شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 اسفند 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آبان 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 1 اسفند 1400 الف 2 اسفند 1400 الف 3 اسفند 1400 الف 4 اسفند 1400 الف 5 اسفند 1400 الف 6 اسفند 1400 الف 7 اسفند 1400 الف 8 اسفند 1400 الف 9 اسفند 1400 الف 10 اسفند 1400 الف 11 اسفند 1400 الف 12 اسفند 1400 الف 13 اسفند 1400 الف 14 اسفند 1400 الف 15 اسفند 1400 الف 16 اسفند 1400 الف 17 اسفند 1400 الف 18 اسفند 1400 الف 19 اسفند 1400 الف 20 اسفند 1400 الف 21 اسفند 1400 الف 22 اسفند 1400 الف 23 اسفند 1400 الف 24 اسفند 1400 الف 25 اسفند 1400 الف 26 اسفند 1400 الف 27 اسفند 1400 الف 28 اسفند 1400 الف 29 اسفند 1400 
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۳    
متخصص طب سنتی گفت: افرادی که حجامت می کنند عموما عمر بیشتری می کنند علت آن این است که در حجامت خون آلوده و کثیف از بدن شما خارج می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس به بیان توضیحاتی درباره مصوبات نشست شب گذشته این کمیسیون پرداخت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت (علیه السلام)، ابنا، ضریح مطهر حضرت عباس (علیه السلام) در آستانه اعیاد شعبانیه، گل آرایی شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۵:۰۳    
برخی افراد حتی اگر هوا زیاد هم سر نباشد، احساس سرما می کنند، بروز این حالت به چندین عامل بستگی دارد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۲:۰۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه خرید، فروش و حمل حیواناتی مانند مار، سمندر و لاک پشت جرم است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۵    
معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ از دستگیری دختری خبر داد که با کمک یکی از اقوام 17میلیارد طلا از پدرش سرقت کرده بود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۶    
در طول 24 ساعت گذشته، 172 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و 6 هزار و 772 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۳    
رییس سازمان غذا و دارو درباره امحاء 250 تن سرم وارداتی تاریخ مصرف گذشته که در گمرک بود، گفت: این سرم ها سال 96 وارد شده بود که گمرک به دلیل گذشتن تاریخ انقضاء این محموله را ترخیص نکرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
از مهم ترین مواردی که قیمت آن بر بازار های مختلف تاثیر بالایی دارد میتوان به قیمت آهن https://ahanmelal.com اشاره کرد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۳    
با موافقت اعضای این کمیسیون تلفیق بودجه، فعالیت های هنری از قبیل هنرپیشگی با درآمد کمتر از 200 میلیون تومان در سال معاف از مالیات می شوند و کسانی که بیش از این درآمد دارند باید مالیات بدهند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۶    
وزیر نفت گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در سریع ترین زمان ممکن، مقدار عرضه نفت خود به بازارهای جهانی را افزایش دهد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
آزمون رشته های شغلی آموزش و پرورش در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400، اردیبهشت ماه برگزار می شود
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۶:۴۷    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای ارتقاء سطح بهره مندی کارگران از حمایت های قانونی، ظرفیت های مغفول قانون کار احیا و عملیاتی می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۵:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت یک عضو فعلی شورای شهر باغستان شهریار به اتهام ارتشاء خبر داد و گفت: برای این فرد قرار بازداشت صادر شده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۴:۳۲    
یک مقام روسیه اعلام کرد که علی رغم تحریم ها علیه روسیه، سامانه دفاع موشکی اس-400 به هند ارسال خواهند شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۳:۰۳    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی گفت، بازرسان آژانس در حال حاضر توانایی نظارت بر وضعیت تاسیسات هسته ای در اوکراین را دارند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۱:۳۲    
قاسم جعفری، کارگردان سریال های تلویزیونی از زهره فکور صبور به عنوان بازیگری بی حاشیه، همراه و مهربان یاد کرد که غریب بود و غریبانه هم رفت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۰:۵۱    
اتحادیه اروپا روز چهارشنبه 22 ژنرال و سرهنگ بلاروس را به دلیل حمله به اوکراین تحریم کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۹    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه به قطعنامه ای رای داد که در آن از روسیه خواسته است توسل به زور در اوکراین را فورا متوقف کند .
