چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 4 اردیبهشت 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آبان 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 29 اسفند 1400 الف 1 اردیبهشت 1400 الف 2 اردیبهشت 1400 الف 3 اردیبهشت 1400 الف 4 اردیبهشت 1400 الف 5 اردیبهشت 1400 الف 6 اردیبهشت 1400 الف 7 اردیبهشت 1400 الف 8 اردیبهشت 1400 الف 9 اردیبهشت 1400 الف 10 اردیبهشت 1400 الف 11 اردیبهشت 1400 الف 12 اردیبهشت 1400 الف 13 اردیبهشت 1400 الف 14 اردیبهشت 1400 الف 15 اردیبهشت 1400 الف 16 اردیبهشت 1400 الف 17 اردیبهشت 1400 الف 18 اردیبهشت 1400 الف 19 اردیبهشت 1400 الف 20 اردیبهشت 1400 الف 21 اردیبهشت 1400 الف 22 اردیبهشت 1400 الف 23 اردیبهشت 1400 الف 24 اردیبهشت 1400 الف 25 اردیبهشت 1400 الف 26 اردیبهشت 1400 الف 27 اردیبهشت 1400 الف 28 اردیبهشت 1400 الف 29 اردیبهشت 1400 الف 30 اردیبهشت 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
ریشه یابی سکانس های جنجالی سریال احضار توسط حجت الاسلام محمدی، کارشناس مباحث برزخ، معاد و عالم غیب را ببینید.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۷    
چای موز ممکن است ترکیبی از دو آیتم غیرمرتبط به نظر برسد، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه است. افراد بسیاری معتقدند که نوشیدن چای موز پیش از زمان خواب می تواند به تسکین اعصاب و بهبود شرایط خواب کمک کند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۲    
ارزش بیت کوین و بیشتر رمزارزها پس از چند روز نزولی، بالا رفت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصلاح مصوبه حذف الزام دولتی ها به انتشار آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۸    
در هفته های اخیر ایران وارد موج چهارم کرونا شده است که به نظر می رسد از موج های قبلی به مراتب گسترده تر است و شامل ابتلا به انواع جهش یافته ویروس کرونا می شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۳    
در شبکه ایران کالا، دست های یکی از مهمان های برنامه به شکل عجیبی سانسور و این ویدیو در فضای مجازی با حواشی زیادی روبرو شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۰    
دنیای اقتصاد نوشت: دلار در بازار آزاد امروز (یکشنبه) 23,820 تومان نرخ گذاری شد که ثبات قیمت را تجربه کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
تازه ترین اثر احمد معظمی از تولیدات مرکز سیمافیلم است و بلافاصله پس از سریال موفق و پرمخاطب خانه امن ؛ از آبان ماه سال 99 شروع شده و مخاطب شاهد فضایی متفاوت از سایر آثار معظمی خواهد بود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۰    
باند شرارت و اخاذیِ اراذل و اوباش سابقه دار در ارومیه با تلاش سربازان گمنام امام زمان دستگیری شدند. در جریان این عملیات 21 تن دستگیر و 2 نفر به هلاکت رسیدند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۷:۳۱    
ارزش دلار مقابل ارزهای مختلف مجددا کاهش یافت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۶:۰۴    
شبکه چهار سیما در پی تماس و پی گیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در مورد صحبت ناصحیح دبیر فارسی در خصوص شاعر شهیر شیخ محمد فضولی بیانیه ای را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۵:۱۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود افزایش قیمت سیمان، مدیریت توزیع آن باید به بهترین شکل ممکن و با هدف حذف انحصار فروش در کارخانه ها و قطع دست سوداگران انجام شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۳:۰۲    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین گفت: حماسه این روزهای قدس، نویددهنده بشارت بزرگی برای قیام گسترده ملت فلسطین و آزادی قدس است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۲:۱۹    
به همت محیطبانان قزوینی؛ قهرمان اصغری و حسن بیگدلی تصویری از پلنگ ایرانی در سال جدید در منطقه حفاظت شده طارم سفلی ثبت شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۱:۳۳    
بالگرد "نبوغ" طی دومین پروازش اولین تصویر رنگی از مریخ را از فاصله ی 17 فوتی(5.2 متری) سطح این سیاره ثبت کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۸    
در تازه ترین رتبه بندی جهانی پاسپورت، ژاپن همچنان قوی ترین و افغانستان ضعیف ترین گذرنامه را دارند. گذرنامه ایران نیز امسال با امکان دریافت ویزای فرودگاهی به عمان، دو رتبه صعود کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۵    
