پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 3 آبان 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 29 اسفند 1400 الف 1 آبان 1400 الف 2 آبان 1400 الف 3 آبان 1400 الف 4 آبان 1400 الف 5 آبان 1400 الف 6 آبان 1400 الف 7 آبان 1400 الف 8 آبان 1400 الف 9 آبان 1400 الف 10 آبان 1400 الف 11 آبان 1400 الف 12 آبان 1400 الف 13 آبان 1400 الف 14 آبان 1400 الف 15 آبان 1400 الف 16 آبان 1400 الف 17 آبان 1400 الف 18 آبان 1400 الف 19 آبان 1400 الف 20 آبان 1400 الف 21 آبان 1400 الف 22 آبان 1400 الف 23 آبان 1400 الف 24 آبان 1400 الف 25 آبان 1400 الف 26 آبان 1400 الف 27 آبان 1400 الف 28 آبان 1400 الف 29 آبان 1400 الف 30 آبان 1400 
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۴    
سری سوم سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا برای پخش در نوروز 1401 ساخته می شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۲    
تد یک رویداد جهانی با هدف ارتقاء ایده و ایجاد ارتباط موثر بین افراد تاثیرگذار در یک جامعه با انجام سخنرانی از جانب افراد مشهور و بزرگ و صاحبان ایده می باشد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۹:۴۵    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به گزارش گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران به سازمان ملل گفت: حقوق بشر تبدیل به یک کالا و ابزار سیاسی شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۹:۴۵    
ماهانه میانگین 57 زن آمریکایی توسط شریک عاطفی خود کشته می شوند!
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۹:۴۱    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در توئیتی به معرفی زنگنه و ابتکار به قوه قضائیه به دلیل تشویش اذهان عمومی و خسارت به بیت المال اشاره کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۸:۴۶    
سعدالجبری از مقامات عالیرتبه سازمان امنیت عربستان در گفتگویی با شبکه سی بی اس جزئیات تکان دهنده ای را در مورد بن سلمان برملا ساخت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۷:۰۳    
قدرت واقعی یک جگوار را ببینید که چگونه یک تمساح را از زیر آب شکار میکند، گفته میشود جگوار پنجمین نیش قوی را در کل قلمرو حیوانات دارند. منبع: خبرفوری
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۵:۲۲    
گروهی از کارشناسان سازمان ملل با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در اخراج پناهجویان هائیتی از مرزهای این کشور، این حرکت واشنگتن را ادامه سیاست محرومیت نژادی این کشور دانستند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۴:۳۵    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر به ذات اصلی انقلاب بازگردیم بخش مهمی از چالش ها و مشکلات کشور قابل حل است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۳:۴۹    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از لغو ویزای سفر هوایی زائران ایرانی به این کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۳:۰۱    
یک مقام ارشد روسیه با مضحک خواندن ادعای حمله موشکی به مسکو از سوی اوکراین گفت، نباید این سخنان را جدی گرفت.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۰:۵۰    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه دوشنبه گفت که حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در التنف سوریه، پیچیده و متعمدانه بوده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۳:۵۴    
وزیر اقتصاد اعلام کرد که در مهرماه مخارج دولت بدون هیچ انتشار اوراق بدهی جدید تامین شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۳    
روزنامه اسرائیل هیوم نوشت که تحولات سودان نشان می دهد که باید از ارتش و ژنرال عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیت انتقالی سودان حمایت شود ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۳:۲۰    
کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر استعفا داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۳    
رئیس پلیس راه تهران بزرگ از تمدید انسداد قطعه یک آزادراه تهران شمال خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۷    
نماینده ایران در سازمان ملل در بیانیه ای گزارش گزارشگر ویژه را در راستای تکرار کلیشه های بدخواهانه علیه کشور خواند و انتصاب گزارشگر ویژه برای جمهوری اسلامی را طرحی ناعادلانه و با انگیزه سیاسی برشمرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۲:۳۸    
رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با اعلام آمادگی برای خرید نفت خام ایران، خواستار مساعدت تهران در این زمینه شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۲:۲۰    