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۸    
سخنگوی شرکت نفت یمن اعلام کرد در شرایطی که این کشور شاهد شدیدترین بحران سوخت از زمان آغاز تجاوز ائتلاف سعودی است، یک کشتی حامل بنزین اضطراری برای یمن توسط متجاوزان توقیف شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۷    
رئیس قوه قضاییه در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد استان هرمزگان شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۶    
23 کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپک پلاس) در بیست وششمین نشست خود بر سر افزایش 400 هزار بشکه ای تولید روزانه در ماه آوریل (فروردین - اردیبهشت ) به توافق رسیدند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۰    
ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در بین ملی گرایان و نیروهای مسلح اوکراین تلفات شامل بیش از 2870 کشته و تقریبا 3700 زخمی بوده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۲    
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هجی خوانی قرآن را به عنوان میراث فرهنگی ناملموس به 31 استانداران کشور ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۵    
روابط عمومی وزارت امور خارجه از هموطنان ایرانی مقیم اوکراین درخواست کرد که هر چه سریع تر از مرزهای رومانی، مولداوی، مجارستان، اسلواکی و لهستان اقدام به خروج از این کشور کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهوری سابق آمریکا امروز چهارشنبه گفت که معتقد است چین به تایوان حمله خواهد کرد و انتظار دارد این اتفاق زودتر رخ دهد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۳    
هیأت ایران در خصوص رای ممتنع به قطعنامه مجمع عمومی درباره اوکراین اعلام کر: قطعنامه ارائه شده به مجمع عمومی فاقد عنصر بی طرفی و مکانیسم های واقع بینانه برای حل و فصل موضوع از طریق ابزارهای صلح آمیز ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۱    
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته دولت این کشور رویکرد دو حزبی در قبال ایران را قوی ترین روش برای محافظت از منافع آمریکا می داند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
وزیر خارجه روسیه گفت که حاکمیت کشورش بر شبه جزیره کریمه قابل مذاکره نیست.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
در تماس تلفنی ظهر امروز حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و وانگ ای، عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه چین، طرفین درخصوص مناسبات دو جانبه ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۴    
با وجود اینکه دولت جو بایدن اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین را رد کرده اما معاون رییس جمهور آمریکا می گوید که واشنگتن به اتحاد و ارائه کمک مالی و حمایت نظامی از این کشور برابر روسیه ادامه خواهد داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
وزیر نفت با تشریح اقدام های کوتاه مدت، میان مدت و بلندملت وزارت نفت برای تأمین سوخت زمستانی گفت: خوشبختانه با همت و تلاش همکارانم در صنعت نفت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
قم- مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: کاشت چهار درخت و چهار بلوط هنر نیست، بلکه جلوی غارتگری جنگل را گرفتن هنر است
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد، تعداد پناهندگانی که از اوکراین به کشورهای همسایه گریخته اند، دوباره افزایش یافته و تا اول مارس به 836 هزار نفر رسیده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۹    
اشتباه لفظی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در به کار بردن مردم ایران به جای مردم اکراین در سخنرانی سالانه در کنگره این کشور، در میان ترندهای اول توئیتر قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: لازم است مردم هر چه سریع تر روند واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهور سابق آمریکا گفته که چنانچه او رئیس جمهور می بود کشورش می توانست از شرایط فعلی جنگ در اوکراین پول در بیاورد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که دسترسی هفت بانک روسیه را به سوئیفت قطع و همچنین اتحادیه اروپا فروش، عرضه، انتقال و صادرات بانکنوت یورو به روسیه را ممنوع کرده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۷    
در پی بازدید سرزده رییس جمهوری از پارکینگ های خودروهای دارای کسری قطعه و خطوط تولید، گروه صنعتی ایران خودرو متعهد به کاهش تعداد خودروهای ناقص به میزان متعارف حداکثر تولید تجمیعی دو هفته خود شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام اینکه کالبدگشایی جسد زهره فکور صبور انجام شده است تاکید کرد، تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه ضمن هشدار درباره خطر برخورد مستقیم روسیه و ناتو گفت که تضمینی وجود ندارد که با توجه به ارسال تسلیحات به اوکراین، هیچ حادثه ای با ناتو رخ ندهد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
دادستان کل کشور گفت: اگر مسئولین در جمهوری اسلامی تکالیفشان را به درستی انجام می دادند شاهد اختلاف طبقاتی در کشور نبودیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل آژانس بین المللی اتمی گفت که می توان با تهران در زمینه مسائل مهم پادمانی به پیشرفت دست یافت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۵    
