چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 6 اسفند 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آبان 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 1 اسفند 1400 الف 2 اسفند 1400 الف 3 اسفند 1400 الف 4 اسفند 1400 الف 5 اسفند 1400 الف 6 اسفند 1400 الف 7 اسفند 1400 الف 8 اسفند 1400 الف 9 اسفند 1400 الف 10 اسفند 1400 الف 11 اسفند 1400 الف 12 اسفند 1400 الف 13 اسفند 1400 الف 14 اسفند 1400 الف 15 اسفند 1400 الف 16 اسفند 1400 الف 17 اسفند 1400 الف 18 اسفند 1400 الف 19 اسفند 1400 الف 20 اسفند 1400 الف 21 اسفند 1400 الف 22 اسفند 1400 الف 23 اسفند 1400 الف 24 اسفند 1400 الف 25 اسفند 1400 الف 26 اسفند 1400 الف 27 اسفند 1400 الف 28 اسفند 1400 الف 29 اسفند 1400 
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۳    
نخستین واکسن گیاهی جهان برای مقابله با بیماری کووید-19 در کانادا تأیید شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت دو نفر که اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودروهای سبک و سنگین عبوری در اتوبان غدیر کرده بودند، خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۸    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از تحصیل 250 هزار دانش آموز در مدارس این بنیاد خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۴    
کوچه مروی با قدمتی 200 ساله از قدیمی ترین معابر شهر تهران و از کوچه های تاریخی خیابان ناصرخسرو به شمار می رود. نام کوچه از مالک قدیمی املاک این منطقه گرفته شده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۱    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با هماهنگی ها و پیگیری های انجام شده بین وزارت عتف و وزارت امور خارجه ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۵    
سفارت ایران در اتریش با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: ورود و عبور اتباع خارجی مقیم اوکراین از جمله اتباع ایرانی به خاک جمهوری اسلواکی برای بازگشت به کشور متبوع خود بلامانع است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۵    
یکی از اساتید دانشگاه جرج واشنگتن در یک برنامه تلویزیونی درمورد تغییر نکردن سیاست های ایران بعد از توافقات هسته ای صحبت کرد. در فیلم زیر بخشی از این صحبت ها را خواهید دید.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۵    
وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای اسلواکیایی خود ضمن اعلام آمادگی تهران برای گسترش همکاری در همه زمینه ها با براتیسلاوا تصریح کرد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: درکمیسیون اقتصادی دولت آیین نامه ای مصوب شده است که به طور خاص مشکل کالاهای ته لنجی و ملوانی مرزنشینان ساماندهی شود و امیدواریم هفته آینده درجلسه هیات وزیران مطرح و ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۱    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه روز جمعه اعلام کرد، هفتمین دور از نشست کمیته تدوین قانون اساسی سوریه 21 مارس (اول فروردین 1401) در ژنو برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه رفع فقر مطلق از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در وزارت کار آغاز شده و بزودی به صورت دقیق و زمان بندی شده ارائه خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۳    
رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد: دو میلیون و 900 هزار تُن کالای اساسی در کشور موجود است که کار ترخیص و تشریفات آن در حال پیگیری و اجرا است و دو میلیون و 100 هزار تُن از این حجم مربوط به گمرک بندر امام ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۴    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین روز جمعه درباره تحریم ها و کمک های دفاعی گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۴    
شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد آمریکا قصد دارد امروز تحریم هایی را علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعمال کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۰    
این هفته برنامه بدون تعارف به سراغ دوسربازی رفت که در ماموریت های خارج از عرف خدمتی خود سربلند خارج شوند و ماموریت انسانی خود را به پایان برسانند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۴    
رئیس سازمان صدا وسیما با تسلیت درگذشت رفعت هاشم پور هنرمند پیشکسوت عرصه دوبلاژ گفت: هنرآفرینی های آن مرحومه از خاطره ها زدودنی نیست.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۴:۰۵    
دوز پایین داروی آزمایشی سرطان کمپتوتسین اشتها و وزن را کاهش می دهد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۷    