منابعی در گفتگو با خبرنگار تسنیم اخبار منتشره مبنی بر حمله به کشتی ایرانی در ساحل بانیاس سوریه را تکذیب کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۹    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ارتقا آگاهی و عقلانیت در جامعه از وظایف ذاتی مجلس است و در این راستا تمام تریبون های مجلس باز است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۲    
بازبینی مجدد محاسبات احکام جدید مستمری بگیران سایر سطوح (غیرحداقلی بگیران) سازمان تامین اجتماعی نهایی شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۲    
تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد در تاریخ بسکتبال این شهر برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشور شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت اهدافی دارد که باید محقق شود و کنکور به گونه ای در آن مداخله کرده که نظام تعلیم و تربیت را منهدم کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۴    
معاون فنی گمرک پیشنهادی ارائه کرد که خودروهای وارداتی رسوب شده که ثبت سفارش ندارند به کشور وارد شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
وزارت نفت سوریه اعلام کرد نفتکشی در پی حمله یک پهپاد در برابر شهر ساحلی بانیاس این کشور دچار آتش سوزی شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۴    
یک منبع آگاه به شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی تاکید مجدد کرد که جمهوری اسلامی طرح گام در برابر گام برای لغو تحریم ها را در دستور کار ندارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در واکنش به اقدام رئیس جمهور آمریکا در برسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط امپراطوری عثمانی گفت که آمریکا باید به گذشته خود نگاه کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۳    
مدیر تیم پرسپولیس گفت: کودک آزاری را محکوم می کنم اما این فیلم ربطی به مکتب پرسپولیس ندارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۶    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص واکسن زدن یکی از مدیران شهری اصفهان، با تائید نظر سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۳    
علی اصغر مونسان در توئیتر خود خبر داد که با دیپلماسی فرهنگی، مجموعه ای دیگر شامل 10هزار مواد فرهنگی، از جمله 100 اثر موزه ای که در اختیار موسسه ایران شناسی بریتانیا بود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
کاخ سفید اعلام کرد، بایدن امروز، شنبه کشتار ارامنه در دوران امپراتوری عثمانی را به رسمیت شناخت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۸    
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به متلاشی شدن بزرگ ترین شبکه سازمان یافته قمار ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۶    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص پرونده کشف جسد پسر بچه 6 ساله در مهرشهر-کرج، گفت: با تحقیقات شبانه روزی پلیس قاتل کودک شناسایی و دستگیر شد، وی دارای سابقه مواد مخدر شیشه است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۳    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز شنبه در سخنرانی هفتگی از شهروندان کشورش خواست که تشدید محدودیت های سراسری برای مهار همه گیری را که از نیمه شب به اجرا گذاشته می شود، رعایت کنند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۱    
بودجه سال 1400 شرکت های دولتی از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۸    
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: امکان خانه دار شدن مردم عادی آرزو نیست و فقط یک دولت انقلابی و پای کار می خواهد تا با استفاده از ظرفیت های موجود، همین امسال این موضوع را به همگان نشان دهد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۶    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری چهار فرد مسلح که در شهرستان های غرب این استان اقدام به زورگیری می کردند، خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۴    
دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا خبر داد: با دستور وزیر راه و شهرسازی کلیه پروازهای کشورمان از و به هند و پاکستان تا اطلاع ثانوی تعلیق شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۲    
رئیس جمهور روسیه طی حکمی دولت را موظف کرد مأموریت های دیپلماتیک و نهادهای کنسولی کشورهای دارای مواضع خصمانه علیه مسکو را محدود کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۷    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: ظریف و محسن هاشمی در صورت ورود به انتخابات از گزینه های کارگزاران خواهند بود اما حزب درباره گزینه مورد حمایت خود تصمیم جدیدی نگرفته است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۰    