دبیرکل حزب سبز با تاکید بر این که پیش شرط موفقیت در خودروسازی شکستن انحصار است گفت: دستورات رییس جمهور در بازدید سرزده خود از شرکت ایران خودرو می تواند تاحدودی شرایط بحرانی صنعت خودرو را حل کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور هشدار داد: مجرمان سایبری با ترفند ارسال پیامک با عنوان کارت بانکی شما به علت عدم ثبت در سامانه شاپرک مسدود خواهد شد ، منتظر کلاهبرداری مالی از هموطنان هستند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۹    
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی سرانجام با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی شادروان به تهیه کنندگی عباس نادران و کارگردانی حسین نمازی موافقت کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۷    
عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه پرونده سهمیه ناعادلانه فرزندان اعضای هیأت علمی بسته شد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
به مناسبت مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 741 تن از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیچ طرحی در دستور کار صحن علنی درباره ممنوعیت تولید محتوا در توییتر و یوتیوب وجود ندارد و این موضوع طرح پیشنهادی برخی از نمایندگان بوده که هنوز در ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نبود عزم و اراده جدی در مجموعه وزارت نفت برای رفع مشکلات محیط زیستی جزیره خارک هیچ گونه ارتباطی با مسائلی نظیر تحریم ندارد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
وزیران امور خارجه ایران و قطر تلفنی گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به جامعه تلقین شود که مجلس شورای اسلامی می تواند از طریق بودجه معیشت مردم را تامین و بهبود بخشد چرا که این امر تصور نادرستی است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی دولت از دستور رییس جمهوری به وزیر کشور برای واگذاری کلیه اختیارات قابل واگذاری به استانداران خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۱    
رئیس جمهور تعامل موثر و سازنده وزرا و استانداران را باعث ارتقای کیفیت تصمیمات و اقدامات دولت عنوان کرد و اظهار داشت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۷    
اگر شما از موسسان یا صاحبین کسب و کارهای IT محور هستید که بر اساس یک ایده خلاق و نوآورانه شکل گرفته اند، روی سخن ما با شماست . ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۴    
رئیس جمهور به صورت از پیش اعلام نشده ا پارکینگ ها و خط تولید شرکت ایران خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شرکت تولیدی قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۶    
هیات دولت به پیشنهاد وزارت کشور شاخص های عملکرد نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران را به تصویب رساند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۲    
وزیر امور خارجه روسیه گفت که کشور اوکراین به دستور واشنگتن برای شرکت در دور دوم مذاکرات وقت کشی می کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
با توجه به اینکه کمتر از یک هفته تا عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، افرادی که قصد خرید سهام این دو باشگاه را دارند باید تا زمان موعود، کد سهامداری اخذ کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۰    
اولاف شولتس، روز چهارشنبه برای یک سفر یک روزه به سرزمین های اشغالی و فلسطین سفر می کند؛ این اولین دیدار او به عنوان صدراعظم با مقامات رژیم صهیونیستی است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۶    
ورزشگاه الثمامه قطر، یکی از هفت ورزشگاهی است که برای جام جهانی 2022 طراحی و ساخته شده است. در ادامه، فیلمی از امکانات قابل توجه این ورزشگاه را مشاهده می کنید.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
یک دیپلمات روس اعلام کرد که مذاکرات روسیه و اوکراین لغو نشده است و به احتمال زیاد عصر امروز برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز خود به دولت مجوز دادند تا از طریق مشارکت با سازندگان بین المللی و صنایع داخلی 10 هزار مگاوات نیروگاه اتمی تولید برق احداث کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۲    
عده ای از هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به نحوه سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در این تیم، مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۲    
کمیسیون اخلاق ورزش ایران نامه ای را به کمیسیون اخلاق IOC و IPC ارسال کرده و نسبت به رفتار دوگانه این نهاد و سایر نهادهای ورزشی بین المللی و جهانی در مورد جنگ ها و دفاع و تحریم های ورزشی گلایه کرده ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۴    
محققان کانادایی باور دارند که اولین نمونه از انتقال کروناویروس از گوزن به انسان را یافته اند و هشدار دادند که نظارت گسترده تری بر حیات وحش لازم است تا از ایجاد و گسترش جهش های بیشتر جلوگیری شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه ای ویژه با نمایندگان مجلس گفت: راهبرد اصلی کشور در کنار تلاش برای رفع تحریم ها، تمرکز بر ایجاد سازوکارهای بی اثر کردن ابزار تحریم است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۶    
درحالی که قرار بود سود سهام عدالت ساال 1399 تا پایان سال جاری پرداخت شود، هنوز برخی از شرکت ها سود خود را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۲    
