چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 6 مرداد 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آبان 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 29 اسفند 1400 الف 1 مرداد 1400 الف 2 مرداد 1400 الف 3 مرداد 1400 الف 4 مرداد 1400 الف 5 مرداد 1400 الف 6 مرداد 1400 الف 7 مرداد 1400 الف 8 مرداد 1400 الف 9 مرداد 1400 الف 10 مرداد 1400 الف 11 مرداد 1400 الف 12 مرداد 1400 الف 13 مرداد 1400 الف 14 مرداد 1400 الف 15 مرداد 1400 الف 16 مرداد 1400 
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۵    
تونل البرز شرقی پنجشنبه 7 مردادماه در آستانه عید غدیر توسط رئیس جمهور و با حضور رئیس بنیاد مستضعفان به صورت ویدئو کنفرانس و به صورت آزمایشی به بهره برداری می رسد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۵    
دو نوع بیماری کبد چرب وجود دارد: الکلی و غیر الکلی. بیماری کبد چرب سلامتی افراد زیادی را تحت تأثیر قرار داده است و یکی از علل اصلی نارسایی کبد به شمار می رود.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۵    
در هفته دوم تیرماه، کلیپی مبنی بر برخورد نامناسب مسئولین جلسه کنکور با یک خانم باردار در فضای مجازی پخش شد. این اتفاق در یکی از حوزه های امتحانی تهران رخ داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۴    
بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی با ارزش سرمایه گذاری 10 هزار و 910 میلیارد تومان توسط رییس جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به رئیس مجلس پیشنهاد داد برای جلسات کمیسیون ویژه طرح ساماندهی فضای مجازی، همچون کمیسیون ویژهٔ برجام، مجوز پخش زنده داده شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۲    
مسعود رجوی به عنوان شخصیت داستانی 007، تلاش ویژه ای برای اقناع صدام انجام داد و مخالفت های سرلشگر فاضل البراک تکریتی رئیس سرویس اطلاعاتی صدام، افاقه نکرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۳    
مراقبت از پوستی که مدتی طولانی در معرض آفتاب تند بوده بسیار مهم است چرا که در غیر این صورت لطمات ناشی از آن می تواند بلندمدت باشد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۳    
روز سه شنبه پنجم مردادماه دویست و چهل و سومین و آخرین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت دوازدهم به ریاست حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد و اعضای این ستاد که در دوران جنگ اقتصادی تصمیمات تأثیرگذاری برای ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۷:۳۳    
بعد از آنکه وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با تعیین تکلیف واردات موز و ترخیص چند هزار تنی که در گمرک مانده، پاسخ شفافی ارائه نکرد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۶:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان از ارسال ایرادات این شورا به طرح جوانی جمعیت و حمایت از‬ خانواده به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۶:۰۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به علیرضا رئیسی، معاون بهداشت این وزارتخانه، بر لزوم برنامه ریزی جهت واکسیناسیون قضات و کارمندان دادگاه های کشور تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۴:۳۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تصویب طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران اینترنت، چه ضرورتی داشته است؟
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۰:۴۷    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: آمریکا می خواهد توافق هسته ای را برای مسائل موشکی و منطقه ای گروگان بگیرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۳:۴۴    
رئیس دولت دوازدهم در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: این دولت هر چه در توان داشت برای کمک به مردم به صحنه آورد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۶    
یک دامدار مشهد با بیان اینکه هر هفته سه گاوداری 700 راسی در مشهد نابود می شود، گفت:طی 4 ماه گذشته به خاطر نداشتن خوراک دام مجبور شدم 18 گاو آبستن را به کشتارگاه بفرستم.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۵    
پس از پایان دور چهارم گفت و گوهای راهبردی بغداد-واشنگتن و توافق دو طرف بر خروج نیروهای رزمی آمریکا از خاک عراق و ابقای مشاوران نظامی ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۲:۵۹    
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: به هرحال این وضع را باید هرجوری که هست مدیریت شود اما مدیریت این نیست که شما بیایید موجودی آب های پشت سد را کم بکنید که بتوانید اعتراضات را آرام کنید.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۲:۴۲    
مقام آمریکایی مدعی شده جمهوری اسلامی ایران با تلاش برای مذاکره مجدد در مفاد تفاهم وین قادر به اتخاذ امتیازات بیشتر نخواهد بود.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۸    
استاندار خوزستان از پرداخت باقی مانده خسارات سیل فروردین ماه 98 تا روز آینده خبر داد و در خصوص خسارت های خشکسالی وارد شده به دام ها در تیرماه 1400 گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: عصر امروز راننده 33 ساله خودرو در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط 2 نفر ناشناس به قتل رسید.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۷    
نماینده مردم تهران گفت: قانون گذاری در پستو کار خوبی نیست. مگر ما چه بحث امنیتی داشتیم که اجازه داده نشد خبرنگارها باشند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۴    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-19 در دنیا طی هفته گذشته 21 درصد افزایش پیدا کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۱    
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از کشف مقادیری سلاح جنگی از تروریست ها در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد .
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۹    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز، چهارشنبه هشت فرد و 10 نهاد را به لیست تحریم های مربوط به سوریه و به لیست "مبارزه با تروریسم" افزود.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۷    
دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور گفت: میانگین کشوری رعایت پروتکل های بهداشتی از 70 درصد به 44 درصد رسیده است و 37 درصد کاهش را نشان می دهد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۲    
دادگاهی در نیجریه دبیرکل جنبش اسلامی این کشور و همسر وی را از تمام موارد اتهامی تبرئه و حکم آزادی آنها را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۴    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس توضیحاتی درباره نحوه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی ارائه کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۱    
رئیس مجلس در دیدار بشار اسد گفت: باید با با تمرکز بر فعالیت های تجاری و اقتصادی و حمایت از صنعتگران و تجار، همان گونه که در جنگ نظامی پیروز شدیم در جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۱    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۸    
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: براثر سقوط سنگ در محور هراز سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۹    
در روز ششم رقابت های المپیک توکیو، کاروان ایران با یک مدال طلایی که جواد فروغی بدست آورده است در رده بیست و هشتم مشترک قرار دارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهور روسیه در مراسم افتتاحیه اجلاس بین المللی روسیه - جهان اسلام گفت، شرکای روسیه می توانند در تلاش برای غلبه بر بحران های منطقه ای و مقابله با تروریسم به کمک روسیه اطمینان کامل داشته باشند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۲۰:۰۴    
به علت افزایش چشم گیر مبتلایان و بیماران بستری ناشی از کرونا و تداوم این روند و پرشدن ظرفیت بخش های بیمارستانی ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۹:۴۲    
دارنده مدال طلای المپیک در رشته تیراندازی می گوید: کسب مدال طلای المپیک را لطف خدا و ائمه اطهار و به ویژه امام رضا(ع) می دانم ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۹    
باشگاه سایپا لایحه اعتراض خود در پرونده دیدار مقابل پیکان را در دادگاه CAS ثبت کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۷    
رئیس جمهور بنا به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی، سید حسن هاشمی را برای مدت سه سال به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۵    
معاون مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه، پل زنگوله و ولی آباد ترافیک سنگین است ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۷    
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت و گو کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۷    
وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه فشار بی حد و حصری برای انحراف رتبه بندی از مسیر خودش وجود دارد گفت: مهم ترین هدف رتبه بندی ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی کرملین گفت روسیه از فعالیت های سرویس های ویژه آمریکا در خاک خود نگران است.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۹    
نشریه فوربس گزارش داد که ارزش دارایی های بیت کوینی شرکت خودروسازی تسلا یک میلیارد دلار کاهش یافته است.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۶    
سفیر عربستان سعودی در دیدار با رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان از طالبان خواست روابطش را با گروه های تروریستی قطع کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا دوشنبه 11 مرداد در شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی و نوار شرقی و جنوب خراسان جنوبی، توفان شن ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۰    
آنتالیا و آلانیا از جمله شهرهای توریستی ترکیه محسوب می شوند که سالانه گردشگران زیادی، به خصوص ایرانی ها، را به خود جذب می کنند؛ اما کدام یک برای سفر بهتر هستند؟ ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۷    
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در دومین روز سفر خود به سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره ارتقای روابط اقتصادی گفتگو کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۳    
دفتر رئیس جمهور منتخب اعلام کرد:کارگروه های تخصصی بزودی نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی را به رئیس جمهور منتخب ارائه می کنند و فهرست کابینه پیش از پایان موعد قانونی نهایی می شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۳    
واکنش معاون وزیر ارتباطات به موافقت مجلس با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران شبکه های اجتماعی طبق اصل 85 قانون اساسی: ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۹    
تحقیقات درباره مرگ مردی 65 ساله که بعد از خوردن کنسرو ماهی تن جانش را از دست داده ، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۹    
ارتش روسیه روز چهارشنبه (امروز) هشدار داد که نیروهای گروه تروریستی داعش از سوریه، لیبی و دیگر کشورها به افغانستان منتقل شده اند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۴    
منتخب شورای ششم تهران درباره معرفی شهردار تهران و ارائه برنامه گزینه های شهرداری توضیحاتی داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۹    