اتحادیه اروپا از دولت اسرائیل خواست تا ساخت شهرک های جدید در مناطق اشغالی فلسطین را متوقف کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۲    
وزیر امور خارجه انتخاب کاظمی قمی به عنوان نماینده ایران در امور افغانستان را انتخابی شایسته خواند و ابراز امیدواری کرد این انتخاب تکمیل کننده روند درست اتخاذ شده درباره افغانستان باشد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۰    
سخنگوی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت که این اتحادیه از هیچ تلاشی برای از سرگیری گفت وگوهای احیای برجام دریغ نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه در گزارشی به پیشرفت های جدیدی در برنامه هسته ای ایران اشاره کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۸    
شهردار تهران گفت: تهران نیازمند یک باز آفرینی هویتی است که بخش مهمی از آن باید به حوزه ورزش اختصاص یابد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۳    
آیت الله رئیسی در حکمی امیرعبداللهیان را به عنوان جانشین رئیس جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۱:۲۹    
سردبیر سایت ویکی لیکس اعلام کرد، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا که درصدد کشتن موسس سایت جولیان آسانژ بوده تفاوتی با قاتلان جمال خاشقجی رونامه نگار سعودی ندارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور ترکیه در اشاره به توضیحات سفارتخانه های برخی کشورهای اروپایی و آمریکا درباره ماده 41 کنوانسیون وین گفت: کشورهای خارجی اجازه مداخله در نظام قضایی آنکارا را ندارند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۷    
شیخ محمد حسین، مفتی کل قدس و فلسطین و خطیب مسجد الاقصی درباره عواقب تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی برای از بین بردن هویت عربی-اسلامی قدس و تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۳    
امروز، دوشنبه فرمانده نیروی هوایی امارات در چارچوب تمرین نظامی "پرچم آبی" وارد سرزمین های اشغالی شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۹    
یک منبع سیاسی آگاه روز دوشنبه فاش کرد که ائتلاف مخالف نتایج انتخابات عراق، اسامی چهار نامزد تصدی سمت نخست وزیری را در اختیار دیگر ائتلاف ها از جمله ائتلاف صدر قرار داده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۰    
استقلال در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور در مصاف با ذوب آهن با دو گل به برتری رسید و 6 امتیازی شد. فیلم گل دوم استقلال به ذوب آهن توسط یامگا دقیقه 5+90 را ببینید.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۶    
ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، سامانه های پدافند هوایی ساخت ایران موفق شدند، جنگنده های پیشرفته اسرائیلی را کشف و به سوی آنها شلیک کنند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۳    
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تامین مالی بخش های مختلف صنعت با استفاده از ظرفیت طرح طراوت و اعتبارات اسنادی ریالی بانک صادرات ایران تا پایان سال جاری در صورت وجود پروژه های جدید به 100 هزار میلیارد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۴    
ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد به ایرنا گفت که ورود به عراق از فرودگاه های بغداد و نجف و بالعکس ورود عراقی ها به مقصد ایران از امروز به بعد تنها با مهر در گذرنامه انجام خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۱    
بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در اوج اختلافات دیپلماتیک بین دو کشور با یکدیگر تلفنی گفت وگو و پیرامون توافق هسته ای ایران تبادل نظر کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۶    
مدیرکل آموزش و پرورش تهران در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 گفت: حدود 423 هزار دانش آموز دُز اول واکسن را تزریق و حدود 58 هزار نفر که تقریباً 10 درصد از جمعیت دانش آموزان است ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۲    
معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی با تاکید بر حمایت از ترافیک و پهنای باند داخلی، بر توسعه آن توسط اپراتورها برای دستیابی به سرعت مناسب و با کیفیت اینترنت در کشور تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۸    
وزارت امور خارجه سوریه تجاوز بامداد امروز رژیم اشغالگر اسرائیلی به قنیطره را تلاش ناامید کننده این رژیم برای حمایت از گروه های تروریستی شکست خورده دانست.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۴    
همزمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، یک مسیحی رومانیایی ضمن زیارت مجازی حرم مطهر حضرت رضا(ع)، به دین مبین اسلام مشرف شد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۹    
کوین یامگا مهاجم فرانسوی استقلال در اولین بازی خود گلی زیبا را مقابل ذوب آهن به ثمر رساند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۲    
سازمان ملل متحد با اشاره به آواره شدن صدها هزار شهروند افغانستانی، به وضعیت و خیم معیشتی و اقتصادی در این کشور جنگ زده هشدار داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۷    
پس از افزایش تنش ها میان ترکیه و غرب در پی بیانیه سفرای آمریکا و نه کشور غربی که خواستار آزادی عثمان کاوالا شده بودند، ایالات متحده اعلام کرد به قوانین و مقررات ترکیه احترام می گذارد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۸    
نماینده آمریکا در امور ایران روز دوشنبه در سخنانی در جمع خبرنگاران گفت که برجام آغاز مسیری برای تعامل دیپلماتیک جامع تر با ایران است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۰    
هیات ویژه ای در دادگستری استان قم برای رسیدگی به پرونده موسوم به سرقت بادام هندی تشکیل شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۷:۵۱    
وزیر کشور کمک به پیشبرد و تحقق سیاست های اقتصادی کشور در استان ها را مهم ترین ماموریت معاونت هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برشمرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۷:۵۱    
ارتقای سواد رسانه ای در روابط عمومی ها، مدیران و کادر درمان باید در دستورکار قرار گیرد. محمدرضا بهمنی رئیس مرکز فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۷:۳۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه اعلام کرد: چهارشنبه در بروکسل با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام ملاقات می کنم تا گفت وگوها درباره مذاکرات نتیجه - محور را ادامه دهیم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۷:۳۸    
نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به تجمع برخی افراد مقابل دفترش و انتقاد از اظهاراتش مبنی بر خواندن نماز باران برای رفع بحران بی آبی گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۷:۳۴    
فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در خصوص ممنوعیت تردد شبانه گفت: ممنوعیت تردد شبانه به عنوان طرحی موقتی برای مواقع خاص قابل استفاده است لذا به عنوان کاری مستمر ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۷    
شهردار تهران با بیان اینکه ملی پوشان عرصه کشتی کشورمان، قهرمان ملی هستند، گفت: این کشتی گیران با مبنا قرار دادن خصلت و اخلاق پهلوانی رقابت کردند و مدال های ارزشمندی را کسب کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۸    
علیرضا بیگلری گفت: پیش بینی ما این است واکسن پاستور یکی از موثر ترین و ایمن ترین واکسن مورد مصرف در کشور است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۷    
شاخص کل بازار بورس امروز (دوشنبه، 3 آبان ماه) با 23 هزار و 639 واحد کاهش در جایگاه یک میلیون و 384 هزار واحدی قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۷    
به گزارش الف در پنجاه و هفتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه گذاری" فرصت ها و چالش های بازار رمزارزها برای اقتصاد ایران از سوی مدیران و صاحب نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۷    
سرپرست دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره شرایط و زمان بازگشایی مدارس در مقاطع متوسطه اول و دوم توضیح داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۳    
معاونت پشتیانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش بر این است که نحوه واریز پاداش به مدال آوران المپیک و پارالمپیک به گونه ای باشد که از نظر مالیات کمترین آسیب متوجه ورزشکار شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۷    
در یک آرایشگاه مردانه و در حالی که قربانی در انتظار نوبتش نشسته بود، مردی با ماسک وارد آرایشگاه شد و به شکم قربانی شلیک کرد. سپس اسلحه را به هم دست خود سپرد تا اینبار مهاجم دوم هم به قربانی شلیک کند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۷    
وزیر بهداشت گفت: توصیه ما این است که به صحبت های دانشمندان و اندیشمندانی که دلسوز جامعه هستند، دقت کنید ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۷    
