پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 بهمن 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آبان 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 29 اسفند 1400 الف 1 بهمن 1400 الف 2 بهمن 1400 الف 3 بهمن 1400 الف 4 بهمن 1400 الف 5 بهمن 1400 الف 6 بهمن 1400 الف 7 بهمن 1400 الف 8 بهمن 1400 الف 9 بهمن 1400 الف 10 بهمن 1400 الف 11 بهمن 1400 الف 12 بهمن 1400 الف 13 بهمن 1400 الف 14 بهمن 1400 الف 15 بهمن 1400 الف 16 بهمن 1400 الف 17 بهمن 1400 الف 18 بهمن 1400 الف 19 بهمن 1400 الف 20 بهمن 1400 الف 21 بهمن 1400 الف 22 بهمن 1400 الف 23 بهمن 1400 الف 24 بهمن 1400 الف 25 بهمن 1400 الف 26 بهمن 1400 الف 27 بهمن 1400 الف 28 بهمن 1400 الف 29 بهمن 1400 الف 30 بهمن 1400 
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۵    
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از برگزاری دو آزمون وکالت در سال 1401 خبر داد و اعلام کرد: یک آزمون در اواخر فروردین و آزمون دیگر در شهریور برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۱    
در کراکوف لهستان وزش باد شدید باعث سقوط جرثقیل 20 متری شد و دو کارگر ساختمانی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، لایحه رتبه بندی معلمان را اصلاح کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، خاک، منابع طبیعی و محیط زیست با بیان اینکه قیمت اعلامی میوه شب عید غیرواقعی بوده و باید مورد بررسی قرار بگیرد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
سازمان امور مالیاتی در واکنش به گزارش دیوان محاسبات مبنی بر صفر بودن عملکردها در اجرای مالیات خانه های خالی و گران قیمت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۸    
سخنگوی جمعیت آبادگران ایران اسلامی درباره علت بی عملی احزاب در فواصل انتخاباتی با بیان اینکه آنها بعد از انتخابات ماموریت خود را پایان یافته تلقی می کنند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۶:۴۷    
مهلت مجدد ثبت نام آزمون سراسری 1401 از امروز آغاز و تا 4 اسفندماه ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۴:۳۲    
منابع امنیتی لبنان، اطلاعاتی را درباره نحوه جاسوسی یک خبرنگار لبنانی برای رژیم صهیونیستی و سوء استفاده از وی برای ضربه به ایران و حزب الله فاش کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۳:۴۵    
وزیر خارجه تنها رژیم دارنده تسلیحات هسته ای در منطقه غرب آسیا در دیدار با معاون رئیس جمهور آمریکا از این کشور به دلیل تعهدش در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای قدردانی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۳:۰۳    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تراکم فروشی نداریم، گفت: 450 میلیارد تومان از بودجه شهرداری به موضوع آسیب های اجتماعی اختصاص داده شده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۲:۲۱    
شرکت لوفت هانزای آلمان شنبه خبر داد که از روز دوشنبه پروازهایش به کی یف و اودسا در اوکراین را به حالت تعلیق در می آورد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۱:۳۲    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۴۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: برای التیام این زخم از جان و آبرو مایه می گذاریم. ناگفته ها بماند برای بعد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
عضو هیات رئیسه مجلس جزئیات جدیدی از نشست غیرعلنی فردا (یکشنبه) مجلس برای بررسی لایحه بودجه 1401 را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
امروز شنبه وزارت امور خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای از شهروندان فرانسوی که هم اکنون در اوکراین به سر می برند، خواست کشور را ترک کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
نائب رئیس اول مجلس عراق از دستگاه قضایی این کشور خواست وزیر دارایی را تا زمان تعیین تکلیف پرونده های مربوط به تخلفات وی ممنوع الخروج کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۷    
دکتر محمد استعلامی از درگذشت ایرج افشار به عنوان خاطره ای تلخ یاد میکند، مردی که گستردگی آثارش و تاثیر آنها بر تعلیم و ارشاد فرزانگان زمانه، چنان بود که گویی دانشگاهی از دست رفته است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۷    
یک مقام ناتو اعلام کرده که دفتر این ائتلاف در شهر کی یف پایتخت اوکراین موقتا بسته شده و کارکنان آن به شهرهای لویو در اوکراین و بروکسل در بلژیک اعزام می شوند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با این پیش بینی که با لغو کامل ویزای ایران و عراق از 13 اسفندماه 1400، ترددهای زمینی بین دو کشور افزایش یابد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۸    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام 4 خط لوله انتقال سوخت قاچاق در محله سورو بندرعباس خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۶    
پس از انتشار خبر کذبی با ادعای توقیف کشتی پسران شمخانی در یکی از بنادر هند، منابع آگاه از شکایت پسران شمخانی از خبرگزاری ایلنا خبر دادند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۶    
مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در توانمندسازی بنگاه های صنعتی، ارزآوری 14 میلیون دلاری را به دنبال داشته است.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوسالانه بسته ها در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد که آثار هنرمندان مختلف کشور های مختلف در آن به نمایش در آمده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۸    