خارش گلو یکی از مشکلاتی است که می تواند به دلایل مختلف بروز کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۲:۰۹    
باستان شناسان از کشف یک معبد چندهزارساله خبر داده اند که در صحرای اردن واقع شده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۶    
یک روانشناس و مدرس سبک زندگی اسلامی با بیان اینکه نشاط و شادمانی سلامت روان خانواده را تضمین می کند، گفت: خانواده محروم از شادی نمی تواند استعدادها را بروز دهد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد، وزیر خارجه در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و کنفرانس خلع سلاح این نهاد بین المللی که در ژنو و در بازه زمانی 28 فوریه تا اول مارس برگزار می شود ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۴    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که طرف اوکراینی ایده مطرح شده از طرف روسیه مبنی بر مذاکره بین هیات های دو کشور در مینسک پایتخت بلاروس را رد کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۸    
لیوئیجی دی ماریو، وزیر امور خارجه ایتالیا و رئیس کمیته وزرای شورای اروپا از تعلیق حق نمایندگی روسیه در این شورا خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۱    
یک مقام اتحادیه اروپا امروز (جمعه) دقایقی پس از درخواست ولودیمیر زلنسکی برای اقدامات "سریع و قویتر" درخصوص مجازات روسیه گفت که اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی دور سوم تحریم ها علیه مسکو است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور از این تیم جدا شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۳    
ترکیه درخواست اوکراین برای بستن تنگه های دریای سیاه به روی کشتی های روسیه را رد کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۰    
قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که امروز (جمعه) در نیویورک به رای گذاشته می شود، بر تعهد خود به حاکمیت، استقلال ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۴    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: کالاهایی اساسی رسوبی باید تا 28 اسفند تعیین تکلیف شوند، در غیر این صورت در اوایل فروردین ماه قطعاً فرایند معدوم شدن به سرعت رخ می دهد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۷    
سفارت کشورمان در لهستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد : سفارت ایران در ورشو در حال هماهنگی با طرف لهستانی جهت اخذ مجوز پرواز مستقیم برای انتقال هموطنان از ورشو به تهران می باشد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: غنی سازی برقرار است و با سقف حداکثری 60 درصد دنبال می شود که منجر شد غربی ها شتابان پای مذاکره بیایند و با لغو تحریم ها هم 20 درصد و هم 5 درصد ادامه پیدا می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
نماینده تبریز در مجلس بیان کرد امروز یکی پیشنهاد داد که نرخ بنزین ده درصد افزایش یابد ولی مجلس قبول نکرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۸    
بر اساس جدیدترین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی در کشور، از 337 به 184 شهر کاهش یافت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۹    
دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه به صورت جداگانه با سفرای اوکراین و روسیه در ایران دیدار و رایزنی کرد .
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۶    
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه سیاست های آمریکا برای حفظ وجهه ابرقدرتی خود در دنیا همواره با شکست روبرو شده است گفت: بحران اوکراین نمونه دیگری از تلاش های شکست خورده غرب به رهبری آمریکاست. ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
اتحادیه اروپا براساس طرحی دارایی های ولادیمیر پوتین رییس جمهوری و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه را به عنوان بخشی از دو سوم تحریم ها علیه این کشور مسدود می کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از روز جاری (ششم اسفندماه) تا شنبه شب آسمان تهران ابری، بارانی و همراه با وزش باد می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۸    
دادگاه عالی ورزش (CAS)، اعلام نتیجه نهایی پرونده سرمربی اسبق استقلال از این باشگاه را جهت بررسی بیشتر، به تاریخ 11 فروردین ماه 1401 موکول کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۲    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دغدغه امنیتی روس ها نسبت به توسعه نظامی ناتو کاملاً قابل درک است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۳    