بورس مسکو امروز چهارشنبه نیز تعطیل است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۱    
بررسی جدید متخصصان علوم پزشکی در آمریکا نشان می دهد که "آسیب عصبی" ممکن است توجیهی برای بروز کووید طولانی در برخی از مبتلایان باشد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۳    
استاندار گلستان از سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به استان گلستان در روز جمعه پیش رو خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
زندان های خصوصی در سراسر آمریکا با دولت این کشور قرارداد هایی را منعقد کرده و به سودهای کلانی دست پیدا می کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۹    
یک کارشناس کسب و کار دیجیتال الزام اخذ اینماد را برای دریافت درگاه پرداخت در کسب و کارهای مجازی، سنگی بزرگ بر سر راه کسب و کارهای اینترنتی خواند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز عیدی بازنشستگان از عصر امروز خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام پایان سال، رویه نادرست برخی شرکت ها در توزیع اقلام و بسته هایی در قالب هدیه عید به افراد خارج از سازمان ممنوع است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۵    
دبیرکل فدراسیون فوتبال از برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه از داربی تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
براساس اعلام کرملین، روسای جمهوری روسیه و ونزوئلا در تماسی تلفنی درباره افزایش همکاری های استراتژیک میان دو کشور گفت وگو کرده و پوتین شرایط لازم برای پایان دادن به درگیری اوکراین را شرح داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۶    
در صورتی می توانید به سفر بروید که حتما واکسن زده باشید. امسال سفت وسخت این ماجرا رصد می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران گزارشی از اقدامات انجام شده برای خروج اتباع ایرانی از اوکراین ارائه و توضیحاتی را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
مدافع تیم فوتبال استقلال رسما خود را به پادگان آموزشی شهید نامجوی انزلی معرفی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
در خرید سرور برای شبکه یکی از تاثیرگذارترین عوامل، قیمت آن است. سرورهای HP انواع متعددی دارند که از تنوع قیمت بالایی هم برخوردار هستند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
عکاسی صنعتی نیز مثل بسیاری از حرفه های موجود در این جهان، نکات و قوانینی مهم و یا به عبارت "فوت کوزه گری" دارد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۵    
یک تانک ارتش روسیه در جریان نبرد های خیابانی در بورودیانکا اوکراین به سمت فردی که در حال فیلمبرداری از پیشروی نیروهای روسیه بود شلیک کرد./فرارو
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۵    
نوجوانان مهم نیست در کجا زندگی می کنند، والدین اغلب از خود می پرسند که چه اتفاقی برای دختران و پسران کوچک و عزیزشان افتاده است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
ساخت شاهکارهای معماری جهان مثل برج ایفل فرانسه یا سد هوور آمریکا، بدون تلاش های شبانه روزی و همکاری مهندسان معماری و عمران امکان پذیر نبود ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی سالانه در کنگره آمریکا، طی یک اشتباه لفظی به جای به کار بردن مردم اوکراین از مردم ایران استفاده کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۴    
استاندار خوزستان گفت: آزاد سازی به مرور انجام می گیرد و در هر مرحله 300 متر از خاکریز اروند رود برداشته می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۱    
نماینده ویژه سازمان ملل و نماینده ویژه آمریکا در امور یمن گفت وگوهای جداگانه ای با رئیس دولت مستعفی یمن در عربستان سعودی انجام دادند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۱    
رییس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که طرح ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران که از سی ام بهمن ماه در تهران به اجرا درآمده، به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۶    
نیروهای دشمن به پایتخت رسیده اند ولی رئیس جمهور در شهر مانده و برای مردم خودش پیام مقاومت ارسال می کند. رسانه ها می گویند که حتی با اصرار مقامات آمریکایی برای فرار از کشور مخالفت کرده است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۲    
برخی از خبرنگاران اروپایی می گویند اوکراین ، عراق و افغانستان نیست که بخواهد به آن حمله نظامی شود و این جنگ ها را فقط سزاوار کشورهای جهان سوم می دانند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۲    
به ادعای یک مقام ارشد اوکراین، به کمک اطلاعات نیروهای امنیتی روسیه که نسبت به اوکراین دلسوزی دارند، نقشه ترور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری این کشور توسط دو جوخه مرگ ویژه از چچنی، خنثی شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۸    
معاون بهداشت ستاد کرونای مقابله با کرونا استان تهران، گفت: از نظر آمار مراجعه موارد سرپایی، مشاهده می کنیم که کم کم در شیب نزولی قرار می گیریم ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۳    
زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون ساعت 8 شب در منزل شخصی خود درگذشت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۳:۵۸    
در میان همه متحدان آمریکا در سراسر جهان کشورهای عربی مهم ترین طرف هایی هستند که باید از وضعیت کنونی اوکراین درس عبرت بگیرند.