رئیس کل دادگستری استان تهران به روسا و سرپرستان حوزه ها و مجتمع های قضایی دستور داد تا نسبت به اصلاح رویه غلط عدم تعیین وقت پس از نماز ظهر در برخی از شعب قضایی اقدام کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی شامگاه امروز شنبه گفت که این کشور منتظر دور پنجم مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران است.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد اظهارات حسین وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس امنیتی مونیخ، در صفحه شخصی خود توییتی را منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۵    
امروز شنبه، وزارت خارجه آلمان هشداری صادر کرد و به شهروندان آلمانی که در حال حاضر در اوکراین هستند توصیه کرد فوراً کشور را ترک کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی از ثبت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۴    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به حواشی به وجود آمده در جشنواره فیلم فجر در بیانیه ای اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موضوع موظف به اقدام قاطع و موثرتر است.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۶    
در نشست سران سه قوه که به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، برکاهش ناترازی بودجه 1401 برای جلوگیری از تورم و حفظ معیشت مردم تاکید شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۱    
همزمان با سالروز ابلاغ سیاست های اقتصادی مقاومتی مقام معظم رهبری (29 بهمن 1392) دومین همایش روز ملی اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی شنبه 30 بهمن 1400 به همت انجمن فرهنگسازی انجمن اقتصاد مقاومتی با حضور ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رییس اسبق کانون زنان بازرگان ایران گفت: منابع گران قیمت بانک ها اگرچه در کوتاه مدت ممکن است مشکل نقدینگی واحد تولید را حل کند اما در دراز مدت واحد تولیدی را تبدیل به یک واحد بدهکار بانکی می کند لذا ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۳    
وزیر امور خارجه در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که ایران متعهد به پایان موفق گفت وگوهای وین است و افزود ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۹    
استاندار یزد روز شنبه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اقدام به انتشار فیش حقوقی خود کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اظهارات حسین امیرعبداللهیان در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: برای اینکه به توافق نهایی برسیم اکنون بستگی کامل به سه کشور اروپایی و آمریکا دارد تا فوری همانند جمهوری اسلامی ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۴    
بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرسازی برخی کانال های فضای مجازی مبنی بر مسئولیت جدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۱    
دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در یادداشتی که به عنوان سرمقاله در روزنامه همشهری منتشر شد، از عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه در خصوص مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 تقدیر کرده و ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
در میان پوشش کمرنگ رسانه ها، پدیده جدید و عجیبی در داخل اردن گسترش یافته که برخی آن را مقدمه آغاز تحرکات و جنبش های مردمی می دانند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران به روسا و سرپرستان حوزه ها و مجتمع های قضایی دستور داد تا نسبت به اصلاح رویه غلط عدم تعیین وقت پس از نماز ظهر در برخی از شعب قضایی اقدام کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهور اوکراین روز شنبه طی سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که اکنون هیچ کشوری در اروپا نمی تواند بگوید که از خطر و تهدید در امان است
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۷    
رئیس سازمان سینمایی در آیین اختتامیه جایزه ققنوس به اظهارنظر غیرشرعی یک بانوی فیلم نامه نویس واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۰    
اواخر هفته گذشته قطعی دو ساعته برق آرامگاه حافظ خبرساز شد، خبری که در فضای مجازی بازخورد خوبی به همراه نداشت.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
رییس جمهور تاکید کرد: هرگونه توافقی در وین باید شامل لغو تحریم ها، ارائه تضمین معتبر و بسته شدن مسائل و ادعاهای سیاسی باشد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
وزارت جهاد کشاورزی قیمت انواع برنج خارجی و ایرانی را اعلام کرد و خواستار نظارت و بازرسی بر رعایت این قیمت ها شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
تولید و عرضه اسلحه نیمه اتوماتیک ساچمه ای که برای کودکان طراحی شده است، جنجالی جدید در آمریکا به راه انداخت و خشم انجمن ها و گروه های حامی کنترل اسلحه را برانگیخت.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۴    
رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی سعید مقیسه را به سمت معاون رئیس صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۴    
رسانه های روسیه از اصابت چندین گلوله خمپاره به منطقه راستف روسیه خبر دادند که از اوکراین پرتاب شده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
وانگ یی وزیر امور خارجه چین روز شنبه با اشاره به وضعیت اوکراین گفت که هیچ کشوری حتی یک ابرقدرت نباید قواعد بین المللی را با خواست و ارده خود جایگزین کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۶    