سیدابراهیم رئیسی پس از دریافت استوارنامه تورداقون صدیقف سفیر جدید قرقیزستان در تهران گفت: با توجه به عضویت دو کشور در سازمان های متعدد منطقه ای از جمله اکو و شانگهای ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز نسبت به گذشته بسیار قوی تر هستیم، گفت: با وجود فشارهای مستکبران، نظام اسلامی روز به روز قوی تر شده، پیش رفته و سعی کرده است که مشکلاتش را حل کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع سبب نگرانی و ناراحتی مراجع و علما شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۶    
میرکاظمی گفت: در خصوص ارز ترجیحی یا دولتی مباحثی مطرح شده است تا نحوه پرداخت آن تغییر کند، اما هنوز تصمیمی از جانب دولت گرفته نشده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۸    
رئیس جمهور طی حکمی سیدمحسن دهنوی را به سمت عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۸    
حکم حبس برای سرقت سه بسته بادام هندی که روز گذشته در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت باعث تعجب افکار عمومی شده است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۹    
یکی از پزشکان معالج مهران غفوریان، دویدن این بازیگر دنبال نیسان را علت سکته قلبی او عنوان کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۹    
هواوی یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در حوزه فناوری است و به همین دلیل شرکت های تأمین کننده قطعات در سراسر دنیا برای حیات خود به آن وابسته هستند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۵    
سید ابراهیم رئیسی در هنگام دریافت استوارنامه کاری کاهیلوتو سفیر جدید فنلاند در ایران، گفت: امیدواریم در دوره مأموریت شما شاهد روابط خوب و درخشان دو کشور باشیم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۱    
سیدابراهیم رئیسی پس از دریافت استوارنامه سفیر جدید بلژیک جیانمار کوریتزو با اشاره به سوابق روابط دوستانه دو کشور گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۶    
دادستان کل کشور با بیان اینکه در مهرماه امسال 42 هزار و 500 بازی قمار آنلاین شناسایی شده است، گفت: برای 26 هزار و 800 مورد از این بازی ها پیام هشدار ارسال شده که این پیام ها می تواند نسبتاً موثر باشد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۲    
شهردار تهران در جلسه تودیع و معارفه معاونین شهرداری گفت: برای تحول جامعه باید بر عدالت، آزادی، عقلانیت و معنویت تاکید کنیم چون این موارد باعث پیشرفت همه جانبه محیط پیرامون ما می شود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۲    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: آقای هاشمی برای اینکه چترش بر روی سر همه باشد، امتیاز می داد. امتیاز دادن به قشر خاص در مدیریت بدعتی بود که ایشان پایه گذاری کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۲    
کشتی سنتی لوچو که در مناطق مختلف استان مازندران برگزار می شود را می توان مادر کشتی آزاد آن منطقه تعریف کرد مبارزه ای که با حریف طلبی شروع و با مرام پهلوانی به پایان می رسد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۴    
به گزارش الف مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در هشداری به رییس سازمان بورس نوشت : ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۶    
وقتی حرف از رژیم غذایی سالم به میان می آید عده زیادی تصور می کنند که برای داشتن رژیم غذایی سالم باید تمام غذاهای محبوبشان را کنار گذاشته و به سمت کم خوری بروند ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۲    
در پی بالا گرفتن نارضایتی ها در ترکیه از عملکرد رئیس جمهور این کشور پس از کاهش بی سابقه ارزش لیر و مشکلات اقتصادی، مردم ترکیه هشتگ اردوغان استعفا را در توییتر ترند کردند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۹    
همه روزه پوست ما در معرض نور خورشید و سایر عوامل محیطی قرار می گیرد که این مسئله احتمال تشکیل لکه های خورشیدی، به وجود آمدن عروق خونی کوچک روی سطح پوست، چین و چروک و آسیب دیدگی پوست را افزایش می دهد ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۹    
پوکی استخوان در سراسر جهان افراد زیادی را درگیر کرده است. عوامل متعددی در بروز این بیماری نقش دارند؛ اما در این فیلم، محمد رضا مهاجری ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۹    
در صورت تداوم تولید نفت در سطح فعلی و ثابت بودن حجم ذخایر تثبیت شده، کشور تا 108 سال آینده، نفت برای تولید خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۵    
با گذشت چندین سال از ورود و دپوی هزاران خودرو به دلیل مواجه با ممنوعیت واردات ، با وجود صدور مصوبه ها و اقدام هایی که برای تعیین تکلیف آنها صورت گرفت، همچنان حدود 2249 دستگاه در گمرک مانده است ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۵    