کپسول سرنشین دار کرو-2 که روز گذشته به فضا رفته بودند به ایستگاه بین المللی فضایی متصل شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۸    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند اعلام کرد: بسیاری از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در این کشور به خانه باز گشته اند و آن هایی هم که مانده اند به صورت مجازی در کلاس ها شرکت می کنند و مشکلی در این ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۵    
گروه های مسلمان در آمریکا از دولت جو بایدن درخواست دارند نماینده ویژه ای را برای نظارت و مبارزه با اسلام هراسی که به گفته یکی از تحلیل گران سازمان ملل به "درجات اپیدمیک" رسیده معرفی کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۲    
رسانه های محلی هند از کشته و زخمی شدن ده ها تن از شهروندان این کشور بر اثر شکسته شدن یک یخچال طبیعی و رانش زمین ناشی از آن در منطقه هیمالیا خبر دادند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از تولید روزانه حدود 47 میلیون لیتر بنزین پاک با استانداردی بالاتر از استاندارد یورو 5 خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۷    
سفر رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی به آمریکا به دلیل بروز تنش با نوار غزه و درگیری ها در قدس اشغالی به تعویق افتاد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۵    
وزیر خارجه چین در سخنانی به آمریکا هشدار داد: واشنگتن در امور دیگران دخالت نکند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۱    
پویش ایران همدل ، بزرگترین حرکت مردمی برای مواسات و کمک مؤمنانه است که به منظور جمع آوری مشارکت های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز برای کمک به تهیه ی بسته های افطاری نیازمندان آغاز به کار کرد. ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۲    
باشگاه پرسپولیس به خاطر یک سهل انگاری احتمالا با جریمه ای حداقل 20 هزار دلاری مواجه شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۰    
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه استثنائی ترین کشور در برگزاری کنکور هستیم، گفت: در چند سال اول باید بحث پذیرش دانشجو در دانشگاه ها محتاطانه اتفاق بیفتد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۶    
ارزش دلار در برابر سبد ارزهای مرجع در معاملات شب گذشته بازار جهانی ارز باز هم کاهش یافت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۱    
مارماهی الکتریکی از عجیب ترین گونه ماهی ها است که می تواند با سه جفت اندام شکمی خود، شوک های الکتریکی با قدرت 860 ولت تولید کند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۹    
تقابل بانک ها با بازار سرمایه و برخی تصمیمات نادرستی که سیاستگذاران برای این بازار، بی توجه به شرایط کنونی بورس با وجود 50 میلیون سهامدار اتخاذ می کنند منجر به ضرر بیشتر سهامداران خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: برجام تجاوز آشکار آمریکایی ها و قلدری و هژمونی و نظام سلطه آمریکایی از یک طرف و خیانت و ناجوانمردی اروپایی ها از سوی دیگر بود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۸    
رسالت بوذری مجری برنامه مثل ماه درباره حواشی به وجود آمده به دنبال استفاده از واژه متراژ در گفتگو با یک معلول، به ارائه توضیحاتی پرداخت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۶    
تشکلهای فرهنگی استان مازندران طی بیانیه ای با اشاره به ضرورت افزایش مشارکت مردم در انتخابات 1400 خواستار وحدت تشکلهای جبهه انقلاب شدند . متن کامل بیانیه به شرح زیر است :
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در صورتی که دو دیدار باقی مانده در مرحله گروهی را با پیروزی به پایان برساند یک رکورد جدید از خود به جای خواهد گذاشت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: حتی اگر تمامی کارخانه های جهان با تمام ظرفیت خود کار کنند، نمی توانند تا انتهای سال 2021 حتی 50 درصد واکسن مورد نیاز را در دنیا تولید کنند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
مدیر هتاک معاونت بازرسی صمت خراسان رضوی که چندی پیش با خبرنگار مطالبه گر یکی از روزنامه های کثیرالانتشار برخورد فیزیکی نامتعارف کرده بود امروز دستگیر شد. یک منبع آگاه اعلام کرد: ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
حداقل حقوق در سال 99رشد 4 برابری نسبت به سال 92 داشته است در حالیکه قیمت مسکن رشد 6 برابری را تجربه کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۱    
محمدرضا باهنر گفت: اینکه بعضی ها می گویند حتما این بار نوبت اصولگرایان است، اینگونه فکر نمی کنم. معتقدم حتی ممکن است در مقابل کاندیدای اصلی اصولگرایان کاندیداهایی مطرح شوند که چالش ایجاد شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۷    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کنکور سر جای خود باقی می ماند و به سمت دروس اختصاصی می رود.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۲    
طبق اعلام مسئولان گمرک ایران، محموله قطعات و تجهیزات خط تولید واکسن کرونا صبح امروز وارد و ترخیص شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۲    
همواره بسیاری از مسلمانان در ماه مبارک رمضان با شناسایی افراد مستضعف جامعه که در زمان شیوع کرونا شرایط سخت تری دارند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۴    
با وجود تعطیلی مشاغل غیرضروری اما همچنان شاهد شلوغی مترو و معابر هستیم. تصویر زیر گواه آن است که قوانین فقط تصویب میشود و اجرا نمیشود.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
کارشناسان یک شبکه فرانسوی، توان دفاعی و همچنین افزایش سطح غنی سازی اورانیوم در جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار دادند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۹    
روند مرگ و میرهای کرونایی در موج چهارم کرونا، به شکلی است که مرز بین سه تا پنج دقیقه یک فوتی کرونا در کشور رقم خورده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۶    
بازار سرمایه در این چند سال اخیر نتوانسته در کنترل تورم به درستی نقش آفرینی کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۱    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: سحرگاه امروز رزمندگان قرارگاه قدس با انجام اقدامات اطلاعاتی یک تیم تروریستی که چندی قبل برای انجام اقدامات تروریستی وارد منطقه شده بود را در یکی از ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۱    
نظام سلامت هند در حال فروپاشی است چرا که رکورد بی سابقه موارد ابتلا به کروناویروس موجب کمبود شدید تخت های بیمارستانی و ذخایر اکسیژن شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: اگر دچار علائمی شبیه سرماخوردگی شدید، حتی اگر این علائم بسیار خفیف هم باشند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۶    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات لغو طرح ترافیک در پایتخت را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۴    
پایش بازار پویایی های بازار قیمت نفت باثبات است. در اروپا، شاخص مدیریت خرید (PMI) در منطقه یورو نشان می دهد که اقتصاد با سرعت بیشتری رو به بهبود بوده و کشورهای مختلف به تدریج محدودیت های ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۴    
احتمال برگزاری دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه بهداشتی وجود دارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
در شبانه روز گذشته 374 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند که با احتساب آن، شمار قربانیان کرونا در کشور از 69 هزار نفر عبور کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درخواست ظهر امروز وزارت بهداشت در خصوص ویروس کرونای جهش یافته هندی ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۵    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: یک تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان متلاشی شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۱    
فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات 1400 نکاتی را بیان کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
بر اساس دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات با تغییر نحوه مسیریابی و تغییر DNS ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۸    
دولت هند به دلیل مجوز ها به مراسمات پرتعداد و انتخابات محلی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۴    
کلیپی زیبا از تنوع زیستی البرز مرکزی شمالی که با استفاده از دوربین های تله ای ثبت شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۰    