رئیس هیات روسیه و نماینده اتحادیه اروپا روز شنبه در ادامه رایزنی های فشرده مذاکرات رفع تحریم ها، پیرامون مسائل و موضوعات باقی مانده برای دستیابی به توافق نهایی در وین دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۳    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نوسازی ناوگان ارتش خبر داد و گفت: ناوشکن دماوند به زودی به آب انداخته و عملیاتی می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از درج قیمت تولیدکننده برای حدود 7 هزار قلم کالا خبر داد و اعلام کرد: استمرار بازرسی ها در ایام پایانی سال با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و مبارک رمضان تشدید می یابد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۸    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داد درمان با داروی ضد انگل ایورمکتین قادر به جلوگیری از پیشرفت بیماری کووید-19 از وضعیت خفیف تا متوسط به وضعیت شدید این بیماری نیست.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۸    
مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا از سمت خود در این باشگاه کنار رفت.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
جمعی از قاریان، حافظان و فعالان قرآنی کشورمان روزهای جمعه هر هفته با حضور در سالن ورزشی، مسابقه فوتبال برگزار می کنند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی از عدم نیاز به مراجعه و ارائه درخواست مطالبات ماهیانه از طرف داروخانه ها و مؤسسات پاراکلینیک طرف قرارداد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
وزارت دفاع روسیه تصاویری از آزمایش های موشکی خود در یک رزمایش استراتژیک را منتشر کرد. پرتاب موشک های هایپرسونیک، کروز و بالستیک در این تصاویر دیده می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهوری روسیه آغاز تمرینات نظامی با هدف آزمودن توان بازدارندگی استراتژیک کشورش را تایید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۴    
نوار ساحلی در اختیار مجتمع رفاهی شرکت نفت محمودآباد به طول 2600 متر اواخر شهریورماه امسال، با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادسازی شد اما یک استخر روباز متعلق به این مجتمع در حریم 60 متری ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۴    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مدیریت کرونا می گوید: پیشنهادم این است که تا دیر نشده از تجربه کرونا استفاده کنند و یک بار اقتدار کشور را برای کنترل یک بیماری به شکل هوشمند مبتنی بر فناوری شکل دهند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
یک کشتی باری به مقصد آمریکا که نزدیک به 4 هزار هزار خودروی لوکس را حمل می کرد در شمال شرقی اقیانوس اطلس آتش گرفت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
وزیر بهداشت با بیان اینکه در سویه امیکرون هنوز به پیک بستری های سرپایی نرسیده ایم ولی به زودی این پیک فرا می رسد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۷    
صدراعظم آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ بر اهمیت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای در اسرع وقت، تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
دیوان محاسبات اعلام کرد که با وجود تعیین پایان بهمن به عنوان آخرین مهلت واریز مالیات واحدهای مسکونی گران قیمت تحقق آن تا پایان دی همچنان صفر درصد بوده و میزان وصول مالیات بر واحدهای مسکونی خالی از ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از جرم، در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۸    
تصویری عجیب از پرواز یک دستگاه خودرو را در ویدئویی زیر ببینید. منبع:خبرفوری
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
درحالیکه وزیر اقتصاد شرط سپرده گذاری در پرداخت وام بدون ضامن را تخلف دانسته و بر پیگیری این موضوع تاکید کرده است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۸    
رئیس اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: دست های پشت پرده قیمت گوشت قرمز را مصنوعی افزایش داده اند تا مسئولان را وادار به واردات گوشت کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
طرح انضباط بخشی موتورسواران متخلف شنبه 30 بهمن ماه با حضور سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ آغاز شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت با اشاره به تهدید کرونا که به فرصتی برای شبکه آزمایشگاهی کشور تبدیل شد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۴    
فرمانده ستاد استانی مقابله با کرونا تهران گفت: مطالعه و تحقیقات جدید نشان می دهد که واکسیناسیون کرونا خطری برای زنان باردار و کودکان ندارد و میزان ایمنی و مقاومت آنان در برابر این ویروس را افزایش می ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خوشبختانه از حدود سه هفته قبل اصلاح قانون حمل سلاح را در دستور کار قرار داده ایم تا کاملاً بحث حمل سلاح تمام نیروهای مسلح در این امر دیده شوند و محیط بانان بصورت اخص ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
استاندار تهران بر لزوم ممانعت از ورود افرادی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند به حوزه مترو و اتوبوس تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۶    
نخستین بازدید میدانی مدیرعامل جدید شرکت متروی تهران از پروژه های در دست انجام شرکت، به ایستگاههای خط 7 و یک ورودی جدید که در حال تکمیل است، اختصاص داشت.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۹    