یک مقام مسئول کارگری می گوید: دستمزد 1401 باید به گونه ای باشد که هم زندگی کارگران با آن بچرخد و از آن راضی باشند هم به کارفرما فشار وارد نشود و توان پرداخت آن را داشته باشد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۰    
شهر شیراز با توجه به اینکه جز پنج کلان شهر ایران است اما از هوایی پاک برخوردار است. متأسفانه در سال های اخیر شاهد ساخت وسازهای فراوان در دامنه کوه های اطراف شیراز ازجمله کوه دراک که ورودی اصلی هوای ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۶    
وزارت خارجه کره جنوبی می گوید برای کمک به روند واکسیناسیون کرونا در ایران، 1 میلیون دز واکسن آسترازنکا را به ایران ارسال می کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۷    
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران از الزام نسخه نویسی الکترونیک و حذف نسخه کاغذی از او دی ماه خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۳    
دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو - ایران، از لزوم توجه به 24 گویش فارسی در معرض نابودی تا سال 2100 گفت.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۴    
خبرگزاری آناتولی گزارش داد که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه سه شنبه (فردا) برای سومین بار از زمان پایان جنگ سال گذشته قره باغ کوهستانی، به جمهوری آذربایجان سفر می کند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۴    
چرخ فروشگاهی اگر دارای فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای هستید، برای این که بتوانید نظر مثبت مشتریان را به خود و خدمات تان جذب کنید، نیاز است که از وسایل کاربردی و امروزی استفاده کنید ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۲    
صدرالحسینی کارشناس شبکه افق: درباره موضع دفاع از نظام سوریه، مقام معظم رهبری در داخل کشور تنها بود.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۷    
دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: همه گیری کووید-19 زمانی پایان خواهد یافت که جهان تصمیم به پایان یافتن آن بگیرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۷    
رئیس جمهور پس از دریافت استوارنامه سفیر جدید سوئیس در تهران گفت: سوئیس همواره نقش مثبتی در حفظ و گسترش صلح داشته و انتظار می رود در دوران جدید نیز بتواند نقش مستقل خود را در برابر سیاست های یکجانبه ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۳    
نماینده دائم روسیه در امور افغانستان، مشارکت مسکو در نشست تهران درباره افغانستان را تأیید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۳    
رئیس کل پیشین بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۸    
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مقرر شده تا دولت ظرف یک ماه آینده لایحه ای در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۰    
پنج روز از آغاز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن می گذرد و متقاضیان این طرح سوالات مختلفی در این باره مطرح کرده اند.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۷    
به گزارش کار گروه گمرک دیده بان شفافیت و عدالت گمرک البرز سال گذشته در یک اقدام عجیب میلیاردها ریال عدسی را با قیمت بسیار نازل و با پته گمرکی ترخیص نمود. ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۷    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای طرح منع تردد شبانه و محدودیت های ترافیکی مربوط به کرونا در سراسر کشور را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مردم از نظام اسلامی انتظار اجرای عدالت در همه زمینه ها را دارند نه فقط عدالت در صدور حکم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۸    
پایگاه خبری "مدرن دیپلماسی" در گزارشی به تحلیل شگردهای غرب در به تسلیم واداشتن ملت های جهان(به طور خاص کشورهای جهان سوم) پرداخته و گفتمان سازیِ کشورهای غربی از خود در عرصه بین المللی و معرفی غرب به ...
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخورد سیاسی FATF با ایران مشهود است و نباید سرنوشت توسعه کشور را به تحریم ها و حضور در آن پیوند بزنیم.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۴    
حضور دکتر محمود رضا خواجه نصیری، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن، برای افتتاح شعبه جدید سوپرمارکت مالی در شمال تهران.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۰    
خبرها و شنیده ها بر تاکید و مصمم بودن مجلس و دولت برای حذف ارز 4200 از بدنه اقتصادی حاکی است.
الف   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۰    
این کوه نمک در حد فاصل شهرستان های دیر و دشتی استان بوشهر قرار دارد.
  • ۱