ ترتیبات جدیدی با آژانس، بعد از تفاهم مشترک اخیر در تهران، انجام نشده ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۹    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که از تیم داماش گیلان راهی اروپا شد به دلیل منحل شدن تیم ایرانی خود رقم قابل توجهی از انتقالش به تیم انگلیسی را نصیب فدراسیون فوتبال خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
وزیر دفاع آمریکا گفت که واشنگتن در حال ارزیابی و شناسایی عاملان حمله راکتی به پایگاه عین الاسد در عراق است تا در زمان و مکان مناسب به آن پاسخ دهد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۴    
به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ، با سرویس فروشگاه اسنپ می توانید از فروشگاه های معتبر شهر، همراه با تخفیف های ویژه نوروز ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۹    
وزیر اقتصاد درباره علت تعویق انتخابات هیات مدیره شرکت های استانی سهام عدالت گفت: هیچ زمان بندی قطعی برای انتخابات تعیین نشده بود و قرار بود در جلسه شورای عالی بورس تاریخ انتخابات نهایی و اعلام شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۶    
جمعه بازار یکی از مراکز عرضه میوه و سایر کالاهای مصرفی مردم محسوب می شود که افراد زیادی هم برای خرید به آن مراجعه می کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۹    
پسر جوان که در تمام مدت گریه می کرد گفت: من عاشق خواهرم بودم او تنها حامی و پشتیبان من بود نمی خواستم خواهرم با مرد دیگری ازدواج کند چون اگر از آن خانه می رفت من تنها می شدم مرا فراموش می کرد من می ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۰    
این آتش سوزی امروز در میان تانکرهای حامل نفت و گاز در گمرک ابونصرفراهی در خاک افغانستان به وقوع پیوست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش هایی که در بحث آلودگی های زیست محیطی وجود دارد، گفت: بحث محیط زیست از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۵    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه تعرض به جنگل ها، محیط زیست و منابع طبیعی از ناحیه هیچکس با هیچ توجیهی پذیرفتنی نخواهد بود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۱    
والی فراه ضمن تایید آتش سوزی در گمرک ابونصر گفت: تنها منابع ذخیره سوخت طعمه حریق شده و به هیچ خودرویی آسیب وارد نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۷    
رئیسی اعلام کاندیداتوری نکرده اما اصلاح طلبان دنبال راه هایی هستند که از رقابت احتمالی با وی جا نمانند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: عده ای با عنوان و حمایت لیست امید به مجلس رفتند در عمل به دنبال منافع فردی و شخصی نه تنها بوده بلکه به سمت فضا دیگر چرخ خوردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۴    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: مجوز انجام همزمان فاز دوم و سوم تست انسانی نخستین واکسن ایرانی کرونا صادر شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۴    
در این مطلب میخواهیم درباره آسیب های طلاق بر کودکان توضیح دهیم. طلاق زوجین و جدایی آنها، تغییرات بسیار مهمی در زندگی روزمره خانواده ایجاد می کند. اقامت فرزندان، کمک به نگهداری آنها ، ترک خانه و .. ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
معاملات این هفته از بازار سهام با روندی نزولی آغاز شد و شاخص کل حدود نیم درصد افت کرد، این درحالیست که اخبار خوب در بازار سهام زیاد است اما اخبار خوب در جو منفی بورس انگار تاثیری ندارند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
پویایی های بازار قیمت نفت از بالاترین مقدار خود از ژانویه 2020 یعنی 67 دلار هم عبور کرده و به نزدیکی 70 دلار هر بشکه رسید ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
4- مورسیا مورسیا در کشور اسپانیا و در کوستا بلانکا، جنوب آلیکانته و در کنار رود سگورا واقع شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
نخستین توئیتی که 15 سال قبل در توئیتر منتشر شده اکنون برای فروش عرضه شده و قیمت آن به 100 هزار دلار رسید.
  • ۱