رئیس اتاق تعاون ایران تشکیل تعاونی سهامی عام را قالب مناسبی برای واگذاری سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال عنوان کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۹    
میانه سرعت دانلود اینترنت ثابت در ایران تا پایان ماه ژانویه 2022، 10.39 مگابیت برثانیه گزارش شده و ایران در جایگاه 141 قرار گرفته که حاکی از صعود دو پله ای در مقایسه با ماه گذشته است.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
آیا تا به حال به فکر گسترش حیطه ی فعالیت اقتصادی خود و جذب هرچه بیشتر مخاطب برای کسب و کار خود افتاده اید؟ اگر این چنین باشد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طی هشت سال گذشته نرخ چاقی دانش آموزان رشد داشته و به ازای هر چهار دانش آموز یک دانش آموز مبتلا به چاقی و اضافه وزن است و از حیث ورزش و چاقی خانواده ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
امکان ثبت نام در آزمون سراسری سال 1401 دانشگاه ها برای جاماندگان این آزمون از فردا اول اسفند فراهم شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۳    
در راستای حمایت از تولید در اجرای فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور دستورالعمل پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز را ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۳    
رئیس جمهور بر ضرورت اجرای دقیق تر شیوه نامه های بهداشتی و اعمال کنترل های هوشمند برای مقابله با روند افزایشی همه گیری کرونا، تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که طرح حمایت از مالکیت صنعتی در هفت جلسه این شورا بررسی شده و ایراداتی به آن گرفته شد که بر طرف شدن ابهامات، طرح به مجلس بازگردانده شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
استاندار هرمزگان از آزادسازی 100 درصدی حریم سواحل در اختیار دستگاه های دولتی در این استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
طبق اعلام جدید سازمان اداری و استخدامی، مدت مرخصی زایمان برای یک قلو همان 9 ماه ولی برای دوقلو و بیشتر تا یکسال افزایش یافته است.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی ستاد ملی کرونا، آخرین مصوبات این ستاد در تاریخ 30 بهمن 1400 را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۴    
سازمان وظیفه عمومی انتظامی اعلام کرد: مدت آموزش رزم مقدماتی در اسفند ماه به مدت چهار هفته شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز طرح ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسواران در بیش از 100 نقطه در پایتخت خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
رئیس دفتر آیت الله علوی گرگانی علت مراجعه به پزشک و آزمایشات پزشکی ایشان را، صرفا مساله ضعف و بیحالی ذکر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
سهمیه بنزین اسفند ماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت واریز می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۷    
بحث خنثی سازی سیاست یا به تعبیر کارل اشمیت فیلسوف آلمانی، سیاست زدایی از سیاست، بحثی بسیار مهم و جدی است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۷    
ثبت نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال 1400 که از روز چهارشنبه (27 بهمن ماه) آغاز شده بود تا دوشنبه این هفته، دوم اسفندماه ادامه دارد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
تیمچه حاجب الدوله آتش گرفت، خبر تلخی که هفته گذشته سرتیتر خبرها شد هرچند که حادثه غیرمنتظره ای نبود؛ اما همه را نگران کرد چراکه بازار تهران با وجود تردد میلیونی مردم ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۸    
عید نوروز سراسر زیبایی بوده و همه رسوم مربوط به آن جذاب و دوست داشتنی هستند. یکی از بهترین رسم های عید نوروز، هدیه دادن به یکدیگر و عیدی دادن و عیدی گرفتن است. ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۴    
بسیاری از ما گاهی برای مراجعه به پزشک نمی دانیم کدام متخصص می تواند بهتر به ما کمک کند . شاید در این شرایط برای شما این سوال پیش آمده باشد که دکتر متخصص داخلی کیست؟ ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۴    
نماینده روسیه در مذاکرات وین گفت: ما به تکمیل موفقیت آمیز مذاکرات درباره برجام نزدیک هستیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
یک افسر پلیس ایالت کلورادو خودرویی را متوقف کرده بود تا راننده آن را جریمه کند. هنگامی که او برای برداشتن برگه جریمه به سمت خودری پلیس رفت، یک ون از پشت به خودروی متوقف شده، برخورد کرد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۰    
طی یک درگیری میان دو نوجوان سفید و سیاه پوست در ایالات متحده، نیروهای امنیتی این کشور به فرد سیاه پوست حمله کرده و او را دستگیر کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۷    
رئیس بیمارستان مفید کودکان: برخی کودکان مبتلا به اُمیکرون، بی علامت هستند. در یک ماه اخیر به دلیل کرونا تخت های بخش مراقبت های ویژه نوزادان زیر یک ماه، غالبا اشغال است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۳    
دبیرکل سابق انجمن لوازم خانگی ایران با بیان این که تولیدکنندگان مایل به افزایش قیمت نیستند و این عوامل تشکیل دهنده تولید است که باعث افزایش قیمت می شود گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۶    
گروه تعاملی الف - مصطفی آب روشن: یکی از موضوعاتی که در مباحث تئوریک؛ مورد کنکاش های مفهومی قرار می گیرد استفاده از دوگانه احساس و عقل در روابط بین الملل است ...
  • ۱