پیرمرد 94 ساله اصفهانی که 3 روز در کوهستان سرگردان شده بود، سرانجام توسط هلال احمر و بسیج و همکاری نیروهای مردمی پیدا شد و به خانه برگشت.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۳    
امروز رییس جمهور از خطر مواجهه با کرونای هندی در کشور خبر داد؛ خطری که ممکن است دنیا را در شرایط جدیدتری قرار دهد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۳    
در این گزارش با سردار شهید صنیع خانی نابغه ترابری سنگین سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی آشنا می شویم.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۵    
شب گذشته به علت سرعت بالای یک دستگاه خودروی پژو 206 در اتوبان صدر از غرب به شرق بعد از برخورد با گارد ریل چپ کرد و راننده خودرو دردم جان خودرا از دست داد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۵    
داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ضمن تاکید بر اینکه انتخاب روحانی در سال 92 کار درستی بود، گفت: به میزان سهمی که در روی کار آوردن روحانی نقش داشته ایم، از مردم عذرخواهی می کنیم.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۱    
گزارش و سیگنال های ضد و نقیض رژیم صهیونیستی درباره حوادث امنیتی اخیر این رژیم به ویژه حادثه دیمونا حجم آشفتگی و سردرگمی در محافل امنیتی و سیاسی این رژیم را نشان می دهد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر توقف نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۷    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به قدرت انتقال بالای جهش هندی ویروس کرونا، گفت: توصیه اکید ما لغو کلیه پروازهای رفت و برگشت به هند است تا زمانی که اطلاعات بیشتری از این جهش به دست ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۸    
رئیس جمهور معتقد است در بازار مرغ، این تحریم بوده است که سهم بسزایی را در آشفتگی و افزایش قیمت داشته است، اما آمار ها و دیدگاه کارشناسان و فعالان اقتصادی خلاف نظر رئیس جمهور را ثابت می کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۸    
نتیجه آیت الله طباطبایی یزدی گفت: حاکم انگلیسی به بهانه اینکه کشتی های ما در خلیج فارس مورد تعرض ایران است، از سید خواست تا دست خطی بدهد تا کشتی های آنها در امان باشند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰    
اردیبهشت در استان فارس موسم شکفتن گل و گلابگیری است. شهرستان میمند در 120 کیلومتری شیراز در این ماه سرشار از عطر گل محمدی می شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۱    
علی مطهری گفت: حکومت اسلامی قبول نمی کند خانم ها نیمه عریان به خیابان بیایند اما درباره نداشتن روسری، با جریمه خودروها به خاطر برداشتن یا عقب رفتن روسری هم مخالفم و باید از کنار این مسائل بگذریم ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
کواکبیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 با بیان اینکه 50 برنامه برای ریاست جمهوری تدوین کرده ایم، اظهار داشت: از رای دادن به حسن روحانی پشیمان نیستم اما انتقادات بسیاری هم دارم.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۹    
انتخابات، حق رای، آزادی و مشارکت برای ما ایرانیان از اهمیت ویژه ای برخورداراست. حق تعین سرنوشت و استیفای حقوق شهروندی و در نزد جمعی به مثابه فریضه دینی است. ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۷    
در پی توییت انتقادی سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره برقرار بودن پروازهای هند و امارات با وجود شرایط نابسامان کرونایی در این کشورها ...
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۸    
وزیر علوم گفت: ما برنامه برگزاری آزمون ها را بر اساس زمان بندی اعلام شده اجرایی خواهیم کرد مگر اینکه دستوری مبنی بر توقف برگزاری آزمون های ملی از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۸    
یک تارنمای اخبار علمی آمریکا نوشت دانشمندان و مهندسین ایرانی و آمریکایی در یک همکاری نادر و برای کمک به برنامه احیای دریاچه اورمیه شاخص های سلامت این دریاچه را تعریف کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۴    
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جلسه امروز ستاد کرونا از وضعیت شهرها گزارش دادند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۰    
صحبت های غم انگیز مهمان برنامه دعوت درباره عده ای که ناجوانمردانه درختانش را قطع کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۵    
دنیای اقتصاد نوشت: قیمت طلا، سکه و دلار در آغاز هفته نسبت به دو روز پیش کاهش یافت. دلار در بازار آزاد امروز 23,780 تومان قیمت خورد.
  • ۱