سرمربی تیم استقلال تهران در جلسه هیات مدیره این باشگاه حضور پیدا کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۵    
محققان به کمک فناوری های روز به شواهدی دست یافتند که از احتمال وجود یک جاده متعلق به دوران روم باستان در بستر تالاب ونیز حکایت دارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری با حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری منصوب شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۴    
واکنش وحید یامین پور، مشاور قالیباف و دبیر کارگروه تحول فرهنگی مجلس به طرح صیانت از حقوق کاربران کاش تصمیم گیران درمورد چند و چون این طرح با مردم صحبت کنند. ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۴    
متخصصان می گویند مصرف کره می تواند عوارض جانبی برای سلامت انسان داشته باشد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۹    
شبکه افق سیما با برنامه ای ویژه به مناسبت عید غدیر خم مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۵    
با اتمام فاز نخست طرح توسعه سینماهای حوزه هنری، 65 سالن سینمایی تازه تاسیس و بازسازی شده در سراسر کشور به چرخه اکران اضافه خواهند شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۵    
اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در آستانه فرا رسیدن عید غدیر، در پیامی این عید را به مشتریان، کارکنان نظام بانکی و خانواده های آن ها تبریک و شادباش گفت. ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۲    
همزمان با انتشار اخبار امیدوارکننده ای چون آغاز واکسیناسیون علیه کووید19 معلمان و خبرنگاران از روز عید غدیر خم و اعلام اثر بخشی چشمگیر واکسن تولید مشترک ایران و کوبا در برابر واریانت دلتا و همچنین ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۹    
نمایندگان در جلسه علنی امروز با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی موافقت کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۴    
طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان موافق و مخالف به طرح بیان دیدگاه های خود پرداختند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۴    
امروز چهارشنبه 6 مرداد شاخص کل بورس با افزایش یک هزار و 606 واحدی به یک میلیون و 316 هزار واحد رسید. اما شاخص کل (هم وزن) منفی بود و با یک هزار و 158 واحد کاهش به 396 هزار و 745 واحد رسید ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۴    
اینستاگرام اعلام کرد که از این پس حساب کاربری افراد زیر 16 سال را به طور پیشفرض پرایویت خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۱    
طرح رعد چهارشنبه 6 مرداد 1400 با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در کلانتری کهریزک برگزار شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۶    
رئیس جمهور گفت: در دو مقطعِ جنگ اقتصادی و کرونا این واقعیت را تجربه کردیم که فقط باید روی پای خود بایستیم و با تکیه به امکانات و ظرفیت های داخلی، نیازها را برطرف کنیم.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۸    
فرمانده مدیریت مقابله با کرونا خبرداد: تا این لحظه تعداد 9650 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تهران بستری شده اند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۹    
محسن بندپی عضو کمیسیون بهداشت مجلس: تمامی تخت های بیمارستان در استان مازندران تکمیل است. واکسیناسیون نمی تواند به تنهایی از شیوع کرونا جلوگیری کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشت وزارت بهداشت شرایط و نحوه واکسیناسیون معلمان که از فردا همزمان با عیدسعید غدیر آغاز می شود را اعلام و تاکید کرد که هیچ محدودیتی برای آموزش و پرورش در ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی جزئیات طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تاکید کرد: این طرح به دنبال مسدودسازی هیچ پیام رسانی نیست .
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۷    
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره موافقت پارلمان با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی بر اساس اصل 85 قانون اساسی گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۷    
معاون اول قوه قضاییه گفت: من به عنوان یکی از مسئولان قوه قضاییه اعتراف می کنم که در طول 40 ساله بعد از انقلاب نتوانستیم قوه قضاییه ای بسازیم که مورد انتظار رهبری باشد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۹    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که برای سفری دو روزه به دهلی نو رفته است، با سوبرامانیام جایشانکار همتای هندی خود دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: ما شاهد این موضوع بودیم که با وجود تعطیلات چندروزه کرونایی، باز هم مردم به سفرهای خود ادامه دادند و توجهی به این اقدامات (علت تعطیلات) و شیوه نامه ها نداشتند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۵    
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال می رود که کرونا و آسیب های ناشی از آن تا آذر ماه کاهش یابد، بنابراین باید برای کلاس های حضوری آماده شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر استفاده آیندگان از تجارب دولت فعلی گفتند: در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی دهد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۱    
دبیر کمیته علمی کشوری کووید19 با بیان اینکه همچنان بر روی بازوی صعودی بیماری در کشور قرار داریم و هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۲    
پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سبکی از مدیریت بنا نهاده شد که مبنای آن را نظام ارزشی اسلامی تشکیل می دهد و باعث شد تا روشهای عملی مدیران بار ارزشی گرفته و درک ضروریات و نیازهای جامعه توأم ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۲    
همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم و آخرین روز از دهه امامت و ولایت ، شهر مشهد و حرم مطهرامام رضا (ع) غرق در نور و شادی شد و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با آذین بندی معابر این عید بزرگ را جشن می ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور و اعضاء هیئت دولت در آخرین روزهای فعالیت دولت دوازدهم صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند. تصاویر این گزارش بمرور تکمیل میشود.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۰    
رئیس مؤسسه فینلای کوبا از اتمام فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ضدکرونای تولید مشترک این مؤسسه با انستیتو پاستور ایران خبر داد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۴    
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: قرار نبود کار خارق العاده ای انجام دهیم چون با ظرفیت های ما همخوانی ندارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۰    
وقتی افزایش حقوق اعضای هیات علمی را در چهارچوب وضع کلی اقتصاد ایران و تضعیف بیش از پیش طبقاتی نظیر کارگران بررسی کنیم، نیاز به اتخاذ رویکردی متوازن در تعیین دستمزدها، بیش از پیش حس می شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۹    
سیل چند وقت اخیر در چین خسارت سنگینی به اموال خصوصی و عمومی وارد کرد. ویدئوی زیر قدرت این سیل را نشان می دهد که علاوه بر اتومبیل ها، چند بالگرد و هواپیما را نیز با خود جابه جا کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۰    
یک سگ ماده ولگرد در استان ساموت پراکان تایلند به دنبال غذا رفته بود که حادثه ای برای توله اش رخ داد. این توله سگ هنگام جست و جو برای پیدا کردن مادرش با یک خودروی عبوری تصادف کرد و جان باخت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور و اعضاء هیئت وزیران در آخرین روزهای فعالیت دولت دوازدهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۷    
بعد از قسطی شدن خرید طلای عروس کار به اجاره سرویس های طلا رسیده است و اخیرا برخی طلافروشان به تازه عروس ها سرویس طلا اجاره می دهند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۳    
رهاسازی روزانه 170 متر مکعب آب از سد کرخه، رودخانه های پایین دست آن را تقریبا پر آب کرد و خنده به تالاب هورالعظیم بازگشت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۴    
داستان موتورسواری زنان در ایران از آن حکایت های پر بحث و جدلی است که سال هاست در یک نقطه راکد باقی مانده و پایانی ندارد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۰    
با آنکه ایران از ابتدای مذاکرات وین گفته همه تحریم های آمریکا باید لغو شود، یک دیپلمات آمریکایی ادعا کرد در صورت بازگشت ایران به تعهدات، واشنگتن تحریم های ناسازگار با برجام را برمی دارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۶    
در روزهای اخیر فیلم کوتاهی از جلسه مجمع عمومی بانک تجارت منتشر شد که در عرض چندثانیه مبلغ پاداش 400 میلیون تومانی درنظر گرفته شده برای هیات مدیره بانک، به 500 میلیون تومان افزایش یافت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۲    
سفیر آمریکا در بغداد گفت که کشورش خواهان روابط طبیعی میان ایران و عراق است و برای ایجاد مشکل میان ایران و عراق تلاش نمی کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۸    
بهشت زهرا حداکثر تا سه سال دیگر پاسخگوی نیاز شهر تهران است.مدیران شهری برای ساخت گورستان شهر موضوعات متعددی اعلام کردند اما هنوز مشخص نیست که گورستان جدید کجاست و شورای شهری ها در روزهای پایان عمر ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش حدود 300 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 خبر داد و گفت: نتایج نهایی این آزمون پایان مهر ماه یا اوایل آبان اعلام می شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در اظهاراتی هشدار داده است که اگر ایالات متحده در نهایت وارد یک جنگ واقعی با یک قدرت بزرگ و مهم شود، این مساله احتمالا در نتیجه یک حمله سایبری بزرگ به این کشور خواهد بود.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۱    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان والامقام حسن، مهدی، محمد و جانباز سرافراز حسین غلامی، اظهار داشت: این مادر مقاوم و صبور در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۱    
برنج، گوشت قرمز، مرغ و روغن در رستوران ها و کالباس، سوسیس، برگر، انواع پنیر، سس و نوشیدنی ها برای فست فودی ها هر ماه و هر روز افزایش قیمت داشته اند و همانطور که برای خانوارها سفره ها کوچک تر شده در ...
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۶    
نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم تحلیف در ساعت 17 روز پنج شنبه 14 مردادماه خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۲    
رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی شمشیربازی بابت نحوه قضاوت داور از ایرانی ها عذرخواهی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۸    
اولین روز کنکور کارشناسی ارشد در موج پنجم کرونا و روند افزایش مبتلایان و فوتی ها، آغاز شد.
  • ۱