بخشی از تیمچه حاجب الدوله که حاج علی خان حاجب الدوله در دوره ناصرالدین شاه در سبزه میدان آن زمان تهران ساخت و در طول سال های گذشته نشانه های تاریخی چندانی در آن باقی نمانده بود ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
نیروهای ویژه اوکراین در نزدیکی مقرها و مراکز مهم و حساس دولتی در کی یف از جمله پارلمان مستقر شده و از نزدیک شدن افراد به آنها ممانعت به عمل می آورند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهوری چین امروز (جمعه) با همتای روس خود گفت وگوی تلفنی داشت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
دکتر رئیسی در پیامی درگذشت آیت الله سید خضر موسوی را تسلیت و تصریح کرد: این عالم ربانی و ولایتمدار از چهره های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۳    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۵    
شبکه تلویزیونی ان.ت.و از شبکه های غیردولتی روسیه اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین کی یف را ترک کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر تشیکل سریع ستاد بحران در محل این وزارتخانه در خصوص بحران اوکراین گفت که هماهنگی ها لازم میان صف و ستاد با هدف مدیریت بهتر اوضاع و تسهیل در خروج ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: سخنان ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین مبنی بر آمادگی کی یف برای مذاکره در مورد موقعیت بیطرف اوکراین را باور نمی کنیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
خاندوزی: اعتقاد ما در دولت این است که هر معجزه ای تنها با اتکاء به ظرفیت ها و توانمندی های اقتصاد ایران رخ خواهد داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) در بیانیه ای امتیاز میزبانی فینال فصل جاری لیگ قهرمانان را از روسیه سلب کرد و آن را به فرانسه داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که کشورهای غربی چشمان خود را به روی جنایت رژیم اوکراین بسته است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۶    
وزارت امور خارجه طالبان با اعلام بی طرفی در سیاست خارجی از روسیه و اوکراین خواست که مشکلات موجود را از مسیر گفت وگو کرده و خشونت ها را کاهش دهند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۷    
وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی گفت که عادی سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی نه تنها برای این رژیم، بلکه برای همه در منطقه "مهم و خوب" است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه موقت تهران گفت:طرح صیانت نه به بار است نه به دار. پس چرا با عصبانیت صحبت می کنند و عده ای می گویند خیانت و خباثت است؟
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۴    
برنامه جهانی غذا سازمان ملل هشدار داد که جنگ در اوکراین منجر به افزایش قیمت سوخت و غذا در یمن خواهد شد و به دنبال آن بحران گرسنگی یمنی ها به دنبال کاهش کمک رسانی ها، افزایش پیدا خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی دولت در توییتی نوشت: پایبندی به حقوق بین الملل و حقوق بشردوستانه و تکیه بر گفت وگو و دیپلماسی برای توقف درگیری ها ضروری است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۷    
مدیر آژانس فضایی روسیه، آمریکا و اروپا را به سقوط ایستگاه فضایی بین المللی بر روی آمریکا، اروپا، چین یا هند تهدید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۴    
وزیر اطلاعات پنجشنبه شب بعد از سخنرانی در مسجد جواد الائمه پادادشهر اهواز، از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته ها تعدادی از شهروندان قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۹    
وزارت دفاع اوکراین در حساب توییتر خودش نوشت که نیروهای نظامی روسیه وارد شهر کی یف پایتخت این کشور شده اند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۵    
رفعت هاشم پور، پیشکسوت عرصه دوبله دوبله ایران ساعتی پیش بر اثر کهولت سن درگذشت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۷    
بررسی ها حاکی از آن است که احساس ناامنی عامل اصلی مهاجرت معکوس اسرائیلی ها از فلسطین اشغالی است که به آن مهاجرت بی بازگشت نیز گفته می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۲    
مشاور رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین امروز (جمعه) اعلام کرد که اوکراین آماده است تا "بدون هیچ گونه پیش شرطی" با روسیه درخصوص تضمین های امنیتی گفت وگو کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه سهمیه ایثارگران دیگر داوطلبی ندارد، گفت: تغییرات سهمیه ها هنوز در مرحله بررسی است و قطعا به آزمون های سال 1401 نمی رسد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی و تحمیل هزینه بیشتر به سبد خانوارهای کم درآمد و دهک های پایین ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۴    
تنها چند ساعت پس از سرنگونی پهپاد آمریکایی ام کیو-وان در یمن، ارتش یمن از سرنگونی دومین پهپاد آمریکایی در استان مأرب خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۴    
طبق اعلام بانک مرکزی تا پایان دی ماه سال جاری تعداد انواع کارت های بانکی در کشور به بیش از 418 میلیون عدد رسیده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
سرپرست بهزیستی استان تهران از تحویل 242 فرزند به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
رئیس جمهوری اوکراین امروز (جمعه) اعلام کرد، گفت وگو بین روسیه و اوکراین درباره توقف خصومت دیر یا زود آغاز می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
مشاور دولت اوکراین اعلام کرد کی یف، پایتخت این کشور پیش از سحر امروز (جمعه) هدف حمله با موشک های بالستیک قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
یک فعال سیاسی گفت: غرب بر خلاف میل خود باید برای اجرای تعهدات خود تضمین بدهد، زیرا اگر توافقی حاصل نشود، آنها هیچ گزینه دیگری ندارند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۴    
در پی تحولات اخیر در اوکراین، رییس بانک جهانی اعلام کرد در حال بررسی راه هایی برای ارائه کمک های مالی و حمایت فوری از کی یف هستیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۰    
سی ان ان گزارش داد بامداد امروز صدای دست کم 3 انفجار دیگر در کی یف، پایتخت اوکراین، شنیده شده است. رئیس جمهور اوکراین هم گفته که در اوکراین می مانم و دیر یا زود گفت وگو با روسیه درباره توقف درگیری ها ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۷    
ستاره تیم ملی کشورمان بعد از درخشش مقابل لاتزیو، گفت: عملکرد خوبی داشتیم و به هدفمان رسیدیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۹    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد هفت هزار نیروی آمریکایی ظرف چند روز آینده به آلمان اعزام خواهند شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
نخست وزیر ژاپن ضمن ابراز نگرانی از عملیات نظامی روسیه در اوکراین، گفت توکیو در سه حوزه، مسکو را تحریم می کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۳    
وزیر خارجه فرانسه با طفره رفتن از پاسخ به سوالی درباره چرایی عدم اعزام نیروی نظامی ناتو به اوکراین، مدعی شد خفه کردن روسیه از نظر اقتصادی و مالی در دراز مدت، قوی تر از هر مداخله ای خواهد بود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۴    
دبیرکل سازمان ملل عملیات روسیه در اوکراین را مغایر منشور این سازمان دانست و بازگشت نیروهای روس به کشور خود را خواستار شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
دکتر شریعتی دبیر فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس در یادداشتی نوشت : طعنه های تلخ و زبان ذلیلانه و لحن رذیلانه چهره های نمایشی و گودنشینان فیک پرور در پیوند دادن موضوع مدافعان حرم و ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا اعلام کرد به دلیل وخامت اوضاع در اوکراین تمام کارکنان مأموریت خود در این کشور را خارج می کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ادعای اینکه تحریم های مالی تنها بخش کوچکی از پاسخ به تهاجم روسیه است، گفت تحریم ها بر استاندارد زندگی شهروندان روسیه نیز تأثیر می گذارد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۹    
نشست چهارجانبه مرکز تبادل اطلاعات ضد تروریسم با حضور سفرای ایران، عراق، روسیه و سوریه در بغداد برگزار شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان نفت و گاز و پتروشیمی معتقد است تا کنون به اندازه کافی نتوانسته ایم از ظرفیت بخش خصوصی برای بهبود دیپلماسی استفاده کنیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۲    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای زمینی این کشور از کریمه به سمت اوکراین حرکت کرده اند و در حال پیشروی به سمت شهر خرسون در شمال غربی کریمه هستند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۸    
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین گفته است که "دشمن من را به عنوان هدف شماره یک مشخص کرده، و خانواده ام هدف شماره دو هستند."
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۶    
ولادیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین اعلام کرد که پس از روز اول جنگ، 137 تن کشته شدند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۱    
آزمون سراسری دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال تحصیلی 1401 لحظاتی پیش در ساعت 8 صبح و به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد.